build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Патишта
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Патна мрежа (општо)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 3435363738 84>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
jyvation View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2013
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 4191
  Quote jyvation Quote  Post ReplyReply #701 Posted: 20-Nov-2014 at 16:33
Проектот за патот Тетово-Гостивар готов в година

Во изминатиот период, потсети Груевски, во овој регион целосно или делумно беа обновени уште два патни правца Јегуновце – Лешок и Тетово – Пирок – Гостивар.



Најдоцна до март следната година ќе заврши проектирањето на патот Тетово – Чегране – Брвеница – Гостивар, по што ќе следи избор на изведувач на градежните работи, информира премиерот Никола Груевски.

- Проектирањето треба да заврши во март следната година и потоа да почнат процедурите за избор на изведувач. Светската банка го поддржува овој проект поддржува овој проект на Република Македонија, така што очекувам во текот на следната година да почне изградбата, односно реконструкцијата и рехабилитацијата на овој патен правец -изјави денеска Груевски, одговарајќи на новинарски прашања по одбележувањето 13 години од основање на Универзитетот на ЈИЕ во Тетово.

Во изминатиот период, потсети Груевски, во овој регион целосно или делумно беа обновени уште два патни правца Јегуновце – Лешок и Тетово – Пирок – Гостивар.

Она што сме го зацртале го спроведуваме и она што сме го ветиле ќе биде целосно сторено- рече премиерот Никола Груевски.

http://www.telegraf.mk/aktuelno/ekonomija/217106-proektot-za-patot-tetovo-gostivar-gotov-v-godina
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #702 Posted: 20-Nov-2014 at 00:09
Originally posted by stratus

Реално, според мене две третините од сите сообраќајки во Мк, па и пошироко со поради возачка неодговорност. Но тоа, не значи дека овој пат не е за проширување. Радовиш-Штип добива експресен...
проширувањето на делницата нема да ја зголеми безбедноста, ќе има само побрз сообраќај, што дури и може и обратен ефект да даде... плус проблем прават и директните приклучувања, кај нас клучка е фантазија
убаво вика kultuzin, само автопат има влијание врз безбедноста, или барем прегради меѓу двете насоки доколку има повеќе ленти
Architects create dreams...politicians create nightmares
Back to Top
kultuzin View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 3811
  Quote kultuzin Quote  Post ReplyReply #703 Posted: 19-Nov-2014 at 21:49
Пред два дена прегазиле едно девојче кај хемиско во лизиче. И едно момче вика откога го проширија булеварот 3 Мак Бригада многу е поопасно и почесто има опасни ситуации. Така да за „СТОКА„ не е ни проширување на улици. Само автопат може да не спаси иначе сите решенија кои немат зидови помеѓу лентите не гарантираѕ никаква безбедност.
Back to Top
stratus View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Aug-2010
Location: Bitola/Skopje
Online Status: Offline
Posts: 755
  Quote stratus Quote  Post ReplyReply #704 Posted: 19-Nov-2014 at 20:59
Реално, според мене две третините од сите сообраќајки во Мк, па и пошироко со поради возачка неодговорност. Но тоа, не значи дека овој пат не е за проширување. Радовиш-Штип добива експресен...
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #705 Posted: 19-Nov-2014 at 19:17
Прилеп - Битола има сообраќајки поради возачка неодговорност, не поради опасност на самата делница
Architects create dreams...politicians create nightmares
Back to Top
stratus View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Aug-2010
Location: Bitola/Skopje
Online Status: Offline
Posts: 755
  Quote stratus Quote  Post ReplyReply #706 Posted: 19-Nov-2014 at 15:35
И после мојата теза за експресен или автопат на Битола-Прилеп не чиенла
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15368
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #707 Posted: 19-Nov-2014 at 10:23
ЧЕТИРИ ДЕЛНИЦИ ГОЛТААТ ЧОВЕЧКИ ЖИВОТИ



Горан Адамовски

Делниците Куманово - Крива Паланка, Велес - Штип, Прилеп - Битола и Штип - Радовиш се четирите најопасни точки за возење на македонските патишта. На овие четири маршрути се случуваат најголем дел од сообраќајните несреќи, само во последните петнаесетина месеци се паметат стравотни судири кои проголтаа десетици животи. Дури и податоците на полицијата за првите девет месеци годинава, покажуваат дека во пелагонискиот регион има поголем број загинати (27) отколку на подрачјето од Скопје (26). На црната листа зад нив се Велес и Охрид со по 11 жртви, Куманово (9), Штип и Струмица по осум...

„Во првите девет месеци од 2014 година се случија 2.952 сообраќајни незгоди со потешки последици, при што загинаа 104, а се повредени 4.671 лица. Во истиот период лани, се евидентирани 3.140 сообраќајки со потешки последици, при што животот го загубија 139, а со повреди се здобија 4.830 лица“, велат од МВР.

Во Македонија се детектирани 169 црни точки на патиштата, експертите укажуваа дека е потребно отстранување на несоодветно поставените билборди крај патиштата, осветлување на раскрсниците низ населените места, регионални и магистрални патишта...

„Најзагрозени и натаму остануваат четири делници, иако не постојат правила, несреќи се случуваат насекаде. Зборуваме за т.н. ‘прилепска петља‘ кога се одвојува патот до угорнините кај Плетвар, таму постојано има интензивен и мешовит сообраќај, врват работни и градежни машини. Штип - Радовиш, таму постојано се случуваат несреќи, ете и пред некој ден имаше две жртви. Куманово - Крива Паланка, таму квалитетот на патот е релативно слаб и од Велес за Штип и добро е што таму сега се гради автопатот“, објаснува Зоран Ѓуроски од Републичкиот совет за безбедност на сообраќајот на патиштата.

Повеќе на http://www.utrinski.mk/?ItemID=04B242391993174FB6AB5476652B8B0F
За сè има вторпат
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15368
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #708 Posted: 14-Nov-2014 at 20:28
17 обележја на најживописниот пат во Македонија, Маврово-Струга

Четири езера, пет планини, две реки, два града, села, манастири, мостови, неверојатна природа… Сето тоа е спакувано во само стотина километри, на патот Маврово-Струга, покрај западната граница на Македонија. Патот воопшто не е лесен, многу е кривулест, на места и тесен, со повремени одрони од камења или со оштетувања на асфалтот. Поради тоа возачите често го избегнуваат. Но ако сте совозач или патник, тогаш ќе уживате. Следете не`, километар по километар, низ 17 обележја на веројатно најживописната патна делница во Македонија.

http://balkon3.com/17-obelezhja-na-najzhivopisniot-pat-vo-makedonija-mavrovo-struga/
За сè има вторпат
Back to Top
alexr View Drop Down
Newbiе
Newbiе


Joined: 11-Nov-2014
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote alexr Quote  Post ReplyReply #709 Posted: 12-Nov-2014 at 15:13
Браво, браво. Автопат Струга-Требеништа, Гостивар-Кичево... А Битола, Прилеп, Струмица во тотална изолација.

Edited by alexr - 12-Nov-2014 at 15:14
Back to Top
<Fresno> View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 13-Jun-2010
Online Status: Offline
Posts: 1161
  Quote <Fresno> Quote  Post ReplyReply #710 Posted: 12-Nov-2014 at 13:32
Нови 305 милиони евра од ЕБОР за Македонија за подобрување на патниот и железничкиот сообраќај

...

ЕБОР одобри и 160 милиони евра за Програмата за национални патишта. Овој проект е дел од политиката на Владата за подобрување на квалитетот на патната инфраструктура во Република Македонија. Проектот ќе го имплементира ЈП за државни патишта.

Реализацијата на Програмата за национални патишта ќе биде поделена во две транши.

Првата транша во износ од 74 милиони евра ќе се користи за изградба на експресен пат, делница мост на р. Раец – клучка Дреново и за реконструкција на патниот правец Штип-Кочани на ниво на експресен пат. Со реконструкцијата на постојаниот пат Штип-Кочани на ниво на експресен пат, постојаните проблеми ќе бидат решени, а брзината на движење од сегашните 50(60) км/час ќе се зголеми на 100 км/час. Ќе се изврши реконструкција и проширување на постојаната ширина на коловозот од 6,5 м на 12 м во должина од 26 км. Трасата започнува од Штип потоа продолжува меѓу населените места Чардаклија, Долни Балаван, Крупиште, Чифлик, Облешево и завршува во Кочани. Експресниот пат ќе биде од големо значање за економскиот развој на Источна Македонија, а особено за развој на земјоделието.

Втората транша во износ од 86 милиони евра ќе се намени за изградба на патните правци: експресен пат Охрид-Пештани и автопат Струга-Требеништа. Изградбата на новиот експресен пат Охрид – Пештани во должина од 14,5 км ќе се гради паралелно на постојаниот пат покрај плажите, а во понатамошниот период ќе биде меѓусебно поврзан со попречни локални патишта. Со изградба на оваа делница на ниво на експресен пат ќе се олесни протокот на сообраќајот низ населените места особено во летните месеци од годината. Автопатската делница Требениште – Струга е со должина од 8,5 км. Автопатското решение предвидува изградба на нова делница со коловоз од по 2 ленти со ширина од 3,75 м и по една застанувачка лента со ширина од 2,5 м во секој правец. Проектна брзина за движење на возилата ќе биде 120(130) км/час.

Нетпрес
Back to Top
Тркало View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 31-Dec-2010
Location: Охрид
Online Status: Offline
Posts: 1179
  Quote Тркало Quote  Post ReplyReply #711 Posted: 10-Nov-2014 at 20:48
Далеку е ова (а и да имаме и таму градежни работи не е лошо), само онака ептен наезда на диви животни по патиштава.Или е само некој тренд сега баш да бидат сликани после мечката
Back to Top
daci92 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 10-Dec-2012
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1937
  Quote daci92 Quote  Post ReplyReply #712 Posted: 10-Nov-2014 at 20:12
На тој реон не би требало да има градежни активности за автопатот колку што знам !?
Back to Top
Тркало View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 31-Dec-2010
Location: Охрид
Online Status: Offline
Posts: 1179
  Quote Тркало Quote  Post ReplyReply #713 Posted: 10-Nov-2014 at 19:57
Уште една животинска.Дива свиња на локалниот пат Охрид - Куратица.Да не е некој протест на животниве против патиштата?

Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #714 Posted: 10-Nov-2014 at 00:06
Пуштен во употреба патот Негорци – Серменин
09/11/2014 | Економија | 0 Коментари

Министерот за транспорт и врски Миле Јанакиески денеска, во придружба на градоначалникот на општина Гевгелија Иван Франгов, ги пушти во употреба локалниот пат Негорци – Серменин и фекалната канализациска мрежа за населбата Мрзенци.

D79A4368D3B76349874A3AA0F503A554

Како што рече министерот Ивановски, патот од Негорци до Серменин долг околу седум километри и инвестиција вредна 800 илјади евра, ќе ја олесни комуникацијата на повеќе од 2.000 жители од двете населени места и ќе овозможи побезбеден и побрз пристап до општината.

Со канализациската мрежа, пак, во населбата Мрзенци, долга пет километри и инвестиција вредна 270 илјади евра, се реши долгогодишниот проблем на 500 жители на Мрзенци. Проектот беше нивно барање, но и ветување на градоначалникот, а овозможи уредно и контролирано третирање на отпадните води во постоечкиот колектор на Гевгелија.

– Со реализацијата на сите проекти, Владата заедно со општините како крајни корисници, максимално работи на подобрување на квалитетот на животниот стандард на граѓаните, вклучително и општина Гевгелија, која во изминатите неколку години го доби ликот на една современа и модерна општина, имајќи го предвид нејзиниот економски развој и географска положба, истакна Ивановски.

http://vesti.mk/read/news/3689365/1328438/pushten-vo-upotreba-patot-negorci-sermenin
Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #715 Posted: 08-Nov-2014 at 20:37
на вакви места обично кај нас се прават масакри врз животните.хидроелектраните имаат слични решенија за премин на рибите,ама тука обично се прават најголемите ловокрадства.


шта је рекао другар Тито-ко ќе чувати наше чуваре
Back to Top
elnino View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Mar-2010
Location: kavadarci
Online Status: Offline
Posts: 129
  Quote elnino Quote  Post ReplyReply #716 Posted: 08-Nov-2014 at 18:59
ми кажаа дека е премин за животни, врз тунел ке стават земја и ке го облагородат
Back to Top
jyvation View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2013
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 4191
  Quote jyvation Quote  Post ReplyReply #717 Posted: 08-Nov-2014 at 17:08
Исланд или Норвешка сигурно..
Прво тунелот го прават после и планината

Edited by jyvation - 08-Nov-2014 at 17:08
Back to Top
martind View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 29-Jun-2011
Online Status: Offline
Posts: 332
  Quote martind Quote  Post ReplyReply #718 Posted: 08-Nov-2014 at 16:40
Во Македонија 100% не е
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15368
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #719 Posted: 08-Nov-2014 at 16:15
А кај се наоѓа ова?
За сè има вторпат
Back to Top
elnino View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Mar-2010
Location: kavadarci
Online Status: Offline
Posts: 129
  Quote elnino Quote  Post ReplyReply #720 Posted: 08-Nov-2014 at 15:02
дечки ќе ве замолам да ми појасните зошто служи тунелов?
да беше за одрони ке изградеа галерија, вака не знам
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 3435363738 84>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.508 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.