![]() |
![]() |
![]() |
Возен парк (општо) |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 3132333435 42> |
Author | ||||||
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
|||||
![]() овдека стои вон тема - Emoticons |
||||||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
||||||
![]() |
||||||
pbanks ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
![]() ![]() |
|||||
До сега имаше 3 средби ако не се лажам... Поканата е секогаш отворена до сите а се договараме во оваа нишка. Изгледа ти промакнала... Затоа следниот пат кога ќе се организираме лично ќе те поканам преку приватна порака ![]() |
||||||
![]() |
||||||
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
|||||
Се надевам дека модераторите и тоа ќе организираат да се видиме сите во живо ![]() За дизајнот на МЖ 712 потполно се сложувам, тотално застарен, можда требаше полека сите како се репарираат да го сменат и дизајнот. Добро но затоа новите ел. лок почнава со нов некако почист дизајн и ново лого ![]() Edited by Vladimir P - 29-Nov-2008 at 21:30 |
||||||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
||||||
![]() |
||||||
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
|||||
Еве ти некој карактеристики за серија електро моторни возови 412 - „Горбачов“ Напон на пантограф: 25 kW Снага на влецен воз трајна: 680 kW Снага на влецен воз трајна: 925 ks Снага на влецен воз едночас: 840 kW Снага на влецен воз едночас: 1142 ks Но тука се и интерната потрошувачка, триење, осовински притисок .... За електричните локомотиви не би можел да израчунаш зависи од теретот што го влече. Ова е за локомотивата 441 ![]()
Ни електрична ни дизел не може да прејде граница- сите влечни средства се за внатрешна употреба. Осим во посебни договори. За електриката, галвански се одвоени и постојат повеке системи но затоа има и мултисистемски локомотиви на кој не им е важен напонот. па без проблеми проагаат граници (најповеќе земји се на 25 kW напон) Edited by Vladimir P - 29-Nov-2008 at 21:01 |
||||||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
||||||
![]() |
||||||
гитардемон ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Feb-2008 Online Status: Offline Posts: 5424 |
![]() ![]() |
|||||
За тебе ![]() ![]() Барем додека не се видиме во живо некогаш да частам стварно ![]() ![]() ![]() |
||||||
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
|
||||||
![]() |
||||||
mitatos ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1739 |
![]() ![]() |
|||||
би било убаво да стават и камери во кабиниве, за да не ги оштетат , изгледаат ептен комодно овие седиштава ја и така не сум се возел никад со воз и не знам како е хехе
|
||||||
"Најлошиот град од градовите е тој што нема ред,мир и сигурност за своите граѓани" (Али ибн Еби Талиб)
|
||||||
![]() |
||||||
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
|||||
Vladimir ај дај ми ги техничките спецификации за локомотивите на струја. Инаку не те разбрав околу тоа со дизел локомотивите на граница што е муабетот. Дали може граница да пројдат електрични локомотиви и ако може, тогаш како е изведен спојот на електричната инсталација. Дали се мрежите галвански одвоени или истата жица се напојува од двете држави?!
|
||||||
![]() |
||||||
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
|||||
Да тоа се исти бои ќој ги имаат у останатите гарнитури од тој тип
Тоа тешко може да се израчуна, (многу фактори се во игра), но во секој случај е далеку е поефтино него дизелот, а нарочито овие новите кој се теристоризирани. П.С. ако сакаш можам да ги дадам сите карактерисики па да израчунаш.
Сите кој се на коридор X и во кружна Скопје, во секој случај многу се за една ваква пресметка, бидејќи тука е и товарниот сообраќај
Во сите земји локомотивите можад да прејдат само до меѓуграничниот премин а од таму превзема локомотива од соодветна земја, има искучоци со посебен договор мегу земјите као што е сега со Германија и Франција со нивните TGV и ICE брзи возови. Додуше и ние имавме порано таков договор со Грција до пристаништето во Солун. А за вагоните тоа не важи, под услов да ги исполнат стандардите кои постојат
Секако, имае 16 активни електрични локомотиви и неколку на репарација. А исто така и 2 електрични композиции ЕМБ 412 - Горбачов
Уффф... ![]() ![]() ![]() Edited by Vladimir P - 29-Nov-2008 at 20:03 |
||||||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
||||||
![]() |
||||||
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
|||||
Еве и од А1 слики. Тука има и нешто од ентериерот на вагоните. Галантеријата делува доста пристојно. Браво!
18. ![]() 19. ![]() 20. ![]() 21. ![]() 22. ![]() 23. ![]() 24. ![]() 25. ![]() 26. ![]() 27. ![]() 28. ![]() 29. ![]() |
||||||
![]() |
||||||
гитардемон ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Feb-2008 Online Status: Offline Posts: 5424 |
![]() ![]() |
|||||
Ама не пише Македонија нигде, само МЖ има, и колку пати се случило наш воз кога поминува на излезот од пристанишните докови да го прекине цел сообраќај на една од поголемите улици на 5 минути. Тогаш се осеќам гордо кога поминувам
![]() ![]() Edited by гитардемон - 29-Nov-2008 at 19:23 |
||||||
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
|
||||||
![]() |
||||||
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
|||||
Абе ваљда ова со имево не дотерано да таму работава, па да лепат фиром врз македонски железници и да биде фирмоски железници?!
![]() Мислам дека имаме едни локомотиви електрични едни црвени мислам дека се од чешко прозводство. Ај еве владимир ќе објасни, ја онака колку да се убацам у муабет. |
||||||
![]() |
||||||
гитардемон ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Feb-2008 Online Status: Offline Posts: 5424 |
![]() ![]() |
|||||
![]() Веројатно ќе ги исфарбаат сите во иста боја... нели? ![]() Инаку едно прашање за Владимир или било кој друг што знае, што отсекогаш ме интересирало: Електричните возови колку струја трошат? Пример од Скопје од Гевгелија колку ќе потроши струја? И колку електрични возови сообраќаат кај нас дневно? Јас колку што знам тој за Солун е со дизел локомитва, барем тука кај што се менуваат на граница, Грците ставаат дизел локомотива. Што ете ме тера да прашам, зошто се менува локомотивата на граница, нешто поради името или? Јас сум видел товарни вагони многу со жигот на ЖИТ (исти како овај на последната слика од сител) па веројатно не е проблем тоа со името. И дали имаме електрични локомотиви, или имаме цели електрични композиции? Оти јас од сликите само оние композициите ги видов електрични, а само локомотива никаде немам видено. Многу обемно, ама ако ми одговори некој има пиво (темно) ![]() ![]() |
||||||
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
|
||||||
![]() |
||||||
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
|||||
Еве и од Сител некоја фотка:
12. ![]() 13. ![]() 14. ![]() 15. ![]() 16. ![]() 17. ![]() |
||||||
![]() |
||||||
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
|||||
Браво lslcrew за прекрасните стоп слики
На сликите е гарнитурата ДМВ МЖ 712-109; 716-109; 712-110 - Шпанец во Фабриката за шински возила Велес које е во комплетна обнова и за која во оваа година се издвоени финансиски средства средственост на МЖ-Транспорт. Истата гарнитура е предвидена за релацијата Скопје - Битола и Скопје - Кочани каде има недостиг, а и со уведување на новиот меѓународен воз каде ке требат да се пренасочат и така малкуте влечни средства - локомотиви кој ги имаме. Иначе мислам дека овие гарнитури се прекрасни за возење бидејки имаат ваздушни перници за амортизација и кој се возел мислам дека го има осетено тоа прекрасно пливање. Иначе таму како што се гледа и на сликите се обновуват најголемиот број товарни и плато вагони и по некој патнички. |
||||||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
||||||
![]() |
||||||
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
|||||
Еве слики од фабриката колска каде се санираат шински возила. Владимир ќе те молам подетално!
![]() 01. ![]() 02. ![]() 03. ![]() 04. ![]() 05. ![]() 06. ![]() 07. ![]() 08. ![]() 09. ![]() 10. ![]() 11. ![]() |
||||||
![]() |
||||||
BOJAN ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
![]() ![]() |
|||||
Би требало годинава да завршиме со превезени над 1 и пол милион патници во железничкиот сообраќај, што е една од најдобрите години од осамостојувањето(пишав и горе за тоа). Сепак треба да загрижува товарниот железнички сообраќај, чим се намалил уште во летните месеци, последното тромесечје ќе биде сигурно за над 20% помал од оној во 2007 година, што може да доведе до нови загуби во Македонски железници за жал
![]() |
||||||
![]() |
||||||
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
|||||
Еве ја истата вест од друг извор.
Edited by lslcrew - 28-Nov-2008 at 16:53 |
||||||
![]() |
||||||
maestro ![]() Senior Member ![]() Joined: 02-Aug-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 505 |
![]() ![]() |
|||||
Нормално дека бројот на патници ќе биде зголемен кога и онака патување со воз најмногу се исплати. Ама состојбата во возовите не треба ни да се опишува.
|
||||||
![]() |
||||||
BOJAN ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
![]() ![]() |
|||||
Прекрасна и очекувана вест за железници
![]() ![]() |
||||||
![]() |
||||||
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
|||||
Edited by Cloverstack - 09-Dec-2008 at 03:48 |
||||||
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 3132333435 42> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |