build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Патишта
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Од регионот (општо)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 3031323334 69>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #621 Posted: 16-Jun-2013 at 21:08
Тирана и Елбасан се поврзаа со тунел


Отворен е автопатот Тирана-Елбасан, во должина од 27 километри, со четири ленти, тунел од 2,5 километри, седум надвозници и четири подвозници. Тој значително го скратува времето на патување меѓу двата града. Албанскиот премиер Сали Бериша, придружуван од градоначалникот на Тирана, Љуљзим Баша и од министри во Владата, го помина со возило тунелот Краба.

"Ние денеска на 16 јуни 2013 година го остваруваме нашиот сон, не само на нашата генерација, туку на сите генерации кои сонувале еден ден Елбасан, град на душата и срцето на албанското образование, лулка на знаењето да се поврзе со Тирана преку тунел. Емоциите се силни колку самиот пат, но исто така е многу големо задоволството, затоа што земјата која само пред шест години имаше најуништена патната мрежа, ги пробива планините, гради тунели, инженерско ремек-дело, создава нови географски, економски и социјални реалности", изјави Бериша.
http://alsat.mk/index.php/vesti/region/3642-%D0%A2%D0%B8%D1%80%D0%B0%D0%BD%D0%B0-%D0%B8-%D0%95%D0%BB%D0%B1%D0%B0%D1%81%D0%B0%D0%BD-%D1%81%D0%B5-%D0%BF%D0%BE%D0%B2%D1%80%D0%B7%D0%B0%D0%B0-%D1%81%D0%BE-%D1%82%D1%83%D0%BD%D0%B5%D0%BB.html

Edited by gjoko - 16-Jun-2013 at 21:09
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #622 Posted: 15-Jun-2013 at 13:19
Ноќно возење по осветлениот мост во насока од граничниот пункт кај Калафат (заеднички бугарско-романски каде и се наплаќа за мостот, што всушност е и правата цел на објектот), се до бугарскиот брег:




http://www.youtube.com/watch?v=Nt6PuAoI6Hk&feature=youtu.be

Може ли бре некој да ми објасни зошто не ми излегува клипот како што треба иако го следам упатството на форумов и мислам дека правилно е внесен кодот?

Got it, thx!


Edited by Andrej_LJ - 15-Jun-2013 at 13:54
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #623 Posted: 14-Jun-2013 at 16:24
Originally posted by Andrej_LJ



Originally posted by Denko

Ednostavno ne se soglasuvam da se plaka mostarina. Ova so vonjetkite e ok, iako ima zemji koi i te kako kradat (npr. Slovenija, Hrvatska, Srbija).

Inaku fondot za patista ima poveke izvpro na sobiranje pari, ne se samo vinjetite, no... Bi sakal da te prasam. Kako vo Germanija funkcionira se ok bez vinjeti i mostarini, a imaat ubednivo najkvaliteten avtopat i najdolga avtopatska mreza vo Evropa?
Ти слободно можеш да не се согласиш. И мене порано кога ја открив оваа практика ми беше чудна но сега разбирам зошто е тоа така. Пред се конкретно за овој проект се работи за објект во две држави. Бугарија за проектов издвои околу 87% од средствата, додека Романија само мал дел. Доколку би немало патна такса специјално за овој мост, нема начин парите да се вратат под истиот клуч - кој колку вложил. Тогаш овој заем што Бугарија го зема (околу 200+ милиони евра) нема никогаш да може да го врати од самиот проект, иако вакви објекти имаат пошироко значење, не само чисто и директно финансиско. Сега споредби со Германија или Холандија се излишни и мислам дека не може ни да ги има. Таму има многу силни економии кои можат индиректно да го финансираат одржувањето и изградбата на патиштата, скоро во сите други земји тоа не е случај (иако во двете земји камионите плаќаат такси, само автомобилите мислам дека директно се исклучени но не сосема - дел се плаќа се разбира при регистрација). Втор фактор е што автопатите низ Зап. Европа се многу пооптоварено со сообраќај, така што побрзо се враќаат парите вложени во проектите. Иако патиштата се износуваат со повеќе сообраќај, сепак не е исто темпото на износување со приходите од неспоредливо поголем сообраќај. Еве да ја земеме за пример Австрија која е дури побогата од Германија по глава на жител, сепак има и винетни такси и наплаќа такси за користење на тунели (како внатрешни, така и меѓу држави). Истото важи и за Данска како што спомена Пбенкс и за многу други држави, помеѓу кои е и Црна Гора која наплаќа за тунелот Солзина кој патем е обичен 1+1 тунел.
Bugarija ke ima golem kar od izgradbaza na ovoj most. Golem del od teskiot soobrakaj ke se prenasoci kon ovaa delniva, a teskasite plakaat visoki sumi za vinjeta (toa e vo red). Zarem vo Bugarija ne se plaka za patista pri registracija? Inaku vo Germanija se plaka danok za vozilo a vinjeti ima samo za teskasite. Drzavita ne sam sto ne pomaga (zboruvam vo delot na odrzuvanjeto, a toa e i temata), tuku i krade od tie pari, taka sto od danokot za voziloto samo 1/3 zavrsuvaat vo fondot za patista (klasicna krazba). Primerite so Avstrija, Slovenija i Danska se isto taka porazuvacki. Seto toa moze da odrzuva so vinjeta. Vo toa sum 100% siguren.
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #624 Posted: 14-Jun-2013 at 16:03
Originally posted by Denko

Ednostavno ne se soglasuvam da se plaka mostarina. Ova so vonjetkite e ok, iako ima zemji koi i te kako kradat (npr. Slovenija, Hrvatska, Srbija).

Inaku fondot za patista ima poveke izvpro na sobiranje pari, ne se samo vinjetite, no... Bi sakal da te prasam. Kako vo Germanija funkcionira se ok bez vinjeti i mostarini, a imaat ubednivo najkvaliteten avtopat i najdolga avtopatska mreza vo Evropa?


Ти слободно можеш да не се согласиш. И мене порано кога ја открив оваа практика ми беше чудна но сега разбирам зошто е тоа така. Пред се конкретно за овој проект се работи за објект во две држави. Бугарија за проектов издвои околу 87% од средствата, додека Романија само мал дел. Доколку би немало патна такса специјално за овој мост, нема начин парите да се вратат под истиот клуч - кој колку вложил. Тогаш овој заем што Бугарија го зема (околу 200+ милиони евра) нема никогаш да може да го врати од самиот проект, иако вакви објекти имаат пошироко значење, не само чисто и директно финансиско.

Сега споредби со Германија или Холандија се излишни и мислам дека не може ни да ги има. Таму има многу силни економии кои можат индиректно да го финансираат одржувањето и изградбата на патиштата, скоро во сите други земји тоа не е случај (иако во двете земји камионите плаќаат такси, само автомобилите мислам дека директно се исклучени но не сосема - дел се плаќа се разбира при регистрација). Втор фактор е што автопатите низ Зап. Европа се многу пооптоварено со сообраќај, така што побрзо се враќаат парите вложени во проектите. Иако патиштата се износуваат со повеќе сообраќај, сепак не е исто темпото на износување со приходите од неспоредливо поголем сообраќај.

Еве да ја земеме за пример Австрија која е дури побогата од Германија по глава на жител, сепак има и винетни такси и наплаќа такси за користење на тунели (како внатрешни, така и меѓу држави). Истото важи и за Данска како што спомена Пбенкс и за многу други држави, помеѓу кои е и Црна Гора која наплаќа за тунелот Солзина кој патем е обичен 1+1 тунел.


Edited by Andrej_LJ - 14-Jun-2013 at 16:04
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #625 Posted: 14-Jun-2013 at 15:48
Ednostavno ne se soglasuvam da se plaka mostarina. Ova so vonjetkite e ok, iako ima zemji koi i te kako kradat (npr. Slovenija, Hrvatska, Srbija).

Inaku fondot za patista ima poveke izvpro na sobiranje pari, ne se samo vinjetite, no... Bi sakal da te prasam. Kako vo Germanija funkcionira se ok bez vinjeti i mostarini, a imaat ubednivo najkvaliteten avtopat i najdolga avtopatska mreza vo Evropa?
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #626 Posted: 14-Jun-2013 at 15:23


Сега колку километри има јасно е дека не се доволно, но се градат засилено. Не би се согласил дека не се одржуваат патиштата, мене ми се познати само три лоши делници и тоа на А1 Ихтиман-Пазарджик и Пловдив-Оризово и на А1 околу Каспичан и Невша. Тоа се вкупно околу 90 километри. Се друго е во добра состојба, сепак голем дел од автопатите се само неколку години стари.

Сеедно не ја влечи дискусијата во друга насока. Ти кажав дека заради дискриминација овие инфраструктурни оибјекти не се вклучени во формирањето на цените за винетните такси. Не сите ги користат нив. А и многу важен факт е дека овие објекти се многу сложни и скапи за изградба. 2 километра на Дунав мост 2 чинеа скоро 300 милиони евра или колку што се даде за изградба на 115 километри од А1 Тракија. Така што доколку се нема директен финансов мотив изградбата на ваквите објекти се доведува во прашање. Трето е што е пограничен мост помеѓу две држави и нема како да се распределуваат парите, а не смее да се заборави драстичното олеснување кои го носат овие објекти. За најсличен ваков објект во наша близина е Караванке тунел помеѓу Словенија и Австрија, за кој се разбира се плаќа такса покрај постоечките винетки на Словенија и Австрија.

не заборавај и дека цената за винетките во Бугарија за автомобили е убедливо најсниска во регионов и изнесува само 67 лв/30 евра за цела година. Околу 180 милиони евра мислам дека се собираат годишно од таксите, што се разбира не е нити приближно доволно за одржување, ремонт или вложување во нови патишта.


Edited by Cloverstack - 14-Jun-2013 at 16:50
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #627 Posted: 14-Jun-2013 at 15:01
Originally posted by Andrej_LJ

Еве ако зборуваме конкретно за Бугарија: според овој твој пристап би требало да се дигне цената на винетните стикери за 100% оваа или следната година бидејќи државата ги дуплираше километрите автопат и бројот на мостови на Дунав. Значи сите објекти бараат поголеми финансии за тековно и ремонтно одржување. Но, таа практика е дискриминаторна од гледна точка трошоците за мостот да се распределуваат врз сите корисници на патиштата без оглед на тоа дали и кој ги користи големите обкети (мостови и тунели). Затоа мислам дека е пофер да се таксуваат само оние кои ги користат големиве објекти, а за сите други цената на вињетите да остане иста. 

E mnogu kilometri avtopat ima Bugarija. Od planirani ca. 1200km izgradeni se ca. 550km, a toa kako gi odrzuvat poznato ni e.

Sakam da kazam deka postojat dovolno sredstva da se odrzuva celokupnata patna mreza i nema potreba od dopolnitelna taksa za mostarina. Zgora na se, ova ne e edinstven most na Dunav, a znaeme deka sekade ne se naplaka za mostarina za Dunav.
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #628 Posted: 14-Jun-2013 at 14:39
Еве ако зборуваме конкретно за Бугарија: според овој твој пристап би требало да се дигне цената на винетните стикери за 100% оваа или следната година бидејќи државата ги дуплираше километрите автопат и бројот на мостови на Дунав. Значи сите објекти бараат поголеми финансии за тековно и ремонтно одржување. Но, таа практика е дискриминаторна од гледна точка трошоците за мостот да се распределуваат врз сите корисници на патиштата без оглед на тоа дали и кој ги користи големите обкети (мостови и тунели). Затоа мислам дека е пофер да се таксуваат само оние кои ги користат големиве објекти, а за сите други цената на вињетите да остане иста. 
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #629 Posted: 14-Jun-2013 at 14:28


I sto ako imaat. Demek fondot za patista nema dovolno sredstva za odrzuvanje pa ajde sega udri dopolnitelno po djebot na vozacite.

Inaku sekoja peda od bilo koj pat ima potreba od odrrzuvanje, a za seto toa fondovite za patista imaat dobar priliv na sredstva.
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #630 Posted: 14-Jun-2013 at 13:58


Не е така, големи мостови исто така најчесто имаат дополнително ангажирани луѓе. На пример Голден Гејт мостот во Сан Франциско вработува околу 200 луќе за тековно одржување.

Сигурно има случаи каде што единствена цел е да се земат екстра пари, но сепак кај многу од овие комплексни инфраструктурни проекти има потреба од тековно одржување кое е скапо.
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #631 Posted: 14-Jun-2013 at 13:54
Originally posted by Andrej_LJ


Originally posted by Denko

Originally posted by Andrej_LJ

За мене ова е патриотизам на 21ви век! Гледајќи го ова човек може да се гордее со својата земја. CheersИначе 6 евра е стандардна цена за вакви објекти (тунели или мостови) насекаде низ Европа. Особено на БГ-РО границата не гледам ништо чудно бидејќи мостовите се на по неколку стотици километри еден од друг, додека пак цените се многу пониски од фериботните (за удобството и брзината да не зборуваме).

Pak ke povtoram. Naplakanje mostarina e cista krazba. Tunel e nesto drugo (iako i tuka ne e vo red na se naplaka). Si plakas vinjeta i sto sakaat poveke?
Тезава ти издишува од повеќе аспекти:1) Каква е разликата помеѓу мост и тунел та да било друго? И двата типа објекти чинат многу пари, долго време се градат, тешко се одржуваат и најчесто за многу го скратуваат патот.2) Зошто да е чиста кражба и дали ова значи дека држави кои немаат винетки туку патарини не ги крадат своите патници? 3) Кога наплаќањето за вакви големи објекти е меѓународна практика, од каде ти е тебе тезата дека наплаќањето на мостарина или такса за тунел е чиста кражба? По оваа логика јас можам да прогласам секаква форма на наплаќање на патиштата за чиста кражба!
Jas zboruvam za site, odnosno tokmu za taa megunarodna praktika, koja samo bara nacini da kasira pari, a ti seto toa vaka smireno si go zemas za normalna megunarodna praktika. Zosto da platam dopolnitelno za mostot koga sum si platil vinjeta? Gradenjeto mostovi i tuneli e sostaven den na avtopatot i zatoa ne gledam pricina za ekstra naplata. Zarem 15 evra od vozilo za vinjeta ne se dovolni za odrzuvanje na celokupniot avtopat (toa sto nikoj ne nudi tranzitna vinjeta e posebna prikazna). Tunelite se nesto drugo pred se od bezbednosna gledna tocka. Tuka ima dopolnitelno angazirani luge, koi ja nadgleduvaat bezbednosta i reagiraat dokolku nesto ne e vo red.
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #632 Posted: 14-Jun-2013 at 12:27
BBC известува за отворањето на Дунав мост 2:

BBC on the new bridge > One-mile-long bridge across Danube due to open

http://www.bbc.co.uk/news/world-europe-22903569

Британскиот ВВС ги искалкулирал трошоците за превоз на 20т камион од Пиреас до Хамбуг преку трите рути (Македонија, Дунав мост 1 и Дунав мост 2). Излегува дека патувањето низ Македонија иако има најмалку километри сепак е за 20% поскапо од она преку Дунав мост 2. Во калкулацијата не се вклучени и трошоците за чекање по границите кои повторно се далеку поголеми кај нас, а ќе нараснат во блиска иднина кога Бугарија и Романија ќе се вклучат во Шенген.

From Piraeus to Hamburg

  • Route 1: Greece-Macedonia-Serbia-Croatia-Slovenia-Austria-Germany: 2,641km; cost for a 20-tonne lorry: 580 euros
  • Route 2: Greece-Bulgaria -(Ruse-Giurgiu bridge) Romania - Hungary - Slovakia - Czech Republic - Germany: 3,157km; cost for a 20-tonne lorry: 500 euros
  • Route 3: Greece-Bulgaria- (new Vidin-Calafat bridge) Romania-Hungary-Slovakia-Czech Republic-Germany: 2,780km; cost for a 20-tonne lorry: 460 euros

Calculations refer to a trip from the Greek port of Piraeus to the German port of Hamburg. Costs include road tolls and fuel, but not waiting. Source: Fanty-G Transport

http://www.bbc.co.uk/news/world-europe-22903569


Edited by Andrej_LJ - 14-Jun-2013 at 13:42
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #633 Posted: 14-Jun-2013 at 09:14
Originally posted by Denko

Originally posted by Andrej_LJ

За мене ова е патриотизам на 21ви век! Гледајќи го ова човек може да се гордее со својата земја. CheersИначе 6 евра е стандардна цена за вакви објекти (тунели или мостови) насекаде низ Европа. Особено на БГ-РО границата не гледам ништо чудно бидејќи мостовите се на по неколку стотици километри еден од друг, додека пак цените се многу пониски од фериботните (за удобството и брзината да не зборуваме).

Pak ke povtoram. Naplakanje mostarina e cista krazba. Tunel e nesto drugo (iako i tuka ne e vo red na se naplaka). Si plakas vinjeta i sto sakaat poveke?



Тезава ти издишува од повеќе аспекти:

1) Каква е разликата помеѓу мост и тунел та да било друго? И двата типа објекти чинат многу пари, долго време се градат, тешко се одржуваат и најчесто за многу го скратуваат патот.

2) Зошто да е чиста кражба и дали ова значи дека држави кои немаат винетки туку патарини не ги крадат своите патници?

3) Кога наплаќањето за вакви големи објекти е меѓународна практика, од каде ти е тебе тезата дека наплаќањето на мостарина или такса за тунел е чиста кражба? По оваа логика јас можам да прогласам секаква форма на наплаќање на патиштата за чиста кражба!
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
pavche View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 17-Jun-2009
Online Status: Offline
Posts: 431
  Quote pavche Quote  Post ReplyReply #634 Posted: 14-Jun-2013 at 07:35
И неколко слики од страна на Романија















Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #635 Posted: 14-Jun-2013 at 02:46
Originally posted by Andrej_LJ

За мене ова е патриотизам на 21ви век! Гледајќи го ова човек може да се гордее со својата земја. CheersИначе 6 евра е стандардна цена за вакви објекти (тунели или мостови) насекаде низ Европа. Особено на БГ-РО границата не гледам ништо чудно бидејќи мостовите се на по неколку стотици километри еден од друг, додека пак цените се многу пониски од фериботните (за удобството и брзината да не зборуваме).

Pak ke povtoram. Naplakanje mostarina e cista krazba. Tunel e nesto drugo (iako i tuka ne e vo red na se naplaka). Si plakas vinjeta i sto sakaat poveke?
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #636 Posted: 14-Jun-2013 at 00:43
За мене ова е патриотизам на 21ви век! Гледајќи го ова човек може да се гордее со својата земја. Cheers

Иначе 6 евра е стандардна цена за вакви објекти (тунели или мостови) насекаде низ Европа. Особено на БГ-РО границата не гледам ништо чудно бидејќи мостовите се на по неколку стотици километри еден од друг, додека пак цените се многу пониски од фериботните (за удобството и брзината да не зборуваме).
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
pavche View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 17-Jun-2009
Online Status: Offline
Posts: 431
  Quote pavche Quote  Post ReplyReply #637 Posted: 13-Jun-2013 at 19:28


























Back to Top
kiriOK View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-Apr-2012
Location: Tamworth,UK
Online Status: Offline
Posts: 1023
  Quote kiriOK Quote  Post ReplyReply #638 Posted: 12-Jun-2013 at 13:55










Edited by kiriOK - 12-Jun-2013 at 13:58
Back to Top
kiriOK View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-Apr-2012
Location: Tamworth,UK
Online Status: Offline
Posts: 1023
  Quote kiriOK Quote  Post ReplyReply #639 Posted: 10-Jun-2013 at 02:12
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #640 Posted: 10-Jun-2013 at 01:49
Kakvi 6 evra, neka bapnat 30. Ova so mostarinive e cista krazba. Si plakas vinjeta i sto sega, da ne treba i da zameteme malku po avtopatot!?

Planiram da pominam tranzit niz Slovenija i sto ke vidam, 15 evra vinjeta za 100km, za 1 saat vozenje, bree... Hrvatska izgor. A gledam i oni naplakaat mostarina. Cist lopovluk!
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 3031323334 69>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.348 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.