build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Железници
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Возен ред

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 2829303132 36>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #581 Posted: 17-Jun-2009 at 01:04

Велешани ги бараат укинатите возови

Патниците се лути на ваквата одлука на раководството на Железницата, кое без најава среде месец скрати осум линии

Укинувањето на осум воза на релацијата до Скопје и назад ги револтира велешани, кои најмногу го почувствуваа намалувањето на железничкиот сообраќај во земјава. Од вчера, јавното претпријатие „Македонски железници - Транспорт“ укина по два патнички воза од Скопје кон Кочани, Гевгелија, Битола и локал до Велес. Со повеќе од илјада патници дневно, од кои околу 500 имаа месечни билети за вработени, велешката железничка станица важеше за најфреквентна во земјава. Но, од вчера и таа опусте. Патниците се лути на ваквата одлука на раководството на Железницата.

- Како може без најава, среде месец да се укинуват линии. Купивме месечен билет за Скопје затоа што ни одговараше возниот ред. Како сега да се снаоѓаме за да стигнеме на работа? Вработените во железничката станица во Велес само немоќно креваат раменици. Објаснуваат дека наредбата стигнала од Скопје - велат револтираните патници од Велес.

За нив е непоимливо да се укинуваат патнички возови со полни вагони, а бројот на патници постојано се зголемува. Во ударните термини, патниците стојат на една нога во вагоните, од преголемиот метеж. Според нив, наместо да се укинуваат возовите треба да се додаваат нови патнички вагони поради поголем комодитетот при патувањето.Во „МЖ - Транспорт“ укинувањето на возовите го објаснуваат со намалениот број патници.

- По завршувањето на учебната година се намалува бројот на ученици и на студенти од сите правци, кои патуваат кон Скопје. Поради тоа и економскиот момент да се покријат тие линии, одлучивме да се редуцира железничкиот патнички сообраќај до крајот на летото. Од први септември, возовите повторно ќе сообраќаат на истите дестинации - велат во „МЖ - Транспорт“.

Железницата, по реакцијата на патниците од Велес, Чашка, Богомила, Прилеп и Битола решија да не го укинат возот кој сообраќа во 12,42 од Битола до Скопје, како и патничкиот воз од Скопје кон Битола со тргнување во 18,15 часот.

http://www.dnevnik.com.mk/?ItemID=56FB665CF282654699F785551940E61A
Back to Top
tomo441 View Drop Down
Newbiе
Newbiе
Avatar

Joined: 21-Feb-2009
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9
  Quote tomo441 Quote  Post ReplyReply #582 Posted: 16-Jun-2009 at 23:39
Sepak e toa samo do  30 Avgust. Potoa se po staro.
No vo letniov period zadovolstvo e da se vidat " prodolzenite" vozovi 334 i 335 so ubavite ceski vagoni i so uste poubavite cehinji vo niv  Smile
tomo441
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #583 Posted: 15-Jun-2009 at 09:56

Редукција на возовите

15.06.2009 10:47
Укинати по еден пар возови на сите релации

 

МЖ Транспорт АД Скопје од денеска до 30 август годинава укинува по еден пар возови на сите шест релации во внатрешниот сообраќај.

Според соопштението од МЖ Транспорт, на релацијата Скопје - Битола се укинува возот кој тргнува од скопската станица во 18:15 часот, додека од Битола - Скопје е редуцирано тргнувањето од битолската станица во 12:42 часот, пренесува МИА.

Од Скопје до Гевгелија нема да сообраќа возот што тргнува од скопската станица во 06:09, а од обратната насока нема сообраќање од Гевгелија во 15:52 часот. Изостанува еден воз и на релацијата Скопје-Кочани, односно предвидениот за тргнување во 02:22 часот и во обратниот правец, возот кој тргнуваше во 18:27 часот.

Од Скопје до Табановце нема да сообраќа возот што досега тргнуваше во 06:10 часот, како и тој што тргнува од Табановце во 07:23. На релацијата Скопје - Велес се редуцира возот што тргнува од скопската станица во 13:20, како и возот што поаѓа од Велес во 14:26 часот.

Со редукцијата на возовите, од Скопје до Кичево нема да сообраќа возот што тргнуваше од скопската станица во 02:50 часот, и возот што тргнуваше од Кичево во 18:54 часот.

http://www.a1.com.mk/vesti/default.aspx?VestID=110040


Edited by lslcrew - 15-Jun-2009 at 09:57
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #584 Posted: 13-Jun-2009 at 20:03
Бројот на патници постојано расте

Трајче Тошевски, раководител за организација на патничкиот сообраќај во ЈП Македонски железници, вели дека бројот на патници во возовите секоја година се зголемува.Така во 2008 година во споредба со 2007 година бројот на домашни патници се зголемил за 39,8 отсто, додека бројот на странци што по железнички пат патуваат во и низ Македонија се намалил за 45 отсто, поради укинувањето на меѓународниот воз Солун-Љубљана.
"Зголемувањето на бројот на патници продолжи и годинава, односно во првите три месеци од оваа година имаме 14 отсто повеќе патници во споредба со истиот период лани. Ако лани опаѓаше бројот на патници од странство, за првото тримесечје имаме 5 отсто повеќе", вели Тошевски.
Враќањето на луѓето на железничкиот превоз, според Тошевски, се должи на подобро усогласениот возен ред и на евтините билети. Така, билет од Скопје до Битола чини 209 денари, Скопје-Кочани 154 денари, Скопје-Гевгелија е 185 денари, Скопје - Кичево 115 денари, а билет од Скопје до Велес е 75 денари.
"За повратни билети имаме попуст од 20 отсто, како и за пензионерите попуст од 30 отсто. Во текот на летниот период, односно од 1 јули до крајот на сезоната секој ден ќе имаме спални вагони за Бар во Црна Гора и кушет вагони за Варна во Бугарија. Се трудиме на сите начини да привлечеме што е можно повеќе патници, но без сериозни вложувања во изградба на постојната инфраструктура и обнова на возниот парк не можеме да направиме чуда", вели Тошевски.

http://www.vest.com.mk/?ItemID=BEA986C47D3A46409B992C5F6C443E3B


Edited by lslcrew - 13-Jun-2009 at 20:13
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5424
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #585 Posted: 13-Jun-2009 at 12:15

Дали ти сериозно мислиш дека некој комптетентен ги ревидирал линииве и ги пресметал нивните загуби? Ги има чинвано еци-пеци-пец.
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #586 Posted: 13-Jun-2009 at 10:42
Речено сторено, Министерството за транспорт и врски им одобри на Македонски железници да скратат неколку возови во патничкиот сообраќај.
Во денешен Утрински весник е објавен возниот ред за периодот од 15.06 до 30.08. 2009 година:
Скопје- Гевгелија: 7:20(е), 17:15(е), 19:42(п);
Скопје-Велес: 6:09(п), 6:46(п), 7:20(е), 10:10(п), 14:30(п), 15:30(п), 16:40(п), 17:15(е), 19:42(п), 22:40(п);
Скопје-Битола: 6:46(п), 14:30(п);
Скопје-Табановци: 7:41(б), 13:11(е), 16:32(б), 18:40(п), 20:40(е);
Скопје-Куманово: 22:37(п);
Скопје-Кочани: 15:30(п);
Скопје-Кичево: 8:00(п), 16:30(п);
Скопје-Волково-Приштина: 15:35(б);
Скопје-Ниш: 16:32(б);
Скопје-Белград: 7:41(б), 13:11(е), 20:40(е);
Во текот на летото се воведуваат и следниве туристички возови:
Скопје-Ниш-Бар: 13:11(б), сообраќа секој ден во период од 27.06 до 29.08.2009 година;
Скопје-Софија-Варна: 20:40(е), сообраќа секој ден во период од 27.06 до 04.09.2009 година;
Скопје-Будимпешта: 20:40(е), сообраќа секој ден во период од 13.06. до 21.09.2009 година;
Скопје-Братислава-Прага: 20:40(е), сообраќа во деновите 2,3,4,6 и 7 во периодот од 13.06. до 21.09.2009 година;
Скопје-Киев: 20:40(е), сообраќа во ден 5 во период од 12.06. до 18.09.2009 година;
Скопје-Москва: 20:40(е), сообраќа во ден 1 во период од 15.06. до 21.09.2009 година;

Би сакал само да знам зошто не се скратени линиите кон  Приштина и Табановци каде што возовите одат празни, а се кратат полни возови кон Битола, Кичево и сл.

Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #587 Posted: 09-Jun-2009 at 22:29
Тоа е состојбата на српските пруги.

Teretni voz iskliznuo iz šina


Jedanaest vagona kompozicije teretnog voza iskliznulo iz šina u mestu Mala Kopašnica, kod Leskovca. Teretni saobraćaj u potpunom prekidu.

Kod mesta Mala Kopašnica, udaljenog deset kilometara od Leskovca, jedanaest vagona iz kompozicije teretnog voza broj 45-700 iskliznulo je iz šina.

"Sedam vagona se nalazi na šinama i iskliznula je po koja osovina, dok su četiri vagona potpuno ispala iz šina", potvrdila je za Internet portal RTS-a novinarka Svetlana Panić iz Leskovca.

Извор: со видео клип
http://www.rts.rs/page/stories/sr/story/135/Hronika/66532/Teretni+voz+iskliznuo+iz+%C5%A1ina.html

Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
La Linea View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 07-Nov-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2067
  Quote La Linea Quote  Post ReplyReply #588 Posted: 09-Jun-2009 at 21:47
Единаесет вагони! Shocked



Во прекин сообраќајот на пругата Белград – Скопје

Железничкиот сообраќај на пругата Белград - Скопје и денеска е во прекин, откако вчера излетаа единаесет вагони кај Грделица.

Вагоните на товарниот воз, кој во понеделникот околу 16,00 часот сообраќал на пругата Белград – Скопје излетаа на потегот меѓу Дорѓево и Грделица, на српска страна, пренесува Макфакс.

Раководителот за вонредни состојби при железничката станица во Лесковац Србобран Кочиќ изјави дека поради инцидентот, делот на пругата кај Грделица е сериозно оштетен.

Во инцидентот нема повредени./крај/Фонет/ег/


http://www.makfax.com.mk/mk-mk/Details.aspx?itemID=5300
Помогнете во Македонската Википедија - Слободна енциклопедија!
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5424
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #589 Posted: 03-Jun-2009 at 11:27
Единствен можен одговор: лошо менаџирање. Тој менаџерот т.е. не е менаџер, тој е директор што оди во канцеларија еднаш во месецот само колку за плата, ама ајде да го речеме менаџер, требало малку од малку да знае методи на управување. Тие имаат ставено некој што има завршено железничка струка, и врска нема од методи на управување на фирма. Не треба да разбираш само од возови, треба да разбираш баш од вакви работи, а се кладам дека тој нема појма како треба да компензира со трошоците, да воведува укинува нови линии. А ај што е тој неспособен, се кладам дека нема ни компетентен вработен да му соли памет во врска со тие теми. Патничкиот сообраќај не може никогаш да биде рентабилен, особено со оние локомотиви што голтаат нафта како ламји, ама затоа е државна компанија и државата го регулира тоа, затоа е и монопол. Не дека е лесно, ама во монопол ако не знаат да направат профит, тешко нив ако се појави конкуренција на пазарот. Според мене, проблемот го лоцирам во неспособните кадри (на највисоките позиции, за пониските секоја чест луѓето за беспари работат а мајстори се), само поради партиските вработувања (отсекогаш така било, не зборувам само за сега).

Edited by гитардемон - 03-Jun-2009 at 11:28
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #590 Posted: 03-Jun-2009 at 00:15
Чиста вистина и голема иронија. Од железници се жалат дека патничкиот сообраќај е нерентабилен, а не пуштаат доволно вагони за превоз на истите. Возовите се полни, а сеуште мнозинството граѓани патува со автобус.
Ова го има само во Македонија.
П.С. Време е Железница да размисли за воведување на вонредни возови во периодите кога гужвата е најголема, или пак нови редовни возови на оние релации на кои е потребно, затоа што ситуацијата навистина е мачна.
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #591 Posted: 02-Jun-2009 at 12:07
Возовите како сардини
Три години по рестартирањето на железничката линија Скопје – Кичево проблемите на патниците на оваа релација не се надминати - голем број патници, во мал број вагони. Овие турканици особено се неподносливи за време на викендите, кога бројот на патниците е двојно, па и тројно поголем од капацитетот на вагоните што МЖ ги испраќа на оваа релација.

Граѓаните неколку пати досега се обиделе да укажат на проблемите со кои секојдневно се соочуваат, но од Македонски железници, барем засега нема никаков одговор. Тука, во Кичево, интересот за патување со воз е исклучително голем и покрај амортизираноста на вагоните и лошата хигиена во возот. Сепак, цената на билетите е прифатлива.

http://www.novamakedonija.com.mk/DesktopDefault.aspx?tabindex=2&tabid=2&fCat=1&top=1&EditionID=408&ArticleID=25816
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #592 Posted: 13-May-2009 at 09:52
Владимир, ти благодарам за информациите за туристичките возовиThumbs%20Up!
Cloverstack, до Кичево сум 3-4 пати со воз при што возот ниту еднаш не доцнел повеќе од 10 минути. Напротив, кон Кичево со воз се стигнува 15-30 минути побрзо отколку да одиш со автобус плус картата е 2 до 3 пати поевтина, а тоа е во зависност од тоа со кој автобуски превозник патуваш. Пругата кон Кичево е според мене најживописната пруга во Македонија, така што единствен проблем може да ти претставува хигиената во возот(ако одиш на деловен состанок на примерBig%20smile)!

Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #593 Posted: 12-May-2009 at 17:10
До сега на толку мои патувања низ Македонија не сум имал каснење повеќе од 5-10 мин. (не ги рачунам мегународните)

Па Cloverstack чекаме репортажа од тој пат, се надевам на обострано задоволство.
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #594 Posted: 12-May-2009 at 16:56
Наскоро треба да одам до Кичево, па имам желба да го направам тоа со воз. Знае ли некој да ми каже дали можам да се надевам да стигнам на време или барем без преголемо доцнење.
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #595 Posted: 10-May-2009 at 16:48
Originally posted by lslcrew

Владимир може од сите овие типови ако имаш по една слика да ја воочиме разликата на купе-ата. И зашто кај нас не се користат рестораните на пример за релации како накај бар или варна кога се работи за стварно долги релации?!

Ќе ми треба подолго време за тоа да се постават сите типови на вагони.

А овие возови со себе имаат-користат ARm - Вагон ресторант

Bозот 336 - Олимпус - Солун-Скопје-Белград
Bозот 337 - Олимпус - Белград-Скопје-Солун
Bозот 390 - Кочо Рацин - Скопје-Белград-(Љубљана)
Возот 391 - Бора Станкович - Белград-Ниш-Скопје

МЖ ARm 51 65 84-10 000-7


Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #596 Posted: 10-May-2009 at 15:24
Владимир може од сите овие типови ако имаш по една слика да ја воочиме разликата на купе-ата. И зашто кај нас не се користат рестораните на пример за релации како накај бар или варна кога се работи за стварно долги релации?!
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #597 Posted: 10-May-2009 at 15:13
Серија на вагони

A - Патнички вагон со седишта од 1 класа
B - Патнички вагон со седишта од 2 класа
AB - Патнички вагон со седишта од 1 и 2 класа
Ac - Кушет вагон со лежишта од 1 класа
Bc - Кушет вагон со лежишта од 2 класа
AcBc - Кушет вагон со лежишта од 1 и 2 класа
WLA - Спален вагон со лежишта од 1 класа
WLB - Спален вагон со лежишта од 2 класа
WLAB - Спален вагон со лежишта од 1 и 2 класа
WR - Вагон ресторант
AR - Вагон ресторант со дел со седишта од 1 класа 

Edited by Vladimir P - 10-May-2009 at 15:13
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #598 Posted: 10-May-2009 at 14:13
Што е тоа без пресметка на КВ? Ако може и ова вагоните, ништо не разбирам, што е тоа Bc, WLAB, B, кој што означува? Изгледа, тоа се вагоните што сообраќаат на тие релацииQuestion
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #599 Posted: 09-May-2009 at 12:13




Ако има нејаснотии прашај
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #600 Posted: 09-May-2009 at 10:50
Ако имаш некаква информација за Црна Гора или Бугарија, а останатите европски градови ќе треба да почекаат подобри времиња без економски кризиLaugh.
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 2829303132 36>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.168 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.