build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Урбани прашања > Јавен превоз
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Возен парк (ЈСП - ЛАЗ)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 3233343536 44>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #661 Posted: 05-Jan-2011 at 12:57
Од кога ги дијагностициравме сите негативни страни и на двете порачки од ЛАЗ и Јутонг... Ама штом одат со глава во ѕид, сега нека си се борат сами со проблемите кои вештачки ги предизвикаа. Жалам само што најголемата жртва на ова безумие и ароганција ќе бидат жителите и гостите на градот.
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #662 Posted: 05-Jan-2011 at 12:48
Дали јас добро разбрав или сум грешка, од вкупниот број на украински автобуси единствено 4 ќе бидат дупли! Барем вака пишува во Вечер, а истиот нели прв дознава.

Ова значи дека ќе биде потребен комплетно нов возен ред и поголем број на автобуси или поаѓање на два автобуси истовремено, бидејќи со ова во Скопје ќе останат единствено единечни автобуси. Ако е ова вистина, ова ќе биде најголемата глупост што е можно да ја направат. Замислете си, единечни автобуси на линиите 2, 5, 15, 50, 57... ќе бидат тоа големи гужви.
Back to Top
Тркало View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 31-Dec-2010
Location: Охрид
Online Status: Offline
Posts: 1179
  Quote Тркало Quote  Post ReplyReply #663 Posted: 04-Jan-2011 at 15:44
Originally posted by Cloverstack







Постоеше збрка околу моторот на ЛАЗ автобусите за Скопје, особено што не беа дадени други информации освен дека се работи за Deutz мотор според Еуро4 стандарди, а на сајтот на ЛАЗ таков не фигурираше. Пребарувајќи по нет конечно успеав да поврзам некои точки и верувам дека се работи за овој мотор (барем за едноделните, но претпоставувам истиот ќе биде и за зглобните)eutz TCD 2013 L06 4V, Turbo Intercooler Diesel EEV Number of Cylinders 6 (In-line)Engine Volume 7150 cc Max. Rating 213 KW(290 HP) @ 2100 rpmMax. Torque 1200 Nm @ 1050-1650 rpmEuro 4Чисто за споредба, дали некој ги знае основните податоци за моторите на разните автобуси кои моментално се движат по скопските улици? Ако добро памтам старите Саноси имаа ~ 11-литарски мотори, а табличка со техничките податоци за моторот имаше во предниот дел, некаде блиску кај возачот.


Според јачината на моториве се супер,со оглед на дека голем број (застарени) меѓуградски автобуси кај нас имаат отприлика такви мотори и тераат Плетвар,Стража итн.А плочките со податоци почнаа некако да исчезнуваат.Или се плашат да не влегуваме во автобус ако ги прочитаме или ради сообраќајна да не им е чудно на пр.автобус од 89-та со маска од Мерцедес Туризмо шо е почнат со производство негде 2000-та
Back to Top
axel View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 08-Dec-2009
Location: kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 3654
  Quote axel Quote  Post ReplyReply #664 Posted: 04-Jan-2011 at 14:03
Месецов треба да пристигнат првите 15 градски автобуси од Украина

вторник, 04 јануари 2011
 
Mинистерот за транспорт и врски Миле Јанакиески очекува до крајот на овој месец да пристигнат првите 15 автобуси од Украина
 

 
 
На денешната прес-конференција, одговарајќи на новинарско прашање, Јанакиески рече дека во текот на вчерашниот ден бил на Машинскиот факултет каде му било пренесено оти сите испитувања на автобусот кој неодамна беше донесен од Украина одат во добра насока.

- Со специјални методи денеска ќе биде извршено испитувањето на товар на автобусот. Доколку се биде во ред, утре се очекува да биде издадена потврда за хомологација, по што ќе биде издаден налог екипа од Македонија да замине во Украина и да направи хомологација на останатите автобуси, додаде министерот Јанакиески.

http://www.kirilica.com.mk/vest.asp?id=61653
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #665 Posted: 04-Jan-2011 at 11:39
Постоеше збрка околу моторот на ЛАЗ автобусите за Скопје, особено што не беа дадени други информации освен дека се работи за Deutz мотор според Еуро4 стандарди, а на сајтот на ЛАЗ таков не фигурираше. Пребарувајќи по нет конечно успеав да поврзам некои точки и верувам дека се работи за овој мотор (барем за едноделните, но претпоставувам истиот ќе биде и за зглобните):

Deutz TCD 2013 L06 4V, Turbo Intercooler Diesel EEV
Number of Cylinders 6 (In-line)
Engine Volume 7150 cc
Max. Rating 213 KW(290 HP) @ 2100 rpm
Max. Torque 1200 Nm @ 1050-1650 rpm
Euro 4


Чисто за споредба, дали некој ги знае основните податоци за моторите на разните автобуси кои моментално се движат по скопските улици? Ако добро памтам старите Саноси имаа ~ 11-литарски мотори, а табличка со техничките податоци за моторот имаше во предниот дел, некаде блиску кај возачот.


Edited by Cloverstack - 04-Jan-2011 at 11:49
Back to Top
Stefano View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Joined: 28-Oct-2009
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote Stefano Quote  Post ReplyReply #666 Posted: 02-Jan-2011 at 11:01
Da se nadopolnam na mislenjeto na lsl, mene kompletno stilot mi izgleda nekako retro ne samo od zadnata strana, no sepak so netrpenie cekam da gi vidam niz Skopje, novi se i se nadevam ke ponudat poveke od toa sto bese prethodno ponudeno od gradskiot prevoz. Voedno se nadevam i deka ke gi odrzuvaat.
Back to Top
Dexter26 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 2035
  Quote Dexter26 Quote  Post ReplyReply #667 Posted: 30-Dec-2010 at 16:37
Originally posted by Supervisor

Епа ја се надевам дека до крајот на 2011 сите канти ќе заминат од скопските улици 

 
Ни под разно, не доаѓа во предвид.
84 единечни автобуси од украински ЛАЗ и првите 68 или 66 двокатни автобуси од кинески Јутонг кои треба да стигнат најдоцна заклучно со 31 декември 2011, нема да заменат ни 50% од сегашниот возен парк на ЈСП Скопје.
Можеме да се надеваме дека до крајот на 2012 кога треба да стигнат вторите 68 или 66 двокатни автобуси од кинески Јутонг, а не до крајот на 2011, не сите канти, туку барем 50% од кантите ќе завршат на продажба како старо железо, тешко дека ќе го дочекаме тоа порано, барем според мене.
А сите останати канти, според мене, ќе завршат на продажба како старо железо дури до крајот на 2013.
Исто така, треба да се земе во предвид фактот дека ЈСП Скопје ќе ги задржи автобусите произведени во 1997 и 1998, бидејќи прерано е за да бидат продадени како старо железо.
Всушност, од Слобода Превоз уште во 2005 спомнаа дека тие автобуси можат да бидат надоградени за да бидат и еколошки и климатизирани истовремено, но ЈСП Скопје во свој стил одговори негативно на советот од Слобода Превоз.
Кој знае дали воопшто ќе водат сметка за чистотата на новите автобуси, ако се земе во предвид фактот колку само не водат сметка за чистотата на сегашниве автобуси, и ако ЈСП Скопје продолжи вака, новите автобуси за помалку од година дена ќе заличат на канти, благодарејќи на (не)грижата од страна на ЈСП Скопје за истите, како и благодарејќи на нашата скопска (не)култура.
Како што реков, кој знае дали воопшто ќе водат сметка за чистотата на новите автобуси, а камо ли па да земат да ги модернизираат автобусите произведени во 1997 и 1998.
Тешко дека ќе може да им се постават рампи за инвалидизирани патници, бидејќи не се нископодни, но сепак дефинитивно прерано е за да бидат продадени како старо железо.


Edited by Dexter26 - 30-Dec-2010 at 16:40
Back to Top
Supervisor View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Jan-2008
Location: skopje
Online Status: Offline
Posts: 1220
  Quote Supervisor Quote  Post ReplyReply #668 Posted: 30-Dec-2010 at 15:50
Епа ја се надевам дека до крајот на 2011 сите канти ќе заминат од скопските улици 
NewYork-London-Paris-Moscow-Tokyo-Skopje
Back to Top
Dexter26 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 2035
  Quote Dexter26 Quote  Post ReplyReply #669 Posted: 30-Dec-2010 at 15:27
Originally posted by гитардемон

А за електронските дисплеи на кирилица (украински се, логично е). Се надевам дека ќе ги поддржуваат ѓ, ќ, њ, љ, џ и ѕ. И баш да видиме дали и Јутонг ќе нè удостои со кирилица.

Колку е тажно да треба човек да се радува што видел нешто на свое писмо во својата држава...


Море кој знае дали воопшто ќе ги користат.
Некои од автобусите на ЈСП Скопје произведени во 1997 и 1998 ги имаат тие дисплеи со поддршка за македонски јазик, а сепак истите остануваат исклучени.
Општо е тажно тоа што дури сега нарачавме нови автобуси, оставајќи ги оние најстари канти од 1970-те и 1980-те и понатаму да поминуваат низ скопските улици.


Edited by Dexter26 - 30-Dec-2010 at 15:28
Back to Top
toasumjas View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 25-Jun-2010
Location: Skopje/ljubljan
Online Status: Offline
Posts: 434
  Quote toasumjas Quote  Post ReplyReply #670 Posted: 30-Dec-2010 at 11:16
Топ си е автобусот и ми е криво што сите 300 не се вакви. Ај Аирлија нека е!
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #671 Posted: 29-Dec-2010 at 21:48
Prvi;nite impresii se dobri. Od pozadi malku izgleda retro, no novo si e novo. Onie za vo sluchaj na pozar shto se krshenje stakla najdobro ke im bide da gi soberat zashto samo ke se kradat i moze i na zafrkancija nekoja budala da go upotrebi.
Back to Top
krale View Drop Down
Senior Member
Senior Member

БАНИРАН

Joined: 28-Dec-2009
Online Status: Offline
Posts: 1487
  Quote krale Quote  Post ReplyReply #672 Posted: 29-Dec-2010 at 21:42
Околу изгледот ми изгледаат супер. Мала забелешка за стаклата, требале да бидат многу позатемнети, со оглед на климатските услови кои владеат во лето во Скопје, тоа е една релативно ефтина, а добра инвестиција за удобно возење.
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #673 Posted: 29-Dec-2010 at 18:28
На кратко, автобусот ми изгледа бонбона. Навистина сум задоволен а ми се допаѓа и нијансата на црвена боја.

Сега на тест ќе ја видиме издржливоста.
Back to Top
vlatko.mk View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 17-Sep-2010
Online Status: Offline
Posts: 259
  Quote vlatko.mk Quote  Post ReplyReply #674 Posted: 29-Dec-2010 at 18:12
Кое време се направени сликиве? - сабајле (околу 11 часот) не беше таму автобусот ...
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5424
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #675 Posted: 29-Dec-2010 at 18:11
Натписи на копчињата на македонски! Се надевам дека ќе имаат и резерви!

А за електронските дисплеи на кирилица (украински се, логично е). Се надевам дека ќе ги поддржуваат ѓ, ќ, њ, љ, џ и ѕ. И баш да видиме дали и Јутонг ќе нè удостои со кирилица.

Колку е тажно да треба човек да се радува што видел нешто на свое писмо во својата држава...

Edited by гитардемон - 29-Dec-2010 at 18:12
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
build.mk View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 13-May-2010
Online Status: Offline
Posts: 216
  Quote build.mk Quote  Post ReplyReply #676 Posted: 29-Dec-2010 at 17:55
1


2


3


4


5


6


7


8


9


10


11


12

Back to Top
La Linea View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 07-Nov-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2067
  Quote La Linea Quote  Post ReplyReply #677 Posted: 29-Dec-2010 at 14:21
Originally posted by La Linea

Originally posted by sanos_a

дали ке може некој да иде и да го слика ЛАЗ-от што е на Машински факултет во скопје


Утре по некоја случајност треба да бидам во истата зграда, па сигурно ќе ја искористам шансата да сликам


Денес бев да сликам но за жал автобусот сеуште не беше пристигнат
Помогнете во Македонската Википедија - Слободна енциклопедија!
Back to Top
Dexter26 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 2035
  Quote Dexter26 Quote  Post ReplyReply #678 Posted: 29-Dec-2010 at 01:10
 
Originally posted by Andrej_LJ

Немаше воопшто да биде лошо доколку некој од нашите новинари го проучеше договорот (ако истиот не се смета за државна тајна) и објавеше какви се точно обврските на двете страни. Затоа што ако ЈСП прекршил некој дел од договорот, тогаш на ЛАЗ се сомневам дека би можело да му бидат наметнати санкции. Искрено не ми се верува дека голема компанија како ЛАЗ би си дозволила ваков луксуз и каснења, пред се затоа што и самите се врзани во ланец со други доста пореномирани производители (како што беше горе споменато дека добиваат мотори и шасии). Иначе вака од телевизија, автобусите ми изгледаат ужасно ефтино, како од квалитет, така и од дизајн. Пак ќе кажам дека требаше да се дадат пари за реномирани европски производители, секогаш на крајот ефтиното излегува скапо. Или како што би кажале во Англија-не сум доволно богат да купувам ефтини производи.
 
По тоа што јас го знам, Министерството за Транспорт и Врски на Република Македонија е нарачателот на автобусите, а не ЈСП Скопје, па од тука по автоматизам следува фактот дека на ЈСП Скопје не му следуваат никакви плаќања, рокови, ниту одговорност за било какво доцнење на украинските единечни градски автобуси, ниту за било какво доцнење на кинеските двокатни градски автобуси.
Автобусите всушност се подарок за ЈСП Скопје од Владата на Република Македонија, поконкретно од Министерството за Транспорт и Врски на Република Македонија така да, за било какви информации без разлика дали за единечните градски автобуси од украински ЛАЗ, или за двокатните градски автобуси од кинески Јутонг, треба да се праша Владата на Република Македонија, поконкретно Министерството за Транспорт и Врски на Република Македонија.
 
Со оглед на тоа дека дефинитивно е пристигнат првиот автобус во Скопје, според моето лично мислење, украински ЛАЗ ќе мора до крајот на 2011 да ги достави во Македонија сите останати единечни градски автобуси, но дефинитивно, раскинување, односно поништување на договорот потпишан од страна на Министерството за Транспорт и Врски на Република Македонија и од страна на украински ЛАЗ, тешко дека ќе се случи.
Од сето ова најверојатно само државата ќе си врати по некоја пара од сумата платена за автобусите, бидејќи украински ЛАЗ најверојатно ќе мора да почне да плаќа казни од 1 јануари 2011 бидејќи не се пристигнати првите 15 единечни градски автобуси најдоцна заклучно со 31 декември 2010.


Edited by Dexter26 - 29-Dec-2010 at 01:13
Back to Top
BKV View Drop Down
Newbie
Newbie


Joined: 26-Dec-2010
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote BKV Quote  Post ReplyReply #679 Posted: 28-Dec-2010 at 22:39
For example, you may order LAZ with max. arrangement just for 185 000EURO, identical MB Citaro costs 250 000EURO... So now you may ask JSP, why they ordered so cheep bus arrangement
Back to Top
BKV View Drop Down
Newbie
Newbie


Joined: 26-Dec-2010
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote BKV Quote  Post ReplyReply #680 Posted: 28-Dec-2010 at 22:35
Originally posted by Andrej_LJ

Немаше воопшто да биде лошо доколку некој од нашите новинари го проучеше договорот (ако истиот не се смета за државна тајна) и објавеше какви се точно обврските на двете страни. Затоа што ако ЈСП прекршил некој дел од договорот, тогаш на ЛАЗ се сомневам дека би можело да му бидат наметнати санкции. Искрено не ми се верува дека голема компанија како ЛАЗ би си дозволила ваков луксуз и каснења, пред се затоа што и самите се врзани во ланец со други доста пореномирани производители (како што беше горе споменато дека добиваат мотори и шасии). Иначе вака од телевизија, автобусите ми изгледаат ужасно ефтино, како од квалитет, така и од дизајн. Пак ќе кажам дека требаше да се дадат пари за реномирани европски производители, секогаш на крајот ефтиното излегува скапо. Или како што би кажале во Англија-не сум доволно богат да купувам ефтини производи.
This will not get you any guarantee, that a MB or MAN would be better, for example at Latvia (Lietuva?) folks had a lot of trouble with MB Citaro, especially with service...
MB which I saw at Frankfurt airport was even worse than LAZ...
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 3233343536 44>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.273 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.