build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Урбани прашања > Јавен превоз
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Возен парк (ЈСП - двокатни автобуси)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 3536373839 90>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Ma View Drop Down
Groupie
Groupie


Joined: 04-Mar-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote Ma Quote  Post ReplyReply #721 Posted: 02-May-2011 at 23:57

ЕКИПАТА НА МТВ ВО СКОПЈЕ


Каролина јадеше торта во двокатен автобус, Тони Зен рапуваше на плоштад


Каролина Гочева и Тони Зен беа поводот екипата на регионалниот МТV канал од Белград минатата недела да престојува во Скопје. Екипата на МТV ја изненади со торта битолчанката, која токму на денот на снимањето го славеше роденден (28 април). Каролина, која се подготвува за концертот кој за 10 дена ќе се одржи во "Борис Трајковски" гостуваше во емисијата МТV Express во која еден артист изведува три свои песни во акустична варијанта и на сосема неформална локација, а Каролина ги пееше песните и се возеше во двокатен авторбус.
И рапертот Тони Зен отпеа три песни за MTV Express на плоштадот "Македонија". Тони, кој е актуелен со спотот за хитот "СуперЗен" и се наоѓа на 13-то место на листата "Домаќица" на регионалниот МТV канал беше дел и од емисијата МТV Take Over и ги кажа петте најомилени спотови од артисти кои имале големо музичко влијание врз него.

 

(А. Ѓ.)

Back to Top
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #722 Posted: 28-Apr-2011 at 23:18
Да... И јас го видов денес. Добар е.

Е сега уште една дополнителна забелешка, гледам дека кога си ги направил сликите сеуште не било поставено.

На левата бочна страна на автобусот имаше голема ознака Го <3 Скопје (направив едит, моја грешка навикнат со познатата на Англиски, па заборавив. Напишаното е на Македонски, се разбира освен срцето, кое е срце). Излгедаше многу убаво. Малку ми пречеше што имаше црна боја, или пак така ми се виде но добро. Незнам за десната страна, неможев да видам...

Исто така на задниот дел кај моторот во средина има едно помало срце со македонскот знаме во него.

Вака нашминкан изгледа уште поинтересно...

Сепак ќе видиме како ќе се покаже со капацитетот и потрошувачката.


Edited by FoSsiL - 28-Apr-2011 at 23:20
Македонија - Земја на чудата!
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5424
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #723 Posted: 27-Apr-2011 at 16:52
Еве проработи дисплејот, но за разлика од другите автобуси, тука свети во црвена боја (различно од она на промотивното возење и прототипот), веројатно за да биде во црвен тон.

P.S. Дисплејот работи нормално, но светилките се како оние на бензинските пумпи, па вака излегуваат на слика.

P.P.S. Картончето уште стоеше, барем од страна - за напред не видов.







Edited by гитардемон - 27-Apr-2011 at 17:04
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
micko_v View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 19-Jun-2009
Location: Firenze, Italia
Online Status: Offline
Posts: 123
  Quote micko_v Quote  Post ReplyReply #724 Posted: 27-Apr-2011 at 14:18
Имате некое рационално објаснување за оваа лудост? Закачиле табла над дисплејот, е не ми се верува!
Back to Top
sanos_a View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 19-Aug-2009
Online Status: Offline
Posts: 149
  Quote sanos_a Quote  Post ReplyReply #725 Posted: 26-Apr-2011 at 21:07
Originally posted by phenomenon

  Зошто не го прашате возачот на двокатниот? Тој најдобро ќе ви одговори околу потрошувачката. Секако, доколку не му забраниле да зборува за тоа. 

што се однесува на возачите на нив им одговара да кажат потрошувачка и од 80 литри Big%20smile
најдобриот форум за автобуси
www.autobusi.net/forum
Back to Top
spaceman091 View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 26-Dec-2009
Online Status: Offline
Posts: 516
  Quote spaceman091 Quote  Post ReplyReply #726 Posted: 26-Apr-2011 at 19:26




Со автобус на свадба

Откако во Матично го кажаа судбоносното "да", тукушто венчаните Верче и Никола Димитриевски во Скопје се качија на новиот двокатен автобус за да одат на семејната прослава. Младенците, кои на Велигден застанаа на лудиот камен, за кратко време ја заменија свадбената лимузина со двокатниот автобус за да направат фотосесија и да ги изненадат блиските.
"Се возевме само една станица, но беше многу интересно", ни изјави Никола, кој за три месеци очекува да стане и татко.

http://vest.com.mk/?ItemID=4E92B6EA2372954F8EB3C90030D78742
Back to Top
OCB View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: 54
Online Status: Offline
Posts: 921
  Quote OCB Quote  Post ReplyReply #727 Posted: 25-Apr-2011 at 23:26
Не смеат да му забранат на него. Мафија е он.
Back to Top
phenomenon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Oct-2010
Location: Kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 2691
  Quote phenomenon Quote  Post ReplyReply #728 Posted: 25-Apr-2011 at 23:16
  Зошто не го прашате возачот на двокатниот? Тој најдобро ќе ви одговори околу потрошувачката. Секако, доколку не му забраниле да зборува за тоа. 
開始されていないだけの戦いが失われ、
Back to Top
sanos_a View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 19-Aug-2009
Online Status: Offline
Posts: 149
  Quote sanos_a Quote  Post ReplyReply #729 Posted: 25-Apr-2011 at 22:24
Originally posted by OCB

Потрошувачка гориво л/100км     50     24

Според оваа веб страна потрошувачката на првиот двокатен Јутонг ZK6116HGS од 2008 изнесува 23 литри на 100 километри. Претпоставувам дека и моделите за Скопје имаат слична потрошувачка.

нема шанси на двокатен автобус со автоматски менувач да има потрошувачка од 23 литри на 100 километри. нема теорија да е толку освен ако е тестиран во "гаража" а да не е тестиран на отворен пат или во град. пак ке напишам дека нема шанси и нема да може никој да ме убеди дека е толкава потрошувачката од 23 литри
најдобриот форум за автобуси
www.autobusi.net/forum
Back to Top
OCB View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: 54
Online Status: Offline
Posts: 921
  Quote OCB Quote  Post ReplyReply #730 Posted: 25-Apr-2011 at 22:20
Потрошувачка гориво л/100км     50     24

Според оваа веб страна потрошувачката на првиот двокатен Јутонг ZK6116HGS од 2008 изнесува 23 литри на 100 километри. Претпоставувам дека и моделите за Скопје имаат слична потрошувачка.
Back to Top
lupo View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 13-Nov-2009
Online Status: Offline
Posts: 434
  Quote lupo Quote  Post ReplyReply #731 Posted: 25-Apr-2011 at 22:19
Originally posted by dule

Незнам одговорниве од ЈСП зошто уште не го пуштаат дисплејот на двокатниот автобус или има некој проблем или е расипан,вака многу селски изгледа со таблата.
 
Зошто сте толку песимисти? Можеби не е сеуште инсталиран, чекаат да стигнат уште неколку па да ги инсталираат од еднаш
...kaj si kapelo pak ke si kape...
Back to Top
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #732 Posted: 25-Apr-2011 at 21:11
Ретро

Можат и дрвена табла да стават со изрезбан број

мала шала


Edited by FoSsiL - 25-Apr-2011 at 21:11
Македонија - Земја на чудата!
Back to Top
dule View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 25-Mar-2011
Location: skopje
Online Status: Offline
Posts: 255
  Quote dule Quote  Post ReplyReply #733 Posted: 25-Apr-2011 at 21:01
Незнам одговорниве од ЈСП зошто уште не го пуштаат дисплејот на двокатниот автобус или има некој проблем или е расипан,вака многу селски изгледа со таблата.
Back to Top
phenomenon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Oct-2010
Location: Kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 2691
  Quote phenomenon Quote  Post ReplyReply #734 Posted: 24-Apr-2011 at 07:59
   За сите христијани: Христос Воскресе
   
   Вчера се возев со двокатниот автобус, па сакам со сите вас да ги споделам моите впечатоци.
   Го чекав на првата станица во Kарпош IV. На киоскот на ЈСП го видов возниот ред за 15А. Ги имаше возните редови и на 7,15,19 и 59 напишани на ливчиња од училишна тетратка, пожолтени од времето.
   По половина час чекање, дојде и двокатниот. Убав, нов автобус, со црвена боја. Мислам дека е одвишно да кажам дека дисплејот не работеше, а напред и отстрана на автобусот имаше картонска табла 15а Карпош IV - бул. Илинден - Ново Лисиче.
   Го испробав и првото седиште пред предната врата. Не е толку неудобно, како што изгледа.
   На првиот кат, кај што поминува задната осовина, автобусот е понизок од 180 см.
   Седнав на вториот кат. Немаше многу гужва во автобусот. Десетмина на горниот и два-тројца на доплниот кат. Возачот ја вклучи климата и возењето на правите делници беше прилично удобно. Но мене највеќе што ме вади од такт, а се надевам дека чита некој искусен шофер и ќе може да објасни:
   При тргнување од семафорите, автобусот не тргнуваше глатко, туку сецнуваше (мајсторите знаат на што мислам,она сецнување како при нагло кочење при мала брзина), понекогаш и по два пати. Зошто?
   Другото беше ОК. Но времето на тестот не беше најсоодветно изберено, бидејќи имаше малку патници и малку сообраќај.
   
開始されていないだけの戦いが失われ、
Back to Top
UrbanFreak View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Oct-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1732
  Quote UrbanFreak Quote  Post ReplyReply #735 Posted: 22-Apr-2011 at 23:13
Originally posted by medlence


Значи, јас не реков дека градскиот транспорт е идентичен, туку дека би сакал да ги споредам двоспратните автобуси во двата града. Не мислам дека има идентичен пример со Скопје за да може да се направи точна споредба, туку може да се споредуваат делови со различни градови, но како што реков нема смисла да се споредува со метрополи и до 10 пати поголеми од Скопје.

Исто така, ако го прочиташ мојот пост, ќе видиш дека никаде не сум напишал дека автобусите се многу добри или дека се што нудат ми се допаѓа, јас само реков дека за многу од анализите кои ги прават членови на форумот, треба да се почека да пристигнат барем повеќе автобуси и да го следиме искуството на патниците барем 2 месеци за да можеш да правиш заклучоци. Вака се што се зборува е на памет.
Она што го напишав е дека град со приближна големина на Скопје, има двокатни автобуси кои имаат само една врата и само едни скали, па не се забележува поголем застој, иако автобусите повеќето време се доста полни и билетите се купуваат од возачот.
Нема потреба од правдање, не те нападнав, само сакав да дадам некои контра аргументи. Во секој случај ми смета тоа што не видовме никаде опсежна анализа од страна на ЈСП или Министерството за транспорт и врски, пред да се распише тендерот. Сега какви и да правиме анализи ќе бидат залудни, нарачани и делумно платени се 200 двокатни автобуси.
 
 
Originally posted by medlence


Е тука се согласуваме, значи културата во Македонија е на многу ниско ниво, и народот незнае да го цени тоа што со свои пари го купувал, но би те запрашал, која е разликата меѓу двоспратните и обичните автобуси, ако досега имало тепачки и кршења, значи дека било какви автобуси да има пак ќе се случува (и уште еднаш, кога двоспратните ќе пристигнат и има зголемен број на инциденти на вториот кат можеме да зборуваме за последици, а ако сега го коментираме ќе се базира само на претпоставки)

Разликата е во тоа што кај двоспратните автобуси, рамнотежата е далеку помала, излегувањето и евакуирањето од горните катови далеку потешко. Заради тоа и нема стоење на горниот кат. Е сега замисли сценарио на две групи средношколици од АСУЦ 10-15 кои се степуваат на горниот кат. Колкава е веројатноста автобусот да се преврти, да настане тепачка и заглаввање по скалите и слично. Точно се е ова сценарио и претпоставка, но е премногу реално ни се случува секоја година во Скопје во сегашниве канти. Но барем имаат 3 врати, во случај на тепачка имаат каде да побегнат патниците. И повторно ќе повторам, дали требаше да се купат 200 вави автобуси па после да се проверуваат овие претпоставки?
 
Originally posted by medlence


Потрошувачка гориво л/100км     50     24

Мислам дека потрошувачката на гориво ти е погрешна, затоа што еден од украинците кои коментираат на форумот има спомнато дека потрошувачката на ЛАЗ-от е пресметана без застанувања и без сообраќај, значи од точка А до точка Б и затоа е толку пониска од онаа на двоспратните.
Потрошувачката не сум ја измислил, нити пак измерил јас. Земена е од нашите медиуми (со доза на резерва), но зарем и тука не требаше да постои потранспарентна анализа од страна на надлежните?
אל תסתכל בקנקן, אלא במה שבתוכו
Back to Top
mirakuliks View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 06-Feb-2010
Location: New York
Online Status: Offline
Posts: 831
  Quote mirakuliks Quote  Post ReplyReply #736 Posted: 22-Apr-2011 at 22:36
Ma jasno nie ushte od pred nekolku strani deka potroshuvachkata odnosno iznesenite podatoci se ne tolku trivijalni za interpretacija kako vo sluchaj koga se kupuva avotmobil. Zatoa najubavo e nekoj ako ima poznanaik - shofer vo JSP da dade vrednosti od iskustvo.

Edited by mirakuliks - 22-Apr-2011 at 22:37
Back to Top
Ma View Drop Down
Groupie
Groupie


Joined: 04-Mar-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote Ma Quote  Post ReplyReply #737 Posted: 22-Apr-2011 at 20:05
Еве ги пресметките за кој говорев Ма. Ок не се 2,5 пати но сепак се за 50% поскапи по набавна цена/патник. Кај потрошувачката пак, она што понатаму и тоа како ќе не засега, пресметките се уште полоши.
------------------------------------------------------------------------------------------
Потрошувачката на гориво во литри на 100 км е ЛАЗ-ов бисер на професионалци.Веројатно тоа е дел од маркетингот на бившиот СССР.
Потрошувачката без маркетинг, се прикажува како потрошено гориво за даден режим на вртежи на моторот во минута и за утврден волумен на истиот.Бидејки се работи за иста или слична категорија и технологија / BOSCH - HPCR системи / на мотори со волумени од 6,7литри / CUMMINS - YUTONG / и 7,2 литри / DEUTZ -  LAZ / чии потрошувачки каректеристики се добиваат на пробен стол, ЛАЗ-от податок е ептен партиски.
Потрошувачката на гориво што ги даваат производителите на мотори за оваа класа изнесува од 7 литри на час при минимален број  на вртежи / 600-800 / и 24 литри на час при максимален број на вртежи / 2100 /.При што, во овој избор CUMMINS има подобра техничка позиција од сите аспекти / комерциални и поспродажни /.
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #738 Posted: 22-Apr-2011 at 15:22
мене не ми е јасно зошто упорно се обидуваме да правиме паралели меѓу Македонија и Скопје и други држави и градови, кога секој град во светот си е приказна за себе и треба да се разгледуваат условите само на градот чиј превоз се анализира и да се одлучи каков вид на превоз е најпогоден за него... а не да разгледуваме колку бил ефикасен двоспратен автобус во Англија па според тоа да се ориентирамеколку би бил ефикасен во Скопје, има многу фактори кои се поврзани за автобусиве, а разликите во тие фактои меѓу нашиот град и други градови се најразни и големи
значи не да размислуваме колку двокатен автобус би се вклопил во скопје, туку да размислуваме каков вид на автобус е најдобар за градот, фокусирајќи се само на потребите на Скопје

и мислам дека за тоа нема дискусија, капацитетот на двокатниве автобуси е еден од најбитните проблеми се додека во Скопје единствен јавен превоз е автобусот и додека дневно барем 100 000 жители се возат со автобус, бројот на жители во градот е ирелевантен тука, може да има и милионско население градот, па пак само мал дел од него да се вози во него

и да не се лажеме, секој град е посебен сам по себе и реално не смееме да дозволуваме да споредуваме градови кои апсолутно немаат никаква врска еден со друг
Back to Top
Тркало View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 31-Dec-2010
Location: Охрид
Online Status: Offline
Posts: 1179
  Quote Тркало Quote  Post ReplyReply #739 Posted: 22-Apr-2011 at 15:15
Originally posted by Ljubopitko

<table cellpadding="0" cellspacing="0" width="333"><t><tr height="20"><td style="border: medium none rgb240, 240, 240; height: 15pt;" height="20"></td><td style="border: medium none rgb240, 240, 240;" align="right"></td>
<td style="border: medium none rgb240, 240, 240;" align="right"></td></tr></t></table>Просечна потрошувачка од 25 л/100 км се рачуна како економична и за патнички автобуси ( пример возење по автопат Скопје - Берлин !) за градски превоз со семафори и застанување на станици тоа не е остварливо !


Точно.Дури и меѓуградски/туристички автобуси се ретки со ваква мала потрошувачка на гориво;ретко кој друг агрегат освен ДАФ имаат под 28 литри.А овде муабетот за ГРАДСКИ автобуси,значи постојани застанувања,тргнувања,семафори,почесто менување брзини отколку во ситуација на отворен пат...значи Украинциве ако мереле во таква ситуација сигурно ќе поминат над 30 лт.
Back to Top
Ljubopitko View Drop Down
Newbiе
Newbiе


Joined: 24-Mar-2011
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote Ljubopitko Quote  Post ReplyReply #740 Posted: 22-Apr-2011 at 14:26



Просечна потрошувачка од 25 л/100 км се рачуна како економична и за патнички автобуси ( пример возење по автопат Скопје - Берлин !) за градски превоз со семафори и застанување на станици тоа не е остварливо !
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 3536373839 90>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.441 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.