![]() |
![]() |
![]() |
Возен парк (општо) |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 2930313233 42> |
Author | |||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
||
Кај живееш бе ти? ![]() Да не ја одвлечкаме дискусијава во безвезен правец не би сакал да копам по архивите на весниците и да разглабаме за работи на кои не можеме да им го најдеме крајот, ама дефинитивно не треба да имаме илузии дека железницата остана имуна на сите општествени транзициски болести. |
|||
![]() |
|||
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
||
Ни ја досега не гледам некој значителен криминал. Колку што знам досега не пукнала ниту една афера во железница.
Инаку што се однесува до трансформација и приватизација. Па еве сега и двете претпријатија се под капа на државата и донекаге начинот на функционирање не е сменет, ама кога ќе дојде приватњак драстични систематски разместувања во одноис на вработени ќе има сигурно. Него што ми е муабетот. Пред да се помисли на било какво продавање, мора прво законски да ги регулираме односите меѓу МЖ-инфраструктура и меќу превозниците. За почеток мж-транспорт (дали приватно, дали државно) ќе биде само едно, но потоа треба да се остави можност да дојдат и други оператори како би се создала конкуренција. Треба на време да ги регулираме односите законски, да не биде после проблем како што беше со ЕВН. Инаку може да има два начина на користење на железничките пруги. Да речеме со лиценцирани превозници каде што се плаќа одредена сума, пример 10 милиони за една година, или па модел каде што ќе може слободно да вози секој што ќе купи барем едно шинско возило, ама ќе си плаќа од километар. Нешто слично на она што од пред некој месец се воведе во телекомуникацииите. |
|||
![]() |
|||
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
||
![]() Некое чудно и брзоплето размислување! Ај во два збора За да се продаде некое државно претприатие предходно треба да се трансвормира во АД МЖ-Траспорт стана АД и кога ќе застане на ноги сигурно некој ќе го купи, а МЖ-Инфраструктура останува и понатаму стратешки под државна капа. И каде тука гледаш перење пари, акции, лажење и .... ![]() |
|||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|||
![]() |
|||
Б.Ѓ.Т ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 15-Nov-2008 Location: skopje Online Status: Offline Posts: 311 |
![]() ![]() |
||
fala bogu im tekna da investiraat malce i vo zeleznica redno vreme bese,ama ne samo da investiraat vo kupuvanje na novi tovarni vagoni i obnovuvanje na patnickite vagoni tuku da obrnat treba i malce vnimanie na prugite zasto ni se dotrajani i se katastrofa celi se i krivi i pragovite se stari itn.barem edna nivelacija da napraat nisto drugo.a za prugata sto e skopje kicevo nemam zborovi zatoa i edno vreme bese ukinata taa linija ama pak ja pustija i imaat nekoja ogranicena brzina sto peski da odis pobrzo ke stignesh
![]() a toa sto e podelena zeleznica na transport i infrastruktura nema nekoja razlika toa samo nekoj si ispral pari inace se po staro si funkcionira ni akcii ima ni butur samo gi lazat vrabotenite deka ke bide nekad a toa e na sveti nikad ![]() |
|||
![]() |
|||
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
||
Edited by Cloverstack - 09-Dec-2008 at 04:04 |
|||
![]() |
|||
beTon ![]() Senior Member ![]() Joined: 25-Jun-2008 Online Status: Offline Posts: 3893 |
![]() ![]() |
||
па види нема да имав вакви социјалистички размисли доколку социјалистите ги задржеа парите во МКД и ги реинвестираа, вака сега тука некој гринфилд трам инвестиција освен државата не верувам дека друг ќе ја спотера, евентуално некој иселеник кој не му се фрлаат веќе пари по рагби или хокеј тимови низ америка, но за него да го донесеме треба навистина бенифици т.е. доволно либерализација како што има за неговиот капитал во америка! интервенција од државата треба да има, да се ќе се согласам тие да се со усул, но за работи кои како што кажав на големо можат да оправат некој сектор, во случајов јавниот сообраќај негледам зошто не би се размислувало во овој правец! сепак може да излезе дека и со царина и со ддв поевтино е да увеземе некој кинески трам пример како оние двокатните во хонг-конг! |
|||
![]() |
|||
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
||
![]() |
|||
![]() |
|||
beTon ![]() Senior Member ![]() Joined: 25-Jun-2008 Online Status: Offline Posts: 3893 |
![]() ![]() |
||
абе за слободен радикал нема пречки како хашки трибунал математиката вели дека само царина и ддв мањак во вкупната цена и тие трамови ќе бидат далеку поисплатливи и конкуретни на евентуален тендер за СК трам, но владата треба бар да го разработи овој процес до степен на прототип т.е. не мора да се оди комплетно на лего лиценца, може половично т.е. нацртите и електриката позајмени а се друго тука да произведеме, и нормално склопиме! горчлива е смешкава, само доколку човек не размислува и го избере последното чаре кое ќе му остане, што не значи дека нема да преживее, но вака бар преживувањето ќе биде ефтина и целосна рехабилитација за јавниот сообраќај низ цела држава! |
|||
![]() |
|||
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
||
beTon,
![]() ![]() ![]() Фабриката ФАС не е лиценцна него ги набавува шасиите со мотор и шал-табла на пример од мерцедес и ги надградуваат со лимови профили и седишта. Иначе тоа го правеше на времето и Макпетрол-Композити со мини аутобуси за Германија, едно извесно време и ја затворија. Така да, и ја би сакал фабрика во МК но ајде да претпоставиме дека ќе направиме шинско возило ќе го задоволиме пазарот и потоа што, ќе извезуваме, каде, или и таа фабрика ке ја затвориме. Иначе во регионов околу нас има во секоја втора земја фабрика за шински возила, така да градиме - или некој да гради би била огромна глупост. За матичните плочи на Дасто има купци и ќе има за таа технологија, како и за информатика, но тамо не се потребни огромни хали и машиништа со куп работници кои не можат брзо да се прилагодат према барањето на тржиштата. isicrew, ![]() Колска нека застане на нозе со локалниве инвестиции, да се осовремени што многу и фали, е тогаш можда може и на меѓународни тендери. |
|||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|||
![]() |
|||
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
||
![]() |
|||
![]() |
|||
beTon ![]() Senior Member ![]() Joined: 25-Jun-2008 Online Status: Offline Posts: 3893 |
![]() ![]() |
||
![]() ![]() ![]() ![]() |
|||
![]() |
|||
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
||
Ај малце и шега,
и енглеска трава можам да имам во мојот двор само ми треба едно 100 год. |
|||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|||
![]() |
|||
beTon ![]() Senior Member ![]() Joined: 25-Jun-2008 Online Status: Offline Posts: 3893 |
![]() ![]() |
||
во право е лсл кога вели дека кадар се наоѓа, бидејќи сите што завршуваат на машински отсек моторни возила се компетентни да проектираат и работат на шински возила, евентуално шински возила би била поддисциплина, а сигурно на машински имаат некој предмет на овој отсек за моторни возила каде принципите на физика се исти: динамика, термодинамика, единствено се работи за поголем волумен и тежина при проектирањето, а доколку земат лиценца се ќе имаат на тањир единствено ќе треба да имаат лего процес на составување и одржување на трамовите!!!
|
|||
![]() |
|||
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
||
Ја ипак не мислам дека заостануваме пошто дури и високото образование ги дава оние основни методи и техники во струката. Конкретно трамвајот е само еден подлучај на железницата и само е потребна една дополнителна обука или еден семинар во блискиве држави кадешто ќе пратиме една екипа од реномирани професори од градежен и од машински и тие луќе прилично лесно за период од неколку месеци можат да го донесат тоа знаење тука. Тоа досега не било потребно. Кој би студирал трамваи ако нема каде да го примени тоа, но ако има потреба многу лесно може да се воведе еден предмет плус на соодветниот факултет и да се заврши работа.
|
|||
![]() |
|||
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
||
За информативна стручна заостанатост во оваа област сигурно не заостануваме, но за стручна образованост за шински возила, каде би го вградиле и транвајот, е за тоа сме далееее...ку. Но среќа го имаме средно училиште за ПТТ и железнички сообраќај „ Владо Тасевски " кој вади некој основни кадри. И нешто во контекст на тоа. Во Хрватска која е напред во ова, на некој начин се споива во соработка две фирми за да можат да одговорат на тржиштето за железница и транвај - Кончар и Гредељ. |
|||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|||
![]() |
|||
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
||
Б.Ѓ.Т мислам дека во поглед на стручноста, она што е изоставено на градежен факултет се надополнува на машински. Ондосно има некоја линија поставено, инфраструктурата е на градежен, а транспортот е опфатен во еден од смеровите на машински. Вака е одприлика ситуацијата. Сепак не заостануваме стручно.
|
|||
![]() |
|||
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
||
Не ја забравај и Албанија ако дај боже се поврземе, иначе Црна Гора во големо се обновува и во тој дел, така да пред некој ден пуштива една чешка линија за шински тркала. Чудно, не верувам дека е скратен, а и нема зашто да биде и стои во Неготино што е и неможно, осим во некоја вондредна ситуација. Знам за некој застој, дали е тоа ???!! Иначе нормално 3 воза се за Гевгелија 991 во 6:15; 335 во 8:00; 3903 во 16:44 |
|||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|||
![]() |
|||
Б.Ѓ.Т ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 15-Nov-2008 Location: skopje Online Status: Offline Posts: 311 |
![]() ![]() |
||
![]() ![]() |
|||
![]() |
|||
BOJAN ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
![]() ![]() |
||
Аууу, тешко дека Колска во брзо време би можела да произведува трамваи или било какви шински возила. Фабриката е премала, престара за такво нешто и најважно нема обучен кадар за такво нешто, пред се ние немаме високообразовна институција за такво нешто освен отсекот за железница на Градежниот факултет. Колска Велес има иднина со сервисирање на македонските превозни средства, но и оние на Косовските железница, па можеби и дел од оние на Србија.
Владимир, дали знаеш зошто возот за Гевгелија во 6 и 15 наутро е скратен чинам само до Неготино, бев непријатно изненаден кога патував пред некој ден(среќа не одев за Гевгелија). Дали тоа значи дека имаме само 2 воза за Гевгелија, тоа би било срамота ![]() |
|||
![]() |
|||
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
||
Не далеку сме од тоа, немаат-немаме таков проектанско и електро инг. кадар кој би можел да почне лиценцно одма а тука е и просторот. Но затоа Колска со ова темпо кое владата се надевам и во сите следни години ќе го одржи, би можела да го врати реномето кое го имаше и ќе може буквално целиот возен парк да го обнови, а тука се и комшиите кој плачат за една таква колска фабрика за нивниот исто така очаен возен парк.
Невероватни се нашиве новинари, не е чудо и да не бил тамо него напишал текст од рекла-казала, или комшивката му кажала.
Ма сигурно, а и предходно имам напоменато, нас најбитно сега ни се ресторација на товарните вагони, локомотиви и со некое темпо 40-тина патнички вагон кој чекаат на обнова. |
|||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|||
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 2930313233 42> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |