build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Железници
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Возен парк (општо)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 2930313233 42>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #601 Posted: 02-Dec-2008 at 16:32
Originally posted by lslcrew

Ни ја досега не гледам некој значителен криминал. Колку што знам досега не пукнала ниту една афера во железница.


Кај живееш бе ти? Big%20smile

Да не ја одвлечкаме дискусијава во безвезен правец не би сакал да копам по архивите на весниците и да разглабаме за работи на кои не можеме да им го најдеме крајот, ама дефинитивно не треба да имаме илузии дека железницата остана имуна на сите општествени транзициски болести.
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #602 Posted: 02-Dec-2008 at 14:56
Ни ја досега не гледам некој значителен криминал. Колку што знам досега не пукнала ниту една афера во железница.

Инаку што се однесува до трансформација и приватизација. Па еве сега и двете претпријатија се под капа на државата и донекаге начинот на функционирање не е сменет, ама кога ќе дојде приватњак драстични систематски разместувања во одноис на вработени ќе има сигурно. Него што ми е муабетот. Пред да се помисли на било какво продавање, мора прво законски да ги регулираме односите меѓу МЖ-инфраструктура и меќу превозниците. За почеток мж-транспорт (дали приватно, дали државно) ќе биде само едно, но потоа треба да се остави можност да дојдат и други оператори како би се создала конкуренција. Треба на време да ги регулираме односите законски, да не биде после проблем како што беше со ЕВН. Инаку може да има два начина на користење на железничките пруги. Да речеме со лиценцирани превозници каде што се плаќа одредена сума, пример 10 милиони за една година, или па модел каде што ќе може слободно да вози секој што ќе купи барем едно шинско возило, ама ќе си плаќа од километар. Нешто слично на она што од пред некој месец се воведе во телекомуникацииите.
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #603 Posted: 02-Dec-2008 at 14:32
Previous
Некое чудно и брзоплето размислување!
Ај во два збора
За да се продаде некое државно претприатие предходно треба да се трансвормира во АД
МЖ-Траспорт стана АД и кога ќе застане на ноги сигурно некој ќе го купи, а МЖ-Инфраструктура останува и понатаму стратешки под државна капа.
И каде тука гледаш перење пари, акции, лажење и .... Question
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Б.Ѓ.Т View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 15-Nov-2008
Location: skopje
Online Status: Offline
Posts: 311
  Quote Б.Ѓ.Т Quote  Post ReplyReply #604 Posted: 02-Dec-2008 at 13:40
fala bogu im tekna da investiraat malce i vo zeleznica redno vreme bese,ama ne samo da investiraat vo kupuvanje na novi tovarni vagoni i obnovuvanje na patnickite vagoni tuku da obrnat treba i malce vnimanie na prugite zasto ni se dotrajani i se katastrofa celi se i krivi i pragovite se stari itn.barem edna nivelacija da napraat nisto drugo.a za prugata sto e skopje kicevo nemam zborovi zatoa i edno vreme bese ukinata taa linija ama pak ja pustija i imaat nekoja ogranicena brzina sto peski da odis pobrzo ke stigneshBig%20smile

a toa sto e podelena zeleznica na transport i infrastruktura nema nekoja razlika toa samo nekoj si ispral pari inace se po staro si funkcionira ni akcii ima ni butur samo gi lazat vrabotenite deka ke bide nekad a toa e na sveti nikadSmile

Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #605 Posted: 02-Dec-2008 at 13:19
Владата со 4 милиони евра ќе ги покрива загубите на железницата

Претседателот на Стопанската комора на Македонија Бранко Азески, рече дека мора да се зголемат јавните инвестиции во железницата бидејќи таа е основниот крвоток кој што е потребен  за понатамошниот развој на бизнисот во Македонија.

Ние сакаме да предложиме сериозен пресврт во тој дел каде што државата мора многу по озбилно и со многу поголеми средства да интервенира во инфраструктурата со што би ги повлекла и стопанските субјекти и самата железница внатре да направат нешто повеќе и во делот на изградба на терминалите и  на транзитот низ Македонија“, изјави Азески.

На прашањето зашто инфраструктурата на железницата е во катастрофална состојба, директорот на МЖ- транспорт АД Скопје Благоја Крстевски одговори дека железничката инфраструктурата е во таква состојба бидејќи во последните години воопшто не е вложувано.

“Гледајќи ја потребата, Владата на Република Македонија зазема став  дека е потребно да се вложува во железничката инфраструктура и не само во неа туку и во влечните и во влечените капацитети, кои се во надлежност на Македонски железници – транспорт АД Скопје“, изјави Крстевски.

Крстевски додаде дека ќе има вложувања во товарниот сообраќај  каде во програмата на владата веќе е влезено со кредит од Светска банка да се купат нови 100 вагони, но и вложувања во патничкиот сообраќај за подобрување на квалитетот на превозот.

На прашањето дали парите што се одвоени од Буџетот на Македонија се доволни за развојот на железницата, Крстевски рече дека во железница во која не е вложувано 25 години не можат да бидат доволни средствата од само една буџетска година.

Тој потенцираше дека конечно во железницата ќе се вложува, бидејќи за прв пат владата на Македонија одвојува буџетски средства за покривање на нерентабилниот патнички сообраќај, со што ќе се овозможи за товарната компанија да се ослободат повеќе средства за нејзин сопствен развој.

“Буџетските средства за покривањето на нерентабилните линии во патничкиот сообраќај изнесуваат 4 милиони евра“, додаде Крстевски.    

За потсетување, ЈП “Македонски железници“ во 2007 година се трансформираше во два нови субјекти, Јавно претпријатие за железничка инфраструктура “Македонски железници“ и Акционерско друштво за транспорт “Македонски железници – Транспорт АД“, кои и понатака функционираат како еден интегрален систем.

http://www.netpress.com.mk/vest.asp?id=45369&kategorija=2




Edited by Cloverstack - 09-Dec-2008 at 04:04
Back to Top
beTon View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 25-Jun-2008
Online Status: Offline
Posts: 3893
  Quote beTon Quote  Post ReplyReply #606 Posted: 02-Dec-2008 at 01:37

па види нема да имав вакви социјалистички размисли доколку социјалистите ги задржеа парите во МКД и ги реинвестираа, вака сега тука некој гринфилд трам инвестиција освен државата не верувам дека друг ќе ја спотера, евентуално некој иселеник кој не му се фрлаат веќе пари по рагби или хокеј тимови низ америка, но за него да го донесеме треба навистина бенифици т.е. доволно либерализација како што има за неговиот капитал во америка! 

интервенција од државата треба да има, да се ќе се согласам тие да се со усул, но за работи кои како што кажав на големо можат да оправат некој сектор, во случајов јавниот сообраќај негледам зошто не би се размислувало во овој правец! сепак може да излезе дека и со царина и со ддв поевтино е да увеземе некој кинески трам пример како оние двокатните во хонг-конг! Dunno инаку иако колска е во сопственост на државата тоа е сепак приватна компанија, која е мислам сега АД па неможеш да гледаш на неа како демк тоа владата ќе го форсира владата го почнува а оној момент кога ќе распали муабетот, нормално тоа капиталот на берза ќе отиде како алва, а вака ќе дремеме и ќе чекаме некому да му дојде до инвестирање во расходана колска или евентуално после пет години да ја затвориме!

Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #607 Posted: 02-Dec-2008 at 00:31
Beton какви ти се овие социјалистички методи. Владата да развиела прототип. Зарем е побитно да се чаталиме со домашен дизајн одколку тоа да биде економски исплатливо. Ако тржиштето покаже интерес тогаш ти не се секирај, ќе се најде кој да го дизајнира и да го произведе и продаде.
Back to Top
beTon View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 25-Jun-2008
Online Status: Offline
Posts: 3893
  Quote beTon Quote  Post ReplyReply #608 Posted: 02-Dec-2008 at 00:21

абе за слободен радикал нема пречки како хашки трибунал Smile што-знам доколку се конкурентни хрватските трамови зошто не би биле конкуретни и нашите доколку одиме со квалитет и ниски цени, но мене не ми беше толку муабетот за извоз колку за домашен пазар, баш како што направија хрватите прво дома го понудија продуктот па откако градот склучи договор за комплетно реновирање на возниот парк со домашните трамови, дури тогаш го понудија и надвор! поентата е дека во овој случај ќе се покријат сите поголеми градови во МКД со трам, ем исплатливо за градовите ем за фабриката константно одржување, а извоз доколку држи вода може и да пробаме да пуштиме нешто надвор, иако тоа повеќе е врзано со маркетинг него ли со квалитет!

математиката вели дека само царина и ддв мањак во вкупната цена и тие трамови ќе бидат далеку поисплатливи и конкуретни на евентуален тендер за СК трам, но владата треба бар да го разработи овој процес до степен на прототип т.е. не мора да се оди комплетно на лего лиценца, може половично т.е. нацртите и електриката позајмени а се друго тука да произведеме, и нормално склопиме!

горчлива е смешкава, само доколку човек не размислува и го избере последното чаре кое ќе му остане, што не значи дека нема да преживее, но вака бар преживувањето ќе биде ефтина и целосна рехабилитација за јавниот сообраќај низ цела држава!

Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #609 Posted: 01-Dec-2008 at 22:27
beTon, Previous Previous
Thumbs%20Up Иначе буквално цел живот сум бил и ќе бидам слободен радикал, но оваа „шега“ сакале нејќеле е горка.

Фабриката ФАС не е лиценцна него ги набавува шасиите со мотор и шал-табла на пример од мерцедес и ги надградуваат со лимови профили и седишта.
Иначе тоа го правеше на времето и Макпетрол-Композити со мини аутобуси за Германија, едно извесно време и ја затворија.

Така да, и ја би сакал фабрика во МК но ајде да претпоставиме дека ќе направиме шинско возило ќе го задоволиме пазарот и потоа што, ќе извезуваме, каде, или и таа фабрика ке ја затвориме.
Иначе во регионов околу нас има во секоја втора земја фабрика за шински возила, така да градиме - или некој да гради би била огромна глупост.

За матичните плочи на Дасто има купци и ќе има за таа технологија, како и за информатика, но тамо не се потребни огромни хали и машиништа со куп работници кои не можат брзо да се прилагодат према барањето на тржиштата.

isicrew, Previous
Колска нека застане на нозе со локалниве инвестиции, да се осовремени што многу и фали, е тогаш можда може и на меѓународни тендери.
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #610 Posted: 01-Dec-2008 at 21:22
Што се однесува до колска и евентуално ширење, прв потег би требало да биде учество на надворешни тендери, а не само да се чека работа дома! Инаку цената на робатна рака, и ефтиноќата (во светски рамки, ане домашни) што не опкружува се краткотрајни околности. Да не бидеме и ние како Бугарија, после визен режим пола држава да се исели. Тоа би значело кревање на цената на работната рака, така да овие околности не треба да ги гледаме долгорочно.
Back to Top
beTon View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 25-Jun-2008
Online Status: Offline
Posts: 3893
  Quote beTon Quote  Post ReplyReply #611 Posted: 01-Dec-2008 at 20:10
Thumbs%20Up абе ептен не направи отепани до корен LOL не е толку црн муабетов, ова ме интересираше од тип на лиценцирање, како фас моментот, ем тука ќе останат парите за трамовите, ем одржувањето ќе биде домашно, ем работа за народ! а и не е лошо за колска да го шири бизнисот... трам не е шатл, па мислам дека нема да треба големи математики и тешки специјалисти!!! бара вложувања, бара ангажирање на МЗТ, бара соработка со Кончар и нормално лиценца од некој кинески партнер, но теоретски - инвестиција која е изводлива и исплатлива, уште нешто појќе волја за фрлање пари и ете го за година две проектот за новиот МКД трам LOL па кога може да инвестираме во матични плочи за ербас зошто не би вложиле и во ваков муабет, имаме ефтина работна рака, ефтини леарници, ефтини стручњаци, абе се е џабалук, уште лизинг кога ќе акнеш на трамовите и доволно е само цврста волја и кадаифот да стаса! Владо не потценувај слободни радикали Wink 
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #612 Posted: 01-Dec-2008 at 19:52
Ај малце и шега,
и енглеска трава можам да имам во мојот двор само ми треба едно 100 год.
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
beTon View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 25-Jun-2008
Online Status: Offline
Posts: 3893
  Quote beTon Quote  Post ReplyReply #613 Posted: 01-Dec-2008 at 19:31
во право е лсл кога вели дека кадар се наоѓа, бидејќи сите што завршуваат на машински отсек моторни возила се компетентни да проектираат  и работат на шински возила, евентуално шински возила би била поддисциплина, а сигурно на машински имаат некој предмет на овој отсек за моторни возила каде принципите на физика се исти: динамика, термодинамика, единствено се работи за поголем волумен и тежина при проектирањето, а доколку земат лиценца се ќе имаат на тањир единствено ќе треба да имаат лего процес на составување и одржување на трамовите!!!
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #614 Posted: 01-Dec-2008 at 19:30
Ја ипак не мислам дека заостануваме пошто дури и високото образование ги дава оние основни методи и техники во струката. Конкретно трамвајот е само еден подлучај на железницата и само е потребна една дополнителна обука или еден семинар во блискиве држави кадешто ќе пратиме една екипа од реномирани професори од градежен и од машински и тие луќе прилично лесно за период од неколку месеци можат да го донесат тоа знаење тука. Тоа досега не било потребно. Кој би студирал трамваи ако нема каде да го примени тоа, но ако има потреба многу лесно може да се воведе еден предмет плус на соодветниот факултет и да се заврши работа.
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #615 Posted: 01-Dec-2008 at 19:23
Originally posted by lslcrew

Б.Ѓ.Т мислам дека во поглед на стручноста, она што е изоставено на градежен факултет се надополнува на машински. Ондосно има некоја линија поставено, инфраструктурата е на градежен, а транспортот е опфатен во еден од смеровите на машински. Вака е одприлика ситуацијата. Сепак не заостануваме стручно.

За информативна стручна заостанатост во оваа област сигурно не заостануваме, но за стручна образованост за шински возила, каде би го вградиле и транвајот, е за тоа сме далееее...ку.
Но среќа го имаме средно училиште за ПТТ и железнички сообраќајВладо Тасевски " кој вади некој основни кадри.

И нешто во контекст на тоа. Во Хрватска која е напред во ова, на некој начин се споива во соработка две фирми за да можат да одговорат на тржиштето за железница и транвај - Кончар и Гредељ.
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #616 Posted: 01-Dec-2008 at 18:47
Б.Ѓ.Т мислам дека во поглед на стручноста, она што е изоставено на градежен факултет се надополнува на машински. Ондосно има некоја линија поставено, инфраструктурата е на градежен, а транспортот е опфатен во еден од смеровите на машински. Вака е одприлика ситуацијата. Сепак не заостануваме стручно.
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #617 Posted: 01-Dec-2008 at 18:43
Originally posted by BOJAN

... Колска Велес има иднина со сервисирање на македонските превозни средства, но и оние на Косовските железница, па можеби и дел од оние на Србија.
Владимир, дали знаеш зошто возот за Гевгелија во 6 и 15 наутро е скратен чинам само до Неготино, бев непријатно изненаден кога патував пред некој ден(среќа не одев за Гевгелија). Дали тоа значи дека имаме само 2 воза за Гевгелија, тоа би било срамотаDunno!

Не ја забравај и Албанија ако дај боже се поврземе, иначе Црна Гора во големо се обновува и во тој дел, така да пред некој ден пуштива една чешка линија за шински тркала.

Чудно, не верувам дека е скратен, а и нема зашто да биде и стои во Неготино што е и неможно, осим во некоја вондредна ситуација.
Знам за некој застој, дали е тоа ???!! 
Иначе нормално 3 воза се за Гевгелија 991 во 6:15; 335 во 8:00; 3903 во 16:44
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Б.Ѓ.Т View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 15-Nov-2008
Location: skopje
Online Status: Offline
Posts: 311
  Quote Б.Ѓ.Т Quote  Post ReplyReply #618 Posted: 01-Dec-2008 at 18:40
Previousda se umesam i jas malceSmilemislam deka samo dva voza ima sto odat dnevno za gevgelija,i na gradezen nema otsek za zeleznica t.e ima za proektiranje na patista i prugi (patista i zeleznici) a so 2 miliona evra nemoze ni 2 km.pruga da se naprai a ne da se kupat 50 i toa novi lokomotivi i vagoni toj sto go napisal ova e lud,so tie pari nema ni za 50 dvokatni avtobusi
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #619 Posted: 01-Dec-2008 at 16:50
Аууу, тешко дека Колска во брзо време би можела да произведува трамваи или било какви шински возила. Фабриката е премала, престара за такво нешто и најважно нема обучен кадар за такво нешто, пред се ние немаме високообразовна институција за такво нешто освен отсекот за железница на Градежниот факултет. Колска Велес има иднина со сервисирање на македонските превозни средства, но и оние на Косовските железница, па можеби и дел од оние на Србија.
Владимир, дали знаеш зошто возот за Гевгелија во 6 и 15 наутро е скратен чинам само до Неготино, бев непријатно изненаден кога патував пред некој ден(среќа не одев за Гевгелија). Дали тоа значи дека имаме само 2 воза за Гевгелија, тоа би било срамотаDunno!
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #620 Posted: 01-Dec-2008 at 15:36
Originally posted by beTon

па види директорите не секогаш се запознати со размислите на министерот или премиерот и блиските донив тимови за демографски развој LOL убаво велит новинарот министерот најави! кажи Владимир има шанси колска да стане доволно профи за да евнтуално понуди некој тип на лиценциран трамвај или вагони па така да се одржува сетне во живот?! 

Не далеку сме од тоа, немаат-немаме таков проектанско и електро инг. кадар кој би можел да почне лиценцно одма а тука е и просторот.

Но затоа Колска со ова темпо кое владата се надевам и во сите следни години ќе го одржи, би можела да го врати реномето кое го имаше и ќе може буквално целиот возен парк да го обнови, а тука се и комшиите кој плачат за една таква колска фабрика за нивниот исто така очаен возен парк.

Originally posted by vardar

...
Па баш затоа со црвено го обележав LOL ти си доста информиран и да се шушка дека владата конечно ќе фрли некој денар сигурно и ти би знаел. Да не мислел/рекол министерот реновирани вагони и локомотиви а новинаров само нови слушнал  LOL

Невероватни се нашиве новинари, не е чудо и да не бил тамо него напишал текст од рекла-казала, или комшивката му кажала.

Originally posted by BOJAN

Епа луѓе суштината во текстот лежи неколку зборови пред тие 50 нови вагони и локомотиви. Владата наредната година ќе префрли 2 милиони евра. Со 2 милиони евра не може да се купи ниту пола локомотива и едвај по некој патнички вагон. Значи, сепак нема ништо од овие 50 нови вагони.
Ама, најавата за репарирање на 30 патнички вагони наредната година е суперBanana. Тоа ќе значи подобри услови за патување и повеќе возови на сегашните релации.

Ма сигурно, а и предходно имам напоменато, нас најбитно сега ни се ресторација на товарните вагони, локомотиви и со некое темпо 40-тина патнички вагон кој чекаат на обнова.
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 2930313233 42>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.188 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.