![]() |
![]() |
![]() |
Возен парк (ЈСП - ЛАЗ) |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 3233343536 44> |
Author | ||||||||||||||
Andrej_LJ ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
![]() ![]() |
|||||||||||||
Од кога ги дијагностициравме сите негативни страни и на двете порачки од ЛАЗ и Јутонг... Ама штом одат со глава во ѕид, сега нека си се борат сами со проблемите кои вештачки ги предизвикаа. Жалам само што најголемата жртва на ова безумие и ароганција ќе бидат жителите и гостите на градот.
|
||||||||||||||
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||
BOJAN ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
![]() ![]() |
|||||||||||||
Дали јас добро разбрав или сум грешка, од вкупниот број на украински автобуси единствено 4 ќе бидат дупли! Барем вака пишува во Вечер, а истиот нели прв дознава.
Ова значи дека ќе биде потребен комплетно нов возен ред и поголем број на автобуси или поаѓање на два автобуси истовремено, бидејќи со ова во Скопје ќе останат единствено единечни автобуси. Ако е ова вистина, ова ќе биде најголемата глупост што е можно да ја направат. Замислете си, единечни автобуси на линиите 2, 5, 15, 50, 57... ќе бидат тоа големи гужви. |
||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||
Тркало ![]() Senior Member ![]() Joined: 31-Dec-2010 Location: Охрид Online Status: Offline Posts: 1179 |
![]() ![]() |
|||||||||||||
Според јачината на моториве се супер,со оглед на дека голем број (застарени) меѓуградски автобуси кај нас имаат отприлика такви мотори и тераат Плетвар,Стража итн.А плочките со податоци почнаа некако да исчезнуваат.Или се плашат да не влегуваме во автобус ако ги прочитаме или ради сообраќајна да не им е чудно на пр.автобус од 89-та со маска од Мерцедес Туризмо шо е почнат со производство негде 2000-та ![]() ![]() |
||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||
axel ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 08-Dec-2009 Location: kumanovo Online Status: Offline Posts: 3654 |
![]() ![]() |
|||||||||||||
|
||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
|||||||||||||
Постоеше збрка околу моторот на ЛАЗ автобусите за Скопје, особено што не беа дадени други информации освен дека се работи за Deutz мотор според Еуро4 стандарди, а на сајтот на ЛАЗ таков не фигурираше. Пребарувајќи по нет конечно успеав да поврзам некои точки и верувам дека се работи за овој мотор (барем за едноделните, но претпоставувам истиот ќе биде и за зглобните):
Deutz TCD 2013 L06 4V, Turbo Intercooler Diesel EEV Number of Cylinders 6 (In-line) Engine Volume 7150 cc Max. Rating 213 KW(290 HP) @ 2100 rpm Max. Torque 1200 Nm @ 1050-1650 rpm Euro 4 Чисто за споредба, дали некој ги знае основните податоци за моторите на разните автобуси кои моментално се движат по скопските улици? Ако добро памтам старите Саноси имаа ~ 11-литарски мотори, а табличка со техничките податоци за моторот имаше во предниот дел, некаде блиску кај возачот. Edited by Cloverstack - 04-Jan-2011 at 11:49 |
||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||
Stefano ![]() Groupie ![]() ![]() Joined: 28-Oct-2009 Online Status: Offline Posts: 0 |
![]() ![]() |
|||||||||||||
Da se nadopolnam na mislenjeto na lsl, mene kompletno stilot mi izgleda nekako retro ne samo od zadnata strana, no sepak so netrpenie cekam da gi vidam niz Skopje, novi se i se nadevam ke ponudat poveke od toa sto bese prethodno ponudeno od gradskiot prevoz. Voedno se nadevam i deka ke gi odrzuvaat.
|
||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||
Dexter26 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 2035 |
![]() ![]() |
|||||||||||||
Ни под разно, не доаѓа во предвид. 84 единечни автобуси од украински ЛАЗ и првите 68 или 66 двокатни автобуси од кинески Јутонг кои треба да стигнат најдоцна заклучно со 31 декември 2011, нема да заменат ни 50% од сегашниот возен парк на ЈСП Скопје. Можеме да се надеваме дека до крајот на 2012 кога треба да стигнат вторите 68 или 66 двокатни автобуси од кинески Јутонг, а не до крајот на 2011, не сите канти, туку барем 50% од кантите ќе завршат на продажба како старо железо, тешко дека ќе го дочекаме тоа порано, барем според мене. А сите останати канти, според мене, ќе завршат на продажба како старо железо дури до крајот на 2013. Исто така, треба да се земе во предвид фактот дека ЈСП Скопје ќе ги задржи автобусите произведени во 1997 и 1998, бидејќи прерано е за да бидат продадени како старо железо. Всушност, од Слобода Превоз уште во 2005 спомнаа дека тие автобуси можат да бидат надоградени за да бидат и еколошки и климатизирани истовремено, но ЈСП Скопје во свој стил одговори негативно на советот од Слобода Превоз. Кој знае дали воопшто ќе водат сметка за чистотата на новите автобуси, ако се земе во предвид фактот колку само не водат сметка за чистотата на сегашниве автобуси, и ако ЈСП Скопје продолжи вака, новите автобуси за помалку од година дена ќе заличат на канти, благодарејќи на (не)грижата од страна на ЈСП Скопје за истите, како и благодарејќи на нашата скопска (не)култура. Како што реков, кој знае дали воопшто ќе водат сметка за чистотата на новите автобуси, а камо ли па да земат да ги модернизираат автобусите произведени во 1997 и 1998. Тешко дека ќе може да им се постават рампи за инвалидизирани патници, бидејќи не се нископодни, но сепак дефинитивно прерано е за да бидат продадени како старо железо. Edited by Dexter26 - 30-Dec-2010 at 16:40 |
||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||
Supervisor ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 28-Jan-2008 Location: skopje Online Status: Offline Posts: 1220 |
![]() ![]() |
|||||||||||||
Епа ја се надевам дека до крајот на 2011 сите канти ќе заминат од скопските улици
|
||||||||||||||
NewYork-London-Paris-Moscow-Tokyo-Skopje
|
||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||
Dexter26 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 2035 |
![]() ![]() |
|||||||||||||
Море кој знае дали воопшто ќе ги користат. Некои од автобусите на ЈСП Скопје произведени во 1997 и 1998 ги имаат тие дисплеи со поддршка за македонски јазик, а сепак истите остануваат исклучени. Општо е тажно тоа што дури сега нарачавме нови автобуси, оставајќи ги оние најстари канти од 1970-те и 1980-те и понатаму да поминуваат низ скопските улици. Edited by Dexter26 - 30-Dec-2010 at 15:28 |
||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||
toasumjas ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 25-Jun-2010 Location: Skopje/ljubljan Online Status: Offline Posts: 434 |
![]() ![]() |
|||||||||||||
Топ си е автобусот и ми е криво што сите 300 не се вакви. Ај Аирлија нека е!
|
||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
|||||||||||||
Prvi;nite impresii se dobri. Od pozadi malku izgleda retro, no novo si e novo. Onie za vo sluchaj na pozar shto se krshenje stakla najdobro ke im bide da gi soberat zashto samo ke se kradat i moze i na zafrkancija nekoja budala da go upotrebi.
|
||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||
krale ![]() Senior Member ![]() БАНИРАН Joined: 28-Dec-2009 Online Status: Offline Posts: 1487 |
![]() ![]() |
|||||||||||||
Околу изгледот ми изгледаат супер. Мала забелешка за стаклата, требале да бидат многу позатемнети, со оглед на климатските услови кои владеат во лето во Скопје, тоа е една релативно ефтина, а добра инвестиција за удобно возење.
|
||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||
pbanks ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
![]() ![]() |
|||||||||||||
На кратко, автобусот ми изгледа бонбона. Навистина сум задоволен а ми се допаѓа и нијансата на црвена боја.
Сега на тест ќе ја видиме издржливоста. |
||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||
vlatko.mk ![]() Senior Member ![]() Joined: 17-Sep-2010 Online Status: Offline Posts: 259 |
![]() ![]() |
|||||||||||||
Кое време се направени сликиве? - сабајле (околу 11 часот) не беше таму автобусот ...
|
||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||
гитардемон ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Feb-2008 Online Status: Offline Posts: 5424 |
![]() ![]() |
|||||||||||||
![]() А за електронските дисплеи на кирилица ![]() Колку е тажно да треба човек да се радува што видел нешто на свое писмо во својата држава... ![]() Edited by гитардемон - 29-Dec-2010 at 18:12 |
||||||||||||||
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
|
||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||
build.mk ![]() Senior Member ![]() Joined: 13-May-2010 Online Status: Offline Posts: 216 |
![]() ![]() |
|||||||||||||
1
![]() 2 ![]() 3 ![]() 4 ![]() 5 ![]() 6 ![]() 7 ![]() 8 ![]() 9 ![]() 10 ![]() 11 ![]() 12 ![]() |
||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||
La Linea ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 07-Nov-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2067 |
![]() ![]() |
|||||||||||||
Денес бев да сликам но за жал автобусот сеуште не беше пристигнат |
||||||||||||||
Помогнете во Македонската Википедија - Слободна енциклопедија!
|
||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||
Dexter26 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 2035 |
![]() ![]() |
|||||||||||||
По тоа што јас го знам, Министерството за Транспорт и Врски на Република Македонија е нарачателот на автобусите, а не ЈСП Скопје, па од тука по автоматизам следува фактот дека на ЈСП Скопје не му следуваат никакви плаќања, рокови, ниту одговорност за било какво доцнење на украинските единечни градски автобуси, ниту за било какво доцнење на кинеските двокатни градски автобуси.
Автобусите всушност се подарок за ЈСП Скопје од Владата на Република Македонија, поконкретно од Министерството за Транспорт и Врски на Република Македонија така да, за било какви информации без разлика дали за единечните градски автобуси од украински ЛАЗ, или за двокатните градски автобуси од кинески Јутонг, треба да се праша Владата на Република Македонија, поконкретно Министерството за Транспорт и Врски на Република Македонија.
Со оглед на тоа дека дефинитивно е пристигнат првиот автобус во Скопје, според моето лично мислење, украински ЛАЗ ќе мора до крајот на 2011 да ги достави во Македонија сите останати единечни градски автобуси, но дефинитивно, раскинување, односно поништување на договорот потпишан од страна на Министерството за Транспорт и Врски на Република Македонија и од страна на украински ЛАЗ, тешко дека ќе се случи.
Од сето ова најверојатно само државата ќе си врати по некоја пара од сумата платена за автобусите, бидејќи украински ЛАЗ најверојатно ќе мора да почне да плаќа казни од 1 јануари 2011 бидејќи не се пристигнати првите 15 единечни градски автобуси најдоцна заклучно со 31 декември 2010. Edited by Dexter26 - 29-Dec-2010 at 01:13 |
||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||
BKV ![]() Newbie ![]() Joined: 26-Dec-2010 Online Status: Offline Posts: 0 |
![]() ![]() |
|||||||||||||
For example, you may order LAZ with max. arrangement just for 185 000EURO, identical MB Citaro costs 250 000EURO... So now you may ask JSP, why they ordered so cheep bus arrangement
|
||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||
BKV ![]() Newbie ![]() Joined: 26-Dec-2010 Online Status: Offline Posts: 0 |
![]() ![]() |
|||||||||||||
MB which I saw at Frankfurt airport was even worse than LAZ...
|
||||||||||||||
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 3233343536 44> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |