![]() |
![]() |
![]() |
Паркирање и паркинзи (општо) |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 2930313233 47> |
Author | ||
axel ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 08-Dec-2009 Location: kumanovo Online Status: Offline Posts: 3654 |
![]() ![]() |
|
НИКАКО ДА СЕ НАЈДЕ СПАС ЗА ХАОСОТ ВО КАПИШТЕЦ
Колите под тополи, катната гаража ја нема
Роза Петкова |
||
![]() |
||
axel ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 08-Dec-2009 Location: kumanovo Online Status: Offline Posts: 3654 |
![]() ![]() |
|
Првото монтажно паркиралиште чека на старт
![]() Изградбата на првото монтажно паркиралиште во градов лоцирано во
населбата Ново Лисиче, е при крај и деновиве ќе биде пуштено во
употреба. |
||
![]() |
||
krale ![]() Senior Member ![]() БАНИРАН Joined: 28-Dec-2009 Online Status: Offline Posts: 1487 |
![]() ![]() |
|
Па скоро сите се во центарот. Еве ги предвидените локации:
- кај Работнички дом - 600 - кај Холокаустот - 240 - кај Поштата - 280 - кај Судска палата 550 - кај Нова Македонија 150 - кај Цветен пазар - 440 - кај Министерство за финансии (кај Лотарија) - 605 Плус се тука приватните во Маџар маало, кај МЕПСО и кај црквата Св. Богородица. |
||
![]() |
||
гитардемон ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Feb-2008 Online Status: Offline Posts: 5424 |
![]() ![]() |
|
И колкав процент од нив во центарот? Јас посмотана „стратегија“ досега немам видено, ни чуено. Свесни се дека треба колите да одат подалеку од центарот, а не сè повеќе и повеќе да стануваат добредојдени во центарот?
|
||
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
|
||
![]() |
||
krale ![]() Senior Member ![]() БАНИРАН Joined: 28-Dec-2009 Online Status: Offline Posts: 1487 |
![]() ![]() |
|
Во програмата на ДПМНЕ, се предвидува во следните 2 години да се изградат вкупно 2870 гаражни места од страна на државата, и уште 1100 паркинг места од страна на приватни инвеститори. Со тоа практично до крајот на 2013 година би требало да се обезбедат 4000 паркинг места во следниве локации.
Само за катните гаражи со државен капитал ќе бидат потребни 55 милиони евра. |
||
![]() |
||
krale ![]() Senior Member ![]() БАНИРАН Joined: 28-Dec-2009 Online Status: Offline Posts: 1487 |
![]() ![]() |
|
Никако бесплатно. Поготово не во центарот.
Наплаќањето на паркинг, особено во центарот на градот е и мерка за разубедување на луѓето да користат возила во центарот на градот, односно да користат јавен транспорт. |
||
![]() |
||
dule ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 25-Mar-2011 Location: skopje Online Status: Offline Posts: 255 |
![]() ![]() |
|
Јас мислам да се изградат катни гаражи / монтажни паркиралиша кој би биле сопственост на државата(општините,градот,јавни претпријатија) и истите да бидат бесплатни.Со што на некој места на паркиралиштата да се ослободи простор за јавно рекламирање и профитот што би го оствариле од него би се враќала постепено инвестицијата и би се одржувало истото.Тоа според мене ќе биде најубава варијанта ,исти ваков пример имаме и со монтажното паркиралиште во Ново Лисиче кое е бесплатно,но нема простор за рекламирање.
|
||
![]() |
||
Ljubopitko ![]() Newbiе ![]() Joined: 24-Mar-2011 Online Status: Offline Posts: 0 |
![]() ![]() |
|
за велигден имаше акција еден саат бесплатно во катната гаража и пак немеше повеке од 10 коли. - затоа што пак зонско не се наплака во празници и недели.
Со сегашната состојба за да прживее катната треба да биде мах. 20 ден - затоа што: 1.зонското е поефтино + е бесплатно после 21 часот и во недела и празници 2.повекето шофери и за поскапо попрво ке се паркираат на рамно во зонско отколку помегу столбови на спратови 3. на 10 метри има бесплатен паркинг ( во мекдоналдс) и на 50 метри ( позади трите високи кули) И на крај можеби идеја на инвеститорот е катната да се прикаже како неисплатлива па да бара пренаменување во трговски??? |
||
![]() |
||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
|
Не е наназад, за објектот има посебна нишка
|
||
![]() |
||
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
|
А да прочиташе малку назад, се има што те интересира.
|
||
![]() |
||
krale ![]() Senior Member ![]() БАНИРАН Joined: 28-Dec-2009 Online Status: Offline Posts: 1487 |
![]() ![]() |
|
Не мислам дека е утка. Се работи за чисто лакомство. Колку кошташе гаражата дали има некој податок?
И капацитетот кој и е? |
||
![]() |
||
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
|
Ама сега ти анализираш од аспект да направи профит по секој цена да ја исплати гаражата. Тоа е далеку од возможно со сегашнит епотреби во тој дел каде зонското задоволува потреби. Збориме за оддржлив прилив да се извади максимум од ситуацијата. Гајле му е на обичен граќанин дали треба он да исплати објект или не, сака поефтина услуга. Кога почнуваше да се гради се чудевме како планира дека ќе му се исплати гаражата, еве го сега на терен тоа, а не е далеку години од кога се вцртуваа катните гаражи низ центар, па под исти услови во центар некаде со барок фасада до сега ќе беше со голему профити.Утката е направена, сега се разговара за максимум да се извади од даденото.
|
||
![]() |
||
krale ![]() Senior Member ![]() БАНИРАН Joined: 28-Dec-2009 Online Status: Offline Posts: 1487 |
![]() ![]() |
|
лсл е во право, дека пазарот ја диктира цената. Не тоа дали сметаме дека е „подобро во катна или не“.
Има предности во катна, се разбира, ама па предноста на зонското е што си директно на приземно ниво и блиску до саканата дестинација. Во катната може ќе треба да се качиш до 4ти, па да се симнеш пешки, па да се качиш пешки, па да се симнеш со кола. Знаејќи како одат работите, ви гарантирам дека ако ја спушти цената ќе биде полн. А мислам дека не е дека не се пресметал, бидејќи катна гаража речиси нема никакви трошоци - освен 1-3 вработени и струја нешто... А од другата страна на Бисер се гради мислам нов трговски, така да ќе има потреба сигурно. Е сега ако го зезнат со поставување на двоспратни конструкции кајшто е зонското - е тогаш можеби и нема да му се исплати. |
||
![]() |
||
N23 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 03-Feb-2011 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2159 |
![]() ![]() |
|
![]() Но ако гледаме од чисто економски аспект, никој не улага во даден производ, за кој после тоа ќе треба драстично да ја намали цената. Треба да се гледа колку му кошта струјата, колку им плаќа на вработените, дали за изградбата земал кредит и сл. Ете стигна до 30 денари, од друга страна зонското е 25, значи за само 5 денари поише луѓето ја игнорираат. Од друга страна невозможно е некој кој што вложил во даден објект, да симне цена во однос на конкурентот кој не вложил ни денар, односно улиците се со дупки, одвај има бели линии, епа ондак како можеме за конкуренција да збориме. Не верувам дека не размислиле дали цената да биде 20 денари, но има и друг момент, што ако се симне на 20 и пак нема коли. Е тогаш фирмата иде у банкрот, односно намалила цена, не може поише од тоа, а коли пак нема. Затоа не е така едноставно да се каже нека ја намали уште. Зашто ако ја намали за уште 10 денари, а коли пак нема, ондак ниту ќе може да ја поврати цената на 30, ниту пак ќе може да ја отплати инвестицијата. Затоа е многу важно кај се прави катна гаража, затоа што според мене катна треба да се гради на веќе постојано паркиралиште, која сега би имала двојно поголем капацитет. |
||
![]() |
||
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
|
Конечен одговор, да ја пренаменива гаражава во концентрацуионен логор и да го спалиме наородот кој нели не знае што е добро. Еве дури и да дикутираме за менталитет како установена категорија која не трпи промени, тогаш зашто решенијата не се прилагодени на менталитетот. Ама зашто не е така, зашто упорно не скате да го видите вистинкиот проблем ќе се дискутира за менталитет. Човек како човек, секој до еден, си знае колку му се можностите и си прави компромис на услугата со цената. Ккао прво не е будала да плати повеќе ако тоа кошта трикратно повеќе. Дваесет години неможеме да сватиме дека пазарот е многу битен регулатор. За ефективна пополнетост на гаражата треба да се оди на спуштање на цената до ниво додека не се постигне некоја значителна пополнестост, едноставно да се испита економетриски каде му е максимумот на заработка. Каде што повеќе од тоа не ќе може и друга работа што инвеститорот не барал никави клаузули дека општината нема да воведува други околни паркинг услуги, не пазел долгорочен развој на околината и сега трпи.
|
||
![]() |
||
N23 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 03-Feb-2011 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2159 |
![]() ![]() |
|
Доволно е луѓево еднаш да се паркираат во катната за да ја осетат разликата. Сите гледам упорно талкаат да најдат место на зонското, а катната им зјае празна. Ептен нашиов народ сака да се паркира на 2 метра од местото каде што ќе оди. Плус има и интересна кампања, ако направиш сметка над одреден износ, паркирањето ти е гратис. Па ако веќе имаш намера да се подновиш со алишта у Бисер, паркирај се комотно у катната и готово. Ама ко што спомна и Џоле, менталитет си е у прашање.
|
||
![]() |
||
Djole88 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 28-May-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 611 |
![]() ![]() |
|
конечен одговор = менталитетот на народот
Неможе ама баш никој да ми докаже дека паркирање на зонско паркиралиште е подобро од катна гаража, во случај цените да се исти. Прво Катната гаража е обезбедена, има и видео надзор + е заштитена колата од надворешни влијанија(во лето од 50степени сонце, во зима од мраз и снег). Второ за паркинг на зонско ти требаат 5мин да пратиш порака за старт, за крај, па ако те начекаат да те проверат службениците губиш 5-10мин на глупости. Трето, во катната гаража за 1 секунда гледаш дали има или нема слободно место, а за зонско може и да нема место, па да треба да вртиш кругови како луд. И најважно од се, во катна гаража имаш неограничен паркинг, а на Зонско си ограничен на неколку саати(во зависност од зоната).Кога ќе видиш Катна гаража е 10 пати подобар избор, во случај цената да е иста, зборам глобално, не за зонско Бисер vs катна гаража Бисер Edited by Djole88 - 13-May-2011 at 15:18 |
||
![]() |
||
krale ![]() Senior Member ![]() БАНИРАН Joined: 28-Dec-2009 Online Status: Offline Posts: 1487 |
![]() ![]() |
|
Епа очигледно е дека никој не сака во катна - што значи нешто не е во ред.
|
||
![]() |
||
ant11 ![]() Groupie ![]() Joined: 29-Mar-2011 Online Status: Offline Posts: 38 |
![]() ![]() |
|
Во секој случај има избор, надвор на улица или во катна гаража. Кој како сака. |
||
![]() |
||
krale ![]() Senior Member ![]() БАНИРАН Joined: 28-Dec-2009 Online Status: Offline Posts: 1487 |
![]() ![]() |
|
Позаштитен е само од климатски услови, а од другото, верувај ми не е воопшто позаштитен. |
||
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 2930313233 47> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |