build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Железници
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Блокади на железничкиот сообраќај

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1234>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #41 Posted: 22-Jun-2010 at 13:21
Вечерва колку знам ќе има изјава на ТВ за сталните блокади на членка на ЕУ на железничкиот сообраќај на коридор X, но за штетата тоа е веќе многу поголема анализа и статистика така да неверувам дека сега ќе искочат со бројка.
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #42 Posted: 22-Jun-2010 at 11:06
Мислам дека е најдобро да отвориме посебна нишка за блокирањето на сообраќајот кон Грција. МЖ наместо да молчи, треба да излезе во јавност и да каже колку штета трпи од ваквите блокади и самата да не прима странски вагони додека грчките железници се во штрајк за да не плаќа пенали.
 
Блокиран железничкиот сообраќај со Грција, возовите повторно ќе стојат во Гевгелија

Скопје, 21 јуни 2010 (МИА) - Поради генерален штрајк на Панхеленистичкиот сојуз на железничарите на 22,23 и 24 јуни годинава ќе биде во прекин патничкиот сообраќај кон и од Грција, соопшти Македонски железници - Транспорт АД Скопје.

Токму затоа во овие денови меѓународните патнички возови ќе сообраќаат само до Гевгелија и ќе тргнуваат од Гевгелија.

Во овие денови, според информациите на Грчките железници, за патниците кои патуваат од Гевгелија за Солун и обратно ќе биде обезбеден трансфер со автобус.

Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #43 Posted: 17-Jun-2010 at 10:20
Штрајк на грчките железничари

17 јуни 2010, 09:43
Извор: Макфакс

Атина
Грчките железничари денеска одржуваат петчасовен штрајк, кој ќе влијае и на меѓународниот превоз, јавија атинските гласила.

Меѓународниот воз Скопје-Солун ќе сообраќа само до Гевгелија, а од таму патниците до Солун ќе бидат префрлени со автобуси, изјавија за Макфакс од Македонски железници.

Според возниот ред денеска има два воза за Солун. Првиот тргнува од Скопје, околу девет часот, со мало доцнење, а вториот попладне во 17 часот и 30 минути.

Освен железничарите, денеска од 11 до 15 часот работата ќе ја прекинат и вработените во градскиот транспорт, во знак на протест поради намалување на платите и планираните промени во работните односи.

Работниците во подземната железница во Грција се во 24-часовен штрајк во знак на солидарност со нивните 285 колеги, чии договори не се обновени.

http://www.makfax.com.mk/_home/home#110078

Веќе дигнав раце да ги бројам прекините во железничкиот сообраќај на коридор X и тоа од страна на членка на ЕУ.


Edited by Vladimir P - 17-Jun-2010 at 10:23
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #44 Posted: 19-May-2010 at 18:56
и повторно ....   

УТРЕ БЛОКАДА НА ЖЕЛЕЗНИЧКИОТ СООБРАЌАЈ КОН ГРЦИЈА
19.05.2010
Поради штрајк на Панхелистичкиот сојуз на железничарите во Грција утре меѓународните патнички возови ќе сообраќаат само до Гевгелија, од каде и ќе тргнуваат, соопшти денеска МЖ Транспорт АД Скопје. За патниците не е обезбден трансфер до и од Солун.

http://www.telma.com.mk/index.php?task=content&cat=1&rub=7&item=1207
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #45 Posted: 11-Mar-2010 at 21:15
Тони македонска роба остана блокирана во Солунското пристаниште

Блокадата на железничкиот сообраќај кон Грција македонските компании ги чини илјадници евра, што преставува дополнителен товар во услови на криза. Тони роба во 100-тици контејнери стои блокирана во пристаништето во Солун. За еден контејнер се плаќа по плус 6 евра дневно. Најголема штета трпат металните компании кои масовно ја користат железницата. Оние кои превозот го прават со камиони, се пренасочуваат кон пристаништата во Бар и Драч.
“Поради непредвидливите штрајкови добар дел од клиентите што носеа осмо мартовска роба задоцнија затоа што во февруари Грците штрајкуваа секоја недела“, вели Стевица Чарапиќ, член на групацијата на шпедитери
Шпедитерите велат и во 2009-тата 50% од компаниите се пренасочија кон Албанија и Црна гора поради тогашните протести во пристаништето во Солун, но повторно се вратиле кон Грција. Предноста е близината, што го чини транспортот многу поевтин и подобрата инфраструктура. Според пресметките грчката варијанти е поевтина од Драч и Бар за околу 150 евра по контејнер. Уште помали им се трошоците на компаниите што ја користат Железницата.
Поради грчките штрајкови само во изминатите две години македонскиот железничкиот транспорт претрпел загуба од 200 илјади евра. Железницата не работеше дури 7 месеци
11.03.2010,
http://www.kanal5.com.mk/default.aspx?mId=44&egId=14&eventId=58446



Повторно се актуелизира потребата за Коридор VIII со неговите пристаништа, а со тоа и резвој на МК а не загуба
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #46 Posted: 11-Mar-2010 at 14:47
Од предходната прекин на железничкиот сообрраќај 10-03-2010



Или досега за овие три години една ЕУ земја има

2008 прекин 63 пати од 213 дена
2009 прекин 13 пати од 30 дена
2010 прекин 06 пати од 16 дена товатни возови
2010 прекин 04 пати од 04 дена патнички возови
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #47 Posted: 11-Mar-2010 at 12:59

Денес блокада на железничкиот сообраќај кон Грција

Железничкиот сообраќај кон Грцијан и од Грција денес ќе биде блокиран поради генерален штрајк на грчките железничари. „Македонски железници“ информираат дека меѓународните патнички возови денес ќе сообраќаат само до Гевгелија, без обезбеден трансфер за патниците до Солун.

Утре возот 336 Солун - Скопје - Белград ќе тргне од Гевгелија. За патниците од Солун до Гевгелија ќе биде обезбеден трансфер со автобус.

Најавениот грчки штрајк го парализира целиот меѓународен сообраќај. Ниту патничкиот ниту железничкиот транспорт нема да функционира кон Грција поради протестот на грчките железничари. Блокадата ги стопираше и меѓународните транспортери. Ниту бугарските ниту српските железнички транспортни компании нема да возат. Од МЖ велат дека загубите се големи. Поради исти вакви протести во последниве две години имало застој околу седум месеци или загуби од над 200 илјади евра. Оваа година досега има пет транспортни ограничувања или дваесетина дена блокирани возови.

http://utrinski.com.mk/?ItemID=A2484F96E5B71C4194FB3E80FC5043E6
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #48 Posted: 27-Jun-2009 at 15:59
Доцкан синојка постигнат договор, плата до вторник - ШТРАЈКОТ ПРЕКИНАТ


Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #49 Posted: 26-Jun-2009 at 23:15

Штрајкуваат Железници - сообраќајот блокиран

  
26.06.2009 22:55
 

 

Блокада на железничкиот сообраќај. Доцна вечерва вработените во железницата го блокираат сообраќајот - лути оти им доцнат платите. Се пропуштаат само меѓународните возови. Останатите се блокирани.

„И покрај тоа што беше ветено дека ќе биде земена до 15-ти или до 20-ти, помина и тој рок и како што гледате, вработените не работат“, велат железничарите.

„Моментално, колку што имаме информација, само експресните, само експресните возови одат, а другите се стопирани“, додаваат.

Блокадите на железничкиот сообраќај се случуваат за кратко време едно по друго. Железничарите велат оти за да си ги земат платите што ги сработиле мора тоа да го сторат на овој начин оти веќе со месеци им доцни исплатата.

„Јас сум дошол овде за парче леб. Веќе сум задолжен во банката, 28.500 денари сум влегол во минус. И ете, доаѓам, без леб, со празни раце. Гладен човек не може да работи“, вели еден од железничарите.

„Да дојде некој претставник од Владата, лично некој министер, дали ќе биде од транспорт и врски или од финансии... инаку нема да престанеме затоа што овој проблем се влече веќе неколку месеци наназад“, бараат железничарите.

„Без пари не може да се работи. Никој не работи. Дома ни бараат децата“, протестираат.

Претставници на двете фирми во железницата беа на преговори со вработените во железничката станица Трубарево. Но не беа расположени за изјава за да објаснат зошто се случуваат ваквите проблеми во компанијата

Раководството тврди дека плата ќе земат во вторник, а причина за ситуацијата е поради намалениот обем на работа. И за нив, велат, важи законот до 15-ти во месецот да се исплатат платите, но ако треба ќе платата казна бидејќи се во незавидна ситуација. Нема доволно пари поради кризата.

Извор: А1 ТВ


Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #50 Posted: 26-Jun-2009 at 21:54
БЛОКИРАН ЖЕЛЕЗНИЧКИОТ СООБРАЌАЈ ВО МАКЕДОНИЈА




Edited by Vladimir P - 27-Jun-2009 at 13:03
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #51 Posted: 29-May-2009 at 21:06
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5424
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #52 Posted: 29-May-2009 at 18:38

Блокада на железничкиот сообраќај во Македонија

Александар Момировски Коментари (0)   
29.05.2009 19:11
 

 

Попладнево возовите престанаа да сообраќаат, откако дел од вработените во јавното претпријатие за инфраструктура запреа со работа лути оти им доцнат априлските плати.

Според информации на А1, до блокадата дошло откако вработените во инфраструктура дознале дека за нивните колеги од претпријатието за транспорт ќе има плата, но не и за нив.

Директорот на инфраструктура за А1 објасни дека до ваквата ситуација дошло поради револтот на вработените во неговиот оддел, но ситуацијата се решила по половина час, сообраќајот бил одблокиран откако во координација со Министерството за транспорт и врски е донесена одлука платата за април да биде исплатена за вработените во двете компании.

Според информациите на А1, блокадата почнала на двете главни железнички крстосници Скопје и Трубарево, каде вработените во инфраструктура не ги пропуштаа возовите.

Нема информации колку возови беа под блокада. Во Македонски железници во секторите транспорт и инфраструктура работат околу 3.000 лица.

Тензичната состојба се појави откако претпријатието се подели на две фирми, а се интензивираше по падот на сообраќајот предизвикан од светската финансиска криза.


http://a1.com.mk/vesti/default.aspx?VestID=109297

Не сфатив што чекале досега?
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #53 Posted: 07-May-2009 at 10:23
Мислам дека не се работи само за штрајк на грчките железничари, туку и за вработените во солунското пристаниште, па и за вработените од царината и граничната служба. Кој и да штрајкува, товарниот сообраќај кон Македонија се блокира, така што овие 230 денови треба внимателно да се испитаат дали се единствено од грчките железничари.
Исто така, треба да се има на ум дека во Грција се мноооогу силни синдикатите, а штрајковите се буквално секојдневна ситуација во сите делови од земјата. Во тој поглед Грција е понапред дури и од Франција и Италија!
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #54 Posted: 07-May-2009 at 10:16
Е сега колку ние ги користиме овие бенефиции е прашање?! Вероватно со онаа флота наша што се најави, вероватно ќе се заангажираме повеќе околу ова прашање.

Е сега поставив погоре прашање околу грчкиот модел на отганизација на железницата и колкава е можноста Македонија да се јави како основач на претпријатие во соседна Грција?!
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #55 Posted: 07-May-2009 at 03:38
Originally posted by lslcrew

Но јас колку што се знам, секоја држава без излез на море има право по меѓународно право да добие бесплатен излез на море и пристаниште до 10000 метри квадратни на најблиското море.

Нормално не бесплатен туку не смеат да ти наметнуваат дополнителни давачки вон оние комерцијалните. А за она со пристаниште до 10000m^2 не најдов ништо, а и малце нелогично звучи. Има оставено можност да се договориш за слободни зони и слично ама нема обврска.

Но членот 130 е прилично интересен од аспект на муабетот со „штрајковите“

United Nations Convention on the Law of the Sea
http://www.un.org/Depts/los/convention_agreements/texts/unclos/closindx.htm

PART X

RIGHT OF ACCESS OF LAND-LOCKED

STATES TO AND FROM THE SEA

AND FREEDOM OF TRANSIT


Article124

Use of terms

1. For the purposes of this Convention:

(a) "land-locked State" means a State which has no sea-coast;

(b) "transit State" means a State, with or without a sea-coast, situated between a land-locked State and the sea, through whose territory traffic in transit passes;

(c) "traffic in transit" means transit of persons, baggage, goods and means of transport across the territory of one or more transit States, when the passage across such territory, with or without trans-shipment, warehousing, breaking bulk or change in the mode of transport, is only a portion of a complete journey which begins or terminates within the territory of the land-locked State;

(d) "means of transport" means:

(i) railway rolling stock, sea, lake and river craft and road vehicles;

(ii) where local conditions so require, porters and pack animals.

2. Land-locked States and transit States may, by agreement between them, include as means of transport pipelines and gas lines and means of transport other than those included in paragraph 1.

Article125

Right of access to and from the sea and freedom of transit

1. Land-locked States shall have the right of access to and from the sea for the purpose of exercising the rights provided for in this Convention including those relating to the freedom of the high seas and the common heritage of mankind. To this end, land-locked States shall enjoy freedom of transit through the territory of transit States by all means of transport.

2. The terms and modalities for exercising freedom of transit shall be agreed between the land-locked States and transit States concerned through bilateral, subregional or regional agreements.

3. Transit States, in the exercise of their full sovereignty over their territory, shall have the right to take all measures necessary to ensure that the rights and facilities provided for in this Part for land-locked States shall in no way infringe their legitimate interests.

Article126

Exclusion of application of the most-favoured-nation clause

The provisions of this Convention, as well as special agreements relating to the exercise of the right of access to and from the sea, establishing rights and facilities on account of the special geographical position of land-locked States, are excluded from the application of the most-favoured-nation clause.

Article127

Customs duties, taxes and other charges

1. Traffic in transit shall not be subject to any customs duties, taxes or other charges except charges levied for specific services rendered in connection with such traffic.

2. Means of transport in transit and other facilities provided for and used by land-locked States shall not be subject to taxes or charges higher than those levied for the use of means of transport of the transit State.

Article128

Free zones and other customs facilities

For the convenience of traffic in transit, free zones or other customs facilities may be provided at the ports of entry and exit in the transit States, by agreement between those States and the land-locked States.

Article129

Cooperation in the construction and improvement of means of transport

Where there are no means of transport in transit States to give effect to the freedom of transit or where the existing means, including the port installations and equipment, are inadequate in any respect, the transit States and land-locked States concerned may cooperate in constructing or improving them.

Article130

Measures to avoid or eliminate delays

or other difficulties of a technical nature in traffic in transit

1. Transit States shall take all appropriate measures to avoid delays or other difficulties of a technical nature in traffic in transit.

2. Should such delays or difficulties occur, the competent authorities of the transit States and land-locked States concerned shall cooperate towards their expeditious elimination.

Article131

Equal treatment in maritime ports

Ships flying the flag of land-locked States shall enjoy treatment equal to that accorded to other foreign ships in maritime ports.

Article132

Grant of greater transit facilities

This Convention does not entail in any way the withdrawal of transit facilities which are greater than those provided for in this Convention and which are agreed between States Parties to this Convention or granted by a State Party. This Convention also does not preclude such grant of greater facilities in the future.


Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #56 Posted: 07-May-2009 at 02:44
Да се надополнам. Во конкретниов случај не ја познавам баш ситуацијата во Грција и кое уствари од претпријатијата штрајкува. дали сите трабспортни?! Дали инфраструктура или па што знам каква им е нив организацијата. Но јас колку што се знам, секоја држава без излез на море има право по меѓународно право да добие бесплатен излез на море и пристаниште до 10000 метри квадратни на најблиското море. Ова ми е енкој податок останат, мислам дека по географија уште у основно гоп имам чуено, дали е шпекулација или не незнам. Но доколку е така незнам зашто Македонија не го користи ваквото право и доколку го користи зашто Македонија не би исоновала фирма во Грција доколкуГрција има либерализиран транспорт па да се јави транспортно претпријатие во сопственост на ПГДМ (Roll%20eyesфиром (РМ)) кое нема да ги почитува штрајковите на нивните колеги од другите транспортни претпријатија и да оперира слободно. Кој е позапознаен со грчкото законодавство ако може да ми каже колку реално постои ваква можност?!
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #57 Posted: 07-May-2009 at 01:59
Тужба за закочувањето на транспортот ќе биде потполно легитимна, без разлика кај каго ќе се протолкува. А би била поиздржана доколку неколку држави во пакет застанат зад нејзе, а така остава и помалку простор да биде намерно погрешно протолкувана, а воедно и добива на тежина.


Edited by lslcrew - 07-May-2009 at 02:39
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #58 Posted: 06-May-2009 at 23:30
@ lslcrew
Ние се глупираме со тотално бесполезни и непотребни работи кои во овој момент сите освен нас ги толкуваат како провокации, а ваму викаш треба да се воздржиме и да молчиме за нешто што ни нанесува огромна штета, а за што имаме целосен легитимитет да бараме правда??? Не верувам дека било кој освен грците тоа би го протолкувал како провокација, а грчките толкувања ионака не менуваат ништо - што и да правиме тие исто ќе си толкуваат и ако не превземеме нешто исто ќе си тераат и понатака. Ако веќе изигруваме дипломати, воздржаност и тактичност требаше да покажеме за други работи, никако за ова!


@ гитардемон
230 дена човече... тоа не е ни секој втор туку на секои 3 дена да има 2 дена штрајк. Чудни некои штрајкови... не знам како не пропаднаа до сега, освен ако не се тоа селективни штрајкови.
Да не се залажуваме, колку и да штрајкуваат грците (а точно е дека многу штрајкуваат), но вакви бројки за гинис откриваат и друга агенда. Па еве дури и да немало никаква друга агенда мислам дека брзо мора да превземеме нешто (подолгорочно се знае - К8), од алармирање на меѓународни субјекти до тужби и барања за обештетување, затоа што нашата неактивност само оди во прилог на ова тивко ембарго кое не гуши. Уствари кога не сум запознаен со детали ај да не солам памет кои точно чекори треба да се превземат... кој е надлежен нека си брка работа и нека наоѓа начини, ама некако мораме да се избориме против оваа грчка пракса, па макар нивната мотивација и да немала врска со нас! Со скрстени раце не смее да стоиме!


Edited by Cloverstack - 07-May-2009 at 03:05
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5424
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #59 Posted: 06-May-2009 at 17:52
Originally posted by Cloverstack

Грчките железници годишно имаат 230 дена штрајковни ограничувања

Не, ова не е нормално! Дали ние барем се обидуваме да истераме правда за ова, затоа што не верувам дека било која меѓународна инстанца би поверувала во вакви штрајкови...


Луѓе, верувајте ме и мене, едноставно си ги бараат секој втор ден правата LOL Од лично искуство ви кажувам нема никаква врска со нас ова. Нема транспорт ни кон другите градови во Грција, и не работат пристаништата. Истото важи и да е бугарски возот, и да е турски и било каков.

Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #60 Posted: 06-May-2009 at 17:40
Originally posted by Cloverstack

Грчките железници годишно имаат 230 дена штрајковни ограничувања
Не, ова не е нормално! Дали ние барем се обидуваме да истераме правда за ова, затоа што не верувам дека било која меѓународна инстанца би поверувала во вакви штрајкови...


Правда дефинитфно треба да се тера! И тоа не сами, него заедно со другите загрозени железници од регионов (на пример ЖС или некои други) пошто вака големи загуби за нанесуваат и на стопанставата и на железниците. Но секаков дополнителен судски процес би значел политички потрес и покрај онака ладните односи. А од друга страна ситуацијава остава простор да се протолкува како едно тивко ембарго. Него на страна политикиве, мене ме занима како воопшто грчките железници успеваат да опстојат и како досега не банкротирале со толку неработење?!
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1234>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.662 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.