build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Железници
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Возен парк (општо)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 3031323334 42>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
beTon View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 25-Jun-2008
Online Status: Offline
Posts: 3893
  Quote beTon Quote  Post ReplyReply #621 Posted: 01-Dec-2008 at 13:09
па не е само буџет во игра, ако разбра за сите инфраструктурни инвестиции одиме на баци рака во ММФ и ЕБРД, каде ќе бараме неколку милијарди како би ги стигнале комшиите и би се поврзале со нив на време, бар!од толкава пита ќе остане некој залак и за нови вагони и локомотиви...                         
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #622 Posted: 01-Dec-2008 at 13:01
Епа луѓе суштината во текстот лежи неколку зборови пред тие 50 нови вагони и локомотиви. Владата наредната година ќе префрли 2 милиони евра. Со 2 милиони евра не може да се купи ниту пола локомотива и едвај по некој патнички вагон. Значи, сепак нема ништо од овие 50 нови вагони.
Ама, најавата за репарирање на 30 патнички вагони наредната година е суперBanana. Тоа ќе значи подобри услови за патување и повеќе возови на сегашните релации.
Back to Top
vardar View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Mar-2008
Online Status: Offline
Posts: 1106
  Quote vardar Quote  Post ReplyReply #623 Posted: 01-Dec-2008 at 12:02
Originally posted by Vladimir P

Многу чундна ми е задната реченица 50 нови вагони ???!!
Од каде новинаров е ископа оваа информација
 
Па баш затоа со црвено го обележав LOL ти си доста информиран и да се шушка дека владата конечно ќе фрли некој денар сигурно и ти би знаел. Да не мислел/рекол министерот реновирани вагони и локомотиви а новинаров само нови слушнал  LOL
Back to Top
beTon View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 25-Jun-2008
Online Status: Offline
Posts: 3893
  Quote beTon Quote  Post ReplyReply #624 Posted: 01-Dec-2008 at 11:46
па види директорите не секогаш се запознати со размислите на министерот или премиерот и блиските донив тимови за демографски развој LOL убаво велит новинарот министерот најави! кажи Владимир има шанси колска да стане доволно профи за да евнтуално понуди некој тип на лиценциран трамвај или вагони па така да се одржува сетне во живот?! 
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #625 Posted: 01-Dec-2008 at 11:42
Многу чундна ми е задната реченица 50 нови вагони ???!!
Од каде новинаров е ископа оваа информација
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
vardar View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Mar-2008
Online Status: Offline
Posts: 1106
  Quote vardar Quote  Post ReplyReply #626 Posted: 01-Dec-2008 at 08:28
 

Фабриката „Колска“ не се продава

ВЕЛЕС - По двата неуспешни тендера за продажба на велешката фабрика за шински возила „Колска“, Владата не планира повторно да ја продава.

„Таква одлука не сме донеле, ако биде донесена, ќе ве информираме“, изјави министерот за транспорт и врски, Миле Јанакиески, при посетата на единствената фабрика за сервисирање на возовите на „Македонски железници“ во државава.

Тој ја посети фабриката за да види какви се условите за работа и дали има капацитет да реновира триесет патнички вагони. Министерот смета дека ќе се обезбеди доволно работа за „Колска“ чии вработени се жалат на ниски плати и лоши услови за работа.

„Фабриката мора интензивно да работи. Повеќе да се мисли на работа отколку на штрајкови“, им порача Јанакиески на работниците. Тој не се сретна со синдикалците кои бараат да им бидат исплатени трите заостанати плати и придонеси. Јанакиески рече дека добил уверување од директорката дека до Божик ќе им бидат дадени две плати, а во текот на следната година и последната.

„За нас најголемото ветување е дека ќе имаме работа. Немавме работа во патничкиот дел лани, а половина од луѓето се вработени таму. По ова ќе има можност да бараме нови 15 луѓе“, нагласи Фани Стојановска, управителка на „Колска“.

Јанакиески најави дека државата ќе вложи два милиона евра за подобрување на условите во железничкиот сообраќај и ќе набави 50 нови вагони и локомотиви за да се забрза превозот на патници и стоки. (С.Ќ.Н.)

 
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #627 Posted: 30-Nov-2008 at 03:09
Еве ја целата информација, за репарацијата во Колска - Велес


Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #628 Posted: 30-Nov-2008 at 02:20
Originally posted by BOJAN

Најпрво нешто OFF TOPIC, Марки Рамонс направи хаос на Таксират на Сајмиште(за оние што ги љубат РамоунсиBig%20smileCrazy.




Originally posted by BOJAN

Iscrew, од мене имаш чиста петка за сликите од репарираните вагони и Шпанци. Прекрасно луѓе, се гледа дека луѓево од МЖ се трудат, навистина ни требаат нови возови, башка се и прекрасни внатре. Мала забелешка и кај мене би имале за Шпанците во смисла на тоа зошто се фарбаат вака монотоно, хрватите се боља од нас во оваApplause.
И само едно прашање за Владимир, не разбрав од горе дали во моментов модернизираат еден или повеќе Шпанци и дали се знае кога ќе бидат пуштени во сообраќај Шпанците и патничките вагониNaughty?

И хрватите со нивната шаховница имаат малце зез но воглавном се со нов и добар дизајн.


Мислам дека нашата е по елегантна

Кај нив новите реновирани вагони изгледаат одлично


Да за оваа година се одвоени средства за една гарнитура, а до година се надевам усте неколку. А за кога е тоа не се знае точно, главно една локомотива од хрватска ни довага на почетокот на месецов


Edited by Vladimir P - 30-Nov-2008 at 02:44
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #629 Posted: 30-Nov-2008 at 01:39
Најпрво нешто OFF TOPIC, Марки Рамонс направи хаос на Таксират на Сајмиште(за оние што ги љубат РамоунсиBig%20smileCrazy.
Iscrew, од мене имаш чиста петка за сликите од репарираните вагони и Шпанци. Прекрасно луѓе, се гледа дека луѓево од МЖ се трудат, навистина ни требаат нови возови, башка се и прекрасни внатре. Мала забелешка и кај мене би имале за Шпанците во смисла на тоа зошто се фарбаат вака монотоно, хрватите се боља од нас во оваApplause.
И само едно прашање за Владимир, не разбрав од горе дали во моментов модернизираат еден или повеќе Шпанци и дали се знае кога ќе бидат пуштени во сообраќај Шпанците и патничките вагониNaughty?
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #630 Posted: 30-Nov-2008 at 01:30
Originally posted by lslcrew

Originally posted by Vladimir P

....најповеќе земји се на 25 kW напон.....

Владимир kW (киловати) се моќност, 25 kV (киловолти) е напон. Имаш грешка направено од една буква што многу значи.

kV(kilovolt)*A(amper)=kW(kilowat)  Обично се иде на високонапонски прежи за да се компензира со струјата (amper) што би течела за да се избегне магнетното влијание кое зависи само од амперите, ане од волтите. Ако имаш висок напон (волти) тогаш може да се заврши работа со малку ампери и да се добие иста моќност (вати).

Колку за споредба. Дома бољерот работи на 160 пати повеќе ампери од локомотива, што пак не го прави бољерот помоќен . Чисто да нема забуни околу електричните мерки.

Упс... извинете, греша, кирилица латиница и отиде, треба 25 kV 50 Hz
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
beTon View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 25-Jun-2008
Online Status: Offline
Posts: 3893
  Quote beTon Quote  Post ReplyReply #631 Posted: 30-Nov-2008 at 01:13
па немора да значи,добро би било и за трам, а добро би било и за на пруга, само од естетски аспект гледано. а се друго околу вирови, земјотреси и несовесни сограѓани, навистина незнам што да кажам, најдобро е во тој случај ни трам да не ставаме ниту пак пруги да оправаме или трасираме LOL само кај нас сеуште постои детска игра каменување возила со снег, а кога нема снег (многу нормално) со камења Ohno има и полошо - оштрење парички по шини или скокање пред воз...

Edited by beTon - 30-Nov-2008 at 01:16
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #632 Posted: 30-Nov-2008 at 01:04
Јас не би практикувал никаков ground level у сред град. Опасно е во секој случај, колку и да има заштита на голата жица. Знаеме кај нас какви вирови се создаваат по градот.
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #633 Posted: 30-Nov-2008 at 01:03
Инаку електричното напојување може многу лесно да се изведе подземно но тогаш би требало да биде изолирано и да се иде на принцип на магнетна индукција, што пак значи многу ампери со со самото тоа и кабли со преголеми диојаметри што практично би било многу бакар, а бакар е скап.Семак има една друга маана кај индукцијата, а тоа е преголеми струјни загуби за разлика од моменталниве решенија што ги имаме.

А ако мислиш на обична гола жица по сред пруга и да биде на принцип на оние количките у парк дане што се остварува краток спој меќу возот и жицата, тогаш тоа е исто како да чуваш одврзан лав у дома у двор.
Back to Top
beTon View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 25-Jun-2008
Online Status: Offline
Posts: 3893
  Quote beTon Quote  Post ReplyReply #634 Posted: 30-Nov-2008 at 01:03
имало ама не сум се потрудил да побарам правилно Ground-level power supply бетон што ќе праиш!
Back to Top
beTon View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 25-Jun-2008
Online Status: Offline
Posts: 3893
  Quote beTon Quote  Post ReplyReply #635 Posted: 30-Nov-2008 at 00:58
Originally posted by Vladimir P

Ни електрична ни дизел не може да прејде граница- сите влечни средства се за внатрешна употреба. Осим во посебни договори.

За електриката, галвански се одвоени и постојат повеке системи но затоа има и мултисистемски локомотиви на кој не им е важен напонот. па без проблеми проагаат граници (најповеќе земји се на 25 kW напон)

па добро преминуват граница, се менуваат локомотивите во меѓуграничниот простор а таму се раздвојуваат и мрежите...

кога сме кај овој муабет да прашам за трамовите мислам имам чуено дека има комбинации на подземно напојување, но не можам да најдам на нет ништо поконкретно, ми се чини оди во среде меѓу шини напојувањето?! или сум сонил нешто LOL

Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #636 Posted: 30-Nov-2008 at 00:57
Originally posted by Vladimir P

....најповеќе земји се на 25 kW напон.....

Владимир kW (киловати) се моќност, 25 kV (киловолти) е напон. Имаш грешка направено од една буква што многу значи.

kV(kilovolt)*A(amper)=kW(kilowat)  Обично се иде на високонапонски прежи за да се компензира со струјата (amper) што би течела за да се избегне магнетното влијание кое зависи само од амперите, ане од волтите. Ако имаш висок напон (волти) тогаш може да се заврши работа со малку ампери и да се добие иста моќност (вати).

Колку за споредба. Дома бољерот работи на 160 пати повеќе ампери од локомотива, што пак не го прави бољерот помоќен . Чисто да нема забуни околу електричните мерки.
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #637 Posted: 30-Nov-2008 at 00:51
Најдов некоја бројка од 2200-2300 kW. Колку да ви дадам споредба на пример. ХЕ Вруток доколку работи под пола пареа може да напојува околу 60 локомотиви.

Е сега има на пример некои локомотиви постари трожат и до 3000kW па и повеќе.
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #638 Posted: 30-Nov-2008 at 00:41
Владимир фала за спецификациите ме интересираа само онака информативно.

Инаку да се пресметува прецизна потрошња е апсурдно при толкав огромен склоп. Било кои математички пресметски содржат барем неколку апроксимации што пак ни дава само приближни бројки. Тоа ако е потребно го прави цел тим или па иде компјутерски. Или па во повеќето случаи иде со директно мерење.

Нас ипак најдобро ние е да си побараме готова бројка од интернет.
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #639 Posted: 29-Nov-2008 at 22:49
Originally posted by гитардемон

... не знам дали со твоја дозвола се таму или не), како и да е вреди да се погледнат. Повеќето локомотиви немаат видено чистење откако се произведени.

Не, но сликите додека идат по свет и на некој начин ја се појавува Македонија во било што, е добро.
А за чистотата стварно гледам да ги постирам онија кој пристојно изгледаат но многу малку се !!!!
Наша стара болка !
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5424
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #640 Posted: 29-Nov-2008 at 22:01


Еве добар сајт кој ги листа сите локомотиви од категоријата: http://www.geocities.com/hvithrafn/spisak/elok25.html

И има слики од прилично локомотиви (од кои 27 листани се во МЖ, Find -> MŽ дали се повеќе или помалку незнам)

Како и да е јас најдов 11 слики од македонски локомотиви (неколку од нив и на Владимир, не знам дали со твоја дозвола се таму или не), како и да е вреди да се погледнат. Повеќето локомотиви немаат видено чистење откако се произведени.
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 3031323334 42>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.211 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.