build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Патишта
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Од регионот (општо)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 2930313233 69>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
kiriOK View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-Apr-2012
Location: Tamworth,UK
Online Status: Offline
Posts: 1023
  Quote kiriOK Quote  Post ReplyReply #601 Posted: 12-Jul-2013 at 07:51
Не сум многу во тек,затоа површно само се информирам.
Колку знам 2014 е нов програмен период,дали со него започнуваат нови проекти и нели парите од програмите треба да се усвојат,но дали може да се започне со изградба а усвојувањето да се остави за после?

Edited by kiriOK - 12-Jul-2013 at 07:51
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #602 Posted: 11-Jul-2013 at 21:40
Fala. Znaci se raboti za praven problem. Sepak ova e paradoksalna situacija. Vozis po otvoren nov avtopat so nekoi bizarni 90km/h
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #603 Posted: 11-Jul-2013 at 21:34
Се работи за лот 0 на А3 (Перник - Долна Диканја) кој го градеше нашето ГП Маврово. Прво патот требало само да се реконструира, но во текот на реконструкцијата се изменил планот и е изграден автопат со некои измени на првичниот план. Затоа бидејќи се е правено во лет, патот отстапува од првичните габарити и проект и до сега неможе да добие Акт 16 (решение за употреба), а работи со помош на времено такво решение. Се направија сите напори да се искупат сите проблемни парцели и за некој месец патов треба да стане автопат и официјално, заедно со поштањето на лот 1.
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #604 Posted: 11-Jul-2013 at 20:35
Edno prasanje koe mozebi Andrej ke znae da go odgovori. Cinam deka se raboti za bugarskiot A3. Imeno stanuva zbor za klasicem avtopat a bugarite go obelezale kako magistrala i brzinata ja ogranicile na 90km/h. Za sto se raboti, navistina ne mi e jasno
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #605 Posted: 09-Jul-2013 at 11:49
Да, таксите се распределуваа според тоа која држава колку инвестирала во пероектов.
Инаку била формирана мешовита бугаро-романска комисија, која треба да ги подготви анализите и проектите за почеток на изградба на Дунав мост 3, којшто веројатно ќе биде помеѓу градовите Силистра и Калараши и би бил патно-железнички мост.

A1    E773 Тракија (Јамбол-изток - Карнобат)   L=35 km


Што се однесува за најдолго очекуваната новина оваа година во Бугарија, последниот лот на А1 Тракија вчера пројде технички прием (акт 15), во моментов се работи на решение за употреба (акт 16). Официјалното отворање на автопатов е закажано за понеделник, 15 Јули, кога од Софија до Бургас ќе се патува за само 3 часа по 360 километров автопат. Забележете дека и на двата лот има тн. "шумна маркировка", демек линиите издаваат звуци при нивното преминување. Некои софорумци веќе ја испробале со брзини од 140 км/час:

















A3   E79   Струма   (Долна Диканја - Дупница-север)   L=17km


Готов е и овој лот, кој треба да помине технички прием и да добие акт 16, по што да се отвори кон 20 Јули. Со тоа најдобрата варијанта за патување од Скопје до Софија се менува. Имено наместо преку Радомир, подобро ќе биде од Ќустендил да се вози до Дупница (КН-ДУП беше целосно реконструиран лани), од каде има над 60 километри автопат до Софија. Околу 10 километри е подолг патот, но сите правци се нови и побрзо се стига.

















Едно видео на Галин Градев на Лот 1 со 140км/час:




До крајот на оваа недела треба да започне и изградбата на терен на лот 2 на А3 Струма, кој ќе биде 37,5 километри долг и ќе ги поврзува градовите Дупница и Благоевград. Лотот ќе завршува токму на вкрстувањето со патот кој води до ГП Делчево. Исто така кон почетокот на Август треба да се пуштат и двата лота на А2 Хемус во вкупна должина од 17 километри. Со тоа отворањата на автопати за оваа година во Бугарија ќе завршат, а балансот е околу 70 километри нови атопати, 10 километри експресен пат и Дунав мост 2.



Edited by Andrej_LJ - 09-Jul-2013 at 11:57
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
kiriOK View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-Apr-2012
Location: Tamworth,UK
Online Status: Offline
Posts: 1023
  Quote kiriOK Quote  Post ReplyReply #606 Posted: 09-Jul-2013 at 04:06
Значи таксите се делат 83% за бугарската страна а останатото за романците?

Тоа конечна разпределба е така?
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #607 Posted: 08-Jul-2013 at 19:37
Originally posted by Andrej_LJ

Па јас се согласувам дека генерално насекаде низ Балканов сообраќајните статистики се мизерни. Сепак многу е важен делот на камионите во вкупниот сообраќај бидејќи тие покажуваат економска активност и плаќаат неколкукратно повеќе од автомобилите. Втор фактор е што нема автопат до Видин и таков ќе нема уште најмалку неколку години.
Инаку како за споредба, Дунав мост 2 генерира повеќе сообраќај од нашиот најголем и најважен граничен премин Табановце, каде минуваат до 500 камиони дневно (информација од братучед ми кој работи таму на царина). И повторно овој е помалку важен мост од оној кај Русе, каде минуваат по 10 000 возила дневно, од кои помеѓу 3 и 4 илјади се камиони.

А и самиот објект е сосема нов и треба време да се расчуе дека веќе има нова алтернатива.
Celosno se soglasuvam, osven vo starata tema koja veke ja debatiravme a koja se vika "Mostarina"   
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #608 Posted: 08-Jul-2013 at 19:17
Па јас се согласувам дека генерално насекаде низ Балканов сообраќајните статистики се мизерни. Сепак многу е важен делот на камионите во вкупниот сообраќај бидејќи тие покажуваат економска активност и плаќаат неколкукратно повеќе од автомобилите. Втор фактор е што нема автопат до Видин и таков ќе нема уште најмалку неколку години.
Инаку како за споредба, Дунав мост 2 генерира повеќе сообраќај од нашиот најголем и најважен граничен премин Табановце, каде минуваат до 500 камиони дневно (информација од братучед ми кој работи таму на царина). И повторно овој е помалку важен мост од оној кај Русе, каде минуваат по 10 000 возила дневно, од кои помеѓу 3 и 4 илјади се камиони.

А и самиот објект е сосема нов и треба време да се расчуе дека веќе има нова алтернатива.

Edited by Andrej_LJ - 08-Jul-2013 at 19:20
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #609 Posted: 08-Jul-2013 at 19:00
Originally posted by Andrej_LJ

Одлични резултати покажува новиот Дунав мост 2 (кој официјално беше крстен Нова Европа). Во првите две недели од пуштањето по него преминале вкупно 31 500 возила, од кои дури 11 000 камиони. Тоа значи дека просечно дневно по мостот проаѓаат по 2214 возила, од кои дури 786 камиони.

Иначе знам дека некој праша за реконструкција на старите делови на А1 Тракија: обезбедени се 35 милиони евра за целосна реконструкција на околу 70 километри, која треба да се одвива во текот на следната година, додека оваа се вршат целосни реконструцкии на најголемите виадукти (вклучително и со целосна замена на носечките греди).
Ova e skoro nisto. Spored mojata matematika nema ni dve vozila na minuta.
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #610 Posted: 08-Jul-2013 at 15:52
Одлични резултати покажува новиот Дунав мост 2 (кој официјално беше крстен Нова Европа). Во првите две недели од пуштањето по него преминале вкупно 31 500 возила, од кои дури 11 000 камиони. Тоа значи дека просечно дневно по мостот проаѓаат по 2214 возила, од кои дури 786 камиони.

Иначе знам дека некој праша за реконструкција на старите делови на А1 Тракија: обезбедени се 35 милиони евра за целосна реконструкција на околу 70 километри, која треба да се одвива во текот на следната година, додека оваа се вршат целосни реконструцкии на најголемите виадукти (вклучително и со целосна замена на носечките греди).
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
ink View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 01-Dec-2010
Location: Bulgaria
Online Status: Offline
Posts: 530
  Quote ink Quote  Post ReplyReply #611 Posted: 27-Jun-2013 at 14:49
Originally posted by kiriOK

Од кога се старите делници на Тракија?
И дали се планира некаква реконструкција?

Изградбата почнува во 1973 година.

До 1990 година е изградена до Пловдив.
Еве ги етапите на GIF
https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/8/80/Trakia_mw_bg.gif
Пловдив-Оризово - 1995 година - 32 км

Реконструкции на старите делови имаше, но без реконструкция е делот мегу Пазарджик и Пловдив,коj е во наjлоша состоjба.
Предвидуваше се да се реконстроира целостно от старата влада,но сега не се знае што ке се деси.

Edited by ink - 27-Jun-2013 at 14:53
Back to Top
ink View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 01-Dec-2010
Location: Bulgaria
Online Status: Offline
Posts: 530
  Quote ink Quote  Post ReplyReply #612 Posted: 27-Jun-2013 at 14:49
del

Edited by ink - 27-Jun-2013 at 14:51
Back to Top
kiriOK View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-Apr-2012
Location: Tamworth,UK
Online Status: Offline
Posts: 1023
  Quote kiriOK Quote  Post ReplyReply #613 Posted: 25-Jun-2013 at 01:26
Од кога се старите делници на Тракија?
И дали се планира некаква реконструкција?
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #614 Posted: 23-Jun-2013 at 11:50
А1   Е773   ТРАКИЈА (Јамбол-изток - Карнобат) L=35 km се отвора на 12.07.2013 година, петок

Последната делница од 360 километарскиот автопат помеѓу Софија и Бургас треба да се отвори пред почетокот на главната туристичка зона. Новите 35 километри, како и оние 80 кои беа отворени лани го скратуваат патот помеѓу главниот град на Бугарија и Јужното Черноморие од 5-6 часа на само 3 часа:

км.291:


км.291+500:


км.292:


км.293:


км.293+200 - км.293+160:


км.293+300:


км.293+300:


км.294:


км.295 - км.294+980:




км.296:


км.297:


Cheers
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #615 Posted: 17-Jun-2013 at 15:26
Елбасан и Тирана се поврзани со други две патни врси-едната со половина делница автопат и половина со многу добра магистрала,а другиот пат е директен преку планина,слично како нашиот превој `Стража`.Овој проект е дирекно поврзување низ планина.

Сум ги возел двете делници,а оваа планинската е пожелно да се вози или ноќе или под `лексилиум` поради глетката која се пружа покрај патот(амбиси)
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #616 Posted: 17-Jun-2013 at 00:02
Originally posted by gjoko

Тирана и Елбасан се поврзаа со тунел


Отворен е автопатот Тирана-Елбасан, во должина од 27 километри, со четири ленти, тунел од 2,5 километри, седум надвозници и четири подвозници. Тој значително го скратува времето на патување меѓу двата града. Албанскиот премиер Сали Бериша, придружуван од градоначалникот на Тирана, Љуљзим Баша и од министри во Владата, го помина со возило тунелот Краба.

"Ние денеска на 16 јуни 2013 година го остваруваме нашиот сон, не само на нашата генерација, туку на сите генерации кои сонувале еден ден Елбасан, град на душата и срцето на албанското образование, лулка на знаењето да се поврзе со Тирана преку тунел. Емоциите се силни колку самиот пат, но исто така е многу големо задоволството, затоа што земјата која само пред шест години имаше најуништена патната мрежа, ги пробива планините, гради тунели, инженерско ремек-дело, создава нови географски, економски и социјални реалности", изјави Бериша.
http://alsat.mk/index.php/vesti/region/3642-%D0%A2%D0%B8%D1%80%D0%B0%D0%BD%D0%B0-%D0%B8-%D0%95%D0%BB%D0%B1%D0%B0%D1%81%D0%B0%D0%BD-%D1%81%D0%B5-%D0%BF%D0%BE%D0%B2%D1%80%D0%B7%D0%B0%D0%B0-%D1%81%D0%BE-%D1%82%D1%83%D0%BD%D0%B5%D0%BB.html


Пуштен автопат ама шипки. Пуштен е само едниот тунел (едната цевка), додека другата и сите коловози сеуште се во изградба, а на едниот коловоз сеуште нема асфалт. Не дека ова не е голем и важен проект на кој му се гледа крајот, но треба да се разграничи политички маркетинг (на Бериша кој отишол да се пофали дека едната неупотреблива цевка од тунелот е готова) и пуштање на автопат во употреба.
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #617 Posted: 16-Jun-2013 at 23:29
Originally posted by gjoko

јас одам секоја година таму.Од граница до Елбасан магистралата ја правеше мислам наша фирма(Гранит),а од Елбасан до Рогожине(тоа е скоро на море) е поширока магистрала.Иако се две траки има простор да се разминат 4 коли.Драч и Тирана се поврзани со автопат сличен на Гостивар-Тетово.Од Тирана до граница со Црна Гора е добра магистрала.На југ до валона е скоро автопат со исклучок на 15 км околу Фиер кои сега го рабптат.Од Валона до Саранда преку море е реконструирана магистралата.Од Фиер до Ѓирокастро се гради нов автопат кој околу половина е готов.Значи до Саранда има две алтернативи.

Лано се пушти едната страна од автопатот Драч-Косово кој е еден од најтешките правци воопшто
Kolku sto mozam da razberam vo Albanija intenzivno se gradat patista i ovaa konstatatija od mojata avto-karta poleka go gubi znacenjeto.
Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #618 Posted: 16-Jun-2013 at 23:09
јас одам секоја година таму.Од граница до Елбасан магистралата ја правеше мислам наша фирма(Гранит),а од Елбасан до Рогожине(тоа е скоро на море) е поширока магистрала.Иако се две траки има простор да се разминат 4 коли.Драч и Тирана се поврзани со автопат сличен на Гостивар-Тетово.Од Тирана до граница со Црна Гора е добра магистрала.На југ до валона е скоро автопат со исклучок на 15 км околу Фиер кои сега го рабптат.Од Валона до Саранда преку море е реконструирана магистралата.Од Фиер до Ѓирокастро се гради нов автопат кој околу половина е готов.Значи до Саранда има две алтернативи.

Лано се пушти едната страна од автопатот Драч-Косово кој е еден од најтешките правци воопшто
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #619 Posted: 16-Jun-2013 at 22:39
Originally posted by gjoko

Тирана и Елбасан се поврзаа со тунел


Отворен е автопатот Тирана-Елбасан, во должина од 27 километри, со четири ленти, тунел од 2,5 километри, седум надвозници и четири подвозници. Тој значително го скратува времето на патување меѓу двата града. Албанскиот премиер Сали Бериша, придружуван од градоначалникот на Тирана, Љуљзим Баша и од министри во Владата, го помина со возило тунелот Краба.

"Ние денеска на 16 јуни 2013 година го остваруваме нашиот сон, не само на нашата генерација, туку на сите генерации кои сонувале еден ден Елбасан, град на душата и срцето на албанското образование, лулка на знаењето да се поврзе со Тирана преку тунел. Емоциите се силни колку самиот пат, но исто така е многу големо задоволството, затоа што земјата која само пред шест години имаше најуништена патната мрежа, ги пробива планините, гради тунели, инженерско ремек-дело, создава нови географски, економски и социјални реалности", изјави Бериша.
http://alsat.mk/index.php/vesti/region/3642-%D0%A2%D0%B8%D1%80%D0%B0%D0%BD%D0%B0-%D0%B8-%D0%95%D0%BB%D0%B1%D0%B0%D1%81%D0%B0%D0%BD-%D1%81%D0%B5-%D0%BF%D0%BE%D0%B2%D1%80%D0%B7%D0%B0%D0%B0-%D1%81%D0%BE-%D1%82%D1%83%D0%BD%D0%B5%D0%BB.html
Vozel li nekoj vo posledno vreme niz Albania? Kakvi se patistata generalno vo Albanija? Pred 4-5 godini kupiv avto-karta na Evropa (vo Germanija) i samo za Albanija pisuvase deka patistata se mnogu osteteni, odnosno vo katastrofalna sostojba.
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #620 Posted: 16-Jun-2013 at 22:01
Браво Албанија 
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 2930313233 69>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.359 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.