![]() |
![]() |
![]() |
Возен парк (општо) |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 3031323334 42> |
Author | ||
beTon ![]() Senior Member ![]() Joined: 25-Jun-2008 Online Status: Offline Posts: 3893 |
![]() ![]() |
|
па не е само буџет во игра, ако разбра за сите инфраструктурни инвестиции одиме на баци рака во ММФ и ЕБРД, каде ќе бараме неколку милијарди како би ги стигнале комшиите и би се поврзале со нив на време, бар!од толкава пита ќе остане некој залак и за нови вагони и локомотиви...
|
||
![]() |
||
BOJAN ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
![]() ![]() |
|
Епа луѓе суштината во текстот лежи неколку зборови пред тие 50 нови вагони и локомотиви. Владата наредната година ќе префрли 2 милиони евра. Со 2 милиони евра не може да се купи ниту пола локомотива и едвај по некој патнички вагон. Значи, сепак нема ништо од овие 50 нови вагони.
Ама, најавата за репарирање на 30 патнички вагони наредната година е супер ![]() |
||
![]() |
||
vardar ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 03-Mar-2008 Online Status: Offline Posts: 1106 |
![]() ![]() |
|
Па баш затоа со црвено го обележав
![]() ![]() |
||
![]() |
||
beTon ![]() Senior Member ![]() Joined: 25-Jun-2008 Online Status: Offline Posts: 3893 |
![]() ![]() |
|
па види директорите не секогаш се запознати со размислите на министерот или премиерот и блиските донив тимови за демографски развој
![]() |
||
![]() |
||
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
|
Многу чундна ми е задната реченица 50 нови вагони ???!!
Од каде новинаров е ископа оваа информација |
||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
||
![]() |
||
vardar ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 03-Mar-2008 Online Status: Offline Posts: 1106 |
![]() ![]() |
|
|
||
![]() |
||
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
|
Еве ја целата информација, за репарацијата во Колска - Велес
|
||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
||
![]() |
||
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
|
![]() ![]()
И хрватите со нивната шаховница имаат малце зез но воглавном се со нов и добар дизајн. ![]() Мислам дека нашата е по елегантна Кај нив новите реновирани вагони изгледаат одлично ![]() Да за оваа година се одвоени средства за една гарнитура, а до година се надевам усте неколку. А за кога е тоа не се знае точно, главно една локомотива од хрватска ни довага на почетокот на месецов Edited by Vladimir P - 30-Nov-2008 at 02:44 |
||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
||
![]() |
||
BOJAN ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
![]() ![]() |
|
Најпрво нешто OFF TOPIC, Марки Рамонс направи хаос на Таксират на Сајмиште(за оние што ги љубат Рамоунси
![]() ![]() Iscrew, од мене имаш чиста петка за сликите од репарираните вагони и Шпанци. Прекрасно луѓе, се гледа дека луѓево од МЖ се трудат, навистина ни требаат нови возови, башка се и прекрасни внатре. Мала забелешка и кај мене би имале за Шпанците во смисла на тоа зошто се фарбаат вака монотоно, хрватите се боља од нас во ова ![]() И само едно прашање за Владимир, не разбрав од горе дали во моментов модернизираат еден или повеќе Шпанци и дали се знае кога ќе бидат пуштени во сообраќај Шпанците и патничките вагони ![]() |
||
![]() |
||
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
|
Упс... извинете, греша, кирилица латиница и отиде, треба 25 kV 50 Hz |
||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
||
![]() |
||
beTon ![]() Senior Member ![]() Joined: 25-Jun-2008 Online Status: Offline Posts: 3893 |
![]() ![]() |
|
па немора да значи,добро би било и за трам, а добро би било и за на пруга, само од естетски аспект гледано. а се друго околу вирови, земјотреси и несовесни сограѓани, навистина незнам што да кажам, најдобро е во тој случај ни трам да не ставаме ниту пак пруги да оправаме или трасираме
![]() ![]() Edited by beTon - 30-Nov-2008 at 01:16 |
||
![]() |
||
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
|
Јас не би практикувал никаков ground level у сред град. Опасно е во секој случај, колку и да има заштита на голата жица. Знаеме кај нас какви вирови се создаваат по градот.
|
||
![]() |
||
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
|
Инаку електричното напојување може многу лесно да се изведе подземно но тогаш би требало да биде изолирано и да се иде на принцип на магнетна индукција, што пак значи многу ампери со со самото тоа и кабли со преголеми диојаметри што практично би било многу бакар, а бакар е скап.Семак има една друга маана кај индукцијата, а тоа е преголеми струјни загуби за разлика од моменталниве решенија што ги имаме.
А ако мислиш на обична гола жица по сред пруга и да биде на принцип на оние количките у парк дане што се остварува краток спој меќу возот и жицата, тогаш тоа е исто како да чуваш одврзан лав у дома у двор. ![]() |
||
![]() |
||
beTon ![]() Senior Member ![]() Joined: 25-Jun-2008 Online Status: Offline Posts: 3893 |
![]() ![]() |
|
имало ама не сум се потрудил да побарам правилно Ground-level power supply бетон што ќе праиш!
|
||
![]() |
||
beTon ![]() Senior Member ![]() Joined: 25-Jun-2008 Online Status: Offline Posts: 3893 |
![]() ![]() |
|
па добро преминуват граница, се менуваат локомотивите во меѓуграничниот простор а таму се раздвојуваат и мрежите... кога сме кај овој муабет да прашам за трамовите мислам имам чуено дека има комбинации на подземно напојување, но не можам да најдам на нет ништо поконкретно, ми се чини оди во среде меѓу шини напојувањето?! или сум сонил нешто |
||
![]() |
||
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
|
Владимир kW (киловати) се моќност, 25 kV (киловолти) е напон. Имаш грешка направено од една буква што многу значи. kV(kilovolt)*A(amper)=kW(kilowat) Обично се иде на високонапонски прежи за да се компензира со струјата (amper) што би течела за да се избегне магнетното влијание кое зависи само од амперите, ане од волтите. Ако имаш висок напон (волти) тогаш може да се заврши работа со малку ампери и да се добие иста моќност (вати). Колку за споредба. Дома бољерот работи на 160 пати повеќе ампери од локомотива, што пак не го прави бољерот помоќен ![]() |
||
![]() |
||
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
|
Најдов некоја бројка од 2200-2300 kW. Колку да ви дадам споредба на пример. ХЕ Вруток доколку работи под пола пареа може да напојува околу 60 локомотиви.
Е сега има на пример некои локомотиви постари трожат и до 3000kW па и повеќе. |
||
![]() |
||
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
|
Владимир фала за спецификациите ме интересираа само онака информативно.
Инаку да се пресметува прецизна потрошња е апсурдно при толкав огромен склоп. Било кои математички пресметски содржат барем неколку апроксимации што пак ни дава само приближни бројки. Тоа ако е потребно го прави цел тим или па иде компјутерски. Или па во повеќето случаи иде со директно мерење. Нас ипак најдобро ние е да си побараме готова бројка од интернет. ![]() |
||
![]() |
||
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
|
Не, но сликите додека идат по свет и на некој начин ја се појавува Македонија во било што, е добро. А за чистотата стварно гледам да ги постирам онија кој пристојно изгледаат но многу малку се !!!! Наша стара болка ! |
||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
||
![]() |
||
гитардемон ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Feb-2008 Online Status: Offline Posts: 5424 |
![]() ![]() |
|
![]() Еве добар сајт кој ги листа сите локомотиви од категоријата: http://www.geocities.com/hvithrafn/spisak/elok25.html И има слики од прилично локомотиви (од кои 27 листани се во МЖ, Find -> MŽ ![]() Како и да е јас најдов 11 слики од македонски локомотиви (неколку од нив и на Владимир, не знам дали со твоја дозвола се таму или не), како и да е вреди да се погледнат. Повеќето локомотиви немаат видено чистење откако се произведени. |
||
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
|
||
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 3031323334 42> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |