![]() |
![]() |
![]() |
Возен парк (ЈСП - двокатни автобуси) |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 3536373839 90> |
Author | ||||
Ma ![]() Groupie ![]() Joined: 04-Mar-2011 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 0 |
![]() ![]() |
|||
ЕКИПАТА НА МТВ ВО СКОПЈЕ
(А. Ѓ.) |
||||
![]() |
||||
FoSsiL ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Mar-2009 Location: Аеродром Online Status: Offline Posts: 4699 |
![]() ![]() |
|||
Да... И јас го видов денес. Добар е.
Е сега уште една дополнителна забелешка, гледам дека кога си ги направил сликите сеуште не било поставено. На левата бочна страна на автобусот имаше голема ознака Го <3 Скопје (направив едит, моја грешка навикнат со познатата на Англиски, па заборавив. Напишаното е на Македонски, се разбира освен срцето, кое е срце). Излгедаше многу убаво. Малку ми пречеше што имаше црна боја, или пак така ми се виде но добро. Незнам за десната страна, неможев да видам... Исто така на задниот дел кај моторот во средина има едно помало срце со македонскот знаме во него. Вака нашминкан изгледа уште поинтересно... Сепак ќе видиме како ќе се покаже со капацитетот и потрошувачката. Edited by FoSsiL - 28-Apr-2011 at 23:20 |
||||
Македонија - Земја на чудата!
|
||||
![]() |
||||
гитардемон ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Feb-2008 Online Status: Offline Posts: 5424 |
![]() ![]() |
|||
Еве проработи дисплејот, но за разлика од другите автобуси, тука свети во црвена боја (различно од она на промотивното возење и прототипот), веројатно за да биде во црвен тон.
P.S. Дисплејот работи нормално, но светилките се како оние на бензинските пумпи, па вака излегуваат на слика. P.P.S. Картончето уште стоеше, барем од страна - за напред не видов. ![]() ![]() ![]() Edited by гитардемон - 27-Apr-2011 at 17:04 |
||||
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
|
||||
![]() |
||||
micko_v ![]() Senior Member ![]() Joined: 19-Jun-2009 Location: Firenze, Italia Online Status: Offline Posts: 123 |
![]() ![]() |
|||
Имате некое рационално објаснување за оваа лудост? Закачиле табла над дисплејот, е не ми се верува!
![]() |
||||
![]() |
||||
sanos_a ![]() Senior Member ![]() Joined: 19-Aug-2009 Online Status: Offline Posts: 149 |
![]() ![]() |
|||
што се однесува на возачите на нив им одговара да кажат потрошувачка и од 80 литри ![]() |
||||
најдобриот форум за автобуси
www.autobusi.net/forum |
||||
![]() |
||||
spaceman091 ![]() Senior Member ![]() Joined: 26-Dec-2009 Online Status: Offline Posts: 516 |
![]() ![]() |
|||
![]() ![]() ![]() ![]() Со автобус на свадба Откако во Матично го кажаа судбоносното "да", тукушто венчаните Верче и Никола Димитриевски во Скопје се качија на новиот двокатен автобус за да одат на семејната прослава. Младенците, кои на Велигден застанаа на лудиот камен, за кратко време ја заменија свадбената лимузина со двокатниот автобус за да направат фотосесија и да ги изненадат блиските. "Се возевме само една станица, но беше многу интересно", ни изјави Никола, кој за три месеци очекува да стане и татко. http://vest.com.mk/?ItemID=4E92B6EA2372954F8EB3C90030D78742 |
||||
![]() |
||||
OCB ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 03-Feb-2011 Location: 54 Online Status: Offline Posts: 921 |
![]() ![]() |
|||
Не смеат да му забранат на него. Мафија е он.
|
||||
![]() |
||||
phenomenon ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 26-Oct-2010 Location: Kumanovo Online Status: Offline Posts: 2691 |
![]() ![]() |
|||
Зошто не го прашате возачот на двокатниот? Тој најдобро ќе ви одговори околу потрошувачката. Секако, доколку не му забраниле да зборува за тоа.
|
||||
開始されていないだけの戦いが失われ、
|
||||
![]() |
||||
sanos_a ![]() Senior Member ![]() Joined: 19-Aug-2009 Online Status: Offline Posts: 149 |
![]() ![]() |
|||
нема шанси на двокатен автобус со автоматски менувач да има потрошувачка од 23 литри на 100 километри. нема теорија да е толку освен ако е тестиран во "гаража" а да не е тестиран на отворен пат или во град. пак ке напишам дека нема шанси и нема да може никој да ме убеди дека е толкава потрошувачката од 23 литри |
||||
најдобриот форум за автобуси
www.autobusi.net/forum |
||||
![]() |
||||
OCB ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 03-Feb-2011 Location: 54 Online Status: Offline Posts: 921 |
![]() ![]() |
|||
Според оваа веб страна потрошувачката на првиот двокатен Јутонг ZK6116HGS од 2008 изнесува 23 литри на 100 километри. Претпоставувам дека и моделите за Скопје имаат слична потрошувачка. |
||||
![]() |
||||
lupo ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 13-Nov-2009 Online Status: Offline Posts: 434 |
![]() ![]() |
|||
Зошто сте толку песимисти? Можеби не е сеуште инсталиран, чекаат да стигнат уште неколку па да ги инсталираат од еднаш
|
||||
...kaj si kapelo pak ke si kape...
|
||||
![]() |
||||
FoSsiL ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Mar-2009 Location: Аеродром Online Status: Offline Posts: 4699 |
![]() ![]() |
|||
Ретро
![]() Можат и дрвена табла да стават со изрезбан број мала шала ![]() ![]() ![]() Edited by FoSsiL - 25-Apr-2011 at 21:11 |
||||
Македонија - Земја на чудата!
|
||||
![]() |
||||
dule ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 25-Mar-2011 Location: skopje Online Status: Offline Posts: 255 |
![]() ![]() |
|||
Незнам одговорниве од ЈСП зошто уште не го пуштаат дисплејот на двокатниот автобус или има некој проблем или е расипан,вака многу селски изгледа со таблата.
|
||||
![]() |
||||
phenomenon ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 26-Oct-2010 Location: Kumanovo Online Status: Offline Posts: 2691 |
![]() ![]() |
|||
За сите христијани: Христос Воскресе
Вчера се возев со двокатниот автобус, па сакам со сите вас да ги споделам моите впечатоци. Го чекав на првата станица во Kарпош IV. На киоскот на ЈСП го видов возниот ред за 15А. Ги имаше возните редови и на 7,15,19 и 59 напишани на ливчиња од училишна тетратка, пожолтени од времето. По половина час чекање, дојде и двокатниот. Убав, нов автобус, со црвена боја. Мислам дека е одвишно да кажам дека дисплејот не работеше, а напред и отстрана на автобусот имаше картонска табла 15а Карпош IV - бул. Илинден - Ново Лисиче. Го испробав и првото седиште пред предната врата. Не е толку неудобно, како што изгледа. На првиот кат, кај што поминува задната осовина, автобусот е понизок од 180 см. Седнав на вториот кат. Немаше многу гужва во автобусот. Десетмина на горниот и два-тројца на доплниот кат. Возачот ја вклучи климата и возењето на правите делници беше прилично удобно. Но мене највеќе што ме вади од такт, а се надевам дека чита некој искусен шофер и ќе може да објасни: При тргнување од семафорите, автобусот не тргнуваше глатко, туку сецнуваше (мајсторите знаат на што мислам,она сецнување како при нагло кочење при мала брзина), понекогаш и по два пати. Зошто? Другото беше ОК. Но времето на тестот не беше најсоодветно изберено, бидејќи имаше малку патници и малку сообраќај. |
||||
開始されていないだけの戦いが失われ、
|
||||
![]() |
||||
UrbanFreak ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 28-Oct-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1732 |
![]() ![]() |
|||
Нема потреба од правдање, не те нападнав, само сакав да дадам некои контра аргументи. Во секој случај ми смета тоа што не видовме никаде опсежна анализа од страна на ЈСП или Министерството за транспорт и врски, пред да се распише тендерот. Сега какви и да правиме анализи ќе бидат залудни, нарачани и делумно платени се 200 двокатни автобуси.
Разликата е во тоа што кај двоспратните автобуси, рамнотежата е далеку помала, излегувањето и евакуирањето од горните катови далеку потешко. Заради тоа и нема стоење на горниот кат. Е сега замисли сценарио на две групи средношколици од АСУЦ 10-15 кои се степуваат на горниот кат. Колкава е веројатноста автобусот да се преврти, да настане тепачка и заглаввање по скалите и слично. Точно се е ова сценарио и претпоставка, но е премногу реално ни се случува секоја година во Скопје во сегашниве канти. Но барем имаат 3 врати, во случај на тепачка имаат каде да побегнат патниците. И повторно ќе повторам, дали требаше да се купат 200 вави автобуси па после да се проверуваат овие претпоставки?
Потрошувачката не сум ја измислил, нити пак измерил јас. Земена е од нашите медиуми (со доза на резерва), но зарем и тука не требаше да постои потранспарентна анализа од страна на надлежните?
|
||||
אל תסתכל בקנקן, אלא במה שבתוכו
|
||||
![]() |
||||
mirakuliks ![]() Senior Member ![]() Joined: 06-Feb-2010 Location: New York Online Status: Offline Posts: 831 |
![]() ![]() |
|||
Ma jasno nie ushte od pred nekolku strani deka potroshuvachkata odnosno iznesenite podatoci se ne tolku trivijalni za interpretacija kako vo sluchaj koga se kupuva avotmobil. Zatoa najubavo e nekoj ako ima poznanaik - shofer vo JSP da dade vrednosti od iskustvo.
Edited by mirakuliks - 22-Apr-2011 at 22:37 |
||||
![]() |
||||
Ma ![]() Groupie ![]() Joined: 04-Mar-2011 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 0 |
![]() ![]() |
|||
Еве ги пресметките за кој говорев Ма. Ок не се 2,5 пати но сепак се за 50% поскапи по набавна цена/патник. Кај потрошувачката пак, она што понатаму и тоа како ќе не засега, пресметките се уште полоши.
------------------------------------------------------------------------------------------
Потрошувачката на гориво во литри на 100 км е ЛАЗ-ов бисер на професионалци.Веројатно тоа е дел од маркетингот на бившиот СССР.
Потрошувачката без маркетинг, се прикажува како потрошено гориво за даден режим на вртежи на моторот во минута и за утврден волумен на истиот.Бидејки се работи за иста или слична категорија и технологија / BOSCH - HPCR системи / на мотори со волумени од 6,7литри / CUMMINS - YUTONG / и 7,2 литри / DEUTZ - LAZ / чии потрошувачки каректеристики се добиваат на пробен стол, ЛАЗ-от податок е ептен партиски.
Потрошувачката на гориво што ги даваат производителите на мотори за оваа класа изнесува од 7 литри на час при минимален број на вртежи / 600-800 / и 24 литри на час при максимален број на вртежи / 2100 /.При што, во овој избор CUMMINS има подобра техничка позиција од сите аспекти / комерциални и поспродажни /.
|
||||
![]() |
||||
zabegan ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Jul-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 7859 |
![]() ![]() |
|||
мене не ми е јасно зошто упорно се обидуваме да правиме паралели меѓу Македонија и Скопје и други држави и градови, кога секој град во светот си е приказна за себе и треба да се разгледуваат условите само на градот чиј превоз се анализира и да се одлучи каков вид на превоз е најпогоден за него... а не да разгледуваме колку бил ефикасен двоспратен автобус во Англија па според тоа да се ориентирамеколку би бил ефикасен во Скопје, има многу фактори кои се поврзани за автобусиве, а разликите во тие фактои меѓу нашиот град и други градови се најразни и големи
значи не да размислуваме колку двокатен автобус би се вклопил во скопје, туку да размислуваме каков вид на автобус е најдобар за градот, фокусирајќи се само на потребите на Скопје и мислам дека за тоа нема дискусија, капацитетот на двокатниве автобуси е еден од најбитните проблеми се додека во Скопје единствен јавен превоз е автобусот и додека дневно барем 100 000 жители се возат со автобус, бројот на жители во градот е ирелевантен тука, може да има и милионско население градот, па пак само мал дел од него да се вози во него и да не се лажеме, секој град е посебен сам по себе и реално не смееме да дозволуваме да споредуваме градови кои апсолутно немаат никаква врска еден со друг |
||||
![]() |
||||
Тркало ![]() Senior Member ![]() Joined: 31-Dec-2010 Location: Охрид Online Status: Offline Posts: 1179 |
![]() ![]() |
|||
Точно.Дури и меѓуградски/туристички автобуси се ретки со ваква мала потрошувачка на гориво;ретко кој друг агрегат освен ДАФ имаат под 28 литри.А овде муабетот за ГРАДСКИ автобуси,значи постојани застанувања,тргнувања,семафори,почесто менување брзини отколку во ситуација на отворен пат...значи Украинциве ако мереле во таква ситуација сигурно ќе поминат над 30 лт. |
||||
![]() |
||||
Ljubopitko ![]() Newbiе ![]() Joined: 24-Mar-2011 Online Status: Offline Posts: 0 |
![]() ![]() |
|||
|
||||
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 3536373839 90> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |