build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Патишта
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Надградба на Куманово - Табановце

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <12345 9>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
MGS View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 10-May-2011
Location: Охрид,МКД
Online Status: Offline
Posts: 307
  Quote MGS Quote  Post ReplyReply #41 Posted: 10-Aug-2011 at 22:44
До крајот на годинава???Аман веќе нека заврши оваа агонија.4 г.,7 км автопат.Кретени.
Back to Top
ko4ani View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 05-May-2010
Online Status: Offline
Posts: 288
  Quote ko4ani Quote  Post ReplyReply #42 Posted: 10-Aug-2011 at 17:35
Пред 2-3 дена минав по делницата и изгледа до крајот на годинава ке биде пуштена делницата на поголем дел е поставен и вториот слој на асфлат а некаде се поставува, за 14 дена кога поминав и кога се вратив имаше голема разлика. ке следат и слики само да ги средам
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5424
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #43 Posted: 03-Jun-2011 at 15:30


1. Грција (веројатно мислиш ЕУ) не ни давала пари пред 20 години за автопатот бидејќи немавме пристап до истите фондови како што имаме сега (откако сме земја-кандидат за членство во ЕУ). Како неважна информација, Грција дала повеќе пари за Македонија од што можеш да замислиш, преку програмата Hellenic Aid (втор најголем донатор за Македонија до пред 5 години).

2. Едно е кредит, друго се претпристапни фондови за развој на инфраструктура, а трето се фондови за прекугранична соработка. Ние земаме кредити и грантови од ЕУ по разни основи. Грција не ни ги блокира парите со вето или некоја таква процедурална сопка, туку едноставно не сака прекугранична соработка за автопат со такво име (државна политика им е, да не требаше да прифатат и да си ја саботираат позицијата?). Штом требаше да добиеме пари врз основа на прекугранична соработка - здружен проект на Македонија и Грција, а не врз основа на развојни фондови за инфраструктура на ЕУ, кој ни е крив? Да имавме преку друга програма основ за барање пари, Грција немаше да може да направи ништо, бидејќи не се носат тие одлуки преку ЕК, или Советот на Европа, туку едноставно за секој европски фонд си има комисија која одлучува кој проект ги заслужува европските пари, а кој не. Нема таму вето и такви работи.

Мислам дека бев јасен. Грција ни беше партнер за автопатот, и ги зафркнавме, а немаше никакво блокирање од нивна страна, имаше само повлекување од партнерството.

3. Едно се грчки пари, друго се европски. Бакојани со финтите ќе ви дадеме пари ако си го смените името се смешки, кои не знам како поминаа и кај нив, и кај нас во јавноста.
Back to Top
StreetStruck View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 18-Nov-2010
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 415
  Quote StreetStruck Quote  Post ReplyReply #44 Posted: 03-Jun-2011 at 11:54
Во право си дека меѓу кредитно задолжување и неповратни средства има огромна разлика. Исто така во право си дека преименувањето е сосема непотребен потег кој искрено мене ништо не ми значи.
Меѓутоа од друга страна е стварно наивно да се мисли дека Грција би ни дала пари за автопатот (не ги даде 20 години па сега ќе ги даде). Единствено што е негативно е што грците го искористија моментот да кажат е сега не ви даваме пари, што мене исто така не ми значи, бидејќи кажав посекако немаше да ги дадат парите.
А исто така за европските средства. До пред 5-10 години ни кредит не ни даваа што се вика поголем од 100 милиони евра. Ние не ни можеме да очекуваме дека некој парите ќе ни ги даде на тацна, без потоа да ги враќаме. Така да овие 240 милиони евра изгледаат далеку подобро отколку грчките 70 милиони кои никогаш немаше да ги добиеме, да бидеме реални.
"Поробените треба да тежнеат кон слободата, а слободните кон совршенство"- Јане Сандански
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #45 Posted: 03-Jun-2011 at 04:46


Ептен ги измеша работите. Има огромна разлика помеѓу кредитно задолжување и неповратни средства.

А за ова прашањево што „нејќеше“ да го отвориш, ама сепак го отвори, што да се каже... Беспредметно е да се дискутираме дали тотално нерационалното преименување можеби имало негативен ефект врз грантот (не мора да имало, доволно е дека можеби имало), затоа што имаш импресивен капацитет за (свесно) пикање на главата во песок. Едно време дури тврдеше и дека немало преименување во вистинска смисла, ама откако ти беше предочено дека за тоа постои владина одлука, гледам си го баталил тој „аргумент“.

Енивеј, бидејќи не еднаш си не окфалификувал како наивни нас кои сметаме дека именувањето на автопатот можеби имало негативен ефект врз финансиската конструкција на проектот Демир Капија - Смоквица, се надевам можеш да ни објасниш кој е резонот, која е логиката зад таквото несоодветно име за автопат и да не убедиш дека не се работи за најпримитивна форма на популизам, патетично квазипатриотско чукање во гради и државна политика сведена на ниво на детска градинка.

Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #46 Posted: 02-Jun-2011 at 17:43
Како прво не се 50 туку 70 беа што Грција требаше да ги даде како нејзин дел од Европскиот пакет пари за коридорот. Тогаш чудно проблематично беше имаето на атопатото нејќам да го отвараме тоа прашање сега повторно само накраткоп ќе кажам името е најирелевантниот параметар дали ќе се добијат тие пари или не. Денеска автопатот се вика сеуште Александар Велики па европа даде 245 милиони наспроти 70 за кои беше пречка името. Денеска Грција пари нема да даде за регионални проект од нејзин директен интерес, од причина што за плати зема европска помош. Така да тие приказни се само со една цел да натераат повеќе население да се сомнева дека можеби грешката што државата не добила пари е може би во нејзниата влада, едноставно се дисциплинира население со тие сказни и тоа е. Е сега далеку од тоа дека нашата влада направила најмногу што можела. Тука ниедна влада не го извадила максимумот од тоа што го има на располагање, тука може и треба да се притиска да биде уште подобро. Буцетот не е ни ебор ни ебрд, колкав е толкав.
Back to Top
OCB View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: 54
Online Status: Offline
Posts: 921
  Quote OCB Quote  Post ReplyReply #47 Posted: 02-Jun-2011 at 17:33
Момци ви ја разбирам јас логиката но за жал не го делам оптимизмот како и вашите мислења дека владата направила колку што можела. Најпрвин, точно е дека се работи за Пан-европски коридори од интерес како за нас така и за целиот континент па оттаму и поволните кредити со долг рок на отплаќање. Таквите позајмици сме согласни дека не смеат да се пропуштат.

Во врска со активностите на оваа влада. По 5 години, таа успеа да изгради половина од скопската обиколница и оние скоро 8км. од Куманово до Табановце. Значи во просек не повеќе од 5км. автопат годишно. Во најновиот проект Смоквица - Демир Капија, владата учествува со само 2% од целокупната инвестиција. Го променија името на автопатот од коридорот 10 и со тоа ја изгубија најавената инвестиција од 50 милиони евра од Грција (18% од трошоците) за делницата Смоквица - Демир Капија. Да не се случеше тоа, најверојатно тој дел веќе ќе се градеше. Погледнето го „Манифестот“. таму стои дека нема да дочекаме завршеток на ниту еден предвиден автопат се до 2018. Имајќи ги предвид овие факти, како да се дојде до заклучок дека патната инфраструктура е приоритет, освен се разбира декларативно.
Back to Top
Supervisor View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Jan-2008
Location: skopje
Online Status: Offline
Posts: 1220
  Quote Supervisor Quote  Post ReplyReply #48 Posted: 02-Jun-2011 at 15:52
Originally posted by OCB

Скопската обиколница започна да се гради во 2002. Должината и е 26,7км. Од 2008 наваму на потегот Куманово - Табановце се изградени 7,7км. Тоа значи дека за 9 години Македонија успеала да изгради 34,4км автопат. Тоа се 3,8км на една година и тоа на идеален терен за градба.

Бидејќи предвидениот автопат од Коридорот 8 ќе се нуди на концесионери, засега владата нема намера да го гради од сопствени средства. Средства, генерално преку кредити, се обезбедени за делницата Смоквица - Демир Капија која е во должина од 28км. Оваа година треба да се избере фирма која ќе ја гради а почнувајќи од следната година, делницата ќе се гради во наредните 6 години, односно до 2018. Тоа значи дека оваа влада планира да гради по 4км авотопат годишно во следните 7 години. За таа намена од буџетот беа издвоени само 6 од потребните 270 милиони евра.

Повеќе од очигледно е дека патната инфраструктура не и претставува приоритет на оваа влада.


Сепак на Владата приоритет и е патната инфрастуктура! Да не заборавиме дека се работи за 25 км делот кај Демир Капија што и не е којзнае каков проблем дури и да не се изгради. Тоа што 15 години ништо не се изгради Владата не можеше многу да промени за само 4 години. Делницата од коридор 8 е исто така приоритет и убеден сум дека ќе биде почната.
NewYork-London-Paris-Moscow-Tokyo-Skopje
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #49 Posted: 02-Jun-2011 at 15:52
Зашто така цело време зборите со фетишизирање на автопатите. Тие коридори се континентални проект кои се градат со пари на тоа ниво. Државите никаде не финансираат сами такви проекти и ги чекаат парите од европските институции. Допрва цо Македонија влегоа тие пари еве за коридор 10. Така ќе биде и со коридор 8. Е сега нормално и државата е дел од тој проект и затоа и сдо толкав процент учествува. Соодносот на парите точно ќе ви го даде соодносот во интересот, дражава наспроти Европа. Од буџет исклучиво се градат патишта од исклучиво државно значење, дури и тие на кредитирање. Така да можеме да притискаме за патото кон Штип, кон Струмица, Битола-Ресен и слични кои не се дел од коридори. Европа не ги дава тие пари за нечив Атер, иако некои така ги толкуваат, иако некои биурократи од Европа така и ги замислуваат, главната идеја сепак останува. Допрва МАкедоија се отвара за тие проекти, и ќе ги има такви во наредните години, како што се очекува.Македонија не е виновна што досега немало одлука да се фиунансираат проекти на нејзина територија, дури и не треба да се користи овој збор виновна, едноставно не одговара државата пред некого затоа што тамо некоја институција не донела соодветна одлука.


Edited by lslcrew - 02-Jun-2011 at 15:53
Back to Top
MGS View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 10-May-2011
Location: Охрид,МКД
Online Status: Offline
Posts: 307
  Quote MGS Quote  Post ReplyReply #50 Posted: 02-Jun-2011 at 15:23
Наместо скопската обиколница,од 2002 требаше да се форсира автопат на коридорот 10.Дури и со градење 4 км автопат годишно(што е ПРЕ-бавно),до сега ќе се возеше по автопат од Табановце до Гевгелија.
Back to Top
OCB View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: 54
Online Status: Offline
Posts: 921
  Quote OCB Quote  Post ReplyReply #51 Posted: 02-Jun-2011 at 15:08
Скопската обиколница започна да се гради во 2002. Должината и е 26,7км. Од 2008 наваму на потегот Куманово - Табановце се изградени 7,7км. Тоа значи дека за 9 години Македонија успеала да изгради 34,4км автопат. Тоа се 3,8км на една година и тоа на идеален терен за градба.

Бидејќи предвидениот автопат од Коридорот 8 ќе се нуди на концесионери, засега владата нема намера да го гради од сопствени средства. Средства, генерално преку кредити, се обезбедени за делницата Смоквица - Демир Капија која е во должина од 28км. Оваа година треба да се избере фирма која ќе ја гради а почнувајќи од следната година, делницата ќе се гради во наредните 6 години, односно до 2018. Тоа значи дека оваа влада планира да гради по 4км авотопат годишно во следните 7 години. За таа намена од буџетот беа издвоени само 6 од потребните 270 милиони евра.

Повеќе од очигледно е дека патната инфраструктура не и претставува приоритет на оваа влада.
Back to Top
Supervisor View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Jan-2008
Location: skopje
Online Status: Offline
Posts: 1220
  Quote Supervisor Quote  Post ReplyReply #52 Posted: 02-Jun-2011 at 14:10
Не заборавајте и северниот обиколен автопат се изгради во изминатиот период 30км значи не е само тие 7 км према српска граница!
NewYork-London-Paris-Moscow-Tokyo-Skopje
Back to Top
MGS View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 10-May-2011
Location: Охрид,МКД
Online Status: Offline
Posts: 307
  Quote MGS Quote  Post ReplyReply #53 Posted: 02-Jun-2011 at 14:08
Аман веќе.Нашиве 3 години градат автопат од 7 км на лесен терен,а Албанија за 4 г. изгради автопат од 100 + км во планински терен.Абе катастрофа сме.
Back to Top
mirakuliks View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 06-Feb-2010
Location: New York
Online Status: Offline
Posts: 831
  Quote mirakuliks Quote  Post ReplyReply #54 Posted: 02-Jun-2011 at 08:49
интересно, ако навистина наредна година конечно почен да се гради ДК-Смоквица, тогаш Грдаљичка клисура ќе остане единствената точка непокриена со автопат од К10.
Back to Top
OCB View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: 54
Online Status: Offline
Posts: 921
  Quote OCB Quote  Post ReplyReply #55 Posted: 02-Jun-2011 at 00:46
Автопатот до Табановце готов до септември




Од Агенцијата за патишта очекуваат делницата од Куманово до границата со Србија да биде готова до 30 јуни, додека градежниците проценуваат дека по неа ќе се вози дури во септември или октомври

Возењето по модерен автопат од Куманово до граничниот премин Табановце најверојатно и летово ќе остане само пуста желба. И покрај тоа што изминатиов период интензивно се гради автопатската делница долга 7,4 километри, неизвесно е дали работниците ќе успеат да ја завршат до крајниот рок што истекува за еден месец.

Релативно кратката делница, која е дел од стратегискиот Коридор 10, се гради речиси четири години. Иако првичните најави беа дека овој дел од автопатот ќе биде готов за 1,5 година, крајниот рок неколкупати се продолжуваше. Од Агенцијата за патишта објаснуваат дека градежните работи се одолжиле поради дополнување на првичниот проект, што биле направени по барање на граѓаните. Во проектот влегле и две нови клучки кај Речица и Табановце, изградба на нов мост и потпатник, како и регулација на речно корито. Но, сметаат дека с` ќе биде завршено навреме.

- Изградбата на главната траса на автопатот Табановце-Куманово согласно склучениот договор треба да биде завршена до 30 јуни, а во текот на јули треба да се докомплетираат и останатите завршни работи. Во моментов на терен се работи со засилен интензитет и со оглед на тоа очекуваме делницата да биде завршена во рамки на рокот. Во спротивно, доколку постојат задоцнувања, изведувачот ќе плаќа пенали согласно договорот - вели Наташа Волкановска, директорка на Агенцијата за патишта.

Автопатот готов во септември

Од друга страна, процените на градежниците кои работат на автопатот се дека по него ќе може да се вози дури во септември или октомври. „Дневник“ ја извозе трасата од излезот на Куманово до граничниот премин со Србија за да видиме како се одвиваат градежните работи што ги врши австриската компанија „Алпине“, засилена со неколку фирми-подизведувачи.

На различни делови од седумкилометарската делница распоредени се градежни работници, тешка механизација, багери, валјаци. Работата насекаде е стигната во различна фаза. На еден дел градежни работници во средишниот дел местат одводен канал за атмосферските води, на друг дел веќе има свеж асфалт, додека на трет се гребе стариот асфалтен слој за да се постави нов. Покрај деловите што се асфалтирани, градежни работници го подготвуваат просторот за да ја постават заштитната ограда. Тешката механизација, пак, е најактивна на делот каде што се градат пропустите, односно поврзувањата со споредните патишта. Машините се активни и кај новите потпатници. На едниот се поставуваше ограда, додека градежните работи на другиот, според најавите, треба да завршат за 15 дена.

Работниците што ги затекнавме на терен велат дека работата напредува, но сомничаво вртеа со главите кога ги прашавме дали автопатот ќе биде готов до 30 јуни.

Неочекувани проблеми

- Роковите се варијабилни бидејќи се јавуваат многу дополнителни, непредвидени работи. Според договорот, автопатот треба да е завршен за еден месец, но има многу променети услови за работа од првичниот план. Затоа и никој нема да плаќа пенали, бидејќи доцнењето не е поради изведувачот на работите - велат градежните оперативци.

Работејќи на автопатот, тие неколкупати се соочиле со проблеми со сопствениците на експроприраните земјишта, кои за извесно време ги стопирале градежните работи. Активностите дополнително биле забавени и поради конфигурацијата на теренот. На неколку места се појавиле подземни води кои, доколку не биле санирани, можеле да влијаат врз стабилноста на изградените столбови. Машините неколкупати наишле на многу тврдо земјиште и им било потребно подолго време за да го ископаат.

- Поради сето ова, најверојатно ќе може да се вози по новиот автопат некаде околу септември или октомври. Главната траса може да е готова и порано, но сега е неблагодарно да се даваат какви било прогнози - велат оперативците.

По завршувањето на делницата Куманово-Табановце, ќе остане уште делот од Демир Капија до Смоквица за да се комплетира македонскиот автопатски дел од Коридорот 10. Според најавите на Владата, патот Демир Капија-Смоквица ќе почне да се гради в година. Делницата долга 28,2 километри, според плановите, треба да биде готова за пет-шест години.

Од Табановце до Ниш по автопат

Србија планира во следните две години да изгради две делници од автопатот од Ниш до македонската граница. Според најавите на српските транспортни власти, летово треба да почне изградбата на автопатските делници Грабовница - Грделица во должина од 5,5 километри и Владичин Хан - Долни Нерадовац во должина од 26 километри. Изградбата на новите патишта ќе ги финансира Светската банка.

http://www.dnevnik.com.mk/default.asp?ItemID=5AE18AB7B6994F499639C901A4EF3F5B
Back to Top
axel View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 08-Dec-2009
Location: kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 3654
  Quote axel Quote  Post ReplyReply #56 Posted: 15-May-2011 at 21:08
ja nekolku pati imam zboruvano so vraboteni vo alpine sto rabotatna kumanovo tabanovce  velat deka drzavata ne pustala redovno pari i zatoa se vlecat rabotite a kolku e toa tocno stv ne znam istoto se slucuvase so fitosanitarnata stanica na tabanovce mn docnese drzavata so plakjanje i zatoa namesto juli -avgust 2010 se pusti vo upotreba mart-april 2011
Back to Top
Мартин View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 04-Jan-2009
Online Status: Offline
Posts: 366
  Quote Мартин Quote  Post ReplyReply #57 Posted: 15-May-2011 at 21:03
Originally posted by Andrej_LJ

СРАМОТА! Според програмата на ВМРО (треба да се земе како релевантна затоа што се владеачка партија), се наговестува дека оваа ептен кратка делница, која минува низ терен рамен како тепсија, ќе треба да се заврши во Септември 2011 година. Пак не успеаа да ја пуштат пред туристичката сезона. Навистина не ми е јасно како во договорот со компанијата градител нема клаузули кои жестоко го санкционираат истиот при неспазување на поставените рокови. Всушност можно ли е вината да не е во компанијата, туку во Владата, која не ги исполнила своите обрски? Во секој случај голем срам и неспособност демонстрираме дека неможеме да се справиме ни со најмал инфраструктурен проект, камо ли со ЛРТ, Јужен, Вардарска долина, Гостивар-Охрид итн. Жално навистина!
Македонската реалност, за жал. Инаку, и јас сметам дека вината треба да се бара во Владата, бидејќи изведувачот на проектот, односно Alpine Bau е навистина една огромна компанија и според тоа што можам да го видам на нивниот сајт http://www.alpine.at/en/ имаат работено на проекти низ цел свет, почнувајќи од Европа па се до Азија. А, вреди да се напомене и дека имаат работено на Готардскиот тунел.

Edited by Мартин - 15-May-2011 at 21:04
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #58 Posted: 15-May-2011 at 15:24
СРАМОТА! Според програмата на ВМРО (треба да се земе како релевантна затоа што се владеачка партија), се наговестува дека оваа ептен кратка делница, која минува низ терен рамен како тепсија, ќе треба да се заврши во Септември 2011 година. Пак не успеаа да ја пуштат пред туристичката сезона. Навистина не ми е јасно како во договорот со компанијата градител нема клаузули кои жестоко го санкционираат истиот при неспазување на поставените рокови. Всушност можно ли е вината да не е во компанијата, туку во Владата, која не ги исполнила своите обрски? Во секој случај голем срам и неспособност демонстрираме дека неможеме да се справиме ни со најмал инфраструктурен проект, камо ли со ЛРТ, Јужен, Вардарска долина, Гостивар-Охрид итн. Жално навистина!
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
mitatos View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1739
  Quote mitatos Quote  Post ReplyReply #59 Posted: 07-May-2011 at 19:32
Денес поминав низ табановце, нема никаков напредок, немаше ни работници
"Најлошиот град од градовите е тој што нема ред,мир и сигурност за своите граѓани" (Али ибн Еби Талиб)
Back to Top
phenomenon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Oct-2010
Location: Kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 2691
  Quote phenomenon Quote  Post ReplyReply #60 Posted: 07-May-2011 at 19:04
   Да не шпекулираме:
 

BEOGRAD 27. 09. 2010

PRESS

U Preševu zemlja 10 puta vrednija od vojvođanske?!

„Putevi Srbije" prilikom eksproprijacije zbog izgradnje Koridora 10 zemlju kod Preševa plaćaju 1.000 dinara za kvadrat, a kod Subotice samo 70

 

Država krči put... Nema prepreka za Koridor 10

JP „Putevi Srbije" platiće vlasnicima zemlje u okolini Preševa i Bujanovca po 1.000 dinara (10 evra) za kvadrat njiva preko kojih će preći Koridor 10, što je čak 13 puta veća cena od one koju dobijaju građani iz okoline Subotice! U „Putevima" tvrde da vlasnici koji nisu zadovoljni mogu da se žale sudu, ali da do sada sudski niko nije dobio bolju ponudu!

JP „Putevi Srbije" do sada su potpisali oko 5.000 rešenja o eksproprijaciji zemljišta na Koridoru 10. Međutim, cene po kojima se plaća kvadratni metar potpuno se razlikuju. Dok je u blizini Preševa i Bujanovca kvadrat oko 10 evra, vlasnicima parcela u okolini Niša ponuđeno je manje od osam. U Beloj Palanci su maksimalne cene „otkupa" bile 5,5 evra, a najgore su prošli Subotičani kojima su „Putevi Srbije" za najplodnije srpske oranice plaćali najviše 70 dinara po metru kvadratnom?!

Инаку, за цена на земјиште надвор од град, некаде во ниви,   морам да ви посочам дека земјиштето што се наоѓа помеѓу Куманово и Детоил граничи со зона опфатена со Генералниот урабанистички план на Куманово (види на АКН-ГИС порталот на www.katastar.gov.mk).
開始されていないだけの戦いが失われ、
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <12345 9>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.079 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.