build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Патишта
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Патна мрежа (општо)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 2829303132 84>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
WolfLeader View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 03-Aug-2015
Online Status: Offline
Posts: 694
  Quote WolfLeader Quote  Post ReplyReply #581 Posted: 21-Sep-2015 at 11:41
Originally posted by kultuzin

WolfLeader se soglasuvam jas so se. Se soglasuvam i so modenri centri za upravuvanje, signalizacii i site drugi moderni tehnicki resenija. No nemozam da prifanam na avtopat poln so dupki, neobelezan, neosvetlen da baram da se stavat hi tech resenija. Smesno e me razbiras. Toa e kako koga nanekoja trosna kukicka koja e vo faza na raspaganje koga ke vidis nekoja satelitska antena pogolema od kukata. Ili pak kako ribar koga ke kupi ranec, stolce, raznorazni pomosni rekviziti a ne kupil trska.
No se soglasuvam deka kriteriumite i zelbite treba da se podignat za da se ostvarat barem minimalni potrebi.


Да потполно си и ти во право , тоа ти е исто ко свадба без невеста шала на страна , пак ќе кажам дека во тек е модернизација и реконструкција на сите тие патишта каде што моментално има дупки , и не е соодветно осветлени и обележани , што значи дека за брзо време сето тоа ќе се среди и ќе биде на едно задоволувачко ниво какво што сите сакаме , полека но сигурно ги знам сите најави за реконструкција и планот е стварно добар ,верувајте ми ,и јас се надевам ако се оди според планираното за едно 2 години стварно ќе се добие по модерна и по квалитетна патна мрежа низ државата , а приоритет пред се е коридор 10 кој што има одличен план за реконструкција и кој што ќе биде многу добар за возење кога ќе се среди , куманово-миладиновци , неготино-демир капија и смокица-гевгелија околу 10 километри ќе биде комплетно реконструиран и проширен на 3 ленти ,ова го зборувам за најавите реконструкции кој што ќе започнат на к10 во нај скоро време и како завршува еден проетк одма се почнува со друг , се во согласност со тоа со колку машини и работници се располага,исто к8 како еден битен сегмент во македонија полека но сигурно ќе добие по добар лик каков што заслужува, но тука се и другите делници низ државата кои што се средуваат , оваа ситуација е таква бидејќи знаеме сите во каква состојба ни ги остави патиштата претходната влада нели и каде што буквално ама ништо не направи и не постигна во делот на инфрастуктурата мислам дека сите ќе се сложите со мене за ова, и сега наеднаш се работи со цел што побрзо да се средат сите патни правци на кој што им е потребна реконструкција ,а искрено како држава во иднина ќе имаме по добри и по квалитетни патишта во тоа можете да бидете сигурни и пак ќе кажам дека ако во целост се исполни секој проетк како што е најавен а јас искрено се надевам дека така ќе биде дефинитивно ќе имаме инфраструктура на ниво какво што треба да има секоја држава

Edited by WolfLeader - 21-Sep-2015 at 11:42
Back to Top
WolfLeader View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 03-Aug-2015
Online Status: Offline
Posts: 694
  Quote WolfLeader Quote  Post ReplyReply #582 Posted: 21-Sep-2015 at 11:20
Originally posted by zabegan


или кратко кажано, треба да ја бараме тенката линија меѓу скромност и високи очекувања
порано муабетот беше дека немало пари, многу била немоќна земјата и не знам уште што, сега барем докажавме дека се можело кога се сакало... поентата е во тоа да се увиди што е потребно и како најдобро да се реши, а потоа да се има и долгорочен и генерален план, нешто што кај нас не постои


Да точно така , јас едно ќе ти кажам како ќе ме разбериш незнам , државата наша пари имаше и пред оваа власт што е моменталната , и располагаше со доволна средства значи минимално да ја покрие инфраструктурата на некое задоволително ниво , ама очигледно тогаш тоа не им било приоритет тоа и парите оделе за други работи ,нема да навлегувам во тоа..
и пред едно 8-10 години се имаше доволно средства да се средуваат автопатиштата бидејќи немаме ние 2000 километри автопат , 347 километри е к10 и к8 и неможе никој да ме убеди во тоа дека за 300 километри пат се намало пари за асвалт ,патокази , линија , па и некоја камера и се што треба за еден автопат да личи како што доликува а башка и коридор е нели , тука во прашање се многу други работи кој што да не навлегуваме , се од политички карактер и да не го заразуваме форумот со тоа ,мислам ќе ме разбериш во ова што ти го кажувам ...
Back to Top
kultuzin View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 3811
  Quote kultuzin Quote  Post ReplyReply #583 Posted: 21-Sep-2015 at 00:11
WolfLeader se soglasuvam jas so se. Se soglasuvam i so modenri centri za upravuvanje, signalizacii i site drugi moderni tehnicki resenija. No nemozam da prifanam na avtopat poln so dupki, neobelezan, neosvetlen da baram da se stavat hi tech resenija. Smesno e me razbiras. Toa e kako koga nanekoja trosna kukicka koja e vo faza na raspaganje koga ke vidis nekoja satelitska antena pogolema od kukata. Ili pak kako ribar koga ke kupi ranec, stolce, raznorazni pomosni rekviziti a ne kupil trska.
No se soglasuvam deka kriteriumite i zelbite treba da se podignat za da se ostvarat barem minimalni potrebi.
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #584 Posted: 21-Sep-2015 at 00:03

или кратко кажано, треба да ја бараме тенката линија меѓу скромност и високи очекувања
порано муабетот беше дека немало пари, многу била немоќна земјата и не знам уште што, сега барем докажавме дека се можело кога се сакало... поентата е во тоа да се увиди што е потребно и како најдобро да се реши, а потоа да се има и долгорочен и генерален план, нешто што кај нас не постои
Architects create dreams...politicians create nightmares
Back to Top
WolfLeader View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 03-Aug-2015
Online Status: Offline
Posts: 694
  Quote WolfLeader Quote  Post ReplyReply #585 Posted: 20-Sep-2015 at 22:06
Мора да научиме и да ни биде јасно на сите дека Македонија секогаш ќе има дупки на пат , не асвалтиран , необележан и уште многу пропусти кога зборуваме за инфраструктура ,и треба да се знае дека асвалтот не е без животен и дека треба како минат годините да се менува ,не дека во другите држави ги нема овие проблеми ,но не во толку голем обем како кај нас,но ние кај нас бидејќи сме мала држава ги забележуваме овие недостатоци, и без разлика кој да биде на власт кај нас сликата секогаш ќе биде иста слика сакајте прифанете го тоа сакајте не,еве дури сега после колку години конечно оваа влада гради нови автопати и реконструира постоечки,се труди да модернизира според некои европски стандарди но за жал тоа се одвива многу бавно и од овие некои работи како лед диоди , дигитални табли се веќе стари по 10 години не е ништо ново ,но за нас е научна фантазија,а и кај нас сеуште не се во употреба , самото тоа кажува во каква ситуација се наоѓаме , треба да се следи трендот на европските патишта , не дека се нема пари туку премалку финансии се издвојуваат во тој дел , а и самите знаеме дека до пред 4-5 години се немаше 1 метар асвалт сменето низ цела држава некои дури се уште и од југославија па дури сега се реконструираат и мило ми е што некој се сети и ги поправа.А ние треба веќе да заборавиме дека модерен автопат значи многу повеќе од асфалт и бела линија како што кажа kultuzin не фали само тоа на нашите патишта,неможе цел живот да се удираме у гради бидејќи имало дупка на пат или немало бела линија ,ние треба да гледаме на модерна сигналиизација, осветлување на клучки, мостови и тунели, заштитни огради, камери и бројачи на возила, центри за контрола и безбедност и уште што не... Мораме да ги подигнеме нашите очекувања, бидејќи веќе сите буквално земји ги имаат прифатено и имплементирано овие промени ,а тоа со дупки , бела линија секогаш ќе го има и колку и да се реконструираат за неколку години пак ќе има дупки едноставно секогаш ќе фали тоа и не треба да гледаме само на тие работи дали се разбираме ?дупки има и низ грција , хрватска , но бидејќи се во европската унија кај нив многу брзо и лесно унијата им доделува финансии за добро одржување на своите патишта а башка знаеме дека се туристички земји имаат поголема и по развиена економија и одделуваат доста пари во инфраструктуа , но за жал кај нас некои пари наместо да одат во овој дел одат за нешто не потребно нема да го коментирам знаеме сите за што се работи,но се надевам дека во иднина повеќе ќе се посветува внимание на ова а јас што по брзо се надевам на влез во ЕУ и дури тогаш верувајте сакале или не мораме да имаме модерни патишта, ваквите знаци со лед диоди мора да ги има на коридор 10 и к8 , тоа е повеќе од потребно

Edited by WolfLeader - 20-Sep-2015 at 22:09
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #586 Posted: 20-Sep-2015 at 20:45
Od Jugoslavija izlegovme so relativno dobra patna infrastruktura za toa vreme vo sporedba so ostanatite republiki. Vo minatite 20 godini potfrlivme so odrzuvanje, nadgraduvanje i rekonstruiranje na patistata, taka sto site eks-ju republiki ne' pominaa. Duri i ona sto go gradime od nula, go gradime nekvalitetno. Dobar primer za ova e sporedbata na hrvatskiot A1, koj po desetina godini se naoga vo izvonredna sostojba, bez nitu edna slabost, vdlabnatina ili trosenje na samiot asfalt, so nasata nova avtopatska delnica Kumanovo-Tabanovce, koja za samo 2 godini gi pokaza prvite slabosti odnosno trosenje na samiot asfalt i pocetok na pojavuvanje na kolotrazi.
Back to Top
WolfLeader View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 03-Aug-2015
Online Status: Offline
Posts: 694
  Quote WolfLeader Quote  Post ReplyReply #587 Posted: 20-Sep-2015 at 20:11
Originally posted by kultuzin

Glupo e vo zemja koja ja nema reseno najosnovnata soobrakjajna signalizacija da se predlagaat digitalni znaci. SPored mene mnogu pobitno e da se investira vo masini za ocrtuvanje na beli linii pa duri i na onie rapavite zvucni linii kako i vo novi i standardizirani patokazi.

Тоа колку сме назад и заостанати во секој поглед кога се мисли на патната инфраструктура го знаеме сите не треба да ми објаснуваш,запознаен сум многу добро што и како е , мак.пат располага со довлно машини за цртање на белите линии ,како прво фората е во тоа што кога се цртаат каква и колку квалитена боја се користи и колку време ќе има трајност ,а не во зависнот од какви машини се има , јас знам дека се застарени и дека требаат нови но тоа и не е толку битно кога и да купиш право нова машина а во неа ставаш обичен поликолор џабе ти е се , дали се разбираме ? а дека треба повеќе да се инвестира во подобрување на асвалтот , оцртувањето на линии , местењето на сообраќајни табли тоа си е стандард во одржувањето на еден пат ,а сега колку си ја бркаат работата тие што треба да го одржуваат тоа е друга приказна , а дека мора да се има дигитални табли барем по коридорите тоа е и како битно , ако сакаме патиштата да ни личат на нешто.
Back to Top
WolfLeader View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 03-Aug-2015
Online Status: Offline
Posts: 694
  Quote WolfLeader Quote  Post ReplyReply #588 Posted: 20-Sep-2015 at 20:00
Originally posted by Denko

Sustestvenata namena na digitalnite znaci ne e non-stop da signaliziraat nekoja informacija, tuku vo dadena situacija, odnosno vonredna situacija t.e. sostojva na patot kako sto se: guzva, magla, soobrakajna nezgoda i sl., so cel blagovremeno izvestuvanje za novonastanatata sostojba i brzo prilagoduvanje na brzinata so soodvetnite uslovi na patot, taka sto zamenivanjeto na obicnite so digitalni znaci e nerealna ideja (da ne recam mesanje babi i zabi), bidejki i dvata vida na soobrakajna signalizacija si ima svoe znaecenje.

Не ме разбра очигледно , никаде не реков дека целосно треба да се заменат обичните табли со дигитални , нормално дека обичните табли неможе да се заменат и дека ќе ги има , овие дигитални табли не се за известување за тоа каде е гевгелија или уште колку километри има до таму , секогаш ќе ги има обичните табли за известување на патоказ , јас кажав само дека на некој делови од автопатиштата убаво би било да се има вакви дигитални табли како што кажа и самиот за што служат , и нормално двата вида на сообраќајна сигнализација си има посебно значење и ни едната ни другата неможе да се замени бидејќи се неопходни ..
Back to Top
kultuzin View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 3811
  Quote kultuzin Quote  Post ReplyReply #589 Posted: 20-Sep-2015 at 19:22
Glupo e vo zemja koja ja nema reseno najosnovnata soobrakjajna signalizacija da se predlagaat digitalni znaci. SPored mene mnogu pobitno e da se investira vo masini za ocrtuvanje na beli linii pa duri i na onie rapavite zvucni linii kako i vo novi i standardizirani patokazi.
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #590 Posted: 20-Sep-2015 at 19:14
Sustestvenata namena na digitalnite znaci ne e non-stop da signaliziraat nekoja informacija, tuku vo dadena situacija, odnosno vonredna situacija t.e. sostojva na patot kako sto se: guzva, magla, soobrakajna nezgoda i sl., so cel blagovremeno izvestuvanje za novonastanatata sostojba i brzo prilagoduvanje na brzinata so soodvetnite uslovi na patot, taka sto zamenivanjeto na obicnite so digitalni znaci e nerealna ideja (da ne recam mesanje babi i zabi), bidejki i dvata vida na soobrakajna signalizacija si ima svoe znaecenje.
Back to Top
WolfLeader View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 03-Aug-2015
Online Status: Offline
Posts: 694
  Quote WolfLeader Quote  Post ReplyReply #591 Posted: 20-Sep-2015 at 18:43
Originally posted by Џоле

Originally posted by WolfLeader

https://www.youtube.com/watch?v=bk2uI9KLWhA делот од 18:10 дали е сеуште такво како што е на видеото крпеници , не сум поминал одамна сменето ли е нешто? со оглед на тоа дека кај нас само 2 се наместени што мислите за дигиталните информативни табли на 22:00 од видеото, да се поставуваат низ по фрекфентните автопатишта кај нас , барем долж целиот коридор 10 и 8 , дали е скапа таа инвестиција и дали е изводлива , со оглед на тоа дека Јавното претпријатие за државни патишта во втората половина од 2015 година најави дека ќе распишат тендери и ќе се инсталира унапреден систем за контрола на осветлувањето на македонските патишта, но ќе се вложи и во изработка на студија за дигитална архива дали се мисли на нешто вакво или ?


Денес поминав тука и ништо не е сменето. Целата делница Куманово-Миладиновци е жив срам и ужас.

Инаку, и јас би сакал да видам повеќе дигитални информативни табли кај нас, не само по автопатиштата туку и по некои фреквентни магистрални патишта, се разбира, ако сме финансиски во можност да си го дозволиме тоа како држава. На пример, летово патував за Унгарија, и таму на автопатот имаше по една ваква табла на речиси секои 5 км. Барем таков впечаток добив.


Најавен е и тој пат за реконструкција и ќе започне следната година приоритетно како завршуваат останатите делници ќе се отпочне со работа и на тој , иначе за овие дигиталните табли се многу корисни за разлика од обичните ,и тоа по многу работи ,сега ако се земе во обзир дека овие табли еднаш се местат и ќе ги имаш со години , само со обични одржавки диодите им се мењаат на одредено време,бидејќи се изработени од топлопцинкуван челик се многу истрајни значи не попуштаат ни на сонце ни било каква влага , ,посебно навечер се многу видливи и светат јако,а пред се дава убав шмек на самиот пат, за разлика од обичните знаци каде што денеска ги местат а за 1 недела или се украдени или се искршени , и едноставно немаш рачун секој месец да местиш нови знаци , и собирано сите тие пари што се даваат за обични знаци е колку неколку дигитални наместени , финансиска можиме да си ги дозволиме со оглед на тоа дека сме мала држава, немаме кој знае што колку километри автопатишта ,барем на коридор 10 и 8 да се наместат ќе биде одлично ,сега колку што сум запознаен јас има некои најави за тендер и дека претстојниот период што следи треба да се набави ваква опрема , и изгледа ќе се местат на по фрекфентните места од државата , бас конкретно не сум запознаен колку точно изнесува цената на еден ваков портал но сум сигурен дека е по исплатливо од обичните , а ако се земат на големо со тендер сигурно производителот ќе ја намали продажната цена ...а иначе грција и хрватска се комплетно опремени еве веќе неколку години.
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15368
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #592 Posted: 20-Sep-2015 at 17:14
Originally posted by WolfLeader

https://www.youtube.com/watch?v=bk2uI9KLWhA делот од 18:10 дали е сеуште такво како што е на видеото крпеници , не сум поминал одамна сменето ли е нешто? со оглед на тоа дека кај нас само 2 се наместени што мислите за дигиталните информативни табли на 22:00 од видеото, да се поставуваат низ по фрекфентните автопатишта кај нас , барем долж целиот коридор 10 и 8 , дали е скапа таа инвестиција и дали е изводлива , со оглед на тоа дека Јавното претпријатие за државни патишта во втората половина од 2015 година најави дека ќе распишат тендери и ќе се инсталира унапреден систем за контрола на осветлувањето на македонските патишта, но ќе се вложи и во изработка на студија за дигитална архива дали се мисли на нешто вакво или ?


Денес поминав тука и ништо не е сменето. Целата делница Куманово-Миладиновци е жив срам и ужас.

Инаку, и јас би сакал да видам повеќе дигитални информативни табли кај нас, не само по автопатиштата туку и по некои фреквентни магистрални патишта, се разбира, ако сме финансиски во можност да си го дозволиме тоа како држава. На пример, летово патував за Унгарија, и таму на автопатот имаше по една ваква табла на речиси секои 5 км. Барем таков впечаток добив.

Edited by Џоле - 20-Sep-2015 at 17:15
За сè има вторпат
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #593 Posted: 20-Sep-2015 at 15:45

Uste prasuvas dali se' uste bilo takvo!? Pred dva meseci pisuvav za sostojbata na slavniot ni avtopat. Ova mesto posebno go naglasiv kako crna tocka. Aj sto ne go rekonstruiraat, barem eden znak da postavea so sidnalizacija, deka asfaltot e osteten i deka brzinata se ogranicuva npr. na 80 km/h. Jas zamalku ke nastradev na ovaa mesto. Zgora na se, so 120 km/h pregaziv dvometarska shipka, otpadnata od nekoj kamion, pa ednaj uspeav nekako da go smiram avtomobilot i da zastanam.

Edited by Denko - 20-Sep-2015 at 17:18
Back to Top
WolfLeader View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 03-Aug-2015
Online Status: Offline
Posts: 694
  Quote WolfLeader Quote  Post ReplyReply #594 Posted: 20-Sep-2015 at 01:09
https://www.youtube.com/watch?v=bk2uI9KLWhA делот од 18:10 дали е сеуште такво како што е на видеото крпеници , не сум поминал одамна сменето ли е нешто ? со оглед на тоа дека кај нас само 2 се наместени што мислите за дигиталните информативни табли на 22:00 од видеото, да се поставуваат низ по фрекфентните автопатишта кај нас , барем долж целиот коридор 10 и 8 , дали е скапа таа инвестиција и дали е изводлива , со оглед на тоа дека Јавното претпријатие за државни патишта во втората половина од 2015 година најави дека ќе распишат тендери и ќе се инсталира унапреден систем за контрола на осветлувањето на македонските патишта, но ќе се вложи и во изработка на студија за дигитална архива дали се мисли на нешто вакво или ?

Edited by WolfLeader - 20-Sep-2015 at 01:10
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15368
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #595 Posted: 16-Sep-2015 at 09:44
Магистралниот пат Штип – Радовиш ќе се надградува со заем од ЕБРД

Јавното претпријатие за државни патишта периодов преговара со Европската банка за обнова и развој (ЕБРД) за финансирање на реконструкцијата на магистралниот пат од Штип до Радовиш. ЕБРД е подготвена да обезбеди средства во висина од 64 милиони евра, или поточно, најголем дел од финансиската конструкција на проектот вреден 78 милиони евра. Планирано е да се рехабилитира постоечкиот коловоз од клучката Три чешми до Штип – југ, како и од селото Бучим до Радовиш. Нова траса е зацртано да се изведе на делот од Штип – југ до селото Бучим.



Изготвената проектна документација предвидува проширување на коловозот, кој во иднина е предвидено да има две коловозни ленти со ширина од 3,5 метри и две помошни сообраќајни ленти со ширина од 2,2 метри. За овој проект од банката веќе е објавено индикативно известување за набавки, наменето за оние компании што се заинтересирани да учествуваат во зафатот. Од ЕБРД очекуваат дека тендерот за избор на градежна компанија за реконструкцијата и надградбата на патот Штип – Радовиш ќе се објави во првиот квартал од 2016 година.

Проектната документација за магистралниот пат Штип-Радовиш ја изработи фирмата „Простор“ од Куманово. За нејзиното изготвување пред две години беа одвоени финансиски средства во висина од над 116 милиони денари, односно 1,9 милиони евра.

http://www.build.mk/?p=46205
За сè има вторпат
Back to Top
WolfLeader View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 03-Aug-2015
Online Status: Offline
Posts: 694
  Quote WolfLeader Quote  Post ReplyReply #596 Posted: 16-Sep-2015 at 00:55
http://daily.mk/auto/zashtedi-prethodnite-tenderi-podobruvaat-patishtata
Ќе се инсталира унапреден систем за контрола на осветлувањето на македонските патишта, но ќе се вложи и во изработка на студија за дигитална архива, што се подразбира под сето ова знае ли некој ? каков е тој систем за контрола на осветлување и дигитална архива на патиштата ?
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15368
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #597 Posted: 31-Aug-2015 at 09:59
КОИ ПАТИШТА ЌЕ СЕ ГРАДАТ СО ПАРИ ОД ЕУ

Во Виена, иако проблемот со бегалците ги засени економските теми за кои пред една година беше покрената берлинската иницијатива, сепак, беше нагласено дека околу 600 милиони евра од Европската унија ќе бидат вложени во инфраструктурата и енергетиката во земјите до Западен Балкан. Овие проекти се очекува да им овозможат на земјите од регионот да направат значителен напредок на патот кон ЕУ.

Три основни коридори од транспортната и енергетската инфраструктура ќе имаат приоритет и за нив има предлози за кофинансирање од страна на ЕУ 2015, во рамките на Инструментот за претпристапна помош.

Визијата за развојот на трансевропската транспортна мрежа во железничкиот, патниот, воздушниот и поморскиот транспорт се сметаат за клучни при остварување поблиска соработка меѓу земјите, како и за зголемување на нивната економска конкурентност. Како приоритетни проекти кои ќе помогнат да се отстранат тесните грла, и ќе овозможат подобар проток на стоки и луѓе на граничните премини важни за земјава се изградбата на автопатот Приштина -Скопје, како и доизградба на автопатот Кичево - Гостивар, модернизирање на граничниот премин Табановце и железничко поврзување со Бугарија. Со европски пари ќе биде поддржана и изградбата на пругата Бељаковце - Крива Паланка, а во заклучоците од Виена стои дека во тек е изработка и на студија за изградба на делницата Крива Паланка до границата со Бугарија, како и на студии за патиштата Ранковце - Крива Паланка и Крива Паланка - Деве Баир. Од енергетските проекти потенцирано е дека ќе биде поддржано поврзувањето на Македонија со Албанија и со Косово. Во заклучоците стои дека и воспоставувањето на организиран пазар на електрична енергија е од големо значење за регионот. Посочено е дека треба да се размислува за создавање на отворен пазар за сите оператори на електрична енергија, а се препорачува да се почитува и обврската за квалификуваност на сите потрошувачи на електрична енергија. Од Виена стасаа и пораки да се донесат национални планови за постепено укинување на регулирањето на цената на струјата и да се осигури независност на регулаторни органи за енергија. А се укажува и на поголема ефективноста на административни органи за поголема конкуренција, преку зајакнување на нивната независност.

Во соседството предност му се дава на проектот за изградба на автопатот Ниш – Приштина – Драч, со што ќе се поврзат Србија – Косово – Албанија. За ЕУ важна е и модернизација на железничката пруга меѓу Белград и Сараево.

Со инфраструктурните проекти се очекува во наредните 15 години да се отворат 200 илјади нови работни места во сите земји кои се опфатени со проектите.

http://www.utrinski.mk/?ItemID=611E661754B8A540B3E1367F591CE2FE
За сè има вторпат
Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #598 Posted: 31-Aug-2015 at 00:19
Денеска се работеше на маг.пат кај Маврови Анови,поточно кај бензиската пумпа на Макпетрол. По целата должина се ставаат ивичњаци,се гребе стариот и се става нов асфалт. На едно место има веќе изградено поглем потпорен ѕид према езерото
Back to Top
jyvation View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2013
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 4191
  Quote jyvation Quote  Post ReplyReply #599 Posted: 30-Aug-2015 at 23:30


1.


2.


3.


4.

Vlado Misajlovski
Back to Top
jyvation View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2013
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 4191
  Quote jyvation Quote  Post ReplyReply #600 Posted: 30-Aug-2015 at 23:17
Започна реконструкцијата на регионалниот пат Нов Дојран – Николиќ

Започнаа градежните работи за рехабилитација на регионалниот пат Р1115 од Нов Дојран до Николиќ, со должина од шест километри. Со вложувањето во висина од 1,4 милиони евра, во наредните шест месеци ќе се санира оштетениот коловоз на овој патен правец од дојранскиот регион. Изведувач на градежните работи е „Гранит“, додека надзорот над изведбата ќе го врши „Евро Консалтинг“.



На денешното отпочнување на градежните работи, во Дојран присуствуваа премиерот Никола Груевски и министерот за транспорт и врски Владо Мисајловски. Министерот Мисајловски подвлече дека во изминатиов период во дојранскиот регион беа реконструирани регионалните патишта Дојран – Струмица, Дојран – Фурка, а завршен е и локалниот пат за Црничани.

http://www.build.mk/?p=45981
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 2829303132 84>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.475 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.