build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Урбани прашања > Јавен превоз
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Возен парк (ЈСП - ЛАЗ)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 3031323334 44>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
UrbanFreak View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Oct-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1732
  Quote UrbanFreak Quote  Post ReplyReply #621 Posted: 27-Jan-2011 at 14:54

ЈСП

Уште пет автобуси пристигнаа од Украина

27.01.2011, 14:44

Пет од вкупно 84-те автобуси што ги изработува украинскиот производител „ЛАЗ“, а се дел од владиниот тендер за набавка на автобуси за потребите на Јавното сообраќајно претпријатие Скопје, изутрината пристигнаа во Македонија.

Во моментот тие се сместени на царинското складиште „Фершпед“ и започнати се царинските процедури.

Од Јавното сообраќајно претпријатие истакнуваат дека по завршувањето на сите правни процедури автобусите ќе бидат пуштени во сообраќај.

„Во моментот ги почнуваме царинските процедури и процесот на хомологација. Останатите автобуси ги очекуваме согласно договореното до 31 јануари. Во Македонија досега се пристигнати шест автобуси, а останатите девет ги очекуваме до крајот или почетокот на следната недела“, изјави директорот на ЈСП Мишо Николов.

Претходно, во декември во Македонија пристигна еден автобус кој беше даден на хомологација на Машинскиот факултет. Согласно тендерската процедура, останатите 69 автобуси од украинскиот производител треба да пристигнат во текот на годинава.

Автобусите од украински „ЛАЗ“ се нископодни и располагаат со 30 седишта и електронска рампа за лица со посебни потреби. Обоени се во црвено како другите автобуси на ЈСП. Околу 70 отсто од деловите во овие автобуси се од германско потекло.

Што се однесува до испораката на автобусите од кинескиот производител „Јутонг“, Николов информира дека таа треба да почне во октомври, а првиот примерок се очекува да пристигне кон почетокот на март.

 
http://utrinski.com.mk/?ItemID=B1E75A5896CDA649BF701425F92381E7


Edited by pbanks - 27-Jan-2011 at 14:55
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #622 Posted: 26-Jan-2011 at 22:19
Завршена проверката на украинските автобуси, се чекаат и останатите 14


Многу наскоро граѓаните на Скопје ќе можат да се возат во новите автобуси производени во фабриката “Лаз“ во Укрина. Сите потребни процедури се завршени, се чека само да пристигнат останатите автобуси од првата пратка.

Хомологацијата на автобусот што пристигна пред Нова Година е завршена од експертите на Машинскиот факултет. Својата работа ја заврши и македонска екипа од експерти која беше во Украина каде изврши хомологација на останатите автобуси кои многу наскоро треба да сообраќаат по скопските улици.

Од Јавното сообраќајно претпријатие “Скопје“ информираат дека до нив бил доставен извештајот од Бирото за метеорологија во кој освен мали забелешки за автобусите, немало никакви поголеми проблеми.

“Доставен ни е извештајот со мали забелешки, но сите тие се коригирани за време на посетата на македонските експерти во Украина, кои заминаа на хомологација на останатите автобуси. Станува збор за ситни забелешки кои се однесуваат на пример на рачките или некои такви ситници кои се веќе санирани“, ни изјави Биљана Јанкуловска, шеф на кабинетот на директорот на ЈСП.

Од ЈСП додаваат дека испораката на автобусите се очекува во текот на наредната недела, но секако тоа зависи и од пратката од Украина како и од Министерството за транспорт и врски.

Од Министерството за транспорт и врски потврдија дека стручната екипа од Македонија беше во Украина со цел проверка на техничките особености на произведените автобуси и тој процес е комплетиран.

За доцнењето при испораката, украинскиот производител ќе треба да плати и пенали од 0,1 отсто од вредноста на автобусите. Украинците исто така, ќе треба да приложат и дополнителна документација за извршена хомологација на автобусите во Германија.

“Согласно договорот за набавка е предвидено производителот на автобусите за секое задоцнување од предвидената динамика на испорака да плаќа пенали во висина од 0,1 отсто од вредноста на неиспорачаните автобуси, за секој ден задоцнување. Доколку по истекот на предвидениот рок не бидат испорачани потребните автобуси, Министерството за транспорт и врски ќе постапи во согласност со законските прописи“, велат од Транспорт.

Украинците треба да произведат вкупно 84 автобуси за потребите на ЈСП за што Министерството треба да плати 11 милиони евра.


Скопјани со нетрпение ги очекуваат новите автобуси бидејќи возењето во возилата од сегашниот возен парк на ЈСП, како што некои граѓани опишуваат “станува неподносливо“ особено во зимскиот период кога температурите паѓаат и под нулата, а во автобусите нема греење.

http://www.netpress.com.mk/vest.asp?id=81948&kategorija=2
Back to Top
BKV View Drop Down
Newbie
Newbie


Joined: 26-Dec-2010
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote BKV Quote  Post ReplyReply #623 Posted: 23-Jan-2011 at 23:27
I think transportation cost - by rails would be expensive, but this question usually discussed with buyer - if he is ready to pay buses may be delivered even by airplan
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #624 Posted: 23-Jan-2011 at 22:34
@ BKV
Any particular reason why they aren't delivering them by rail transport?



Originally posted by гитардемон

Интересно е што автобусот што дојде во Скопје на хомологација има регистарска табличка АС 3210, додека овие на сликите имаат таблички АС 3209, АС 3211 и АС 3212. Изгледа топтан ги регистрирале (што значи навреме си биле готови), само не ги пуштаа додека не дадеме зелено светло по хомологацијата.
Тешко дека се класично регистрирани, претпоставувам дека тоа се таблички за привремена регистрација кои и се алоцирани на фабриката и кои откако некои автобуси ќе бидат испорачани ги вадат и ги ставаат на други нови автобуси.

Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5424
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #625 Posted: 23-Jan-2011 at 22:21
Интересно е што автобусот што дојде во Скопје на хомологација има регистарска табличка АС 3210, додека овие на сликите имаат таблички АС 3209, АС 3211 и АС 3212. Изгледа топтан ги регистрирале (што значи навреме си биле готови), само не ги пуштаа додека не дадеме зелено светло по хомологацијата.
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
Supervisor View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Jan-2008
Location: skopje
Online Status: Offline
Posts: 1220
  Quote Supervisor Quote  Post ReplyReply #626 Posted: 23-Jan-2011 at 22:10
Само три аутобуси?
NewYork-London-Paris-Moscow-Tokyo-Skopje
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5424
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #627 Posted: 23-Jan-2011 at 21:56
Originally posted by BKV


I dont know a contract details< but two options are available: own transportation through Romania>>Bulgaria>>Macedonia or by sea. What I see in a photo, buses stau on the street which is directly conected to international subway Kyiv-Chop, so a few directions are available.


Oh damn, I forgot LAZ is from L'viv not Kyiv! I just thought since they chose to go from Kyiv to L'viv, they set foot to go via Poland, but as you pointed out, they're starting from L'viv and they can choose any route they want. Моя помилка!
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
BKV View Drop Down
Newbie
Newbie


Joined: 26-Dec-2010
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote BKV Quote  Post ReplyReply #628 Posted: 23-Jan-2011 at 21:46
Originally posted by гитардемон

So the photos were taken while the busses were passing through L'viv. That's interesting, since I figured they'd pass through Moldova, Romania and Bulgaria, but this route seems to go through Poland and Slovakia. Any info on this?
I dont know a contract details< but two options are available: own transportation through Romania>>Bulgaria>>Macedonia or by sea. What I see in a photo, buses stau on the street which is directly conected to international subway Kyiv-Chop, so a few directions are available...Smile

And from what it seems, we have ourselves a name, finally! The guy says the model is ЛАЗ А183.
Yes, this is a family of ЛАЗ А183, but it's an old name, a new one LAZ 12LF (Low Floor)Yes
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5424
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #629 Posted: 23-Jan-2011 at 21:30
So the photos were taken while the busses were passing through L'viv. That's interesting, since I figured they'd pass through Moldova, Romania and Bulgaria, but this route seems to go through Poland and Slovakia. Any info on this?

And from what it seems, we have ourselves a name, finally! The guy says the model is ЛАЗ А183.

Edited by гитардемон - 23-Jan-2011 at 21:33
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
BKV View Drop Down
Newbie
Newbie


Joined: 26-Dec-2010
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote BKV Quote  Post ReplyReply #630 Posted: 23-Jan-2011 at 21:22
http://alltransua.com/forum/topic.php?path=23&page=14#bottom
Here folks tell that picture have been taken today (23.01.2011)
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5424
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #631 Posted: 23-Jan-2011 at 20:39
Дякую! So when is this taken, yesterday or today? And were there only three busses, or there were more?

Edited by гитардемон - 23-Jan-2011 at 21:32
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
BKV View Drop Down
Newbie
Newbie


Joined: 26-Dec-2010
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote BKV Quote  Post ReplyReply #632 Posted: 23-Jan-2011 at 20:28
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5424
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #633 Posted: 22-Jan-2011 at 21:02
ЛАЗ работает!!!

Холдинг «ЛАЗ» победил в тендере на поставку 84 автобусов для города Скопье, Македония общей стоимостью более 10 миллионов Евро.

7 декабря завершился государственный тендер на поставку 80-ти низкопольных городских автобусов длиной 12-метров и 4 сочлененных низкопольных городских автобуса длиной 18.5–метров для нужд городского транспорта столицы Македонии – Скопье.

Геологические и географические особенности размещения города сделали невозможным строительство метрополитена. Эти и другие факторы определили роль автобусов как основной единицы муниципального транспорта.

На первом этапе участвовали 24 компании - производителя автобусов. Все известные мировые бренды. Принимали участие и китайские производители.

На второй этап по результатам рассмотрения наилучшей цены, качества и комплектации автобусов, программы сервисного обслуживания техники, опыт производства и «стаж» торговой марки на рынке - были выбраны предложения компаний:

"SOLARIS Bus & Coach .A.” (Польща)
"Yutong Group Co. Ltd” (КНР)
"Львовский автобусный завод” (Україна)

Победителем объявлен ЛАЗ !

После рассмотрения предложений второго этапа наиболее выгодным признано предложение ТОВ «Львовский Автобусный Завод». Кроме наилучшей цены, дополнительными преимуществами признаны отличный дизайн, качество и комплектация автобусов, программа сервисного обслуживания техники и широкая известность торговой марки на рынке.

Аукцион проводился по сети Интернет в реальном времени с использованием программного продукта Electronic system of public procurement (ESPP), разработанного при поддержке USAID в рамках программ развития электронного правительства.

Автобусы ЛАЗ для Скопье будут сертифицированы на соответствие стандарту «Евро 4», оснащены климат контролем пассажирского салона и кабины водителя, двигателем DEUTZ, шасси «ZF» (автоматическая коробка передач, передняя ось, задний мост, рулевой механизм) цифровой тахометр, электрический автоматически регулируемый пандус для инвалидных и детских колясок и много других новинок.


http://laz.ua/ru/press/news/1514/
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
Dexter26 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 2035
  Quote Dexter26 Quote  Post ReplyReply #634 Posted: 22-Jan-2011 at 15:18
Originally posted by KinDeR

Dexter26 и да стигнат сите ЛАЗови пак нема да се осети подновувањето. Кинеските двокатни се тие што ќе ја направат разликата. Сепак се тие 200. Мада и кога ќе стигнат кинеските нема 100% да се смени возниот парк. Сигурно ќе сообраќаат и по некој од "поновите" од досегашниот возен парк.

 
Тоа дефинитивно да.
Јас знам дека има да се изначекаме до крајот на 2013, кога треба да пристигнат последните двокатни градски автобуси од кинески Јутонг, и кога над 60% од возниот парк на ЈСП Скопје ќе биде обновен.
По тоа што многумина ми го имаат кажано, ЈСП Скопје во моментов располага со нешто околу 440 градски автобуси, а 200-те двокатни градски автобуси од кинески Јутонг и 84-те нископодни градски автобуси од украински ЛАЗ, заедно се вкупно 284 автобуси, што значи дека сеуште остануваат уште 156 застарени автобуси, но од ЈСП Скопје уште на почетокот убаво потенцираа дека дури и откако ќе пристигнат новите градски автобуси, сепак ЈСП Скопје ќе ги задржи градските автобуси произведени во 1997 и 1998 од поранешен ФАС 11 Октомври, денешен САНОС.
А баш за тие автобуси од Слобода Превоз едно време го советуваа ЈСП Скопје да ги модернизира, бидејќи можат да користат еколошки мотори и бидејќи може да им се вградат клима уреди, ем да не ја загадуваат околината, ем да им пружат поудобен превоз на патниците.
Но ЈСП Скопје останаа глуви на ваквите предлози и ништо не превзедоа за да ги модернизираат автобусите произведени во 1997 и 1998 од поранешен ФАС 11 Октомври, денешен САНОС.
Останува да се надеваме дека во меѓувреме можеби ќе се опаметат и ќе ги модернизираат истите тие постари автобуси, или можеби во меѓувреме повторно ќе купат по уште некој нов автобус.
Како и да е, останува времето да си го направи своето.


Edited by Dexter26 - 22-Jan-2011 at 15:18
Back to Top
KinDeR View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Joined: 04-Jun-2010
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 78
  Quote KinDeR Quote  Post ReplyReply #635 Posted: 22-Jan-2011 at 09:28
 
Originally posted by Dexter26

 
Ако се 15 автобуси на 3 линии, тогаш тоа значи дека секоја линија ќе биде обновена со 5 нови автобуси, што значи дека има да се изначекаме додека да добиеме 100% обновени линии, бидејќи додека не пристигнат сите останати нови автобуси од украински ЛАЗ, дури и на овие 3 линии ќе сообраќа по некоја застарена канта. 
 

Dexter26 и да стигнат сите ЛАЗови пак нема да се осети подновувањето. Кинеските двокатни се тие што ќе ја направат разликата. Сепак се тие 200. Мада и кога ќе стигнат кинеските нема 100% да се смени возниот парк. Сигурно ќе сообраќаат и по некој од "поновите" од досегашниот возен парк.

Back to Top
Dexter26 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 2035
  Quote Dexter26 Quote  Post ReplyReply #636 Posted: 21-Jan-2011 at 15:59
Originally posted by Cloverstack

Еве денешна статија со која се реафирмира конечното пристигнување на првите 15 автобуси до крајот на месецот, а ете ги баш и линиите на кои се планира да се пуштат во сообраќај, иако тоа сеуште не е финализирано, барем ако и се верува на веста.

http://www.utrinski.com.mk/?ItemID=D1BDDD29CEE4C747A183769C34342D88

 
Ако се 15 автобуси на 3 линии, тогаш тоа значи дека секоја линија ќе биде обновена со 5 нови автобуси, што значи дека има да се изначекаме додека да добиеме 100% обновени линии, бидејќи додека не пристигнат сите останати нови автобуси од украински ЛАЗ, дури и на овие 3 линии ќе сообраќа по некоја застарена канта.
 
Но најважно е тоа дека сепак ќе има барем некаква обнова, подобро некаква, отколку никаква.
 
Но прво нека пристигнат останатите 14 од првите 15 автобуси, па после ќе видиме што како ќе испадне.


Edited by Dexter26 - 21-Jan-2011 at 16:01
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #637 Posted: 20-Jan-2011 at 21:20
Еве денешна статија со која се реафирмира конечното пристигнување на првите 15 автобуси до крајот на месецот, а ете ги баш и линиите на кои се планира да се пуштат во сообраќај, иако тоа сеуште не е финализирано, барем ако и се верува на веста.

Украинските автобуси подготвени да тргнат за Скопје

Пратката од 15 автобуси се очекува да стаса до крајот
на јануари

Украинските автобуси се подготвени да тргнат за Скопје. Деновиве, конечно, се очекува да заврши процесот на хомологација на возилата на украински „Лаз“, компанија, која согласно со владината набавка тешка 11 милиони евра, ќе го поднови скопскиот јавен превоз со вкупно 84 едноподни автобуси. Според најавите, првата тура од 15 возила се очекува да биде испорачана до крајот на јануари, што е, всушност, и краен рок за првата пратка. Надлежните информираат дека стручна комисија пред некој ден се вратила од Украина каде што на самото место ги оценувала автобусите, всушност, била да го даде конечниот збор за заокружување на процесот на хомологација во кој беа вклучени и експерти од Германија.

Во очекуваната прва пратка треба да стасаат 15 автобуси, а останатите 69 во неколку наврати до крајов на годинава. Четири од автобусите ќе бидат дупли, а останатите единечни.

Привилегија да се возат во новите возила, најверојатно, ќе имаат корисниците на јавниот превоз на линиите „3“, „5“ и „15“, но, сепак, конечниот распоред од ЈСП ќе го утврдат до крајот на јануари. (Дс.Т.)

http://www.utrinski.com.mk/?ItemID=D1BDDD29CEE4C747A183769C34342D88
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #638 Posted: 20-Jan-2011 at 14:22
Мислам дека треба најновите автобуси да одат на најоптоварените линии како што се 2, 5, 15, 50, 57 и 41, НО заради нивниот мал капацитет, како и лошиот глас кој ги бие дел од горенаведените линии, мислам дека навистина треба да одат на линии како 3, 4, 7, 8, 22 и 24 (на пример), кои се ем градски-тоа е важно затоа што горе-долу инфраструктурата е нормална во регионите каде што возат, линиите се доволно оптоварени и не сум чул да има некакви сериозни инциденти (иако вандалштина има буквално на секоја линија) и фактот што овие линии и сега се опслужуваат со едноделни возила, така што нема да се наложи промена на возните редови.
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
vlatko.mk View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 17-Sep-2010
Online Status: Offline
Posts: 259
  Quote vlatko.mk Quote  Post ReplyReply #639 Posted: 20-Jan-2011 at 10:40
2, 5, 15 - по која логика се избрани ???
најградски линии се 4, 5 и 15 и според мене тие треба прво да се подноват, особено бидејќи 4 најчесто касни поради дефекти на престарените Ikarus автобуси ...
Back to Top
Sale SK View Drop Down
Senior Member
Senior Member

БАНИРАН

Joined: 16-Aug-2009
Online Status: Offline
Posts: 258
  Quote Sale SK Quote  Post ReplyReply #640 Posted: 20-Jan-2011 at 02:01
2,5 и 15 се главните линии на кој ќе бидат пуштени новите автобуси.Линиите се добро избрани,само да стигнат автобусите.Што побрзо,тоа подобро.
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 3031323334 44>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.461 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.