![]() |
![]() |
![]() |
Јавен автобуски превоз (општо) |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 3031323334 86> |
Author | |
ehrlich ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 31-May-2012 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 1365 |
![]() ![]() |
Значи ЈСП во ниеден момент не рекле дека нема да ги употребуваат старите автобуси, туку тоа го кажува премиерот и министерот за транспорт, кои велеа дека ЦЕЛОСНО бил обновен возниот парк на ЈСП, иако тоа не е вистина, ама барем досега сфативте дека се што кажуваат горенаведените не е вистина, па така не е ни ова.
За ноќните линии ЈСП ги користат старите автобуси поради честите кршења, инциденти и тепачки кои настануваат во нив во тоа време, а воедно можеби и најважна причина, потребата сите да купат карта од кај возачот, поради што во новите автобуси, ем нема простор тоа да се изврши, ем возачот нема начин да види дали сите што влегле купиле карта, така да старите зглобни автобуси се најдобри за оваа работа. Поентата што не купија барем десетина зглобни за овие и слични потреби, наместо панорамски е сосем петто прашање. |
|
![]() |
|
sanos_a ![]() Senior Member ![]() Joined: 19-Aug-2009 Online Status: Offline Posts: 149 |
![]() ![]() |
овој автобус на сликата работи на гас, може затоа уште сообраќа
|
|
најдобриот форум за автобуси
www.autobusi.net/forum |
|
![]() |
|
phenomenon ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 26-Oct-2010 Location: Kumanovo Online Status: Offline Posts: 2691 |
![]() ![]() |
Better to remain silent and be thought a fool than to speak and to remove all doubt. — ABRAHAM LINCOLN. |
|
開始されていないだけの戦いが失われ、
|
|
![]() |
|
daci92 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 10-Dec-2012 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1937 |
![]() ![]() |
Истиов вчера возеше на петка, а често и ноќните ги вози.
|
|
![]() |
|
N23 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 03-Feb-2011 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2159 |
![]() ![]() |
Старите автобуси кои претходно се користеа во главниот град, освен што
беа премногу стари, го загадуваа воздухот и не беа соодветно затоплени и
климатизирани, сега се минато. - Јанакиевски
Дали? Ваков и уште минимум 10-тина други секој ден си возикаат низ Скопје. И врв на се Миле вика: "го загадуваа воздухот и не беа соодветно затоплени", арно ама сликава е направена у екот кога сите се трескаа како Скопје е премногу загадено и кога температурите и преку ден беа под 0. Да го стават на детектор за лага, истиот за 5 секунди ќе експлодира. |
|
23ka.wordpress.com
|
|
![]() |
|
Џоле ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15368 |
![]() ![]() |
Панорамско тркало, нови постојки, смарт тикетинг: Во што ќе инвестира ЈСП Годинава?
Нешто повеќе од 6,5 милиони евра ќе одвои Јавното сообраќајно претпријатие Скопје за инвестиции за оваа година. Според Инвестиционата Програма на претпријатието за 2014 година, најголем дел од парите 49,9 % од парите ќе бидат наменети за инвестиции во опрема, 44,9 % за градежни работи, а останатите 5,2 % од парите ќе бидат инвестирани во превозни средства. Дел од парите ЈСП Скопје ќе ги обезбеди од сопствени средства, а дел од донации. Еве дел од инвестиции што годинава претпријатието планира да ги реализира: Набавка на нов нископоден зглобен автобус 284.552 евра (сопствени средства) Патничко и сервисно возило за интервенции 56.910 евра (сопствени средства) Нови постојки 1.073.170 евра (сопствени средства и Град Скопје, реализација 2015 година) Опрема за аларм и видео надзор на објекти и автобуси 200.000 евра ( сопствени средства, реализација 2014 година) Реконструкција на хали за прифаќање на автобуси 260.162 евра ( сопствени средства) Систем за наплата со смарт тикетинг 1.951.219 евра ( сопствени средства и Град Скопје, реализација 2014 година) Жичница 104.878евра Повеќе на http://faktor.mk/archives/94308?utm_source=rss&utm_medium=rss&utm_campaign=panoramsko-trkalo-novi-postojki-smart-tiketing-vo-shto-kje-investira-jsp-godinava# |
|
За сè има вторпат
|
|
![]() |
|
Skopjanecot ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 31-Oct-2013 Online Status: Offline Posts: 147 |
![]() ![]() |
![]() good one ![]() Edited by Skopjanecot - 27-Jan-2014 at 18:53 |
|
All truth passes through three stages. First, it is ridiculed. Second, it is violently opposed. Third, it is accepted as being self-evident.
Arthur Schopenhauer |
|
![]() |
|
phenomenon ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 26-Oct-2010 Location: Kumanovo Online Status: Offline Posts: 2691 |
![]() ![]() |
Само две? Не биди толку оптимистичен. |
|
開始されていないだけの戦いが失われ、
|
|
![]() |
|
ovaj_stariov ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 02-May-2008 Location: Prilep Online Status: Offline Posts: 1321 |
![]() ![]() |
Очекувам од ЈСП денеска да изјават дека додека трае изложбава на музејски автобуси две линии ќе бидат затворени поради недостаток на возила
![]() |
|
build.mk, гради форумска историја
|
|
![]() |
|
Џоле ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15368 |
![]() ![]() |
Музејот на автобуси поставен во Ѓорче Петров
Музејот на автобуси ја покажува историјата и развојот на Јавното сообраќајно претпријатие „Скопје“. Лоциран е во автобазата на претпријатието во Ѓорче Петров и содржи поставка од седум автобуси од марките: „Лејланд“, „Санос“, „Раба“, „Ман“, „Икарус“. Овие автобуси превезувале патници во различни периоди, почнувајќи од 1969 година. ![]() Автобусите се изложени на отворен простор, оградени со специфична ограда, на површина од 650 метри квадратни. Музејот официјално се очекува да биде отворен за околу две недели. - Минатата година ЈСП „Скопје“ прослави 65 години од своето основање и благодарение на Владата на Република Македонија и Град Скопје се заокружи проектот за обнова на возниот парк. Оттаму се наметна идејата за отворање Музеј на автобуси, информира ЈСП „Скопје“. Автобусите ја раскажуваат историјата на ЈСП „Скопје“ ![]() Стариот англиски „Лејланд“ е од 1969 година. Има поминато 1.050.000 километри и бил во сообраќај до 18 јануари 2012 година. Има три автобуси од марката „Санос“ - првиот е единечен, другиот е двоен, како и туристички автобус со 39 седишта. Овие два „Саноси“ произведени во 1982 година имаат поминато најмногу километри. Двојниот поминал 1.450.000, а километражата на единечниот застанала на 1.950.000 километри. Во базата има два автобуса од марката „Икарус“, произведени во 1987 и во 1991 година. Двата поминале повеќе од милион километри пред да се пензионираат во 2012 година. Се планира да се постави уште еден автобус од марката „Ман“ од 1997 година, кој се уште се вози и има поминато, исто така, милион километри. Ќе се постави и еден од старите минибуси. Во секој од автобусите има поставено табла со податоци за техничките карактеристики на возилото, датум на производство и поминати километри. Сите автобуси во возна состојба ![]() Претходно, сите автобуси биле репарирани. „Лејландот“ комплетно бил репариран во 2007 година за 60-годишнината на ЈСП „Скопје“. Другите автобуси имаат обновена каросерија и нови гуми. Нивната состојба секојдневно се следи. Од време на време се чистат и се мијат од надвор и од внатре, во зависност од временската состојба. Поинаква заштита нема. Во иднина, можеби по 10 години, во Музејот ќе се најдат и сега новите украински автобуси „Лаз“, како и двокатните кинески возила од „Јутонг“. - За овој Музеј не беа потребни дополнителни парични средства бидејќи станува збор за веќе постоечки автобуси и делови од нив, информираат од ЈСП „Скопје“. Бесплатен влез во Музејот ![]() Старите автобуси може да ги види секој заинтересиран, бидејќи се изложени во автобазата, само претходно мора да се најави на телефонот 2041-581. Влезот е бесплатен. Од ЈСП „Скопје“ очекуваат посетители од сите категории, особено деца од предучилишна возраст и од основните училиште. http://kurir.mk/republika/skopje/145811-Muzejot-na-avtobusi-postaven-vo-Gorce-Petrov |
|
За сè има вторпат
|
|
![]() |
|
Skopjanecot ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 31-Oct-2013 Online Status: Offline Posts: 147 |
![]() ![]() |
![]() Banksy in Sk инсталација Се скинав од смеење |
|
All truth passes through three stages. First, it is ridiculed. Second, it is violently opposed. Third, it is accepted as being self-evident.
Arthur Schopenhauer |
|
![]() |
|
phenomenon ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 26-Oct-2010 Location: Kumanovo Online Status: Offline Posts: 2691 |
![]() ![]() |
Oва не е ништо. На времето приватниците возеа со нозе завиткани во ќебе.
|
|
開始されていないだけの戦いが失われ、
|
|
![]() |
|
Џоле ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15368 |
![]() ![]() |
Во меѓувреме, во Скопје...
![]() ![]() |
|
За сè има вторпат
|
|
![]() |
|
mr bombastic ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 10-Jun-2011 Online Status: Offline Posts: 420 |
![]() ![]() |
Аххх Мишко Мишко, која бе грешка во процедурата после цела година, кои грешки бе при изработка на спецификацијата....цццц па ова ти е трагикомедија народе
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
|
zabegan ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Jul-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 7859 |
![]() ![]() |
по кој пат? се изгубив во броење...
|
|
Architects create dreams...politicians create nightmares
|
|
![]() |
|
OCB ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 03-Feb-2011 Location: 54 Online Status: Offline Posts: 921 |
![]() ![]() |
Верглај Мишко.
ПОНИШТЕН ТЕНДЕРОТ ЗА ЕЛЕКТРОНСКА НАПЛАТА НА БИЛЕТИ Јавното сообраќајно претпријатие „Скопје“ го поништи тендерот за воведување систем на електронска наплата на билетите и за автоматска локација на автобусите. Досега пропаднаа три тендери за воведување на овие новитети затоа што, како што вели директорот Мишо Николов, се работи за софистицирана технологија поради што се прават многу грешки при изработката на спецификацијата. - Така беше и овој пат. Имаше грешка во процедурата и се јави ситуација која не беше детаљно регулирана со Законот за јавните набавки. Се јавија четири фирми, државната комисија отфрли три, остана една и требаше да се спроведе постапка со преговарање, која детаљно не е регулирана со Законот - објасни Николов. На последниот тендер за воведување електронска наплата со т.н. паметни билети се јавија четири фирми: турската „Kенткарт“, чешката „Микроелектроника“, „Т-мобиле“ и норвешкиот конзорциум „Бро-ог тунел-селскапет“. ЈСП најпрвин ја избра турската компанија „Kенткарт“, меѓутоа по жалба на друг понудувач, таа одлука беше поништена од страна на државната комисија за жалби. Според одлуката на комисијата, три фирми беа исклучени од евалуација и остана само една, „Микроелектроника“ од Чешка. Ова е четврти конкурс со кој претпријатието се обидува да ја модернизира наплатата во своите автобуси, односно обид да ги замени хартиените билети со електронски картички. Претходните три обиди, кои беа спроведени во изминативе пет години, беа неуспешни од технички причини, а имаше и жалби поради кои постапките беа прекинувани. Со новиот начин на наплата патниците ќе располагаат со пластифицирана картичка, која самите ќе може да ја дополнуваат со пари по принципот на припејд. При влегувањето во автобус специјален читач ќе одзема од сумата колку што чини возењето. Новиот систем ќе ги намали турканиците во возилата и застојот што настанува додека патниците купуваат билети од возачот или ги отчукуваат картичките. Според досегашните најави, за воведување на системот ќе се вложат три милиони евра, а парите ќе ги обезбеди Град Скопје. http://dnevnik.mk/?ItemID=89BB0F41F38C6A4D9BE7F4BA42207410 |
|
![]() |
|
ovaj_stariov ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 02-May-2008 Location: Prilep Online Status: Offline Posts: 1321 |
![]() ![]() |
Стварно не ви ја разбирам логиката, гледајте реално. До пред некоја година додека беше претходниот закон видовме какви автобуси се возеа и уште се возат де, но има некакво подобрување. Убаво пишал санос, многу подобро е да се возиш во еуро 2 отколку еуро 0. Истото е и со колите, стоедените и југата се заменија со корси и фиести, што како и да погледнеш е позитивно. Е тоа што нагло се зголемува возниот парк особено во Скопје е реалниот проблем и таму треба да се работи преку подобра понуда во јавниот превоз, ограничувања за автомобили во централно градско подрачје и сл. |
|
build.mk, гради форумска историја
|
|
![]() |
|
alexsend ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 11-May-2011 Location: Скопје, Центар Online Status: Offline Posts: 2086 |
![]() ![]() |
До кога ќе се задоволувате со под просечност!
До кога со логиката "подобро нешто него ништо"? До кога ќе бидете среќни знаејки дека сте подобри од најлошите? |
|
Јас Скопје никогаш не сум го замислувал вака.
|
|
![]() |
|
sanos_a ![]() Senior Member ![]() Joined: 19-Aug-2009 Online Status: Offline Posts: 149 |
![]() ![]() |
па подобро еуро 2 одколку еуро 0, или за вас е подобро да се возите во автобуси како што има југ турист куманово одколку да се возите во високо туристички автобус кој е еуро 2?
|
|
најдобриот форум за автобуси
www.autobusi.net/forum |
|
![]() |
|
alexsend ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 11-May-2011 Location: Скопје, Центар Online Status: Offline Posts: 2086 |
![]() ![]() |
Еуро2
![]() |
|
Јас Скопје никогаш не сум го замислувал вака.
|
|
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 3031323334 86> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |