build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Урбани прашања > Јавен превоз
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Возен парк (ЈСП - ЛАЗ)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 2829303132 44>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
sanos_a View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 19-Aug-2009
Online Status: Offline
Posts: 149
  Quote sanos_a Quote  Post ReplyReply #581 Posted: 08-Feb-2011 at 19:45
Originally posted by N23

а сите се бели така?

да сите се бели
најдобриот форум за автобуси
www.autobusi.net/forum
Back to Top
Dexter26 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 2035
  Quote Dexter26 Quote  Post ReplyReply #582 Posted: 08-Feb-2011 at 17:56
Originally posted by Buliwyf

На крај краева сметам дека и доколку луѓето се "свесни" дека плаќаат од свој џеб, нема да бидат погоеми придобивките од тоа да го осеќаат како свое и да се сака како свое. Чувството на пријатност и љубов кој својот град мислам дека не би го надохнадил ни еден друг фактор.

 
Е ај да го видиме и тоа чудо во ова Скопјево на почетокот на втората деценија на 21 век.
Јас лично ќе бидам пресреќен доколку не само скопјани, туку цела Македонија ја опфати бран кој зад себеси ќе остави луѓе кои ќе ги почитуваат културните и моралните вредности, а од тој момент па понатаму никогаш повторно нема да ни се случува ваков идиотизам каков што ни се случува не само по Скопјево, туку и низ цела Македонија.


Edited by Dexter26 - 08-Feb-2011 at 18:03
Back to Top
Buliwyf View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 27-Mar-2010
Online Status: Offline
Posts: 473
  Quote Buliwyf Quote  Post ReplyReply #583 Posted: 08-Feb-2011 at 17:55
На крај краева сметам дека и доколку луѓето се "свесни" дека плаќаат од свој џеб, нема да бидат погоеми придобивките од тоа да го осеќаат како свое и да се сака како свое. Чувството на пријатност и љубов кој својот град мислам дека не би го надохнадил ни еден друг фактор.
Back to Top
Dexter26 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 2035
  Quote Dexter26 Quote  Post ReplyReply #584 Posted: 08-Feb-2011 at 17:42
Originally posted by Buliwyf

Dexter26, не би го нарекол "скопски" начин, сепак посоодветно би било "македонски" начин. Но да се надеваме дека свеста ќе преовлада кај народот, и луѓето ќе станат свесни дека уништуваат имот кој го платиле од свој џеб. Во секој случај мене лично ми е премногу жал како тоа овој наш синдром за уништување на сопственото еднаш не престане. И не би било лошо ако треба и кампањи за подигнување на самосвеста кај луѓето да организираат властите.

Нешто мора да се промени!!!

 
Е па за жал, токму тоа и им е оправданието кога уништуваат имот кој го платиле од свој џеб.
Секој од нив во своја одбрана ќе каже "Ова е делумно платено со мои пари", или "Ова делумно ми припаѓа и на мене", па така ќе ги оправдува своите вандалски и идиотски постапки.
Е да се во прашање мои приватни автобуси, ќе ставам камери на влезовите од автобусите со сензори, така што при влегување веднаш ќе препознаат непосакувана личност и истата на клоци ќе ја истерам од мојот автобус.
Ама тоа не е случајот со овие општонародни автобуси, секој си прави како сака, без вооопшто да обрне внимание дека неговите/нејзините постапки најчесто не носат ништо добро.
Back to Top
Buliwyf View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 27-Mar-2010
Online Status: Offline
Posts: 473
  Quote Buliwyf Quote  Post ReplyReply #585 Posted: 08-Feb-2011 at 17:34
Dexter26, не би го нарекол "скопски" начин, сепак посоодветно би било "македонски" начин. Но да се надеваме дека свеста ќе преовлада кај народот, и луѓето ќе станат свесни дека уништуваат имот кој го платиле од свој џеб. Во секој случај мене лично ми е премногу жал како тоа овој наш синдром за уништување на сопственото еднаш не престане. И не би било лошо ако треба и кампањи за подигнување на самосвеста кај луѓето да организираат властите.

Нешто мора да се промени!!!

Edited by Buliwyf - 08-Feb-2011 at 17:36
Back to Top
my Macedonia View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Oct-2008
Location: 🇲🇰🇨🇭
Online Status: Offline
Posts: 4094
  Quote my Macedonia Quote  Post ReplyReply #586 Posted: 08-Feb-2011 at 17:33
Jas mislam deka treba da ima kameri sto se kruzni i da se stavat vo sredinata na avtobusot(kako vo svajcarija)!Jadenjeto, pienjeto, pusenje sekako deka treba da se zabrani i da ima KAZNI inace vo mnogu kraten periot kje se valkat!Jas licno ne veruvam deka Avtobusite kje ostanat nevalkani i sto znam jas posto toa e tipicno da se odi protiv pravilata!
SAMO XHEBOT (KAZNI)NE PRAVI LUGJE, ne sakam da kazam deka lugjeto od drugite Zemji kulturni od gore se padnati, i tie bea kako nas no pred 40 godini
Back to Top
Dexter26 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 2035
  Quote Dexter26 Quote  Post ReplyReply #587 Posted: 08-Feb-2011 at 17:23
Originally posted by my Macedonia

Ubavi se, mi se dopagjaat!Konecno skopje dobi/ kje dobie novi avtobusiCheers
Vidov vo predhodnite postovi deka imase i valkani, se nadevam deka barem malku kje se grizat za cistotijata!

 
Не само за надворешната чистота, туку уште повеќе ќе мораат да се грижат за внатрешната чистота, бидејќи ние скопјани си имаме наши карактеристики да одбиваме се убаво што ќе добиеме и да го декорираме на наш "скопски" начин.
Ако ЈСП Скопје не се грижи за надворешната и внатрешната чистота, како и за удобниот превоз во овие нови автобуси, за најрано 1 месец, односно за најдоцна 6 месеци, воопшто нема да изгледаат како нови.
Back to Top
my Macedonia View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Oct-2008
Location: 🇲🇰🇨🇭
Online Status: Offline
Posts: 4094
  Quote my Macedonia Quote  Post ReplyReply #588 Posted: 08-Feb-2011 at 17:06
Ubavi se, mi se dopagjaat!Konecno skopje dobi/ kje dobie novi avtobusiCheers
Vidov vo predhodnite postovi deka imase i valkani, se nadevam deka barem malku kje se grizat za cistotijata!
Back to Top
Dexter26 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 2035
  Quote Dexter26 Quote  Post ReplyReply #589 Posted: 08-Feb-2011 at 16:54
 
 
 
 




Се на се, ги избројав околу 14, но не успеав да ги сликнам сите, најверојатно сум го промашил и 15-от автобус.
Како што можете да забележите, ем квалитетот на сликите не е нешто баш најдобар, ем сите се направени од надвор.
Е па така е, кога не ми дозволија да влезам и да ги сликнам автобусите од внатре.
Инаку, автобусите се на паркиралиштето на ЈСП Скопје во Автокоманда и би требало да бидат пуштени во сообраќај наредната недела,
со оглед на фактот дека сеуште ги имаат тие странските таблички, односно сеуште не се регистрирани.


Edited by Dexter26 - 08-Feb-2011 at 16:55
Back to Top
N23 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2159
  Quote N23 Quote  Post ReplyReply #590 Posted: 07-Feb-2011 at 22:01
а сите се бели така?
Back to Top
sanos_a View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 19-Aug-2009
Online Status: Offline
Posts: 149
  Quote sanos_a Quote  Post ReplyReply #591 Posted: 07-Feb-2011 at 19:56
имаат 1 зглобен таков автобус санос с217 и 2 или 3 соло такви автобуси санос с213. ако не ми верувате за соло автобусите погледнете ги регистрациските таблички и ке видите дека има повеке од 1 таков
најдобриот форум за автобуси
www.autobusi.net/forum
Back to Top
N23 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2159
  Quote N23 Quote  Post ReplyReply #592 Posted: 06-Feb-2011 at 19:20
Originally posted by Dexter26



Поправи ме ако грешам, но мислам дека ги има 2 такви автобуси, едниот зглобен, или двоен сеедно, а другиот единечен. Помнам дека единечниот најчесто поминува на линија 13.Поправи ме ако грешам.


Точно два се, тој зглобниот вози најчесто на линија 15-ка, плаво-бел е ако не се лажам, а единечниот (бел) порано го користеа за возење на вработени во АРМ, затоа имаше и завеси, а сеа е баш ко шо кажа на линија 13-ка најчесто.
Back to Top
Dexter26 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 2035
  Quote Dexter26 Quote  Post ReplyReply #593 Posted: 06-Feb-2011 at 18:50
Originally posted by Cloverstack

Мене ова не ми звучи генијално туку крајно чудно и нелогично. Добро, можеби во Богота имало некакви специфики што наметнале таков потег. Ај те молам сподели повеќе информации за случајов, па да проанализираме малку. Сепак, факт е дека Богота е исклучок. Не се будали во сите останати градови каде има трам/лрт. Во многу категории тролејбусот едноставно нема шанси да се носи со трам, а камо ли со лрт (лесно шинско возило, каков што систем треба да има во Скопје). Но не секаде има потреба да се прави лрт, некаде пак не е практично/изводливо итн.


Немам конкретни информации, кажувам за што гледав на документарни филмови пред повеќе од 1 година, а не беше само еден документарен филм, па да речеме дека нема врска, туку повеќе различни документарни филмови, сите со една иста тема:
Справување со сообраќајниот хаос и метежот по метрополите.
Правеа споредба на транспортот во повеќе метрополи, меѓу кои помнам дека спаѓаа Богота, Сан Франциско, Чикаго, Токио, Шангај и Берлин.
И не во сите, туку во еден од документарните филмови, тролејбусите во Богота ги посочија како најекономично решение, односно, како најприфатливо решение од гледна точка на економска побарувачка.
 
За жал, не ги помнам имињата на ниту еден од тие документарни филмови, но очигледно и премногу внимание им посветив, бидејќи неодамна дознав дека се очекува метрото, односно подземната железница во Богота да биде готова до 2016, што значи дека ова со тролејбусите им е чисто привремено решение.
 
Но немој погрешно да ме разбереш.
Јас сум меѓу првите кои се залагаат за трамвај, LRT или било кое слично решение.

Originally posted by Cloverstack

Дефинитивно има постари Саноси од најстарите Икаруси. Оној стар модел на Санос со класичен изглед ги замени Лејландите и доминираше уште пред воопшто да се појават Икарусите (во најмала мерка пред да се појават помасовно). Сигурно добар дел од тие Саноси уште возат за ЈСП. Тоа што според табелата Саносите во блок се маргинално „помлади“ од Икарусите очигледно е резултат на набавката на оние 70-тина нови Саноси (со MAN каросерија) пред десетина години. Е сега за замена нормално не е прашање само на старост во години, туку и километража, кој модел како се покажал и колку е издржлив, кој автобус каде возел, достапност на резервни делови и колку кои се лесни/тешки за одржување... Но со оглед каква е флотата на ЈСП, јасно е дека и едните и другите се зрели за масовно пензионирање, а кои да одат најпрви, ваљда ќе направат добра проценка во ЈСП. Само не знам што ќе се прави со извесниот недостаток на зглобни автобуси, тоа сигурно ќе ги помати сметките.

 
Е па, тогаш значи мојот вкус и мојата лична проценка на староста на стариве канти кои се возат по скопските улици не се добри, немам друго оправдание. Big%20smile
 
Originally posted by sanos_a

тие што ги кажувате зглобни со затемнети стакла (а уствари е само еден) се санос с217

 
Поправи ме ако грешам, но мислам дека ги има 2 такви автобуси, едниот зглобен, или двоен сеедно, а другиот единечен.
Помнам дека единечниот најчесто поминува на линија 13.
Поправи ме ако грешам.


Edited by Dexter26 - 06-Feb-2011 at 18:53
Back to Top
sanos_a View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 19-Aug-2009
Online Status: Offline
Posts: 149
  Quote sanos_a Quote  Post ReplyReply #594 Posted: 06-Feb-2011 at 15:59
тие што ги кажувате зглобни со затемнети стакла (а уствари е само еден) се санос с217 
најдобриот форум за автобуси
www.autobusi.net/forum
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #595 Posted: 06-Feb-2011 at 03:34


ОСВ, добредојде и браво за ова како го илустрираше хаосот со информации во медиумите.



Originally posted by FoSsiL

Би било одлично ако со нареден тендер за менување на тие останати 21% или 75 автобуси, се набават дупли автобуси, али дупли тролејбуси. И така барем ќе ја почнеме тролејската мрежа.
На повеќето места каде има акутна неопходност од зглобни автобуси, потребата од трамвај/лрт е најголема. Долго време ни требаше да созрее сознанието дека ни е потребен шински јавен превоз во градов и треба да сме доследни на тоа, а не да лутаме и да скокаме од еден на друг концепт. Такво лутање и непостојаност не може да донесе ништо добро. За тролејбуска мрежа треба да размислуваме таму каде не е практично и исплатливо да се воведува трам, но никако како замена или одложување на шинскиот превоз.



Originally posted by Dexter26

Градоначалникот на Богота, главниот град на Колумбија, дошол до заклучок дека одржувањето на трамвајската мрежа во Богота е многу скапа повеќекратна инвестиција, па дошол до доста генијално решение:
Ги отстранил трамваите од трамвајската мрежа, и на нивно место ставил тролејбуси.
Мене ова не ми звучи генијално туку крајно чудно и нелогично. Добро, можеби во Богота имало некакви специфики што наметнале таков потег. Ај те молам сподели повеќе информации за случајов, па да проанализираме малку. Сепак, факт е дека Богота е исклучок. Не се будали во сите останати градови каде има трам/лрт. Во многу категории тролејбусот едноставно нема шанси да се носи со трам, а камо ли со лрт (лесно шинско возило, каков што систем треба да има во Скопје). Но не секаде има потреба да се прави лрт, некаде пак не е практично/изводливо итн. Се работи за балансирање на потребите и можностите:


Извор:
УРБАН ШИНСКИ СООБРАЌАЈ НА ГРАДОТ СКОПЈЕ
м-р Гордан Стојиќ, дипл. сооб. инж.
http://www.ekosvest.com.mk/publikacii/urban_sinski.pdf




Originally posted by Djole88

И едно прашање, овде стои 19 зглобни Икарус? Дали се тоа двојните со затемнети стакла? Зошто ако се тие, 19 тешко да се, јас имам видено само 2 и тоа ги ротираат на 2ка, 5ка, 15ка и 57ца.
За беља на нет не најдов слика од скопски зглобен Икарус, но зглобните Икаруси на изглед се исти како и единечните, па еве една слика од единечен, иако верувам добро ги знаеш. Во секој случај, зглобни Икаруси дефинитивно има многу повеќе од 2, нема причина да се сомневаме во бројката од 19.





Originally posted by Dexter26

Ако не грешам јас, мислам дека Икарус автобусите се постари од Санос автобусите.
Можеби грешам
Дефинитивно има постари Саноси од најстарите Икаруси. Оној стар модел на Санос со класичен изглед ги замени Лејландите и доминираше уште пред воопшто да се појават Икарусите (во најмала мерка пред да се појават помасовно). Сигурно добар дел од тие Саноси уште возат за ЈСП. Тоа што според табелата Саносите во блок се маргинално „помлади“ од Икарусите очигледно е резултат на набавката на оние 70-тина нови Саноси (со MAN каросерија) пред десетина години. Е сега за замена нормално не е прашање само на старост во години, туку и километража, кој модел како се покажал и колку е издржлив, кој автобус каде возел, достапност на резервни делови и колку кои се лесни/тешки за одржување... Но со оглед каква е флотата на ЈСП, јасно е дека и едните и другите се зрели за масовно пензионирање, а кои да одат најпрви, ваљда ќе направат добра проценка во ЈСП. Само не знам што ќе се прави со извесниот недостаток на зглобни автобуси, тоа сигурно ќе ги помати сметките.



Originally posted by гитардемон

Што се однесува до лејландите, тој едниот нели беше „атракција“, (што е до мене супер се вклопи во останатиот возен парк), ама како еден член да спомена дека и уште еден лејланд е во возна состојба, само се чува во некое депо. А третиот сигурно не е возен, барем не сме евидентирале такво нешто.
До пред некое време користеа Лејланд (не знам дали беше само еден) за влечење на расипани автобуси. Ама веќе поодамна не сум видел Лејланд, а на расипани автобуси наидувам често (разбирливо со оглед на просечната старост). Сега гледам расипаните автобуси ги шлепаат со камиони. Ај ваљда ќе се смилува некој од ЈСП да фрли некоја информација, знам дека барем еден позапознаен не чита, ама тешко се снаоѓал со компјутери, премногу комплицирано му било да дискутира на форум  Poke



Edited by Cloverstack - 06-Feb-2011 at 03:35
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5424
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #596 Posted: 06-Feb-2011 at 03:22
Кај нископодните се штелова висината, таман работа ако се само на една височина цело време. Има хидраулика, нешто како на црнците кадилаците по САД
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
sanos_a View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 19-Aug-2009
Online Status: Offline
Posts: 149
  Quote sanos_a Quote  Post ReplyReply #597 Posted: 05-Feb-2011 at 21:49
овие од јсп ке ги бараат санос-ите само тогаш ке биде касно. инаку санос-ите се добри за приградски линии за разлика од лаз-овите кои се нископодни а санос-ите се средноподни кои имаат одредени предности на одредени линии
најдобриот форум за автобуси
www.autobusi.net/forum
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #598 Posted: 04-Feb-2011 at 23:21
Не знам дали сте приметиле, но во последниве денови гледам неколку зглобни автобуси на ЈСП кои се свежо офарбани однадвор и реконструирани одвнатре, ова важи и за моделите на Санос и за Икарус. Не знам дали има некој инсајдерска информација од ЈСП, но по се изгледа дека дел од зглобните автобуси и понатаму се спремаат за возење по градските улици.
Back to Top
mitatos View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1739
  Quote mitatos Quote  Post ReplyReply #599 Posted: 04-Feb-2011 at 20:59
Па реално  да гледаме  поредовни се граганите од селата во превозот од колку тие од градот,разликата е во тоа што низ градот има повеќе народ, а тие од селата морааат сепак да се пуштат надоле низ градот за работа,доктор и др причини , особено Автобуските линии према Скопје-Сингичич-Скопје-Арачиново,и Скопје-идризово и понатака... секој пат кога ги гледам тие автобуси ептен многу се чека низ станицата и секогаш се полни.
Поентата е да се направат комбинации доколку некаде губат,од друга страна да ги покријат тие трошоци со добивка,иако не може во секоја линија да бидеш добитен,јас сметам дека освен 57-мица треба да се пушти уште еден број за да се не се преоптовари тој број од грагани. Можна е слична релација од 57,што ке го поврзува Чаир-Центар-Аеродром и обратно.



Edited by mitatos - 04-Feb-2011 at 21:00
"Најлошиот град од градовите е тој што нема ред,мир и сигурност за своите граѓани" (Али ибн Еби Талиб)
Back to Top
Dexter26 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 2035
  Quote Dexter26 Quote  Post ReplyReply #600 Posted: 04-Feb-2011 at 20:33
Originally posted by mitatos

Јас мислам дека дел од тие старите приградски аутобуси треба да се фрлат зборам за старите саноси и икарус ,а дел од нив кои се во добра состојба да се реконструират малку и да се пуштат во селскиот сообракај.

 
Е па, добар дел од Санос автобусите на ЈСП Скопје се произведени во 1997 и 1998.
Истите можат да бидат модернизирани, климатизирани и да станат поудобни за патниците.
Ова уште во 2005 го кажа овој Ленин од Слобода Превоз, не му го помнам презимето.
Ама ЈСП Скопје и тогаш беа глуви на таквите предлози, исто како што и сега се глуви на истите.
Но сепак велат дека ќе ги задржат тие Санос автобуси произведени во 1997 и 1998 така да, надежта последна умира, можеби ќе им влезе памет во глава и ќе ги моденизираат, климатизираат и направат поудобни за патниците истите тие автобуси во иднина.


Edited by Dexter26 - 04-Feb-2011 at 20:34
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 2829303132 44>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.258 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.