build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Железници
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Возен парк (општо)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 3334353637 42>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #681 Posted: 20-Nov-2008 at 11:37
Чудни луге сме ние македонците, дома буквално во секоја куќа е кристално чисто и средено, но вон тој праг сме св...

Е сега за транспортот, тука си во право, чистењето на возовите нашите хигиеничарите подразбират да го подзаметат и да го соберат губрето кое го оставаме зад себе, и ништо ама баш ништо повеќе.
Јас мислам дека од кога се купени не се пројдени со ниедно средство за одмастување на наталожената прљавштина освен со некоја стара крпа и вода.
А пералната која е спомнуваш служи само за миење на возовите однадвор, а тука еве падна дожд па колку толку ги испра.

И една добра вест која сабајле ја добив од Кончар, едната локомотива ќе пристигне во МК до крајот на година - „новогодишен поклон“
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #682 Posted: 19-Nov-2008 at 21:28
Апсолутно се сложувам со тебе дека инфраструктурата ни е многу подобра од транспортот. Со мали поправки на Коридор 10 би требало да се постигнат брзини до па и над 100 километри на час. Во однос на возовите останува моето мислење дека некултурата кај нас е на високо ниво, но и одржувањето на хигиената е на ниско ниво. Хигиената е најголемиот проблем со возовите во моментов, ја имам видено пералната во железници и ми изгледа дека не работи, дека е расипанаThumbs%20Down. Малку пари требаат за да се избришат прозорците, да се измие тоалетот и да се постави тоалетна хартија. Тоа и најмногу ме нервира и да купиме нови возови веднаш ќе ги упропастимеDunno.
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #683 Posted: 19-Nov-2008 at 00:46
Еве и една илустрација од А1 ТВ

Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #684 Posted: 18-Nov-2008 at 23:09
На правец Браилово - Прилеп брзината по правилник е 100 км/час, истото и кај Бакарно Гумно.

А на коридор 10 Табановци - Гевгелија на правците имаме на
16 делници 100 км
4 делници со 90 км
5 делници со 80 км
3 делници со ~70 км

Кој верувам дека следната година ќе се подигнат на 100 км, така да не се лоши брзините.

Нас ни фали малку влечни и влецени средства и повеќе култура за чување на тоа што го имаме, за да не залудно трошиме пари на поправка на буквално откорнати седишта и помошни масички, избушени со цигара, и сите зидови со „уметнички“ графити, и ...

Можда најповеќе што ме нервира, истите тие луѓе, кога ќе отидат во сранство толку се примерни да секој ги посакува.

Убаво напиша во еден друг пост
Џабе технологија кога се нема свест!


Edited by Cloverstack - 09-Dec-2008 at 03:08
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #685 Posted: 17-Nov-2008 at 22:01
Превоз на патници во меѓуградскиот сообраќај со автобуси е мислена именка во Европа (а и не само). Но кај нас возовите се спори, во лоши временски интервали, нередовни и што е најтрагично ПРЕМНОГУ МАЛА МРЕЖА! Големи градови како Струмица и Охрид за жал не се достапни.


Edited by Cloverstack - 09-Dec-2008 at 03:10
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #686 Posted: 17-Nov-2008 at 18:45
МЖ Транспорт сеуште не котира на берзата, тоа ми е чудно околу формирањето на ова акционерско друштво, сите други во државна сопственост котираат на берзата(ОХИС, тутунски Прилеп, ЕМО-Охрид)! Ама настрана ова, мислам дека железничарите највеќе треба да се грижат за судбината на претпријатието, да не ни се случи уште една приватизација од типот донеси претпријатие до пропаст, па продади го без пари! Не е тука само Фершпед, тука е и Макстил, а и Велија на А1 е нешто многу заинтересирана во последно време. Како се куди Железницата, а се прашувам зошто никој не ги напаѓа автобуските превозници, кои имаат стари автобуси, дивите превозници, такси-компаниите, зошто само Железница се напаѓа и упорно се тврди дека превозот со воз е опасен?
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #687 Posted: 17-Nov-2008 at 13:38
Originally posted by BOJAN

Најпрво, еве една важна вест:
Преку 30.000 железничари од ЕУ се собраа завчера во Париз за да протестираат против приватизацијата на европските железници...(извор L'Humanite).
- Кај се македонските железничари да се побунат против најавената приватизација на железницата?
- Зошто намерно преку медиумите се зацрнува сликата на Македонските железници
. Точно, железницата ни е во тешка состојба, ама да се говори дека е пред колапс, дека нема да може да се превезуваат патници, дека безбедноста е на нулта ниво, тогаш може да се рече дека дел од медиумите лобираат за одредени олигарси за ич пари да ја купат железничката компанија, за џебе. Или можеби лобираат поради одредени транспортни компании, кои дури и плаќаат за каменување на возовите кон Кичево, само да си го одржат профитот(да бидеме јасни, во Европа поимот автобуски меѓуградски сообраќај го НЕМА ИЛИ РЕТКО се среќава).
Да резимирам, состојбата со возовите не е розова, таа е лоша, но јас лично можам да гарантирам дека е многу подобра од онаа во Србија, Црна Гора, Косово или Албанија. Само со многу работа, пари и оттргнување од ваквите смислени конструкции Железницата може да оди напред.

- Кај нас веќе не на некој начин е одамна завршена работата МЖ е поделен, АД - Транспорт е приватизирана (сега за сега во доминантност на државата), така да нема зошто да се бунат !!??
- А во врска со медиумите, па кај нас истите се за дневно насловна бобаста вест, а не аналитичко истражување и презентирање на податоци. А од друга страна позади секој медиум стои некој кој фино од оваа наша транзиција се офајде но изгледа не доволно.
- А за останатото, размисли како Фершпет буквално го собра толкавиот железнички влечен парк
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #688 Posted: 17-Nov-2008 at 13:12
Најпрво, еве една важна вест:
Преку 30.000 железничари од ЕУ се собраа завчера во Париз за да протестираат против приватизацијата на европските железници...(извор L'Humanite).
Кај се македонските железничари да се побунат против најавената приватизација на железницата? Зошто намерно преку медиумите се зацрнува сликата на Македонските железници. Точно, железницата ни е во тешка состојба, ама да се говори дека е пред колапс, дека нема да може да се превезуваат патници, дека безбедноста е на нулта ниво, тогаш може да се рече дека дел од медиумите лобираат за одредени олигарси за ич пари да ја купат железничката компанија, за џебе. Или можеби лобираат поради одредени транспортни компании, кои дури и плаќаат за каменување на возовите кон Кичево, само да си го одржат профитот(да бидеме јасни, во Европа поимот автобуски меѓуградски сообраќај го НЕМА ИЛИ РЕТКО се среќава).
Да резимирам, состојбата со возовите не е розова, таа е лоша, но јас лично можам да гарантирам дека е многу подобра од онаа во Србија, Црна Гора, Косово или Албанија. Само со многу работа, пари и оттргнување од ваквите смислени конструкции Железницата може да оди напред.
Back to Top
mitatos View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1739
  Quote mitatos Quote  Post ReplyReply #689 Posted: 16-Nov-2008 at 19:02

Стари пруги на кои минуваат возови и локомотиви што сообраќаат од пред 40 години. За нив веќе нема резервни делови, но се уште ги превезуваат патниците. Внатре, графити со секаква содржина, смет, без греење.

„Внатре се нечисти, искршени седишта, секој пуши, ѓубрето секој го фрла кај сака, а не казнуваат за тоа“, вели патник.

Железницата е во лоша кондиција.

„Господ нека ни е на помош како ќе ги возиме патниците зимава не знам“, изјави Латко Јовановски, синдикат на машиновозачите.

За одблизу да ја види состојбата го поканивме Министерот за транспорт Јанакиески, со нас да патува со воз. Посетата беше најавена, па сликата во возот беше пристојна.

Податоците покажуваат дека граѓаните се повеќе го користат возот. Годинава во првите девет месеци имало повеќе од 1 милион патници, или приближно исто колку што патувале лани за цела година.

„Цените на картите се соодветни на условите во вагоните, за повисок стандард треба и повисоки цени со субвенционирањето на патничкиот сообраќај ќе дојдат подобри времиња за патничкиот сообраќај“, вели Благоја Крсевски, директор на мж транспорт.

Железницата со години важеше за еден од главните загубари, дел од економската јавност тврдеше дека компанијата е бунар без дно, влече државни пари а генерира загуби. За догодина од буџетот се планирани вкупно 12 милиони евра за железничките фирми.

http://a1.com.mk/vesti/default.aspx?VestID=100275


"Најлошиот град од градовите е тој што нема ред,мир и сигурност за своите граѓани" (Али ибн Еби Талиб)
Back to Top
mitatos View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1739
  Quote mitatos Quote  Post ReplyReply #690 Posted: 12-Nov-2008 at 22:39
За тоа што делеле пари ич не ги кривам нив, па нормално дека ке краде кога неколку месеци не земал плата, од што ке живее.. од една страна ги оправдувам ама од друга страна сепак крадење е крадење, ако не те плаќа напуштај, но сепак на некој му отишол животот таму па сега за неколку години да упропости пензија ќе издржи , мене ме чуди фактот што не ги затвараат тие големите крадци па нашле да ги бркат кондуктериве.... според мене е голема глупост.
"Најлошиот град од градовите е тој што нема ред,мир и сигурност за своите граѓани" (Али ибн Еби Талиб)
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #691 Posted: 08-Nov-2008 at 16:19


Прилично плиток и бескорисен текст, со непрецизни и неточни податоци. Ама со нешто мора да се пополнат веснициве... Roll%20eyes
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #692 Posted: 08-Nov-2008 at 15:47
Железницата со една пруга во пензија Наталија Томовска

Стара железничка инфраструктура со дрвени прагови на кои минуваат возови кои датираат од 1939 година, со локомотиви од 50-тите години од минатиот век, е сликата што ја претставува реалната состојба на железничкиот сообраќај во Македонија, а која повеќе одговора на една земја како Индија. Пругите по кои се движат возовите во некои делови се пропаднати поради што возовите се движат со најголема брзина од 50 километри на час. Нашата железничка инфраструктура е слична на онаа во Косово и во Албанија. Македонија има 660 километри железничка инфраструктура од кои само 250 километри се употребливи, во Косово има 430 километри, а во Албанија 447 километри. Во однос на другите земји од регионот, многу заостануваме. Во Словенија, на пример, има 1.229 километри железничка инфраструктура, Србија има 3.379 километри, а во Бугарија железничката инфраструктура има должина од 4.295 километри. - Кај нас се користи само магистралата. Другите делови воопшто не се исплатливи. На линијата Битола - Кочани нема товарни возови. Многу од компаниите што порано вршеа превоз на стока со возови сега повеќе користат транспорт со камиони. Ова не е логично бидејќи нашиот транспорт е за 30 проценти поевтин од транспортот со камиони - се жалат од Железници. Граѓаните кои се возат со воз велат дека глетката е ужасна. - Кога влегувам во воз, првото нешто на што помислувам е како ќе седнам на седиштето на кое има еден прст прав. Тоалетите се во ужасна состојба, не се чистат, реата е неиздржлива, а од Кочани до Скопје патувам три часа, иако по правило возовите би требало да одат многу брзо. Брзината со која се движат возовите е до 50 километри на час. Но, што да правам, поевтино ми е отколку со автобус - вели Емилија Ѓеоргиева од Кочани.

Железниците да се дадат под концесија


Експертите апелираат дека сообраќајот е крвотокот на една држава.
- Проблемот е сериозен и заслужува да се стави во фокусот на макроекономската политика на државата. Во прво време државата треба да одвои уште 100 милиони за завршување на железничката магистрала кон Бугарија, а потоа да се насочи и кон изградба на други пруги кон Албанија - вели Христо Карталов, доктор по економски науки.
Карталов вели дека најдобро решение во моментов би било издавање на железничката инфраструктура под концесија.
- Во транспортот треба да се пуштат приватни оператори на кои железничката инфраструктура би им се дала под концесија. Така тие ќе донесат нови возови, а ќе плаќаат за користење на секој километар од железницата. Државата така ќе собере пари за изградба на нови пруги и за проширување на инфраструктурата, а подоцна и за нови возови – вели Карталов.


http://www.vreme.com.mk/DesktopDefault.aspx?tabindex=2&tabid=1&EditionID=1546&ArticleID=101875
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #693 Posted: 04-Nov-2008 at 22:24
Originally posted by BOJAN

... Владимир, знам за возовите на Сименс за Русија, но како што знам тие возови се за брзата железничка линија Москва-Ст.Петерсбург и Москва-Сочи. Јас велам дека клириншкиот долг треба да го наплатиме со нова генерација на руски возови кои се движат со брзина од 130 до 200 километри на час, и така кај нас наредните децении возовите нема да ја поминат границата од 200 километри на час, добро освен возон од рекламата на владатаBanana!!!

Знам затоа на крај на постот има „смешко“

А за долгот пре би го употребил за гасовод и гас него ли за локомотиви и возови. Русија не е нешто по електо лок. А одозгора усвојување на различна технологија и стандарди, резервни делови и компатабилност.
(за тешки дизели ок, но во денешно време!, а и нас такви не ни требаат).
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #694 Posted: 04-Nov-2008 at 21:04
Малку провладина реклама или? Јас генерално би рекол дека овие 18 години владите на двете најголеми политички партии сторија малку за железницата. Пак ќе кажам и сегашнава влада нема поголеми инвестиции од 3-4 милиони евра за железницата на годишно ниво, можеби ќе го променам својот став по најавата на сегашниот министер дека пругата кон Бугарија ќе продолжи да се гради наредната година и дека владата ќе инвестира минимум 10 милиони евра за железницата, доколку ова се случи во 2009 година, тогаш може да зборуваме дека имаме почетна основа за раѓање на свеста кај политичарите за железницата
Владимир, знам за возовите на Сименс за Русија, но како што знам тие возови се за брзата железничка линија Москва-Ст.Петерсбург и Москва-Сочи. Јас велам дека клириншкиот долг треба да го наплатиме со нова генерација на руски возови кои се движат со брзина од 130 до 200 километри на час, и така кај нас наредните децении возовите нема да ја поминат границата од 200 километри на час, добро освен возон од рекламата на владатаBanana!!!
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #695 Posted: 04-Nov-2008 at 19:32
beTon Applauseза трудот што хронолошки ги собра.
Па сега мислам се е по јасно за секого, дека стварно ни треба малку време и доста орук да може МЖ да дигне глава и да почне некој наши добронамерни критики да ги остварува, за кој верувам дека и теие се многу свесни.
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
beTon View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 25-Jun-2008
Online Status: Offline
Posts: 3893
  Quote beTon Quote  Post ReplyReply #696 Posted: 04-Nov-2008 at 17:35

Интервју на министерот за транспорт и врски Миле Јанакиески за МИА - 18.10.2008

...

ЈП Македонски железници минатата година се трансформираше во две препријатија - Инфраструктура и Транспорт. Какви се резултатите од досегашната трансформација и кои се следните чекори на Владата за подобрување на железничкиот сообраќај?

Трансформацијата на македонската железница ние ја завршивме успешно и уште минатата година Централниот регистер на Република Македонија ги издаде решенијата со кои се основаа двете компании – јавното претпријатие за железничка инфраструктура и акционерското друшво за транспорт во сопственост на државата. По една година, можеме со задоволство да констатираме дека позитивните ефекти веќе се чувствуваат. Транспортната компанија интензивно работи на расчистување на старите долгови кои датираат уште од 1991 година и како никогаш до сега голем дел од обврските редовно се исплатени. Исто така, обемот на сообраќај значително е зголемен и покрај тоа што во период од 9 месеци сме соочени со голем број на транспортни ограничувања од Република Грција, прашање за кое Владата на Република Македонија отвори преговори и певзема конкретни активности.

Што се однесува до инфраструктурата, Владата застана цврсто зад иницијативата на Министерството за транспорт и врски која се однесува на доизградување на железничкиот дел од европскиот Коридор 8, а истовремено се фокусираме и на подобрување на состојбата на железничката инфраструктура за Коридорот 10 за што обезбедивме најголема инвестиција до сега во овој сегмент. Морам да кажам дека во изминатите 17 години од осамостојувањето на Република Македонија многу малку или воопшто не е работено на обнова на железничката инфраструктура во земјава и таа беше целосно запоставена.

Владата најави дека ќе купи 100 товарни железнички вагони. До каде е постапката за нивно купување и дали се планира купување на локомотиви и патнички вагони?

Владата на Република Македонија одлучи да набави 100 товарни вагони и две локомотиви со цел зголемување на домашниот железнички возен парк. Постапката за подготовка на тендерската документација е во тек и Министерството за транспорт и врски ќе ги запази однапред утврдените рокови. Во однос на патничките вагони, акционерското друштво „МЖ Транспорт“ изминативе две години, со сопствени средства врши реновирање на постојниот возен парк за превоз на патници со цел подобрување на условите во кои се врши патничкиот транспорт, а со тоа и зголемување на бројот на патници.

Владата ќе го враќа долгот на Македонски железници - 14.10.2007

Владата ќе го враќа долгот од 166 милиони евра кон странските железници што го направила Македонските Железници до декември минатата година. Парите што Владата ќе ги даде за исплата на долгот ќе бидат влог на нејзино конто во акции во двете компании - Инфраструктура и Транспорт кои произлегоа со трансформацијата на Железница.
 
Долгот од 111 милиони евра на Транспортот, Владата ќе го врати во висина од 77 %, останатите ќе паднат на товар на компанијата. 55 милиони евра долг по основ на кредити на Инфраструктура ќе биде вратен во висина од 70%.
 
Утврдени се и начините како ќе се враќаат долговите кон странските железници.
 
Иако Железница на преговорите во Париз бараше од европските железници да и се отпише половина од долгот, Бугарската и Хрватската железница си ги побараа сите пари. Единствено 760 илјади евра долг направен минатата година уште еднаш ќе се разгледува дали ќе се отпише или тој долг ќе го враќа Транспортот .
 
Само Унгарските железници се согласиле, долгот да го намалат за 51 %, но парите да се вратат за пет години.
Со преговори пред три години 14 странски железници и отпишаа долг од 13 милиони евра на МЖ.

Канал5 - 14.10.2007

ДОСИЕ - ПРОПАЃАЊЕТО НА МАКЕДОНСКИ ЖЕЛЕЗНИЦИ - Слеп колосек  - Дневник - 26.02.2004

Проблемите во "Македонски железници" почнуваат од 1993 година, кога по осамостојувањето на Македонија, а со тоа и на претпријатието, замираат сите инвестиции во инфраструктурата. Вкупно 699 километри отворени пруги, 226 станични километри, 160 километри индустриски пруги, 74 локомотиви и други влечни мотори, 1.651 товарен вагон и 86 патнички вагони останале препуштени на забот на времето, како никогаш претходно. Железницата, која првите загуби ги бележела уште од 70-тите години, но до 1989 година како ЖТП "Скопје", во состав на некогашната "Југословенска железница", од државата добивала соодветно финансирање - неповратни средства или санациони кредити кои потоа и ги простувале, останала без државната помош. Иако обврската на државата да вложува во инфраструктурата законски и ден-денеска постои. Наместо тоа, државата последниве години главно се пренасочила на покривање на кредитните обврски на Железница.
"Секаде во светот е правило - државата да го финансира одржувањето и инвестициите на инфраструктурата, како и да го финансира непрофитабилниот патнички сообраќај, кој е една нужност и претпријатието мора да го извршува дури и на оние релации каде што не е рентабилен", вели генералниот директор на "Македонски железници" Стојан Наумов и дополнува: "Секаде во светот, без исклучок, државата го финансира патничкиот сообраќај. Во состав на 'Југословенските железници' имаше соодветно финансирање на инфраструктурата преку Федерацијата или преку буџетот на СР Македонија. Еден период имаше и придонес од доходот на целокупното стопанство на Македонија во износ од 1,2 проценти. Тогаш тој износ беше доволен да се намират платите на сите 10.000 вработени и дел од парите му остануваа на претпријатието", вели Наумов.
Со распадот на Југославија се воспотавија нови односи на пазарна економија. Организациите кои дотогаш работеа по договорна економија, главно пропаднаа, а Железница ги изгуби најголемите клиенти.
"На пример, пропадна Железара. За нив секојдневно од 'Тајмиште' возевме два воза со 2.000 тона руда, значи 60.000 тони руда месечно, односно 700.000 тони годишно. Пропадна Железара, и нема превоз. Потоа дојде ембаргото и транспортите се пренасочија по заобиколни патишта. Сите патуваат со бродови", вели Наумов и дополнува:"'Македонски железници' во 1990 година возеше 5-6 милиони тони различна стока, а годинава изнесува околу 2,7 милиони тони. За следната година планираме да мине над 3 милиони тони, бидејќи почнаа да работат некои капацитети, како 'Макстил' и 'Миталстил'", вели Наумов.
Нов удар за Железница беше прекинот на транспорт на сурова нафта кога се пушти нафтоводот Солун - Скопје. Дотогаш годишно Железница возеше и до 1,4 милиони тони сурова нафта за рафинеријата. "Ако обичен превоз чини 8,5 евра, превозот на суровата нафта би чинел 15 евра. Значи, во делот на профитот сме загубиле околу 60 отсто", вели Наумов.
Денес, вкупните долгови на Железница изнесуваат 135 милиони евра, и тоа станува збор за кредитни обврски, конвенциски обврски, и од 1991 година натрупани неплатени придонеси. Од вкупно 98 милиони евра обврски од кредитите кон надвор, државата досега има исплатено 45 милиони евра и дополнителни 20 милиони евра по основа на камата. Станува збор за кредити кои се земани во периодот од 1973 до 1974 година за набавка на дизел-моторни возила од Шпанија, потоа од 80-тите години за електромоторни возови од Русија, а подоцна и за цистерните за рафинеријата.
"Државата е гарант за нашите обврски, но сите обврски што ги има платено за нас, веднаш ни ги рефактурира. За тие пари државата ни пресметува затезна камата, и таа досега изнесува 19 милиони евра. Што значи дека кон државата имаме долг од вкупно 88 милиони евра. Остануваат уште 14 милиони евра од кредитните обврски кои не се исплатени, и за нив дополнително треба да се договои како ќе се плаќаат", вели Наумов. Обврските на Железници им ги сметаат на два периода - од 1991 до '95 година и од '95 година до денеска. "За првиот период успеавме со заменик - министерот Кошутиќ да договориме другите желеници да ни ги отпишат каматите за долгот и потоа тој да се намали за 51 отсто. Така долгот на Железница се намалува на 22 до 23 милиони евра, кои треба да ги врати на пет години со 3,6 отсто камата, но три железници - хрватската, унгарската и бугарската не се согласија. Со оние со кои се договоривме износот е околу 13 милиони евра и нив државата ги отплаќа на тримесечни рати од 670 илјади евра", објаснува Наумов.
Долговите на "Македонски железници" секојдневно растат бидејќи во товарниот сообраќај 99,2 отсто отпаѓаат на меѓународен, а само 0,8 отсто е локален.
"Готовиот производ од Македонија оди на солунското пристаниште и оттаму понатаму со брод се транспортира. А увозот преку железница кај нас доаѓа од секаде, за што на другите железници им се плаќа. Потоа од ден на ден имаме се помал број вагони кои ги исполнуваат условите за да излезат надвор од земјава. Со малиот приход треба да обезбедиме и транспортот да функционира и инфраструктурата да има безбедност. Во такви случаи вообичаено ниту едното ниту другото не се одржува најдобро. Имаме товарен парк од 1.651 вагон, од кои дали 500 може да трчаат надвор од Македонија. Слична ситуација е и кај југослвенските и бугарските железници и меѓу себе се договараме ваквите вагони да трчаат меѓу нас", вели Наумов.
Претрпијатието 2003 година ја завршило со загуба од 726 милиони денари, додека за 2004 година Наумов вели дека загубата ќе биде некаде околу 430 милиони денари. "Загубата ќе беше уште помала да не ги вклучевме отписите на долговите на некои претпријатија кои се продадоа без долгови", вели Наумов.

Вест - 2/26/2004

заклучок, почекајте да земат воздух и владата, а и новоформираните претпријатија, па после тоа фрлајте со дрва и камења. најверојатно К10 ќе го дадат под концесија, а ако го дадат, во догледно време ќе имаме и авиони по пругите. најбитно е што србија сега вложува во К10, а ние сакале нејќеле ќе го фатиме редот дали преку државни или приватни  интервенции, и во инфраструктурата и во транспортниот дел...



Edited by Cloverstack - 09-Dec-2008 at 02:41
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #697 Posted: 04-Nov-2008 at 14:19
Originally posted by BOJAN

Супер се и Siemens i Desiro, ама имам и друг предлог. Ако веќе немаме пари за нови возови(а имаме) тогаш би можело клириншкиот долг со Русија да го порамниме со неколку нови дизел и електромоторни гарнитури. Последниве години русите имаат нови модели кои воопшто не се лоши. Да напоменам дека цената на овие гарнитури сигурно е поевтина од оние на СименсBig%20smile.

Проблемот е тоа што и таму новите возови се Siemens – Velaro RUS  Big%20smile


Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #698 Posted: 04-Nov-2008 at 11:46
Супер се и Siemens i Desiro, ама имам и друг предлог. Ако веќе немаме пари за нови возови(а имаме) тогаш би можело клириншкиот долг со Русија да го порамниме со неколку нови дизел и електромоторни гарнитури. Последниве години русите имаат нови модели кои воопшто не се лоши. Да напоменам дека цената на овие гарнитури сигурно е поевтина од оние на СименсBig%20smile.
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #699 Posted: 03-Nov-2008 at 22:28
Да и мене повеќе ми се допаѓаат Desiro Classic. Обично се спојуваат две вакви гарнитури и се добива поголем капацитет. Плус Дезиро не се воопшто редок случај на Балканов. Во Словенија и Бугарија имаат по 50 гарнитури, а Романија уште повеќе. Срамно е што сме толку позади овие земји.


Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #700 Posted: 03-Nov-2008 at 19:34
Desiro Classic е доста поевтин отприлике ~ 3.3 мил ЕУР



Но, тој е дводелен и со 128 седишта, малку на граница за таа намена, но во секој случај одличен.
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 3334353637 42>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.266 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.