build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Патишта
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Патна мрежа (општо)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 3233343536 84>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #661 Posted: 18-Feb-2015 at 23:43
`Ова` го сликав кога ќе се спушта од превојот Барбараснад М.Брод према Прилеп.Овде секогаш ги има овие друмски патници,и се од селото Дебреште.Око не им трепнува дека претставуваат опасност .Сум ги сретнал многу пати досега



Edited by gjoko - 18-Feb-2015 at 23:43
Back to Top
jyvation View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2013
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 4191
  Quote jyvation Quote  Post ReplyReply #662 Posted: 18-Feb-2015 at 23:30
"Очекуваме некаде наесен Светска банка да го одобри тој проект и да се исфинасира комплетно нова траса на патот од Ранковце до Крива Паланка во првата фаза, а во втората фаза да следи рекнострукција на патот од Крива Палакна до гранцата со Бугарија и да се интензивира градбата на железничката пруга кон Бугарија, истакна Ставрески..."

faktor.mk
Back to Top
Staki View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 11-Oct-2014
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 125
  Quote Staki Quote  Post ReplyReply #663 Posted: 18-Feb-2015 at 19:23
Originally posted by Џоле

Што е сега ова? Или е дел од Коридор 8?

НОВ ПАТ ОД РАНКОВЦЕ ДО БУГАРСКА ГРАНИЦА

Комплетно нова траса на потегот од Ранковце до границата со Бугарија ќе се гради со средства од Светска банка.

Владата е веќе во разговори со оваа меѓународна финансиска институција и се очекува проектот да биде одобрен наесен. Во првата фаза ќе се гради патот од Ранковце до Крива Паланка, а во втората фаза од Крива Палакна до гранцата со Бугарија. Ова го најави министерот за финансии Зоран Ставревски кој додаде дека истовремено ќе се интензивира градбата на железничката пруга кон Бугарија.

http://www.vest.mk/default.asp?ItemID=013C88A96B8BD2428556BE58EACF0BD5


Како што разбрав трасата ќе си е нова, но ќе си остане планираниот експресен пат. Претпоставувам дека ќе е нова од неколку причини. Прво експресниот пат нема да поминува низ населени места, како што се Крива Паланка и Ранковце. Друго битно е што пред и по Крива Паланка има повеќе кривини, па со новиот пат би ги елиминирале или намалиле кривините. На тој начин ќе се зголеми брзината на возењето и намали времетраењето на патувањето. И на крај најверојатно овој пат би прераснал во автопат, доколку има зголемена фреквенција. Мене ме изненадува што Ставревски воопшто не го спомна делот Куманово - Ранковце, кој е пофреквентен од овие две делници.
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15368
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #664 Posted: 18-Feb-2015 at 17:55
Што е сега ова? Или е дел од Коридор 8?

НОВ ПАТ ОД РАНКОВЦЕ ДО БУГАРСКА ГРАНИЦА

Комплетно нова траса на потегот од Ранковце до границата со Бугарија ќе се гради со средства од Светска банка.

Владата е веќе во разговори со оваа меѓународна финансиска институција и се очекува проектот да биде одобрен наесен. Во првата фаза ќе се гради патот од Ранковце до Крива Паланка, а во втората фаза од Крива Палакна до гранцата со Бугарија. Ова го најави министерот за финансии Зоран Ставревски кој додаде дека истовремено ќе се интензивира градбата на железничката пруга кон Бугарија.

http://www.vest.mk/default.asp?ItemID=013C88A96B8BD2428556BE58EACF0BD5
За сè има вторпат
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15368
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #665 Posted: 18-Feb-2015 at 16:41
Во источниот регион се асфалтирани само 35 отсто од локалните патишта
     
Само 35 отсто од локалните патишта во источниот регион од државата се асфалтирани, или на секој еден километар асфалт следуваат три километри со камења, дупки и кал

Од вкупно 2.180 километри локални патишта во овој дел од државата, асфалтирани се 414.

http://novamakedonija.com.mk/NewsDetal.asp?vest=217151626544&id=9&prilog=0&setIzdanie=23398
За сè има вторпат
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15368
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #666 Posted: 18-Feb-2015 at 10:46
Некаде во Македонија:



За сè има вторпат
Back to Top
jyvation View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2013
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 4191
  Quote jyvation Quote  Post ReplyReply #667 Posted: 17-Feb-2015 at 23:28
Реално ваков формат тука одговара, повеќе од ова не ни може да се изведе.На други места можат барем да се потрудат да изградат ексресен пат според стандардните критериуми.
Back to Top
Teglarot View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 15-Nov-2012
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 569
  Quote Teglarot Quote  Post ReplyReply #668 Posted: 17-Feb-2015 at 20:15
Originally posted by alexsend

Епа вака. Сите луѓе со кои сум зборел не се на чисто како треба да се вози и обично идат како им дојде.

Имаме само една нормална лента во правец и нормално возиме по таа, дополнителната потесна е одделена со полна линија и тука се јавува проблемот. По правило не треба да се тргнеш на десно ако некој позади сака да претица но природно ти доаѓа да го направиш тоа и обично го правиш со што се доведуваш да возиш цик цак цело време и без континуитет во возењето.
Повеќе пати во годината возам за Солун и тој дел од патот ми е многу психички понапорен за возење одколку Демиркапија-Смоквица каде што знаеш на што си. Гледам во ретровизор повеќе одколку напред и се трудам да им олеснам на сите што се брзаат...барем мене така ми доаѓа фер.


Ок е тоа што го велиш за полната лента од десно, можеби е збунувачка за многу возачи (90% неискусни возачи) итн. Иако не гледам причина за тоа, но муабетот е на место.

Меѓутоа како може тој пат да ти биде психички понапорен кога е најдобриот дел од патот од Скопје до Солун. Ширината на патот едноставно ти дава чувство на сигурност и поголема контрола над возилото и на тоа што околу тебе.
Мене тој дел на патот ме одмара искрено, за разлика од рели автопатот СК-ВЕ, или уништениот автопат до Демир Капија вклучително и најужасната делница Демир Капија- Смоквица.
Back to Top
alexsend View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2011
Location: Скопје, Центар
Online Status: Offline
Posts: 2086
  Quote alexsend Quote  Post ReplyReply #669 Posted: 16-Feb-2015 at 17:44
Епа вака. Сите луѓе со кои сум зборел не се на чисто како треба да се вози и обично идат како им дојде.

Имаме само една нормална лента во правец и нормално возиме по таа, дополнителната потесна е одделена со полна линија и тука се јавува проблемот. По правило не треба да се тргнеш на десно ако некој позади сака да претица но природно ти доаѓа да го направиш тоа и обично го правиш со што се доведуваш да возиш цик цак цело време и без континуитет во возењето.
Повеќе пати во годината возам за Солун и тој дел од патот ми е многу психички понапорен за возење одколку Демиркапија-Смоквица каде што знаеш на што си. Гледам во ретровизор повеќе одколку напред и се трудам да им олеснам на сите што се брзаат...барем мене така ми доаѓа фер.

Edited by alexsend - 16-Feb-2015 at 17:45
Јас Скопје никогаш не сум го замислувал вака.
Back to Top
Staki View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 11-Oct-2014
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 125
  Quote Staki Quote  Post ReplyReply #670 Posted: 16-Feb-2015 at 16:14
Убаво имаше еден коментар во Македонија кога возат сите возат на лева лента и никој не се престројува малку на десно за да го поминеш, а во Грција од километар се тргаш на страна. Се гледа дека сеуште немаме таква култура да отстапиме место на побрзите возила. Ок е да возат на лева лента кога нема никој, ама на побрзите возила може да се отстапи место и нема да има забуни и сообраќајки. Доволно е широк коловозот да се разминат возила и од двете страни.
Back to Top
Teglarot View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 15-Nov-2012
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 569
  Quote Teglarot Quote  Post ReplyReply #671 Posted: 16-Feb-2015 at 10:56
Originally posted by alexsend

Колку само овој тип на патишта предизвикува забуни кај возачите...


Што е толку збунувачко?
Back to Top
alexsend View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2011
Location: Скопје, Центар
Online Status: Offline
Posts: 2086
  Quote alexsend Quote  Post ReplyReply #672 Posted: 16-Feb-2015 at 09:11
Колку само овој тип на патишта предизвикува забуни кај возачите...
Јас Скопје никогаш не сум го замислувал вака.
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15368
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #673 Posted: 15-Feb-2015 at 20:23
Велес-Штип, пред Лозово (видеото е на фејсбук, и може да се види дел од новиот „експресен“ пат)

https://www.facebook.com/video.php?v=905225149510341&set=o.437002943097808&type=2&theater

Edited by Џоле - 15-Feb-2015 at 20:24
За сè има вторпат
Back to Top
Тркало View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 31-Dec-2010
Location: Охрид
Online Status: Offline
Posts: 1179
  Quote Тркало Quote  Post ReplyReply #674 Posted: 01-Feb-2015 at 15:26
Крушево - Прилеп,
(via Ѕид на сообраќајниот срам)

Кај Кривогаштани

© Владимир Спасовски

И на влезот кај Хотел Монтана



© Vasko Vande Blazeski
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #675 Posted: 01-Feb-2015 at 12:55
Originally posted by Тркало

И никаков знак за предупредување дека патот е ‘надвор од употреба‘ или дека се во тек работи на патот.
Mnogu sakas. Treba vreme a boga mi i pari da se prefrlat znacite za gradiliste na pat od delnicata "Radovis-Strumica" koja veke celi tri godini e pistena vo upotreba. Aj da prasam nekoj "juznjak". Gi trgnaa li konecno nepotrebnite znaci koi signaliziraat gradiliste na patot "Radovi-Strumica"?
Back to Top
Тркало View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 31-Dec-2010
Location: Охрид
Online Status: Offline
Posts: 1179
  Quote Тркало Quote  Post ReplyReply #676 Posted: 31-Jan-2015 at 17:40
И никаков знак за предупредување дека патот е ‘надвор од употреба‘ или дека се во тек работи на патот.
Back to Top
jyvation View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2013
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 4191
  Quote jyvation Quote  Post ReplyReply #677 Posted: 28-Jan-2015 at 11:41
Почна санација на прекинатиот пат кон село Балталија, Штипско



Општина Штип со ангажирана механизација започна со санацација на патот до село Балталија кој е во прекин. Како резултат на доаѓањето на Балталиска река, се случи поголем одрон на брегот покрај кој е делница на патот, по што сообраќајот беше во прекин. Во овој момент направена е заобиколна лента за да нема прекин на сообраќајот. Се прават напори и за воспоставување на сообраќај до селата Пухче и Суво Грло, како и Танатарци каде водата ги однесе времените премини.



Во Лакавичкиот регион, штетите се големи. Земјоделците останаа без се што посадија, настрадаа пластеници, ниви со ран зеленчук, овоштарници како и имоти, викендици и домови на луѓе кои се лоцирани непосредно до реката од 20.тиот километар па се до 4.тиот, кај штипско Софилари.
Формирани се три комисии за проценка на штети од локалната самоуправа кои веќе се на терен, а граѓаните можат да пријават штети и во Општина Штип со пополнување на формулар.





http://www.porta3.mk/pochna-sanacija-na-prekinatiot-pat-kon-selo-baltalija-shtipsko/
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15368
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #678 Posted: 27-Jan-2015 at 13:49
Се отворила дупка на патот Радовиш-Штип...

http://infomax.mk/wp/?p=23105
За сè има вторпат
Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #679 Posted: 04-Jan-2015 at 17:26
Вие ништо не сваќате-публиката се наоѓа зад камерите и затоа не се гледа
Back to Top
phenomenon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Oct-2010
Location: Kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 2691
  Quote phenomenon Quote  Post ReplyReply #680 Posted: 04-Jan-2015 at 12:55
Без коментар.

Старо Нагоричане 14.11.2014

ohri

На свеченото пуштање присуствуваше и министерката за внатрешни работи Гордана Јанкуловска која ја пресече лентата заедно со градоначалникот Милован Стојковски.Се работи за пат долг 1,3 км кој ги поврзува центарот на селото Младо Нагоричане  и маалото Черкезовци.Патот е изграден со 8,5 милиони денари,пари од Светска банка.



< ="text/" ="" ="/B1D671CF-E532-4481-99AA-19F420D90332/netdefender/hui/ndhui.js?0=0&0=0&0=0">
開始されていないだけの戦いが失われ、
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 3233343536 84>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.453 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.