![]() |
![]() |
![]() |
Возен парк (ЈСП - двокатни автобуси) |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 2930313233 90> |
Author | |||
Граѓанин ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 29-Jun-2011 Online Status: Offline Posts: 233 |
![]() ![]() |
||
Така, ние живи ќе се изедеме меѓусебно за нашите нови, какви што се (сепак далеку од нишкиве), а они нека се гордеат со нивните.... Не знам... ова нашево самопотценувачко е веќе нешто перверзно. Не велам да не се даваат мислења. Ама гледам некои корисници, бога ми ...има разлика помеѓу конструктивно давање мислења на нормален начин и сеење жолч. Таа разлика е токму она што треба да се ископачи кај нас, тоа е тумор злоќуден.
Edited by Граѓанин - 03-Jul-2011 at 03:16 |
|||
![]() |
|||
Тркало ![]() Senior Member ![]() Joined: 31-Dec-2010 Location: Охрид Online Status: Offline Posts: 1179 |
![]() ![]() |
||
Ова да го напишеше на аутобуси.нет Нишлии жив ќе те изедеа ![]() А во право си грди се упм ,мене ми личат на некои руски модели од 80-те,особено вториов(предницата). Па уште и да се возиш во нив колку се бучни,ајде за градски така - така мали растојанија се.Се имам возено во Србија 2 пати со туристички Нибус на линија од 5 и пол сати и еднаш Ск-Ни,звучна изолација нула. А Саносиве од ЈСП можат многу лесно да се средат,имаме екстра мајстори овде.Нова лимарија,клима и звучна изолација и ко нови се. Edited by Тркало - 03-Jul-2011 at 02:06 |
|||
![]() |
|||
vladegf ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Dec-2009 Location: skopje Online Status: Offline Posts: 638 |
![]() ![]() |
||
Многу се грди овие од Ниш. Претерано ни дизајн ни бутур
![]() |
|||
![]() |
|||
vlatko.mk ![]() Senior Member ![]() Joined: 17-Sep-2010 Online Status: Offline Posts: 259 |
![]() ![]() |
||
Значи не ни треба којзнае што само средување на каросеријата(крпење и фарбање), моторот (ремонт и замена на некои делови) и ентериерно средување (седишта, светилки, вентилација) и со тоа имаме пристоен автобус за користење во следните неколку години со инвестиција која не е многу голема.
|
|||
![]() |
|||
sanos_a ![]() Senior Member ![]() Joined: 19-Aug-2009 Online Status: Offline Posts: 149 |
![]() ![]() |
||
тоа што работи нибус е само џабе трошење на пари, ние на нашите санос-и ако има некои паметни луге во ЈСП тогаш ке ги средат да имаат изглед на некој нов автобус а висината на подот и не менува некоја работа како во изгледот така и во користењето на автобусот. новиот санос што вози низ скопје е истотака средноподен
|
|||
најдобриот форум за автобуси
www.autobusi.net/forum |
|||
![]() |
|||
Supervisor ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 28-Jan-2008 Location: skopje Online Status: Offline Posts: 1220 |
![]() ![]() |
||
Искрено ова е шкарт работа. Само старо железо.
|
|||
NewYork-London-Paris-Moscow-Tokyo-Skopje
|
|||
![]() |
|||
4skopje ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 22-Feb-2011 Online Status: Offline Posts: 284 |
![]() ![]() |
||
Ova ti e kako da se ozenis so baba,da ja nasminkas i da vikas grda e ama vrsi rabota,ha,ha,ha.
|
|||
![]() |
|||
Тркало ![]() Senior Member ![]() Joined: 31-Dec-2010 Location: Охрид Online Status: Offline Posts: 1179 |
![]() ![]() |
||
Eве пример како во Ниш го работат ова (мислам дека се средноподни).Преработки од старите Саноси и Икар(б)уси.Само тие го викаат Нибус (Ниш Експрес сами си произведуваат возила),макар шо на надворешен изглед само маската и задниот дел е сменет.Грди се многу,ама вршат работа.
Преработен Икарбус ![]() Икарбус преработка во троосовинец ![]() Мислам дека е 15 метарски ![]() Изворот добро познат ![]() Edited by Тркало - 02-Jul-2011 at 20:30 |
|||
![]() |
|||
sanos_a ![]() Senior Member ![]() Joined: 19-Aug-2009 Online Status: Offline Posts: 149 |
![]() ![]() |
||
нископодни нема никакви шанси да се направат туку само може да се модернизираат во нивниот изглед и ништо друго, дури може да се направе и некој ретро дизајн од санос с200 и санос с115 автобусите кои по доагањето на сите лаз-ови и кинези ке одат во топилница. јас во моите млади денови ![]() |
|||
најдобриот форум за автобуси
www.autobusi.net/forum |
|||
![]() |
|||
vladegf ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Dec-2009 Location: skopje Online Status: Offline Posts: 638 |
![]() ![]() |
||
Јас само реплицирав на Тркало,и ништо повеке, бидејки човекот даде предлог за нископодни а не за средноподни. Али нема везе, Живели ![]() |
|||
![]() |
|||
sanos_a ![]() Senior Member ![]() Joined: 19-Aug-2009 Online Status: Offline Posts: 149 |
![]() ![]() |
||
а кажи ми ти на мене каде виде дека јас напишав нископоден? автобусот ке си остане средноподен само ке има нов модерен изглед |
|||
најдобриот форум за автобуси
www.autobusi.net/forum |
|||
![]() |
|||
vladegf ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Dec-2009 Location: skopje Online Status: Offline Posts: 638 |
![]() ![]() |
||
а тогаш како би станал нископоден ако моторот остане каде што е сега? ![]() ![]() ![]() ![]() |
|||
![]() |
|||
sanos_a ![]() Senior Member ![]() Joined: 19-Aug-2009 Online Status: Offline Posts: 149 |
![]() ![]() |
||
вчера бев во скопје и при поминување покрај гаражата на ЈСП видов еден каросериски реновиран Санос МАН
нормално дека може да им се направи рекаросирање. нема потреба да се менува мотор, пренос и ред други работи бидејки моторот ке си остане кај што си стои сега односно на средина од автобусот а ке им се само изработи нова каросерија, како на пример Меrcedes Conecto кој исто така, стариот модел, е средноподен автобус на кој моторот му е назад а се користи за градски превоз. за поефтино нема да е поефтино туку ке се добие практично нов атобус Edited by sanos_a - 02-Jul-2011 at 17:43 |
|||
најдобриот форум за автобуси
www.autobusi.net/forum |
|||
![]() |
|||
vladegf ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Dec-2009 Location: skopje Online Status: Offline Posts: 638 |
![]() ![]() |
||
nemoze zosto motorot im e pod podot. Neznam kolku e izvedlivo i isplat;ivo zosto treba se da se menuva bukvalno se ,prenos, hidraulika itn itn |
|||
![]() |
|||
Тркало ![]() Senior Member ![]() Joined: 31-Dec-2010 Location: Охрид Online Status: Offline Posts: 1179 |
![]() ![]() |
||
А можат и нископодни со рекаросирање да ги изведат.Мислам дека е можно.Најверојатно и поефтино.
Санос_а би знаел поточно. |
|||
![]() |
|||
Dexter26 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 2035 |
![]() ![]() |
||
![]() Паметен, разумен и логичен предлог. Ама ќе му текне ли на некој да го спроведе во реалност ? Факт е тоа дека Санос МАН автобусите произведени во периодот 1997-1998 имаат одличен потенцијал за да се најдат во сообраќајот како модерни и современи автобуси. Исто така, веќе познато е тоа дека ЈСП Скопје веќе имаат рекаросирано некои стари двојни, односно зглобни автобуси, па од тука следува заклучокот дека истото е изводливо и за Санос МАН автобусите произведени во периодот 1997-1998. Само треба на некој во ЈСП Скопје да му текне на нешто такво, за да ЈСП Скопје преминат кон таков чекор. |
|||
![]() |
|||
vlatko.mk ![]() Senior Member ![]() Joined: 17-Sep-2010 Online Status: Offline Posts: 259 |
![]() ![]() |
||
Од саносите можно е да останат само по некој зглобен (ако не и текне на владата да набави 10-тина нови зглобни), а ќе останат сите 80 Санос МАН автобуси кои се произведени во периодот 1997-1998
Само според мене за тие 80 автобуси треба да се вложат средства за реновирање на ентериерот и ремонт. Добро би било кога би се вградила каква таква вентилација. ![]() Edited by vlatko.mk - 02-Jul-2011 at 13:10 |
|||
![]() |
|||
Граѓанин ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 29-Jun-2011 Online Status: Offline Posts: 233 |
![]() ![]() |
||
Немав претстава...Тоа сигурно ќе го оправдаат велејќи дека тие се привремено надополнување додека не се пуштат трамваите. Веројатно тогаш би се врамнотежила ситуацијата, но не знам колку време ќе им треба за тоа. |
|||
![]() |
|||
N23 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 03-Feb-2011 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2159 |
![]() ![]() |
||
![]() Некаде поназад во оваа нишка, или во некоја од сродните за автобускиот сообраќај имаше пресметка дека со новите автобуси и саносите кои ќе останат, бројката на капацитет на патници ќе се намали скоро за пола, затоа што скоро сите постари автобуси ќе завршат како старо железо, но најверојатно дел од постарите зглобни автобуси сепак ќе возат и понатаму низ скопските улици поради смалениот капацитет. |
|||
![]() |
|||
Граѓанин ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 29-Jun-2011 Online Status: Offline Posts: 233 |
![]() ![]() |
||
Не сум знаел дека појдовна точка бил стилот, а не физичките карактеристики. За стилот немам примедба, добар е. Кога ќе праша секој дојденец зошто се вакви, ќе му кажат дека се современа преработка на автобуси од старо Скопје. Си има прикаска. Во тоа не гледам ништо лошо. Штедењето на простор во метежот е битно и важноста на тоа мислам дека не е спорна. Што се однесува до капацитетот, не гледам зошто нивниот број треба да биде двојно поголем (т.е. за 1,7 поголем). Иако не знам колкав беше досегашниот возен парк за да споредам, мислам дека е во ред бидејќи има дополнување од 80 ЛАЗ-ови + САНОС-ите (или МАН-ови?) што ги воведоа пред околу десетина години. Edited by Граѓанин - 02-Jul-2011 at 01:57 |
|||
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 2930313233 90> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |