build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Патишта
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

[А2] Деве Баир - Ќафасан

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <12345 9>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 21563
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #41 Posted: 06-May-2020 at 11:06
Китанов: „Се работи на последните 2 км од вкупно 21 км од рехабилитацијата делницата Ранковце – Крива Паланка”

Рехабилитацијата на магистралниот пат А2, делница Ранковце – Крива Паланка е во завршна фаза. Денеска увид во градежните работи изврши директорот на Јавното претпријатие за државни патишта Зоран Китанов кој на лице место се увери дека во моментов се работи на последните 2 км од вкупно 21 км. и ширина од 6 м. во вредност од 2,59 милиони евра.

Во завршна фаза е поставување на комплетна вертикална и хоризонтална сообраќајна сигнализација, како и монтажа на еластична одбојна ограда. Исто така, во моментов се работи на изградба на нови асфалтни риголи со ширина од 75 цм од двете страни на патот, санација на постоечките цевасти и сводести пропусти влезно и излезни глави и поправка на експонираната површина на плочестите пропусти и малите мостови со репарирачки малтер. Се очекува комплетно завршување на активностите до крајот на месецот.







https://www.facebook.com/drzavnipatista
Back to Top
ironm View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 07-Jun-2018
Location: Frankfurt
Online Status: Offline
Posts: 886
  Quote ironm Quote  Post ReplyReply #42 Posted: 18-Feb-2020 at 14:38
Кон Бугарија за две години ќе возиме по нов асфалт – потпишан договор и за Куманово – Страцин

Само неколку дена по отпочнувањето на реконструкцијата и проширувањето на делницата Крива Паланка – Деве Баир, Јавното претпријатие за државни патишта објави дека е потпишан договорот за втората фаза од рехабилитацијата на патот Куманово – Страцин. Станува збор за делница долга 16,6 километри, која што ќе ја реконструира скопски „Бетон“. За изведба на овој градежен зафат се издвоени над 7,1 милиони евра, а дополнителни 310.000 евра се наменети за надзор над градежните работи, покажуваат објавените договори на Електронскиот систем за јавни набавки.

Рехабилитацијата на коловозот на делницата од Куманово до Страцин е дел од неколкуте проекти, кои во моментов ги реализира ЈП за државни патишта во функција на модернизација на патното поврзување со Бугарија. На овој дел од Коридорот 8, пролетниве месеци треба да заврши обновата на постојниот пат меѓу Ранковце и Крива Паланка, во должина од 21 километар. Во наредниот период паралелно ќе се работи на делниците Куманово – Страцин и Крива Паланка – Деве Баир, со што меѓу Куманово и Деве Баир ќе може во целост да се вози по обновен пат веќе на почетокот од 2022 година.

Заедно со комплетната обнова на постојниот пат кон Бугарија, во моментов непречено тече и изградбата на експресниот пат Ранковце – Крива Паланка. Оваа патна делница од 25 километри се очекува да биде завршена во 2021 година, а се финансира преку кредит од Светската банка.

https://meta.mk/kon-bugari%d1%98a-za-dve-godini-%d1%9ce-vozime-po-nov-asfalt-potpishan-dogovor-i-za-kumanovo-straczin/
Back to Top
Bistro View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 16-Dec-2018
Online Status: Offline
Posts: 101
  Quote Bistro Quote  Post ReplyReply #43 Posted: 15-Feb-2020 at 18:41
Не е градежна сезона сега освен тоа и предизборно не смеат многу да се експонираат, на пролет по изборите како ке се разработат, ништо не ке може да ги сопре
Back to Top
AmyntA View Drop Down
Groupie
Groupie


Joined: 07-Nov-2011
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 91
  Quote AmyntA Quote  Post ReplyReply #44 Posted: 15-Feb-2020 at 15:50
Абе НЕШТО, НЕШТО барем да прават. Ова камионите што се сликаа за почеток... ги нема веќе на терен. Празно е штама. НИШТО НЕМА. Знаете , нели?
Back to Top
elnino View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Mar-2010
Location: kavadarci
Online Status: Offline
Posts: 129
  Quote elnino Quote  Post ReplyReply #45 Posted: 12-Feb-2020 at 22:04
tuka Denko e nogu u pravo. mnogu sme shuti kako drzava
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #46 Posted: 12-Feb-2020 at 14:39
Originally posted by Bakica

ili ti ne razbiras sto e ekonomska isplatlivost. Ne e samo da se izgradi avtopat, treba realna potreba od toa. Ni vo Germanija ne se gradat avtopatista na mesta kade sto nema soobrakjaj
Ako povrzuvanjeto na dva glavni gradovi go klasificiras kako ekonomska neisplatinost ti navistina ne razbiras nekoi raboti. Daj kazi mi te molam, koi sredno-golemi gradovi vo Germanija ne se povrzani so avtopat!?

Edited by Denko - 13-Feb-2020 at 17:29
Back to Top
Bakica View Drop Down
Groupie
Groupie


Joined: 09-Feb-2016
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 93
  Quote Bakica Quote  Post ReplyReply #47 Posted: 12-Feb-2020 at 08:35
ili ti ne razbiras sto e ekonomska isplatlivost. Ne e samo da se izgradi avtopat, treba realna potreba od toa. Ni vo Germanija ne se gradat avtopatista na mesta kade sto nema soobrakjaj
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #48 Posted: 11-Feb-2020 at 15:41
Originally posted by The Wild Boy

Или ти не знаеш дека од експресен пат лесно може да се премине во Автопат, како што кажа он, ако има огромна потреба за тоа.
Кога се гради се остава простор за во иднина да се може да се смени од експресен пат во автопат.
I ti ne razbiras sto znaci avtopat.
Back to Top
Bakica View Drop Down
Groupie
Groupie


Joined: 09-Feb-2016
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 93
  Quote Bakica Quote  Post ReplyReply #49 Posted: 11-Feb-2020 at 12:44
Originally posted by AleksandarTheGreat

Проблемот на оваа делница е заеднички скоро за сите во државава, а тоа е дека има премал интензитет на сообраќај, па наместо 12000 возила, сензорите мерат од 5000 просечно месечно на оваа делница која ќе прерасне во експресен пат, до 8000 месечно на Градско-Фариш која исто така се издигнува на ниво на експресен пат.



Da, ama od druga strana samo vo Skopje do 2014 do denes ima 20 000 vozila povekje. Za edno 15na godini realno kje se javi potrebata za avtopatsko povrzuvanje.

Edited by Bakica - 11-Feb-2020 at 12:45
Back to Top
AleksandarTheGreat View Drop Down
Groupie
Groupie


Joined: 12-Jul-2019
Online Status: Offline
Posts: 99
  Quote AleksandarTheGreat Quote  Post ReplyReply #50 Posted: 11-Feb-2020 at 09:58
Проблемот на оваа делница е заеднички скоро за сите во државава, а тоа е дека има премал интензитет на сообраќај, па наместо 12000 возила, сензорите мерат од 5000 просечно месечно на оваа делница која ќе прерасне во експресен пат, до 8000 месечно на Градско-Фариш која исто така се издигнува на ниво на експресен пат.
Back to Top
The Wild Boy View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Jan-2020
Online Status: Offline
Posts: 504
  Quote The Wild Boy Quote  Post ReplyReply #51 Posted: 11-Feb-2020 at 00:33
Или ти не знаеш дека од експресен пат лесно може да се премине во Автопат, како што кажа он, ако има огромна потреба за тоа.
Кога се гради се остава простор за во иднина да се може да се смени од експресен пат во автопат.
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #52 Posted: 10-Feb-2020 at 14:37
Originally posted by Bakica

Nema potreba da bide Avtopat, za sega. Soobrakjajot od Kumanovo do Kriva Palanka e so mnogu nizok intezitet. Ne e isplatlivo da se gradi avtopat. Spored mene odlicno e toa sto ekspresnite patista se proektiraat taka vo idnina mnogu lesno mozat da prerasnat vo avtopat. Za sega tuka e dovolno da se izgradi ekspresen pat, a vo idnina kako kje se zgolemuva intenzitetot na soobrakjaj, prirodno kje dojde potrebata za avtopat. Sepak vo slednive 10-15 god mislam deka nema da ima potreba od toa.
Ocigledno ti ne razbiras sto znaci avtopatsko povrzuvanje!
Back to Top
mirakuliks View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 06-Feb-2010
Location: New York
Online Status: Offline
Posts: 831
  Quote mirakuliks Quote  Post ReplyReply #53 Posted: 10-Feb-2020 at 14:29
Па и не е баш почнување во зима. додека се организира основна механизација и генерална логистика со сите надзори ќе дојде март еве го за две -три недели тоа се само 15 работни дена, а мартовски слободно може да се каже да се почне изведба.
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5424
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #54 Posted: 09-Feb-2020 at 08:42
Originally posted by ehrlich

Кое е ова започнување на проект во сред зима, ко божем ќе работат деновиве, живи глупости. Земи отпочни во април, заврши го во септември и готово.


Избори, избори, ем овие кај нас ќе изгледаат подобро пред гласачите (ако некој е уште толку глупав), ем ЕУ реално, како геополитичка стратегија, би претпочитала да ги започне сите ЕУ/ИПАРД проекти сега, бидејќи ако се смени владејачкото тело кај нас, не верувам дека ќе има толку добра соработка како порано. ЕУ генерално не љуби луѓе како Орбан, Путин, Ердоган и нашата опозиција (just stating a fact), туку сака послушни лидери (некогаш за свое добро треба да се биде послушен).
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
ehrlich View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 31-May-2012
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 1365
  Quote ehrlich Quote  Post ReplyReply #55 Posted: 08-Feb-2020 at 21:47
Кое е ова започнување на проект во сред зима, ко божем ќе работат деновиве, живи глупости. Земи отпочни во април, заврши го во септември и готово.

Edited by ehrlich - 08-Feb-2020 at 21:47
Back to Top
Bakica View Drop Down
Groupie
Groupie


Joined: 09-Feb-2016
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 93
  Quote Bakica Quote  Post ReplyReply #56 Posted: 08-Feb-2020 at 17:16
Nema potreba da bide Avtopat, za sega. Soobrakjajot od Kumanovo do Kriva Palanka e so mnogu nizok intezitet. Ne e isplatlivo da se gradi avtopat. Spored mene odlicno e toa sto ekspresnite patista se proektiraat taka vo idnina mnogu lesno mozat da prerasnat vo avtopat. Za sega tuka e dovolno da se izgradi ekspresen pat, a vo idnina kako kje se zgolemuva intenzitetot na soobrakjaj, prirodno kje dojde potrebata za avtopat. Sepak vo slednive 10-15 god mislam deka nema da ima potreba od toa.
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #57 Posted: 07-Feb-2020 at 14:58
Originally posted by AleksandarTheGreat

Штом излегол Жбогар, а има и повеќе од потребните пари за изградба, сигурно ќе бидат изградени во рамки на роковите дефинирани во договорот, како за Крива Паланка - Деве Баир, така и за Куманово Крива Паланка. Изведувачите се веќе докажани како сериозни играчи во државава и веројатноста да се случи нешто слично како со Рубау на Фариш - Дреново е мнооогу мала.
Јас не сум оптимист како власта дека на почеток од 2022 ќе биде се завршено, но мислам дека до крајот на 2022 ќе се заврши изградбата и ќе може да се вози по овие патишта.

Stom ne se gradi avtopat proektot ne e interesen i ne vredi vnimanie! Da gi ostavis glavnite gradovi na dvata najbliski narodi bez celosno avtopatsko povrzuvanje treba da si ili zloben ili tuturutka.
Back to Top
AleksandarTheGreat View Drop Down
Groupie
Groupie


Joined: 12-Jul-2019
Online Status: Offline
Posts: 99
  Quote AleksandarTheGreat Quote  Post ReplyReply #58 Posted: 07-Feb-2020 at 13:42
Штом излегол Жбогар, а има и повеќе од потребните пари за изградба, сигурно ќе бидат изградени во рамки на роковите дефинирани во договорот, како за Крива Паланка - Деве Баир, така и за Куманово Крива Паланка. Изведувачите се веќе докажани како сериозни играчи во државава и веројатноста да се случи нешто слично како со Рубау на Фариш - Дреново е мнооогу мала.
Јас не сум оптимист како власта дека на почеток од 2022 ќе биде се завршено, но мислам дека до крајот на 2022 ќе се заврши изградбата и ќе може да се вози по овие патишта.
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #59 Posted: 07-Feb-2020 at 13:31
Originally posted by skopskodete

Originally posted by Denko

Politikata e najgolemiot kocnicar na razvoj i komunikacija od sekakov vid. So Bugarija nekako ne ni odi dobro, zatoa i posle 30 godini od paganjeto na berlinskiot zid nema izgradeno pruga i aptopat. Isto e i od drugata strana na granicata.

Да бидат направени пругата и автопатот оваа деценија ќе биде огромен успех.
Ocigledno nema volja za toa...
Back to Top
skopskodete View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 17-Feb-2017
Online Status: Offline
Posts: 926
  Quote skopskodete Quote  Post ReplyReply #60 Posted: 07-Feb-2020 at 12:59
Originally posted by Denko

Politikata e najgolemiot kocnicar na razvoj i komunikacija od sekakov vid. So Bugarija nekako ne ni odi dobro, zatoa i posle 30 godini od paganjeto na berlinskiot zid nema izgradeno pruga i aptopat. Isto e i od drugata strana na granicata.

Да бидат направени пругата и автопатот оваа деценија ќе биде огромен успех.
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <12345 9>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.109 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.