build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Патишта
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Патна мрежа (општо)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 3334353637 84>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15368
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #681 Posted: 29-Dec-2014 at 08:49
ВГОДИНА 132 МИЛИОНИ ЕВРА ЗА РЕГИОНАЛНИ И ЛОКАЛНИ ПАТИШТА

Владата за изградба и реконструкција на регионални и локални патишта во 2015 година ќе вложи 132 милиони евра со што ќе го поддржи и растот на економијата, изјави премиерот Никола Груевски.

- Покрај автопатите и експресните патишта за кои во последниот период зборуваме, во следната 2015 година се планираат 132 милиони евра за регионални и локални патишта, градби и реконструкции. Од овие 132 милиони евра, осум милиони евра одат за локални патишта, а останатите 124 милиони евра одат за реконструкции и градби на регионални и магистрални патишта. Тоа ќе значи подобрување на овие патишта, во смисла некои ќе се реконструираат целосно, некои ќе се изградат нови. Ќе значи дополнителен ангажман на градежната оператива, дополнителни вработувања, влијание на растот на економијата, на индустриското производство, на градежништвото така што продолжуваме со едно силно темпо, одговорајаќи на новинарски прашања по промоцијата на 50 нови наслови од едицијата „Ѕвезди на светската книжевност“.

Според него, во последните две години фокусот беше на автопатиштата и посочи на трите големи автопатишта, чија изградба е во тек.

- Со новите инвестиции не ги запоставивме и регионалните и локалните патишта каде што, велам, само следната година ќе се инвестираат вкупно 132 милиони евра во градба и реконструкција, потенцира премиерот Груевски.

http://www.utrinski.mk/?ItemID=9AC04C063E86B84EA35FBC3246DAD757
За сè има вторпат
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #682 Posted: 24-Dec-2014 at 13:57
Originally posted by jyvation


Кловер не е моја сликата напоменав од каде е а пишува и од кого е.

Знам, не реков дека е твоја
Само ја посочив на грешката во мапата
Back to Top
nenad View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 19-Dec-2009
Online Status: Offline
Posts: 741
  Quote nenad Quote  Post ReplyReply #683 Posted: 23-Dec-2014 at 08:32
Kolku samo avtopatista treba romanija da napravi! Pa oni nemaat nisto a tolkava zemja
Back to Top
jyvation View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2013
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 4191
  Quote jyvation Quote  Post ReplyReply #684 Posted: 23-Dec-2014 at 03:23
Originally posted by Cloverstack


Originally posted by jyvation

Налетав на една мапа на SSC со моменталната ситуација со патната инфраструктура на балканот а и идни планови.
Куманово - Деве Баир требало да го стават како планиран експресен пат, а не планиран автопат.


Кловер не е моја сликата напоменав од каде е а пишува и од кого е.
Делницата Куманово-Деве Баир колку што се сеќавам се спомна дека сега засега би била експресен пат но со карактеристики на автопат кој во иднина би можел да се надгради.

Она делче во Грција кое e од коридорот Е-65 е веќе во понапредна фаза според google earth
Не би било лошо и ние да размислуваме да го споиме, останува уште делот Охрид-Битола-Меџитлија.



Edited by jyvation - 23-Dec-2014 at 03:34
Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #685 Posted: 22-Dec-2014 at 22:14
Za Albanija ne e točna kartata. Imaat veće izgradeno nekolku ekspresni/avtopatski delnici
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #686 Posted: 22-Dec-2014 at 22:06
Originally posted by jyvation

Налетав на една мапа на SSC со моменталната ситуација со патната инфраструктура на балканот а и идни планови.

Куманово - Деве Баир требало да го стават како планиран експресен пат, а не планиран автопат.
Back to Top
geny View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 16-Mar-2013
Location: Bulgarya
Online Status: Offline
Posts: 306
  Quote geny Quote  Post ReplyReply #687 Posted: 22-Dec-2014 at 21:38
И Друго има ли планове за довършване на Адриатико-Йонйската  магистрала до около 2022 година за да взаимодейства с Пан- Европейски Коридор 8 и това да раздвижи Балканити  и Северна Италия и ЕвропаYesYesYes
Back to Top
geny View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 16-Mar-2013
Location: Bulgarya
Online Status: Offline
Posts: 306
  Quote geny Quote  Post ReplyReply #688 Posted: 22-Dec-2014 at 21:33
Мисля че Албания има малко по -добри планове за магистрална мрежа и при това положение може би ще видим Коридор 8 до около 5 години целия от Черно море до АдриатическоCheers
Back to Top
jyvation View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2013
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 4191
  Quote jyvation Quote  Post ReplyReply #689 Posted: 22-Dec-2014 at 19:57
Налетав на една мапа на SSC со моменталната ситуација со патната инфраструктура на балканот а и идни планови.

Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #690 Posted: 17-Dec-2014 at 23:13
луѓе правете разлика за тоа кој пат за што служи... пат кој не е меѓународен и не поврзува големи сообраќајни точки, не треба да е автопат... автопат најмногу служи за релација каде што врват многу шлепери и автобуси
а капитални проекти не се прават за олеснување на животот на некои локалци на два метра од граница, туку за доброто на целата земја

само за некој да набива километража за на избори да има што да каже дека направил корисно, фала, ама не ми треба таква инфраструктура... и ако се сеќавате, за истото се бунеа и во Бугарија
Architects create dreams...politicians create nightmares
Back to Top
kultuzin View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 3811
  Quote kultuzin Quote  Post ReplyReply #691 Posted: 17-Dec-2014 at 18:25
Во тој предел подржувам само подобрување на постоечкиот пат и евентуално градење на пруга се друго според мене ќе значи уништување на еко системот во тој дел.
Back to Top
Kid_A View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 24-Nov-2014
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 452
  Quote Kid_A Quote  Post ReplyReply #692 Posted: 17-Dec-2014 at 14:24
Originally posted by Џоле

Нема шанси Македонија да гради автопат до Дебар. Мал сообраќаен промет, тежок терен, речиси никакво значење на Дебар за македонската економија, уништување национален парк... Премногу се губи за да се задоволат нечии хирови.


До некаде се сложувам со тебе, но од другата страна на Дебар, поточно во областите Голо Брдо и Гора, живеат исклучиво Македонци со исламска вероисповед, па претпоставувам дека тој проект има и таква цел да им се олесни движењето, полесен и побрз контакт со матичната држава, економско раздвижување, намалување на емиграцијата на тие региони. Тој пат мислам дека многу ќе е значаен за Македонците во Албанија за што полесна комуникација со Македонија.
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15368
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #693 Posted: 17-Dec-2014 at 13:27
Нема шанси Македонија да гради автопат до Дебар. Мал сообраќаен промет, тежок терен, речиси никакво значење на Дебар за македонската економија, уништување национален парк... Премногу се губи за да се задоволат нечии хирови.
За сè има вторпат
Back to Top
Staki View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 11-Oct-2014
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 125
  Quote Staki Quote  Post ReplyReply #694 Posted: 17-Dec-2014 at 13:03
http://dnevnik.mk/?ItemID=434EB7164B777745B286CF8384097AF6

Македонија ќе прави проект за поврзување со Албанија преку Дебар. Овој пат навистина е многу пократок од оној преку Ќафасан, ама не разбирам зашто најпрвин правиме автопат од Кичево до Охрид, а не од Гостивар до Кичево. На тој автопат да има крак за патот за Дебар. Албанците дефинитивно ќе го тераат тој проект за автопат до Дебар, а не до Лин. Мислам дека тука имало лоша комуникација помеѓу нашите и Албанија. Друго нешто што е значајно за ова поврзување преку Дебар е што нас би не чинело многу. Целиот дел е планински, а поминува и низ национален парк, што може и дополнително да ги усложни работите.
Back to Top
kultuzin View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 3811
  Quote kultuzin Quote  Post ReplyReply #695 Posted: 12-Dec-2014 at 14:45
Јанакиески бара крак од новиот „пат на свилата“ да минува низ Македонија
Време: 14:16

Датум: декември 12, 2014

Категорија: ЕКОНОМИЈА



FacebookTwitterGoogle1EmailGoogle
mile kina 345

Македонскиот министер за транспорт и врски Миле Јанакиески ги претстави актуелните инфраструктурни и транспортни проекти во Македонија на меѓународната конференција „Патишта на свилата: инспирации и можности“, која се одржува денеска во Истанбул.

Ја поздравил иницијативата за воспоставување на новиот пат на свилата како сет од транспортни коридори кои целат кон обединување на евроазиската инфраструктура и олеснување на пристапот и транспортот и повикал еден крак да поминува низ Македонија.

„Македонија длабоко ја цени добрата регионална поврзаност и решенијата за добра регионална мрежа. Како крстопат на Балканот, повикувам еден крак од новиот „Пат на свилата“ да поминува низ Македонија, потпирајќи се на новата и подобрена инфраструктура. Ги повикувам сите држави чии претставници се денес овде, особено оние во регионот на југоисточна Европа да соработуваат на сите нивоа, имплементирајќи проекти кои се од корист за нашите граѓани и кои ќе овозможат подобар економски развој и подобра поврзаност“, навел во обраќањето Јанакиески.

Македонија, нагласил Јанакиески, со својата географска позиција отсекогаш била стратешка точка за транспорт на Балканот, од причина што се наоѓа на крстопатот на многу рути кои водат од Европа до Азија и Блискиот Исток.

„Моментно сме посветени и фокусирани на изградбата на нови автопати, нови железнички пруги и модернизација на старите, долж паневропските коридори кои поминуваат низ нашата земја“, навел министерот Јанакиески, и потенцирал дека тие проекти се реализираат во соработка со најголемите меѓународни финансиски институции, како што се Светската банка, Европската банка за обнова и развој, Европската инвестициска банка, како и Експорт­импорт банката на Кина.

На меѓународната конференција „Патишта на свилата: инспирации и можности“ се предвидени обраќања и на претставници од Турција, Србија, Црна Гора, Албанија, Хрватска, Азербејџан, Кина, Шпанија и Пакистан, како и на различни меѓународни научни, политички и економски институции, меѓу кои и Советот за развој и истражувања на Кина, Центарот за стратешки студии, Фондацијата за политички, економски и социјални истражувања и Универзитетот Кембриџ.

„Патот на свилата“ е историска мрежа на меѓусебно поврзани рути во Евроазаија, преку кои се одвивал транспортот на стока од работ на Азија до центарот на Европа во период од речиси 3.000 години.
http://denar.mk/66741/ekonomija/janakieski-bara-krak-od-noviot-pat-na-svilata-da-minuva-niz-makedonija
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15368
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #696 Posted: 01-Dec-2014 at 21:43
Пуштен во употреба патот Ресава -Бегниште



http://www.mia.mk/mk/Inside/RenderSingleGalleryTest/132402522/1?month=12&year=2014&day=1&desc=0

Постара вест за патот:

„Деновиве интензивно се работи на реконструкција на преостанатата делница Ресава – Бегниште во должина од 4 километри и широчина од 5,5 метри.“

http://www.duma.mk/kavadarci/12696-2014-09-19-12-49-12

Edited by Џоле - 01-Dec-2014 at 21:51
За сè има вторпат
Back to Top
phenomenon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Oct-2010
Location: Kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 2691
  Quote phenomenon Quote  Post ReplyReply #697 Posted: 21-Nov-2014 at 13:50
Originally posted by Џоле

ЧЕТИРИ ДЕЛНИЦИ ГОЛТААТ ЧОВЕЧКИ ЖИВОТИ



Горан Адамовски

Делниците Куманово - Крива Паланка, Велес - Штип, Прилеп - Битола и Штип - Радовиш се четирите најопасни точки за возење на македонските патишта. На овие четири маршрути се случуваат најголем дел од сообраќајните несреќи, само во последните петнаесетина месеци се паметат стравотни судири кои проголтаа десетици животи. Дури и податоците на полицијата за првите девет месеци годинава, покажуваат дека во пелагонискиот регион има поголем број загинати (27) отколку на подрачјето од Скопје (26). На црната листа зад нив се Велес и Охрид со по 11 жртви, Куманово (9), Штип и Струмица по осум...

„Во првите девет месеци од 2014 година се случија 2.952 сообраќајни незгоди со потешки последици, при што загинаа 104, а се повредени 4.671 лица. Во истиот период лани, се евидентирани 3.140 сообраќајки со потешки последици, при што животот го загубија 139, а со повреди се здобија 4.830 лица“, велат од МВР.

Во Македонија се детектирани 169 црни точки на патиштата, експертите укажуваа дека е потребно отстранување на несоодветно поставените билборди крај патиштата, осветлување на раскрсниците низ населените места, регионални и магистрални патишта...

„Најзагрозени и натаму остануваат четири делници, иако не постојат правила, несреќи се случуваат насекаде. Зборуваме за т.н. ‘прилепска петља‘ кога се одвојува патот до угорнините кај Плетвар, таму постојано има интензивен и мешовит сообраќај, врват работни и градежни машини. Штип - Радовиш, таму постојано се случуваат несреќи, ете и пред некој ден имаше две жртви. Куманово - Крива Паланка, таму квалитетот на патот е релативно слаб и од Велес за Штип и добро е што таму сега се гради автопатот“, објаснува Зоран Ѓуроски од Републичкиот совет за безбедност на сообраќајот на патиштата.

Повеќе на http://www.utrinski.mk/?ItemID=04B242391993174FB6AB5476652B8B0F


И по тој повод, ќе направат - што? Уште неколку споменици на кои главниот јунак е на коњ.
開始されていないだけの戦いが失われ、
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #698 Posted: 20-Nov-2014 at 17:33
Originally posted by Џоле

Во право си, ама не им е првпат. Понекогаш ставаат слики од странски автопати, а во написот се зборува за некој наш патен правец.
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15368
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #699 Posted: 20-Nov-2014 at 16:54
Во право си, ама не им е првпат. Понекогаш ставаат слики од странски автопати, а во написот се зборува за некој наш патен правец.
За сè има вторпат
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #700 Posted: 20-Nov-2014 at 16:52
Toa se makedonskite novinari. Pisuvaat za patniot pravec Tetovo-Gostivar, a stavat fotografija, ako ne se lazam, od delnicata Miladinovci-Kumanovo!?
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 3334353637 84>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.391 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.