![]() |
![]() |
![]() |
Возен парк (ЈСП - двокатни автобуси) |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 3031323334 90> |
Author | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Dexter26 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 2035 |
![]() ![]() |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
![]() Добро де, јас сум старомоден, го имаме потпишано, ама не го спроведуваме, бидејќи не сме обврзани да го спроведуваме, а тоа според моето лично мислење, делува исто како да не сме го потпишале воопшто. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
oWl ![]() Newbiе ![]() Joined: 07-Apr-2011 Online Status: Offline Posts: 0 |
![]() ![]() |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Македонија е потписник на Протоколот од 2004 година. Македонија како потписник на Протоколот од Кјото е земја која спаѓа во земјите кои немаат обрска да ги намалува своите емисии на стакленички гасови. Обрските кои Македонија ги има како потписник на Рамковната Конвенција за климатски промени е поднесување Извештаи на Република Македонија кон Конвенцијата. Првиот ваков извештај Македонија го поднесе во 2003 година. За другите држави немам информации. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
zabegan ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Jul-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 7859 |
![]() ![]() |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
тоа со удобноста на патниците не држи вода, без разлика колкав е бројот на автобуси (а треба да е дупло поголем за да се исполни твојава теза), секогаш патниците на горниот спрат ќе си седат во удобство, а оние доле ќе се гужваат и нервираат, додека во зглобен автобус патниците се подеднакво распоредени на еден единствен простор, и тоа простор со многу поголем капацитет од оној на двокатните |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Dexter26 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 2035 |
![]() ![]() |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Е ова е веќе нешто.
MotorModel: CUMMINS-Anglija Побарав за ова на Интернет. Cummins е американска фирма која се занимава со дизајн, производство и дистрибуција на мотори и технологии за системи за пренос на гориво, контрола на емисии на гасови и друго. Во 1973 ја купиле британската фирма Holset Engineering, која се занимавала со производство на турбополначи за дизел мотори над 3 литри и за машини кои трошат електрична енергија. Во 2006 Holset е преименувана во Cummins Turbo Technologies, а работи освен во САД и Британија, меѓу другото и во Кина, Индија, Бразил и Холандија. Се обидов на официјалниот веб сајт на Cummins http://www.cummins.com/ да најдам официјални спецификации за моторот кој го користат двокатните градски автобуси од кинески Јутонг, но безуспешно. Edited by Dexter26 - 01-Jul-2011 at 13:03 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ma ![]() Groupie ![]() Joined: 04-Mar-2011 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 0 |
![]() ![]() |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
До phenomen - како си запнал и јапонски ќе не научиш. Во прилог ја имаш целосно твојата табу- тема.Ова во прилог е скратен технички опис / по барање на тендерот / од новинарски кажано - блиски извори! ---------------------------------------------------------------------------------------------
DVOKATEN GRADSKI AVTOBUS
Tehni~ka specifikacija na voziloto
Edited by pbanks - 01-Jul-2011 at 11:51 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Граѓанин ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 29-Jun-2011 Online Status: Offline Posts: 233 |
![]() ![]() |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
[QUOTE=phenomenon] Одлично! Ова е веќе нешто. Може и статија за скопските Јутонзи ќе склопам. Штета што сум на престој во странство, инаку повеќе ќе се распрашав во ЈСП, кајшто имам познати. Во секој случај ова е задоволително. Фала за трудот
![]() |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
phenomenon ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 26-Oct-2010 Location: Kumanovo Online Status: Offline Posts: 2691 |
![]() ![]() |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
開始されていないだけの戦いが失われ、
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Граѓанин ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 29-Jun-2011 Online Status: Offline Posts: 233 |
![]() ![]() |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Немам прегледано по форумов (се извинувам ако повторувам веќе продискутирани прашања), но баш би сакал да знам што ќе се случи со старите автобуси. Дали ќе ги раздадат по други градови во Македонија, или ќе се расходуваат како старо железо? Edited by Граѓанин - 01-Jul-2011 at 06:49 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Граѓанин ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 29-Jun-2011 Online Status: Offline Posts: 233 |
![]() ![]() |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Очигледно намерата била да се заштеди на простор (10,6 наспроти 17,6 м) во нашиве густи сообраќајни прилики. Капацитетот е помал (100 наспроти 176 патника), но земајќи предвид дека бројот на Јутонзите е доста голем, тоа ќе значи дека ќе имаат достатна честота за да го оправдаат помалиот капацитет, а со тоа значи не само што се штеди на простор и растоварува сообраќајот, туку и значително се зголемува удобноста на патниците бидејќи истите ќе бидат распоредени на два ката. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Граѓанин ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 29-Jun-2011 Online Status: Offline Posts: 233 |
![]() ![]() |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Одлично. Благодарам многу. Ова би било достатно за потребите на Википедија.
Статијата ја имам изработено поодамна, пред да се воведат (па и најават) новините. Сега дел од неа е дефинитивно застарен и треба да се преработи. Ова што сега го правам се некои клучни подновувања, колку да не биде тотално вон курс додека не смогнам сили да ја преработам потемелно. Најдолу ставив навигационен шаблон за линиите на ЈСП и се надевам дека ќе ги пополниме со соодветни информации од нивната страница и одделот на форумов што се занимава со нив. Инфокутијата пак, што треба да оди во секоја статија има и шематски план, но би сакал да почекам да го пуштат планерот за да можам поточно да се информирам за маршрутите, каде сè поминува секоја линија, кои се местата, станиците и каде се преклопуваат со други линии и останатите видови на превоз (префрлување, клучки и сл.) Засега, гледајќи од анимираните карти на ЈСП што ги има за неколку линии, составив еден урнек за Двојка (на втората половина од наведенава страница за инфокутијата) за нејзина примена со шема на патот најдолу и називи на станиците (се стиска за да се расклопи). Мислам дека е интересно. Edited by Граѓанин - 01-Jul-2011 at 06:48 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Dexter26 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 2035 |
![]() ![]() |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ооо, американски мотор, тешко нас.
Со сета почит за американците, факт е тоа дека се индустриски и технолошки најразвиена сила во целиот свет, но моторите можат и подобри да им бидат. Поеколошки мотори со помала побарувачка прават европејците, со предност на германците се разбира. "Ги исполнуваат сите потребни стандарди, еколошки се, имаат автоматски управувана рампа за инвалидски и детски колички, целосно се климатизирани." Без апсолутно никаква конкретна информација, кои стандарди ги исполнуваат, кој конкретен модел на мотор користат, кој конкретен автоматски менувач на брзини користат и така натаму. Американците можат и подобри мотори да направат, но за пари прават мотори што трошат што е можно повеќе гориво, за да има што е можно поголема и помасовна побарувачка на нафта и нафтени деривати, се разбира. Имено, САД се единствената држава во светот која не го има потпишано протоколот од Кјото, а не ни планираат. Македонија, заедно со Албанија, Црна Гора, Србија, Косово, Босна и Херцеговина и Молдавија, се единствени држави од југоисточна Европа кои не го имаат потпишано протоколот од Кјото, но барем размислуваат за пристапување кон протоколот, додека САД се единствената држава во светот која што воопшто не сака ни да чуе за протоколот од Кјото. Тешко нас, ова е дефинитивно една дебела квазипатриотска инвестиција, капацитет до 80 патници, односно помал капацитет од поевтините и поквалитетните нископодни градски автобуси од украински ЛАЗ, американски мотор, без наведување на конкретниот модел на моторот, автоматски менувач на брзини, без наведување на конкретниот модел на менувачот, и уште многу други спецификации кои што се спомнати, но не се конкретно потенцирани. "Купив нов компјутер, ама не знам што компоненти се, ми рекоа дека е со најнови компоненти, 64 битен процесор итн... но бидејќи и самиот не се разбирам од компјутери, им дозволив да ми ги соберат парите, без притоа да знам за што ги дадов." Е баш ваква е оваа инвестиција, купуваме нови двокатни градски автобуси, ама не знаеме ништо конкретно за истите. Тешко нас со овие автобуси што допрва ќе ги дочекаме и ќе ги трпиме, кој знае што се крие зад тие американски мотори и сите останати непотенцирани компоненти. Edited by Dexter26 - 01-Jul-2011 at 02:01 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Тркало ![]() Senior Member ![]() Joined: 31-Dec-2010 Location: Охрид Online Status: Offline Posts: 1179 |
![]() ![]() |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Работава е баш таква.Сам себе убијал. ![]() А сега,гледајќи го двокатниов на сликава од назад пак ме потсети на друга марка.Легенди се кинезиве. ![]() |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
N23 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 03-Feb-2011 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2159 |
![]() ![]() |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
![]() Еден двокатен е за 6к евра поскап од нископоден, а ние зиаме само 4. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
За техничките карактеристики, досега едвај и со тешки маки го склопивме ова: (плус податокот дека се работи за 6,7 литарски мотор со моќност од 220 коњски сили.) ![]() Името на моделот официјално се води како ZK6116HGS Но потполно идентична е ознаката и за другиот двокатен модел на ЈУТОНГ, оној што го произведуваат масовно. Претпоставувам шасијата е иста (едит... всушност ни шасијата не може да биде потполно иста, затоа што тој модел е долг 11,3 метри), како и голем број од деловите, но сепак не ми е јасно како може да бидат означени како потполно ист модел: ![]() Edited by Cloverstack - 30-Jun-2011 at 23:28 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
toasumjas ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 25-Jun-2010 Location: Skopje/ljubljan Online Status: Offline Posts: 434 |
![]() ![]() |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
67 двокатни автобуси тргнаа од Кина кон Македонија
29.06.2011 - 17:46 | Бизнис ![]() Двокатните автобуси тргнаа на пат за Скопје. Од вчера 67 нови автобуси од фабриката Јутонг се на пат кон пристаништето во Хонг Конг. Со брод од таму ќе тргнат кон Солун, а низ скопските улици треба да почнат да возат кон крајот на август. Од пратката што е на пат кон земјава 66 се затворени, а еден автобус е од отворен панорамски тип. Скопските автобуси не се произведуваат сериски и нема да се возат никаде на друго место, дизајнирани се само за Скопје во ретро стил, како автобусите што се возеле пред педесетина години. Ги исполнуваат сите потребни стандарди, еколошки се, имаат автоматски управувана рампа за инвалидски и детски колички, целосно се климатизирани. Досега во земјава пристигна еден двокатен автобус. До 2013 вкупно ќе има 202 вакви автобуси, 15 отворени двокатни и 80 нископодни автобуси. Освен тоа ќе има и 16 минибуси, со што целосно ќе се обнови возниот парк на ЈСП. Наташа Хациспиркоска Стефанова ima i video http://www.sitel.com.mk/dnevnik/biznis/67-dvokatni-avtobusi-trgnaa-od-kina-kon-makedonija |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Граѓанин ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 29-Jun-2011 Online Status: Offline Posts: 233 |
![]() ![]() |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Дали некој има податоци за техничките карактеристики на возилата? Исто така, пишувајќи на Википедија, не ми е јасно ни како се нарекува моделот. На нивната страница нема наведено карактеристики (за разлика од редовните модели), а нема ни посебна страница за овие автобуси. Само статии за новости со написи исто како нашиве.
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
vlatko.mk ![]() Senior Member ![]() Joined: 17-Sep-2010 Online Status: Offline Posts: 259 |
![]() ![]() |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
ТРГНУВА ПРВАТА ПРАТКА НА ДВОКАТНИ АВТОБУСИ
Овој викенд се очекува да тргне првата пратка од 67 автобуси од зделката со кинеската компанија „Јутонг“ за 202 двокатни автобуса наменети за јавниот превоз во Скопје. Автобусите ќе патуваат со брод од пристаништето во Хонг Конг до Солун, од каде што ќе возат до Скопје. Се очекува во државава, конечно, да стасаат кон средината на август, а веќе до почетокот на учебната година да почнат и да возат по скопските улици. Од фабриката Јутонг во Женгжоу на 26, 27 и на 28 јуни се испорачани 67 новопроизведени двокатни автобуси што ќе се користат во јавниот градски превоз во Скопје. Од нив, еден е од отворен тип и ќе биде наменет за панорамско разгледување на градот. Автобусите што треба да стасаат ќе бидат идентични со оној што веќе трет месец вози по скопските улици. Со ретродизајн, емисија на издувни гасови „ЕУРО 4“, дигитален тахограф, автоматски управувана рампа за инвалидски и детски колички, целосно климатизирани. Автобусите имаат капацитет за 80 патници, по 20 за седење и стоење на долниот кат и 40 само за седење на горниот кат. Отворените два од зделката за 202 даблдекери и дополнително договорените 15 ќе се разликуваат од „обичните“ двокатни единствено по отворениот покрив и дополнителната опрема, како што се слушалки, микрофони, чадори и пепелници на отворениот покрив. Според договорената зделка, целосна испорака на 202 автобуса треба да заврши до крајот на 2013 година. Односно, првата пратка од 67 автобуси да се реализира до крајот на годинава, до крајот на идната година да се испорачаат уште најмалку 68, а во 2013 да се произведат преостанатите автобуси. Отворените 15, пак, предвидено е да бидат готови и испорачани во Скопје најдоцна до декември в година. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Dexter26 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 2035 |
![]() ![]() |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
![]() Единствениот проблем кај новите градски автобуси и од украински ЛАЗ и од кинески Јутонг е фактот дека и едните и другите се дизајнирани и произведени за градови со организиран и здрав сообраќај, а не за град како Скопје, исполнет со дупки, несовесни учесници во сообраќајот, а во тоа спаѓаат и возачи и пешаци и патниците во такси возилата и во градските автобуси и така натаму, или со други зборови кажано, град со дезорганизиран и нездрав сообраќај. А кога сме кај двокатните градски автобуси од кинески Јутонг, првата пратка со автобуси веќе е тргната кон Македонија: 67 двокатни автобуси тргнаа од Кина кон Македонија http://www.sitel.com.mk/dnevnik/biznis/67-dvokatni-avtobusi-trgnaa-od-kina-kon-makedonija Edited by Dexter26 - 29-Jun-2011 at 17:56 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
vladegf ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Dec-2009 Location: skopje Online Status: Offline Posts: 638 |
![]() ![]() |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Да не се факаме за сламка ама на Јутонгот му е скршен предниот десен фар. Што се случило незнам ама на лошо тргна со новиве автобуси,2-3 Лаз-а имаа судар, Јутонгов се поткачил за нешто, до кога ке се оштетуваат возилава незнам
![]() |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
zabegan ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Jul-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 7859 |
![]() ![]() |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
а дури и hop on - hop of не одговара на наши услови, а дури и да е нешто такво изводливо, туристите ќе си имаат проблеми со користење на истиот исто така, панорамскиот автобус си има една намена, патниците во него да разгледуваат знаменитости без воопшто да се симнат од него, затоа се вика панорамски автобус и е отворен за поубав поглед... сите останати услуги со превоз на туристи може да користат ама баш било каков автобус, воопшто не е битно дали е двокатен или панорамски |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 3031323334 90> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |