build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Патишта
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Патна мрежа (општо)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 3536373839 84>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
elnino View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Mar-2010
Location: kavadarci
Online Status: Offline
Posts: 129
  Quote elnino Quote  Post ReplyReply #721 Posted: 08-Nov-2014 at 15:02
[/URL]
Back to Top
kultuzin View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 3811
  Quote kultuzin Quote  Post ReplyReply #722 Posted: 07-Nov-2014 at 16:45
ФОТО: Нов кружен тек во Велес во чест на 70 години од ослободувањето на градот
Петок, 07 Ноември 2014 16:17

Празничната програма по повод 9-ти Ноември Денот на Општина Велес започна на самиот влез во Велес, од најстариот пат познат меѓу велешани како Штипско џаде. На оваа регионална сообраќајница која што е директна и најфрекфентна врска со северна и источна Македонија, денес во употреба беше пуштен новиот кружен тек за регулирање на сообраќајот со значително проширување на просторот и зголемување на безбедноста.
2veles500

На настанот присуствуваа и пратениците во Собранието на Република Македонија Илија Димовски и Ѓорѓи Коџабашиев, заменик-министер за здравство Јовица Андовски, претседателот на Советот Александар Колев и членови на истиот, раководители на инстутиции од градот и останати граѓани, а кружниот тек во употреба свечено го пушти градоначалникот на Велес Славчо Чадиев.

Во своето обраќање градоначалникот Чадиев истакна дека чувствува големо задоволство што токму денес се реализира еден од неговиоте приоритети и ветувања за современо регулирање на влезот во Велес од север и исток на Македонија.

1veles500

-Со големо задоволсто и гордост стојам на ова место каде пред само 4 месеци отпочнаа работите на трокрака раскрсница регулирана само со вертикална сигнализација. Оваа патна инфраструктура одамна ги беше надминала стандардите за кои е градена пред повеќе од половина век. Како што гледате сега имаме кружна раскрсница што ги прифаќа возилата од сите три насоки, урбано уреден простор и променета слика на овој најрекфентен влез во градот што го користат и теретни и лесни возила, но и автобускиот превоз на патници, истакна Чадиев.

Овој инфраструктурен проект чини околу 7.000.000 денари, средства обезбедени од Буџетот на Општина Велес. Многу е значајно што оваа кружна раскрсница е всушност продолжение или почеток на патниот правец Велес-Штип до Кадрифаково, познат како експресен пат со ознака А3. Оваа инвестиција на Владата на Република Македонија и инвестицијата на Општина Велес на кружниот тек заедно ги исполнуваат условите на модерна и безбедна сообраќајница.

4veles500

Во пресрет на Денот на Општината во Велес денес беше промовиран и уште еден нов проект наменет за граѓаните-парк кој функционално и естетски ќе ги задоволи потребите на велешани.

Новиот парк се наоѓа во дворното место на некогашниот офицерски дом, на левата страна од централната сообраќајна артерија, најфрервентната улица „Благој Ѓорев“. Овој дел на градот кој дефинитивно по изградбата на црквата Св. Кирил и Методиј и театарот е центарот на Велес е центарот на сите случувања, но и место што и географски се наоѓа во средината на градот.

5veles500

-Советот на Општина Велес во април годинава ја заврши постапката за уредување на јавната површина која заедно со објектот поранешен Офицерски дом од Владата на Република Македонија ни беше дадена во сопственост. Оваа паркова површина зафаќа 2.354 квадратни метри. Пред нас денес е уреден простор за одмор на граѓаните што заедно со театарската зграда, Младинскиот парк и Соборниот храм Св. Кирил и Методиј е една целина што го формира центрајното подрачје на Велес – центарот на сите културни збиднувања. Со изградбата на новата улица овој простор станува достапен од страната на Градскиот парк, додаде Чадиев.

Покрај современата урбана опрема, фонтаната за вода за пиење, хортикултурното уредување и овозможената лесна комуникација со околните објекти, овој парк ќе биде место за презентирање на општината. Оградниот ѕид се планира да биде простор каде на посебни паноа ќе се прикаже архитектонското богатство на Велес, а по проект на Локалната библиотека и Народниот музеј ќе се постави голем екран на кој ќе се инсталира видео презентација на општина.
http://www.kurir.mk/republika/opstini/177851-FOTO-Nov-kruzen-tek-vo-Veles-vo-cest-na-70-godini-od-osloboduvanjeto-na-gradot?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed%3A+kurir%2Frepublika+%28%D0%9A%D1%83%D1%80%D0%B8%D1%80+-+%D0%A0%D0%B5%D0%BF%D1%83%D0%B1%D0%BB%D0%B8%D0%BA%D0%B0%29
Back to Top
jyvation View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2013
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 4191
  Quote jyvation Quote  Post ReplyReply #723 Posted: 06-Nov-2014 at 22:56
06.11.2014 Маврово-Маврови Анови

Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #724 Posted: 06-Nov-2014 at 20:51
ова е линијата на стариот пат Охрид-Скопје и лесно можи да се прати трасата на гуглов



https://www.google.mk/maps/place/41%C2%B037'51.1%22N+20%C2%B056'13.2%22E/@41.6316108,20.9436606,2800m/data=!3m1!1e3!4m2!3m1!1s0x0:0x0?hl=en
Back to Top
Superman View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 08-Jun-2010
Online Status: Offline
Posts: 154
  Quote Superman Quote  Post ReplyReply #725 Posted: 06-Nov-2014 at 18:59
Алфа ексклузивно – како треба да изгледа автопатот од Гостивар до Кичево


Долгите колони и возењето 30 до 40 километри на час зад некој камион да станат минато. Превојот Стража целосно да се заобиколи. Ова го предвидува проектот за автопат од Гостивар до Кичево кој ексклузивно го открива Алфа.

Новата делница ќе биде долга 42 километри, 5 помалку од стариот пат, но ограничувањата на брзината ќе бидат 100 до 120 километри на час со што времето на патување ќе се преполови.

Автопатот нема да се качува на превоите туку ќе остане во понискиот дел, ќе го следи поранешниот пат за Охрид кој веќе не се користи, но ќе оди во многу поправа линија.

На трасата ќе има еден двоцевен тунел долг 380 метри, на седмиот километар по Гостивар, а предвидени се над 30 мостови, натпатници и потпаници од кои најдолгиот ќе има 544 метри. Гостивар и Кичево ќе добијат обиколници и по една клучка, а уште три населени места ќе бидат поврзани со излези на автопатот.
Новиот автопат треба да биде широк од 25,5 до 27,5 метри – да има по две ленти за возење и по една за запирање во секоја насока, како и централно зеленило.

Според проектот, изградбата би траела најмалку 3 години. Сегашниот пат би останал незасегнат и би се користел како регионален и алтернативен правец.

Планот на Владата е изградбата на делницата да ја финансира концесионер кој би управувал со неа односно би наплаќал патарини во наредните 20 до 35 години, во зависност од договорот, а потоа сопственоста да би ја префрлил на државата.

„Кога ќе излезе јавниот повик ќе ги соопштиме сите детали. Во моментов правиме пакет кој мислиме дека ќе биде интересен за потенцијален јавен – приватен партнер“ изјави Миле Јанакиески, министер за транспорт и врски.

Пакетот предвидува приватниот партнер освен со новата да управува и со уште неколку делници. Една од опциите е да ја добие целата должина од Скопје до Охрид, заедно со постоечкиот автопат Скопје – Тетово – Гостивар, но и со Кичево – Охрид кој веќе се гради со кинески кредит.

Меѓународната финансиска корпорација (IFC) веќе ги подготви потребните студии и анализи за исплатливоста на проектот.

Од Министерството за транспорт и врски веќе информираа дека има интерес за инвестирање од неколку италијански и австриски компании. Ова би бил втор обид на Владата за концесионирање на патишта, првиот пропадна најмногу поради европската криза.

Никола Крстиќ

Video

Edited by Superman - 06-Nov-2014 at 21:25
The One Whose Name Cannot Be Spoken...
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #726 Posted: 03-Nov-2014 at 22:34
Originally posted by zabegan


Originally posted by Denko

Originally posted by Teglarot

Originally posted by Denko

Zosto mislite deka ivaa delnica ke stane neupotrebliva? Zarem delnicata Bitola-Prilep-Veles-Stip e nebitna. Stanuva zbor za povrzuvanje na cetini golemi gradovi (zapad-centar-istok). Zarem upotreblivi se samo delnicite koi vodat kon Skopje?


Со оглед на тоа колкав процент од популацијата на државата живее во Скопје и колкав процент од бизнисите се сконцентрирани во главниот град, да, во глобала употребливи се само делниците кои водат кон Скопје.
Da, no toa ne e argument da se zapustat drugite delnici. Makedonija se uste nema asalna delnica koja ke gi povrze istocna i zapadna Makedonija. Da ne mislis deka npr. graganite od centralniot del na istocna Makedonija preku Tetovo ke patuvaat za Ohrid?
едно е да не се запуштаат, а друго е да се градат автопати и експресни патишта насекаде
Ima li nezapusten pat vo Makedonija, so isklucok na ona sto e izgradeno vo poslednite 5-6 godini. Delnicata kon Veles e vo ocajna sostojba, a delot koj se prosiruva e poln pogodok. Iskreno ke bev zadovolen i dokolku go rekonstruiraa vo klasicna magistrala.

Edited by Denko - 03-Nov-2014 at 22:41
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #727 Posted: 03-Nov-2014 at 18:56
Originally posted by Denko

Originally posted by Teglarot

Originally posted by Denko

Zosto mislite deka ivaa delnica ke stane neupotrebliva? Zarem delnicata Bitola-Prilep-Veles-Stip e nebitna. Stanuva zbor za povrzuvanje na cetini golemi gradovi (zapad-centar-istok). Zarem upotreblivi se samo delnicite koi vodat kon Skopje?


Со оглед на тоа колкав процент од популацијата на државата живее во Скопје и колкав процент од бизнисите се сконцентрирани во главниот град, да, во глобала употребливи се само делниците кои водат кон Скопје.
Da, no toa ne e argument da se zapustat drugite delnici. Makedonija se uste nema asalna delnica koja ke gi povrze istocna i zapadna Makedonija. Da ne mislis deka npr. graganite od centralniot del na istocna Makedonija preku Tetovo ke patuvaat za Ohrid?
едно е да не се запуштаат, а друго е да се градат автопати и експресни патишта насекаде
Architects create dreams...politicians create nightmares
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #728 Posted: 03-Nov-2014 at 16:49
Originally posted by Teglarot

Originally posted by Denko

Zosto mislite deka ivaa delnica ke stane neupotrebliva? Zarem delnicata Bitola-Prilep-Veles-Stip e nebitna. Stanuva zbor za povrzuvanje na cetini golemi gradovi (zapad-centar-istok). Zarem upotreblivi se samo delnicite koi vodat kon Skopje?


Со оглед на тоа колкав процент од популацијата на државата живее во Скопје и колкав процент од бизнисите се сконцентрирани во главниот град, да, во глобала употребливи се само делниците кои водат кон Скопје.
Da, no toa ne e argument da se zapustat drugite delnici. Makedonija se uste nema asalna delnica koja ke gi povrze istocna i zapadna Makedonija. Da ne mislis deka npr. graganite od centralniot del na istocna Makedonija preku Tetovo ke patuvaat za Ohrid?
Back to Top
Teglarot View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 15-Nov-2012
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 569
  Quote Teglarot Quote  Post ReplyReply #729 Posted: 03-Nov-2014 at 14:01
Originally posted by Denko

Zosto mislite deka ivaa delnica ke stane neupotrebliva? Zarem delnicata Bitola-Prilep-Veles-Stip e nebitna. Stanuva zbor za povrzuvanje na cetini golemi gradovi (zapad-centar-istok). Zarem upotreblivi se samo delnicite koi vodat kon Skopje?


Со оглед на тоа колкав процент од популацијата на државата живее во Скопје и колкав процент од бизнисите се сконцентрирани во главниот град, да, во глобала употребливи се само делниците кои водат кон Скопје.
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #730 Posted: 03-Nov-2014 at 00:07
Zosto mislite deka ivaa delnica ke stane neupotrebliva? Zarem delnicata Bitola-Prilep-Veles-Stip e nebitna. Stanuva zbor za povrzuvanje na cetini golemi gradovi (zapad-centar-istok). Zarem upotreblivi se samo delnicite koi vodat kon Skopje?
Back to Top
jyvation View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2013
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 4191
  Quote jyvation Quote  Post ReplyReply #731 Posted: 02-Nov-2014 at 23:22
Од Битола,Прилеп ако идеш за Струмица,Радовиш ќе идеш преку Велес-Штип?
Нема логика нели..Единствено ако идат до Штип,Кочани би вршел работа за све друго делницава станува неупотреблива.
Иначе делницава според зацртаниот план на ЈПДП требаше да биде готова за 1 година ама магично ја продолжија на две

Edited by jyvation - 02-Nov-2014 at 23:26
Back to Top
pfc View Drop Down
Groupie
Groupie


Joined: 27-Nov-2012
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 55
  Quote pfc Quote  Post ReplyReply #732 Posted: 02-Nov-2014 at 21:46
Делницава ќе биде неупотреблива ако одиш од Скопје кон Штип или некаде понатаму, за остатокот од Мк за движење кон источна Мк и обратно е од голем интерес. Така да во секој случај ќе се намали фрекфенцијата на возила затоа што најголем дел од нив сообраќаат кон Ск и обратно, меѓутоа ќе биде супер за некој например од Битола што оди до Штип......
Back to Top
jyvation View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2013
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 4191
  Quote jyvation Quote  Post ReplyReply #733 Posted: 02-Nov-2014 at 21:08
Баш денес ја поминав оваа делница.Па овие ни до пола не се а уствари делницава е живи комедии.
На едно место е само со 3-та лента а на друго некаков си експресен пат со 2X2.
Незнам стварно што ќе испадне од патов и така мислам дека кога ќе го изградат Миладиновци-Штип, автоматски делницава станува неупотреблива освен за по некоја механизација да помине по неа.

Edited by jyvation - 02-Nov-2014 at 21:23
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15368
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #734 Posted: 02-Nov-2014 at 13:04


Стартува третата фаза од изградбата на експресниот пат Велес-Штип

Министерот за транспорт и врски Миле Јанакиески и директорот на Јавното претпријатие за државни патишта Љупчо Георгиевски денеска го означија отпочнувањето со градежни активности на третата фаза од експресниот пат Велес-Штип (до Кадрифаково).

Третата фаза е преку населените места Лозово-Сарамзалино-Кадрифаково со должина од 10,7 кимометри. Градежните работи за реконструкција и рехабилитација на овој патен правец почнаа во октомври лани, а треба да биде готов до 2015 година.

Првата фаза од изградбата се одвиваше од клучката Велес до велешката депонија во должина од 4,7 километри. Втората е во должина од 8,9 километри, со што е реконструиран и проширен патот со нова трета лента до село Лозово.

Целта на оваа реконструкција како што беше кажано е првенствено подигнување на нивото на безбедност, на граѓаните и сите оние кои транзитираат во овој дел да им се обезбеди побезбедно, модерно и комфорно патување.

Со овој зафат и со останатите кои се случуваат во регионот, источниот дел од државата дефинитивно ќе добие нов лик во патната инфраструктура. Многуте реконструкции и изградби на нови патишта се дел од напорите за подобрување на животот на граѓаните а со тоа и воопшто подобрување на еконмската перспектива на Република Македонија.













https://www.facebook.com/media/set/?set=a.649098078541156.1073742405.371536522963981&type=1

Edited by Џоле - 02-Nov-2014 at 13:08
За сè има вторпат
Back to Top
mr bombastic View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 10-Jun-2011
Online Status: Offline
Posts: 420
  Quote mr bombastic Quote  Post ReplyReply #735 Posted: 02-Nov-2014 at 03:37
Малку ми е нејасно за експресниот пат Велес-Штип, ќе биде баш онака експресен 2 со 2 ленти на целата траса или некој дел од трасата ќе биде само проширен а останатото 2 со 2 ?
Back to Top
jyvation View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2013
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 4191
  Quote jyvation Quote  Post ReplyReply #736 Posted: 01-Nov-2014 at 13:03
Сликава е од пред 5-6 дена.Добро е што направија пешачка патека макар и од едната страна.Сега останува да се најде решение за паркингот да се прошири.Ако не се најде решение нека се бара алтернативи на пример со 2 минибуси кои ќе сообраќаат на 20-30 минути одсабајле и после попладне за враќање.



Edited by jyvation - 01-Nov-2014 at 13:03
Back to Top
jyvation View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2013
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 4191
  Quote jyvation Quote  Post ReplyReply #737 Posted: 30-Oct-2014 at 23:01


1.


2.


3.


4.

mia.mk
Back to Top
jyvation View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2013
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 4191
  Quote jyvation Quote  Post ReplyReply #738 Posted: 30-Oct-2014 at 12:07
ТРЕТА ФАЗА ОД ЕКСПРЕСНИОТ ПАТ ВЕЛЕС - ШТИП



Министерот за транспорт и врски Миле Јанакиески и директорот на Јавното претпријатие за државни патишта Љупчо Георгиевски денеска ќе го означат отпочнувањето со градежни активности на третата фаза од експресниот пат Велес-Штип (до Кадрифаково).

Третата фаза е преку населените места Лозово-Сарамзалино-Кадрифаково со должина од 10,7 кимометри.

Градежните работи за реконструкција и рехабилитација на овој патен правец почнаа во октомври лани, а треба да биде готов до 2015 година.

Првата фаза од изградбата се одвиваше од клучката Велес до велешката депонија во должина од 4,7 километри. Втората е во должина од 8,9 километри, со што е реконструиран и проширен патот со нова трета лента до село Лозово.

http://www.utrinski.mk/?ItemID=9F8378314A4FEA4387A532A77E88C845
Back to Top
jyvation View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2013
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 4191
  Quote jyvation Quote  Post ReplyReply #739 Posted: 28-Oct-2014 at 12:09
Се асфалтира патот до локалитетот Мавровица

Агенцијата за финансиска поддршка на земјоделството и руралниот развој на Република Македонија со средства во висина од над 11 и пол милиони денари реализира неколку проекти во Свети Николе.



Викендов започна асфалтирањето на патот во должина од околу 800 метри до хидроакумулацијата „Мавровица", каде што во иднина е предвидено развивање за туристичка населба со содржини за спорт и рекреација. Се очекува деновиве да започне асфалтирањето и на патот до археолошкиот локалитет Била Зора кај село Кнежје во должина од околу 1.000 метри. Патиштата се со широчина до 3,5 метри со банкини високи по 1 метар.
На почетокот на работите на патот до „Мавровица" присуствуваа и заменик-министерот за земјоделство, Ванчо Костадиновски и делегација од локалната самоуправа на Општина Свети Николе предводена од градоначалникот Зоран Тасев.

http://vecer.mk/skopska/se-asfaltira-patot-do-lokalitetot-mavrovica
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15368
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #740 Posted: 28-Oct-2014 at 07:53
Originally posted by gjoko

долж целата траса на новиот автопат се работи со багери и камиони,а вероватно со тоа на животните им е спречена природната линија на движење.каде поминувале сега тука поминува трасата и ете проблем.
затоа се прават анализи на влијанието на инфраструктурните објекти врз животната средина.

ова не смее да се случи кај рисот,бидејќи тој секогаш поминува на една те иста линија и не ја менува.ова е спорно кај хе-бошков мост


Originally posted by jyvation

Again!!

https://www.youtube.com/watch?v=_iMlLsyYzbw


Многу ми е жал за самите животни, којзнае низ какви трауми поминуваат додека се гради автопатот. Ако ништо друго, треба да се изградат премини за нив какви што сум видел во Австрија и Словенија за да не им се попречува движењето, а и за да не се изложуваат на опасности самите тие, но и возачите. Ако не се преземе нешто за нивна заштита, навистина ќе покажеме дека не сме достојни ни способни да имаме дивеч во земјава.
За сè има вторпат
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 3536373839 84>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.398 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.