build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Патишта
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Патна мрежа (општо)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 2930313233 84>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
jyvation View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2013
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 4191
  Quote jyvation Quote  Post ReplyReply #601 Posted: 24-Aug-2015 at 16:59
Back to Top
WolfLeader View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 03-Aug-2015
Online Status: Offline
Posts: 694
  Quote WolfLeader Quote  Post ReplyReply #602 Posted: 23-Aug-2015 at 19:24
Требало да помине и кај нас да пробие некој тунел
Back to Top
phenomenon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Oct-2010
Location: Kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 2691
  Quote phenomenon Quote  Post ReplyReply #603 Posted: 23-Aug-2015 at 09:41
開始されていないだけの戦いが失われ、
Back to Top
jyvation View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2013
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 4191
  Quote jyvation Quote  Post ReplyReply #604 Posted: 31-Jul-2015 at 12:38
Асфалтирање на најоштетениот дел од делницата Неготино-Кавадарци – Дреново



Денес директорот на ЈП за државни патишта Александар Стојанов и градоначалникот на општина Кавадарци Александар Панов направија увид во градежните активности со кои се реализира асфалтирање на најоштетениот дел на делницата Неготино-Кавадарци –Дреново.

Овој проект отпочна минатата година кога беа асфалтирани 1,2 км. во вредност од 8,5 милиони денари. Оваа година завршена е рехабилитација на патот во должина од 1,8 км, од кои 800 м се асфалтирани на излезот од Кавадарци кон Дреново. Вредноста на работите кои ги изведува ЈП Македонија пат е околу 12 милиони денари.

Проектот ќе продолжи и наредните две години, а неговата вкупна инвестициона вредност изнесува 30 милиони денари.


http://www.porta3.mk/asfaltiranje-na-najoshteteniot-del-od-delnicata-negotino-kavadarci-drenovo/
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #605 Posted: 31-Jul-2015 at 01:00
Ova samo u Makedonija go ima. Sramota, ne znaat edno gradiliste da izdvojat a za soobrakaj da prisposobat privremena pateka od asfalt!
Back to Top
jyvation View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2013
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 4191
  Quote jyvation Quote  Post ReplyReply #606 Posted: 31-Jul-2015 at 00:13
Велес-Штип

1.


2.


3.


4.


5.


6.
Back to Top
jyvation View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2013
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 4191
  Quote jyvation Quote  Post ReplyReply #607 Posted: 22-Jul-2015 at 13:39
Пуштен во употреба реконструираниот патен правец Маврово-Маврови Анови.






Vlado Misajlovski
Back to Top
BoyFromKavadarcii View Drop Down
Newbiе
Newbiе


Joined: 21-Jul-2015
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote BoyFromKavadarcii Quote  Post ReplyReply #608 Posted: 22-Jul-2015 at 11:46
https://www.youtube.com/watch?v=c5A64_aTaDI Некаде после 1 саат 48 минути од видеото е пато за Дојран може да се види , отприлика е во целост е необележан , и на многу места асвалтот е оштетет и со нерамнини ,има доста кривини и многу е тесен за возење , е некаде накај влезот на градот е среден и е добар за возење , без јас пред некое време ама не ми текна да го снимам.
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #609 Posted: 22-Jul-2015 at 00:54
Originally posted by kultuzin

Bravo Denko odlicni videa. Steta sto ne svrte kon Dojran da vidime do tamu kakov e patot.
Fala... Za Dojran vo nekoja druga prilika...
Back to Top
BoyFromKavadarcii View Drop Down
Newbiе
Newbiе


Joined: 21-Jul-2015
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote BoyFromKavadarcii Quote  Post ReplyReply #610 Posted: 21-Jul-2015 at 23:51
До сега сум немал прилика да одам на тој од нашата држава , ама споредот видеото патот е за секоја пофалба ,буквално е опфатено се како треба да изгледа еден пат, вакво нешто освен на Валандовско брдо и кај нас во Кавадарци на патот што се оди накај ски центарот Кожув на друго место не сум видел вака убаво среден пат , се надевам да има што повеќе вакви патишта , но за жал сега за сега ова е реткост , а како што ги гледам најавите на владата полека ако се прави се како што кажуват за кратко време би требало да имаме што повеќе квалитетни патишта , за разлика од неколку години во минатото ....
Back to Top
kultuzin View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 3811
  Quote kultuzin Quote  Post ReplyReply #611 Posted: 21-Jul-2015 at 14:00
Bravo Denko odlicni videa. Steta sto ne svrte kon Dojran da vidime do tamu kakov e patot.
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15368
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #612 Posted: 21-Jul-2015 at 11:12

Одлично изгледа.
За сè има вторпат
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #613 Posted: 20-Jul-2015 at 19:31
Valandovsko Brdo

https://www.youtube.com/watch?v=z4Qx0mMEJ-I
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #614 Posted: 20-Jul-2015 at 18:09
Delnicata Strumica-Valandovo e celosno rekonstruirana i pricinuva golemo zadovolstvo i merak za vozenje. Postavena e i nova vertikalna signalizacija. Bravo!
Ke stavam i video od poznatoto "Valandovsko Brdo".
Back to Top
jyvation View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2013
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 4191
  Quote jyvation Quote  Post ReplyReply #615 Posted: 18-Jul-2015 at 01:53
Следниот месец договори за пет нови регионални патишта

Следниот месец ќе се потпишат договори за пет нови регионални правци, соопшти министерот за транспорт и врски Владо Мисајловски. Станува збор за патиштата Дојран-Николиќ, Мокрено-Смолари, Брвеница-Чегране, Ресен-Буково и Ново Село–Маврово-Дебар. Со ова Македонија треба да добие над 70 километри нови модерни патишта.

Мисајловски инаку беше на увид во изградбата на автопатот Велес – Kадрифаково, каде што вчера почна асфалтирањето на втората фаза од овој експресен пат. Треба да биде готов до првата половина од следната година. Автопатот е долг 26 километри, а изградбата чини 15 милиони евра.

-Со овој проект ќе се раздвижи регионот и сите граѓани ќе ги почувствуваат придобивките. Експресниот пат ќе го скрати времетраењето на движењето на автомобилите, но ќе се добие навистина модерна делница – рече Мисајловски.

Инаку, реконструкцијата на оваа втора фаза е во должина од 8,9 километри, а инвестицијата изнесува 6,4 милиони евра. Првата фаза во должина од 6,3 километри и инвестиција од 1,3 милион евра е целосно завршена.


http://www.dnevnik.mk/default.asp?ItemID=9100A3EAA437584E8F7683450F7FD7B5
Back to Top
Тркало View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 31-Dec-2010
Location: Охрид
Online Status: Offline
Posts: 1179
  Quote Тркало Quote  Post ReplyReply #616 Posted: 17-Jul-2015 at 14:21
Originally posted by alexr

Дали има некој информација за реконструкцијата на патот Битола-Ресен до превојот Буково? Дали само ќе се реновира овој правец или пак ќе има некакво проширување? Дали ќе се гради нов пат кој би го заобиколил Ресен, наместо како до сега да треба да се врви низ Ресен? Информацијата која излезе по медиумите беше доста штура, без никакво подетално појаснување. А се прашувам зошто само до Буково, а не до крај до Охрид. Баш тој дел од Буково до Охрид е најкритичниот, тесен пат со две ленти и многу кривини.


Информациите беа од реконструкција до експресен пат, какво и да им е значењето на тој израз.И планот е обиколница околу Ресен (источно од градот), меѓутоа имало реакции од локалната самоуправа дека наводно ќе влијаело негативно на градот.Од штурите информации по медиуми и гласини толку.
А зошто до Буково?Веројатно од иста причина како давањето предност на делот Кичево - Охрид/Струга пред Кичево - Гостивар.

Originally posted by Џоле

Поразително е тоа што за поставување дваесетина столбови за осветлување по клучка потребна ни е помош од Светска банка, додека оние малку пари што ги имаме се трошат за крајно непотребни и непродуктивни проекти. Осветлените клучки можат да спасат многу животи, но очигледно тоа не е приоритетот.


Уште полошо е (не)светењето на секој втор столб наодредени клучки или цели делници.Клучките на влез на Охрид, Битола, Прилеп, Гостивар, обиколницата околу Скопје со сите нејзини клучки...

Edited by Тркало - 17-Jul-2015 at 14:24
Back to Top
jyvation View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2013
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 4191
  Quote jyvation Quote  Post ReplyReply #617 Posted: 17-Jul-2015 at 13:53
Започна асфалтирањето на втората фаза од делницата Велес -Штип

Во тек се градежни работи на делницата Велес -Штип.Почна асфалтирањето на втората фаза од делницата.








http://faktor.mk/2015/07/17/foto-zapochna-asfaltiraneto-na-vtorata-faza-od-delnitsata-veles-shtip/
Back to Top
jalicno View Drop Down
Newbiе
Newbiе
Avatar

Joined: 26-Mar-2015
Online Status: Offline
Posts: 14
  Quote jalicno Quote  Post ReplyReply #618 Posted: 03-Jul-2015 at 22:15
Осветлувањето ОК,но што правиме со патот(слика погоре) кој патем е меѓународен,кој е во очајно лоша состојба.Куманово е раскрсница на двата коридора,а патиштата се во многу лоша состојба.
Back to Top
Dexter26 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 2035
  Quote Dexter26 Quote  Post ReplyReply #619 Posted: 02-Jul-2015 at 16:25
Previous
 
Веројатно сакаше да кажеш оние многу пари што ги имаме, а се трошат за крајно непотрбни и непродуктивни проекти.
 
36 милиони денари = 583.530 евра
 
Додај ги на ова и 107 милиони евра од ЕБОР за автопатот Демир Капија - Смоквица, 130 милиони евра од ЕИБ, 45 милиони евра грант од ЕУ и цели 6 милиони евра пари од буџетот на Република Македонија, и доаѓаш до бројка од неверојатни 288.58 милиони евра, кои сепак се помалку од над половина милијарда евра народни пари фрлени на идиотизмот наречен проект Скопје 2014, односно проект Македонија 2017.
 
А тие над половина милијарда евра народни пари воопшто не се малку пари.


Edited by Dexter26 - 02-Jul-2015 at 16:26
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15368
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #620 Posted: 02-Jul-2015 at 13:34
Поразително е тоа што за поставување дваесетина столбови за осветлување по клучка потребна ни е помош од Светска банка, додека оние малку пари што ги имаме се трошат за крајно непотребни и непродуктивни проекти. Осветлените клучки можат да спасат многу животи, но очигледно тоа не е приоритетот.

Edited by Џоле - 02-Jul-2015 at 13:35
За сè има вторпат
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 2930313233 84>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.591 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.