![]() |
![]() |
![]() |
[А1] Табановце - Богородица |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <12345 13> |
Author | |
daci92 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 10-Dec-2012 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1937 |
![]() ![]() |
Да не знае некој што ќе се прави помеѓу наплатна рампа Петровец и Катланово во двете насоки ? Вчера поминував и имаше поставено знаци од двете страни за работа на пат.
|
|
![]() |
|
WolfLeader ![]() Senior Member ![]() Joined: 03-Aug-2015 Online Status: Offline Posts: 694 |
![]() ![]() |
ГД Гранит АД Скопје поради градежни активности на автопатот А1, коридор 10 од 114+673 км. до 126+272 км. од 22.11.2016 (вторник) ќе воспостави времен режим на сообраќај на автопатот А1, коридор 10 од клучка Неготино до клучка Демир Капија. Сообраќајот ке се одвива во насока од Скопје кон Гевгелија и Атина по регионалниот пат Р1102. Еее тука ќе има сега гужви ... Незнам дали баш најдобро решение е да се затвори целиот пат , добро и со оглед на тоа ако се вози по една лента исто гужва ќе биде , така да изгледа вака е најдобро да се користи стариот пат до Демир капија а и е солиден за вожња ,обележан и со прилично добар асвалт ,само на некои места има нерамнини кој што не се посебен проблем, е сега како ќе биде кога по него ќе поминат камиони и камиони и ќе се прават големи колони тоа ќе видиме допрва.
|
|
![]() |
|
WolfLeader ![]() Senior Member ![]() Joined: 03-Aug-2015 Online Status: Offline Posts: 694 |
![]() ![]() |
Сега и пребарав некои информации и пишува дека највероватно со реконструкција ќе се отпочнело почеток на 2017 година. Иначе да чим е од обратен правец така почнат ќе биде и на другата страна така ,а и реално треба да биде така работен. А дали примети до каде се со работа на изградбата на новата патарина Романовце ? Оти видов дека за 6 месеци е продолжен рокот за изградба ..
|
|
![]() |
|
Staki ![]() Senior Member ![]() Joined: 11-Oct-2014 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 125 |
![]() ![]() |
Неделава бев на тој пат, не беше почната реконструкцијата на тој дел. Мислам дека од Миладиновци до клучката за Крива Паланка ќе се реконструира, бидејќи во обратен правец се работи така.
|
|
![]() |
|
WolfLeader ![]() Senior Member ![]() Joined: 03-Aug-2015 Online Status: Offline Posts: 694 |
![]() ![]() |
Знае ли некој дали се отпочна со реконструкција од Миладиновци до Куманово и до каде поточно ќе се одвива ? Ме интересира за делот после исклучување за Крива паланка кој што е баш доста оштетен дали ќе биде опфатен со реконструкцијата , бидејќи веќе натаки па се до граничен премин патот е во прилилно добра состојба нема некој дупки и нерамнини ..
Edited by WolfLeader - 12-Nov-2016 at 14:03 |
|
![]() |
|
Vasilij ![]() Senior Member ![]() Joined: 09-Jun-2014 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 339 |
![]() ![]() |
Според планот требеше да биде готов до септември оваа година...Ама скандалите, штрајкот и истрагите си го направија своето...
|
|
![]() |
|
Macedunicus ![]() Groupie ![]() ![]() Joined: 02-Nov-2014 Location: Неготино МАК Online Status: Offline Posts: 42 |
![]() ![]() |
Pocnaa nekade kraj na MAI sega sme pocetok na AVGUST...Da gi ostavime lugeto da si ja vrshat rabotata, ako se dodade zeshkoto vreme plus sto edna lenta se koristi do nekade e normalna dinamikata, valjda si imaat nekoj normalen vremenski rok do koga treba da e gotov! Sto ne se bash brzi firmite vo MKD ne se, ama vo posledno vreme se blizat do nekoja "normalna vremenska ramka"! A sto se odnesuva na avtopatot DK-Smokvica patot e TOP, cel e asfaltiran, sto fale se dovrshuvanje na mostovite, tunelite i verikalna i horiy. signalizacija apropo... ima i reportaza na TV Nova za avtopatot, dosta interesna e...oficijalno: pustanje na avtopat mai 2017 god! ![]() |
|
![]() |
|
Bojan10 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 21-Jun-2011 Location: Macedonia Online Status: Offline Posts: 504 |
![]() ![]() |
Не можат цело лето да изгребат и да асфалтираат 3км меѓу Табановце и Куманово, и тоа новото на една лента што го ставиле е како по калдрма да возиш. Не сум возел по толку рапав асфалт.
Со оваа динамика реконструкциите на најбедните делови и ДК-Смоквица автопатот нема да биде готов пред 2018. Значи да можеме да кажеме дека е готов, и нема машини на патот, нема чуњеви кои ти дозволуваат само на една лента да возиш итн. |
|
Од чаламот си патиме!
|
|
![]() |
|
WolfLeader ![]() Senior Member ![]() Joined: 03-Aug-2015 Online Status: Offline Posts: 694 |
![]() ![]() |
Од патарина Градско до исклучок за Велес десниот коловоз во двата правци е многу оштетен , целиот е пропаднат и е многу лош за возење , воланот ти го зима од рака и губиш контрола над возилото , околу 17 километри е така ,и мостовите се лоши, моментално со оглед ако се земе во предвид дека веќе се реконструираат некој делови од коридор 10 , овие 17 километри сега се нај опасни и нај оштетени за возење ,и од патарина Градско до некаде после музејот Стоби тие неколку километри се ужасни за возење , лев коловоз углавно е добар нема оштетувања ама десниот е премногу лош , има некои улегнувања , дупки и нерамен ,тоа мора под итно да се среди ако сакаме да стварно да се пофалиме со зборот АВТОПАТ , а никаде нема никакви најави за реконструкција , незнам што уште се чека и не реагира Министерство за транспорт и врски и не отпочне со поправка , а и пред некое време најавија дека до 2017 ќе имало комплетно нов автопат на коридор 10 , ама ако не го направат делот од Велес до некаде Стоби нема да личи на нов автопат бидејќи таа делница е во катастрофална состојба..Мислам дека некој мора да реагира на ова и дел од медиумите да објават и да пратат неколку критики до надлежните институции дека ова мора да се среди и да се реагира што е можно побрзо , греота е таков пат да носи име Александар Македонски.
Edited by WolfLeader - 05-Jul-2016 at 15:21 |
|
![]() |
|
kultuzin ![]() Senior Member ![]() Joined: 07-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 3811 |
![]() ![]() |
Ubava reportaza na nekoja srpska televizija.
|
|
![]() |
|
fichot ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 02-Feb-2010 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2602 |
![]() ![]() |
imo, треба да се рекламира кај фирмите што го граделе и они да ја покријат реконструкцијата.
http://star.utrinski.com.mk/?pBroj=1539&stID=19965&pR=3 |
|
![]() |
|
alexsend ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 11-May-2011 Location: Скопје, Центар Online Status: Offline Posts: 2086 |
![]() ![]() |
Трасата во должина од 15,4 километри треба да биде целосно завршена во рок од три и пол години!!!
Значи вакви фори колку ме вреѓаат тоа е страшно. Очигледно државата нема пари! За 3 години се градат 100км нов автопат а не реконструкција на 15км!!! Иста финта и со булеварите во Скопје, секое проширување се финансира од 2 или 3 буџети! |
|
Јас Скопје никогаш не сум го замислувал вака.
|
|
![]() |
|
bakigvg ![]() Newbiе ![]() Joined: 03-Nov-2015 Online Status: Offline Posts: 18 |
![]() ![]() |
Ќе одговара ли некој за автопатот што издржал цели 5-6 години ?- затоа што веќе 5 години е во катастрофална состојба.
|
|
![]() |
|
phenomenon ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 26-Oct-2010 Location: Kumanovo Online Status: Offline Posts: 2691 |
![]() ![]() |
Ajде де? А како навремено се сети да наплаќа патарина на овој квазиавтопат за кој и регионалниот пат Страцин-Кратово изгледа како стаза за Формула 1? Покрај дупките и крпениците на секој чекор од Куманово до Миладиновци и обратно, си видел ли вклучувањето и исклучувањето за Агино Село на што личи, си видел ли исклучувањето за Романовце кај сепарацијата на што личи и колку е небезбедно, си го видел ли колотрагот од Романовце до Агино Село, со што беше оневозможено возење по десната лента за возење? А освен патарината, не заборавија ова ругло од автопат претенциозно да го наречат „Александар Македонски“, иако многу посоодветно би му било името „Џон Макадам“. Edited by phenomenon - 24-Jun-2016 at 12:46 |
|
開始されていないだけの戦いが失われ、
|
|
![]() |
|
WolfLeader ![]() Senior Member ![]() Joined: 03-Aug-2015 Online Status: Offline Posts: 694 |
![]() ![]() |
По мое мислам дека нерамнините се појавиа со самиот факт дека кога се правела делницата не се употребувал соодветен материјал , глина или што таму се става за да не дојде до вакво нешто ,и пред некое време делницата беше испитувана од институт зошто е дојдено до тоа ,и се докажа дека патот не е изграден така како што треба , туку е само заразмнат и поставен асвалт , а има многу сегменти кој што не се вметнати.Зголеменото сообраќајно оптоварување, нецелосното функционирање на системот за одводнување, „ефектот на стареење на битуменот“ што влијае на стабилноста кај асфалтните слоеви, како и комплексните геотехнички услови на предметната средина, предизвикуваат поголеми оштетувања кои ја загрозуваат безбедноста на сообраќајот и удобноста при возење, поради што е потребно да се изврши санација и рехабилитација согласно потребите и барањата на Инвеститорот во овој случај Гранит.процесот на изработка на проектот e извршена детална теренска и визуелна проспекција на постоечката состојба на делницата при што се забележани подолжни и попречни пукнатини, вертикална деформација на нивелетата, слегнување на коловозната конструкција и крпење на ударни дупки. Извршени се и теренски испитувања (вадење на кернови од асфалтот), со цел да се анализираат постоечките слоеви на асфалтната конструкција.А сега со ова постоечкиот систем за одводнување е подобрен со систем од канавки, риголи, дренажи, каналети, атмосферска канализација и пропусти, кои служат за прифаќање на водата од коловозот и косините и нејзино одведување од трупот на патот. Со проектот се предвидени чистење и санирање на постоечките пропусти, банкини, шахти, сливници и риголи, во согласност со постојните правилници и европските директиви за зголемување на безбедноста во сообраќајот.За рокот на изградба нема да коментирам ништо бидејќи се работи за делница во 2 правци , мора да се земе во предвид дека ќе се работи баш кога е нај големата гужва на туристи кој што транзитираат и дека таа делница е премногу раздвижена , ќе има многу застој и ред други работи , така што единствено ни останува да се надеваме и мислам дека ќе биде изградена така како што треба и во по брз рок од овие 3 години.
|
|
![]() |
|
kultuzin ![]() Senior Member ![]() Joined: 07-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 3811 |
![]() ![]() |
"Овој сегмент од паневропскиот Коридор 10 беше изграден во 2005 година" Точно е дека се многу три и пол години но уште пострашен е фактот дека автопат граден во 2005 личи како да преживеал 2 светски војни. Тој пат е опасен по живот а нерамнините кои ги има не се реконструираат со едноставно гребење на асфалт туку таму треба комлетно ново тампонирање и други глупости кои не биле направени тогаш кога требало. НО како и да е ќе повторам уште еднаш. Три и ПОЛ години и мене му личат многу особено затоа што се работи за многу битна делница. |
|
![]() |
|
mr bombastic ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 10-Jun-2011 Online Status: Offline Posts: 420 |
![]() ![]() |
„Гранит“ ќе го реконструира автопатот Неготино-Демир Капија
Јавното претпријатие за државни патишта потпиша договор со „Гранит“ од Скопје за реконструкција на автопатската делница од Неготино до Демир Капија. Трасата во должина од 15,4 километри треба да биде целосно завршена во рок од три и пол години. Овој сегмент од паневропскиот Коридор 10 беше изграден во 2005 година, но во моментов се неопходни активности за рехабилитација и корекција на претходниот зафат. Според објавените податоци од Бирото за јавни набавки, реконструкцијата на автопатот Неготино-Демир Капија ќе чини над 305 милиони денари, односно речиси 5 милиони евра. На тендерската постапка, започната на почетокот од февруари годинава, учествуваа шест компании, но понудата на „Гранит“ беше избрана за најповолна. Рехабилитацијата на постоечкиот коловоз ќе се врши во согласност со изработената проектна документација од фирмата „Геинг КуК Интернешнл“. http://www.build.mk/?p=50824 Три и пол години за една реконструкција ??? Ова ќе да е врвот на врвовите во нашата напатена државичка, е за ваков поставен рок слободно треба да си извршат самоубиство од прв степен ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
|
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
Звучи разумно ова што си го пишал, но веднаш ми текнува примерот со хидроелектраната Св. Петка кога изведувачот (словенечката компанија „Рико“) во 2009 година почна да бара многу повеќе пари отколку што предвидуваше договорот, со аргументација дека им пораснале трошоците поради поскапи градежни материјали и не знам какви триста чуда. ЕЛЕМ и државата као нешто се опираа, но после 2-3 години сепак им исплативме на Словенците околу 10 милиони евра плус (и тоа до сумата од 10 милиони евра се стигна откако на „Рико“ им беа пресметани пенали за доцнењето на проектот, па после сумите беа пребиени). Ако добро се сеќавам, реалните или нереалните „зголемени трошоци“ на „Рико“, македонскиот граѓанин на крај ги плати со дури 30% поголема цена на хидроелектраната. Нормално се наметнува прашањето дали цената на проектите што се плаќаат од народни пари може да се ревидира само нагоре? Edited by Cloverstack - 14-Jun-2016 at 16:38 |
|
![]() |
|
Navigator ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 02-May-2014 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 678 |
![]() ![]() |
Цената за автопатот е дефинирана кога се потпишувал договорот, согласно цените во тој период. Редивирање на цена на инфраструктурен проект заради пад на цената на дел од ресурсите, мене не ми е позната пракса. Или поточно, не знам за ниту еден пример каде цената е надолно ревидирана. Тоа е дел од оперативниот ризик за изведувачот во овој случај, но и за инвеститорот во обратна ситуација.
Edited by Navigator - 14-Jun-2016 at 11:45 |
|
![]() |
|
Vasilij ![]() Senior Member ![]() Joined: 09-Jun-2014 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 339 |
![]() ![]() |
Би те замолил да не релативизираш со објави за автопати кои се градат сега. Јас убаво кажав тека во периодот јануари 2000та - јануари 2004 километар автопат според податоците таму чинел од 2 до 2,5 милиони евра. E сега во тоа време според податоците кај нас исто така тука некаде се движела цената за автопатите - Скопје - Тетово, Неготино-Демир - Капија Градско-Неготино освен за скопската обиколница која се градеше во периодот од 2003 до 2006 каде што цената е нешто повисока. Цената по километар конкретно за Миладиновци - Штип е нешто над 5 милиони евра, а јасно е дека теренот во над 80% од трасата е целосно рамен. Тогаш цената се образложи со повисоката цена на нафтата во споредба со пред 5-6 години, но во 2015 цената на нафтата падна за околу 40% , а цената за делницата не беше ревидирана..
'Od 2001. do 2004. godine pušteno je promet 876 kilometara autocesta, a od 2005. do 2012. samo 324 kilometara. Kad se stave u odnos krediti i kilometri, onda se dođe do frapantnih podataka – do 2004. godine HAC i ARZ su se zaduživali 2,5 milijuna eura po kilometru sagrađenih autocesta, a od dolaska HDZ-a na vlast, ti krediti po sagrađenom kilometru iznose čak 8,7 milijuna eura!' |
|
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <12345 13> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |