![]() |
![]() |
![]() |
Возен парк (општо) |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 3334353637 42> |
Author | |||
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
||
Чудни луге сме ние македонците, дома буквално во секоја куќа е кристално чисто и средено, но вон тој праг сме св...
Е сега за транспортот, тука си во право, чистењето на возовите нашите хигиеничарите подразбират да го подзаметат и да го соберат губрето кое го оставаме зад себе, и ништо ама баш ништо повеќе. Јас мислам дека од кога се купени не се пројдени со ниедно средство за одмастување на наталожената прљавштина освен со некоја стара крпа и вода. А пералната која е спомнуваш служи само за миење на возовите однадвор, а тука еве падна дожд па колку толку ги испра. И една добра вест која сабајле ја добив од Кончар, едната локомотива ќе пристигне во МК до крајот на година - „новогодишен поклон“ |
|||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|||
![]() |
|||
BOJAN ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
![]() ![]() |
||
Апсолутно се сложувам со тебе дека инфраструктурата ни е многу подобра од транспортот. Со мали поправки на Коридор 10 би требало да се постигнат брзини до па и над 100 километри на час. Во однос на возовите останува моето мислење дека некултурата кај нас е на високо ниво, но и одржувањето на хигиената е на ниско ниво. Хигиената е најголемиот проблем со возовите во моментов, ја имам видено пералната во железници и ми изгледа дека не работи, дека е расипана
![]() ![]() |
|||
![]() |
|||
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
||
Еве и една илустрација од А1 ТВ
|
|||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|||
![]() |
|||
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
||
На правец Браилово - Прилеп брзината по правилник е 100 км/час, истото и кај Бакарно Гумно.
А на коридор 10 Табановци - Гевгелија на правците имаме на 16 делници 100 км 4 делници со 90 км 5 делници со 80 км 3 делници со ~70 км Кој верувам дека следната година ќе се подигнат на 100 км, така да не се лоши брзините. Нас ни фали малку влечни и влецени средства и повеќе култура за чување на тоа што го имаме, за да не залудно трошиме пари на поправка на буквално откорнати седишта и помошни масички, избушени со цигара, и сите зидови со „уметнички“ графити, и ... Можда најповеќе што ме нервира, истите тие луѓе, кога ќе отидат во сранство толку се примерни да секој ги посакува. Убаво напиша во еден друг пост Џабе технологија кога се нема свест! Edited by Cloverstack - 09-Dec-2008 at 03:08 |
|||
![]() |
|||
Andrej_LJ ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
![]() ![]() |
||
Превоз на патници во меѓуградскиот сообраќај со автобуси е мислена именка во Европа (а и не само). Но кај нас возовите се спори, во лоши временски интервали, нередовни и што е најтрагично ПРЕМНОГУ МАЛА МРЕЖА! Големи градови како Струмица и Охрид за жал не се достапни.
Edited by Cloverstack - 09-Dec-2008 at 03:10 |
|||
![]() |
|||
BOJAN ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
![]() ![]() |
||
МЖ Транспорт сеуште не котира на берзата, тоа ми е чудно околу формирањето на ова акционерско друштво, сите други во државна сопственост котираат на берзата(ОХИС, тутунски Прилеп, ЕМО-Охрид)! Ама настрана ова, мислам дека железничарите највеќе треба да се грижат за судбината на претпријатието, да не ни се случи уште една приватизација од типот донеси претпријатие до пропаст, па продади го без пари! Не е тука само Фершпед, тука е и Макстил, а и Велија на А1 е нешто многу заинтересирана во последно време. Како се куди Железницата, а се прашувам зошто никој не ги напаѓа автобуските превозници, кои имаат стари автобуси, дивите превозници, такси-компаниите, зошто само Железница се напаѓа и упорно се тврди дека превозот со воз е опасен?
|
|||
![]() |
|||
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
||
- Кај нас веќе не на некој начин е одамна завршена работата МЖ е поделен, АД - Транспорт е приватизирана (сега за сега во доминантност на државата), така да нема зошто да се бунат !!?? - А во врска со медиумите, па кај нас истите се за дневно насловна бобаста вест, а не аналитичко истражување и презентирање на податоци. А од друга страна позади секој медиум стои некој кој фино од оваа наша транзиција се офајде но изгледа не доволно. - А за останатото, размисли како Фершпет буквално го собра толкавиот железнички влечен парк |
|||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|||
![]() |
|||
BOJAN ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
![]() ![]() |
||
Најпрво, еве една важна вест:
Преку 30.000 железничари од ЕУ се собраа завчера во Париз за да протестираат против приватизацијата на европските железници...(извор L'Humanite). Кај се македонските железничари да се побунат против најавената приватизација на железницата? Зошто намерно преку медиумите се зацрнува сликата на Македонските железници. Точно, железницата ни е во тешка состојба, ама да се говори дека е пред колапс, дека нема да може да се превезуваат патници, дека безбедноста е на нулта ниво, тогаш може да се рече дека дел од медиумите лобираат за одредени олигарси за ич пари да ја купат железничката компанија, за џебе. Или можеби лобираат поради одредени транспортни компании, кои дури и плаќаат за каменување на возовите кон Кичево, само да си го одржат профитот(да бидеме јасни, во Европа поимот автобуски меѓуградски сообраќај го НЕМА ИЛИ РЕТКО се среќава). Да резимирам, состојбата со возовите не е розова, таа е лоша, но јас лично можам да гарантирам дека е многу подобра од онаа во Србија, Црна Гора, Косово или Албанија. Само со многу работа, пари и оттргнување од ваквите смислени конструкции Железницата може да оди напред. |
|||
![]() |
|||
mitatos ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1739 |
![]() ![]() |
||
Стари пруги на кои минуваат возови и локомотиви што сообраќаат од пред 40 години. За нив веќе нема резервни делови, но се уште ги превезуваат патниците. Внатре, графити со секаква содржина, смет, без греење. „Внатре се нечисти, искршени седишта, секој пуши, ѓубрето секој го фрла кај сака, а не казнуваат за тоа“, вели патник. Железницата е во лоша кондиција. „Господ нека ни е на помош како ќе ги возиме патниците зимава не знам“, изјави Латко Јовановски, синдикат на машиновозачите. За одблизу да ја види состојбата го поканивме Министерот за транспорт Јанакиески, со нас да патува со воз. Посетата беше најавена, па сликата во возот беше пристојна. Податоците покажуваат дека граѓаните се повеќе го користат возот. Годинава во првите девет месеци имало повеќе од 1 милион патници, или приближно исто колку што патувале лани за цела година. „Цените на картите се соодветни на условите во вагоните, за повисок стандард треба и повисоки цени со субвенционирањето на патничкиот сообраќај ќе дојдат подобри времиња за патничкиот сообраќај“, вели Благоја Крсевски, директор на мж транспорт. Железницата со години важеше за еден од главните загубари, дел од економската јавност тврдеше дека компанијата е бунар без дно, влече државни пари а генерира загуби. За догодина од буџетот се планирани вкупно 12 милиони евра за железничките фирми. http://a1.com.mk/vesti/default.aspx?VestID=100275 |
|||
"Најлошиот град од градовите е тој што нема ред,мир и сигурност за своите граѓани" (Али ибн Еби Талиб)
|
|||
![]() |
|||
mitatos ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1739 |
![]() ![]() |
||
За тоа што делеле пари ич не ги кривам нив, па нормално дека ке краде кога неколку месеци не земал плата, од што ке живее.. од една страна ги оправдувам ама од друга страна сепак крадење е крадење, ако не те плаќа напуштај, но сепак на некој му отишол животот таму па сега за неколку години да упропости пензија ќе издржи , мене ме чуди фактот што не ги затвараат тие големите крадци па нашле да ги бркат кондуктериве.... според мене е голема глупост.
|
|||
"Најлошиот град од градовите е тој што нема ред,мир и сигурност за своите граѓани" (Али ибн Еби Талиб)
|
|||
![]() |
|||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
||
![]() Прилично плиток и бескорисен текст, со непрецизни и неточни податоци. Ама со нешто мора да се пополнат веснициве... ![]() |
|||
![]() |
|||
pbanks ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
![]() ![]() |
||
http://www.vreme.com.mk/DesktopDefault.aspx?tabindex=2&tabid=1&EditionID=1546&ArticleID=101875 |
|||
![]() |
|||
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
||
Знам затоа на крај на постот има „смешко“ А за долгот пре би го употребил за гасовод и гас него ли за локомотиви и возови. Русија не е нешто по електо лок. А одозгора усвојување на различна технологија и стандарди, резервни делови и компатабилност. (за тешки дизели ок, но во денешно време!, а и нас такви не ни требаат). |
|||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|||
![]() |
|||
BOJAN ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
![]() ![]() |
||
Малку провладина реклама или? Јас генерално би рекол дека овие 18 години владите на двете најголеми политички партии сторија малку за железницата. Пак ќе кажам и сегашнава влада нема поголеми инвестиции од 3-4 милиони евра за железницата на годишно ниво, можеби ќе го променам својот став по најавата на сегашниот министер дека пругата кон Бугарија ќе продолжи да се гради наредната година и дека владата ќе инвестира минимум 10 милиони евра за железницата, доколку ова се случи во 2009 година, тогаш може да зборуваме дека имаме почетна основа за раѓање на свеста кај политичарите за железницата
Владимир, знам за возовите на Сименс за Русија, но како што знам тие возови се за брзата железничка линија Москва-Ст.Петерсбург и Москва-Сочи. Јас велам дека клириншкиот долг треба да го наплатиме со нова генерација на руски возови кои се движат со брзина од 130 до 200 километри на час, и така кај нас наредните децении возовите нема да ја поминат границата од 200 километри на час, добро освен возон од рекламата на владата ![]() |
|||
![]() |
|||
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
||
beTon
![]() Па сега мислам се е по јасно за секого, дека стварно ни треба малку време и доста орук да може МЖ да дигне глава и да почне некој наши добронамерни критики да ги остварува, за кој верувам дека и теие се многу свесни. |
|||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|||
![]() |
|||
beTon ![]() Senior Member ![]() Joined: 25-Jun-2008 Online Status: Offline Posts: 3893 |
![]() ![]() |
||
заклучок, почекајте да земат воздух и владата, а и новоформираните претпријатија, па после тоа фрлајте со дрва и камења. најверојатно К10 ќе го дадат под концесија, а ако го дадат, во догледно време ќе имаме и авиони по пругите. најбитно е што србија сега вложува во К10, а ние сакале нејќеле ќе го фатиме редот дали преку државни или приватни интервенции, и во инфраструктурата и во транспортниот дел... Edited by Cloverstack - 09-Dec-2008 at 02:41 |
|||
![]() |
|||
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
||
Проблемот е тоа што и таму новите возови се Siemens – Velaro RUS ![]() ![]() |
|||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|||
![]() |
|||
BOJAN ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
![]() ![]() |
||
Супер се и Siemens i Desiro, ама имам и друг предлог. Ако веќе немаме пари за нови возови(а имаме) тогаш би можело клириншкиот долг со Русија да го порамниме со неколку нови дизел и електромоторни гарнитури. Последниве години русите имаат нови модели кои воопшто не се лоши. Да напоменам дека цената на овие гарнитури сигурно е поевтина од оние на Сименс
![]() |
|||
![]() |
|||
Andrej_LJ ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
![]() ![]() |
||
Да и мене повеќе ми се допаѓаат Desiro Classic. Обично се спојуваат две вакви гарнитури и се добива поголем капацитет. Плус Дезиро не се воопшто редок случај на Балканов. Во Словенија и Бугарија имаат по 50 гарнитури, а Романија уште повеќе. Срамно е што сме толку позади овие земји.
![]() ![]() |
|||
![]() |
|||
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
||
Desiro Classic е доста поевтин отприлике ~ 3.3 мил ЕУР
![]() Но, тој е дводелен и со 128 седишта, малку на граница за таа намена, но во секој случај одличен. |
|||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|||
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 3334353637 42> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |