![]() |
![]() |
![]() |
Патна мрежа (општо) |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 3536373839 84> |
Author | ||||
elnino ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 28-Mar-2010 Location: kavadarci Online Status: Offline Posts: 129 |
![]() ![]() |
|||
![]() |
||||
kultuzin ![]() Senior Member ![]() Joined: 07-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 3811 |
![]() ![]() |
|||
ФОТО: Нов кружен тек во Велес во чест на 70 години од ослободувањето на градот
Петок, 07 Ноември 2014 16:17 Празничната програма по повод 9-ти Ноември Денот на Општина Велес започна на самиот влез во Велес, од најстариот пат познат меѓу велешани како Штипско џаде. На оваа регионална сообраќајница која што е директна и најфрекфентна врска со северна и источна Македонија, денес во употреба беше пуштен новиот кружен тек за регулирање на сообраќајот со значително проширување на просторот и зголемување на безбедноста. 2veles500 На настанот присуствуваа и пратениците во Собранието на Република Македонија Илија Димовски и Ѓорѓи Коџабашиев, заменик-министер за здравство Јовица Андовски, претседателот на Советот Александар Колев и членови на истиот, раководители на инстутиции од градот и останати граѓани, а кружниот тек во употреба свечено го пушти градоначалникот на Велес Славчо Чадиев. Во своето обраќање градоначалникот Чадиев истакна дека чувствува големо задоволство што токму денес се реализира еден од неговиоте приоритети и ветувања за современо регулирање на влезот во Велес од север и исток на Македонија. 1veles500 -Со големо задоволсто и гордост стојам на ова место каде пред само 4 месеци отпочнаа работите на трокрака раскрсница регулирана само со вертикална сигнализација. Оваа патна инфраструктура одамна ги беше надминала стандардите за кои е градена пред повеќе од половина век. Како што гледате сега имаме кружна раскрсница што ги прифаќа возилата од сите три насоки, урбано уреден простор и променета слика на овој најрекфентен влез во градот што го користат и теретни и лесни возила, но и автобускиот превоз на патници, истакна Чадиев. Овој инфраструктурен проект чини околу 7.000.000 денари, средства обезбедени од Буџетот на Општина Велес. Многу е значајно што оваа кружна раскрсница е всушност продолжение или почеток на патниот правец Велес-Штип до Кадрифаково, познат како експресен пат со ознака А3. Оваа инвестиција на Владата на Република Македонија и инвестицијата на Општина Велес на кружниот тек заедно ги исполнуваат условите на модерна и безбедна сообраќајница. 4veles500 Во пресрет на Денот на Општината во Велес денес беше промовиран и уште еден нов проект наменет за граѓаните-парк кој функционално и естетски ќе ги задоволи потребите на велешани. Новиот парк се наоѓа во дворното место на некогашниот офицерски дом, на левата страна од централната сообраќајна артерија, најфрервентната улица „Благој Ѓорев“. Овој дел на градот кој дефинитивно по изградбата на црквата Св. Кирил и Методиј и театарот е центарот на Велес е центарот на сите случувања, но и место што и географски се наоѓа во средината на градот. 5veles500 -Советот на Општина Велес во април годинава ја заврши постапката за уредување на јавната површина која заедно со објектот поранешен Офицерски дом од Владата на Република Македонија ни беше дадена во сопственост. Оваа паркова површина зафаќа 2.354 квадратни метри. Пред нас денес е уреден простор за одмор на граѓаните што заедно со театарската зграда, Младинскиот парк и Соборниот храм Св. Кирил и Методиј е една целина што го формира центрајното подрачје на Велес – центарот на сите културни збиднувања. Со изградбата на новата улица овој простор станува достапен од страната на Градскиот парк, додаде Чадиев. Покрај современата урбана опрема, фонтаната за вода за пиење, хортикултурното уредување и овозможената лесна комуникација со околните објекти, овој парк ќе биде место за презентирање на општината. Оградниот ѕид се планира да биде простор каде на посебни паноа ќе се прикаже архитектонското богатство на Велес, а по проект на Локалната библиотека и Народниот музеј ќе се постави голем екран на кој ќе се инсталира видео презентација на општина. http://www.kurir.mk/republika/opstini/177851-FOTO-Nov-kruzen-tek-vo-Veles-vo-cest-na-70-godini-od-osloboduvanjeto-na-gradot?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed%3A+kurir%2Frepublika+%28%D0%9A%D1%83%D1%80%D0%B8%D1%80+-+%D0%A0%D0%B5%D0%BF%D1%83%D0%B1%D0%BB%D0%B8%D0%BA%D0%B0%29 |
||||
![]() |
||||
jyvation ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 11-May-2013 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 4191 |
![]() ![]() |
|||
06.11.2014 Маврово-Маврови Анови
![]() |
||||
![]() |
||||
gjoko ![]() Senior Member ![]() Joined: 18-Jun-2011 Location: kicevo Online Status: Offline Posts: 6554 |
![]() ![]() |
|||
ова е линијата на стариот пат Охрид-Скопје и лесно можи да се прати трасата на гуглов
https://www.google.mk/maps/place/41%C2%B037'51.1%22N+20%C2%B056'13.2%22E/@41.6316108,20.9436606,2800m/data=!3m1!1e3!4m2!3m1!1s0x0:0x0?hl=en |
||||
![]() |
||||
Superman ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 08-Jun-2010 Online Status: Offline Posts: 154 |
![]() ![]() |
|||
Алфа ексклузивно – како треба да изгледа автопатот од Гостивар до Кичево
Долгите колони и возењето 30 до 40 километри на час зад некој камион да станат минато. Превојот Стража целосно да се заобиколи. Ова го предвидува проектот за автопат од Гостивар до Кичево кој ексклузивно го открива Алфа. Новата делница ќе биде долга 42 километри, 5 помалку од стариот пат, но ограничувањата на брзината ќе бидат 100 до 120 километри на час со што времето на патување ќе се преполови. Автопатот нема да се качува на превоите туку ќе остане во понискиот дел, ќе го следи поранешниот пат за Охрид кој веќе не се користи, но ќе оди во многу поправа линија. На трасата ќе има еден двоцевен тунел долг 380 метри, на седмиот километар по Гостивар, а предвидени се над 30 мостови, натпатници и потпаници од кои најдолгиот ќе има 544 метри. Гостивар и Кичево ќе добијат обиколници и по една клучка, а уште три населени места ќе бидат поврзани со излези на автопатот. Новиот автопат треба да биде широк од 25,5 до 27,5 метри – да има по две ленти за возење и по една за запирање во секоја насока, како и централно зеленило. Според проектот, изградбата би траела најмалку 3 години. Сегашниот пат би останал незасегнат и би се користел како регионален и алтернативен правец. Планот на Владата е изградбата на делницата да ја финансира концесионер кој би управувал со неа односно би наплаќал патарини во наредните 20 до 35 години, во зависност од договорот, а потоа сопственоста да би ја префрлил на државата. „Кога ќе излезе јавниот повик ќе ги соопштиме сите детали. Во моментов правиме пакет кој мислиме дека ќе биде интересен за потенцијален јавен – приватен партнер“ изјави Миле Јанакиески, министер за транспорт и врски. Пакетот предвидува приватниот партнер освен со новата да управува и со уште неколку делници. Една од опциите е да ја добие целата должина од Скопје до Охрид, заедно со постоечкиот автопат Скопје – Тетово – Гостивар, но и со Кичево – Охрид кој веќе се гради со кинески кредит. Меѓународната финансиска корпорација (IFC) веќе ги подготви потребните студии и анализи за исплатливоста на проектот. Од Министерството за транспорт и врски веќе информираа дека има интерес за инвестирање од неколку италијански и австриски компании. Ова би бил втор обид на Владата за концесионирање на патишта, првиот пропадна најмногу поради европската криза. Никола Крстиќ Video Edited by Superman - 06-Nov-2014 at 21:25 |
||||
The One Whose Name Cannot Be Spoken...
|
||||
![]() |
||||
Denko ![]() Senior Member ![]() Joined: 14-Aug-2010 Online Status: Offline Posts: 2271 |
![]() ![]() |
|||
Edited by Denko - 03-Nov-2014 at 22:41 |
||||
![]() |
||||
zabegan ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Jul-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 7859 |
![]() ![]() |
|||
|
||||
Architects create dreams...politicians create nightmares
|
||||
![]() |
||||
Denko ![]() Senior Member ![]() Joined: 14-Aug-2010 Online Status: Offline Posts: 2271 |
![]() ![]() |
|||
|
||||
![]() |
||||
Teglarot ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 15-Nov-2012 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 569 |
![]() ![]() |
|||
Со оглед на тоа колкав процент од популацијата на државата живее во Скопје и колкав процент од бизнисите се сконцентрирани во главниот град, да, во глобала употребливи се само делниците кои водат кон Скопје. |
||||
![]() |
||||
Denko ![]() Senior Member ![]() Joined: 14-Aug-2010 Online Status: Offline Posts: 2271 |
![]() ![]() |
|||
Zosto mislite deka ivaa delnica ke stane neupotrebliva? Zarem delnicata Bitola-Prilep-Veles-Stip e nebitna. Stanuva zbor za povrzuvanje na cetini golemi gradovi (zapad-centar-istok). Zarem upotreblivi se samo delnicite koi vodat kon Skopje?
|
||||
![]() |
||||
jyvation ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 11-May-2013 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 4191 |
![]() ![]() |
|||
Од Битола,Прилеп ако идеш за Струмица,Радовиш ќе идеш преку Велес-Штип?
Нема логика нели..Единствено ако идат до Штип,Кочани би вршел работа за све друго делницава станува неупотреблива. Иначе делницава според зацртаниот план на ЈПДП требаше да биде готова за 1 година ама магично ја продолжија на две ![]() Edited by jyvation - 02-Nov-2014 at 23:26 |
||||
![]() |
||||
pfc ![]() Groupie ![]() Joined: 27-Nov-2012 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 55 |
![]() ![]() |
|||
Делницава ќе биде неупотреблива ако одиш од Скопје кон Штип или некаде понатаму, за остатокот од Мк за движење кон источна Мк и обратно е од голем интерес. Така да во секој случај ќе се намали фрекфенцијата на возила затоа што најголем дел од нив сообраќаат кон Ск и обратно, меѓутоа ќе биде супер за некој например од Битола што оди до Штип......
|
||||
![]() |
||||
jyvation ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 11-May-2013 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 4191 |
![]() ![]() |
|||
Баш денес ја поминав оваа делница.Па овие ни до пола не се а уствари делницава е живи комедии.
На едно место е само со 3-та лента а на друго некаков си експресен пат со 2X2. Незнам стварно што ќе испадне од патов и така мислам дека кога ќе го изградат Миладиновци-Штип, автоматски делницава станува неупотреблива освен за по некоја механизација да помине по неа. Edited by jyvation - 02-Nov-2014 at 21:23 |
||||
![]() |
||||
Џоле ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15368 |
![]() ![]() |
|||
![]() Стартува третата фаза од изградбата на експресниот пат Велес-Штип Министерот за транспорт и врски Миле Јанакиески и директорот на Јавното претпријатие за државни патишта Љупчо Георгиевски денеска го означија отпочнувањето со градежни активности на третата фаза од експресниот пат Велес-Штип (до Кадрифаково). Третата фаза е преку населените места Лозово-Сарамзалино-Кадрифаково со должина од 10,7 кимометри. Градежните работи за реконструкција и рехабилитација на овој патен правец почнаа во октомври лани, а треба да биде готов до 2015 година. Првата фаза од изградбата се одвиваше од клучката Велес до велешката депонија во должина од 4,7 километри. Втората е во должина од 8,9 километри, со што е реконструиран и проширен патот со нова трета лента до село Лозово. Целта на оваа реконструкција како што беше кажано е првенствено подигнување на нивото на безбедност, на граѓаните и сите оние кои транзитираат во овој дел да им се обезбеди побезбедно, модерно и комфорно патување. Со овој зафат и со останатите кои се случуваат во регионот, источниот дел од државата дефинитивно ќе добие нов лик во патната инфраструктура. Многуте реконструкции и изградби на нови патишта се дел од напорите за подобрување на животот на граѓаните а со тоа и воопшто подобрување на еконмската перспектива на Република Македонија. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() https://www.facebook.com/media/set/?set=a.649098078541156.1073742405.371536522963981&type=1 Edited by Џоле - 02-Nov-2014 at 13:08 |
||||
За сè има вторпат
|
||||
![]() |
||||
mr bombastic ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 10-Jun-2011 Online Status: Offline Posts: 420 |
![]() ![]() |
|||
Малку ми е нејасно за експресниот пат Велес-Штип, ќе биде баш онака експресен 2 со 2 ленти на целата траса или некој дел од трасата ќе биде само проширен а останатото 2 со 2 ?
|
||||
![]() |
||||
jyvation ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 11-May-2013 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 4191 |
![]() ![]() |
|||
Сликава е од пред 5-6 дена.Добро е што направија пешачка патека макар и од едната страна.Сега останува да се најде решение за паркингот да се прошири.Ако не се најде решение нека се бара алтернативи на пример со 2 минибуси кои ќе сообраќаат на 20-30 минути одсабајле и после попладне за враќање.
![]() Edited by jyvation - 01-Nov-2014 at 13:03 |
||||
![]() |
||||
jyvation ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 11-May-2013 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 4191 |
![]() ![]() |
|||
![]() 1. ![]() 2. ![]() 3. ![]() 4. ![]() mia.mk |
||||
![]() |
||||
jyvation ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 11-May-2013 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 4191 |
![]() ![]() |
|||
ТРЕТА ФАЗА ОД ЕКСПРЕСНИОТ ПАТ ВЕЛЕС - ШТИП
![]() Министерот за транспорт и врски Миле Јанакиески и директорот на Јавното претпријатие за државни патишта Љупчо Георгиевски денеска ќе го означат отпочнувањето со градежни активности на третата фаза од експресниот пат Велес-Штип (до Кадрифаково). Третата фаза е преку населените места Лозово-Сарамзалино-Кадрифаково со должина од 10,7 кимометри. Градежните работи за реконструкција и рехабилитација на овој патен правец почнаа во октомври лани, а треба да биде готов до 2015 година. Првата фаза од изградбата се одвиваше од клучката Велес до велешката депонија во должина од 4,7 километри. Втората е во должина од 8,9 километри, со што е реконструиран и проширен патот со нова трета лента до село Лозово. http://www.utrinski.mk/?ItemID=9F8378314A4FEA4387A532A77E88C845 |
||||
![]() |
||||
jyvation ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 11-May-2013 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 4191 |
![]() ![]() |
|||
Се асфалтира патот до локалитетот Мавровица
Агенцијата за финансиска поддршка на земјоделството и руралниот развој на Република Македонија со средства во висина од над 11 и пол милиони денари реализира неколку проекти во Свети Николе. ![]() Викендов започна асфалтирањето на патот во должина од околу 800 метри до хидроакумулацијата „Мавровица", каде што во иднина е предвидено развивање за туристичка населба со содржини за спорт и рекреација. Се очекува деновиве да започне асфалтирањето и на патот до археолошкиот локалитет Била Зора кај село Кнежје во должина од околу 1.000 метри. Патиштата се со широчина до 3,5 метри со банкини високи по 1 метар. На почетокот на работите на патот до „Мавровица" присуствуваа и заменик-министерот за земјоделство, Ванчо Костадиновски и делегација од локалната самоуправа на Општина Свети Николе предводена од градоначалникот Зоран Тасев. http://vecer.mk/skopska/se-asfaltira-patot-do-lokalitetot-mavrovica |
||||
![]() |
||||
Џоле ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15368 |
![]() ![]() |
|||
Многу ми е жал за самите животни, којзнае низ какви трауми поминуваат додека се гради автопатот. Ако ништо друго, треба да се изградат премини за нив какви што сум видел во Австрија и Словенија за да не им се попречува движењето, а и за да не се изложуваат на опасности самите тие, но и возачите. Ако не се преземе нешто за нивна заштита, навистина ќе покажеме дека не сме достојни ни способни да имаме дивеч во земјава. |
||||
За сè има вторпат
|
||||
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 3536373839 84> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |