build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Урбани прашања > Јавен превоз
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Возен парк (ЈСП - двокатни автобуси)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 3132333435 90>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Ma View Drop Down
Groupie
Groupie


Joined: 04-Mar-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote Ma Quote  Post ReplyReply #641 Posted: 25-Jun-2011 at 18:27
Originally posted by zabegan

се ќе прифатам, што се однесува до двокатниве, ама не можам да разберам што мајка бараат панорамски автобуси во скопскиот туризам Dunno
едноставно немаме туристичка понуда која одговара на користењето на панорамски автобус, ниту пак е возможно автобус во Скопје да се користи без патниците да се симнат од него
Bash - не можам и јас да сватам како неможеш да сватиш!Ако после толку туристички работници во градот и еден куп безработници, не им се најде работа на петнаесте, тогаш јас ке ги изнајмувам за свадби од вторник во Шутка до недела навечер пред Александар Палас.Ако и од тоа не бидува работа, тогаш и онака во ЈСП ќе останат добра група невработени механичари, бравари и  набавувачи на резервни делови по тендери, затоа што возилата се нови, нека им служат да ги поливаат новите висечки саксии со цвеќе.Јас мислам дека во градот и во ЈСП до толку не се шути.Cheers
Back to Top
OCB View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: 54
Online Status: Offline
Posts: 921
  Quote OCB Quote  Post ReplyReply #642 Posted: 24-Jun-2011 at 18:39
Неоспорен факт е дека главните знаменитости на градот не се наоѓаат покрај сообраќајници. Со твојот став се согласуваат и професор на Факултетот за туризам како и претседателот на собранието на Туристичката комора на Македонија.

Сепак овде се работи за туристички автобуси кои по правило се панорамски (отворени или затворени). Кога не би биле панорамски прашањето ќе беше кој воопшто би ги користел.

Скопје е зелен град кој се наоѓа во котлина опкружена од 4 планини. Претпоставувам дека дел од рутата ќе бидат и Водно и Матка. Тоа се природни знаменитости на градот во кои вистински се ужива само од панорамско возило. Покрај природни и културни знаменитости, во еден град е важно и како тој „дише“ односно луѓето и случувањата во него. И тоа исто така добро се забележува од повисоко.

Се нарачаа 15 автобуси кои доколку се движат континуирано по туристичката рута ќе овзоможат да се примени „hop-on, hop-off“ системот. Со купување на еден билет туристот или било кој граѓанин ќе може да се симнува на одредени станици кои ќе бидат близу до знаменитости. Откако ќе ја посети знаменитоста се враќа на станицата на која ќе пристигнува нов автобус на секој половина час. На тој начин им се нуди на туристите и на граѓаните целодневна понуда исполнета со посета на културни и природни знаменитости како и можност да го набљудуваат градот од една поинаква перспектива.
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #643 Posted: 24-Jun-2011 at 17:33
се ќе прифатам, што се однесува до двокатниве, ама не можам да разберам што мајка бараат панорамски автобуси во скопскиот туризам Dunno
едноставно немаме туристичка понуда која одговара на користењето на панорамски автобус, ниту пак е возможно автобус во Скопје да се користи без патниците да се симнат од него
Back to Top
OCB View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: 54
Online Status: Offline
Posts: 921
  Quote OCB Quote  Post ReplyReply #644 Posted: 24-Jun-2011 at 11:23
И панорамските двокатни ќе дојдат од Kинa



Планирано е 15 отворени даблдекери на „Јутонг“ да стасаат в година пo летните одмори

Деспина Трајковска

И новите 15 отворени двокатни автобуси што планира да ги купи Владата за туристичко разгледување на Скопје ќе бидат со кинеско потекло, од истата фирма со која е склучен договорот за „обичните“ даблдекери. Во Министерството за транспорт и врски одлучиле да ја прифатат понудата на кинески „Јутонг“, која беше единствена на јавниот повик за набавка на кабрио двокатни автобуси, кој заврши непосредно пред изборите.

„Комисијата за спроведување на јавната набавка изврши евалуација на понудата доставена од страна на компанијата ‘Јутонг‘, при што беше констатирано дека таа ги исполнува критериумите предвидени со тендерската документација, по што е донесена одлука за избор на најповолен понудувач. Моментално во тек е рокот за жалба“, информираа вчера од Министерството.

Жалбениот рок и завршувањето на целата постапка до официјализирање на зделката се очекува да заврши најдоцна до крајот на летото. Веќе в година ова време автобусите би требало да стасаат во Скопје и да почнат да се користат за туристичко разгледување на градот. Тоа беше и главната причина Владата да одлучи да купи 15 отворени автобуси по иницијатива на ЈСП. И овие автобуси ќе бидат од „Јутонг“, за Транспорт и врски проверена компанија со која е договорена зделката од речиси 40 милиони евра за набавка на 202 двокатни „обични“ автобуса.

За отворените 15 автобуси Владата ќе треба да плати околу 2,5 милиони евра, сума што ја побараа од „Јутонг“ на неодамна завршениот јавен повик. Поточно, еден панорамски автобус ќе не' чини приближно 150.000 евра без пресметан ДДВ. По техничките карактеристики тие во основа ќе бидат речиси идентични со примерокот на даблдекерот, кој веќе неколку месеци вози низ Скопје. И овие ќе бидат со ретродизајн.

Главното обележје и разликата на типските туристички возила од обичните ќе биде горниот кат, кој ќе има отворен покрив. Ќе ги исполнува условите за туристичка погодност на патниците, како што се чадори за сонце, пепелници, слушалки, микрофони, 24-часовен видеонадзор... Како што објаснија од „ИЕВ ДОО Скопје“, кои ја застапуваат „Јутонг“ во Македонија, речиси и да нема разлика во овие автобуси со сончев покрив и „обичните“ двокатни возила, перформансите на возилото се исти при што отворените имаат дополнителна опрема. Токму тоа е причина за разликата во цената на „обичните“ и на панорамските автобуси. Гледано генерално, таа и е незначителна, односно двата отворени даблдекера што се дел од зделката за 202 двокатни автобуса, во споредба со овие 15, се поевтини за нецели 20.000 евра.

http://www.utrinski.com.mk/default.asp?ItemID=47F36E541BE5AA4FBC7BA8D8217683F2
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #645 Posted: 23-Jun-2011 at 19:43
Originally posted by vladegf

Сега кој меша автомобилска идустрија и индустрија за автобуси? Што е битно дизајнот на моделот и докажаноста кога најважните делови (мотор и менувач ) не се од кинеско производство туку како што сум запознат се германски,голема работа дали ке има округли фарови или квадратни, целокупниот дизајн може да се смени со две линии или решетки и да има сосем друг изглед, сакам да кажам шасијата и конструкцијата  е иста гарант и со останатите модели на Јутонг
а да ги прашам сите скептици? По дома сите иматеМ ерцедеси или имате нешто за просечен Македонец?

па само моторот и менувачот ли се состојки на еден автобус??? и Санос составуваше автобуси од странски делови ако веќе составуваме таква логика... дизајнот има голема улога и дизајнот кој го одбравме ни беше ризик, извини, ама колку што гледам,нити мерцедес нити Јутонг не произведува копии на Рутмастер... пак ќе повторам, се работи за нов модел на автобус, без разлика какви делови користи!
и не знам каква врска има што вози народов со јавниот превоз, како прво, има и македонци со Југо, има и со Мерцедес, но како е тоа поврзано со дискусијава? плус, ако некој вози мерцедес, сигурно нема да се замара со јавен превоз...

али не знам зошто ти реплицирам, прочитај ми го пак коментарот и види дека нема врска со тоа што јас сум го напишал претходно Roll%20eyes
Back to Top
vladegf View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Dec-2009
Location: skopje
Online Status: Offline
Posts: 638
  Quote vladegf Quote  Post ReplyReply #646 Posted: 23-Jun-2011 at 16:37
Сега кој меша автомобилска идустрија и индустрија за автобуси? Што е битно дизајнот на моделот и докажаноста кога најважните делови (мотор и менувач ) не се од кинеско производство туку како што сум запознат се германски,голема работа дали ке има округли фарови или квадратни, целокупниот дизајн може да се смени со две линии или решетки и да има сосем друг изглед, сакам да кажам шасијата и конструкцијата  е иста гарант и со останатите модели на Јутонг
а да ги прашам сите скептици? По дома сите иматеМ ерцедеси или имате нешто за просечен Македонец?

Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #647 Posted: 23-Jun-2011 at 15:03
Originally posted by OCB

Јутонг ја поседува најголемата компанија за производство на автобуси во Азија и според бројот на продадени автобуси се наоѓа на светската топ 5 листа.
да, ама воопшто не ја познаваме, никогаш не се докажала на наши пазари и во наши услови, моделите се дебитантни и никогаш не биле произведени претходно, на еден начин сето ова им е еден прототип-експеримент, а од тоа на нас ни земаат пари

и ти земи купи кола од Америка и пробај да ја возиш по европоски улици, не е така едноставно, исто како што Американците мразат европски возила и машини поради тоа што се работи за сосема различни навики и начин на живот, со кои доаѓаат сите други економски и општествени фактори кои ги засегаат
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #648 Posted: 23-Jun-2011 at 14:58
Originally posted by vladegf

Originally posted by zabegan

ајде ви се молам немојте со вакви дискусии од стил автобусот бил исцрпен и дека се работело за нешто занемарливо... ако купивме автобси кои се исцрпуваат на секои два месеци и им се менуваат делови, тогаш кој е ќарот од нов автобус, можевме и со старите да си останеме... и извинете, ама автобус да остава на полпат патници и тоа да му биде рутина, воопшто не е во ред... фактот што автобусот вози 24/7 е ирелевантен, сите автобуси го прават тоа
и не е важно дали е некоја Кинеска Х фирма или пак Мерцедес... тука се работи за квалитетот на самите модели, а квалитетот на моделите мислам дека е доста поврзан со фактот дека доста ризикувавме да купиме модели од фабрика која воопшто не ја познаваме и досега воопшто нема направено вакви модели на автобуси и се нема докажано на нашиот пазар и услови... и дајте ве молам, не споредувајте автомобилска индустрија со автобуси, освен тоа што имаат тркала, немаат ништо друго заедничко
и за крај, кога веќе се купуваат нови автобуси, потребно е да бидат на највисоко ниво, а не само постојано да им бараме оправданија и да се вадиме на тоа што автобусиве воопшто некако опстојуваат на нашиве улици, во наши услови, затоа беше потребно да се направат детални студии и испитувања и да се потврди најдобар избор за градски превоз, а не да си тапиме мозок со стари духови и туристички атракции кои никогаш не ни постоеле Bash


 Avtobusot sto i da mu bilo e pod garancija, a tipcive ne mi deluvaat nit za majstori nit za strucni lica taka da 3 pat ke povtoram defekt neznaeme dali ima i ako ima sto e, taka da greota e da go rugame ona sto e novo i da go sporeduvame so sotaroto koga ne e za sporeduvanje, a studija za kupuvanje novi avtobusi nikade vo svet ne se pravi. Ednostyavno koga e dotraen stariot vozen park se obnovuva. A jas ve molam da ne gi plukate novite avtobusi zasto 25 godini se vozime vo gjubre doneseno od Slovenija, i starite avtobusi na JSP od tipot "Vozi Misko"
што се однесува до „мајсторите“, ништо не е онака како што изгледа кај нас, плус постои фактот дека автобусот стои на сред улица со отворена хауба, што има да се дискутира тука?
и не знам како можеш да кажеш дека пред да се купат автобуси не се проучува каков превоз е најдобар за градот, фактот што претходно возниот парк бил скапан, не менува ништо, едноставно не може туку така да се купат било какви автобуси бидејќи превозот ќе си има многу проблеми со нив ако не се адекватни на условите при кои се користат... и Лондон сакаше да купи Мерцедес Цитаро зглобни автобуси, па наиде на проблеми со нив, додека истите автобуси се докажале како доста адекватни за многу градови, мора кога се купува да се знае што се купува и дали сме во можност да го користиме, а не само да се купи и да се рече „па нема веќе да се возиме со страите крнтии“
плус, мислам дека бев јасен за ризикот што го превземавме со кинеска фирма, многу недостатоци кај автобусиве потекнуваат од тоа

така да, те молам јас тебе, да не ги правдаш автобусиве со старите автобуси Ohno
Back to Top
Тркало View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 31-Dec-2010
Location: Охрид
Online Status: Offline
Posts: 1179
  Quote Тркало Quote  Post ReplyReply #649 Posted: 23-Jun-2011 at 14:04
Originally posted by vladegf


Originally posted by Тркало

Originally posted by OCB

Јутонг ја поседува најголемата компанија за производство на автобуси во Азија и според бројот на продадени автобуси се наоѓа на светската топ 5 листа.


Единствено големината на компанијата им е некоја можност за фалење.Другите работи ,како копираниот дизајн од германските автобуси (т.е. ова е заедничко за сите кинески производители) и квалитетот не им створиле некој си бренд во индустријата.

Во прашање е копија или лиценциран производ (изглед) како на пример ФАС како што имаше изглед на Мерцедес???


Најверојатно се груби копии на пр.предница и страничниот дизајн од МАН,а задниот дел на пр.Неоплан.Ако се со договор сигурно би им било чест да истакнат дека ете имаме соработка со МАН.Некаде сретнав една компанија од тие нивните Динг Донг или не знам како соработувале со Сетра.Ама други не.

Еве еден пример,не е градски автобус ама огромни се сличностите (да не ставам многу слики ,видете на Гугл).Споредете го автобусот на KING LONG моделот XMQ 6127 со SCANIA IRIZAR PB,дизајнот напред и назад.
Истиот кинески модел странично со SETRA S417 HDH.
Back to Top
vladegf View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Dec-2009
Location: skopje
Online Status: Offline
Posts: 638
  Quote vladegf Quote  Post ReplyReply #650 Posted: 23-Jun-2011 at 13:55
Originally posted by Тркало

Originally posted by OCB

Јутонг ја поседува најголемата компанија за производство на автобуси во Азија и според бројот на продадени автобуси се наоѓа на светската топ 5 листа.


Единствено големината на компанијата им е некоја можност за фалење.Другите работи ,како копираниот дизајн од германските автобуси (т.е. ова е заедничко за сите кинески производители) и квалитетот не им створиле некој си бренд во индустријата.


Во прашање е копија или лиценциран производ (изглед) како на пример ФАС како што имаше изглед на Мерцедес???
Back to Top
Тркало View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 31-Dec-2010
Location: Охрид
Online Status: Offline
Posts: 1179
  Quote Тркало Quote  Post ReplyReply #651 Posted: 23-Jun-2011 at 13:52
Originally posted by OCB

Јутонг ја поседува најголемата компанија за производство на автобуси во Азија и според бројот на продадени автобуси се наоѓа на светската топ 5 листа.


Единствено големината на компанијата им е некоја можност за фалење.Другите работи ,како копираниот дизајн од германските автобуси (т.е. ова е заедничко за сите кинески производители) и квалитетот не им створиле некој си бренд во индустријата.
Back to Top
OCB View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: 54
Online Status: Offline
Posts: 921
  Quote OCB Quote  Post ReplyReply #652 Posted: 23-Jun-2011 at 12:24
Јутонг ја поседува најголемата компанија за производство на автобуси во Азија и според бројот на продадени автобуси се наоѓа на светската топ 5 листа.
Back to Top
N23 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2159
  Quote N23 Quote  Post ReplyReply #653 Posted: 23-Jun-2011 at 11:18
Епа не се чудете зашто пропадна ФАС. Исто у странство се зборело што ќе купуваме од овие Македонциве, ем непроверени, ем со дизајн од 80-ти. Значи некој мора да купува и до Јутонг и од ЛАЗ за да тие фирми соберат доволно кеш и да се модернизираат уште повеќе.
Back to Top
mirakuliks View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 06-Feb-2010
Location: New York
Online Status: Offline
Posts: 831
  Quote mirakuliks Quote  Post ReplyReply #654 Posted: 23-Jun-2011 at 09:45
Не заборавајте дека постои можност да ЈСП уште нема добор функционален план за одржување и редовни сервиси, па поради неискуство и незнаење да се доаѓа во ситуација да се случуваат дефекти кога активно се користи, и ве молам не ја исклучувајте оваа можност со изговор за професионалност, кога добро знаете колку услуги кај нас се де факто профаесионални.
Back to Top
vladegf View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Dec-2009
Location: skopje
Online Status: Offline
Posts: 638
  Quote vladegf Quote  Post ReplyReply #655 Posted: 23-Jun-2011 at 06:53
Originally posted by zabegan

ајде ви се молам немојте со вакви дискусии од стил автобусот бил исцрпен и дека се работело за нешто занемарливо... ако купивме автобси кои се исцрпуваат на секои два месеци и им се менуваат делови, тогаш кој е ќарот од нов автобус, можевме и со старите да си останеме... и извинете, ама автобус да остава на полпат патници и тоа да му биде рутина, воопшто не е во ред... фактот што автобусот вози 24/7 е ирелевантен, сите автобуси го прават тоа
и не е важно дали е некоја Кинеска Х фирма или пак Мерцедес... тука се работи за квалитетот на самите модели, а квалитетот на моделите мислам дека е доста поврзан со фактот дека доста ризикувавме да купиме модели од фабрика која воопшто не ја познаваме и досега воопшто нема направено вакви модели на автобуси и се нема докажано на нашиот пазар и услови... и дајте ве молам, не споредувајте автомобилска индустрија со автобуси, освен тоа што имаат тркала, немаат ништо друго заедничко
и за крај, кога веќе се купуваат нови автобуси, потребно е да бидат на највисоко ниво, а не само постојано да им бараме оправданија и да се вадиме на тоа што автобусиве воопшто некако опстојуваат на нашиве улици, во наши услови, затоа беше потребно да се направат детални студии и испитувања и да се потврди најдобар избор за градски превоз, а не да си тапиме мозок со стари духови и туристички атракции кои никогаш не ни постоеле Bash


 Avtobusot sto i da mu bilo e pod garancija, a tipcive ne mi deluvaat nit za majstori nit za strucni lica taka da 3 pat ke povtoram defekt neznaeme dali ima i ako ima sto e, taka da greota e da go rugame ona sto e novo i da go sporeduvame so sotaroto koga ne e za sporeduvanje, a studija za kupuvanje novi avtobusi nikade vo svet ne se pravi. Ednostyavno koga e dotraen stariot vozen park se obnovuva. A jas ve molam da ne gi plukate novite avtobusi zasto 25 godini se vozime vo gjubre doneseno od Slovenija, i starite avtobusi na JSP od tipot "Vozi Misko"
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #656 Posted: 23-Jun-2011 at 00:25
Originally posted by zabegan



Originally posted by BOJAN

Ја само да ја освежам нишкава со веста дека двокатниот автобус доби реклама на Мекдоналдс, не знам како вие мислите, но мене со реклама поубаво ми изгледа.
мене ми е сеедно како ќе изгледа автобусот со или без реклама, последна грижа ми енајбитно ми е дека тоа носи пари, кои правилно треба да се инвестираати досега имаше реклами по автобуси и кај отидоа тие пари?


Прашањето ти е на место, но главното тело одговорно за тоа како работи ЈСП е Советот на Град Скопје. Воглавно, ЈСП работи со толку големи загуби што приходите од рекламите се губат токму тука.
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #657 Posted: 23-Jun-2011 at 00:22
Originally posted by BOJAN

Ја само да ја освежам нишкава со веста дека двокатниот автобус доби реклама на Мекдоналдс, не знам како вие мислите, но мене со реклама поубаво ми изгледа.
мене ми е сеедно како ќе изгледа автобусот со или без реклама, последна грижа ми е
најбитно ми е дека тоа носи пари, кои правилно треба да се инвестираат
и досега имаше реклами по автобуси и кај отидоа тие пари?


Edited by zabegan - 23-Jun-2011 at 00:22
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #658 Posted: 23-Jun-2011 at 00:18
Ја само да ја освежам нишкава со веста дека двокатниот автобус доби реклама на Мекдоналдс, не знам како вие мислите, но мене со реклама поубаво ми изгледа.
Back to Top
my Macedonia View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Oct-2008
Location: 🇲🇰🇨🇭
Online Status: Offline
Posts: 4094
  Quote my Macedonia Quote  Post ReplyReply #659 Posted: 22-Jun-2011 at 22:10
Originally posted by zabegan

ајде ви се молам немојте со вакви дискусии од стил автобусот бил исцрпен и дека се работело за нешто занемарливо... ако купивме автобси кои се исцрпуваат на секои два месеци и им се менуваат делови, тогаш кој е ќарот од нов автобус, можевме и со старите да си останеме... и извинете, ама автобус да остава на полпат патници и тоа да му биде рутина, воопшто не е во ред... фактот што автобусот вози 24/7 е ирелевантен, сите автобуси го прават тоа
и не е важно дали е некоја Кинеска Х фирма или пак Мерцедес... тука се работи за квалитетот на самите модели, а квалитетот на моделите мислам дека е доста поврзан со фактот дека доста ризикувавме да купиме модели од фабрика која воопшто не ја познаваме и досега воопшто нема направено вакви модели на автобуси и се нема докажано на нашиот пазар и услови... и дајте ве молам, не споредувајте автомобилска индустрија со автобуси, освен тоа што имаат тркала, немаат ништо друго заедничко
и за крај, кога веќе се купуваат нови автобуси, потребно е да бидат на највисоко ниво, а не само постојано да им бараме оправданија и да се вадиме на тоа што автобусиве воопшто некако опстојуваат на нашиве улици, во наши услови, затоа беше потребно да се направат детални студии и испитувања и да се потврди најдобар избор за градски превоз, а не да си тапиме мозок со стари духови и туристички атракции кои никогаш не ни постоеле Bash


Se soglasuvam, iako porano rekov deka se rasipaat posto se od kina, moja greskaRoll%20eyes
Kvalitetot e vazen, ne potekloto
Cheers
Back to Top
Ma View Drop Down
Groupie
Groupie


Joined: 04-Mar-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote Ma Quote  Post ReplyReply #660 Posted: 22-Jun-2011 at 21:42
Originally posted by sanos_a

дечки нормално е дека ќе има дефекти штом едно возило е во експлоатација. па зарем колите што ги имате дома никогаш не се расипале?
јас ви кажувам од искуство бидејки работам во фирма која има преку 50 автобуси дека без разлика на моделот и производитело дефекти имало и ке има и во иднина. затоа прво помислете малку повеке па после пишувајте
 
Cheers  I jas mislam deka, nesto cepkaat, glumat nesto, -demek e rasipano, zasto edniot mi izgleda spremen kako za na plaza kaj kocka.Cheers
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 3132333435 90>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.501 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.