build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Урбани прашања > Јавен превоз
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Јавен автобуски превоз (општо)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 3334353637 86>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5424
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #681 Posted: 15-Jul-2013 at 12:15
Со оглед на најавите дека автомаски билетарници ќе има на само 7-8 постојки, се сомневам дека сагата ќе се реши некако поинаку освен со купување од кај шоферот. Ако има апаратчиња за издавање на карти во автобусот, нема да мора да се откуцуваат, едноставно ќе биде испечатено време и број на автобусот во кој е издадена картата, меѓутоа со оглед на најавите дека автомаски билетарници...
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
Djole88 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-May-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 611
  Quote Djole88 Quote  Post ReplyReply #682 Posted: 15-Jul-2013 at 10:07
Добро не се до толку луди картата за едно возење исто со чип да ја прават за тоа ми беше прашањето, дали ќе има сеуште нормални машинки со откуцување за ваквите карти. А за временски карти се надевам дека ќе му текне на тој дебилот Мишо да направи
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #683 Posted: 13-Jul-2013 at 19:29
Originally posted by Djole88

дали ќе има и како би изгледале обичните апаратчиња за валидација на картите кои ќе бидат да речеме за 24ч, за едно возење, карти за временски интервал итн ? сите оние кои нема да добијат „чип“ верзија
полека, ЈСП сеуште живеат во среден век и не слушнале за карти за временски интервал за жал... се ќе си остане исто, само месо кеш ќе користиме кредити
Architects create dreams...politicians create nightmares
Back to Top
Djole88 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-May-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 611
  Quote Djole88 Quote  Post ReplyReply #684 Posted: 13-Jul-2013 at 18:25
дали ќе има и како би изгледале обичните апаратчиња за валидација на картите кои ќе бидат да речеме за 24ч, за едно возење, карти за временски интервал итн ? сите оние кои нема да добијат „чип“ верзија

Edited by Djole88 - 13-Jul-2013 at 18:29
Back to Top
kire85 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 27-Nov-2007
Location: Düsseldorf
Online Status: Offline
Posts: 400
  Quote kire85 Quote  Post ReplyReply #685 Posted: 09-Jul-2013 at 22:44
Еве како би изгледале тие апаратчиња:

http://www.kentkart.com/UserFiles/en_b5489126-78c9-42f2-a5d9-de02551d3c4d.pdf
Phantasie ist wichtiger als Wissen, denn Wissen ist begrenzt.

Albert Einstein
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #686 Posted: 09-Jul-2013 at 10:29
Системот за наплата на ЈСП стана историја, со години се влечка проектот по административни лавиринти и ниту самиот набавувач не знае како ќе заврши. Не е вредно ниту да се коментира проектов, според мене.
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15368
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #687 Posted: 08-Jul-2013 at 18:28
Тур­ци ќе ги пра­ват кар­тич­ки­те за ав­то­бус

Тур­ска­та фир­ма "Кен­ткарт" е дол­жна да го ин­ста­ли­ра но­ви­от сис­тем за нап­ла­та со смарт ти­кет во рок од де­вет ме­се­ци, по што хар­ти­е­ни­те би­ле­ти ќе ста­нат не­ва­жеч­ки

Тур­ска­та фир­ма "Кен­ткарт" по­бе­ди на ог­ла­сот на ЈСП за из­ра­бот­ка на смарт ти­ке­тот. Тур­ци­те по­ну­ди­ја нај­доб­ри ус­ло­ви за за­ме­на на хар­ти­е­ни­те би­ле­ти со кар­тич­ки, кои ќе се ко­рис­тат и во при­ват­ни­те и во град­ски­те ав­то­бу­си.
Од ЈСП ве­лат де­ка Ко­ми­си­ја­та тре­ба да ја до­не­се ко­неч­на­та од­лу­ка де­но­ви­ве, по што ќе би­де пот­пи­шан до­го­во­рот.

Спо­ред не­го, Тур­ци­те се дол­жни да го ин­ста­ли­ра­ат но­ви­от сис­тем за нап­ла­та во рок од де­вет ме­се­ци. За таа цел, во ав­то­бу­си­те ќе тре­ба да се пос­та­ват ва­ли­да­то­ри, на кои пат­ни­ци­те ќе ги доб­ли­жу­ва­ат кар­тич­ки­те за да им се од­зе­ме пот­реб­на­та су­ма. Смарт ти­ке­тот ќе се ку­пу­ва во спе­ци­јал­ни пун­кто­ви и ќе мо­же пос­то­ја­но да се на­до­пол­ну­ва. Пла­ни­ра­но е да се пос­та­ват и три ав­то­ма­ти за из­да­ва­ње кар­тич­ки, од ка­де што со пуш­та­ње ме­тал­ни па­ри ќе се ку­пу­ва смарт ти­ке­т, кој ќе ва­жи за ед­но во­зе­ње.

Фир­ма­та има об­вр­ска да ин­ста­ли­ра и ГПС во си­те ав­то­бу­си за да се ло­ци­ра нив­на­та тра­са на дви­же­ње, ка­ко и 40 ин­фор­ма­тив­ни дис­плеи на ав­то­бус­ки­те пос­тој­ки, на кои ќе има ин­фор­ма­ции за вре­ме­то на прис­ти­га­ње на ав­то­бу­си­те.

"Тур­ска­та фир­ма да­де нај­доб­ра по­ну­да, а се­га Ко­ми­си­ја­та ќе ја пре­ис­пи­та. До­кол­ку не­ма жал­би, ќе би­де пот­пи­шан до­го­во­рот и во рок од 270 де­на Тур­ци­те ќе тре­ба да ги ис­пол­нат си­те ус­ло­ви за во­ве­ду­ва­ње на смарт ти­ке­тот", из­ја­ви Ми­шо Ни­ко­лов, ди­рек­тор на ЈСП "Скоп­је".

Пок­рај фир­ма­та "Кен­ткарт", на тен­де­рот учес­тву­ваа и "Т-Мо­би­ле", "Мик­ро­е­лек­тро­ни­ка" од Чеш­ка и "Бро-ог ту­нел­сел­ска­пет" од Нор­веш­ка.
(М.Ѓ.)

http://www.vest.mk/default.asp?ItemID=6B585628E364B44D82FEEE86273FDEC5
За сè има вторпат
Back to Top
kultuzin View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 3811
  Quote kultuzin Quote  Post ReplyReply #688 Posted: 30-Jun-2013 at 22:30

Долго време трубам дека директорот на ЈСП дефинитивно не е способен да го води оваа јавно прдпријатие. И ајде настрана што не е способен да воведе дневни билети, што не е способен ниту да направи и збере асални мапи за јавниот превоз туку ни сервираше некој си чрканици за кои треба навистина човек да има факултет завршено а и 30 минути време да ги анализира за да стигне од точка А кон точка Б, да не зборувам за начинот на наплата и слично. Човекот едноставно не е способен ни да ја одржува хигиената во автобусите а за одржување исто така се сомневам. 



Има многу ѓубре во новите автобуси



Патник во двокатен автобус на ЈСП „Скопје“ на линијата број 3 пред неколку дена бил непријатно затечен кога наместо да седне во чист автобус, од двете страни на горниот кат се соочил со купчиња отпадоци. Револтиран од глетката, го фотографирал ѓубрето и се пожали во нашата редакција.

- Тоа беше во вторникот околу 17 часот кога се качив на почетната станица во Ново Лисиче. Освен што се соочив речиси со депонија, внатре во автобусот имаше и многу прав. Имаше нечистотии на пластиката на седиштата, а валкани беа и прозорците. Автобусите не треба да се чистат само однадвор, туку и однатре. Зарем не може во возилата да се постават мали канти за отпадоци - вели Ивица Ивановски.

Во претпријатието велат дека хигиената во возилата се одржува редовно, а за неа треба да се грижат и самите патници.

- Возилата се мијат наутро и навечер и редовно се пребришуваат. Имаме хигиеничари внатре чистат со џогери, метли и со специјални правосмукалки. Освен тоа, сега на новите автобуски постојки има и канти за отпадоци, па патниците може да го фрлат отпадот пред да влезат. Но, нашата култура на однесување е таква каква што е. Досега сме немале поплаки од ваков вид - вели Билјана Јанкуловска, шеф на кабинетот на директорот на ЈСП.

Таа додаде дека ќе се обидат да најдат начин за поголема хигиена.

- Би можело да се постават помали канти на места каде што не би им пречеле на патниците, но тие би биле, пред с`, за билетите што се поништуваат. Во автобусот јасно е назначено дека е забрането да се внесува сладолед, домашни миленичиња и храна. Најчесто внесуваат храна средношколците, а неколкумина од нив досега биле вратени од возачите - вели Јанкуловска.

Според Kодексот на однесување на патниците на ЈСП им е забрането: попречување на одговорното лице во вршење на својата работа, задржување во возилото на начин што ја попречува наплатата на билети, оневозможување да се отворат вратите, нивно насилно отворање, влегување и излегување од возилото додека е во движење, фрлање отпадоци, оштетување на возилото, пушење и консумирање храна и пијалаци.

(А.П.)



Приватниците сами си чистат

За одржување на хигиената во приватните автобуси индивидуално се грижат нивните сопственици. Ова го тврдат и во приватното претпријатие за јавен градски превоз „Слобода превоз“ и во „Мак експрес“.

Kако што вели Ленин Јовановски, директор на „Слобода превоз“, хигиената во автобусите не зависи само од нивното одржување туку и од корисниците на услугите, а понекогаш влијаат и временските услови.

- Внатре автобусите редовно се чистат по завршување на работата. Тоа го прават самите сопственици. А надворешно, секој втор или трет ден. Сопственикот или сам го мие или го носи во салон за миење. За разлика од ЈСП, ние немаме каде да ги оставаме автобусите. Секој сопственик го остава на место кое сам го наоѓа - вели Јовановски.

Тој тврди дека за разлика од порано, последниве години немале поплаки во врска со хигиената во автобусите.

Сличен став има и Војо Велески, еден од сопствениците на „Мак експрес“.

- Возилото се чисти пред секоја смена. Се чисти внатрешниот дел, а покрај подот, се бришат и столчињата и држачите. Однадвор автобусите се мијат во зависност од временските услови. Налето, кога нема дождови, тие не се мијат однадвор и по неколку дена, но кога времето е врнежливо, тоа се прави секој ден. Секој сопственик сам го прави тоа. Некои ги носат во приватни салони за миење каде што плаќаат по 300 или 400 денари - изјави Велески.

Тој вели дека контролорите ги опоменуваат возачите што возат нечисти автобуси, но засега нема казни.

http://dnevnik.mk/?ItemID=92FB69A65F23014088F6F6EE501731CB

Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15368
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #689 Posted: 20-May-2013 at 10:36
Четири фирми сакаат да ја осовременат наплатата во ЈСП

Три странски и една македонска компанија доставиле понуди на тендерот. Исходот се очекува до крајот на јуни

Четири компании се подготвени да го инсталираат системот за автоматска локација на автобусите на ЈСП, а истовремено да овозможат и електронска наплата во градскиот превоз. Од претпријатието информираат дека станува збор за „Т-мобиле“, чешката компанија „Микроелектрон“, турската „Кенткард“, а понуда доставил и еден норвешки конзорциум. Сите тие своите понуди ќе ги презентираат пред надлежната комисија во текот на јуни, а потоа ќе се одржи електронска аукција на која ќе треба да се одбере најдобрата понуда.

„Ако се' оди по планот и нема жалби на целата постапка, очекуваме најдоцна до крајот на јуни да го знаеме исходот од тендерот. Задоволни сме од бројот на пристигнатите понуди иако имаше дури 18 подигнати тендерски документации. Очекуваме овој пат тендерот да биде успешен“, вели Мишо Николов, директор на ЈСП. Претпријатието практично по четврти пат ќе се обиде да најде компанија која ќе го осовремени јавниот превоз, пред се', во однос на наплатата. Претходните три обиди што се реализираа во последните речиси пет години беа неуспешни од технички причини, а имаше и жалби поради кои постапките беа прекинати. Во меѓувреме, надлежните одлучија наместо преку формата на јавно приватно партнерство, сами да го финансираат целиот проект, односно само да најдат компанија која ќе ги инсталира бараните системи. Процениле дека најисплатливо за нив е и двата проекта да ги финансираат сами и за таа цел имаат обезбедено околу 3 милиони евра, пари од сопствениот буџет, а значителни субвенции ЈСП ќе добие и од Градот.

Инаку, се бара фирма која ќе го имплементира ГПС-системот за автоматска локација на возилата кои се во сообраќај, како и системот за таканаречената паметна електронска наплата. Истовремено, избраната фирма ќе треба да го опреми и диспечерскиот контролен центар за градскиот превоз во кој ќе се собираат сите информации од терен. Се очекува имплементацијата на системите да овозможи поефикасен и побрз сообраќај, како и постојана контрола врз него.

http://www.utrinski.com.mk/?ItemID=5FB074C11D3D434FA90FCE8F45CDA649

Edited by Џоле - 20-May-2013 at 10:37
За сè има вторпат
Back to Top
Dexter26 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 2035
  Quote Dexter26 Quote  Post ReplyReply #690 Posted: 20-May-2013 at 10:26
Originally posted by daci92

Џоле дискутирано е уште пред некој месец за ова (мислам дека во дискусијата за двокатни автобуси), инаку автобусов не е во Бразил туку во Чиле и е на туристичка агенција ,но повеќе информации за тоа како се нашол таму мислам дека никој нема.

 
Е ајде кажи му, во втората слика се гледа знаме за кое повеќе од јасно е дека не е бразилско, веројатно знаат луѓево за кого навиваат на светски првенства во фудбал и за време на Копа Америка.
 
Се забележуваат ситни модификации кај возилото, горните светла се за нијанса поинакви во споредба со горните светла кај скопските двокатни градски автобуси, поставени се хоризонтално, додека кај скопските двокатни градски автобуси се поставени вертикално.
 
Исто така над страничниот електронски дисплеј има прозорец кој го нема кај скопските двокатни градски автобуси.
 
Паметни се Кинезиве, бидејќи наводно двокатните градски автобуси од кинески Јутонг се ексклузивно наменети за Скопје, со овие мали модификации, овие двокатни градски автобуси не спаѓаат во таа група на автобуси.
 
А и не би било лошо да го контактираме Мишко или Коце за да ни објасни дали е информиран за ова и дали била побарана дозвола за ова од градот Скопје или од ЈСП Скопје и ако дале дозвола, дали градот Скопје или ЈСП Скопје на некаков начин профитирале од издавањето на таква дозвола ?
 
Но мора да им се признае на Чилеанциве, барем со поубави реклами ги "декорираат" автобусите во споредба со нашинциве, секоја им чест. Big%20smile


Edited by Dexter26 - 20-May-2013 at 10:31
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #691 Posted: 20-May-2013 at 09:46
И јас прво мислев дека си ти
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15368
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #692 Posted: 20-May-2013 at 09:45
Originally posted by daci92

Џоле дискутирано е уште пред некој месец за ова (мислам дека во дискусијата за двокатни автобуси), инаку автобусов не е во Бразил туку во Чиле и е на туристичка агенција ,но повеќе информации за тоа како се нашол таму мислам дека никој нема. 



Дечкото што го поставува прашањето не сум јас
За сè има вторпат
Back to Top
daci92 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 10-Dec-2012
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1937
  Quote daci92 Quote  Post ReplyReply #693 Posted: 20-May-2013 at 08:05
Џоле дискутирано е уште пред некој месец за ова (мислам дека во дискусијата за двокатни автобуси), инаку автобусов не е во Бразил туку во Чиле и е на туристичка агенција ,но повеќе информации за тоа како се нашол таму мислам дека никој нема. 
Back to Top
Nemorosus View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Joined: 25-Oct-2012
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 24
  Quote Nemorosus Quote  Post ReplyReply #694 Posted: 20-May-2013 at 07:37
Абе дечки, нели Јутонгов беше ексклузивен само за Македонија? Се појавиа фотки на интернет од Бразил ако не се лажам:




Извор:
http://www.flickr.com/photos/riveranotario/7716987660/
Back to Top
mirakuliks View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 06-Feb-2010
Location: New York
Online Status: Offline
Posts: 831
  Quote mirakuliks Quote  Post ReplyReply #695 Posted: 20-May-2013 at 00:39
И сеуште не ми е јасно како изборот на музиката и самата дискусија за пуштање музика во автобус е многу поважна тема отколку функционални информативни табли и звучно известување за тоа која е наредната станица.
Back to Top
damjan4o View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 02-Sep-2010
Location: skopje
Online Status: Offline
Posts: 358
  Quote damjan4o Quote  Post ReplyReply #696 Posted: 20-May-2013 at 00:35
Се чудев: КОГА ли некој јавно ќе проговори за овој сељачизам и антипатриотизам од страна на голем број возачи на ЈСП (со чест на исто така голем број на оние кои се за пример). Во меѓувреме маката ме натера да најдам решение: седнувам во прв ред на горниот кат (изнад шоферот) и почнувам да цупкам со нозете во ритам на "музиката" (понекогаш е потребно цупкањето да премине во чукање). Гарантирано: после максимум 3 песни радиото оди на off!

Edited by damjan4o - 20-May-2013 at 00:38
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #697 Posted: 20-May-2013 at 00:23
па и USB стикови им поделиле. Со какви се не глупости се занимаваме и си ги трошиме ресурсите и енергијата тоа е нешто чудо!
Зошто мора да има музика во автобус воопшто? Каква е таа глупост? Сега шоферската кабина во двоспратните е одделена и воопшто не треба да се пушта музика во патничкиот салон. Само кај нас може ваква замена на вредности и цели: никој не се качува во автобус за да се изнаслуша музика туку брзо и удобно да стигне до својата цел! Наместо да има гласовна најава на станиците, ќе се чудиме каква музика да сме пуштале, па уште и плејлисти правеле абдаливе!
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #698 Posted: 20-May-2013 at 00:17
Мишко не можел да им удоволи на сите, па им удоволил на турбофолкерите...

ПАТНИЦИТЕ СЕ ЖАЛАТ

ЈСП нe принудува на турбофолк

Во новите автобуси на ЈСП „Скопје“ ечи српски турбофолк иако надлежните ветија попристојна музика, се жалат патниците. Нервозни скопјани реагираат дека во попладневните часови, кога уморни се враќаат дома, наместо во мир да патуваат во новите тивки и удобни автобуси, доживуваат терор врз сетилото за слух. Бараат барем музиката да биде потивка.

ЈСП пред една и пол година вети дека во автобусите ќе се пушта одбрана поп, рок, електронска, диско и класична музика и едно време одлуката се почитуваше, но потоа изборот што ќе слушаат стотина луѓе во едно возило повторно се сведе на вкусот на возачот.

- Понекогаш не се поднесува музичката атмосфера во автобусот. Во некои денови, веројатно во зависност од тоа кој вози, на патниците им е пуштено „Фолк радио“ и музиката е буквално неподнослива. Во ЈСП треба да сфатат дека српскиот турбофолк е специфична музика, дали и воопшто може да се нарече музика, и не може да ја слуша секој, исто како што не може секој да слуша хеви метал. Се изнаслушав бесмислени стихови и гласни завивачки рефрени и тоа во моменти кога се враќам дома уморна од работа. Еднаш ме заболе главата и се симнав да чекам нов автобус. Така не се привлекуваат патници во јавниот превоз. Музиката мора да биде општоприфатлива и ненаметлива - вели скопјанката Христина Симоновска од Ново Село. 

Таа додава дека ако ЈСП сака да пушта фолк-музика, нека направи избор од македонскиот опус, а не да се форсира српското. 

Од Јавното претпријатие велат дека последниве месеци се пофлексибилни во однос на музиката во автобусите.

- Не се постигнаа резултати со присилното наметнување одреден вид музика. Луѓето сакаат различни жанрови. Наша препорака и понатаму останува да се пушта музиката од УСБ-стиковите што им беа поделени на возачите. Ние работиме на барање на граѓаните, а добивме поплаки од нив и решивме музичкиот избор да се прави во договор меѓу возачите и патниците. Може да се пушта и радио, но да биде тивко за да не се вознемируваат патниците - вели Мишо Николов, директор на ЈСП.

Тој вели дека на нивната веб-страница добиле десетина поплаки од граѓани што сакале да слушаат македонска народна музика.

- Не може секој да биде задоволен - додава Николов. 

Тој потенцира дека на почетокот биле ригорозни околу музиката и инсистирале да се почитува одлуката за строг избор. Kонтролорите проверувале и што се пушта во возилата, а некои возачи биле казнети. 

Во октомври 2011 година беше договорено каква музика ќе се пушта во автобусите и таа се почитуваше во сите возила. Наутро се пушташе помирна, класична музика бидејќи во тој период се возат постари патници, а напладне одеше подинамична музика, со актуелни домашни и светски хитови. Попладне повторно се пушташе порелаксирачка музика, а навечер, кога автобусите ги користат повеќе млади луѓе, се пушташе електронска музика. Kако причина за таквата одлука директорот Николов ги наведе поплаките од граѓаните дека возачите, од рано утро, ги дразнат со турбофолк. (А.П.)


http://www.dnevnik.com.mk/default.asp?ItemID=D85732A075083B40BB0A24E4CAA7AD45
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15368
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #699 Posted: 13-May-2013 at 10:40
Јавниот превоз на чекор до ГПС и паметна наплата

Дури 18 компании подигнале тендерска документација за системот за автоматска локација на автобусите

Дури 18 компании се потенцијални изведувачи на системот за автоматска локација на автобусите на ЈСП и за електронска наплата во градскиот превоз. Судбината на проектите, кои се најавуваат веќе петта година по ред, ќе биде позната најдоцна за еден месец. Отворањето на понудите е закажано за 15 овој месец. Од ЈСП се оптимисти дека тендерот овој пат ќе биде успешен.

„Ова, практично, е трет тендер - трета среќа. Веруваме дека овој пат ќе биде успешен зашто не бараме партнер како што беше случај во првите два. Во меѓувреме, заклучивме дека најисплатливо за нас е и двата проекта да ги финансираме сами, за што ќе издвоиме пари од сопствениот буџет, а значителни субвенции ќе добиеме и од Градот“, вели Мишо Николов, директор на ЈСП.

Тој се надева дека барем половина од оние 18 компании што подигнале тендерска документација ќе достават понуди. Надлежните процениле дека за овој проект ќе бидат доволни околу 3 милиони евра.

Инаку, се бара фирма која ќе го имплементира ГПС-системот за автоматска локација на возилата кои се во сообраќај, како и системот за таканаречената паметна електронска наплата. Истовремено, избраната фирма ќе треба да го опреми и диспечерскиот контролен центар за градскиот превоз во кој ќе се собираат сите информации од терен. Имајќи го предвид ГПС-системот на возилата во секое време ќе се знае динамиката на сообраќање на автобусите, причините за можното доцнење, исклучување од трасата и слично.

„Збирно, сите системи ќе овозможат поефикасен и побрз сообраќај и постојана контрола врз него. Можноста од едно место да се надгледуваат сите возила кои се пуштени во сообраќај, времето на нивното поаѓање, пристигнување, бројот на превезени патници и слично, ќе овозможат беспрекорен градски превоз“, вели Николов.

http://www.utrinski.com.mk/?ItemID=8F542BE95032E84B8EF521E529D17D91
За сè има вторпат
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #700 Posted: 12-Apr-2013 at 10:01
Жално е што Охрид го изгуби градскиот превоз кој му беше потребен. Мораше да се остави подолг временски период за граѓаните да се прилагодат на термините, на можноста дека имаат автобуска линија. Иако е друг градоначалник на чело, мислам дека ќе треба да размисли уште еднаш за оваа идеја.
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 3334353637 86>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.498 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.