build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Урбани прашања > Јавен превоз
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Возен парк (ЈСП - двокатни автобуси)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 2930313233 90>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Граѓанин View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 29-Jun-2011
Online Status: Offline
Posts: 233
  Quote Граѓанин Quote  Post ReplyReply #601 Posted: 03-Jul-2011 at 02:09
Така, ние живи ќе се изедеме меѓусебно за нашите нови, какви што се (сепак далеку од нишкиве), а они нека се гордеат со нивните.... Не знам... ова нашево самопотценувачко е веќе нешто перверзно. Не велам да не се даваат мислења. Ама гледам некои корисници, бога ми ...има разлика помеѓу  конструктивно давање мислења на нормален начин и сеење жолч. Таа разлика е токму она што треба да се ископачи кај нас, тоа е тумор злоќуден.


Edited by Граѓанин - 03-Jul-2011 at 03:16
Back to Top
Тркало View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 31-Dec-2010
Location: Охрид
Online Status: Offline
Posts: 1179
  Quote Тркало Quote  Post ReplyReply #602 Posted: 03-Jul-2011 at 02:01
Originally posted by vladegf

Многу се грди овие од Ниш. Претерано ни дизајн ни бутурCrazy



Ова да го напишеше на аутобуси.нет Нишлии жив ќе те изедеа .
А во право си грди се упм ,мене ми личат на некои руски модели од 80-те,особено вториов(предницата).
Па уште и да се возиш во нив колку се бучни,ајде за градски така - така мали растојанија се.Се имам возено во Србија 2 пати со туристички Нибус на линија од 5 и пол сати и еднаш Ск-Ни,звучна изолација нула.

А Саносиве од ЈСП можат многу лесно да се средат,имаме екстра мајстори овде.Нова лимарија,клима и звучна изолација и ко нови се.

Edited by Тркало - 03-Jul-2011 at 02:06
Back to Top
vladegf View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Dec-2009
Location: skopje
Online Status: Offline
Posts: 638
  Quote vladegf Quote  Post ReplyReply #603 Posted: 02-Jul-2011 at 23:24
Многу се грди овие од Ниш. Претерано ни дизајн ни бутурCrazy
Back to Top
vlatko.mk View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 17-Sep-2010
Online Status: Offline
Posts: 259
  Quote vlatko.mk Quote  Post ReplyReply #604 Posted: 02-Jul-2011 at 22:16
Значи не ни треба којзнае што само средување на каросеријата(крпење и фарбање), моторот (ремонт и замена на некои делови) и ентериерно средување (седишта, светилки, вентилација) и со тоа имаме пристоен автобус за користење во следните неколку години со инвестиција која не е многу голема.
Back to Top
sanos_a View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 19-Aug-2009
Online Status: Offline
Posts: 149
  Quote sanos_a Quote  Post ReplyReply #605 Posted: 02-Jul-2011 at 21:28
тоа што работи нибус е само џабе трошење на пари, ние на нашите санос-и ако има некои паметни луге во ЈСП тогаш ке ги средат да имаат изглед на некој нов автобус а висината на подот и не менува некоја работа како во изгледот така и во користењето на автобусот. новиот санос што вози низ скопје е истотака средноподен
најдобриот форум за автобуси
www.autobusi.net/forum
Back to Top
Supervisor View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Jan-2008
Location: skopje
Online Status: Offline
Posts: 1220
  Quote Supervisor Quote  Post ReplyReply #606 Posted: 02-Jul-2011 at 21:24
Искрено ова е шкарт работа. Само старо железо.
NewYork-London-Paris-Moscow-Tokyo-Skopje
Back to Top
4skopje View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 22-Feb-2011
Online Status: Offline
Posts: 284
  Quote 4skopje Quote  Post ReplyReply #607 Posted: 02-Jul-2011 at 21:03
Ova ti e kako da se ozenis so baba,da ja nasminkas  i da vikas grda e ama vrsi rabota,ha,ha,ha.
Back to Top
Тркало View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 31-Dec-2010
Location: Охрид
Online Status: Offline
Posts: 1179
  Quote Тркало Quote  Post ReplyReply #608 Posted: 02-Jul-2011 at 20:29
Eве пример како во Ниш го работат ова (мислам дека се средноподни).Преработки од старите Саноси и Икар(б)уси.Само тие го викаат Нибус (Ниш Експрес сами си произведуваат возила),макар шо на надворешен изглед само маската и задниот дел е сменет.Грди се многу,ама вршат работа.
Преработен Икарбус

Икарбус преработка во троосовинец

Мислам дека е 15 метарски


Изворот добро познат

Edited by Тркало - 02-Jul-2011 at 20:30
Back to Top
sanos_a View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 19-Aug-2009
Online Status: Offline
Posts: 149
  Quote sanos_a Quote  Post ReplyReply #609 Posted: 02-Jul-2011 at 20:14
Originally posted by vladegf

Originally posted by Тркало

А можат и нископодни со рекаросирање да ги изведат.Мислам дека е можно.Најверојатно и поефтино.
Санос_а би знаел поточно.


Јас само реплицирав на Тркало,и ништо повеке, бидејки човекот даде предлог за нископодни а не за средноподни. Али нема везе, Живели Cheers

нископодни нема никакви шанси да се направат туку само може да се модернизираат во нивниот изглед и ништо друго, дури може да се направе и некој ретро дизајн од санос с200 и санос с115 автобусите кои по доагањето на сите лаз-ови и кинези ке одат во топилница. јас во моите млади денови имав направено некој ретро дизајн на с115 и с200 и го крстив towner ама за тоа на друго место можеме да разговараме
најдобриот форум за автобуси
www.autobusi.net/forum
Back to Top
vladegf View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Dec-2009
Location: skopje
Online Status: Offline
Posts: 638
  Quote vladegf Quote  Post ReplyReply #610 Posted: 02-Jul-2011 at 19:45
Originally posted by Тркало

А можат и нископодни со рекаросирање да ги изведат.Мислам дека е можно.Најверојатно и поефтино.
Санос_а би знаел поточно.


Јас само реплицирав на Тркало,и ништо повеке, бидејки човекот даде предлог за нископодни а не за средноподни. Али нема везе, Живели Cheers
Back to Top
sanos_a View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 19-Aug-2009
Online Status: Offline
Posts: 149
  Quote sanos_a Quote  Post ReplyReply #611 Posted: 02-Jul-2011 at 19:14
Originally posted by vladegf

а тогаш како би станал нископоден ако моторот остане каде што е сега?QuestionQuestionQuestion Во тој случај нели би требало да се постави моторот позади што би повлекло други интервенции во врска со менување на некои клучни деловиQuestion

а кажи ми ти на мене каде виде дека јас напишав нископоден? автобусот ке си остане средноподен само ке има нов модерен изглед
најдобриот форум за автобуси
www.autobusi.net/forum
Back to Top
vladegf View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Dec-2009
Location: skopje
Online Status: Offline
Posts: 638
  Quote vladegf Quote  Post ReplyReply #612 Posted: 02-Jul-2011 at 18:06
Originally posted by sanos_a

Originally posted by vlatko.mk

Од саносите можно е да останат само по некој зглобен (ако не и текне на владата да набави 10-тина нови зглобни), а ќе останат сите 80 Санос МАН автобуси кои се произведени во периодот 1997-1998

Само според мене за тие 80 автобуси треба да се вложат средства за реновирање на ентериерот и ремонт. Добро би било кога би се вградила каква таква вентилација.


вчера  бев во скопје и при поминување покрај гаражата на ЈСП видов еден каросериски реновиран Санос МАН


Originally posted by Тркало

А можат и нископодни со рекаросирање да ги изведат.Мислам дека е можно.Најверојатно и поефтино.
Санос_а би знаел поточно.

нормално дека може да им се направи рекаросирање.
нема потреба да се менува мотор, пренос и ред други работи бидејки моторот ке си остане кај што си стои сега односно на средина од автобусот а ке им се само изработи нова каросерија, како на пример Меrcedes Conecto кој исто така, стариот модел, е средноподен автобус на кој моторот му е назад а се користи за градски превоз. за поефтино нема да е поефтино туку ке се добие практично нов атобус


а тогаш како би станал нископоден ако моторот остане каде што е сега?QuestionQuestionQuestion Во тој случај нели би требало да се постави моторот позади што би повлекло други интервенции во врска со менување на некои клучни деловиQuestion
Back to Top
sanos_a View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 19-Aug-2009
Online Status: Offline
Posts: 149
  Quote sanos_a Quote  Post ReplyReply #613 Posted: 02-Jul-2011 at 17:37
Originally posted by vlatko.mk

Од саносите можно е да останат само по некој зглобен (ако не и текне на владата да набави 10-тина нови зглобни), а ќе останат сите 80 Санос МАН автобуси кои се произведени во периодот 1997-1998

Само според мене за тие 80 автобуси треба да се вложат средства за реновирање на ентериерот и ремонт. Добро би било кога би се вградила каква таква вентилација.


вчера  бев во скопје и при поминување покрај гаражата на ЈСП видов еден каросериски реновиран Санос МАН


Originally posted by Тркало

А можат и нископодни со рекаросирање да ги изведат.Мислам дека е можно.Најверојатно и поефтино.
Санос_а би знаел поточно.

нормално дека може да им се направи рекаросирање.
нема потреба да се менува мотор, пренос и ред други работи бидејки моторот ке си остане кај што си стои сега односно на средина од автобусот а ке им се само изработи нова каросерија, како на пример Меrcedes Conecto кој исто така, стариот модел, е средноподен автобус на кој моторот му е назад а се користи за градски превоз. за поефтино нема да е поефтино туку ке се добие практично нов атобус


Edited by sanos_a - 02-Jul-2011 at 17:43
најдобриот форум за автобуси
www.autobusi.net/forum
Back to Top
vladegf View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Dec-2009
Location: skopje
Online Status: Offline
Posts: 638
  Quote vladegf Quote  Post ReplyReply #614 Posted: 02-Jul-2011 at 15:52
Originally posted by Тркало

А можат и нископодни со рекаросирање да ги изведат.Мислам дека е можно.Најверојатно и поефтино.
Санос_а би знаел поточно.

nemoze zosto motorot im e pod podot. Neznam kolku e izvedlivo i isplat;ivo  zosto treba se da se menuva bukvalno se ,prenos, hidraulika itn itn
Back to Top
Тркало View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 31-Dec-2010
Location: Охрид
Online Status: Offline
Posts: 1179
  Quote Тркало Quote  Post ReplyReply #615 Posted: 02-Jul-2011 at 15:49
А можат и нископодни со рекаросирање да ги изведат.Мислам дека е можно.Најверојатно и поефтино.
Санос_а би знаел поточно.
Back to Top
Dexter26 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 2035
  Quote Dexter26 Quote  Post ReplyReply #616 Posted: 02-Jul-2011 at 14:00
Previous
 
Паметен, разумен и логичен предлог.
 
Ама ќе му текне ли на некој да го спроведе во реалност ?
 
Факт е тоа дека Санос МАН автобусите произведени во периодот 1997-1998 имаат одличен потенцијал за да се најдат во сообраќајот како модерни и современи автобуси.
 
Исто така, веќе познато е тоа дека ЈСП Скопје веќе имаат рекаросирано некои стари двојни, односно зглобни автобуси, па од тука следува заклучокот дека истото е изводливо и за Санос МАН автобусите произведени во периодот 1997-1998.
 
Само треба на некој во ЈСП Скопје да му текне на нешто такво, за да ЈСП Скопје преминат кон таков чекор.
Back to Top
vlatko.mk View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 17-Sep-2010
Online Status: Offline
Posts: 259
  Quote vlatko.mk Quote  Post ReplyReply #617 Posted: 02-Jul-2011 at 13:05
Од саносите можно е да останат само по некој зглобен (ако не и текне на владата да набави 10-тина нови зглобни), а ќе останат сите 80 Санос МАН автобуси кои се произведени во периодот 1997-1998

Само според мене за тие 80 автобуси треба да се вложат средства за реновирање на ентериерот и ремонт. Добро би било кога би се вградила каква таква вентилација.



Edited by vlatko.mk - 02-Jul-2011 at 13:10
Back to Top
Граѓанин View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 29-Jun-2011
Online Status: Offline
Posts: 233
  Quote Граѓанин Quote  Post ReplyReply #618 Posted: 02-Jul-2011 at 04:54
Originally posted by N23


Некаде поназад во оваа нишка, или во некоја од сродните за автобускиот сообраќај имаше пресметка дека со новите автобуси и саносите кои ќе останат, бројката на капацитет на патници ќе се намали скоро за пола, затоа што скоро сите постари автобуси ќе завршат како старо железо, но најверојатно дел од постарите зглобни автобуси сепак ќе возат и понатаму низ скопските улици поради смалениот капацитет.

Немав претстава...Тоа сигурно ќе го оправдаат велејќи дека тие се привремено надополнување додека не се пуштат трамваите. Веројатно тогаш би се врамнотежила ситуацијата, но не знам колку време ќе им треба за тоа.
Back to Top
N23 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2159
  Quote N23 Quote  Post ReplyReply #619 Posted: 02-Jul-2011 at 02:55

Некаде поназад во оваа нишка, или во некоја од сродните за автобускиот сообраќај имаше пресметка дека со новите автобуси и саносите кои ќе останат, бројката на капацитет на патници ќе се намали скоро за пола, затоа што скоро сите постари автобуси ќе завршат како старо железо, но најверојатно дел од постарите зглобни автобуси сепак ќе возат и понатаму низ скопските улици поради смалениот капацитет.
Back to Top
Граѓанин View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 29-Jun-2011
Online Status: Offline
Posts: 233
  Quote Граѓанин Quote  Post ReplyReply #620 Posted: 02-Jul-2011 at 01:56
Originally posted by zabegan

Originally posted by Граѓанин

Originally posted by N23


Еден двокатен е за 6к евра поскап од нископоден, а ние зиаме само 4.

Очигледно намерата била да се заштеди на простор (10,6 наспроти 17,6 м) во нашиве густи сообраќајни прилики. Капацитетот е помал (100 наспроти 176 патника), но земајќи предвид дека бројот на Јутонзите е доста голем, тоа ќе значи дека ќе имаат достатна честота за да го оправдаат помалиот капацитет, а со тоа значи не само што се штеди на простор и растоварува сообраќајот, туку и значително се зголемува удобноста на патниците бидејќи истите ќе бидат распоредени на два ката.
последна цел на двокатноста на автобусите беше да се намалат гужви во сообраќај, повеќе од очигледно е дека на некого повеќе му беше до враќање на разни неразбирливи духови... ниту пак двокатен автобус служи за тоа да се намалува гужва, туку изборот на видот на автобусот зависи од тоа како е конфигуриран сообраќајот во градот
тоа со удобноста на патниците не држи вода, без разлика колкав е бројот на автобуси (а треба да е дупло поголем за да се исполни твојава теза), секогаш патниците на горниот спрат ќе си седат во удобство, а оние доле ќе се гужваат и нервираат, додека во зглобен автобус патниците се подеднакво распоредени на еден единствен простор, и тоа простор со многу поголем капацитет од оној на двокатните



Не сум знаел дека појдовна точка бил стилот, а не физичките карактеристики. За стилот немам примедба, добар е. Кога ќе праша секој дојденец зошто се вакви, ќе му кажат дека се современа преработка на автобуси од старо Скопје. Си има прикаска. Во тоа не гледам ништо лошо.

Штедењето на простор во метежот е битно и важноста на тоа мислам дека не е спорна. Што се однесува до капацитетот, не гледам зошто нивниот број треба да биде двојно поголем (т.е. за 1,7 поголем). Иако не знам колкав беше досегашниот возен парк за да споредам, мислам дека е во ред бидејќи има дополнување од 80 ЛАЗ-ови + САНОС-ите (или МАН-ови?) што ги воведоа пред околу десетина години.


Edited by Граѓанин - 02-Jul-2011 at 01:57
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 2930313233 90>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.938 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.