build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Железници
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Возен парк (општо)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 3435363738 42>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #701 Posted: 03-Nov-2008 at 16:39
ApplauseБраво Вардар! Се согласувам со тебе, ем купување на најсовремени едноспратни автобуси за Скопје, ем пари за купување на нови возови. 30 милиони евра би биле доволно да се купат 4 гарнитури, плус да се модернизираат патничките вагони и да се купат нови теретни вагони за превоз на стока. Е ама кој не слуша насDunno?
Back to Top
vardar View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Mar-2008
Online Status: Offline
Posts: 1106
  Quote vardar Quote  Post ReplyReply #702 Posted: 03-Nov-2008 at 12:35
 
Па мерцедесот што трифка го шеташе низ скопје е 100.000 евра поевтин од двокатните така да ете ти 30 милиони евра разлика и тоа со скапите мерцедеси (има и поевтини модели). Значи доколку сакале можеле а сега зошто нејкат е друга работа.
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #703 Posted: 03-Nov-2008 at 12:26
Искрено речено, владата се пофали дека многу работела за транспортот, но железницата никаде не ја спомена. Не е толку скапо да се купат нови дизел и електомоторни возови, во споредба со тоа како владата се расфрла пари за двокатни автобуси(120 милиони евра!). Најскапите гарнитури се до 5 милиони евра, а на Македонија би и биле доволни уште 2 електромоторни возови и 2 дизел моторни возови или во сума најмногу 20 милиони евра, што би го олесниле сегашното искористување на Шпанците и Горбачов. Воопшто не се многу пари, во споредба со другите скапи проекти на владатаYes!
Инаку Владимир пријатно ме изненади фактот дека се спремаш да направиш сајт за МЖ, тоа би било супер, посебно што официјалниот сајт на Македонски железници е целосно неупотреблив.
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #704 Posted: 02-Nov-2008 at 23:22

МЖ ТРАНСПОРТ ЌЕ СЕ РАЗДОЛЖУВА КОН УНГАРСКИТЕ ЖЕЛЕЗНИЦИ
Стар долг од 7,7 милиони евра на петгодишни рати

Транспортната компанија што произлезе од Македонски железници ќе го враќа долгот кон Унгарските железници во висина од над 7,7 милиони евра во наредните пет години. Станува збор за стар долг направен во периодот од 1991 до 1995 година, кога МЖ разменувала услуги со Унгарските железници, но редовно не ги исплатувала, како што се исплата на патнички билети и трошоци за превоз на товар, употреба на вагони, надомест на штети, попусти на коминтенти и други услуги. Тој долг до 2004 година изнесуваше 14,4 милиони евра, но Унгарските железници тогаш одлучија да и отпишат на МЖ 51 проценти од долгот.
- Унгарските железници се согласија да се откажат од каматите од 1 јануари 1996 до 31 март 2003 година, како и од казнените камати до 31 март 2003 година. Каматата од 1 април 2003 до 31 декември 2007 година ќе бидат регулирани со посебен договор - велат од Министерството за финансии.

Изнаоѓањето начини за трајно регулирање на обврските на Македонски железници - Транспорт е задача која произлегува од Акциониот план за трансформација на железничкото претпријатие. Како што појаснуваат од транспортното претпријатие, Унгарските железници го условиле договорот за враќање на долгот само доколку е гарантиран од страна на македонската држава. Поради тоа, Владата достави до Собранието предлог за донесување на закон за гаранција на обврските од Договорот за регулирање на долгот.
Првата рата од долгот треба да биде исплатена најдоцна до 31 октомври 2008 година.

http://vecer.com.mk/?ItemID=6AF3E615EA95704196F31DE218A9249A

Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #705 Posted: 02-Nov-2008 at 23:06
Desiro ML кошта отприлике ~ 4.4 мил ЕУР


Прекрасно но ... плус обука делови ...
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #706 Posted: 02-Nov-2008 at 22:18
Originally posted by Andrej_LJ

Шпанците се најдоброто што го имаме според мене, но замислете си доаѓа странец од Холандија и првата слика за Македонија би бил возот што ќе го пренесе до Скопје. Советски Сојуз 1980 година Ohno. Тоа се веќе стари возови. Мислам дека Сименс не се скапо решение, поготово во време кога владата е богата и пљуска 200 мил Е за ЈСП

Се слагам - за аеродромот би било идеално две нови електрични гарнитури. Претпоставувам дека Desiro е прикладен избор. А дали парите ќе дојдат директно од владата или од друг извор е второстепено. Важно ова да се реши. Мада vis-a-vis она што го кажува Владимир, ист толкав приоритет е и зајакнувањето на карго капацитетите на железницата, така да и таму не е лошо некаква инекција (кога веќе владата се расфрла со толку големи пари насекаде, нека оддели нешто и за вистинските приоритети кои ќе дадат брз поврат на средствата)


Edited by Cloverstack - 09-Dec-2008 at 00:51
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #707 Posted: 02-Nov-2008 at 22:14
Originally posted by Andrej_LJ

Шпанците се најдоброто што го имаме според мене, но замислете си доаѓа странец од Холандија и првата слика за Македонија би бил возот што ќе го пренесе до Скопје...

Кога сме кај Холандија еве усте еден фан на МК, Фабијан, вреди да се погледа
http://www.fabian-vendrig.eu/balkan/mk/trains/mk-stations/mk-stations.html
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #708 Posted: 02-Nov-2008 at 21:41
Шпанците се најдоброто што го имаме според мене, но замислете си доаѓа странец од Холандија и првата слика за Македонија би бил возот што ќе го пренесе до Скопје. Советски Сојуз 1980 година Ohno. Тоа се веќе стари возови. Мислам дека Сименс не се скапо решение, поготово во време кога владата е богата и пљуска 200 мил Е за ЈСП. А МЖ ја опслужува целата држава Bash  Дизел локомотиви се застарен модел во Европа, треба да се работи на електрификација и замена на возовите со електични, тое е и поефтин енергенс.


Edited by Cloverstack - 09-Dec-2008 at 00:50
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #709 Posted: 02-Nov-2008 at 20:48
Originally posted by BOJAN

... П.С. ВО транспортот приоритет на Железници треба да им биде купувањето на дизел и електромоторни возови, бидејќи не може со само два Шпанци и два Горчачов возови да ја покриваме целата мрежа на железнички линии во земјата!!!

За набавка на дизел и електромоторни возови не е во буџетот и реално нема МК пари за таква голема инвестиција.
Ние да скрпиме некоја маневарка и неколку ел. локомотива да донесат пари од транспортот на стока, а после може да уследи купување патнички вагони па на крај возови

Мислеше три „шпанци“,

МЖ 712-103, 716-103, 712-103
МЖ 712-105, 716-105, 712-106
МЖ 712-107, 716-107, 712-108

а иначе уште двата треба да бидат направени-поправени од ГП Велес

Еве еден пример во каква состојба ни е вониот парк во оделот за маневра во Гевгелија каде работи една маневарка германска V60 164 - МЖ 734-016 со година на производство од 1957 година и само со залагањата на лугето уште вози


П.С. Сега носев еден германец - возољубител до Гевгелија да ја услика ко реалитет


Edited by Vladimir P - 02-Nov-2008 at 20:52
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #710 Posted: 02-Nov-2008 at 19:09
Железничкото поврзување со Аеродромот е најреално доколку железници преговараат со турските сопственици да се вметне во планот за доградба на аеродромот и една железничка станица, разговори што треба сега да се прават, а не откога ќе се заврши со реконструкцијата. Што се однесува до локомитивите што ни ги средуваат во Кончар, џабе ќе биде СЕ доколку пералната во МЖ не профункционира, за два-три месеци и тие возови ќе изгледаат како останатите.
П.С. ВО транспортот приоритет на Железници треба да им биде купувањето на дизел и електромоторни возови, бидејќи не може со само два Шпанци и два Горчачов возови да ја покриваме целата мрежа на железнички линии во земјата!!!
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #711 Posted: 02-Nov-2008 at 15:00
Originally posted by Cloverstack

Владимир, ок извини му се на типот од мене чим викаш дека бил океј чоек Wink
Можам да разберам некој да го ловел најлошото затоа што му било интересно.

И ја би реагирал така, кога некој ми ја чапка МК, но во овој случај го знам изворот и .... знам дека имаат право, за што стварно ми е криво, ама тоа е. Wallbash

Кога би постирал фотоси со нашето .... сепак неможам.
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #712 Posted: 02-Nov-2008 at 14:50
Originally posted by Cloverstack

... Јас, а мислам и Андреј зборувавме малку вон сегашнава поставеност на работите. Значи за поврзување на аеродромот треба прво да се изгради пругата, а возовите се наметнуваат сами по себе. Поентата е дека сега со изградба на новиот терминал е вистински (а и краен) момент да се случи тоа. Пари мора да се најдат - дали ќе интервенира државата, дали кредит, дали ќе се препушти на приватен инвеститор под концесија, во крајна линија е второстепено. Се работи за логично и профитабилно поврзување кое многу фали и кое не мора да го врзуваме за финансиската состојба на фирмите кои произлегоа од трансформацијата на МЖ.

Во тој дел во потполност се сложува, лесен правец за трасирање, тој дел треба да се инвестира, и што е важно како велиш - профитабилен, кој ќе ги врати инвестицијата на изградбата.
А за превоз, еден „шпанец“ да се пушти или постојните или од рестоврираните кој се зацртани во планот на МЗ-Транспорт


Edited by Vladimir P - 02-Nov-2008 at 14:54
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #713 Posted: 02-Nov-2008 at 14:17
Originally posted by Vladimir P

Originally posted by Andrej_LJ

...И мали возови ала Шпанецот (а зашто и да не купат барем 2 Сименс Desirо) кои би тргале на секој саат од Гл. Жел. Ст. Скопје и обратно од Аеродромот ...

За ова веќе зборувавме во некој предходни постови - со два збора за набавка на лок нема пари, и не се приоритет.
И ја би сакал но ....

Јас, а мислам и Андреј зборувавме малку вон сегашнава поставеност на работите. Значи за поврзување на аеродромот треба прво да се изгради пругата, а возовите се наметнуваат сами по себе. Поентата е дека сега со изградба на новиот терминал е вистински (а и краен) момент да се случи тоа. Пари мора да се најдат - дали ќе интервенира државата, дали кредит, дали ќе се препушти на приватен инвеститор под концесија, во крајна линија е второстепено. Се работи за логично и профитабилно поврзување кое многу фали и кое не мора да го врзуваме за финансиската состојба на фирмите кои произлегоа од трансформацијата на МЖ.


Edited by Cloverstack - 09-Dec-2008 at 00:06
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #714 Posted: 02-Nov-2008 at 11:49
Originally posted by Andrej_LJ

...И мали возови ала Шпанецот (а зашто и да не купат барем 2 Сименс Desirо) кои би тргале на секој саат од Гл. Жел. Ст. Скопје и обратно од Аеродромот ...

За ова веќе зборувавме во некој предходни постови - со два збора за набавка на лок нема пари, и не се приоритет.
И ја би сакал но ....
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #715 Posted: 02-Nov-2008 at 11:45
Originally posted by lslcrew

Јас би идел со комплет бела боја. И само да има по една црвена и жолта линија од страна. А инаку црвена и жолта комбинација може да биде и предност и да ги нмали сообраќајните несреќи, пошто сегашнава темно зелена соодветсввува со околината па често е неприметна визуелно.

Новите бои на двете локомотиви кој се во Кончар се бели со плава штрафта, делуват доста елегантно и со чиста форма
Се извинувам немам се уште право да ги објавам сликите од истите
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #716 Posted: 02-Nov-2008 at 01:23
Митатос, мислам дека вакви вагони нема да ги собере во нашите тунели, ако не се лажамDunno. Но, апсолутно се согласувам со тебе дел од парите за двокатни автобуси да се пренаменат за купување на нови дизел и електромоторни возови и патнички вагони кои се веќе користени во западноевроските земји, но добро сочувани(чинат многу помалку од новите вагони, плус такви вагони веќе не се произведуваат. Исто, треба да се внимава, бидејќи вагоните кои ги имаме ние се исфрлени во цела Европа, освен на Балканот! И јас сметам дека бојата на вагоните треба да биде унифицирана.
П.С. Би сакал да дознаам, ако има некој таков, дали со новиот возен ред може да очекуваме дополнителен четврти воз кон Битола и воопшто дали некој знае за некакви измени на возниот редNaughty?
Back to Top
mitatos View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1739
  Quote mitatos Quote  Post ReplyReply #717 Posted: 01-Nov-2008 at 21:54


Sto ne i tekne na vladata mesto 300 autobusi da kupi 100 ,a so parite od tie 200 drugi da ne podnovi so vakvi vagoni ))))


Edited by mitatos - 01-Nov-2008 at 21:59
"Најлошиот град од градовите е тој што нема ред,мир и сигурност за своите граѓани" (Али ибн Еби Талиб)
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #718 Posted: 01-Nov-2008 at 21:15
LOLLOLLOLLOLLOL
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #719 Posted: 01-Nov-2008 at 21:15
ИСКЛУЧИВО СО БУКЕФАЛ, ВАКА САМ НЕ ИДЕ LOL
Јас па мислам дека безбедноста се постигнува на друг начин-со обележани и модерни премини, заштитни огради итн. Замислете французите ТГВ-то да го фарбале за да може некој да га забележи. Јас сум за бело-сино-зелена варијанта. Оваа црвено жолтава ми е премногу упадлива и старомодна. Ама тоа е ствар на вкус. Еве една одлична реклама за Словенските Железници која вреди да се гледа. Плус дизајнот е ужасно добар:
http://www.youtube.com/watch?v=JaNB0e8LnFA
Cheers
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #720 Posted: 01-Nov-2008 at 21:11
Машиновозачот и кондуктерите задолжително облечени како фаланга! Crazy
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 3435363738 42>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.230 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.