build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Воздухопловство
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Аеродроми

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 2930313233 124>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #601 Posted: 27-Dec-2013 at 19:15
Добро, освен Охрид, каде на друго место слетуваат авиониве. Особено ме интересира за Адриа бидејќи за три дена летам со нив од Љубљана.
Back to Top
one1 View Drop Down
Senior Member
Senior Member

БАНИРАН

Joined: 13-Mar-2013
Online Status: Offline
Posts: 416
  Quote one1 Quote  Post ReplyReply #602 Posted: 27-Dec-2013 at 17:44
Дај некој од вас поупатените нека ја расчисти таа дилема дали навистина не може поради теренот да се инсталира понапред систем од ИЛС или пак се работи за инвестиција која треба ТАВ да ја потегне па сеуште нема абер од тоа?
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #603 Posted: 27-Dec-2013 at 14:57
Од скопскиов аеродром, аеродром не бива.

Ова е веќе смешно колку дена неможе да се користи. Еве и денеска е хаос со летовите.
Back to Top
Obedineta Makedonija View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 23-Aug-2011
Location: Macedonia
Online Status: Offline
Posts: 1744
  Quote Obedineta Makedonija Quote  Post ReplyReply #604 Posted: 26-Dec-2013 at 01:57
SKP

Создаваме за да имаме, а и тоа што го имаме треба да го чуваме такво какво што е !!!!
Back to Top
one1 View Drop Down
Senior Member
Senior Member

БАНИРАН

Joined: 13-Mar-2013
Online Status: Offline
Posts: 416
  Quote one1 Quote  Post ReplyReply #605 Posted: 23-Dec-2013 at 15:55
И flyDubai денес во Охрид ќе слетува
Back to Top
my Macedonia View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Oct-2008
Location: 🇲🇰🇨🇭
Online Status: Offline
Posts: 4094
  Quote my Macedonia Quote  Post ReplyReply #606 Posted: 21-Dec-2013 at 12:14
Eden million patnici ima sigurno. Odkako postoi WIZZ AIR se povekje lugje letaat nekolku pati godisno, barem tie sto gi poznavam letale minimalno 3 pati kon Makedonija
Back to Top
Obedineta Makedonija View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 23-Aug-2011
Location: Macedonia
Online Status: Offline
Posts: 1744
  Quote Obedineta Makedonija Quote  Post ReplyReply #607 Posted: 21-Dec-2013 at 11:26
Свежа слика од вчера направена над Скопската котлина од воздухопловот на Wizz Air.

Создаваме за да имаме, а и тоа што го имаме треба да го чуваме такво какво што е !!!!
Back to Top
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #608 Posted: 20-Dec-2013 at 03:50
ТАВ договорот им е за двата аеродрома кои заедно имаат веќе постигнато 1 милион... и без разлика дали СКП ќе достигне до 1 милион патници или не... ТАВ за концесијата наместо 15% ќе си плаќа 2% како што си е договорено... бидејќи договорот е за двата аеродроми...

Барем јас така разбрав...
Македонија - Земја на чудата!
Back to Top
one1 View Drop Down
Senior Member
Senior Member

БАНИРАН

Joined: 13-Mar-2013
Online Status: Offline
Posts: 416
  Quote one1 Quote  Post ReplyReply #609 Posted: 20-Dec-2013 at 01:30
Нема да има милион оваа година. Има и некои проблеми околу тој милион о врска со договорот со ТАВ. Не си правете бајрам, битно е што растот е сепак голем. Земете предвид што 2008 офцијалната бројка се движеше околу 650.000. За годините поназад да не правиме муабет.
Back to Top
Obedineta Makedonija View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 23-Aug-2011
Location: Macedonia
Online Status: Offline
Posts: 1744
  Quote Obedineta Makedonija Quote  Post ReplyReply #610 Posted: 20-Dec-2013 at 01:15
Растерувач на магла чека пари да ја отвори пистата и скопските улици


Маглата во декември и јануари често прави проблеми во авиосообраќајот. Решение на проблемот со маглата можен е и со систем за растерување што се применува во РЕК-Битола, но досега немал поголема примена поради финансиски средства


Густата магла којашто во средата напладне падна во скопската котлина предизвика 24-часовен застој во авионскиот сообраќај. До вчера напладне, кога се очекуваше расчистување на маглата, беа одложени или откажани 19 авиооперации (9 слетувања и 10 полетувања).
- Состојбата со маглата постојано се менуваше, те се креваше те паѓаше. Затоа оставивме на авиокомпаниите да одлучат дали ќе слетаат нивните авиони, или пак, летовите ќе ги пренасочат кон Софија и Охрид како алтернативни аеродроми на скопскиот - велат од "ТАВ Македонија".

"Туркиш ерлајнс" вчера го откажа сабајлешниот лет од Истанбул во 8:15 часот, но затоа пак, слета на пладне во 11:39 часот. Беа реализирани летовите и за Дортмунд и Дизелдорф, а летот од Виена бше пренасочен кон Софија, а од Дубаи кон Белград. Од скопскиот аеродром полета авионите на компаниите Виз ерр за Дортмунд и на Германија флугг за Дизелдорф.

Во скопската котлина почесто има затворања на авиосообраќајот во текот на зимските месеци. Зоран Крстевски, директор на аеродромот "Александар Велики", вели дека среќа е што во последниве 10 години се случувало не повеќе од 3 дена да има застои во авиосообраќајот поради магла.
- Минатата година немавме ниту еден ден застој на авиосообраќајот поради магла. Очекувам временските прилики да се подобрат и состојбата да се нормализира - изјавува Крстевски за ВЕЧЕР.

Инаку, поради затворањето на аеродромот се трпат големи финансиски загуби, кои во зависност од бројот на откажани летови, дневно може да изнесуваат и до 25.000 евра.

СИСТЕМ ЗА РАСТЕРУВАЊЕ
За полетување и слетување во магливо време или друга временска непогода е потребно не само аеродромот да биде класифициран во повисока категорија, туку и авионите да бидат опремени и со нив да управуваат обучени лиценцирани пилоти.

Потенцијално решение за полетување и слетување при неповолни временски услови е глобалниот систем за позиционирање "Галилео", кој се планира да се предаде во употреба во 2015 година на сите европски аеродроми.

Решение на проблемот со маглата можен е и со систем за растерување што се применува во индустриските капацитети, како РЕК-Битола. Со помош на овој систем, маглата се прочистува само за петнаесетина минути.
- Системот може да растера магла само во временски услови кога температурата паѓа под нулата - појаснуваат експерти.
Крстевски е скептик за ваков начин на растерување на магла.
- Постојат многу обиди од научници да најдат решенија за растерување магла или за бркање на птици. Но, тоа се само обиди - вели Крстевски.

ЕКСПЕРИМЕНТ
Маглата, освен што го блокира сообраќајот, не само воздушниот, го парализира и нормалниот живот на луѓето, го загадува воздухот, влијае на здравјето на луѓето, а освен тоа и носи големи финансиски загуби за компаниите, аеродромите... Оттаму, решавањето на проблемот со маглата е од големо значење. Систем за растерување на магла е патентиран во 2000 година од страна на тројца македонски истражувачи и иноватори. Применет е на 23 јануари 2002 година во утринските часови при ниска видливост во Скопје, предизвикана од густа магла. Со три возила, од кои едното се движи по левата страна на Вардар, друго по десната страна на реката и едно возило кое вози по улица "Партизанска", низ центарот на градот и кон населба Аеродром и назад, се растерувала маглата. Ако видливоста изнесувала од 30-50 метри, 10-ина минути по примената на системот видливоста почнала да се зголемува, за по еден час да достигне 500 до 600 метри. Веќе по 2 часа небото се расчистило и се пробиле сончевите зраци. Тогаш експериментот се покажал како ефикасен со никакви негативни влијанија по луѓето.

Една година порано, овој систем бил применет на растерување на магла на скопскиот аеродром кога тогашната 3-километарска писта била отворена и видлива од небо, додека се околу неа тонело во магла. Во наредните неколку години со системот била растерувана маглата којашто во текот на декември и јануари се појавувала во коповите на рудникот "Суводол" што се експлоатира за потребите на РЕК-Битола.

Мана на овој систем е што разладувачкиот реагенс што се распрскува во воздухот дејствува на ниски температури, односно, колку е поладно, расчистувањето на маглата е поефектно.
Системот досега немал поголема примена поради финансиски средства.

http://vecer.com.mk/?ItemID=6ECDECF7BB66794AB97D389F3BF3C7F6
Создаваме за да имаме, а и тоа што го имаме треба да го чуваме такво какво што е !!!!
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15368
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #611 Posted: 19-Dec-2013 at 14:43
За сè има вторпат
Back to Top
vladegf View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Dec-2009
Location: skopje
Online Status: Offline
Posts: 638
  Quote vladegf Quote  Post ReplyReply #612 Posted: 18-Dec-2013 at 19:46
маглата си го направи своето.....

Back to Top
Obedineta Makedonija View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 23-Aug-2011
Location: Macedonia
Online Status: Offline
Posts: 1744
  Quote Obedineta Makedonija Quote  Post ReplyReply #613 Posted: 13-Dec-2013 at 10:57
Условот исполнет: Над милион патници на аеродромите на ТАВ годинава
ТАВ ЌЕ ПЛАТИ ТРИ ПАТИ ПОМАЛА КОНЦЕСИЈА НА ДРЖАВАТА?!

Александар Јанев
ТАВ ќе плати три пати помала концесија на државата?!
Според договорот на ТАВ со македонската Влада, во годината кога бројот на патници на аеродромите ќе надмине еден милион, концесијата од 15% од бруто-приходите треба да се намали на 2% до 4% од обртот. Тоа значи дека приходите во државниот буџет од концесијата на ТАВ, од 2,67 милиони евра лани, годинава ќе се намалат најмалку три пати, односно турската компанија ќе треба да плати меѓу 350.000 и 700.000 евра

Само до ноември годинава, на двата аеродроми во земјава транзитирале над еден милион патници, што е прв пат во последните 13 години, покажуваат податоците што ги објави компанијата ТАВ. Тоа значи дека бројот на патници за 11 месеци се зголемил за 19% споредено со истиот период лани. Од осамостојувањето оваа бројка била надмината само за време на косовската криза во 2000 година. Во исто време, пораснал и бројот на летови од аеродромите во Скопје и Охрид, и тоа за 11%.
Меѓутоа, колку што овие податоци изгледаат охрабрувачки за нас, веројатно уште повеќе го радуваат менаџментот на турскиот концесионер, бидејќи со тоа ТАВ всушност го исполни условот да добие намалување на концесијата што ја плаќа на државата. Според договорот на ТАВ со македонската Влада, во годината кога бројот на патници на аеродромите ќе надмине еден милион, концесијата од 15% од бруто-приходите треба да се намали на 2% до 4% од обртот. Тоа значи дека приходите во државниот буџет од концесијата на ТАВ, од 2,67 милиони евра лани, годинава ќе се намалат најмалку три пати, односно турската компанија ќе треба да плати меѓу 350.000 и 700.000 евра, под претпоставка дека бруто-приходите на компанијата би биле слични како и лани.
Да се зголеми бројот на патници за 19% годинава најмногу придонесе и воведувањето на евтините авио линии на нискобуџетната компанија Wizz air, кои всушност Владата ги субвенционираше со пет милиони евра за три години. Тоа значи дека владините субвенции се всушност поголеми отколку приходите од концесија што ќе ги добива државата ако бројот на патници на годишно ниво и понатаму надминува еден милион. Авиокомпанијата Wizz Air и официјално превезе најголем број патници во периодот од јануари до октомври, па следуваат Turkish Airlines, Austrian Airlines, Pegasus Airlines и Adria Airways, сите со зголемен број патници во споредба со лани. Истанбул останува најчестата дестинација за периодот од јануари до октомври, по што следуваат Виена, Цирих, Лондон, Љубљана и Малме.
Турската компанија ТАВ доби концесија да управува со скопскиот аеродрoм 20 години. Целата инвестиција, вклучувајќи и модернизирање на охридскиот аеродром достигна околу 120 милиони евра. Според податоците од Централниот регистар за 2012 година, ТАВ остварил вкупно приходи од 18,4 милиони евра, но годината ја завршил со загуба од 10,3 милиони евра. Во компанијата работат 800 луѓе, но бројот на вработени за една година се намалил за педесетина, иако според договорот, турскиот инвеститор се обврза дека нема да го намалува бројот на вработени во првите седум години.

http://kapital.mk/MK/makedonija/97424/tav_kje_plati_tri_pati_pomala_koncesija_na_drzhavata_!.aspx#.UqrYyxmwBuc.facebook
Создаваме за да имаме, а и тоа што го имаме треба да го чуваме такво какво што е !!!!
Back to Top
Obedineta Makedonija View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 23-Aug-2011
Location: Macedonia
Online Status: Offline
Posts: 1744
  Quote Obedineta Makedonija Quote  Post ReplyReply #614 Posted: 13-Nov-2013 at 23:07
Создаваме за да имаме, а и тоа што го имаме треба да го чуваме такво какво што е !!!!
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15368
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #615 Posted: 06-Nov-2013 at 16:58






За сè има вторпат
Back to Top
alexsend View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2011
Location: Скопје, Центар
Online Status: Offline
Posts: 2086
  Quote alexsend Quote  Post ReplyReply #616 Posted: 12-Oct-2013 at 19:39
Картава нема врска со реалноста.
Има многу непостоечки дестинации, а многу актуелни се испуштени.
Јас Скопје никогаш не сум го замислувал вака.
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #617 Posted: 12-Oct-2013 at 19:05
Не, јасно е дека картата е сосема грешна и неактуелна.
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
Danndy View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 03-Sep-2010
Online Status: Offline
Posts: 410
  Quote Danndy Quote  Post ReplyReply #618 Posted: 12-Oct-2013 at 18:26
Лет Скопје - Приштина со Czech Airlines? Хаха, зошто?
Traveling.
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15368
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #619 Posted: 12-Oct-2013 at 14:34
За сè има вторпат
Back to Top
kire85 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 27-Nov-2007
Location: Düsseldorf
Online Status: Offline
Posts: 400
  Quote kire85 Quote  Post ReplyReply #620 Posted: 10-Oct-2013 at 13:25
Originally posted by N23

...коа и онака толеранцијата ни е 0.


Апропо 0 толеранција, мене во иднина толеранцијата ќе ми биде 0 за вакви смешни, провоцирачки, крајно навредливи оф-топик постови како што имав прилика да се изначитам овде! Мислам дека сите се постари од 12 години и дека знаат да проценат кога е веќе too much! Ако не знаат, јас ќе им објаснам на мој начин. Се за доброто и за квалитетот на форумов каков што и заслужува.

*Back to topic*
Phantasie ist wichtiger als Wissen, denn Wissen ist begrenzt.

Albert Einstein
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 2930313233 124>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.910 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.