build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Урбани прашања > Јавен превоз
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Јавен автобуски превоз (општо)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 3031323334 86>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
ehrlich View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 31-May-2012
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 1365
  Quote ehrlich Quote  Post ReplyReply #621 Posted: 03-Feb-2014 at 16:30
Значи ЈСП во ниеден момент не рекле дека нема да ги употребуваат старите автобуси, туку тоа го кажува премиерот и министерот за транспорт, кои велеа дека ЦЕЛОСНО бил обновен возниот парк на ЈСП, иако тоа не е вистина, ама барем досега сфативте дека се што кажуваат горенаведените не е вистина, па така не е ни ова.

За ноќните линии ЈСП ги користат старите автобуси поради честите кршења, инциденти и тепачки кои настануваат во нив во тоа време, а воедно можеби и најважна причина, потребата сите да купат карта од кај возачот, поради што во новите автобуси, ем нема простор тоа да се изврши, ем возачот нема начин да види дали сите што влегле купиле карта, така да старите зглобни автобуси се најдобри за оваа работа. Поентата што не купија барем десетина зглобни за овие и слични потреби, наместо панорамски е сосем петто прашање.
Back to Top
sanos_a View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 19-Aug-2009
Online Status: Offline
Posts: 149
  Quote sanos_a Quote  Post ReplyReply #622 Posted: 03-Feb-2014 at 11:24
овој автобус на сликата работи на гас, може затоа уште сообраќа 
најдобриот форум за автобуси
www.autobusi.net/forum
Back to Top
phenomenon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Oct-2010
Location: Kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 2691
  Quote phenomenon Quote  Post ReplyReply #623 Posted: 02-Feb-2014 at 16:24
Originally posted by N23

Старите автобуси кои претходно се користеа во главниот град, освен што
беа премногу стари, го загадуваа воздухот и не беа соодветно затоплени и
климатизирани, сега се минато
. - ЈанакиевскиДали?Ваков и уште минимум 10-тина други секој ден си возикаат низ Скопје.  И врв на се Миле вика: "го загадуваа воздухот и не беа соодветно затоплени", арно ама сликава е направена у екот кога сите се трескаа како Скопје е премногу загадено и кога температурите и преку ден беа под 0. Да го стават на детектор за лага, истиот за 5 секунди ќе експлодира.



Better to remain silent and be thought a fool than to speak and to remove all doubt.
— ABRAHAM LINCOLN.
開始されていないだけの戦いが失われ、
Back to Top
daci92 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 10-Dec-2012
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1937
  Quote daci92 Quote  Post ReplyReply #624 Posted: 02-Feb-2014 at 15:04
Истиов вчера возеше на петка, а често и ноќните ги вози.
Back to Top
N23 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2159
  Quote N23 Quote  Post ReplyReply #625 Posted: 02-Feb-2014 at 14:47
Старите автобуси кои претходно се користеа во главниот град, освен што беа премногу стари, го загадуваа воздухот и не беа соодветно затоплени и климатизирани, сега се минато. - Јанакиевски

Дали?


Ваков и уште минимум 10-тина други секој ден си возикаат низ Скопје.  И врв на се Миле вика: "го загадуваа воздухот и не беа соодветно затоплени", арно ама сликава е направена у екот кога сите се трескаа како Скопје е премногу загадено и кога температурите и преку ден беа под 0. Да го стават на детектор за лага, истиот за 5 секунди ќе експлодира.


23ka.wordpress.com
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15368
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #626 Posted: 29-Jan-2014 at 08:59
Панорамско тркало, нови постојки, смарт тикетинг: Во што ќе инвестира ЈСП Годинава?

Нешто повеќе од 6,5 милиони евра ќе одвои Јавното сообраќајно претпријатие Скопје за инвестиции за оваа година. Според Инвестиционата Програма на претпријатието за 2014 година, најголем дел од парите 49,9 % од парите ќе бидат наменети за инвестиции во опрема, 44,9 % за градежни работи, а останатите 5,2 % од парите ќе бидат инвестирани во превозни средства. Дел од парите ЈСП Скопје ќе ги обезбеди од сопствени средства, а дел од донации.

Еве дел од инвестиции што годинава претпријатието планира да ги реализира:

Набавка на нов нископоден зглобен автобус 284.552 евра (сопствени средства)

Патничко и сервисно возило за интервенции 56.910 евра (сопствени средства)

Нови постојки 1.073.170 евра (сопствени средства и Град Скопје, реализација 2015 година)

Опрема за аларм и видео надзор на објекти и автобуси 200.000 евра ( сопствени средства, реализација 2014 година)

Реконструкција на хали за прифаќање на автобуси 260.162 евра ( сопствени средства)

Систем за наплата со смарт тикетинг 1.951.219 евра ( сопствени средства и Град Скопје, реализација 2014 година)

Жичница 104.878евра

Повеќе на http://faktor.mk/archives/94308?utm_source=rss&utm_medium=rss&utm_campaign=panoramsko-trkalo-novi-postojki-smart-tiketing-vo-shto-kje-investira-jsp-godinava#
За сè има вторпат
Back to Top
Skopjanecot View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 31-Oct-2013
Online Status: Offline
Posts: 147
  Quote Skopjanecot Quote  Post ReplyReply #627 Posted: 27-Jan-2014 at 18:52
Originally posted by ovaj_stariov

Очекувам од ЈСП денеска да изјават дека додека трае изложбава на музејски автобуси две линии ќе бидат затворени поради недостаток на возила


Applause
good one Big%20smile


Edited by Skopjanecot - 27-Jan-2014 at 18:53
All truth passes through three stages. First, it is ridiculed. Second, it is violently opposed. Third, it is accepted as being self-evident.

Arthur Schopenhauer
Back to Top
phenomenon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Oct-2010
Location: Kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 2691
  Quote phenomenon Quote  Post ReplyReply #628 Posted: 27-Jan-2014 at 15:17
Originally posted by ovaj_stariov

Очекувам од ЈСП денеска да изјават дека додека трае изложбава на музејски автобуси две линии ќе бидат затворени поради недостаток на возила


Само две? Не биди толку оптимистичен.
開始されていないだけの戦いが失われ、
Back to Top
ovaj_stariov View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 02-May-2008
Location: Prilep
Online Status: Offline
Posts: 1321
  Quote ovaj_stariov Quote  Post ReplyReply #629 Posted: 27-Jan-2014 at 10:23
Очекувам од ЈСП денеска да изјават дека додека трае изложбава на музејски автобуси две линии ќе бидат затворени поради недостаток на возила
build.mk, гради форумска историја
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15368
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #630 Posted: 27-Jan-2014 at 10:17
Музејот на автобуси поставен во Ѓорче Петров

Музејот на автобуси ја покажува историјата и развојот на Јавното сообраќајно претпријатие „Скопје“. Лоциран е во автобазата на претпријатието во Ѓорче Петров и содржи поставка од седум автобуси од марките: „Лејланд“, „Санос“, „Раба“, „Ман“, „Икарус“. Овие автобуси превезувале патници во различни периоди, почнувајќи од 1969 година.



Автобусите се изложени на отворен простор, оградени со специфична ограда, на површина од 650 метри квадратни. Музејот официјално се очекува да биде отворен за околу две недели.

- Минатата година ЈСП „Скопје“ прослави 65 години од своето основање и благодарение на Владата на Република Македонија и Град Скопје се заокружи проектот за обнова на возниот парк. Оттаму се наметна идејата за отворање Музеј на автобуси, информира ЈСП „Скопје“.

Автобусите ја раскажуваат историјата на ЈСП „Скопје“



Стариот англиски „Лејланд“ е од 1969 година. Има поминато 1.050.000 километри и бил во сообраќај до 18 јануари 2012 година.

Има три автобуси од марката „Санос“ - првиот е единечен, другиот е двоен, како и туристички автобус со 39 седишта. Овие два „Саноси“ произведени во 1982 година имаат поминато најмногу километри. Двојниот поминал 1.450.000, а километражата на единечниот застанала на 1.950.000 километри.

Во базата има два автобуса од марката „Икарус“, произведени во 1987 и во 1991 година. Двата поминале повеќе од милион километри пред да се пензионираат во 2012 година.

Се планира да се постави уште еден автобус од марката „Ман“ од 1997 година, кој се уште се вози и има поминато, исто така, милион километри. Ќе се постави и еден од старите минибуси.

Во секој од автобусите има поставено табла со податоци за техничките карактеристики на возилото, датум на производство и поминати километри.

Сите автобуси во возна состојба



Претходно, сите автобуси биле репарирани. „Лејландот“ комплетно бил репариран во 2007 година за 60-годишнината на ЈСП „Скопје“. Другите автобуси имаат обновена каросерија и нови гуми. Нивната состојба секојдневно се следи. Од време на време се чистат и се мијат од надвор и од внатре, во зависност од временската состојба. Поинаква заштита нема.

Во иднина, можеби по 10 години, во Музејот ќе се најдат и сега новите украински автобуси „Лаз“, како и двокатните кинески возила од „Јутонг“.

- За овој Музеј не беа потребни дополнителни парични средства бидејќи станува збор за веќе постоечки автобуси и делови од нив, информираат од ЈСП „Скопје“.

Бесплатен влез во Музејот



Старите автобуси може да ги види секој заинтересиран, бидејќи се изложени во автобазата, само претходно мора да се најави на телефонот 2041-581. Влезот е бесплатен.

Од ЈСП „Скопје“ очекуваат посетители од сите категории, особено деца од предучилишна возраст и од основните училиште.

http://kurir.mk/republika/skopje/145811-Muzejot-na-avtobusi-postaven-vo-Gorce-Petrov
За сè има вторпат
Back to Top
Skopjanecot View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 31-Oct-2013
Online Status: Offline
Posts: 147
  Quote Skopjanecot Quote  Post ReplyReply #631 Posted: 24-Jan-2014 at 14:42
Originally posted by Џоле

Во меѓувреме, во Скопје...


LOL
Banksy in Sk инсталација
Се скинав од смеење
All truth passes through three stages. First, it is ridiculed. Second, it is violently opposed. Third, it is accepted as being self-evident.

Arthur Schopenhauer
Back to Top
phenomenon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Oct-2010
Location: Kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 2691
  Quote phenomenon Quote  Post ReplyReply #632 Posted: 24-Jan-2014 at 12:06
Oва не е ништо. На времето приватниците возеа со нозе завиткани во ќебе.
開始されていないだけの戦いが失われ、
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15368
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #633 Posted: 24-Jan-2014 at 11:19
Во меѓувреме, во Скопје...

За сè има вторпат
Back to Top
mr bombastic View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 10-Jun-2011
Online Status: Offline
Posts: 420
  Quote mr bombastic Quote  Post ReplyReply #634 Posted: 03-Jan-2014 at 05:02
Аххх Мишко Мишко, која бе грешка во процедурата после цела година, кои грешки бе при изработка на спецификацијата....цццц па ова ти е трагикомедија народе
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #635 Posted: 03-Jan-2014 at 04:00
по кој пат? се изгубив во броење...
Architects create dreams...politicians create nightmares
Back to Top
OCB View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: 54
Online Status: Offline
Posts: 921
  Quote OCB Quote  Post ReplyReply #636 Posted: 03-Jan-2014 at 02:10
Верглај Мишко.

ПОНИШТЕН ТЕНДЕРОТ ЗА ЕЛЕКТРОНСКА НАПЛАТА НА БИЛЕТИ

Јавното сообраќајно претпријатие „Скопје“ го поништи тендерот за воведување систем на електронска наплата на билетите и за автоматска локација на автобусите. Досега пропаднаа три тендери за воведување на овие новитети затоа што, како што вели директорот Мишо Николов, се работи за софистицирана технологија поради што се прават многу грешки при изработката на спецификацијата.

- Така беше и овој пат. Имаше грешка во процедурата и се јави ситуација која не беше детаљно регулирана со Законот за јавните набавки. Се јавија четири фирми, државната комисија отфрли три, остана една и требаше да се спроведе постапка со преговарање, која детаљно не е регулирана со Законот - објасни Николов.

На последниот тендер за воведување електронска наплата со т.н. паметни билети се јавија четири фирми: турската „Kенткарт“, чешката „Микроелектроника“, „Т-мобиле“ и норвешкиот конзорциум „Бро-ог тунел-селскапет“.

ЈСП најпрвин ја избра турската компанија „Kенткарт“, меѓутоа по жалба на друг понудувач, таа одлука беше поништена од страна на државната комисија за жалби. Според одлуката на комисијата, три фирми беа исклучени од евалуација и остана само една, „Микроелектроника“ од Чешка.

Ова е четврти конкурс со кој претпријатието се обидува да ја модернизира наплатата во своите автобуси, односно обид да ги замени хартиените билети со електронски картички. Претходните три обиди, кои беа спроведени во изминативе пет години, беа неуспешни од технички причини, а имаше и жалби поради кои постапките беа прекинувани.

Со новиот начин на наплата патниците ќе располагаат со пластифицирана картичка, која самите ќе може да ја дополнуваат со пари по принципот на припејд. При влегувањето во автобус специјален читач ќе одзема од сумата колку што чини возењето. Новиот систем ќе ги намали турканиците во возилата и застојот што настанува додека патниците купуваат билети од возачот или ги отчукуваат картичките.

Според досегашните најави, за воведување на системот ќе се вложат три милиони евра, а парите ќе ги обезбеди Град Скопје.

http://dnevnik.mk/?ItemID=89BB0F41F38C6A4D9BE7F4BA42207410
Back to Top
ovaj_stariov View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 02-May-2008
Location: Prilep
Online Status: Offline
Posts: 1321
  Quote ovaj_stariov Quote  Post ReplyReply #637 Posted: 20-Dec-2013 at 12:32
Originally posted by alexsend

До кога ќе се задоволувате со под просечност!
До кога со логиката "подобро нешто него ништо"?
До кога ќе бидете среќни знаејки дека сте подобри од најлошите?


Стварно не ви ја разбирам логиката, гледајте реално.
До пред некоја година додека беше претходниот закон видовме какви автобуси се возеа и уште се возат де, но има некакво подобрување.
Убаво пишал санос, многу подобро е да се возиш во еуро 2 отколку еуро 0.

Истото е и со колите, стоедените и југата се заменија со корси и фиести, што како и да погледнеш е позитивно.
Е тоа што нагло се зголемува возниот парк особено во Скопје е реалниот проблем и таму треба да се работи преку подобра понуда во јавниот превоз, ограничувања за автомобили во централно градско подрачје и сл.
build.mk, гради форумска историја
Back to Top
alexsend View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2011
Location: Скопје, Центар
Online Status: Offline
Posts: 2086
  Quote alexsend Quote  Post ReplyReply #638 Posted: 20-Dec-2013 at 12:18
До кога ќе се задоволувате со под просечност!
До кога со логиката "подобро нешто него ништо"?
До кога ќе бидете среќни знаејки дека сте подобри од најлошите?
Јас Скопје никогаш не сум го замислувал вака.
Back to Top
sanos_a View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 19-Aug-2009
Online Status: Offline
Posts: 149
  Quote sanos_a Quote  Post ReplyReply #639 Posted: 20-Dec-2013 at 09:53
па подобро еуро 2 одколку еуро 0, или за вас е подобро да се возите во автобуси како што има југ турист куманово одколку да се возите во високо туристички автобус кој е еуро 2?
најдобриот форум за автобуси
www.autobusi.net/forum
Back to Top
alexsend View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2011
Location: Скопје, Центар
Online Status: Offline
Posts: 2086
  Quote alexsend Quote  Post ReplyReply #640 Posted: 19-Dec-2013 at 16:43
Еуро2
Јас Скопје никогаш не сум го замислувал вака.
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 3031323334 86>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.422 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.