build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Железници
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Од соседството

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 3233343536 45>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #661 Posted: 06-May-2010 at 12:40


Големината на бирократијата никогаш и никаде не била мерило за обемот и квалитетот на корисна работа што може да ја заврши.
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #662 Posted: 06-May-2010 at 12:37
Веќе не верувам на таа приказна дека не сме знаеле да пополнуваме формулари. На толку бирократија сме научиле сигурно. Обратно стојат работите.
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #663 Posted: 06-May-2010 at 12:01
Сепак треба да се разбере дека ова е чисто ЗАДОЛЖУВАЊЕ а не за некаква неповратна помош од ЕУ. Тоа ќе има последици како во Хрватска еден ден и преголемо задолжување во земји во кои нема извоз е доста ризично. Мислам дека не се обидуваме да се задолжуваме за правилните проекти, ние пак како најголеми будали ем трупаме долг, ем не инвестираме во продуктивни сектори како железницата.
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #664 Posted: 06-May-2010 at 11:53
Originally posted by BOJAN

Страшно е што земја како Македонија која што е понапред во евроинтегративните процеси не може да обезбеди европски кредити, додека на Србија тоа и оди од рака.
Јас веќе се прашувам дали воопшто се обидуваме. Факт е дека нема ништо опипливо во тој правец, туку само повремени изјави на по некој министер дека ќе лобирале ваму и таму (кои изјави по содржина се истите од 90-тите навака). Колку може да им се верува дека навистина има сериозни обиди? Дури и само за обид (сериозен), треба големо знаење и ангажман.

Dunno


Edited by Cloverstack - 06-May-2010 at 12:06
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #665 Posted: 06-May-2010 at 11:53
Schenker Opens EUR 10 M Logistics Terminal near Bulgaria's Sofia

German logistics company Schenker AG, which is a subsidiary of railway carrier Deutsche Bahn, has opened a new terminal outside of the Bulgarian capital Sofia.

Schenker EOOD, the company’s Bulgarian branch, has invested EUR 10 M in the new logistics complex located in the town of Bozhurishte, some 20 minutes away from Sofia.

In addition to senior managers of Schenker, the opening ceremony was attended by German Ambassador to Bulgaria, Matthias Hoepfner.

“Despite the harsh economic realities, DB Schenker has invested in this new terminal in order to provide business in and outside Bulgaria with top-class logistics services. The new terminal is fully integrated in the European and global network of DB Schenker, and will function in Bulgaria as a redistribution center for international transport, internal distribution, and contract logistics,” explained Helmut Schweighoffer, manager of Schenker EOOD.

The new Schenker facility outside Sofia is located on an area of 48 000 square meters. It features a logistics storehouse with an area of 3 000 square meters, and a loading hall of 2 000 square meters equipped with the latest technology in the logistics field.

It also includes an office complex of 3 500 square meters where Schenker Bulgaria will be headquartered from now on. However, the German company is also going to keep its existing office near the Sofia Airport.

The logistics center has good access to road and railway transportation (it includes two railway lines), and to the Sofia International Airport.

“The trend that we see in the recent years – especially with the large commercial chains – is in the direction of intermodel logistics solution. With these railway lines of our own, we are meeting this demand,” said Schweighoffer.

“The new supermodern terminal near Sofia is an important addition to the thick European network of DB Schenker including over 700 branches. For us, Bulgaria is an important market, and with this new facility we will continue to offer high-quality services,” stated Elmar Wieland, Chairman of Schenker & Co AG (Vienna).

He has pointed out that the new Sofia logistics terminal is helping DB Schenker to continue realizing its program for modernization in the region of Southeast Europe, including, Austria, the Czech Republic, Slovakia, Hungary, the former Yugoslavia, Bulgaria, Romania, Turkey, Greece and Cyprus. Schenker EOOD employes 150 people in Bulgaria.

The Schenker managers have pointed out the potential for growth of railway transport and contract logistics in Bulgaria.

They said that together with the Greek port of Thessaloniki, the port of Varna is also crucial for Bulgaria.

“During the strike of the Greek port workers in Thessaloniki in 2008, Varna proved its potential for container transport. The capacity of the Port of Varna has a big potential for increasing cargo traffic which comes mostly from China and the rest of Asia,” expained Schweighoffer.

The Schenker managers also said that much of Bulgaria’s air-borne import at the Sofia Airport passes through Vienna, and that it originates mostly in Asia, the USA, and South America.

Schenker’s first Bulgarian branch was opened in 1889. Its Bulgarian activity was restarted in 1993. In 2008, Schenker Bulgaria transported a total of 322 700 metric tons of cargo, of which 147 700 metric tons was through road transport, followed by air, sea, and railway.


"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #666 Posted: 06-May-2010 at 11:15
Бојане, за жал во многу области каде сме добиле кредити не сме ги искористиле а таму када можеме да аплицираме и да ги искористиме немаме проекти.
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #667 Posted: 06-May-2010 at 10:31
Страшно е што земја како Македонија која што е понапред во евроинтегративните процеси не може да обезбеди европски кредити, додека на Србија тоа и оди од рака.

Мислам дека главен проблем е што не се лобира доволно од државните институции во земјава и што нема добро обучени тимови за изработка на проекти со кои би се аплицирало за кредити.



Edited by BOJAN - 06-May-2010 at 10:32
Back to Top
axel View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 08-Dec-2009
Location: kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 3654
  Quote axel Quote  Post ReplyReply #668 Posted: 05-May-2010 at 17:41

Српската железница ќе се реконструира со чешки пари

05.05.2010 | автор: Мк Фондови

Модернизацијата и реконструкцијата на пругата на коридорот 10 од Ниш до Димитровград, ќе биде првиот проект кој овие две држави заеднички ќе го реализираат.

За оваа намена чешката „Експортна банка“ одобри кредит во висина од 120 милиони евра.

Кредитот ќе биде со каматна стапка од 2,5% годишно со рок на отплата од 10 години и грејс период од една година.

http://www.mkfondovi.com/mk_MK/news/16027-.html
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #669 Posted: 01-May-2010 at 11:44
Прилог по повод на представување на книгата на Волган Шивелбуш „Историја на железнички патувања


ХРТ-ТВ
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #670 Posted: 29-Apr-2010 at 20:37
На први мај штрајк на грчките железници



http://www.ereporter.com.mk/mk-mk/Details.aspx?Title=6702

П.С. Редно беше да го наведат изворот-авторот на сликата
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #671 Posted: 25-Apr-2010 at 13:44
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #672 Posted: 25-Apr-2010 at 13:30
Во неколку слики како некој во Хрватска прославува годишнина














foto: Stanley, Thommo, STIB, seabral
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
axel View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 08-Dec-2009
Location: kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 3654
  Quote axel Quote  Post ReplyReply #673 Posted: 21-Apr-2010 at 12:27

Тирана и Приштина ќе се поврзат со пруга


Коментари (2)   
21.04.2010 10:22
Тирана

 

Тирана и Приштина се согласија да започнат нов проект со кој предвидува поврзување на овие две земји преку железнички сообраќај.

„Покрај поврзувањето со модерниот автопат што е завршен во Албанија, а ќе се гради и на Косово, гледам голем напредок на Косово кое станува сериозен фактор за стабилноста и мирот во регионот“, оцени Скендер Хисени Бериша, косовскиот министер за надворешни работи.

На средбите со претседателот на Албанија Бамир Топи и претседателката на Собранието Јозефина Топали, Хисени побарал од Албанија да лобира за признавањето на Косово кај државите кои се уште не го признале./крај/мн/ми

http://www.a1.com.mk/vesti/default.aspx?VestID=122290

Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #674 Posted: 18-Apr-2010 at 19:19
Браво за бугарите, сум се возел во нивните возови и не можат да се споредат со нашите, а цените на возните карти сеуште се евтини.


Сепак, доколку правиме ваква реконструкција на вагоните во иднина, ја би склучил договор со загребски Гредељ.
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #675 Posted: 17-Apr-2010 at 21:25


Денеска во Софија се претставија првите 5 целосно рециклирани патнички вагони, заедно со еден вагон-бистро, од страна на Вагонноремонтен завод - град Септември. Цената на еден вагон е околу 1 милион лева, односно половина милион евра. Овие 5 вагона ќе возат во склоп на новиот експресен воз Софија - Бургас, наречен Бургас Уикенд експрес, кој ќе застанува само во Пловдив. Времето на патување е 5 часа и 40 минути. Уште 7 нови вагони се пред завршување и ќе бидат пуштени по новиот експресен воз за Варна, наречен Варна Уикенд експрес.

Вагоните имаат климатизација, сензори за пожар, приклучоци 220V а до крајот на годината ќе се воведе и бесплатен безжичен интернет во сите експресни возови и на сите поголеми жел. станици.

Инаку напоменато е дека цената на еден рециклиран вагон (500 000 Е) е 5 пати пониска од онаа на нов купен вагон од истата класа. Мислам дека треба и ние да модернизираме барем 10 наши вагони, дел од кои би возеле внатре, а дел надвор од Македонија. Сепак половина милион евра за парче е тотално прифатлива цена.

Edited by Andrej_LJ - 17-Apr-2010 at 21:28
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #676 Posted: 14-Apr-2010 at 18:48
Cloverstack, ова е официјалната страница на производителот: http://www.metrowagonmash.ru/ . Интересно е што оваа компанија е специјализирана првенствено за производство на вагони за метро.

Еве и некои слики од гарнитурите што ќе ги добие Србија:




Интересно е што во Русија се во вожња уште од 2005 година. Како што гледате, има дводелни и троделни гарнитури. Од текстот објавен претходно може да се забележи дека ќе имаат навистина завидна опрема, вакум-тоалети, климатизација, видеонадвор...



Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #677 Posted: 14-Apr-2010 at 17:38


Има ли некаде повеќе инфо околу моделот и техничките карактеристики?
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #678 Posted: 14-Apr-2010 at 17:16
Говоревме за модерните возови во Бугарија и БиХ, а слободно може да се каже дека и Србија не престигна. Денес потпишан договор за 10 нови дизел моторни гарнитури за Српските железници, а дополнително Србите имаат добиено и кредит за купување на електромоторни гарнитури, со ова остануваме дупка на Балканот.


"Železnice Srbije" i "Metrovagonmaš" iz Rusije potpisale ugovor o kupovini deset novih dizel-motornih vozova Sreda,

14. April 2010.

Generalni direktor "Železnica Srbije" Milovan Marković i rukovodilac ruske kompanije "Metrovagonmaš" Vladimir Oseev potpisali su 14. aprila u Beogradu Ugovor o kupovini deset novih dizel motornih vozova, iz kredita međunarodne železničke banke "Eurofime".

Srpske železnice, posle gotovo tri decenije, nabavljaju nove vozove za putnički saobraćaj, kojI će, kako je planirano, biti namenjeni unapređenju unutrašnjeg, posebno regionalnog saobraćaja na neelektirificiranim prugama u Srbiji.

Potpisivanju ugovora prisustvovali su i ambasador Ruske Federacije u Srbiji Aleksandar Vasiljevič Konuzin, državni sekretar u Ministarstvu za infrastrukturu Srbije dr Slavoljub Vukićević i predsednik Upravnog odbora srpskih železnica Zoran Anđelković, kao i predstavnici "Železnica Srbije" i "Metrovagonmaša".

- Vrednost ovog ugovora iznosi 34 miliona 380 hiljada švajcarskih franaka, a pored nabavke novih deset dizel-motornih vozova, njime su obuhvaćeni i kupovina alata i opreme za održavanje, potrošnog materijala i rezervnih delova, izrada tehničke dokumentacije i obuka osoblja srpskih železnica, - rekao je generalni direktor srpskih železnica Milovam Marković.

Prema njegovim rečima, sredstva za nabavku novih vozova obezbeđena su iz kredita međunarodne železničke banke "Eurofime". Na tenderu, koji je raspisan krajem prošle godine, učestvovale su četiri velike evropske kompanije: CAF iz Španije, "ŽOS Vrutky" iz Slovačke, ruski "Metrovagonmaš" i hrvatski "Gredelj". Ruska kompanija "Metrovagonmaš", koja je deo "Transmaš" holdinga, izabrana je kao najpovoljnija na međunarodnom javnom tenderu, čiju je realizaciju pratila i sama "Eurofima".

- Ugovorom je predviđeno da se prvi dizel motorni voz nađe na srpskim prugama za oko godinu dana, dok će preostalih devet biti u saobraćaju najviše za dve godine, - istakao je Marković.

- Ovaj ugovor je izuzetno važan jer je jedan od prvih koji se potpisuje između naše dve zemlje, što govori da imamo stabilne odnose sa perspektivom u budućnosti, jer se otvaraju nove mogućnosti za našu saradnju. Do sada su naši odnosi bili prvenstveno vezani za energetiku, ali ja mislim da će sfera infrastrukture postati druga u nizu oblasti naše saradnje. Nadam se da će ovaj ugovor biti samo osnova za druge ugovore koji se trenutno razmatraju. Posebno sam zadovoljan što je ruska kompanija učestvovala na međunarodnom tenderu i pobedila, što govori o tome da moramo razvijati direktne odnose izmedju kompanija izmedju Srbije i Rusije, - rekao je ambasador Konuzin.

- Ovo je prvi ugovor koji naša firma potpisuje u Srbiji i za nas je to izuzetno važno, jer izlazimo na novo tržište, gde ranije nismo bili prisutni. Uveravam vas da će svi uslovi predvidjeni ugovorom biti u potpunosti izvršeni. Ja se nadam da ćemo isto ovako biti dočekani i kada za godinu dana isporučimo prvi voz, a da će oni u Srbiji biti eksploatisani kao što to čine i vaši najbliži susedi Madjari i Bugari. Nadam se da ovaj ugovor nije i poslednji koji se potpisuje i da će naši odnosi biti još veći i još čvršći, - poručio je povodom potpisivanja ugopvora Vladimir Oseev, rukovodilac ruske kompanije "Metrovagonmaš".

Novi vozovi, kako je i zahtevano konkursnom dokumentacijom, biće proizvedeni po svim domaćim i međunarodnim standardima. Opremljeni su savremenim sistemom klimatizacije, ventilacije i grejanja, kao i sistemom za upravljanje, kontrolu i dijagnostiku. Njihova maksimalna brzina može da bude i do 160 kilometara na sat, ali će ona zavisiti od stanja železničke infrastrukture u Srbiji, pa je ugovorom predvidjeno da se mogu kretati do 100 kilometara na sat. Ovi vozovi imaće unutrašnji video-nadzor, unutrašnji i spoljni displej, ozvučenje, kao i savremene vakuum toalete namenjene i osobama s posebnim potrebama. S obzirom na tehničke karakteristike, predviđeno da ovakvi dizel motorni vozovi budu u saobraćaju 35 godina.

Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #679 Posted: 12-Apr-2010 at 16:02
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
zookisk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Dec-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 334
  Quote zookisk Quote  Post ReplyReply #680 Posted: 12-Apr-2010 at 13:25

Седум жртви во тешка железничка несреќа во Италија


Најмалку 7 лица загинаа, a 20 се повредени откако патнички воз излетал од шините во северниот дел на Италија

 

Според привичните извештаи повредените лица биле во критична состојба и се префрлени во локалните болници.  

Причината за оваа железничка несреќа во близина на градот Мерано, на 300 километри северно од Венеција се уште не се познати.
 
Се претпоставува дека причина за несреќата е лизгање на земјиштето покрај пругата.


Edited by zookisk - 12-Apr-2010 at 13:27
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 3233343536 45>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.217 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.