build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Железници
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Возен парк (општо)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 2829303132 42>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #581 Posted: 03-Dec-2008 at 19:46
Моделот на приватизација на големите јавни претпријатија (досега беа ЕСМ, Пошта, Телеком...) беше токму растури-шитни на странци затоа што нашиве бизнисмени немаат толку пари да купат гигант како железници. Инвестираат бедни 4 милиона евра само колку да замачкаат очи на јавноста, демек којзнае колку ке се подобрат состојбите во МЖ после овие 4 милиони. Со својата незаинтересираност го доведуваат претпријатието до состојба кога ќе кажат-ова веќе неможе вака дајте да не спаси некој странец, исто како жто не спаси со Телеком. Гледам тоа пошнува и да се прави во ЕлЕм со секојдневните хаварии во РЕК и ТЕЦ-овите. Од тоа се плашам, знам дека властите се докажани во ваквите проекти.
Back to Top
beTon View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 25-Jun-2008
Online Status: Offline
Posts: 3893
  Quote beTon Quote  Post ReplyReply #582 Posted: 03-Dec-2008 at 16:49
па види бојан ние ниту сме нафатирани како тие по европа или светот, ниту пак имаме како државна компанија со што утре да бидеме конкурентни или рентабилни, а да не зборуваме што вели БЃТ секунди да бркаме.. се исто ќе ти дојде дали ќе вложуваш во нови возови и фирма која ќе ги пази(растура) истите или ќе го субвенционираш железничкиот транспорт кој ќе го тераат приватни компании, ние не треба како слепи за стап да се водиме по нечиј тертип туку да размислиме и увидиме што е долгорочно опиздржано и поисплатливо!
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #583 Posted: 03-Dec-2008 at 16:22
Бетон, не се сложувам со тебе, веќе реков најголемиот дел од европските држави воопшто не ги продадоа своите железници, туку вложуваа во нив за да постанат исплатливи. Истото треба да го направи и Македонија, со тоа што би се дозволила либерализација во насока на овозможување на работа на приватни железнички компании, пред се во товарниот сообраќај.
Бетон, владата мора да фрли пари, мноооогу повеќе пари, кога се има пари неделно да се трошат по 600.000 евра за реклами по медиумите, сигурен сум дека ќе се најдат неколку десетина милиони евра на годишно ниво.
Back to Top
beTon View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 25-Jun-2008
Online Status: Offline
Posts: 3893
  Quote beTon Quote  Post ReplyReply #584 Posted: 03-Dec-2008 at 15:58
види што ако ја средат инфраструктурата мислиш дека владата ќе фрли пари за IC возови?! не тоа може да влета некој од надвор, а во тој случај МЖ транспорт ќе отиде целосно во аут... овој процес со продажбата е неминовен доколку сакаме и квалитет кога ќе се дотрасира К8 и ретрасира или обнови целосно К10, но ова нема да биде за два дена па засега може и да се тера вака, но не за долго!
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5424
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #585 Posted: 03-Dec-2008 at 15:57
Грција била под диктатура полоша од времето на Хоџа во Албанија. Одма после тоа влегоа во ЕУ. Затоа ЕУ троши толку пари на нив, фала богу дека пред тоа трактори имале, а ни тоа го немале. Како и да е, да се споредува со Македонија е летање во облаци. Па и погоре. Возот што сообрајќа од Солун до Лерин (15.000 жители) оди 5 пати денот, и е многу подобар овие нашите, па и реновираните. А овие сименсите возат низ предградијата на Солун сè до Лариса. Ама затоа секој втор град има аеродром и авионска линија секој ден до Солун и Атина. Цената е двојно поскапа од воз. На кој му се брза, на аеродром.
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
MAPJAH View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 27-Nov-2008
Online Status: Offline
Posts: 246
  Quote MAPJAH Quote  Post ReplyReply #586 Posted: 03-Dec-2008 at 15:47
Кога мома треба да се мажи се ангажираат најдобрите шминкери.
 
Јадно и жално е да се самозалажуваме дека состојбите во МЖ
ќе се променат со продажба на МЖ ТРАНСПОРТ.
 
Само со инвестирање во МЖ ИНФРАСТРУКТУРА може да се очекува да дојде капитал за инвестирање во МЖ ТРАНСПОРТ.
 
Коридорот 10 прво мора да се опреми со телекоманда на сообраќајот, затоа што со ваков начин на регулација на сообраќајот,
како што го имаме сега, џабе ни се инвестиции во пругите за големи
брзини, над 100 км/час.
Возовите и сега имаат можност да возат над 100 км/час,
но мало фајде кога нема обезбедено автостоп уреди и
телекоманда на сообраќајот.
Е после ќе видиме што ќе правиме.


Edited by Cloverstack - 03-Dec-2008 at 16:29
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #587 Posted: 03-Dec-2008 at 15:25
Originally posted by Andrej_LJ

... Стравувам дека доколку МЖ транспорт мислат да го продаваат, намерно ќе го допропаѓаат до моментот кога ќе треба да се продаде по багателни цени на некоја странска компанија. И ова не е безоснован страв, туку потврдена тактика кај нас.

Па до сега зборевме за инвестиции, зашто би го правеле тоа ако сакаат да ја пропаднат Question
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
beTon View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 25-Jun-2008
Online Status: Offline
Posts: 3893
  Quote beTon Quote  Post ReplyReply #588 Posted: 03-Dec-2008 at 15:21

Originally posted by Andrej_LJ

Грција е во ЕУ од 1981, да не мислиш ти дека тие се една од основателите на ЕУ случајно? LOL
Не бе друже, јас само не верувам на бесконечните лаги на нашите досегашни власти. Доедека не видам готови проекти, планови за развој во кои се содржани рокови за нивна реализација, додека тие пари не се обезбедат и не почне работа на терен јас НЕ верувам дека сме тргнале во добра насока. Едноставно Македонија е толку пропадната што 4 милиони инекции се смешни (и трагично за тие што веруваат во тоа) дека ќе ја оправат ситуацијата на терен. Дај Боже да добијат пари и земјата да се претвори во градилиште, но токму овие проекти се спори, поврзани со многу бирократија и посветеност.

Грците од ЕУ цицаат скоро два века директно, а се до паѓањето на хунтата во 70тите шуруваат со америте и англичаните и политички и економски, па вака или онака истите се во ЕУ претпристапно далеку подолго од пеесет години.
инаку инвестициите не се спорни спорно е дали ќе ни светне да ги забрзаме, било на своја рака или под нечија рака-ракав.  

Originally posted by Andrej_LJ

Хахах незнаев дека со волку скромна флота располагале грциве. Од сликите добив впечаток дека имаат подобра железница од нашава и уште стојамна тоа мнение. Да, се сложувам со тебе Владимир дека конечно тргнаа работиве од мртва точка. Проблемот е што треба многу да инвестираме во МЖ за да постигнеме некое нормално ниво и квалитет. И не мислам дека македонецот е преголем песимист, напротив-оптимист без причина.

Бетон, на привезокот на Мизерна Србија - Македонија, која земја сакаш да му биде репер? Франција со ТГВ ли? Па ние да го достигнеме нивото на развиеност на Словенија треба многу да работиме, инвестираме и дисциплинираме. Јас си ја сакам Македонија само што сум разочаран од сработеното до сега. И тоа не ми дава преголема верба за напред.
Стравувам дека доколку МЖ транспорт мислат да го продаваат, намерно ќе го допропаѓаат до моментот кога ќе треба да се продаде по багателни цени на некоја странска компанија. И ова не е безоснован страв, туку потврдена тактика кај нас.

па невелам кој треба да ни биде туку реално споредбата со сите кои имале подобра позиција од нас не е реална!

инаку ако не го продадат железничкиот транспорт ќе имаме што би рекол ти корупција Smile а најдобро е да остане под државна капа но самата либерализација на пазарот т.е. можноста да влетаат нови транспортни компании, не само што ќе го тргнат по страна мж транспорт туку и државата постојано ќе биде во аут со проблеми со крпење долгови и тимарење директори! вака сега гледаат да ја раздолжат и малку да ја нашминкаат па на продажба, бар и ќе профитираат а и утре ќе немаат главоболки со претпријатието, единствено што ќе треба е само да го субвенционираат овој тип на транспорт!!!

...

инаку проверената тактика Андреј одеше малку поинаку, ја пропаѓаат фирмат за по моделот на приватизација само менаџерите да можат даја купат компанијата, а дури после овие ја креваат и продаваат на туѓинец - чисто да дополнам Smile па така оваа практика веќе ниту држи ниту пак има закон кој би ја подржал!



Edited by beTon - 09-Dec-2008 at 21:31
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #589 Posted: 03-Dec-2008 at 15:08
Хахах незнаев дека со волку скромна флота располагале грциве. Од сликите добив впечаток дека имаат подобра железница од нашава и уште стојамна тоа мнение. Да, се сложувам со тебе Владимир дека конечно тргнаа работиве од мртва точка. Проблемот е што треба многу да инвестираме во МЖ за да постигнеме некое нормално ниво и квалитет. И не мислам дека македонецот е преголем песимист, напротив-оптимист без причина.
Бетон, на привезокот на Мизерна Србија - Македонија, која земја сакаш да му биде репер? Франција со ТГВ ли? Па ние да го достигнеме нивото на развиеност на Словенија треба многу да работиме, инвестираме и дисциплинираме. Јас си ја сакам Македонија само што сум разочаран од сработеното до сега. И тоа не ми дава преголема верба за напред.
Стравувам дека доколку МЖ транспорт мислат да го продаваат, намерно ќе го допропаѓаат до моментот кога ќе треба да се продаде по багателни цени на некоја странска компанија. И ова не е безоснован страв, туку потврдена тактика кај нас.
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #590 Posted: 03-Dec-2008 at 14:53
Андреј, преголем песимизам, чак и за македонец.
Иначе во едно се слагам дека до сега не лажеле и краделе но за железница можам да потврдам дека за овие неколку години тоа го немало и ама баш прв пат нешто се помрдна од мртва точка, тоа беше тука.

Да нагласам уште еднаш, само задниве две години железница виде инвестиции, се пред тоа беше мачкање, па затоа мојата верба иакуо сум македонец ја имам, дека ќе се продолжи.

Иначе таа една од најстарите „европски“ земји, Грција имаа 8 дизел DMU-2 Desiro до 2007 кога се продадени. Сега има 20 електрични EMU-5 Desiro кој сообраќаат до аеродромот во Атина и пробно од Солун до Лариса


Edited by Vladimir P - 03-Dec-2008 at 14:57
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #591 Posted: 03-Dec-2008 at 14:37
Грција е во ЕУ од 1981, да не мислиш ти дека тие се една од основателите на ЕУ случајно? LOL
Не бе друже, јас само не верувам на бесконечните лаги на нашите досегашни власти. Доедека не видам готови проекти, планови за развој во кои се содржани рокови за нивна реализација, додека тие пари не се обезбедат и не почне работа на терен јас НЕ верувам дека сме тргнале во добра насока. Едноставно Македонија е толку пропадната што 4 милиони инекции се смешни (и трагично за тие што веруваат во тоа) дека ќе ја оправат ситуацијата на терен. Дај Боже да добијат пари и земјата да се претвори во градилиште, но токму овие проекти се спори, поврзани со многу бирократија и посветеност.
Back to Top
beTon View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 25-Jun-2008
Online Status: Offline
Posts: 3893
  Quote beTon Quote  Post ReplyReply #592 Posted: 03-Dec-2008 at 14:24

грците пази тие веќе пет децении се во еу, цицаат до немајкаде, и не споредува Андреј нас кои бевме последното свирало во Југославија, по некои среќни околности заради К10 добивме нешто бонус, и капак после две децении грабање треба да се мериме со некого! 

најбитно во моментов е дека мрднавме од мртва точка, имаме основа што по инерција што од инат да ја дотераме работата блиску до перфекција, единствено тактизирањето со вардарска долина и К10 може да развлече можност за поголема интервенција на тој потег, чекајќи да добиеме баклава покрај кадаифот!

инаку што е до инвестициите Андреј, или се правиш на триипол или не ги читаш убаво нишките! владата за сите инфраструктурни проекти најави заеми од надвор, а овие милиони се само за оправање на тековната состојба!



Edited by beTon - 03-Dec-2008 at 14:29
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #593 Posted: 03-Dec-2008 at 13:17
Иако состојбата со железничкиот транспорт и инфраструктура во земјава не е розова, сепак, како што истакнаа директорите на двете претпријатија што произлегоа од ЈП Македонски железници, МЖ Инфраструктура и МЖ Транспорт, состојбите кај нас се многу подобри отколку во Србија и Грција.


Ау не! Грчките железници се многу напред од нашите. Прво нивната инфраструктура е многу подобра и понова од нашата. Послениве неколку години инвестираат особено многу. Да, може би парите доаѓаат од фонфови на ЕУ, но и тие треба да се заслужат. И ние имаме добиено пари од истите фондови, но заради неквалитетни проекти неможеме да ги усвоиме. Потоа нивните возови се далеку помодерни од нашиве крнтии ти се молам Горбачови и други чуда возат сеуште по нашиве пруги....Тоа е мое видување од ССЦ, не сум имал прилика да се возам во грчки воз. Само стандардот е несопредлив и тоа се осеќа и од самите слики.

Edited by Cloverstack - 09-Dec-2008 at 05:13
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #594 Posted: 03-Dec-2008 at 11:09
Марјан, почит кон сите оние кошто одговорно и посветено си ја вршат работата и во железници и секаде. Ама презир за оние што го створија муабетот "Бурек мене, бурек тебе......", а пошто очигледно си долги години со железницата заедно знаеш за кој муабет станува збор.

Јас никаде досега не видов да се збори нешто лошо за железничарите. Се збори лошо за оние што гледаат како да изцицаат макар еден денар од железници. А тоа што политиката го завземала своето учество во муабетов, не е до нас овдека, него проблемот доаѓа од друго место.

Поздрав кон оние што животот дале за железници, барем малку од малку надоместуваат за она што е запуштено, искрадено и неоддржувано.
Back to Top
MAPJAH View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 27-Nov-2008
Online Status: Offline
Posts: 246
  Quote MAPJAH Quote  Post ReplyReply #595 Posted: 03-Dec-2008 at 09:41

ВЕ МОЛАМ ЗА ДОЛЖНА ПОЧИТ КОН ЖЕЛЕЗНИЧАРИТЕ!

Не ја мешајте политиката во секоја работа.
Имајте на ум дека многу луѓе животот го дале за Македонски железници.
Погледнете ги моите документи и размислете пред да пишувате коментари.
Неодговорноста на целата нација се рефлектира во состојбата на железниците.
Ако сами немаме почит кон себе и своето, да не очекуваме дека други ќе не галат.
Засукајте ги ракавите и сработете нешто за својата МАКЕДОНИЈА.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #596 Posted: 03-Dec-2008 at 05:58
Дополнување на денешните вести со неколку нови пишани информации.

http://www.utrinski.com.mk/?ItemID=C2B9B521FAC45E4FADAE1BCDA48147B1

За железницата 4 милиони евра

Со кредит од Светска банка, Владата ќе купи нови сто вагони за товарен сообраќај, а ќе се вложат и 4 милиони евра во патничкиот сообраќај за подобрување на квалитетот на превозот, соопшти вчера директорот на МЖ - транспорт АД Скопје, Благоја Крстевски, на средба со претседателот на Стопанската комора на Македонија, Бранко Азески. Тој потенцира дека конечно во железницата ќе се вложува, бидејќи прв пат Владата одвојува буџетски средства за покривање на нерентабилниот патнички сообраќај. „Буџетските средства за покривањето на нерентабилните линии во патничкиот сообраќај изнесуваат 4 милиони евра“, рече Крстевски, нагласувајќи дека инфраструктурата на железницата, во која не е вложен ниту денар 25 години, е во катастрофална состојба и ќе бидат потребни многу поголеми вложувања за подобрување на состојбите. Претседателот на Стопанската комора, Бранко Азески, рече дека мора да се зголемат јавните инвестиции во железницата, бидејќи таа е основниот крвоток што е потребен за понатамошниот развој на бизнисот во Македонија. (С.Н.)



Edited by Cloverstack - 09-Dec-2008 at 04:25
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #597 Posted: 02-Dec-2008 at 23:25
Железницата да биде приоритет во јавните инвестиции


Државите од Западен Балкан треба преку реализација на заеднички проекти да го подигнат нивото на функционалност на своите железници бидејќи само на тој начин ќе можат да ги надминат транспортните проблеми. Само со добра железничка инфраструктура во сите овие држави, тие ќе можат да привлечат странски оператори кои ќе вршат добро организиран железнички транспорт. Ова беше кажано на вчерашната трибина во Стопанската комора на Македонија каде се говореше за железницата која треба да добие приоритет во јавните инвестиции и да стане корисна за бизнисот.

Антони Пешев од компанијата Ултра побара да се направат законски измени што ќе овозможат либерализација на железничкиот сообраќај и влез на повеќе оператори по примерот на Словачка, Чешка и Полска.
-Со ваква технологија и однос кон железницата тешко дека ќе можат да се направат драматични промени. Ако се продолжи со ваков однос, наскоро Македонија ќе биде заобиколена на железничката карта - истакна Пешев.

Иако состојбата со железничкиот транспорт и инфраструктура во земјава не е розова, сепак, како што истакнаа директорите на двете претпријатија што произлегоа од ЈП Македонски железници, МЖ Инфраструктура и МЖ Транспорт, состојбите кај нас се многу подобри отколку во Србија и Грција.
-Македонија е транзитна земја. Не можеме само кај нас да го подобриме транспортот и инфраструктурата, а тоа да не го направат во Србија каде состојбата со пругите е катастрофална, посебно на делот од Табановце до Ниш. поради што се вози многу бавно. Се случува на релацијата Скопје Белград возот да сообраќа и по 12 часа-укажа Благоја Крстевски, директор на МЖ Транспорт.

Тој посочи дека голем хендикеп е и тоа што имаме едноколосечна пруга, што пак значи целосно нејзино затворање кога треба да се интервенира, а посочи и на честото затворање на солунското пристаниште што многу влијае на континуитетот во работењето на ова транспортно претпријатие. Крстевски побара државата паралелно да инвестира во инфраструктурата на железницата и да ги покрива загубите во патничкиот сообраќај што се прават на одредени траси во патничкиот сообраќај, за што во наредниот период државата ќе одвои четири милиони евра.
Во пругите не е инвестирано триесетина години, а поради нередовното одржување низ нив се вози со просечна брзина од 80 километри на час, иако се проектирани за брзина од 120 километри на час. Парите што Инфраструктура ги добива од Буџетот и од давање услуги не се доволни да се покријат трошоците во работењето.

Претседателот на СКМ, Бранко Азески побара да се зголемат инвестициите во железницата, посебно во инфраструктурата како би ги повлекла и стопанските субјекти и самата железница да направи нешто повеќе и во делот на изградба на терминали и други работи - рече Азески.
Повикувајќи се на анализата направена од ставовите на бизнисмените што ја користат железницата, Азески рече дека треба итно да се инвестира во изградба на пругата кон Бугарија, кој дел е значаен заради отварање кон пазарите на Далечниот исток и особено на Русија.

http://vecer.com.mk/?ItemID=8DAFD08334272142A25F43B5D9BA661D
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #598 Posted: 02-Dec-2008 at 22:14
Еве нешто повеќе за вложувањата




Edited by Vladimir P - 02-Dec-2008 at 22:15
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #599 Posted: 02-Dec-2008 at 19:45

Трибина „Железницата приоритет во јавните инвестиции“

02 December, 2008 05:22:00

Железницата на Македонија може да заживее и успешно да функционира во корист на бизнисот беше заклучено на трибината посветена на железничкиот транспорт

Македонски железници се во мизерна состојба и е претпријатие кое работи со загуби, бидејќи во нив во последниве 25 години не е инвестирано ништо. Според директорот на Железници, Благоја Крстевски, за прв пат во буџетот за идната година, Владата предвидува четири милиони евра за инвестиции во железничкиот сообраќај.

“Во железницата почнува да се вложува бидејќи за прв пат Владата на Република Македонија одвојува буџетски средства за покривање на нерентабилниот патнички сообраќај со што ќе се овозможи се ослободат повеќе средства за нејзин сопствен развој  во таа насока“  изјави  Благоја Крстевски, директор на Железниците на Македонија

„Државата мора многу поозбилно и со многу поголеми средства да интервенира во инфраструктурата како би ги повлекла и стопанските субјекти и самата железница внатре да направи нешто повеќе и во другиот дел, во делот на изградба на терминалите, на транзитот низ Македонија и така натаму “  рече Бранко Азески, претседател на Стопанска комора на Македонија

Според раководството на Македонски железници, Владата ќе купи 100 вагони за превоз на стока. Исто така, бизнисмените побараа интензивирањето на  изградбата на коридорите 8 и 10 со што, преку регионални проекти железничкиот сообраќај би станал исплатлив
Невзат Мамути
http://alsat-m.tv/mk/ekonomija/7889.html



Edited by Cloverstack - 09-Dec-2008 at 05:09
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #600 Posted: 02-Dec-2008 at 17:46
Најпрво ќе признаам дека владата прави добар чекор што ќе го субвенционира патничкиот сообраќај, ама тоа треба да повлече и нови патнички возови во возниот ред и негово подобрување. Пак ќе кажам, џабе владата субвенционира ако возовите тргнуваат во 3 часот сабајлеDunno!
Второ, треба сериозно да се преиспитаат сите договори и раководства на железницата од осамостојувањето до денес и ќе видими 2 работи: дека исти партиски директори се менуваат па можеби и си се договараат да не се тужат едни со други и дека железницата во овие години на самостојност систематски е крадена, од директор до чувар во претпријатието.



Edited by Cloverstack - 09-Dec-2008 at 04:06
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 2829303132 42>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.223 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.