![]() |
![]() |
![]() |
Возен парк (општо) |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 2829303132 42> |
Author | ||
Andrej_LJ ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
![]() ![]() |
|
Моделот на приватизација на големите јавни претпријатија (досега беа ЕСМ, Пошта, Телеком...) беше токму растури-шитни на странци затоа што нашиве бизнисмени немаат толку пари да купат гигант како железници. Инвестираат бедни 4 милиона евра само колку да замачкаат очи на јавноста, демек којзнае колку ке се подобрат состојбите во МЖ после овие 4 милиони. Со својата незаинтересираност го доведуваат претпријатието до состојба кога ќе кажат-ова веќе неможе вака дајте да не спаси некој странец, исто како жто не спаси со Телеком. Гледам тоа пошнува и да се прави во ЕлЕм со секојдневните хаварии во РЕК и ТЕЦ-овите. Од тоа се плашам, знам дека властите се докажани во ваквите проекти.
|
||
![]() |
||
beTon ![]() Senior Member ![]() Joined: 25-Jun-2008 Online Status: Offline Posts: 3893 |
![]() ![]() |
|
па види бојан ние ниту сме нафатирани како тие по европа или светот, ниту пак имаме како државна компанија со што утре да бидеме конкурентни или рентабилни, а да не зборуваме што вели БЃТ секунди да бркаме.. се исто ќе ти дојде дали ќе вложуваш во нови возови и фирма која ќе ги пази(растура) истите или ќе го субвенционираш железничкиот транспорт кој ќе го тераат приватни компании, ние не треба како слепи за стап да се водиме по нечиј тертип туку да размислиме и увидиме што е долгорочно опиздржано и поисплатливо!
|
||
![]() |
||
BOJAN ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
![]() ![]() |
|
Бетон, не се сложувам со тебе, веќе реков најголемиот дел од европските држави воопшто не ги продадоа своите железници, туку вложуваа во нив за да постанат исплатливи. Истото треба да го направи и Македонија, со тоа што би се дозволила либерализација во насока на овозможување на работа на приватни железнички компании, пред се во товарниот сообраќај.
Бетон, владата мора да фрли пари, мноооогу повеќе пари, кога се има пари неделно да се трошат по 600.000 евра за реклами по медиумите, сигурен сум дека ќе се најдат неколку десетина милиони евра на годишно ниво. |
||
![]() |
||
beTon ![]() Senior Member ![]() Joined: 25-Jun-2008 Online Status: Offline Posts: 3893 |
![]() ![]() |
|
види што ако ја средат инфраструктурата мислиш дека владата ќе фрли пари за IC возови?! не тоа може да влета некој од надвор, а во тој случај МЖ транспорт ќе отиде целосно во аут... овој процес со продажбата е неминовен доколку сакаме и квалитет кога ќе се дотрасира К8 и ретрасира или обнови целосно К10, но ова нема да биде за два дена па засега може и да се тера вака, но не за долго!
|
||
![]() |
||
гитардемон ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Feb-2008 Online Status: Offline Posts: 5424 |
![]() ![]() |
|
Грција била под диктатура полоша од времето на Хоџа во Албанија. Одма после тоа влегоа во ЕУ. Затоа ЕУ троши толку пари на нив, фала богу дека пред тоа трактори имале, а ни тоа го немале. Како и да е, да се споредува со Македонија е летање во облаци. Па и погоре. Возот што сообрајќа од Солун до Лерин (15.000 жители) оди 5 пати денот, и е многу подобар овие нашите, па и реновираните. А овие сименсите возат низ предградијата на Солун сè до Лариса. Ама затоа секој втор град има аеродром и авионска линија секој ден до Солун и Атина. Цената е двојно поскапа од воз. На кој му се брза, на аеродром.
|
||
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
|
||
![]() |
||
MAPJAH ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 27-Nov-2008 Online Status: Offline Posts: 246 |
![]() ![]() |
|
Кога мома треба да се мажи се ангажираат најдобрите шминкери.
Јадно и жално е да се самозалажуваме дека состојбите во МЖ
ќе се променат со продажба на МЖ ТРАНСПОРТ.
Само со инвестирање во МЖ ИНФРАСТРУКТУРА може да се очекува да дојде капитал за инвестирање во МЖ ТРАНСПОРТ.
Коридорот 10 прво мора да се опреми со телекоманда на сообраќајот, затоа што со ваков начин на регулација на сообраќајот,
како што го имаме сега, џабе ни се инвестиции во пругите за големи
брзини, над 100 км/час.
Возовите и сега имаат можност да возат над 100 км/час,
но мало фајде кога нема обезбедено автостоп уреди и
телекоманда на сообраќајот.
Е после ќе видиме што ќе правиме. Edited by Cloverstack - 03-Dec-2008 at 16:29 |
||
![]() |
||
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
|
Па до сега зборевме за инвестиции, зашто би го правеле тоа ако сакаат да ја пропаднат ![]() |
||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
||
![]() |
||
beTon ![]() Senior Member ![]() Joined: 25-Jun-2008 Online Status: Offline Posts: 3893 |
![]() ![]() |
|
Грците од ЕУ цицаат скоро два века директно, а се до паѓањето на хунтата во 70тите шуруваат со америте и англичаните и политички и економски, па вака или онака истите се во ЕУ претпристапно далеку подолго од пеесет години. инаку инвестициите не се спорни спорно е дали ќе ни светне да ги забрзаме, било на своја рака или под нечија рака-ракав.
па невелам кој треба да ни биде туку реално споредбата со сите кои имале подобра позиција од нас не е реална! инаку ако не го продадат железничкиот транспорт ќе имаме што би рекол ти корупција ... инаку проверената тактика Андреј одеше малку поинаку, ја пропаѓаат фирмат за по моделот на приватизација само менаџерите да можат даја купат компанијата, а дури после овие ја креваат и продаваат на туѓинец - чисто да дополнам Edited by beTon - 09-Dec-2008 at 21:31 |
||
![]() |
||
Andrej_LJ ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
![]() ![]() |
|
Хахах незнаев дека со волку скромна флота располагале грциве. Од сликите добив впечаток дека имаат подобра железница од нашава и уште стојамна тоа мнение. Да, се сложувам со тебе Владимир дека конечно тргнаа работиве од мртва точка. Проблемот е што треба многу да инвестираме во МЖ за да постигнеме некое нормално ниво и квалитет. И не мислам дека македонецот е преголем песимист, напротив-оптимист без причина.
Бетон, на привезокот на Мизерна Србија - Македонија, која земја сакаш да му биде репер? Франција со ТГВ ли? Па ние да го достигнеме нивото на развиеност на Словенија треба многу да работиме, инвестираме и дисциплинираме. Јас си ја сакам Македонија само што сум разочаран од сработеното до сега. И тоа не ми дава преголема верба за напред. Стравувам дека доколку МЖ транспорт мислат да го продаваат, намерно ќе го допропаѓаат до моментот кога ќе треба да се продаде по багателни цени на некоја странска компанија. И ова не е безоснован страв, туку потврдена тактика кај нас. |
||
![]() |
||
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
|
Андреј, преголем песимизам, чак и за македонец.
Иначе во едно се слагам дека до сега не лажеле и краделе но за железница можам да потврдам дека за овие неколку години тоа го немало и ама баш прв пат нешто се помрдна од мртва точка, тоа беше тука. Да нагласам уште еднаш, само задниве две години железница виде инвестиции, се пред тоа беше мачкање, па затоа мојата верба иакуо сум македонец ја имам, дека ќе се продолжи. Иначе таа една од најстарите „европски“ земји, Грција имаа 8 дизел DMU-2 Desiro до 2007 кога се продадени. Сега има 20 електрични EMU-5 Desiro кој сообраќаат до аеродромот во Атина и пробно од Солун до Лариса Edited by Vladimir P - 03-Dec-2008 at 14:57 |
||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
||
![]() |
||
Andrej_LJ ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
![]() ![]() |
|
Грција е во ЕУ од 1981, да не мислиш ти дека тие се една од основателите на ЕУ случајно?
![]() Не бе друже, јас само не верувам на бесконечните лаги на нашите досегашни власти. Доедека не видам готови проекти, планови за развој во кои се содржани рокови за нивна реализација, додека тие пари не се обезбедат и не почне работа на терен јас НЕ верувам дека сме тргнале во добра насока. Едноставно Македонија е толку пропадната што 4 милиони инекции се смешни (и трагично за тие што веруваат во тоа) дека ќе ја оправат ситуацијата на терен. Дај Боже да добијат пари и земјата да се претвори во градилиште, но токму овие проекти се спори, поврзани со многу бирократија и посветеност. |
||
![]() |
||
beTon ![]() Senior Member ![]() Joined: 25-Jun-2008 Online Status: Offline Posts: 3893 |
![]() ![]() |
|
грците пази тие веќе пет децении се во еу, цицаат до немајкаде, и не споредува Андреј нас кои бевме последното свирало во Југославија, по некои среќни околности заради К10 добивме нешто бонус, и капак после две децении грабање треба да се мериме со некого! најбитно во моментов е дека мрднавме од мртва точка, имаме основа што по инерција што од инат да ја дотераме работата блиску до перфекција, единствено тактизирањето со вардарска долина и К10 може да развлече можност за поголема интервенција на тој потег, чекајќи да добиеме баклава покрај кадаифот! инаку што е до инвестициите Андреј, или се правиш на триипол или не ги читаш убаво нишките! владата за сите инфраструктурни проекти најави заеми од надвор, а овие милиони се само за оправање на тековната состојба! Edited by beTon - 03-Dec-2008 at 14:29 |
||
![]() |
||
Andrej_LJ ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
![]() ![]() |
|
Ау не! Грчките железници се многу напред од нашите. Прво нивната инфраструктура е многу подобра и понова од нашата. Послениве неколку години инвестираат особено многу. Да, може би парите доаѓаат од фонфови на ЕУ, но и тие треба да се заслужат. И ние имаме добиено пари од истите фондови, но заради неквалитетни проекти неможеме да ги усвоиме. Потоа нивните возови се далеку помодерни од нашиве крнтии ти се молам Горбачови и други чуда возат сеуште по нашиве пруги....Тоа е мое видување од ССЦ, не сум имал прилика да се возам во грчки воз. Само стандардот е несопредлив и тоа се осеќа и од самите слики. Edited by Cloverstack - 09-Dec-2008 at 05:13 |
||
![]() |
||
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
|
Марјан, почит кон сите оние кошто одговорно и посветено си ја вршат работата и во железници и секаде. Ама презир за оние што го створија муабетот "Бурек мене, бурек тебе......", а пошто очигледно си долги години со железницата заедно знаеш за кој муабет станува збор.
Јас никаде досега не видов да се збори нешто лошо за железничарите. Се збори лошо за оние што гледаат како да изцицаат макар еден денар од железници. А тоа што политиката го завземала своето учество во муабетов, не е до нас овдека, него проблемот доаѓа од друго место. Поздрав кон оние што животот дале за железници, барем малку од малку надоместуваат за она што е запуштено, искрадено и неоддржувано. |
||
![]() |
||
MAPJAH ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 27-Nov-2008 Online Status: Offline Posts: 246 |
![]() ![]() |
|
ВЕ МОЛАМ ЗА ДОЛЖНА ПОЧИТ КОН ЖЕЛЕЗНИЧАРИТЕ! Не ја мешајте политиката во секоја работа. Имајте на ум дека многу луѓе животот го дале за Македонски железници. Погледнете ги моите документи и размислете пред да пишувате коментари. Неодговорноста на целата нација се рефлектира во состојбата на железниците. Ако сами немаме почит кон себе и своето, да не очекуваме дека други ќе не галат. Засукајте ги ракавите и сработете нешто за својата МАКЕДОНИЈА. |
||
![]() |
||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
|
Дополнување на денешните вести со неколку нови пишани информации.
http://www.utrinski.com.mk/?ItemID=C2B9B521FAC45E4FADAE1BCDA48147B1
Edited by Cloverstack - 09-Dec-2008 at 04:25 |
||
![]() |
||
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
|
|
||
![]() |
||
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
|
Еве нешто повеќе за вложувањата
Edited by Vladimir P - 02-Dec-2008 at 22:15 |
||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
||
![]() |
||
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
|
Трибина „Железницата приоритет во јавните инвестиции“
02 December, 2008 05:22:00
Железницата на Македонија може да заживее и успешно да функционира во корист на бизнисот беше заклучено на трибината посветена на железничкиот транспорт Македонски железници се во мизерна состојба и е претпријатие кое работи со загуби, бидејќи во нив во последниве 25 години не е инвестирано ништо. Според директорот на Железници, Благоја Крстевски, за прв пат во буџетот за идната година, Владата предвидува четири милиони евра за инвестиции во железничкиот сообраќај.“Во железницата почнува да се вложува бидејќи за прв пат Владата на Република Македонија одвојува буџетски средства за покривање на нерентабилниот патнички сообраќај со што ќе се овозможи се ослободат повеќе средства за нејзин сопствен развој во таа насока“ изјави Благоја Крстевски, директор на Железниците на Македонија „Државата мора многу поозбилно и со многу поголеми средства да интервенира во инфраструктурата како би ги повлекла и стопанските субјекти и самата железница внатре да направи нешто повеќе и во другиот дел, во делот на изградба на терминалите, на транзитот низ Македонија и така натаму “ рече Бранко Азески, претседател на Стопанска комора на Македонија Според раководството на Македонски железници, Владата ќе купи 100 вагони за превоз на стока. Исто така, бизнисмените побараа интензивирањето на изградбата на коридорите 8 и 10 со што, преку регионални проекти железничкиот сообраќај би станал исплатлив Невзат Мамути http://alsat-m.tv/mk/ekonomija/7889.html Edited by Cloverstack - 09-Dec-2008 at 05:09 |
||
![]() |
||
BOJAN ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
![]() ![]() |
|
Најпрво ќе признаам дека владата прави добар чекор што ќе го субвенционира патничкиот сообраќај, ама тоа треба да повлече и нови патнички возови во возниот ред и негово подобрување. Пак ќе кажам, џабе владата субвенционира ако возовите тргнуваат во 3 часот сабајле
![]() Второ, треба сериозно да се преиспитаат сите договори и раководства на железницата од осамостојувањето до денес и ќе видими 2 работи: дека исти партиски директори се менуваат па можеби и си се договараат да не се тужат едни со други и дека железницата во овие години на самостојност систематски е крадена, од директор до чувар во претпријатието. Edited by Cloverstack - 09-Dec-2008 at 04:06 |
||
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 2829303132 42> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |