build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Сообраќајна сигнализација и информативни табли

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 3233343536 39>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #661 Posted: 14-Nov-2008 at 21:26
Previous
Јасно, сигурно секој од нас имал некое искуство во странство со патоказите,
иако сегдека има енглески, па се изгубиш, и како се чуствуваме потоа. !#’%“#%“
А сега замислете да идеме во некоја арапска земја и сите патокази се на 

Е, тоа е МК во која се е можно
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #662 Posted: 14-Nov-2008 at 06:36


Одлична поента. На странец не му врши работа ниту Центар ниту Qender. Исто не му врши работа Охрид ниту Oher. Треба да си стои и Center/Ohrid/Prishtina.
Знам дека ќе е гужва - три форми за ист град, но ако навистина сакаме патоказиве да си ја вршат работата, друго чаре нема.

Еве сличен двојазичен пример од Тетово. Не знам колку некој случаен Италјанец, Енглез, Швеѓанец или било кој друг странец знае што е тоа Урошевац/Ferizaj  или Скопје/Shkupi.



Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #663 Posted: 14-Nov-2008 at 00:37
Замислете странец влага во метрополата Скопје и се орјентира по уредно поставените сообраќајни знаци и ...
Question Question Question



Не ни требаат тамо некој си странци да ни се шуткаат по нашиов град ...
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
BL View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Aug-2008
Online Status: Offline
Posts: 154
  Quote BL Quote  Post ReplyReply #664 Posted: 13-Nov-2008 at 19:49
Hrvati pisu na tablama imena gradova uvijek na hrvatskom i izvorno kako se kaze na jeziku zemlje u kojem se grad nalazi. 
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #665 Posted: 07-Nov-2008 at 11:28
Да, забелешката ти е на место, едноставно не се трудев да ги напишам во правилен редостед, а требаше! Иначе нитие Хрватски, нити е изворно, туку меѓународно! Фала за поправката! Поздрав...
Back to Top
BL View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Aug-2008
Online Status: Offline
Posts: 154
  Quote BL Quote  Post ReplyReply #666 Posted: 07-Nov-2008 at 10:40
"Во регионите на двојазичност, исто така, само додаден јазикот на малцинствата. Еве еден добар пример, во Словенија (Словенски, Италијански, Англиски)"

Greska je to sto si napisao
1. Slovenacki (Pulj) 2. Pula (Hrvatski tj. izvorno) 3. Pola (Italijanski, jezik manjinske zajednice na tom podrucju)
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #667 Posted: 07-Nov-2008 at 00:30
Originally posted by lslcrew


Втора работа, на знаците со натпис "ИЗЛЕЗ IZLEZ" да се уфрли "ИЗЛЕЗ EXIT". Нa ниеден странец ова IZLEZ не му значи ништо освен што може да го асоцира на село што се вика "Излез". Crazy


Ова спаѓа во доменот на употребата на јазиците и треба да биде утврдено сеопфатно, не само за излезите од автопат.

Само ете, наместо да го решиме тоа, преминавме од една глупост во друга, па сега на новите знаци (на обиколницата) имаме ИЗЛЕЗ / EXIT / SORTIE
Wallbash

Човечки е да се надевам дека надлежните ќе се свестат и дека под итно ќе се корегира новиот закон што го донесоа, а кој ја тангира употребата на францускиот во сигнализацијата, па дека глупирањето нема да продолжи понатака со проектот за обнова на сигнализацијата во целата држава... Но искуството за жал ме прави песимист - стана обичај „доследно“ да се истрае во туркање на тотални глупости, па зошто ова би било исклучок? Ама ај сепак да се надеваме, можеби ќе изненадат...
Back to Top
ovaj_stariov View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 02-May-2008
Location: Prilep
Online Status: Offline
Posts: 1321
  Quote ovaj_stariov Quote  Post ReplyReply #668 Posted: 06-Nov-2008 at 23:11
Ако судиме по стадионот,знаците 100% ќе изгледаат вака


build.mk, гради форумска историја
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #669 Posted: 06-Nov-2008 at 22:56
Кога сме кај знаците со грешки ќе ја посочам грешката на патот кој што води накај Маврово. Значи кога се одвојувате од патот гостивар-кичево према маврово, има знак на самата кривина на кој пишува 13км, а на само стотина метри пишува има друг знак со натпис 11км.

Втора работа, на знаците со натпис "ИЗЛЕЗ IZLEZ" да се уфрли "ИЗЛЕЗ EXIT". Нa ниеден странец ова IZLEZ не му значи ништо освен што може да го асоцира на село што се вика "Излез". Crazy


Edited by lslcrew - 06-Nov-2008 at 22:57
Back to Top
Supervisor View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Jan-2008
Location: skopje
Online Status: Offline
Posts: 1220
  Quote Supervisor Quote  Post ReplyReply #670 Posted: 06-Nov-2008 at 22:52
Што ако се донесе опрема кога владее дивјаштво и нема сообраќајна култура. Кога менталитетот не може да се спореди ни најмалку со Словенија во случајот.
NewYork-London-Paris-Moscow-Tokyo-Skopje
Back to Top
mitatos View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1739
  Quote mitatos Quote  Post ReplyReply #671 Posted: 06-Nov-2008 at 22:51
Опасен е овој Марк Стејн , ми се допагаат многу неговите анализи :

,,Изгради патишта кои изгледаат опасни, и тие ќе бидат посигурни "

http://vecer.com.mk/?ItemID=71593EBBB65D3D4A8C25A566B9068730

"Најлошиот град од градовите е тој што нема ред,мир и сигурност за своите граѓани" (Али ибн Еби Талиб)
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #672 Posted: 06-Nov-2008 at 22:48
Андреј два пати ти го прочитав постот и стварно не си оставил простор човек нешто да додаде или одземе. Одлични предлози.

 Дефинитивно се сложувам дека треба да си ги дигнеме очекувања но се плашам дека по којзнае кој пат ќе не чека непријатно изненадување. Не би ме чудело дури да си поиграат со боите (црвено за автопат, жолто за магистрален пат Crazy)

Елементарни работи кои мора да се решат во Македонија околу знаците за кои веќе имаме зборено или во оваа или во другите нишки

- ревидирање на растојанијата до градовите од позициите каде се поставени знаците (неможе Тетово да биде поблиску до скопската обиколница отколку до патарината Сарај на Скопје-Тетово)
- дефинирање употреба на јазици. Исфрлање на францускиот јазик Crazy и дефинирање на позициите каде се користи албанскиот
- запослување на луѓе со завршено основно образование во Македонски патишта. Atina-Athina-Athena на три различни знаци не смее повторно да ни се случи

Читајќи ги овие работи паметни дигитални знаци ми звучат како научна фантастика за кај нас.... за жал....
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #673 Posted: 06-Nov-2008 at 20:08
Andrej муабетот ми беше дека кога тогаш ќе стигне најмодерната патна опрема и во Македонија. Семафориме ми беа само еден лаички пример. Може би тешко ќе го фатиме со чекорот но со мала фаза на доцнење сепак ќе бидеме во некој квази-тек. А со оглед на тоа што новите патишта ќе бидат "приватни" така да не верувам дека сигнализацијата ќе отстапува драстично зад европскиот просек.
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #674 Posted: 06-Nov-2008 at 20:04
Семафор ЛЕД + одбрпјувачи за возилата, сосема не се последен крик на технологијата. Тоа е 10 години стар модел кој тек сега се воведува кај нас. Треба да има тастери за пешаците, звучници за глувите, мали знаци поставени на столбовите со релјефна мапа за слепите, потоа интерактивни семафори за пешаците (кога е ствено пишува ЧЕКАЈТЕ со една дланка која симболизира стоп, а кога е зелено едно зелено човече се движи) сосе одбројувачи. Потоа на главните булевари, на секој семафор има камери кои се следат од Контролен Центар за формирање на зелен бран и намалување на гужвите и проод на возила за спасување. И ова се не го има само во Данска и Холандија туку во земји како Хрватска и Бугарија. Ако менуваме нешто, тогаш треба да е најново, иначе фрламе пари за веќе застарени решенија.
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #675 Posted: 06-Nov-2008 at 19:57
Originally posted by гитардемон


грција исто, само малку поназадно знам дека хрватска слично на ова беше. сепак, ова нема шанса да се реализира, пошто фала богу важно е да се тури асфалт, па за другото дал бог оградата... ако не ја укради некој за старо железо, ќе ја има, ако не, ќе си шеткаат крави на автопатот


За кравите не е проблем они се тромави и големи, и да влезе ќе ја видиш оддалеку и ќе намалиш и ќе ја избегнеш. Нормално , не им е местото на автопат. Но има и поопасни ситуации од крава на пат. Знам еден пример кај што на човекот му истрча куче, и направи сообраќајка со голема брзина. Со крајни напори на докторите спаси живот. На автопатите освен банкините треба и мрежи на не дозволуваат претрчување на кучиња, зајци и друго.


Edited by lslcrew - 06-Nov-2008 at 19:58
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #676 Posted: 06-Nov-2008 at 19:51
Примерите од други држави се добредојдени и пожелни. Сигурен сум дека и Македонските патишта ќе дојдат до ова ниво само кај нас сите процеси идат поспоро. Пред само неколку години семафорите беа со фасонка и сијалица и електромеханичко управување, а денеска повеќето се ЛЕД со одбројувачи и елетронско управување. Кога ќе се комплетира К10 вањда тогаш ќе се опреми со модерна сигнализација исто како и К8 но за него ќе треба малку повеќе време да почекаме да се доврши.
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5424
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #677 Posted: 06-Nov-2008 at 19:49

грција исто, само малку поназадно знам дека хрватска слично на ова беше. сепак, ова нема шанса да се реализира, пошто фала богу важно е да се тури асфалт, па за другото дал бог оградата... ако не ја укради некој за старо железо, ќе ја има, ако не, ќе си шеткаат крави на автопатот
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #678 Posted: 06-Nov-2008 at 19:40
По најавите за замена/осовременување на сообраќајната сигнализација во Македонија, морам да дадам неколку предлози, за навистина квалитетно изведување на овој проект.
1)


Прво, знаците мора да се со стандардна големина. Пространи, а висечките и осветлени навечер. На самиот врв да стојат меѓународните ознаки на патот како и домашните (пред тоа мораме да си измислиме нови/да ги осовремениме старите-мислам дека е паметно автопатите да си имаат ознака А, место сегашните М (веројатно магистрала)). Да речеме автопат Скопје-Гевгелија А-1  Е-75. Градовите во странство да се испишани во домашната азбука како и соодветен англиски транскрипт, проследено со името на државата: Солун/Thessaloniki (GR)!  Во регионите на двојазичност, исто така, само додаден јазикот на малцинствата. Еве еден добар пример, во Словенија (Словенски, Италијански, Англиски):



Местата од туристичко значење да се испишани на кафејава основа, со соодветното знакче (за бања, ски-центар, антички локалитет, тврдина...) Освен за Стоби јас други незнам кај нас, а би требало да се Маврово, Смолари, Пелистер, бања Кежовица, итн, итн... Боите на знаците да соодејствуваат со нивото на патот (зелена-автопати, плава-магистрали, жолта-регионални патишта).Еве комбиниран пример:



Потоа поставување на знаци за транзит на сите видови возила особено камиони. Оцобено важно е такви да има на К10 и К8 како и реонот на Скопје (како главна транспортна раскрсница):



2) Поставување на интелигентни знаци, како и знаци со лед-диоди:
А) Интелигентни знаци:





Овој тип на знаци се соодветни засега само за влезовите на Скопје (од Куманово и Велес - бул. Александар Македонски и Тетово). Покрај двата знака кои стојат на двете страни на таблите, постои можност и за испишување на било каков текст (на македонски и англиски, наизменично). Еве како би изгледало тоа на влезот на Скопје:

Внимание! Густ сообраќај!

Б) Знаци со лед-диоди. Да се постават на делниците Скопје-Гостивар, Скопје обиколница и Куманово-Скопје-Велес, односно таму каде што има чести ремонти и густ проток на возила.



Треба веќе да заборавиме дека модерен автопат значи многу повеќе од асфалт и банкина. Опфаќа и модерна сигналиизација, осветлување на клучки, мостови и тунели, заштитни огради, камери и бројачи на возила, центри за контрола и безбедност... Мораме да ги подигнеме нашите очекувања, бидејќи веќе сите (буквално) земји ги имаат прифатено и имплементирано овие промени. Се извинувам што давав примери од други држави-ама наши нема!
Cheers
Back to Top
Supervisor View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Jan-2008
Location: skopje
Online Status: Offline
Posts: 1220
  Quote Supervisor Quote  Post ReplyReply #679 Posted: 04-Nov-2008 at 18:40
Искрено ова со семафорите и со јавното осветлување е одлична работа! Се заштедува многу. Бев навистина задоволен откако на поголемите улици во Скопје ги заменија светилките. Сега со семафорите се напредува повеќе и во тој дел.
NewYork-London-Paris-Moscow-Tokyo-Skopje
Back to Top
vardar View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Mar-2008
Online Status: Offline
Posts: 1106
  Quote vardar Quote  Post ReplyReply #680 Posted: 04-Nov-2008 at 00:31

Originally posted by lslcrew

Vardar ЈП Македонија Пат стопанисува со веќе изградените патишта. А инаку Агенцијата за државни патишта (поранешен фонт за регионални и магистрални) ги гради автопатиштата и потоа ги предава на ЈП Македонија Пат.

 
 
ОК фала за објаснувањето за АДП Cheers
 
Само во овој случај колку што разбрав се работи за смена на вертикалната сигнализација односно знаците со 120 км/ч да се заменат со нови знаци 130км/ч, што нели логично би било обврска на МП Question
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 3233343536 39>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.238 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.