build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Железници
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Железничка врска до аеродром Скопје

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <12345 6>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #41 Posted: 06-Sep-2011 at 00:43
Со последниве случувања може да констатираме дека е на повидок да се скрши мразот и да се размислува за алтернатривен превоз до Скопскиот аеродром, така да и оваа идеја може да се актуелизира назад. Па би сакал некои технички карактеристики да ми разјасните. Како е можно да се пушти лрт на оваа линија ако знаеме дека напонската мрежа за возовите е 27KV, а за лрт е 720V. Како тоа се изведува низ свет каде се преплетуваат приградските и меќуградските со лрт мрежите.

И другиот дел зашто не би се одело на варијанта да се распише тендер за изградба на пругата која може да биде и приватен крак до аеродромот па да конкури и тав кој ќе има интерес и за каргото и за патници, а може и армијата да има интерес па после идниот сопственик на тој крак да си најде приватна фирма за патници која исто така може да биде тав или некоја друга која ќе стопанисува приградска линија. Едноствано да им се даде можност да организираат таков транспорт, а не де дакто државата да го спречува изградба на ваков проект. Со сегашната ситуалција либерализирана железница дури и полесно е, само да се има желба. Да не го заборавиме и Бунарџик кој треба да вработува незнам колку луќе кои имаат исто така интерес од ваква линија која би добила уште една станица. Се работи за бескрајно профитабилна линија само што како под прашање ја доведуваме реализацијата.


Edited by lslcrew - 06-Sep-2011 at 00:43
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #42 Posted: 08-Feb-2011 at 21:56
Партизански превоз има, на пример Адриа ервејс организира за своите патници, па ТАВ организира некаков си автобус, ама ништо од тоа не е организирано за сите патници. Катастрофа!
Back to Top
polval View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Feb-2009
Online Status: Offline
Posts: 177
  Quote polval Quote  Post ReplyReply #43 Posted: 08-Feb-2011 at 19:45
Апсурдно е да нема алтернативен превоз од Скопје до аеродромот освен превозот со такси. Воз засега нема а треба дефинитивно да има, но за автобуски превоз ги има сите претпоставки и треба да постои. Тоа се малите нешта кои би и дале европски карактеристики на Македонија.
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #44 Posted: 16-Jan-2011 at 02:12
Не ни мислев да има специјални линии до аеродромот од Прилеп или Гевгелија. Но се отвара можност аеродромот да стане попатна станица одејќи кон Скопје.

Секако ова би имало логика во некоја хипотетичка иднина каде немаме само 2 воза дневно помеѓу Скопје-Битола, Скопје-Гевгелија итн....
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #45 Posted: 16-Jan-2011 at 02:05
Originally posted by pbanks

Ова може да придонесе и кон идејата на ЛСЛ аеродромот да е достапен од другите градови преку железница.

Не гледам потреба за директна достапност, такви линии од други градови директно до аеродромот не би имале никаква шанса за рентабилност. Сосема логично е сите патници од/до аеродромот да се собираат на централната станица во Скопје и таа да служи како хаб за оваа намена. Поврзување на аеродромот со централната станица е апсолутно доволно.


Edited by Cloverstack - 16-Jan-2011 at 02:09
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #46 Posted: 16-Jan-2011 at 01:50
Ајде пак са со она „било некад сад се приповеда“

Возен ред од не толу далечно минато 1990-1991 год.



P.S. Можа дисусијата како тргна треба во друга нишка

Edited by Vladimir P - 16-Jan-2011 at 01:52
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #47 Posted: 16-Jan-2011 at 01:44
А зарем не е тука паметно да се продолжи железницата за неколку километри и да се воведе еден „кружен тек на приградската железница“. Значи од кај Бунарџик (или Миладиновци но тоа би бил мал detour) да следна станица да биде аеродромот, па Петровец/Ќојлија па да се спои со постоечката мрежа во Таор/Орешани.

Ова може да придонесе и кон идејата на ЛСЛ аеродромот да е достапен од другите градови преку железница.


Edited by pbanks - 16-Jan-2011 at 01:45
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #48 Posted: 16-Jan-2011 at 01:39
Еве што од прилика фали на железницата.



Поврзувањето што веќе го збориме. Плус поврзување и кракови кон Велес и Куманово како би бил достапен аеродромот и кон другите градови. Поврзување и кон бунарџик во севкупната мрежа. Вака веќе може да се организира железнички приградски превоз.
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #49 Posted: 16-Jan-2011 at 01:32
Originally posted by pbanks


Originally posted by BOJAN

Јас пишав еден текст за градска железница во Скопје. Мислам дека железничка линија кон скопскиот аеродром би била исплатлива инвестиција само доколку се вклопи со системот на ЈСП-Скопје, тоа значи возот да оди до Миладиновци. Наместо да сообраќаат селските автобуси, да се пушти редовна железничка линија, а од железничките станици во Маџари, Илинден и Миладиновци да се организираат автобуси и минибуси до околните села. Инаку воспоставување на железничка линија која ќе се користи само за аеродром Скопје е неисплатлива инвестиција.
Мислам дека идејава е прилично логична, всушност било каде во светов, аеродромите се најчесто крана станица на една ваква приградска железница. Останува во оваа твоја идеја да се интегрира некако и Бунарџик


И со постоечкава железничка мрежа, со мала надградба до самиот Аеродром, Скопје би можело да има две линии од градската железница, а наместо да поаѓаат автобусите од Транспортниот центар, истите би можеле да поаѓаат од железничките станици и стојалиштата до крајните дестинации. Ова е спроведливо решение и во Скопје, што бара пари, но многу повеќе бара идеја, решеност и мозок од страна на градските и државните власти.
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #50 Posted: 16-Jan-2011 at 01:26
Originally posted by BOJAN

Јас пишав еден текст за градска железница во Скопје. Мислам дека железничка линија кон скопскиот аеродром би била исплатлива инвестиција само доколку се вклопи со системот на ЈСП-Скопје, тоа значи возот да оди до Миладиновци. Наместо да сообраќаат селските автобуси, да се пушти редовна железничка линија, а од железничките станици во Маџари, Илинден и Миладиновци да се организираат автобуси и минибуси до околните села. Инаку воспоставување на железничка линија која ќе се користи само за аеродром Скопје е неисплатлива инвестиција.


Мислам дека идејава е прилично логична, всушност било каде во светов, аеродромите се најчесто крана станица на една ваква приградска железница.

Останува во оваа твоја идеја да се интегрира некако и Бунарџик
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #51 Posted: 16-Jan-2011 at 01:13
Јас пишав еден текст за градска железница во Скопје. Мислам дека железничка линија кон скопскиот аеродром би била исплатлива инвестиција само доколку се вклопи со системот на ЈСП-Скопје, тоа значи возот да оди до Миладиновци. Наместо да сообраќаат селските автобуси, да се пушти редовна железничка линија, а од железничките станици во Маџари, Илинден и Миладиновци да се организираат автобуси и минибуси до околните села. Инаку воспоставување на железничка линија која ќе се користи само за аеродром Скопје е неисплатлива инвестиција.
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #52 Posted: 16-Jan-2011 at 00:59
Ме чуди што армијата не покажала потреба од поврзување, карго сообраќај, патнички и за вработени и за патници. Еве сега и Бунарџик е од карши. Неколку аргументи има зашто да се направи еден јазел тука со крак према аеродром и према економската зона. Ќе може директно од економска зона на авион да се качуваат стоки, а и многу работи да не набројувам, согласни сме комплет дека поврзување е потребно.
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #53 Posted: 16-Jan-2011 at 00:46

... Или колку имал некој влиание да ни автобус не иде.
... А за користење прашај ги таксистите.
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #54 Posted: 16-Jan-2011 at 00:43


Неверојатно колку трасата е блиску а колку далеку.

Сепак се наметнува прашањето... Ако неможе да организираме еден автобус да оди до аеродромот, дури и да имавме железничка траса колку таа ќе се користеше?
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #55 Posted: 16-Jan-2011 at 00:34
Во нишката на Аеродроми се развила дискусија за железница - LRT кон аеродромот Александар Велики

Еве една карта на која мислам во 1957 година е трасата која постоела кон тој дел, пред автопати пред ...



И сегашната состојба на која сеуште се гледа каде била трасата



Дали тогаш сме биле по, или ....
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
my Macedonia View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Oct-2008
Location: 🇲🇰🇨🇭
Online Status: Offline
Posts: 4094
  Quote my Macedonia Quote  Post ReplyReply #56 Posted: 04-Aug-2010 at 10:14
 mozno e da se napravi, istotaka i pari ima no parite ne se investiraat tamu kade treba.
I problemot e deka vlasta nema idea sto prajt, no plan!!Ova so zeleznicata vo aerodrom kje mozea da ja kacat na TAV vo dogovorot barem pola pola da davaa pari ama ete, lugje bez plan.
Od TAV rekoa deka nema da ja urnat starata terminalna zgrada, mozno mi bilo tamu da se odvorat restorani itn.Noviot da se vrzi so stariot(podzemen tunel) i toa!
 
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #57 Posted: 04-Aug-2010 at 09:30
Е мој, my Macedonia, ќе бидам најсреќен ако во што не верувам пуштат еден обичен надземен крак на пруга кон аеродромот со најобична постројка.

Него останува само наша пуста желба, да нешто веќе се направи со превозот до тој „така далечен аеродром“
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
my Macedonia View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Oct-2008
Location: 🇲🇰🇨🇭
Online Status: Offline
Posts: 4094
  Quote my Macedonia Quote  Post ReplyReply #58 Posted: 04-Aug-2010 at 07:54
jas bi rekol vozot da si odi pod aerodromot, i tamu da ima  stanica, ama golema.Sto znaci koga kje dojs od noviot terminal, kje si ojs kaj stariot, tamu da ima kafeani, ducani a vednas ko kje ojs vo prizemje da ima voz.
imam edna slika od Zürich airport sto sekoja gotina od tamu letam.Koga kje si stignes vo zürich airport vednas ima kontrolla i posle golem prostor za zemanje  kuferite.Potoa ima 2 izlezi.Edniot e za odenje doma so kola a drugata e vednas do nea no treba da si vlesis vo druga zgrada (vednas pred tebe 3 metri od terminalot) ko kje vleguvas vnatre ima salteri za biletite, kafeani, dugjani se !ko kje oj vo podzemniot kat imas vednas voz kon site gradovi.Odlicna idea od svajcarcite.A ako ojs vo vtoriot kat, ima eden golem korridor, vednas kje si stignes tamu kade treba da gi dades kuferite!???mnogu kompilizirano ama interesno i super.I kaj nas moze da se pravi vakvo nesto.Tamam imame 2 terminali!!!
me razbirate?
 
ova e ,,drugata zgrada,,
Uploaded with ImageShack.us
 
kako sto gledate ima skali kon podrumot(vozot) informativni tabli i billet avtomat(ova e samo 1/100 od celata prostorija
 
Uploaded with ImageShack.us
ko kje ojs vo podrumot, tamu ti e vozot(sorry za kvalitetot)
 
 

druga godina kje ima uste fotki od aerodromot


Edited by my Macedonia - 04-Aug-2010 at 08:04
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #59 Posted: 08-Apr-2010 at 21:00


лсл не е тука, но да го забележиме ова...

Originally posted by axel

Орнекол информира дека се уште нема конечна одлука за воведување директна автобуска линија за поврзување на скопскиот аеродром со  Скопје.  - Првенствено треба да направиме физибилити студија да видиме дали има  побарувачка за тоа, односно треба да има доволен број патници кои се заинтерсирани да патуваат бидејќи ќе треба да се вклучат најмалку четири автобуси, а тоа е инвестиција од милион евра. Нашата компанија ТАВАШ е подготвена да работи, но моментно бројките не се задоволувачки, истакна Орнекол.                                                    http://www.mia.com.mk/default.aspx?vId=72931252&lId=1&pmId=504 


Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #60 Posted: 01-Apr-2010 at 19:29
http://www.build.com.mk/forum/forum_posts.asp?TID=341&PID=62070#62070
Причина повеќе! Дошла една ќе дојдат повеќе ќе се јави реална потреба!
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <12345 6>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.082 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.