build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Проекти > Паркинзи и гаражи
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Паркирање и паркинзи (општо)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 2930313233 47>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
axel View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 08-Dec-2009
Location: kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 3654
  Quote axel Quote  Post ReplyReply #601 Posted: 21-May-2011 at 11:11
НИКАКО ДА СЕ НАЈДЕ СПАС ЗА ХАОСОТ ВО КАПИШТЕЦ
Колите под тополи, катната гаража ја нема

Роза Петкова

Трета година, Општина Центар не може да избере фирма која ќе го направи монтажното паркиралиште на улицата Народен фронт. За разлика од Центар, во општина Аеродром монтажниот паркинг не се покажа како проблематичен за градење, па по пет месеци конструкцијата е готова и деновиве ќе се пушти во употреба.
Градоначалникот Владимир Тодоровиќ го вети монтажниот паркинг како решение за проблемот со паркирањето на жителите од Капиштец, иако проектот не го поддржуваат сите граѓани, затоа што многумина сакаат повеќе зеленило во населбата, а не железни конструкции. Скапата цена беше основна причина поради која пропаднаа претходните тендери, додека за последниот, кој заврши минатиот месец, општинарите се уште немаат одговор дали ќе биде успешен.
- Постапката за избор на најповолен понудувач за изградба на монтажниот паркинг е во процедура. За неколку дена, по нејзиното завршување и запазување на предвидените законски рокови, ќе бидете информирани за исходот - кратко одоговори Јовица Ацковски, портпаролот на Општина Центар.
За првиот тендер Тодоровиќ соопшти дека Општината е подготвена да плати сума не повисока од 650.000 евра, додека најниската понуда која тогаш ја добиле била 780.000 евра. Според проектот, избраната фирма треба да монтира конструкција за паркирање на две нивоа, од почетокот на улицата Народен фронт кај последната постојка на автобусот 23, до кафулето „Интермецо“. Вкупниот капацитет ќе биде 500 возила. Општината планира паркиралиштето да го гради во фази, во првата година да заврши третина од вкупната планирана површина, а потоа останатите. Рокот за изведба би требало да биде четири месеци, потоа со паркиралиштето ќе стопанисува претпријатието „Паркинзи на општина Центар“, додека за цената властите спомнаа дека ќе се наплатува, но се уште немаат одлучено по колку. Во Општината велат дека немале никаков проблем да го спроведат тендерот и од прва да изберат фирма.
- На првиот тендер ја избравме фирмата „Промотинг“. Немавме никаков проблем со ниту еден дел од тендерот. Претходно избиравме фирма за да направиме монтажно паркиралиште на друга локација, и тогаш изборот го завршивме од првпат, но таму жителите не сакаа паркинг, па затоа не го изградивме. Ова е прво монтажно паркиралиште во државата, а планираме да изградиме и на други локации, според потребите на жителите - вели Маја Манчевска, портпаролка во Општина Аеродром. Паркиралиштето е во непосредна близина на полициската станица во Ново Лисиче, има надземна платформа и ќе обезбеди 100 места за паркирање. За проектот Општината издвои 325.000 евра од својот буџет, а паркирањето ќе биде бесплатно.

http://www.vreme.com.mk/DesktopDefault.aspx?tabindex=1&tabid=1&EditionID=2317&ArticleID=161126
Back to Top
axel View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 08-Dec-2009
Location: kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 3654
  Quote axel Quote  Post ReplyReply #602 Posted: 17-May-2011 at 13:07

Првото монтажно паркиралиште чека на старт

  • Објавено: пред 1 час |
  • Прочитано: 183 |
  • Печати |
http://img.plusinfo.mk/large_pics/2011/05/17/parking%20licsice.jpg

Изградбата на првото монтажно паркиралиште во градов лоцирано во населбата Ново Лисиче, е при крај и деновиве ќе биде пуштено во употреба.
Паркиралиштето е изведено од челична конструкција со надземна платформа и ќе обезбедува капацитет за околу 100 возила. Објектот е на еден кат, а со паркиралиштето ќе стопанисува ЈП „Градски Паркинг“.
Целиот проект општина Аеродром ја чини околу 20 милиони денари. 
Иако изградбата на вакво паркиралиште, локалната власт ја понудија како најфункционално решение во справувањето со недостигот на паркинг места во овој дел од градот, жителите на Аеродром не се воодушевија многу од идејата за поставување монтажно паркиралиште на првопредвиденото место кај зелените згради спроти ресторанот „Мекдоналдс“, па го бојкотираа свеченото поставување на камен темелникот на паркиралиштето. По настанот, општината ја избра сегашната локација како алтернативно решение.

http://www.time.mk/read/NONE/d6c083a0fd/index.html
Back to Top
krale View Drop Down
Senior Member
Senior Member

БАНИРАН

Joined: 28-Dec-2009
Online Status: Offline
Posts: 1487
  Quote krale Quote  Post ReplyReply #603 Posted: 15-May-2011 at 09:46
Па скоро сите се во центарот. Еве ги предвидените локации:

- кај Работнички дом - 600
- кај Холокаустот - 240
- кај Поштата - 280
- кај Судска палата 550
- кај Нова Македонија 150
- кај Цветен пазар - 440
- кај Министерство за финансии (кај Лотарија) - 605

Плус се тука приватните во Маџар маало, кај МЕПСО и кај црквата Св. Богородица.
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5424
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #604 Posted: 15-May-2011 at 09:32
И колкав процент од нив во центарот? Јас посмотана „стратегија“ досега немам видено, ни чуено. Свесни се дека треба колите да одат подалеку од центарот, а не сè повеќе и повеќе да стануваат добредојдени во центарот?
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
krale View Drop Down
Senior Member
Senior Member

БАНИРАН

Joined: 28-Dec-2009
Online Status: Offline
Posts: 1487
  Quote krale Quote  Post ReplyReply #605 Posted: 15-May-2011 at 09:24
Во програмата на ДПМНЕ, се предвидува во следните 2 години да се изградат вкупно 2870 гаражни места од страна на државата, и уште 1100 паркинг места од страна на приватни инвеститори. Со тоа практично до крајот на 2013 година би требало да се обезбедат 4000 паркинг места во следниве локации.

Само за катните гаражи со државен капитал ќе бидат потребни 55 милиони евра.
Back to Top
krale View Drop Down
Senior Member
Senior Member

БАНИРАН

Joined: 28-Dec-2009
Online Status: Offline
Posts: 1487
  Quote krale Quote  Post ReplyReply #606 Posted: 14-May-2011 at 20:45
Никако бесплатно. Поготово не во центарот.

Наплаќањето на паркинг, особено во центарот на градот е и мерка за разубедување на луѓето да користат возила во центарот на градот, односно да користат јавен транспорт.
Back to Top
dule View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 25-Mar-2011
Location: skopje
Online Status: Offline
Posts: 255
  Quote dule Quote  Post ReplyReply #607 Posted: 14-May-2011 at 20:30
Јас мислам да се изградат катни гаражи / монтажни паркиралиша кој би биле сопственост на државата(општините,градот,јавни претпријатија) и истите да бидат бесплатни.Со што на некој места  на паркиралиштата да се ослободи простор за јавно рекламирање и профитот што би го оствариле од него би се враќала постепено инвестицијата и би се одржувало истото.Тоа според мене ќе биде најубава варијанта ,исти ваков пример имаме и со монтажното паркиралиште во Ново Лисиче кое е бесплатно,но нема простор за рекламирање.
Back to Top
Ljubopitko View Drop Down
Newbiе
Newbiе


Joined: 24-Mar-2011
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote Ljubopitko Quote  Post ReplyReply #608 Posted: 13-May-2011 at 22:41
за велигден имаше акција еден саат бесплатно во катната гаража и пак немеше повеке од 10 коли. - затоа што пак зонско не се наплака во празници и недели.
Со сегашната состојба за да прживее катната треба да биде мах. 20 ден - затоа што:
1.зонското е поефтино + е бесплатно после 21 часот и во недела и празници
2.повекето шофери и за поскапо попрво ке се паркираат на рамно во зонско отколку помегу столбови на спратови
3. на 10 метри има бесплатен паркинг ( во мекдоналдс) и на 50 метри ( позади трите високи кули)
И на крај можеби идеја на инвеститорот е катната да се прикаже како неисплатлива па да бара пренаменување во трговски???
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #609 Posted: 13-May-2011 at 16:17
Не е наназад, за објектот има посебна нишка
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #610 Posted: 13-May-2011 at 16:13
А да прочиташе малку назад, се има што те интересира.
Back to Top
krale View Drop Down
Senior Member
Senior Member

БАНИРАН

Joined: 28-Dec-2009
Online Status: Offline
Posts: 1487
  Quote krale Quote  Post ReplyReply #611 Posted: 13-May-2011 at 16:09
Не мислам дека е утка. Се работи за чисто лакомство. Колку кошташе гаражата дали има некој податок?
И капацитетот кој и е?
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #612 Posted: 13-May-2011 at 16:01
Ама сега ти анализираш од аспект да направи профит по секој цена да ја исплати гаражата. Тоа е далеку од возможно со сегашнит епотреби во тој дел каде зонското задоволува потреби. Збориме за оддржлив прилив да се извади максимум од ситуацијата. Гајле му е на обичен граќанин дали треба он да исплати објект или не, сака поефтина услуга. Кога почнуваше да се гради се чудевме како планира дека ќе му се исплати гаражата, еве го сега на терен тоа, а не е далеку години од кога се вцртуваа катните гаражи низ центар, па под исти услови во центар некаде со барок фасада до сега ќе беше со голему профити.Утката е направена, сега се разговара за максимум да се извади од даденото.
Back to Top
krale View Drop Down
Senior Member
Senior Member

БАНИРАН

Joined: 28-Dec-2009
Online Status: Offline
Posts: 1487
  Quote krale Quote  Post ReplyReply #613 Posted: 13-May-2011 at 15:57
лсл е во право, дека пазарот ја диктира цената. Не тоа дали сметаме дека е „подобро во катна или не“.

Има предности во катна, се разбира, ама па предноста на зонското е што си директно на приземно ниво и блиску до саканата дестинација. Во катната може ќе треба да се качиш до 4ти, па да се симнеш пешки, па да се качиш пешки, па да се симнеш со кола.

Знаејќи како одат работите, ви гарантирам дека ако ја спушти цената ќе биде полн.


А мислам дека не е дека не се пресметал, бидејќи катна гаража речиси нема никакви трошоци - освен 1-3 вработени и струја нешто... А од другата страна на Бисер се гради мислам нов трговски, така да ќе има потреба сигурно.

Е сега ако го зезнат со поставување на двоспратни конструкции кајшто е зонското - е тогаш можеби и нема да му се исплати.
Back to Top
N23 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2159
  Quote N23 Quote  Post ReplyReply #614 Posted: 13-May-2011 at 15:56

Но ако гледаме од чисто економски аспект, никој не улага во даден производ, за кој после тоа ќе треба драстично да ја намали цената. Треба да се гледа колку му кошта струјата, колку им плаќа на вработените, дали за изградбата земал кредит и сл. Ете стигна до 30 денари, од друга страна зонското е 25, значи за само 5 денари поише луѓето ја игнорираат. Од друга страна невозможно е некој кој што вложил во даден објект, да симне цена во однос на конкурентот кој не вложил ни денар, односно улиците се со дупки, одвај има бели линии, епа ондак како можеме за конкуренција да збориме. Не верувам дека не размислиле дали цената да биде 20 денари, но има и друг момент, што ако се симне на 20 и пак нема коли. Е тогаш фирмата иде у банкрот, односно намалила цена, не може поише од тоа, а коли пак нема. Затоа не е така едноставно да се каже нека ја намали уште. Зашто ако ја намали за уште 10 денари, а коли пак нема, ондак ниту ќе може да ја поврати цената на 30, ниту пак ќе може да ја отплати инвестицијата. Затоа е многу важно кај се прави катна гаража, затоа што според мене катна треба да се гради на веќе постојано паркиралиште, која сега би имала двојно поголем капацитет.
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #615 Posted: 13-May-2011 at 15:42
Конечен одговор, да ја пренаменива гаражава во концентрацуионен логор и да го спалиме наородот кој нели не знае што е добро. Еве дури и да дикутираме за менталитет како установена категорија која не трпи промени, тогаш зашто решенијата не се прилагодени на менталитетот. Ама зашто не е така, зашто упорно не скате да го видите вистинкиот проблем ќе се дискутира за менталитет. Човек како човек, секој до еден, си знае колку му се можностите и си прави компромис на услугата со цената. Ккао прво не е будала да плати повеќе ако тоа кошта трикратно повеќе. Дваесет години неможеме да сватиме дека пазарот е многу битен регулатор. За ефективна пополнетост на гаражата треба да се оди на спуштање на цената до ниво додека не се постигне некоја значителна пополнестост, едноставно да се испита економетриски каде му е максимумот на заработка. Каде што повеќе од тоа не ќе може и друга работа што инвеститорот не барал никави клаузули дека општината нема да воведува други околни паркинг услуги, не пазел долгорочен развој на околината и сега трпи.
Back to Top
N23 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2159
  Quote N23 Quote  Post ReplyReply #616 Posted: 13-May-2011 at 15:38
Доволно е луѓево еднаш да се паркираат во катната за да ја осетат разликата. Сите гледам упорно талкаат да најдат место на зонското, а катната им зјае празна. Ептен нашиов народ сака да се паркира на 2 метра од местото каде што ќе оди. Плус има и интересна кампања, ако направиш сметка над одреден износ, паркирањето ти е гратис. Па ако веќе имаш намера да се подновиш со алишта у Бисер, паркирај се комотно у катната и готово. Ама ко што спомна и Џоле, менталитет си е у прашање.
Back to Top
Djole88 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-May-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 611
  Quote Djole88 Quote  Post ReplyReply #617 Posted: 13-May-2011 at 15:15
конечен одговор = менталитетот на народот

Неможе ама баш никој да ми докаже дека паркирање на зонско паркиралиште е подобро од катна гаража, во случај цените да се исти. Прво Катната гаража е обезбедена, има и видео надзор + е заштитена колата од надворешни влијанија(во лето од 50степени сонце, во зима од мраз и снег). Второ за паркинг на зонско ти требаат 5мин да пратиш порака за старт, за крај, па ако те начекаат да те проверат службениците губиш 5-10мин на глупости. Трето, во катната гаража за 1 секунда гледаш дали има или нема слободно место, а за зонско може и да нема место, па да треба да вртиш кругови како луд. И најважно од се, во катна гаража имаш неограничен паркинг, а на Зонско си ограничен на неколку саати(во зависност од зоната).Кога ќе видиш Катна гаража е 10 пати подобар избор, во случај цената да е иста, зборам глобално, не за зонско Бисер vs катна гаража Бисер


Edited by Djole88 - 13-May-2011 at 15:18
Back to Top
krale View Drop Down
Senior Member
Senior Member

БАНИРАН

Joined: 28-Dec-2009
Online Status: Offline
Posts: 1487
  Quote krale Quote  Post ReplyReply #618 Posted: 13-May-2011 at 14:53
Епа очигледно е дека никој не сака во катна - што значи нешто не е во ред.
Back to Top
ant11 View Drop Down
Groupie
Groupie


Joined: 29-Mar-2011
Online Status: Offline
Posts: 38
  Quote ant11 Quote  Post ReplyReply #619 Posted: 13-May-2011 at 14:25
Originally posted by krale

Originally posted by ant11

Затоа што во катната автомобилот ти е заштитен и многу посигурен од гребаници, удари, итн.


Позаштитен е само од климатски услови, а од другото, верувај ми не е воопшто позаштитен.



Во секој случај има избор, надвор на улица или во катна гаража. Кој како сака.

Back to Top
krale View Drop Down
Senior Member
Senior Member

БАНИРАН

Joined: 28-Dec-2009
Online Status: Offline
Posts: 1487
  Quote krale Quote  Post ReplyReply #620 Posted: 13-May-2011 at 13:49
Originally posted by ant11

Затоа што во катната автомобилот ти е заштитен и многу посигурен од гребаници, удари, итн.


Позаштитен е само од климатски услови, а од другото, верувај ми не е воопшто позаштитен.
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 2930313233 47>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.344 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.