![]() |
![]() |
![]() |
Од регионот (општо) |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 3435363738 69> |
Author | |
Andrej_LJ ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
![]() ![]() |
Лот 4 на Струма се гради помеѓу граничниот премин Кулата/Промахонас и Сандански. Изградбата вклчува и изместување на 3 километри пруга (нејзино исправување и модернизација за високи брзини), како и пренамена на дел од постоечкиот пат кој целосно ќе се сруши и прошири, заедно со сите зданија:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() И една слика од А6 Лјулин крај Перник, кој фактички е продолжување на Струма: ![]() Edited by Andrej_LJ - 30-Jan-2013 at 16:05 |
|
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
|
![]() |
|
Andrej_LJ ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
![]() ![]() |
А3 Е79 СТРУМА (Софија - Солун)
Изградбата на според многумина најфрекфрентниот автопат во Бугарија (ако не тогаш со сигурност трети после Тракија и Хемус) се изведува на два лота во вкупна должина од околу 35 километри, при што пролетва ќе им се приклучи уште еден лот до Благоевград со должина од 37 километри. Така до 2015 година секој од овие лотови ќе биде пуштан (2013 - 17 км, 2014-17 км и 2015-37 км), со помеѓу Софија и границата ќе има околу 110 километри автопат, додека останатите 65 ќе се градат до 2018 година заради долгите тунели. Лот 1 (Долна Диканја - Дупница-север) се гради со невидено брзо темпо, при што се очекува да биде отворен во Мај 2013 година, околу 5 месеци пред рокот. 90% од делницата веќе е асфалтирана, сега се работи на клучките и еден тежок дел околу Дупница, каде има голем виадукт: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Отворите се прават пошироки, за да се вдоми идното проширување и модернизација на пругата Софија - Солун: ![]() Edited by Andrej_LJ - 30-Jan-2013 at 16:04 |
|
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
|
![]() |
|
Andrej_LJ ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
![]() ![]() |
Ќе пробам да ти одговорам на се. Приоритетите за следниот програмски период ќе бидат 4 гоелми проекти: 1) Изградба на Лот 3 на Струма (Софија - Солун), долг околу 65 километри, заедно со 3 тунела со вкупна должина од 20 километри. Лотот ќе биде разделен на 3 подлота, од кои средниот (Лот3.2) го содржи долгиот 15 километарски тунел. За овој проект се одвоени околу 1 милјарда евра. Моето лично мислење е дека ова е чисто чаталење и голема глупост која скапо ќе ја чини Бугарија. Доколку не се изгради подлотот 3.2, т.е. најдоглиот тунел за кој ќе се потребни околу 700 милиони евра нема да биде крај на светот доколку сообраќајот од Солун кон Софија повози 20 километри по постоечкиот пат. Апсурдно е да се истураат 700 милиони за еден тунел, кога со истите пари може да се направат 200 километри автопати, кои на Бугарија критично и се потребни заради многу интензивниот сообраќај особено транзитниот. Мое лично и необврзувачки мислење. 2) Издраба на околу 270 километри од останатиот дел на Хемус (Софија - Варна), за кого веќе се распишани тендери за модернизација и актуализација на идејните, техничките и ОВОС проектите.Исто така околу милјарда евра би требало да се заделат за овој проект, при што изгледа ќе се работи на 7-9 лота прилично паралелно, така што помеѓу 2018 и 2020 би бил комплетиран Хемус. 3) Изградба на тунелот Шипка, во должина од околу 6 километри, Овој тунел е дел од експресниот пат Русе - Свиленград, односно коридорот K9 и Е85. Дел од овој проект се изведува во овој програмски период, а тоа е околу 30 километри долгата обиколница, додека другите пристапни патишта и самиот тунел ќе се градат во следниот период. 4) Метрото на Софија, т.е. изградбата на М3 и продолжувања на останатите линии, во вредност од околу 1 милјарда евра. Опфаќа и изградба на депото за М3 и купување на возилата. 5) Железницата и тоа инфраструктура; модернизација на делниците Софија - Септември, Софија - Калотина и Софија - Радомир, како и купување на нови возови и локомотиви за околу 400 милиони евра. Владата јасно кажа дека парите за инфраструктура само од ЕУ се малку и затоа паралелно ќе се изведуваат уште неколку програми и тоа: од буџетски сретства и со помош на заеми. Во таа листа се следниве проекти: експресен пат Русе - Стара Загора - Свиленград доколку не се најде стратешки инвеститор, експресен пат Русе - Шумен, експресен пат Монтана - Видин и автопатот Черно море помеѓу Варна и Бургас. Бидејќи одамна не сме имале апдејт, еве што се случува кон крајот на Јануари 2013 година: ![]() ЦРВЕНО - во изградба (со рокот за отварање) ЛИЛАВО - во тендерска процедура (и рокот за отпочнување на работата, при што сите треба да се завршени во рамките на 2015 година) А1 Е773 ТРАКИЈА во делот Јамбол-исток - Карнобат ![]() ![]() ![]() Делницава од околу 35 километри треба да се пушти до крајот на Мај годинава, при што оваа туристичка сезона ќе се патува од Софија до Бургас само по автопат. А2 Е83 ХЕМУС (Софија - Велико Трново - Варна) На двата краја на овој автопат се градат две делници од по 8 километра, при што истк така се очекува да се пуштат до почетокот на летната туристичка сезона. Патувањето помеѓу главниот град и морстиот главен град ќе се скрати за околу 20 минути. ![]() ![]() ![]() Останатите 270 километра ќе се проектираат во овој програмски период, за изградбата да започне што е можно побрзо во следниот периоди би варирала помеѓу 2014 и 2015 во зависност од делниците. Интересното е што овој автопат ќе минува по сосема нова траса од сегашниот, некаде на средината помеѓу магистралните патишта за Варна и Плевен/Русе. ![]() Еве три одлични слики на Хемус, во изградениот дел Јабланица - Софија: ![]() ![]() ![]() Edited by Andrej_LJ - 30-Jan-2013 at 16:06 |
|
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
|
![]() |
|
Andrej_LJ ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
![]() ![]() |
дел
Edited by Andrej_LJ - 30-Jan-2013 at 15:47 |
|
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
|
![]() |
|
kiriOK ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 11-Apr-2012 Location: Tamworth,UK Online Status: Offline Posts: 1023 |
![]() ![]() |
Може повеќе информации околу тоа што почнува и кога почнува со изградба со новиот програмски период 2014-2020?
![]() Инаку според мене северна Бугарија до 2020 ќе биде доста занемаране во однос на железницата,иако на тој дел на Бугарија му се повеќе потребни тие инфраструктурни проекти отколку на јужна Бугарија. Колку што гледам не е ни сигурен автопатот од Русе до Свиленград,а ќе биде глупо ако За Русе испадне само експресен пат... Edited by kiriOK - 25-Jan-2013 at 14:16 |
|
![]() |
|
ovaj_stariov ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 02-May-2008 Location: Prilep Online Status: Offline Posts: 1321 |
![]() ![]() |
![]() Убава вест,лани поминав беше во доста лоша состојба,се надевам дека и нашиве ќе ги фати мајата па целосно ќе го ремонтираат патот Граница-Велес |
|
build.mk, гради форумска историја
|
|
![]() |
|
Andrej_LJ ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
![]() ![]() |
Ремонтират пътя към границата ни с Македония
11 октомври 2012 16:00 | Любима Калпачка © Дарик - Благоевград Започна рехабилитация на 24 километра републикански път в Благоевградско. Строителството на Лот 40, Благоевград – Станке Лисичково – ГКПП Македония, e част от Оперативна програма "Регионално развитие", съфинансирана от Европейския фонд за регионално развитие и националния бюджет. Изпълнител е ДЗЗД "Обединение Агроинженеринг лот 40". Строителният надзор ще осъществи "Пътинвестинженеринг" АД. Пътят от Благоевград до македонската граница не е ремонтиран от 30 години. В момента е в изключително лошо състояние. Ежедневно в този участък преминават над 1300 моторно- превозни средства и в двете посоки. Символичната първа копка на обекта бе направена в ранния следобед днес на изхода на Благоевград в посока Станке Лисичково. На церемонията бяха заместник-областният управител Георги Баханов, Татяна Бояджиева от Агенция пътна инфраструктура, кметът на Благоевград Атанас Камбитов, директорът на Областно пътно управление Иван Кунев и представител на инженерното обединение, което ще извърши рехабилитацията и реконструкцията на пътя. С рехабилитацията и реконструкцията на републиканския път, за който са предвидени над 12 000 000 лева, ще се повиши безопасността на движение на жителите от община Благоевград и на всички пътуващи към и от Република Македония, подчерта Татяна Бояджиева. Предварителните разчети показват, че след завършването на строителните работи средно на денонощие трафикът ще се увеличи с около 10 процента. С подобряване на състоянието на пътя ще се стимулира развитието на туризма и достъпът до административни, здравни, образователни и културни услуги. http://dariknews.bg/view_article.php?article_id=976136 Edited by Andrej_LJ - 22-Jan-2013 at 21:56 |
|
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
|
![]() |
|
ink ![]() Senior Member ![]() Joined: 01-Dec-2010 Location: Bulgaria Online Status: Offline Posts: 530 |
![]() ![]() |
Мал апдеjт како се одвиват работите по автопатите и позначаjните проекти по оперативните програми во Бугариja во проценти ком 20.12.2012 година.
![]() |
|
![]() |
|
batjoro ![]() Newbiе ![]() ![]() Joined: 29-Oct-2012 Location: Плевен Online Status: Offline Posts: 0 |
![]() ![]() |
Драгоман-Софиjа
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
|
Andrej_LJ ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Патов треба да се заврши кон крајот на следната година. |
|
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
|
![]() |
|
Andrej_LJ ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
![]() ![]() |
Изградба на експресен пат и пат Крджали - Комотини (преку нов граничен премин ГКПП Маказа). Тој пат е дел од меѓународниот Коридор 9 и републиканскиот пат I-5. Иако многу малку се зборува за овој проект сепак е доста тежок имајќи го в предвид тешкиот терен, планинската траса која е сосема нова, а не надоградба на постојан пат. Вклучува изградба на многу мостови и тунели (како од грчка, така и од бугарска страна) и значително ќе го скрати патот од Источна Бугарија и Романија кон Грција и нејзините северни пристачништа и овозможува врска со автопатот Егнатиа Одос кон Солун и Истанбул.
Патот од градот Крджали до Джебел е во формат на експресен пат со габарит Г20 (2x2 одвоени коловози со вкрстувања на различни нива). Од Джебел до границата со Грција е широк магистрален пат Г10,5 со по една многу широка лента во насока. ![]() Крајот на експресниот пат: ![]() Изградба на останатите сегменти: ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
|
![]() |
|
Andrej_LJ ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
![]() ![]() |
![]() ![]() Угоре високо, удолу длабоко: ![]() ![]() ![]() Повторно бетонирање и монтирање на мостови греди: ![]() ![]() Монтирање на греди со помош на хелихоптер на БАЛКАН: ![]() |
|
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
|
![]() |
|
Andrej_LJ ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
![]() ![]() |
Ексклузинвни и многу ретки фотографии од изградбата на автопатот Хемус Софија-Варна во делот од Софија кон Правец/Ботевград. Изградбата на различните делници траела во периодот 1978-1984 при што за прв пат се имплементирани многу нови технологии и методи на изградба. Огромни делници се завршени во 1981 по случај конгресот на БКП и празникот 1300 години Бугарска држава:
![]() ![]() ![]() Бетонирање на гредите за мостовите, секоја од кои е долга по 60 метри и тешка 120 тони: ![]() И нивното поставување: ![]() Највисоките столбови се високи 120 и 126 метри: ![]() ![]() |
|
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
|
![]() |
|
Andrej_LJ ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
![]() ![]() |
Празен пост
|
|
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
|
![]() |
|
Andrej_LJ ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
![]() ![]() |
Празен
|
|
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
|
![]() |
|
Andrej_LJ ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
![]() ![]() |
Тендерот за изградба на северната тангента на Софија (тоа е северниот дел од рингот) во должина од 16,5 километри со 5 големи патни јазли тип детелина и со габарит на трасата А33 (2x3+1) беше затворен, а денеска беа отворени понудите. Изградбата на овој голем проект треба да заврши во 2015 година, а тече во неколку подфази заедно со уште 35 километри автопат кон српската граница и уште 9 километри од западниот ринг на Софија (со габарит на внатрешно градска магистрала 2x(3+2), или по 5 ленти во насока:
11 кандидати играят за 16-те км Северна скоростна тангента Quote:
По реда на постъпване в деловодството на пътната агенция бяха отворени следните оферти:- Обединение "Д - СМС ДЖВ", съставено от турската "Доуш Иншаат ве Тиджарет" и "Кооператива Моратория Чиментисти" от Равена, Италия; - "Конструксионес Рубау" АД; - "ПОРР БАУ" Гбмх; - Обединение "Северна скоростна тангента" ДЗЗД, в което участват ОХЛ-ЖС АД, Чехия и "Пътища и мостове" ЕООД; - Обединение "Салваторе Матарезе" АД и "ИКС Гранди Лавори", в което участници са италианските "Салваторе Матарезе" АД и "ИКС Гранди Лавори"; - Обединение "Скоростна тангента", съставено от "Трейс Груп Холд" АД, "Пи Ес Ай" АД Стара Загора, "Пътностроителна компания - ПСТ Ес Би Ес" Стара Загора и "Джи Пи Груп" АД София; - Консорциум "ХПВС-ССТ", в който участват: "Хидрострой" АД Варна, "Пътни строежи" АД Велико Търново, "Пътинженерингстрой Т" ЕАД Търговище, "Пътстрой" ЕООД Бургас и "Водстрой 98" АД; - Консорциум "Север", съставен от: "Пътстрой 92" АД София, "ГБС Инфраструктурно строителство", "Интегрирани пътни системи", "Автомагистрали Черно море" АД Шумен; - Обединение "ФЦЦ Конструкцион - СК 13", в което участници са "ФЦЦ Конструкцион СА" Барселона и "СК 13 Пътстрой" Перник; - Съвместно предприятие "Салини - Импреджило" с участници "Салини СПА", Рим и миланската "Импреджило СПА"; - Сдружение "Северна тангента 2012", съставено от "ПСТ Холдинг" АД София, "ГЕА 21" Севиля и "Конструксионес Аранс Асинас" АД Бургос. Целта на тръжната процедура е изработване на технически проект и строителство на базата на приетите варианти за отделните части на идейния проект за Северна скоростна тангента, разработен от "Виаплан". Бъдещата Северна скоростна тангента е пригодена за скорост 120 км в час. Трасето е предвидено за много тежко движение. Северната скоростна тангента е част от проект София - Калотина, разделен на три фази: * Северна скоростна тангента - за 150 млн. евро * Западна дъга на Софийски околовръстен път с дължина 8.5 км, съставена от два участъка: от магистрала "Люлин" до р. Какач с избран изпълнител и от р. Какач до Северна скоростна тангента с подготвен проект. Стойността на фазата е 80 млн. евро. * София - Калотина, за магистралното трасе до Сливница е обявен търг. |
|
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
|
![]() |
|
BOJAN ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
![]() ![]() |
Настрана реконструкцијата на патот, фотографиите што ја отсликуваат есента во полн ек се величествени. Вистинска уметничка инспирација, овој период од годината е дефинитивно најволшебен за ваков тип фотографии. |
|
![]() |
|
pavche ![]() Senior Member ![]() Joined: 17-Jun-2009 Online Status: Offline Posts: 431 |
![]() ![]() |
И отново Галин Градев, но со слики на Лот 1 од Струма, коj се гради моментално од Перник до Дупница.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
|
pavche ![]() Senior Member ![]() Joined: 17-Jun-2009 Online Status: Offline Posts: 431 |
![]() ![]() |
Малце слики од Пиринска Македониjа courtesy of Галин Градев од Благоевград и редовен участник во SSC
Рехабилитиран пат Петрич-Гоце Делчев през Папаз чаир: Обща должина 63 км., цена 26 млн. лв. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Edited by pavche - 12-Nov-2012 at 21:21 |
|
![]() |
|
nenad ![]() Senior Member ![]() Joined: 19-Dec-2009 Online Status: Offline Posts: 741 |
![]() ![]() |
јас не знам зошто се уште се разговара на коридор 8. Таа приказна е завршена, барем во догледно време. за што ке биде за 10 години, ќе видиме.
а тоа со патот Ниш-Приштина е се уште една спин -приказна достојана за мали деца. |
|
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 3435363738 69> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |