![]() |
![]() |
![]() |
Аеродроми |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 2829303132 124> |
Author | ||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
|
|
||
![]() |
||
jyvation ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 11-May-2013 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 4191 |
![]() ![]() |
|
Малце ретро
![]() ![]() |
||
![]() |
||
vladegf ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Dec-2009 Location: skopje Online Status: Offline Posts: 638 |
![]() ![]() |
|
интересна руска страна за сите аеродроми во Европа со податок од каде и за каде може да се лета да се остави слика и коментар. еве конкретно за Скп директен линк
http://www.megatrip.ru/airports/SKP Edited by vladegf - 20-Feb-2014 at 23:31 |
||
![]() |
||
daci92 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 10-Dec-2012 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1937 |
![]() ![]() |
|
Скопскиот аеродром повторно најдобар во Европа во категорија до 2 милиони патници.
http://www.aci.aero/Airport-Service-Quality/ASQ-Awards/2013-Winners/Best-Regional-Airport/Europe |
||
![]() |
||
vladegf ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Dec-2009 Location: skopje Online Status: Offline Posts: 638 |
![]() ![]() |
|
реклама на Оператор ОНЕ е, и баш ми се допаѓа, инаку стои од летоска
|
||
![]() |
||
FoSsiL ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Mar-2009 Location: Аеродром Online Status: Offline Posts: 4699 |
![]() ![]() |
|
Сериозно?
![]() ![]() |
||
Македонија - Земја на чудата!
|
||
![]() |
||
Џоле ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15368 |
![]() ![]() |
|
За сè има вторпат
|
||
![]() |
||
Obedineta Makedonija ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 23-Aug-2011 Location: Macedonia Online Status: Offline Posts: 1744 |
![]() ![]() |
|
![]() ![]() ![]() |
||
Создаваме за да имаме, а и тоа што го имаме треба да го чуваме такво какво што е !!!!
|
||
![]() |
||
Џоле ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15368 |
![]() ![]() |
|
Ќе излезам малку од темава... Последниве неколку години новинарството кај нас премногу „забега“ во евтин сензационализам и од сè се прави некаква ударна вест. Ова е само уште еден таков случај. |
||
За сè има вторпат
|
||
![]() |
||
gorazd ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 29-Oct-2011 Online Status: Offline Posts: 551 |
![]() ![]() |
|
nema potreba od komenatri od tipot "prosta Makedonija" , toa so laserite e globalen probem.
eve na pr. lani vo Germanija imalo 529 takvi slucai (spored DFS Deutsche Flugsicherung GmbH ) inaku odvraten naslov na tekstot, "novinarot" se obidel da dramatizira ... |
||
![]() |
||
Teglarot ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 15-Nov-2012 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 569 |
![]() ![]() |
|
Не е за смеење, туку е за осуда и за казнување на тој што го сторил тоа , впрочем ете, казнено е според кривичниот законик. Но за среќа, се' се заврши така како што треба, без никакви последици. |
||
![]() |
||
Skopjanecot ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 31-Oct-2013 Online Status: Offline Posts: 147 |
![]() ![]() |
|
Мој потпис. |
||
All truth passes through three stages. First, it is ridiculed. Second, it is violently opposed. Third, it is accepted as being self-evident.
Arthur Schopenhauer |
||
![]() |
||
OCB ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 03-Feb-2011 Location: 54 Online Status: Offline Posts: 921 |
![]() ![]() |
|
Не е баш смешно.
Кривичен законик Загрозување на безбедноста на воздушниот сообраќај Член 303 (1) Тој што во воздухоплов ќе внесе експлозивна или слична направа или супстанција, ќе ги уништи или оштети уредите за навигација или ќе предизвика друга штета на воздухопловот, ќе даде лажни известувања во врска со летот, непрописно или неправилно ќе управува со летот, ќе ја пропушти должноста за надзор врз безбедноста на воздушниот сообраќај или на друг начин ќе ја доведе во опасност безбедноста на летот во воздухопловот, ќе се казни со затвор од една до десет години. Edited by OCB - 18-Jan-2014 at 13:45 |
||
![]() |
||
Teglarot ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 15-Nov-2012 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 569 |
![]() ![]() |
|
Имам еден таков опасен ласер, едноставно те влече да правиш бељи
![]() ![]() |
||
![]() |
||
one1 ![]() Senior Member ![]() БАНИРАН Joined: 13-Mar-2013 Online Status: Offline Posts: 416 |
![]() ![]() |
|
Проста Македонија.
|
||
![]() |
||
Denko ![]() Senior Member ![]() Joined: 14-Aug-2010 Online Status: Offline Posts: 2271 |
![]() ![]() |
|
ccccc... sto li se nema na ovoj svet!?
PS: Nemozam a da ne go primetam biserot na novinarot. Toj vo tekstot veli, deka MVR prezema merki da go otkrie storitelot. Znaci storitelot se uste ne e poznat, a toj znae deka e skopjanec?! breeeee.... |
||
![]() |
||
Obedineta Makedonija ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 23-Aug-2011 Location: Macedonia Online Status: Offline Posts: 1744 |
![]() ![]() |
|
Со ласер сакал да заслепи пилот – за малку избегната трагедија на Александар Велики
Неодговорен скопјанец за малку ќе предизвикал трагедија на аеродромот „Александар Велики“, кога со ласер го заслепил пилотот на авионот кој слетувал на пистата. ![]() Како што објави Пресс24, попладнево околу 17 часот, кога пилотот на авиокомпанијата Визер се обидувал да го спушти авионот на пистата во Скопје, непознато лице од правец на Петровец почнало да му свети со ласер во очите. Пилотот успеал да остане присебен и да го спушти авионот без поголеми проблеми, но веднаш по слетувањето случајот го пријавил во котролата за летање. Известена била и полицијата, а МВР веќе презема мерки за да го открие сторителот. Инаку, по подолг период денеска за првпат на аеродромот Александар Велики немаше магла, временските услови за полетување и слетување беа подобри и беа реализирани речиси сите летови. Откажани беа единствено летовите од и кон Истанбул утрово. http://faktor.mk/archives/92807?utm_source=rss&utm_medium=rss&utm_campaign=so-laser-sakal-da-zaslepi-pilot-za-malku-izbegnata-tragedija-na-aleksandar-veliki |
||
Создаваме за да имаме, а и тоа што го имаме треба да го чуваме такво какво што е !!!!
|
||
![]() |
||
Obedineta Makedonija ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 23-Aug-2011 Location: Macedonia Online Status: Offline Posts: 1744 |
![]() ![]() |
|
Нова писта може во 2030 година........ милион посто сум сигурен дека тав нити во еден случај нема да се одлучи такво нешто да направи, за кои впрочем и самите рекоа дека во печетокот не се баш задоволни од работата односно стопанисувањето на аеродромите во МК - од финансиски аспек!!
|
||
Создаваме за да имаме, а и тоа што го имаме треба да го чуваме такво какво што е !!!!
|
||
![]() |
||
axel ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 08-Dec-2009 Location: kumanovo Online Status: Offline Posts: 3654 |
![]() ![]() |
|
Нова писта на скопскиот аеродром може да го спаси авиобизнисот од маглатаУште во 1980 година бил изработен елаборат според кој за тогашните експерти единственото решение за проблемите на скопскиот аеродром во однос на маглата и категоризацијата било изградба на една нова писта во правец на селото Мралино, или со отклон од околу 30 степени од постојната. Овој проект во сегашниве услови и натаму е можеби единственото решение за повисока категоризација на аеродромот и за маглата. Скопскиот аеродром во категоризацијата на аеродромите сè уште е во најлошата, прва категорија (опременост со радионавигациски уреди и конфигурацијата на теренот за слетување и полетување на авионите). Сите околни аеродроми, Софија, Приштина, Белград, Солун... се втора или трета категорија. Оваа категоризација е многу битна за аеродромите што во есен и во зима имаат проблеми со маглата. А токму таков е аеродромот „Александар Велики“ во Скопје. Првата категорија всушност значи немање техничка можност за слетување на авионите во услови на магла со видливост од 120 до 350 метри, како што е за аеродромите од втора и трета категорија. Категоризацијата на скопскиот аеродром бара минимум видливост од 1,2 километри. Лани аеродромот „Александар Велики“ беше затворен повеќе од половина месец поради магла. Тоа им предизвика сериозни финансиски проблеми на сите учесници во сообраќајот – патници, авиокомпании, аеродромот... Од аеродромот „Александар Велики“ велат дека до 14 јануари вкупно 61 лет биле пренасочени кон други аеродроми. Кој е хендикепот на скопскиот аеродром? Проблемот со скопскиот аеродром е поставеноста на пистата и конфигурацијата на теренот во околината. Ридовите околу скопскиот аеродром претставуваат сериозен проблем при полетувањето на авионите, особено на поголемите авиони и оние што изведуваат интерконтинентални летови. Ваквата категоризација на скопскиот аеродром, и покрај големата инвестиција што е направена од турската компанија ТАВ, сè уште е сериозен ограничувачки фактор за интерконтинентални летови, и воопшто за едно потемелно планирање на бизнисот на компанијата „ТАВ Македонија“. Маглата на скопскиот аеродром не е нов проблем. Уште за време на СФРЈ експертите се обидувале да го решат овој проблем. Едно од понудените решенија во тоа време беше изградба на нов аеродром во Овче Поле и автопат од 50 километри од Скопје до таму. Тогашната пресметка била дека една таква инвестиција би чинела околу 100 милиони долари. Федерацијата тогаш не била баш расположена за една таква сериозна инвестиција. Тогаш со аеродромот стопанисуваше авиокомпанијата ЈАТ, која немала ама баш никаков интерес за вакво унапредување на авиосообраќајот во Македонија затоа што и онака сите летови оделе преку Белград. Тогаш ЈАТ во Скопје слетал и еден авион од Австралија за да докаже дека и од скопскиот аеродром можело да се изведуваат интерконтиненталните летови и целосно да го блокира планот за изградба на нов аеродром во Овчеполието. Меѓутоа и тогаш и сега еден од главните проблеми на скопскиот аеродром е полетувањето, односно должината не само на пистата за постепено кревање на авионот на потребната висина. Нова писта е можното решение против маглата на скопскиот аеродром Во текот на осумдесеттите години направена е уште една студија што дала едно многу поевтино и прифатливо решение – изградба на нова писта, поставена кон селото Мралино, или со околу 30 степени отклон од постојната и инвестиција од околу 30 милиони евра. За таа студија зборувавме со тогашниот директор на скопскиот аеродром Трајче Таневски. „Да, тоа беше едно од можните решенија што беа понудени во елаборатот подготвен од тогашните југословенски експерти. Таа студија треба сè уште да е некаде во архивата на скопскиот аеродром и во денешното Министерството за транспорт и врски. Меѓутоа и тогаш тоа решение изгледаше прескапо, па се прифати само предлогот за продолжување на пистата за 300 метри и ново осветлување на пистата“, се сеќава денес Таневски. На ред се денешните наши експерти да го пронајдат тој елаборат и да видат дали изградбата на нова писта на скопскиот аеродром може да ја смени лошата категоризација за аеродромот. А тоа се разбира ќе придонесе за порелаксирано деловно работење и на ТАВ Македонија и на авиокомпаниите, а се разбира и за посигурно планирање на патниците. http://www.mkd.mk/makedonija/ekonomija/nova-pista-na-skopskiot-aerodrom-mozhe-da-go-spasi-aviobiznisot-od-maglata |
||
![]() |
||
Obedineta Makedonija ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 23-Aug-2011 Location: Macedonia Online Status: Offline Posts: 1744 |
![]() ![]() |
|
Еве ви една ексклузивка од мене...... SKP Runway 34
![]() |
||
Создаваме за да имаме, а и тоа што го имаме треба да го чуваме такво какво што е !!!!
|
||
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 2829303132 124> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |