build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Патишта
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

[Р-1301] Охрид - Св. Наум

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1234>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Tuvok View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 173
  Quote Tuvok Quote  Post ReplyReply #41 Posted: 22-May-2011 at 21:36
Па мислам дека доколку патот е горе баш и Пештани ќе заличи поубаво се кеј и со посредена плажа. Вака сеа преку лето се ствараат гужви и народот нема кај да се движи. Нормлано дека патот ќе биде поврзан со сите населени места и хотели.
Back to Top
N23 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2159
  Quote N23 Quote  Post ReplyReply #42 Posted: 22-May-2011 at 21:09
Previous
Еве вака. Не дека пишувам од компјутер на Пештанци ама од нив начув дека и они се за изградба на патот горе, а доле да биде пешачка зона.Плус и добро ќе им дошле парите од екпропријација.
А сеа за патов. Фатен е цел. Мислам со сечење. Сечено е и кај Метропол, Гранит, Силекс и сл., а денес сечеле дупки и до Макпетрол. Сето тоа изгледа жално, како крпени стари фармерки ќе изгледа. А плус деновиве има голема фреквенција на туристи со автобуси и коли по тој пат. Али тоа е, ние така прибираме туристи, ќе скрши бандаж па ќе мора уште еден ден плус да остане тука (мала шала )
Back to Top
Тркало View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 31-Dec-2010
Location: Охрид
Online Status: Offline
Posts: 1179
  Quote Тркало Quote  Post ReplyReply #43 Posted: 22-May-2011 at 18:53
Originally posted by GreatMakedon

Originally posted by Tuvok

Инаку за овој пат има проект уште од време на Југолсавија да биде многу повисоко над населените места и плажите. Дури мислам дека и нешто било почнато и ден денес може да се забележат некави трасирања горе во планините се гледаат од вода. (мада не сум сигурен дали се за тој пат)
После Метропол патот би требало да продолжи повисоко со што би се избегнало велгување во Пештани и гужвите кај Лагадин. Од патото би се двоели излези за одредени места. На тој начин и можат да се зголемат плажите бидејќи на некој места патот проаѓа многу блиску до езерото. Посебно во делот пред и по Лагадин


Jas imam slusano deka Pestanci se pricinata sto patot zgora nad krajbreznite sela nese izgradi, Pestanci se bunele deka togas prometot od tranzitniot turizam koj vrvi niz nivnoto selo ke opadne posto ke vrvi nad seloto.


Ако е така,тогаш не се во право.Пештани си имат одредена 'публика',да не речам гости - редовни секоја година.А во случај да изградат нов пат над Пештани,логично е и да е поврзан со стариот долу.Со оглед на то колкава е густината на продавници и одморалишта на самиот пат,луѓето ќе си идат пак долу во случај на потреба од продавница.
Мое мислење е дека Пештанци си замислиле некоја огромна цена за нивните имоти шо лежат на трасата на идниот пат,па се заинатиле.Исто како на многу места и случаи досега.
Back to Top
GreatMakedon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 13-Nov-2007
Online Status: Offline
Posts: 186
  Quote GreatMakedon Quote  Post ReplyReply #44 Posted: 22-May-2011 at 13:49
Originally posted by Tuvok

Инаку за овој пат има проект уште од време на Југолсавија да биде многу повисоко над населените места и плажите. Дури мислам дека и нешто било почнато и ден денес може да се забележат некави трасирања горе во планините се гледаат од вода. (мада не сум сигурен дали се за тој пат)
После Метропол патот би требало да продолжи повисоко со што би се избегнало велгување во Пештани и гужвите кај Лагадин. Од патото би се двоели излези за одредени места. На тој начин и можат да се зголемат плажите бидејќи на некој места патот проаѓа многу блиску до езерото. Посебно во делот пред и по Лагадин


Jas imam slusano deka Pestanci se pricinata sto patot zgora nad krajbreznite sela nese izgradi, Pestanci se bunele deka togas prometot od tranzitniot turizam koj vrvi niz nivnoto selo ke opadne posto ke vrvi nad seloto.
Back to Top
<Fresno> View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 13-Jun-2010
Online Status: Offline
Posts: 1161
  Quote <Fresno> Quote  Post ReplyReply #45 Posted: 22-May-2011 at 13:13
Само од Лагадин до Пештани? Малку е тоа. Треба пред сезонава целосно да ги санираат сите дупки и да ја потсредат хоризонталната сигнализација, а од септември да почнат со реконструкција на асфалтот и на некои делници додавање на трета лента или џепови за паркирање на потегот од Св. Стефан до Градиште. И нормално, „зеленилото“ околу брзиот пат Охрид - Св. Стефан до сега требаше да стане стварно зеленило, за сезонава касно е веќе.
Back to Top
MGS View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 10-May-2011
Location: Охрид,МКД
Online Status: Offline
Posts: 307
  Quote MGS Quote  Post ReplyReply #46 Posted: 22-May-2011 at 12:29
Патот Охрид-Св.Наум мора да биде во приоритетите за градба.Ако до пред 20 г. не се вложуваше ништо затоа што ете Албанија беше затворена земја,сега работите се драстично сменати.Патот е меѓудржавен и фреквентен.
Back to Top
N23 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2159
  Quote N23 Quote  Post ReplyReply #47 Posted: 21-May-2011 at 16:16
Сеа поминав од таму. Раскопан е целиот пат од лагадин па некаде до пред Пештани. Премногу глупаво е што се сечат само дупките и ќе се нафрла асфалт. Као тетрис се сечени дупките. Ако ова е само привремено решение до целосна санација догодина, ондак е ок. Но ако после ова заборават на овој пат, ондак стварно се нема памет. Кај ја сјебав колата у Скопје, сеа мораше и у Охрид да ме фати реконструкција.
Back to Top
Tuvok View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 173
  Quote Tuvok Quote  Post ReplyReply #48 Posted: 15-May-2011 at 22:37
Мислам дека многу побрзо треба да се почне да се прави нешто на овој потег. Сепак Охрид е најголемиот туристички центар во Македонија.
Back to Top
<Fresno> View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 13-Jun-2010
Online Status: Offline
Posts: 1161
  Quote <Fresno> Quote  Post ReplyReply #49 Posted: 15-May-2011 at 19:32
Добро би било ако дозволува теренот од Косел до клучката за Градиште да се оди на 2х2, а потоа до граница со само 2 ленти. А реконструкција на постоечкиот пат мора да се направи подитно.
Back to Top
Тркало View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 31-Dec-2010
Location: Охрид
Online Status: Offline
Posts: 1179
  Quote Тркало Quote  Post ReplyReply #50 Posted: 15-May-2011 at 19:21

1.Средствата се планира да бидат обезбедени со заем од меѓународните финансиски институции и национално кофинансирање од Буџетот на Република Маке- донија.
2.Р о к : в т о р а п о л о в и н а 2 0 1 3 - 2 0 1 9 г о д и н а .


1.Финансиските средства мораме да ги бараме од не знам каде,а и условите за добивање на кредити се непознати,а претпоставувам не се едноставни.
Уште полошо ако фрлиме поглед на цела програма за сите патишта е истото напишано ...

2.Под претпоставка и да се најдат средства за изградба,6 години за 36 километри пат е неприфатливо!Ама со оглед на времето за Куманово-Табановце ништо чудно

Edited by lslcrew - 17-May-2011 at 16:53
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #51 Posted: 15-May-2011 at 02:23
Како проект е предвиден за реализацијa во иднина од владеачката партија.
Магистрален пат Косел–Охрид–граничен премин Св. Наум
Овој патен правец е сосема нов паралелен пат на постојниот покрај плажите, а во понатамошниот период ќе бидат меѓусебно поврзани со попречни локални патишта. Вкупната должина на новиот пат ќе биде 39 км, а широчината на коловоз од две ленти од по 3,75 м. Патот е од особено значење за развој на туризмот во Охрид. Со изградбата на оваа делница значително ќе се олесни протокот на сообраќајот низ населените места Косел, Лескоец, Скребатно, Велгошти, Охрид, Рамне, Велестово, Коњско, Елшани, туристичката населба Горица, Свети Стефан, Лагадин, Пештани, Трпејца, Љубаништа, Свети Наум, а преку Галичица и кон Преспанскиот регион, особено во летните месеци во годината. Вредноста на проектот се проценува на 70 милиони евра. Средствата се планира да бидат обезбедени со заем од меѓународните финансиски институции и национално кофинансирање од Буџетот на Република Маке-
донија.
Р о к : в т о р а п о л о в и н а 2 0 1 3 - 2 0 1 9 г о д и н а .



Edited by lslcrew - 17-May-2011 at 16:53
Back to Top
Тркало View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 31-Dec-2010
Location: Охрид
Online Status: Offline
Posts: 1179
  Quote Тркало Quote  Post ReplyReply #52 Posted: 14-May-2011 at 22:25
Originally posted by Tuvok

.
Инаку за овој пат има проект уште од време на Југолсавија да биде многу повисоко над населените места и плажите. Дури мислам дека и нешто било почнато и ден денес може да се забележат некави трасирања горе во планините се гледаат од вода (мада не сум сигурен дали се за тој пат)

После Метропол патот би требало да продолжи повисоко со што би се избегнало велгување во Пештани и гужвите кај Лагадин. Од патото би се двоели излези за одредени места. На тој начин и можат да се зголемат плажите бидејќи на некој места патот проаѓа многу блиску до езерото. Посебно во делот пред и по Лагадин


Го имам истово чуено од неколку луѓе низ град,мислам дека е точно.
Back to Top
Tuvok View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 173
  Quote Tuvok Quote  Post ReplyReply #53 Posted: 14-May-2011 at 21:27
Инаку за овој пат има проект уште од време на Југолсавија да биде многу повисоко над населените места и плажите. Дури мислам дека и нешто било почнато и ден денес може да се забележат некави трасирања горе во планините се гледаат од вода. (мада не сум сигурен дали се за тој пат)
После Метропол патот би требало да продолжи повисоко со што би се избегнало велгување во Пештани и гужвите кај Лагадин. Од патото би се двоели излези за одредени места. На тој начин и можат да се зголемат плажите бидејќи на некој места патот проаѓа многу блиску до езерото. Посебно во делот пред и по Лагадин
Back to Top
kultuzin View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 3811
  Quote kultuzin Quote  Post ReplyReply #54 Posted: 14-May-2011 at 15:42
Овој пат е срамота за Охрид и Македонија. Се возев пред две недели и навистина е неверојатно како еден туристички толку важен пат може да биде во таква очајна состојба. Несакам да знам како е кога се вози по овој пат во летната сезона.
Back to Top
Тркало View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 31-Dec-2010
Location: Охрид
Online Status: Offline
Posts: 1179
  Quote Тркало Quote  Post ReplyReply #55 Posted: 14-May-2011 at 15:34
Со мини блокада пештанци го актуелизираа проблемот со оштетениот пат Охрид - Св. Наум


Пред почетокот на предизборната кампања, жителите на Пештани и околните населени места повторно го актуелизираа проблемот со регионалниот пат Охрид-Св. Наум кој е во многу лоша состојба.

Тие се незадоволни од бавното реагирање на институциите, кои како што велат, само ветуваат но ништо не остваруват. Се жалат дека 40 години од изградбата овој фрекфентен патен правец не е реконструиран.

- Овој пат е изграден далечната 1969 - 70 и оттогаш наваму ништо не е направено. - вели жител на Пештани.

Друг пак ги изброил дупките од Метропол до Пештани.

- На тој потег има преку 180 дупки и невозможно е да се избегнат, изјави друг граѓанин, кој смета дека државата го заборавила овој пат и не прави ништо за да се реши проблемот.



Незадоволните граѓани велат дека лошата состојба на регионалниот пат Охрид - Св. Наум влијае и на туризмот и апелират надлежните што поскоро да извршат целосна санација на оваа фрекфентна сообраќајна делница.

http://www.ohridnews.com/index.php?mod=1&kat=4&id=31063

По не знам кој пат протести
Back to Top
alexgizh View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 07-Jan-2009
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1976
  Quote alexgizh Quote  Post ReplyReply #56 Posted: 09-Aug-2010 at 09:20
Да.
The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing.
Back to Top
BL View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Aug-2008
Online Status: Offline
Posts: 154
  Quote BL Quote  Post ReplyReply #57 Posted: 09-Aug-2010 at 09:10
zar se na makedonskom kaze ovako upozorenje?
http://i415.photobucket.com/albums/pp235/AndrejZog/DSC_0747.jpg
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #58 Posted: 02-Aug-2010 at 13:38
За викендов бев во Охрид и имав прилика неколку пати да го возам патов. Делот што е со профил 2||2 супер успева да опслужи таков сообраќај. А викендов по кажувањата била најголемата гужва што е можно да се случи преку лето. Викенд + пивофест + концерти + празник. Е сега во делот што е профил 1|1, од Славија па натака до Свети Наум се случува по саат време да не се мрдне од место, гасиш возило и надвор а воздух. Најголемите гужви се ствараат во Елшани со Лагадин последователно се блиску, и втората гужва е кај Пештани. Сериозно мора да се размислува некое било какво решение за овие две места. Гужвата всушност и не потекнува толку од бројот на возила колку што е од вртење кола, паркирање, автобуси и слично. После Градиште сообраќајот и не е така гужва, нормално изгледа. Супер би било ако може барем до градиште да се обезбеди 2||2, но за почеток мора да се најде начин, некаква обиколница 1|1 околу овие две места со тоа што постоечките ќе останат внатрешни локални улици или па макар ако треба и да се ускрати малку од парк, малку од плажа па понатака да се попесочи плажата за да се надомести, но решение мора да се најде. Не се работи за никаква комоција, има секакви итни ситуации. Во однос на состојбата со коловозот сум делумно задоволен, освен на еден дел при крај на Пештани каде што е раскопан поради некаква тековна активност за местење канализација и беше почнато, а не беше доасфалтирано и има некои делови околу Трпејца со многу нерамен асфалт, тесен коловоз и по некој радиус што бара малку работа. Во секој случај, би го ставил на листа за реконструкција, но не е итен. Но овие двете локации погоре треба што поскоро да се решат.







Edited by lslcrew - 02-Aug-2010 at 13:44
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #59 Posted: 22-Feb-2010 at 17:31

Патот Охрид - Свети Наум нема да се урне

"Сос­тој­ба­та е стабилна, а што се однесува до патот Охрид - Свети Наум, мо­жам да кажам дека тој нема да се урне, како што завчера изјави гра­до­на­чал­ни­кот. На самото место беа професори од Градежен факултет што ја согледаа состојбата. Мерки за санација ќе се преземат по на­ма­лу­ва­ње­то на нивото на Езерото", изјави вчера министерот за транспорт и врски Миле Јанакиески, при посетата на Пештани каде што веќе трет ден жителите на куќите крај патот се борат со поплавите во при­зем­ни­те и подрумските простории.
Ја­на­ки­е­ски напомена дека нивото ан Охридското Езеро е 13 до 14 сан­ти­мет­ри над критичната кота, која изнесува 693, 75 метри. Предочи де­ка од Езерото во Дрим се испуштаат по 53 кубни метри вода во се­кун­да и оти таа количина не може да се зголеми бидејќи ќе се поплави па­тот Струга - Дебар.
Во време додека Јанакиески беше во Пештани, сопствениците на сто­ти­на куќи ја црпеа водата од кујните и од спалните соби. Трајан Си­мо­но­ски од невладина организација "Пештански чун" вели дека ако не се нап­ра­ви потпорен ѕид на самиот влез од селото, силниот ветер мрач­ник и Езерото ќе го повлечат целиот пат.

http://vest.com.mk/?ItemID=F932A3347D45754B9D126354171902E0
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #60 Posted: 09-Aug-2009 at 14:50
на осмата слика имам offroad чувство LOL
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1234>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.109 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.