build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Урбани прашања > Јавен превоз
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Јавен автобуски превоз (општо)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 3233343536 86>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #661 Posted: 26-Aug-2013 at 15:29
Previous
нема ништо чудно тука, со голем багаж го зафаќаш просторот за други патници
Architects create dreams...politicians create nightmares
Back to Top
Danndy View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 03-Sep-2010
Online Status: Offline
Posts: 410
  Quote Danndy Quote  Post ReplyReply #662 Posted: 26-Aug-2013 at 08:23
Originally posted by phenomenon

   Од кодексот на ЈСП:

Дозволените димензии на личен багаж не смеат да бидат поголеми од 100 на 60 на 25 сантиметри и потешки од 30 килограми.

Значи не смееш да носиш ни телевизор, освен ако не е со дијагонала од 26 инча или помала.


Боже, со WizzAir иили со EasyJet да не склучиле договор, па во исто време и да започнат автобусите да летаат, па да не се преоптоварени?
Traveling.
Back to Top
Dexter26 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 2035
  Quote Dexter26 Quote  Post ReplyReply #663 Posted: 24-Aug-2013 at 22:58
Previous
 
Доцниш едно 3 месеци со веста дека двокатните градски автобуси со отстранлив покрив сообраќаат на градски превозни линии, наместо на туристички обиколки.
 
А со веста дека се користат двокатните градски автобуси за градски превозни линии се користат за туристички обиколки, наместо двокатните градски автобуси со отстранлив покрив, доцниш најверојатно цели 8 месеци, јас помнам дека е така уште од јануари 2013.
 
И не, не е неспособност, туку е чист идиотизам од страна на еден од најголемите и најсубвенционираните загубари во Република Македонија.
Back to Top
Djole88 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-May-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 611
  Quote Djole88 Quote  Post ReplyReply #664 Posted: 24-Aug-2013 at 16:14
од вчера НЕСПОСОБНОСТ ми доби нова дефиниција. носам странец да шетаме со туристичкиот двокатен. прв шок, затворен двокатен. прашувам што е, ми викаат тој(како еден да е само) со микрофон е расипан не вози, поради тоа со овој е денес. Се во ред до моментот кога на враќање накај дома се качив на 5ка со отворен кров и со апаратчиња за слушалки
Back to Top
phenomenon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Oct-2010
Location: Kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 2691
  Quote phenomenon Quote  Post ReplyReply #665 Posted: 10-Aug-2013 at 07:05
Од кодексот на ЈСП:

Дозволените димензии на личен багаж не смеат да бидат поголеми од 100 на 60 на 25 сантиметри и потешки од 30 килограми.

Значи не смееш да носиш ни телевизор, освен ако не е со дијагонала од 26 инча или помала.
開始されていないだけの戦いが失われ、
Back to Top
jyvation View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2013
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 4191
  Quote jyvation Quote  Post ReplyReply #666 Posted: 10-Aug-2013 at 01:17
Originally posted by Dexter26

Previous  За количките за пазар можеби ќе разберам, но за куферите ?  Дали погрешно го разбирам ова, или целосното име на ЈСП Скопје не е Јавно Сообраќајно Претпријатие Скопје ?



И мене ми е чудно.Би требало само да е за оние количкине што ги буткаат пензионерине.Во многу Европски метрополи се плаќа билет ако носиш куфе со тебе.Во Прага на пр. е 2/3 од регуларната цена на билетот.

Edited by jyvation - 10-Aug-2013 at 01:25
Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #667 Posted: 10-Aug-2013 at 00:32
Изгледа некоја такси компанија има дебел профит од оваа `услуга` на ЈСП
Back to Top
Dexter26 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 2035
  Quote Dexter26 Quote  Post ReplyReply #668 Posted: 10-Aug-2013 at 00:07
Previous
 
За количките за пазар можеби ќе разберам, но за куферите ?
 
Дали погрешно го разбирам ова, или целосното име на ЈСП Скопје не е Јавно Сообраќајно Претпријатие Скопје ?
Back to Top
jyvation View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2013
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 4191
  Quote jyvation Quote  Post ReplyReply #669 Posted: 09-Aug-2013 at 23:56
Во автобусите на ЈСП забрането е внесување колички за пазар и куфери


Во автобусите на Јавното сообраќајно претпријатие - Скопје не е дозволено да се влегува со полни колички за пазар, се жалат патниците. Пензионерите раскажуваат дека им се случувало контролори да не им дозволат да го продолжат возењето кога ги виделе дека носат колички со тркалца, полни со продукти. Други скопјани раскажуваат дека биле опоменати оти во автобусите не смеат да се возат со куфери кон или од Железничката или Меѓуградската автобуска станица, пишува весникот Дневник.



http://kurir.mk/republika/skopje/126129-Vo-avtobusite-na-JSP-zabraneto-e-vnesuvanje-kolicki-za-pazar-i-kuferi
Back to Top
Тркало View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 31-Dec-2010
Location: Охрид
Online Status: Offline
Posts: 1179
  Quote Тркало Quote  Post ReplyReply #670 Posted: 31-Jul-2013 at 15:52
АД „Галеб“ и „Омега експрес“ заеднички ќе jа опслужуваат линијата за „Р. Новичиќ“и Лакочереј

АД „Галеб“ Охрид и „Омега експрес“ почнувајќи од 1-ви август, линијата Охрид- населба „Радојца Новичиќ“ - Лакочереј, ќе ја возат кооперативно со заеднички месечни карти кои ќе важат и за двата превозници.

Двете компании ќе имаат заеднички возен ред , кој ќе се вози сменски.

Со овој потег, двете компании им излегуваат во пресрет на патниците, со што во голема мера ќе се подобри градскиот превоз на спомнатата линија и ќе се избегнат непотребните чекања.

OhridNews


31.07.2013 16:01 Прочитана е : 187 пати
Bookmark and Share
© 2013 Ohridnews.com. Сите права се задржани.

Edited by Тркало - 31-Jul-2013 at 15:52
Back to Top
Dexter26 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 2035
  Quote Dexter26 Quote  Post ReplyReply #671 Posted: 26-Jul-2013 at 17:09
Previous
 
Има соодветна тема за двокатните градски автобуси од кинески Јутонг на форумов.
 
Инаку, станува збор за модифицирана верзија на скопските двокатни градски автобуси, па поради тие мали модификации, станува збор за поинаков автобус, а градот Скопје и владата на Република Македонија која ги нарача тие автобуси можат само да го прифатат фактот дека скопските двокатни градски автобуси се ексклузивни за Скопје само во мали ситни детали, како што е прозорецот кај клима уредот во предниот дел од автобусот и некои други ситни детали.


Edited by Dexter26 - 26-Jul-2013 at 17:10
Back to Top
vepar View Drop Down
Newbiе
Newbiе


Joined: 17-Jan-2012
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote vepar Quote  Post ReplyReply #672 Posted: 26-Jul-2013 at 16:33
Дечки дали некој од вас прашал во институциите или јавните претпријатија дали Кинезите го продаваат Скопскиот модел на двокатен автобус на други клиенти освен Скопје?! Ако да споделете!
Back to Top
mirakuliks View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 06-Feb-2010
Location: New York
Online Status: Offline
Posts: 831
  Quote mirakuliks Quote  Post ReplyReply #673 Posted: 26-Jul-2013 at 15:04
Џоле88 јас ти кажувам како во австралија се стимулира употреба на смарт картичките. Нивната логика е ако живееш во градот и ако се возиш со автобус еднаш на 2-3 недели, ќе си ја имаш картичката и одвреме на време ќе си ја надополнуваш а тој билет што е 50% поскап е за тие што заборавиле да надополнат картица или за тие што навистина само на кратко го посетуваат градот па само двапати ќе се возат. Овој начин на стимулација очигледно функционира тука.
Целата поента да се максимизира употребата на смарт картичките и да се сведе купувањето на билети на минимум......затоа и немаат автомати за билети. Во Мелбурн порано беше со такви билети кои се купуваа од автоамти и со смената на системот ги отстранија сите тие автомати.
Не викам дека ова е правилниот пристап, само информирам која била целта на смената на системот и како тоа е спроведено.
А за автомати за билети знам дека има можност да се постават  во превозни средства. Тоа е често застапено да речеме во германија, со тоа што пред се ваквите автомати се наоѓаат во трамваите, не не и автобусите, и другите локални железници. Имај на ум дека поставувањето и одржувањето на ваков автомат во сите возила е огромен трошок кој може да е избегне ако... еве да речеме се земе австралискиот пристап.
Некој претходно спомна за податоци на сопственикот внесени во смарт картицата.....тоа не е случајот. Картицата е само одреден број на кој се додаваат пари комплетно анонимно....со други зборови можеш да позајмуваш картица на други.....се додека станува збор за иста класа на смарт картици (тие со и без студентски/пензионерски попусти).
Back to Top
Djole88 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-May-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 611
  Quote Djole88 Quote  Post ReplyReply #674 Posted: 20-Jul-2013 at 16:46
@mirakulis. Друже извини ама зошто јас да плаќам 50% повеќе кога на пример се возам во автобус еднаш на 2-3 недели да речеме ? тоа не е во ред. Едноставно треба да се стави една машина за билети, а апаратите за валидација на смарт картичките да имаат и 5% од нивниот простор предвиден за валидација на нормален хартиен билет за 1 возење.

пример: автомати за продажба на билети надвор од автобус, работат на монети, банкноти и на кредитни/дебитни картици



пример 2: автомат за валидација на хартиен билет + електронска картичка



пример 3: апарат за купување на билети во автобус. првиот само со платежни картички, вториот работи само на монети и враќа кусур . сигурен сум има можности и разни модели да се изведе ова





Сите овие примери се од градскиот превоз во Варшава кој се состои од метро,трамвај и автобус
Back to Top
Danndy View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 03-Sep-2010
Online Status: Offline
Posts: 410
  Quote Danndy Quote  Post ReplyReply #675 Posted: 20-Jul-2013 at 11:11
Originally posted by mirakuliks

Џоле, прочитај го мојот пост уште еднаш, има можност за купување за карта за едно возење кај шоферот и како што спомнав таа карта е 50% поскапа од цената за возење ако се плати со смарт картичка. Токму поради тоа точно само туристите за кратко или пак тие кои многу ретко користат автобус ќе платат карта кај шоферот....а со оглед дека процентот на тие луѓе е екстремно мал (1 на 100 патника најмногу) воопшто не се ни приметува во процесот на купување карта.



Не мислам дека е добар начин за стимулирање на употреба на смарт картичките - воведување 50% поскап билет купен од самиот возач, не мислам дека самиот возач треба да биде и билетар во исто време.
Автоматизирани пунктови во кои ќе постои продажба на Смарт картичка за една употреба, нормално помалце исплатлива отколку стандардната верзија.... Единствен проблем тука е тоа што Смарт картичките ги содржат сите информации за сопственикот, не знам како тоа би се имплементирало во pay-per-ride систем, знаејќи дека информациите (заради многу причини) им се важни.

Сепак, мора да се најде решение за оние кои не живеат во Скопје.
Traveling.
Back to Top
mirakuliks View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 06-Feb-2010
Location: New York
Online Status: Offline
Posts: 831
  Quote mirakuliks Quote  Post ReplyReply #676 Posted: 19-Jul-2013 at 22:41
Џоле, прочитај го мојот пост уште еднаш, има можност за купување за карта за едно возење кај шоферот и како што спомнав таа карта е 50% поскапа од цената за возење ако се плати со смарт картичка. Токму поради тоа точно само туристите за кратко или пак тие кои многу ретко користат автобус ќе платат карта кај шоферот....а со оглед дека процентот на тие луѓе е екстремно мал (1 на 100 патника најмногу) воопшто не се ни приметува во процесот на купување карта.
Back to Top
Djole88 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-May-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 611
  Quote Djole88 Quote  Post ReplyReply #677 Posted: 18-Jul-2013 at 15:02
Originally posted by zabegan

нели имаше скроз ист ваков систем во некои од приватните превозници? јас се прелажав да ја купам таа картичка, за после помалку од година дена да ги исфрлат од употреба... системот функционираше одлично, ама воопшто немаше заинтересираност за него, нити од превозниците, нити од патниците



Токму тоа ми беше поентата. Се е во ред, ако е замислено како што рековте погоре како во Бризбејн, но што да правиме со туристите или со тие што да речеме користат автобус многу ретко(како мене на пример). најдобар систем е како што е во најголем број од Европските градови. смарт картичка за месечни/годишни билети, а нормалните билети за едно возење да се хартиени со тоа што да се стават машини за продажба на билети внатре а не возачот да продава. Нема поента ти турист што е на 2 дена во СК да го тераш да купува смарт картичка, makes no sense
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #678 Posted: 17-Jul-2013 at 00:07
нели имаше скроз ист ваков систем во некои од приватните превозници? јас се прелажав да ја купам таа картичка, за после помалку од година дена да ги исфрлат од употреба... системот функционираше одлично, ама воопшто немаше заинтересираност за него, нити од превозниците, нити од патниците
Architects create dreams...politicians create nightmares
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5424
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #679 Posted: 16-Jul-2013 at 13:17
Цела поента ми е дека шоферот не треба да биде и билетарница во исто време, па поради тоа автобусот да стои на постојка четири пати подолго од шо би му требало доколку само влегуваат луѓе и сами му ја мислат за билет од вградени уреди за издавање на карти внатре во автобусот.

Edited by гитардемон - 16-Jul-2013 at 13:20
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
mirakuliks View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 06-Feb-2010
Location: New York
Online Status: Offline
Posts: 831
  Quote mirakuliks Quote  Post ReplyReply #680 Posted: 16-Jul-2013 at 00:33

Гледам дека има забуни и незнаење како би функционирал систем со смарт картички.
Ваков систем на наплаќање јавен транспорт има во Бризбен а и пред пола година истиот систем го воведоа и во Мелбурн.

Првата и најбитна работа е тоа што, да може да се купи карта кај возачот но таа обично е некои 50% поскапа од цената на возењето кога би била наплатена преку смарт картичката....вака се стимулира употребата на смарт картичките а постои систем да се наплати возењето во случај да се нема кредит на картичката или за туристи кои само кратко престојуваат во градот.

Е сега принципот со смарт картичката е да се допре на терминалот при влегување и при излегување за да се регистрира возењето. Е сега колку тоа че се наплати или не, не е битно....на контролорите битно им е ти да се имаш најавено при влегување во возилото.
Еднаш кога ќе се воспостави дадениот систем на смарт картички наплаќањето може да иде различно бидејчи е работа на програмирање на систем.
На пример може да се наплаќа од возење, може да се наплаќа од патување (со менување неограничен број автобуси а се наплаќа по тоа колку зони се поминати). Исто така може да се има посебни смарт картички за ученици, студенти и пензионери кои ќе терба на контролорот да му се прикажат со соодветна идентификација а од тие картички ќе се наплаќа само еве да речеме половина од цената за патување.

Еден начин на "штедење" застапен во Бризбен на пример е после деветото патување во неделата сите останати до крајот на неделата се бесплатни....ама пак ти треба при влегување и излегување да се пријавиш на системот со допирање на смарт картичката.
Можностите се неограничени. Во основа системот може да се програмира и за месечни и годишни карти, само треба да се допира картичката на терминалот при влегување и излегување.

Во однос на "билетарница" нема баш билетарници туку терминали (како тие на Паркинзи на општина центар) каде се додаваат пари да се наполни картичката со кредит.....иако картичката може да се полни и преку интернет....едноставно кажано целиот систем со смарт картичките дава голема флексибилност во моделирање на тарифите за патување и притоа претставува одличен начин за мониторинг на искристеност на одредени линии во одередени денови или делови од денот.

Еве ви линкови до Вики страните за смарт картичките во Бризбен и Мелбурн и нивната имплементација, критики, проблеми и тарифни решенија:

https://en.wikipedia.org/wiki/Go_card

https://en.wikipedia.org/wiki/Myki

Edited by mirakuliks - 16-Jul-2013 at 00:34
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 3233343536 86>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.400 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.