![]() |
![]() |
![]() |
Возен парк (ЈСП - двокатни автобуси) |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 3132333435 90> |
Author | |||
Ma ![]() Groupie ![]() Joined: 04-Mar-2011 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 0 |
![]() ![]() |
||
![]() ![]() |
|||
![]() |
|||
OCB ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 03-Feb-2011 Location: 54 Online Status: Offline Posts: 921 |
![]() ![]() |
||
Неоспорен факт е дека главните знаменитости на градот не се наоѓаат покрај сообраќајници. Со твојот став се согласуваат и професор на Факултетот за туризам како и претседателот на собранието на Туристичката комора на Македонија.
Сепак овде се работи за туристички автобуси кои по правило се панорамски (отворени или затворени). Кога не би биле панорамски прашањето ќе беше кој воопшто би ги користел. Скопје е зелен град кој се наоѓа во котлина опкружена од 4 планини. Претпоставувам дека дел од рутата ќе бидат и Водно и Матка. Тоа се природни знаменитости на градот во кои вистински се ужива само од панорамско возило. Покрај природни и културни знаменитости, во еден град е важно и како тој „дише“ односно луѓето и случувањата во него. И тоа исто така добро се забележува од повисоко. Се нарачаа 15 автобуси кои доколку се движат континуирано по туристичката рута ќе овзоможат да се примени „hop-on, hop-off“ системот. Со купување на еден билет туристот или било кој граѓанин ќе може да се симнува на одредени станици кои ќе бидат близу до знаменитости. Откако ќе ја посети знаменитоста се враќа на станицата на која ќе пристигнува нов автобус на секој половина час. На тој начин им се нуди на туристите и на граѓаните целодневна понуда исполнета со посета на културни и природни знаменитости како и можност да го набљудуваат градот од една поинаква перспектива. |
|||
![]() |
|||
zabegan ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Jul-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 7859 |
![]() ![]() |
||
се ќе прифатам, што се однесува до двокатниве, ама не можам да разберам што мајка бараат панорамски автобуси во скопскиот туризам
![]() едноставно немаме туристичка понуда која одговара на користењето на панорамски автобус, ниту пак е возможно автобус во Скопје да се користи без патниците да се симнат од него |
|||
![]() |
|||
OCB ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 03-Feb-2011 Location: 54 Online Status: Offline Posts: 921 |
![]() ![]() |
||
И панорамските двокатни ќе дојдат од Kинa
![]() Планирано е 15 отворени даблдекери на „Јутонг“ да стасаат в година пo летните одмори Деспина Трајковска И новите 15 отворени двокатни автобуси што планира да ги купи Владата за туристичко разгледување на Скопје ќе бидат со кинеско потекло, од истата фирма со која е склучен договорот за „обичните“ даблдекери. Во Министерството за транспорт и врски одлучиле да ја прифатат понудата на кинески „Јутонг“, која беше единствена на јавниот повик за набавка на кабрио двокатни автобуси, кој заврши непосредно пред изборите. „Комисијата за спроведување на јавната набавка изврши евалуација на понудата доставена од страна на компанијата ‘Јутонг‘, при што беше констатирано дека таа ги исполнува критериумите предвидени со тендерската документација, по што е донесена одлука за избор на најповолен понудувач. Моментално во тек е рокот за жалба“, информираа вчера од Министерството. Жалбениот рок и завршувањето на целата постапка до официјализирање на зделката се очекува да заврши најдоцна до крајот на летото. Веќе в година ова време автобусите би требало да стасаат во Скопје и да почнат да се користат за туристичко разгледување на градот. Тоа беше и главната причина Владата да одлучи да купи 15 отворени автобуси по иницијатива на ЈСП. И овие автобуси ќе бидат од „Јутонг“, за Транспорт и врски проверена компанија со која е договорена зделката од речиси 40 милиони евра за набавка на 202 двокатни „обични“ автобуса. За отворените 15 автобуси Владата ќе треба да плати околу 2,5 милиони евра, сума што ја побараа од „Јутонг“ на неодамна завршениот јавен повик. Поточно, еден панорамски автобус ќе не' чини приближно 150.000 евра без пресметан ДДВ. По техничките карактеристики тие во основа ќе бидат речиси идентични со примерокот на даблдекерот, кој веќе неколку месеци вози низ Скопје. И овие ќе бидат со ретродизајн. Главното обележје и разликата на типските туристички возила од обичните ќе биде горниот кат, кој ќе има отворен покрив. Ќе ги исполнува условите за туристичка погодност на патниците, како што се чадори за сонце, пепелници, слушалки, микрофони, 24-часовен видеонадзор... Како што објаснија од „ИЕВ ДОО Скопје“, кои ја застапуваат „Јутонг“ во Македонија, речиси и да нема разлика во овие автобуси со сончев покрив и „обичните“ двокатни возила, перформансите на возилото се исти при што отворените имаат дополнителна опрема. Токму тоа е причина за разликата во цената на „обичните“ и на панорамските автобуси. Гледано генерално, таа и е незначителна, односно двата отворени даблдекера што се дел од зделката за 202 двокатни автобуса, во споредба со овие 15, се поевтини за нецели 20.000 евра. http://www.utrinski.com.mk/default.asp?ItemID=47F36E541BE5AA4FBC7BA8D8217683F2 |
|||
![]() |
|||
zabegan ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Jul-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 7859 |
![]() ![]() |
||
и не знам каква врска има што вози народов со јавниот превоз, како прво, има и македонци со Југо, има и со Мерцедес, но како е тоа поврзано со дискусијава? плус, ако некој вози мерцедес, сигурно нема да се замара со јавен превоз... али не знам зошто ти реплицирам, прочитај ми го пак коментарот и види дека нема врска со тоа што јас сум го напишал претходно ![]() |
|||
![]() |
|||
vladegf ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Dec-2009 Location: skopje Online Status: Offline Posts: 638 |
![]() ![]() |
||
Сега кој меша автомобилска идустрија и индустрија за автобуси? Што е битно дизајнот на моделот и докажаноста кога најважните делови (мотор и менувач ) не се од кинеско производство туку како што сум запознат се германски,голема работа дали ке има округли фарови или квадратни, целокупниот дизајн може да се смени со две линии или решетки и да има сосем друг изглед, сакам да кажам шасијата и конструкцијата е иста гарант и со останатите модели на Јутонг
а да ги прашам сите скептици? По дома сите иматеМ ерцедеси или имате нешто за просечен Македонец? |
|||
![]() |
|||
zabegan ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Jul-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 7859 |
![]() ![]() |
||
и ти земи купи кола од Америка и пробај да ја возиш по европоски улици, не е така едноставно, исто како што Американците мразат европски возила и машини поради тоа што се работи за сосема различни навики и начин на живот, со кои доаѓаат сите други економски и општествени фактори кои ги засегаат |
|||
![]() |
|||
zabegan ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Jul-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 7859 |
![]() ![]() |
||
и не знам како можеш да кажеш дека пред да се купат автобуси не се проучува каков превоз е најдобар за градот, фактот што претходно возниот парк бил скапан, не менува ништо, едноставно не може туку така да се купат било какви автобуси бидејќи превозот ќе си има многу проблеми со нив ако не се адекватни на условите при кои се користат... и Лондон сакаше да купи Мерцедес Цитаро зглобни автобуси, па наиде на проблеми со нив, додека истите автобуси се докажале како доста адекватни за многу градови, мора кога се купува да се знае што се купува и дали сме во можност да го користиме, а не само да се купи и да се рече „па нема веќе да се возиме со страите крнтии“ плус, мислам дека бев јасен за ризикот што го превземавме со кинеска фирма, многу недостатоци кај автобусиве потекнуваат од тоа така да, те молам јас тебе, да не ги правдаш автобусиве со старите автобуси ![]() |
|||
![]() |
|||
Тркало ![]() Senior Member ![]() Joined: 31-Dec-2010 Location: Охрид Online Status: Offline Posts: 1179 |
![]() ![]() |
||
Најверојатно се груби копии на пр.предница и страничниот дизајн од МАН,а задниот дел на пр.Неоплан.Ако се со договор сигурно би им било чест да истакнат дека ете имаме соработка со МАН.Некаде сретнав една компанија од тие нивните Динг Донг или не знам како соработувале со Сетра.Ама други не. Еве еден пример,не е градски автобус ама огромни се сличностите (да не ставам многу слики ,видете на Гугл).Споредете го автобусот на KING LONG моделот XMQ 6127 со SCANIA IRIZAR PB,дизајнот напред и назад. Истиот кинески модел странично со SETRA S417 HDH. |
|||
![]() |
|||
vladegf ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Dec-2009 Location: skopje Online Status: Offline Posts: 638 |
![]() ![]() |
||
Во прашање е копија или лиценциран производ (изглед) како на пример ФАС како што имаше изглед на Мерцедес??? |
|||
![]() |
|||
Тркало ![]() Senior Member ![]() Joined: 31-Dec-2010 Location: Охрид Online Status: Offline Posts: 1179 |
![]() ![]() |
||
Единствено големината на компанијата им е некоја можност за фалење.Другите работи ,како копираниот дизајн од германските автобуси (т.е. ова е заедничко за сите кинески производители) и квалитетот не им створиле некој си бренд во индустријата. |
|||
![]() |
|||
OCB ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 03-Feb-2011 Location: 54 Online Status: Offline Posts: 921 |
![]() ![]() |
||
Јутонг ја поседува најголемата компанија за производство на автобуси во Азија и според бројот на продадени автобуси се наоѓа на светската топ 5 листа.
|
|||
![]() |
|||
N23 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 03-Feb-2011 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2159 |
![]() ![]() |
||
Епа не се чудете зашто пропадна ФАС. Исто у странство се зборело што ќе купуваме од овие Македонциве, ем непроверени, ем со дизајн од 80-ти. Значи некој мора да купува и до Јутонг и од ЛАЗ за да тие фирми соберат доволно кеш и да се модернизираат уште повеќе.
|
|||
![]() |
|||
mirakuliks ![]() Senior Member ![]() Joined: 06-Feb-2010 Location: New York Online Status: Offline Posts: 831 |
![]() ![]() |
||
Не заборавајте дека постои можност да ЈСП уште нема добор функционален план за одржување и редовни сервиси, па поради неискуство и незнаење да се доаѓа во ситуација да се случуваат дефекти кога активно се користи, и ве молам не ја исклучувајте оваа можност со изговор за професионалност, кога добро знаете колку услуги кај нас се де факто профаесионални.
|
|||
![]() |
|||
vladegf ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Dec-2009 Location: skopje Online Status: Offline Posts: 638 |
![]() ![]() |
||
Avtobusot sto i da mu bilo e pod garancija, a tipcive ne mi deluvaat nit za majstori nit za strucni lica taka da 3 pat ke povtoram defekt neznaeme dali ima i ako ima sto e, taka da greota e da go rugame ona sto e novo i da go sporeduvame so sotaroto koga ne e za sporeduvanje, a studija za kupuvanje novi avtobusi nikade vo svet ne se pravi. Ednostyavno koga e dotraen stariot vozen park se obnovuva. A jas ve molam da ne gi plukate novite avtobusi zasto 25 godini se vozime vo gjubre doneseno od Slovenija, i starite avtobusi na JSP od tipot "Vozi Misko" |
|||
![]() |
|||
BOJAN ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
![]() ![]() |
||
Прашањето ти е на место, но главното тело одговорно за тоа како работи ЈСП е Советот на Град Скопје. Воглавно, ЈСП работи со толку големи загуби што приходите од рекламите се губат токму тука. |
|||
![]() |
|||
zabegan ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Jul-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 7859 |
![]() ![]() |
||
најбитно ми е дека тоа носи пари, кои правилно треба да се инвестираат и досега имаше реклами по автобуси и кај отидоа тие пари? Edited by zabegan - 23-Jun-2011 at 00:22 |
|||
![]() |
|||
BOJAN ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
![]() ![]() |
||
Ја само да ја освежам нишкава со веста дека двокатниот автобус доби реклама на Мекдоналдс, не знам како вие мислите, но мене со реклама поубаво ми изгледа.
|
|||
![]() |
|||
my Macedonia ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Oct-2008 Location: 🇲🇰🇨🇭 Online Status: Offline Posts: 4094 |
![]() ![]() |
||
Se soglasuvam, iako porano rekov deka se rasipaat posto se od kina, moja greska ![]() Kvalitetot e vazen, ne potekloto ![]() ![]() |
|||
![]() |
|||
Ma ![]() Groupie ![]() Joined: 04-Mar-2011 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 0 |
![]() ![]() |
||
![]() ![]() |
|||
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 3132333435 90> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |