build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Железници
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Од соседството

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 3031323334 45>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #621 Posted: 30-Jul-2010 at 12:07
БАЛКАНКА АГЕНДА 133-2010
Проектот "Балкан експрес"

На 29 јуни 2010 под покровителство на Турската државна радио и телевизија – ТРТ започна остварувањето на проектот "Балкан експрес". Во рамките на овој проект кој ќе трае до 20 август, од различни Балкански држави преку емисии во живо на ТВ екрани ќе се презентираат културно историските богатства и убавини, архитектонските, туристичките карактеристики на регионот, а исто така ќе учествуваат гости од различни професии. На тој начин проектот "Балкан експрес" има голем придонес во воспоставувањето и обновувањето на мостовите на пријателство меѓу Турција и Балканските земји како и развој на културната соработка.

Турција има големо и богато историско искуство со Балканските земји кое ја поттикнува земјава да развива пријателски односи со сите земји од регионот. Како заедничка карактеристика на ова историско искуство, да кажеме дека денес во повеќето Балкански јазици се употребуваат голем број турски зборови или зборови од турско потекло. Меѓудругото најубавите Османлиски ремек дела ги украсуваат Балканските градови. Освен тоа, според официјалните податоци, на Балканскиот полуостров живеат околу 1 милион 100 илјади Турци. Покрај Турците, на Балканот живеат и голем број муслимани кои имаат слична судбина со Турците. Спорд официјални податоци денес на Балканот живеат околу 8 милиони муслимани. Проектот "Балкан експрес" од една страна на ТВ екраните ги пренесува прашањата кои одблиску ги интересираат и засегаат турската историја и култура, од друга страна пак има придонес во подоброто запознавање на културните и туристички можности на Балканот. Покрај тоа можеме да кажеме дека проектот “Балкан експрес” има значајна улога во меѓусебното зближување на Турците и граѓаните од балканските држави.

До 22 јули, преку проектот “Балкан експрес”, ТРТ на ТВ екрани пренесе мотиви од Бугарија, Романија, Србија и Унгарија. Поголемиот дел од емисиите се емитуваа во живо поради што наиде на голема заинтересираност од страна на локалното население на Балканските земји. Меѓудругото, да кажеме дека министерствата и локалните власти на земјите низ кои поминавме и се емитуваше емисијата изразија голема поддршка на проектот.

При емитувањето на емисиите во живо од Бугарија, бевме сведоци на противењето на некои Бугарски националисти, а кои се против членството на Турција во ЕУ како и тоа дека внатрешните политички пресметки се засниваат врз Турција и Турците. Бугарската националистичка партија Атака ја саботираше емисијата на “Балкан експрес” што се планираше да се емитува во живо од Софија. Но не треба да се заборави дека овие и слични партии ја формираат основата на маргиналните делови на општеството и не го одразуваат општиот став на Бугарија. Гледно од аспект на подобрувањето на односите меѓу Турција и Бугарија како и зближувањето на народите на двете земји, тоа може да се почувствува во секој чекор што беше фрлен на тоа поле.

Нема да претераме ако кажеме дека интересирањето на Романците беше многу големо кон Турците. Впрочем една од основните причини поради што турските бизнисмени најмногу преферираат да инвестираат во Романија можеби е токму оваа блискост и искреност на Романците. Не само во Романија, екипата на “Балкан експрес” наиде на големо интересирање и во Унгарија.

Во Белград имавме можност да го почувствуваме зближувањето меѓу Турција и Србија кое кулминира во последните 20 години. Покрај тоа што емисијата во живо ја емитувавме без никакви проблеми, исто така Српските државни институции ни обезбедија голема поддршка. Покрај тоа што кај српскиот народ претежно владеат големи предрасуди, не треба да се заборави дека во рамките на посетата на оваа земја имавме можност да увидиме дека се забележува омекнување. Проектот "Балкан експрес" има придонес во менувањето на предрасудите меѓу Турција и некои балкански земји и народи. Предрасудите и недоволната информираност претставуваат основни пречки пред запознавањето и разбирањето на другите општества. Проектот "Балкан експрес" индиректно има голема улога во воспоставувањето комуникации меѓу заедниците на различни држави, подобро меѓусебно запознавање и збогатување на културното богатство. Луѓето со меѓусебно запознавање и развојот на меѓусебниот дијалог можат да бараат и најдат решение на некои прашања. Затоа, проектот “Балкан експрес“ кој уште од почетокот на емитувањето го покажа својот ефект и влијание, ќе биде од корист истата соработка да продолжи со државните телевизии на Балканските земји.

http://www.trtmacedonian.com/trtworld/mk/newsDetail.aspx?HaberKodu=b5df0e59-8c0b-409d-a632-1fdceee9be49
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #622 Posted: 21-Jul-2010 at 15:08
Атина чека „зелено светло“ од Брисел за продажба на железниците
21.07.2010

Атина чека Европската комисија да и даде „зелено светло“ за планот на Владата со кој се предвидува приватизирање на грчките железници ОСЕ кои се во големи долгови, пишува денеска грчкиот весник „Катимерини“.

Грчката држава планира да продаде 49 проценти од филијала на компанијата ОСЕ, Треносе, која се занимава со патнички и товарен превоз чии долгови се проценуваат на 600 милиони евра.

Продажбата е дел од владината програма за приватизација, која пак е дел од планот за строго штедење кој Грција го договори со ММФ и ЕУ а во чија замена треба да добие 110 милијарди евра заем за справување со финансиската криза.

Загубите на грчките железници вкупно изнесуваат десет милијарди евра.

http://www.sitel.com.mk/dnevnik/biznis/atina-cheka-%E2%80%9Ezeleno-svetlo%E2%80%9C-od-brisel-za-prodazba-na-zeleznicite
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #623 Posted: 15-Jul-2010 at 11:20

Во 2008 Грњдељ попиша уговор со Косовски железници вреден 2,5 мил ЕУР за модернизација на една G16 (или попознатата 661 - Кенеди).

Зачувано е само постољето а се друго е сменето, т.е. добива нов поекономичен и појак мотор, две управљачници и потполно нов дизајн.

Се претпоставува дека ќе има и следна нарачка од уште 5 локомотиви, но ке видиме.
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #624 Posted: 15-Jul-2010 at 10:48
EMD JT38CW за косовската железница, произведена од хрватски Гредељ. Знае некој нешто повеќе за оваа набавка (колку се нарачани, по која цена, какви технички карактеристики и слично...)?

Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #625 Posted: 01-Jul-2010 at 14:22
Железница зарадила 3,4 милијарде динара


БЕОГРАД – Генерални директор Железница Србије Милован Марковић изјавио је да је то јавно предузеће у првих пет месеци 2010. превезло 4,9 милиона тона робе и од тога зарадило скоро 3,4 милијарде динара.

„На тај начин превоз робе и прихода од јануара до маја био је већи за трећину него у истом период прошле године. Обим превоза већи је за око 28, а прихода за око 26 одсто у односу на план пословања”, наводи се у његовој писаној изјави медијима.

Према речима Марковића, охрабрује и то да су највише порасли превоз и приходи у унутрашњем саобраћају и у извозу робе, што, како је рекао, наговештава наставак оживљавања дела српске привреде који је традиционално оријентисан ка превоза.

У међународном саобраћају, како је рекао, српска железница је превезла око 3,6 милиона тона робе, што је 74 одсто укупног укупног превоза.

Марковић је прецизирао да је у транзиту превезен један и по милион тона робе, односно око 31 одсто укупног превоза, у увозу око 1,13 милиона тона робе или 23 одсто укупног превоза, као и да је железницом извезено 977 хиљада тона робе, што је петина укупног превоза.

Бета
[објављено: 01/07/2010]

http://www.politika.rs/rubrike/vesti-dana/Zeleznica-Srbije-zaradila-34-milijarde-dinara.sr.html
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #626 Posted: 09-Jun-2010 at 14:50
Хах, нашата железница соопшти дека нема организиран превоз до Солун, барем така стои на сајтот на а1 телевизија... хаос и неорганизираност на железниците, замислете некој да тргне и да си остане во ГевгелијаThumbs%20Down...
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #627 Posted: 09-Jun-2010 at 13:40
Auto-voz Beograd-Bar od 11. juna

09. jun 2010. | 14:11 | Izvor: Tanjug
BEOGRAD - "Železnice Srbije" saopštile su da od petka, 11. juna, počinju letnju sezonu saobraćaja, kada će krenuti auto voz na relaciji Beograd - Bar - Beograd.

...

Skraćene trase zbog štrajka

Međunarodni vozovi "Helas ekspres" (Hellas Expres) i Olimpus" (Olympus) privremeno će večeras i sutra saobraćati skraćenim trasama zbog najavljenog štrajka "Grčkih železnica", dodaje se u saopštenju Železnica Srbije.

Voz "Helas ekspres", koji večeras polazi iz Beograda u 21 sat i 50 minuta, a u povratku iz Soluna kreće sutra u 17.05 sati, saobraćaće samo do i od stanice Đevđelija (Idomeni), a izostaće na deonici Đevđelija- Solun- Đevđelija.

Jutarnji voz "Olimpus", koji iz Beograda polazi za Solun sutra u 7 sati i 50 minuta, a iz Soluna za Beograd u 5.57 sati, saobraćaće takođe, samo do stanice Đevđelija (Idomeni).

Putnicima tih međunarodnih vozova biće obezbeđen autobuski prevoz na relaciji Đevđelija - Solun - Đevđelija, dodaje se u saopštenju.
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #628 Posted: 06-Jun-2010 at 19:44
Грција продава акции во државните компании

Грчката Влада планира да продаде дел од акциите во државната железница, водостопанството и во поштенската служба.



Министерот за инфраструктура, сообраќај и комуникациски мрежи Димитрис Репас изјави дека железничката компанија „Треносе“ бележи загуба од една милијарда евра годишно и оти ќе бидат укинати оние услуги, кои носат најголема финансиска загуба.

Репас и другите министри не прецизираа за кога е закажана продажбата на акциите и колку пари ќе бидат собрани. Грчката Влада претходно соопшти дека во следните три години планира преку приватизација да собере по една милијарда евра годишно, што е дел од обврските преземени согласно добиениот пакет помош од другите членки на Европската унија и Меѓународниот монетарен фонд.

Планирано е Владата во Атина да продаде 49 проценти од акциите во „Треносе“ и со тоа да се откаже од правото на контрола врз управувањето, а исто така ќе бидат продадени дест проценти од акциите во водостопанската компанија во Атина и 23 проценти од акциите во истата компанија во Солун.

Грчкиот министер за финансии Јоргос Папаконстантину претходно најави дека државата ќе продаде 39 проценти од акциите во поштенската служба.

Државата ќе задржи 51 процент од акциите во сите споменатите компании.

http://sitel.com.mk/dnevnik/biznis/grcija-prodava-akcii-vo-drzavnite-kompanii
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
VirginAtlantic View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jun-2009
Location: Софиjа
Online Status: Offline
Posts: 254
  Quote VirginAtlantic Quote  Post ReplyReply #629 Posted: 02-Jun-2010 at 22:05
Наjголемиот конкурент на државната БДЖ  /Бугарски Државни Железници/ моментно е приватната БЖК /Бугарска Железопатна Компаниjа/. Газдите са Романци /доскоро и Белгиjци/. Вероватно от 2011г. ке получи лицензиjа и за превоз на патници - на прво време помегу Букурешт и Варна.
Сега конкуренциjата става оште поголема со идването на 2 нови железнички компании - BD Schenker и Rail Cargo Austria.


БДЖ




БЖК




DB Schenker




Rail Cargo Austria



Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #630 Posted: 02-Jun-2010 at 12:25
Дружество на “Дойче бан” взе лиценз за жп превози у нас


Лиценз за железопътни превози на товари на дружеството „ДБ Шенкер Рейл България" ЕООД бе връчен официално в гр. Пирдоп от зам.-министъра на транспорта, информационните технологии и съобщенията Камен Кичев вчера. Това съобщиха от пресслужбата на транспортното министерство.

Лицензът дава право на дружеството да извършва железопътни превози на товари на територията на България.

За да започне да извършва железопътни превози, „ДБ Шенкер Рейл България" ЕООД сключи договор за достъп до жп инфраструктурата с генералния директор на Национална компания „Железопътна инфраструктура" (НКЖИ).

Дружеството „ДБ Шенкер Рейл България" ЕООД е собственост на немската компания DB Mobility Logistics, която от своя страна е част от групата на немските държавни железници Deutsche Bahn.
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #631 Posted: 02-Jun-2010 at 12:19
Проект за реновирање на Централната железничка станица Софија:
Самата станица, заедно со новиот бизнис и шопинг центар:





Внатрешноста:



Платформите кон колосеците:



Мостот кон колосеците и бизнис центарот:



Самите платформи:


"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #632 Posted: 26-May-2010 at 19:40

Класичен пример на скороевичко разбирање на демократија,
партии се тепат, народ страда.
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #633 Posted: 25-May-2010 at 15:20

Албанија ќе му плати милионска отштета на „Џенерал електрик“

Албанската влада, на име отштета, ќе и' плати 11 милиони евра на американската компанија „Џенерал електрик“. Одлуката е донесена на седница на владата откако паричната казна ја одредил Арбитражниот суд во Рим, по загубениот судски спор на Албанија со компанијата. Парите за намирување на казната ќе бидат издвоени од годинашниот буџет.

Со договорот што владата на тогашниот премиер Фатос Нано го потпиша во декември 2003 година, американската компанија требало да изгради железница за електричен воз на линијата Тирана-Драч во должина од 38 километри. Инвестицијата била проценета на 75 милиони долари. Проект воопшто не почнал со реализација бидејќи веднаш по доаѓањето на власт, во есента 2005 година, владата на Сали Бериша еднострано го раскинала договорот, по што компанијата почна судска постапка против албанската влада.

По одлуката на Арбитражниот суд, актуелниот министер за транспорт и јавни работи Сокол Олдаши, во име на владата најави кривична пријава за злоупотреба на службената положба на социјалистичкиот министер Спартак Почи. Тој пак отфрла каква било вина зашто, како што вели, се' било прецизно предвидено во договорот.  (В.Т.)
http://dnevnik.com.mk/?ItemID=BA7D39AF0F04554095E81E5933F07059
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #634 Posted: 24-May-2010 at 11:59
Воз на помирување



Возот помеѓу Сараево и Белград е симбол на помирувањето
Железничката линија меѓу Сараево и Белград, прекината речиси две децении поради војната, повторно функционира. Но, возот полн со симболика, во меѓувреме пристигна и во суровата реалност на Балканот.


Возот за Белград утре е откажан, најавува повеќе патем, шефот на Управниот одбор на босанската железница во Сараево. Вработените во железницата штрајкуваат, изјавува Нарцис Џумхур, кој потекнува од железничарско семејство и има уште малку до пензија. Додека пуши цигара и пие турско кафе, типично за оваа земја, Џумхур уверува дека тој не може да направи ништо, оти на неговите колеги платата им доцни по неколку месеци.

Железничарите штрајкуваат

Владата, која е сопственик, вели дека поради економската криза едноставно нема средства за плати. Во истовреме, пак, железницата од бошњачко-хрватскиот дел на Босна и Херцеговина инвестира 70 милиони евра во нови експресни возови. Со нив, во иднина, времето на патувањето од Сараево за Белград треба да се намали на четири часа. „Нашата цел е да ги соединиме семејствата кои се разделиле поради војната или побегнале, како и да придонесеме за унапредување на односите меѓу деловните луѓе од овие три земји.“, вели Џумхур.

Нема доволен број патници

Од бошњачкиот дел на федерацијата железничката врска се одвива преку српскиот дел на Босна и Херцеговина и источниот дел на Хрватска до главниот град на Србија. На секоја граница, исто така и меѓу двата дела на Босна, се менуваат локомотивите и посадата. Патувањето трае цели осум часа и 45 минути, на делница од околу 450 километри. Билетот во еден правец не чини ни 17 евра. Не е чудо што железницата не може да ги исплати платите, вели кондуктерот Хајрудин кој денес патува со автобусот кој претставува замена за возот: „Овој воз економски не е исплатлив, оти не дава профит. Нема доволно патници за да се покријат трошоците за патот од Сараево до Белград. Повеќе станува збор за политика. Сепак, има полза поради поврзувањето на луѓето и народите, за да се изградат мостови меѓу нас.“ Бошњакот Хајрудин самиот не може многу да придонесе кон изградбата на мостови. Кондуктерот од Сараево никогаш не стигнува до Белград, оти го предава возот на босанско-српските колеги во Добој, првата железничка станица во српскиот кантон на Босна. Тој вели дека притоа нема проблеми, се‘ е формалност.

По еден вагон за секоја националност

Бучава и тропање во Добој. Локомотивата се спојува со вагоните. Моторот работи. Мажите во сино, на првиот перон, уште еднаш ја проверуваат документацијата. Господинот со црвениот качкет мавта. Машиновозачот полека го придвижува возот. Со еден час задоцнување, најпосле тргнуваат кон север. Овој Интерсити 258 обично има три вагони, по еден од бошњачко-хрватската, босанско-српската и српската железница. Поради штрајкот, денес недостига бошњачкиот вагон. Во возот има место за најмалку 150 луѓе, а сега седат само дузина патници. Во српскиот вагон со кафетерија, може да се купат пијалоци и грицкалки. Шефот на ресторанот, Раде, уште се сеќава на добрите стари времиња во железницата, пред војната во Југославија. Денес Раде нема да има гости: „Гостите се секогаш многу задоволни и жалат што возот е толку празен. Постарите лица уште се сеќаваат на времињата кога возот беше полн. Но, тогаш луѓето имаа работа.“

Тогаш - тоа се осумдесеттите. Состојбата во државата со повеќе народи - Југославија, се‘ уште беше добра. Сараево беше град домаќин на Зимските олимписки игри во 1984 година. Елегантниот „Олимпик експрес“, тогаш, во модерните пространи вагони пренесуваше деловни луѓе и туристи до Белград и назад. Војната во Босна започна во 1992 година. До крајот на војната во 1995 година, загинаа повеќе од 10.000 жители на Сараево, најголемиот дел од гранати и снајпери на босанските Срби, кои го држеа градот под опсада. Во Белград, повеќето луѓе ги затвараа очите пред случувањата, или немо ги следеа на телевизиските екрани.

Неколку гранични контроли


Можно е да се обноват врските помеѓу народите

Денес, никој од патниците не патува од Сараево до Белград. Момир влегува во возот во Добој. Босанскиот Србин работи во железницата и може да се вози бесплатно: „Нашата царина, другата, потоа онаа во Србија... Возот често застанува, затоа патувањето трае долго, тоа е проблемот. Сепак, мора да бидеме поврзани, да патуваме во странство. Не можеме секогаш да живееме како да сме зад некоја ограда.“ Момир кој потекнува од градот Шамац, на хрватскиот брег на реката Сава, има само една кеса како багаж. Тој е единствениот кого го контролира хрватската гранична полиција. Додека ја менуваат локомотивата, на граничарите им јавуваат дека тој не е прогонуван воен злосторник.

По уште една контрола, интернационалниот брз воз се движи меѓу Сава и Дунав, полека, како регионален воз. Тој ден во Белград пристигнува вечерта, со еден час задоцнување, исцрпен од долгото патување. Наредното утро во Белград, активистот за мир Ненад Вукосављевиќ, кој е вклучен во процесот за помирување на Босна и Србија, изјави дека не ја гледа симболиката на помирување на овој воз: „Секако дека е можно воспоставвување врски и тоа независно од повторното спроведување на железничкиот сообраќај. Тажно е што патувањето со овој воз трае толку долго, и што толку пати мора да ја менува локомотивата. Сето тоа е повеќе одраз на сиромаштијата. Не сакам тоа да биде мерило за состојбата на односите меѓу нашите земји.“

Самиот Вукосављевиќ, како и повеќето Срби, Хрвати и Босанци, во регионот патува со автомобил.

Автор: Филип Славковиќ / Јасна Мушиќ Јанчулева
Редактор: Елизабета Милошевска Фиданоска


http://www.dw-world.de/dw/article/0,,5597601,00.html

Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #635 Posted: 21-May-2010 at 22:42
"Šarganskom osmicom" prevezeno više od 17 hiljada turista
Četvrtak, 20. Maj 2010.

- Od 3. aprila, kada je počela ovogodišnja sezona na Mokroj Gori, do danas, u vožnji muzejsko-turističkim vozom "Nostalgija" čuvenom "Šarganskom osmicom" uživalo je više od 17 hiljada turista. Na Mokru Goru danas stiže i grupa od 42 kampera iz Holandije, a ovo je prvi put da kamperi iz Evrope organizovano dolaze na "Šargansku osmicu", - izjavila je Aleksandra Stamenić, glavni organizator u Muzejsko-turističkom kompleksu "Šarganska osmica".

Prema njenim rečima, od početka sezone za vožnju čuvenom "Šarganskom osmicom" vlada izuzetno veliko interesovanje, pa su u Mokru Goru u protekla dva i po meseca stizale organizovane grupe iz Japana, Engleske, Francuske, Rusije i Slovenije, a za početak juna najavljena je i poseta ljubitelja pruga uzanog koloseka iz Češke, Poljske i Slovačke.

Šarganska osmica predstavlja primer kako stare železničke trase pretvoriti u turističke atrakcije, pa je Mokra Gora nedavno ugostila i predstavnike iz kantona Tuzla, čija namera je da industrijsku trasu rudnika Banovići pretvore u turističku atrakciju. Delegacija iz Tuzlanskog kantona prezentirala je na Mokroj Gori projekat "Banovićki Ćiro" turističkim poslanicima Zlatiborskog kraja, sa ciljem razmene informacija i zajedničke saradnje u budućem periodu.

http://www.zeleznicesrbije.com/system/sr-latin/home/newsplus/viewsingle/_params/newsplus_news_id/24940.html
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #636 Posted: 21-May-2010 at 11:14
Чисто железо, мерак за набивање килажа во отпадите

Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #637 Posted: 21-May-2010 at 03:48
Владимир ме збуни малку со ова за затегнување на контактната мрежа. Нели кај нас се бетонски тие што висат?
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5424
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #638 Posted: 20-May-2010 at 22:02
Плус за крадење на прицврстени шини би требала навистина тешка механизација. Не дека е лесно да се украдат тегови, но шини се сосем друг габарит. Или тоа е само мој впечаток? Уште до крадење на шини и излетување на возови да стигнеме, тоа ни фали.

Оф-топик: Штом толку се крадат метални шахти, што им фали на бетонските? И тие ја вршат истата работа. Не е решение, ама штом се неспособни да ги фатат крадците, нека не ставаат метални шахти на истите места каде што биле украдени.
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #639 Posted: 20-May-2010 at 21:15
Да разјаснам нешто

- Ако се украдени шини возот би излетал
- Ако е украдена контакна мреза, лоповите би биле спржени.

Останува дека се украдени теговите за затегање (убави парчиња железо) на контактната мрежа така да паднала-олабавила мрежата а со тоа нема сообраќај. Затоа и е поправена условно брзо, во другите случаи поправката би траела далеку подолго.
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Korsis View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar
БАНИРАН

Joined: 09-Feb-2010
Location: Бугарија
Online Status: Offline
Posts: 102
  Quote Korsis Quote  Post ReplyReply #640 Posted: 20-May-2010 at 19:31
Originally posted by Andrej_LJ

Не се работи за возот Варна - Бургас, туку за ноќниот експрес Бургас - Софија (кој е многу важен, внатре имало повеќе од 200 патници). Ихтиман и Костенец се наоѓаат на линијата помеѓу Софија и Пловдив и незнам од каде дојде Варна и во нашите и во српските медиуми. Како и да е БДЖ одрекува дека има украдено шини и тврди дека проблемот е во контактната мрежа (От БДЖ обаче отрекоха информацията, че причината за спирането не е кражба, а падналата контактна мрежа в участъка Костенец-Ихтиман.). Јас мислам дека навистина се украдени шини и сега НКЖИ (инфраструктурната компанија) бега од одговорност поради очигледно недоволно заштитените од кражби пруги. Вкупно 8 возови биле заглавени оваа ноќ на таа линија. Ноќниот експрес бил подоцна извлечен со дизелова локомотива и со 4 часа закаснување пристигнал во Софија. Ужас...


Ако не е имало шини, како се извлечени возовите? Проблемот е бил решен со дизел-локомотиви.
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 3031323334 45>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.258 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.