build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Железници
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Возен парк (општо)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 3536373839 42>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
ovaj_stariov View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 02-May-2008
Location: Prilep
Online Status: Offline
Posts: 1321
  Quote ovaj_stariov Quote  Post ReplyReply #721 Posted: 01-Nov-2008 at 21:09
И на секоја локомотива по еден споменик од Александар Македонски Big%20smile
build.mk, гради форумска историја
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #722 Posted: 01-Nov-2008 at 21:05
Јас би идел со комплет бела боја. И само да има по една црвена и жолта линија од страна. А инаку црвена и жолта комбинација може да биде и предност и да ги нмали сообраќајните несреќи, пошто сегашнава темно зелена соодветсввува со околината па често е неприметна визуелно.
Back to Top
La Linea View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 07-Nov-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2067
  Quote La Linea Quote  Post ReplyReply #723 Posted: 01-Nov-2008 at 21:01
Јас сум сепак за црвено-жолта комбинација како што беа Palair порано... но без националистички симболи - тие мене ме асоцираат само на неизживеаност и несигурност.
Помогнете во Македонската Википедија - Слободна енциклопедија!
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #724 Posted: 01-Nov-2008 at 20:50
LOL да нема проблем. Трендот на себе-докажување е масовен (стадиони, плоштади и други чуда). Тоа што ќе имаме средена и функционална држава многу повеќе ми го подига чувството на припадност од коњи, статуи и фаланги. Иначе не е нужно боите на железницата да сооддејствуваат со знамето. Мислам дека бојата на природата и релјефот се одлучувачки.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #725 Posted: 01-Nov-2008 at 20:36
Originally posted by Andrej_LJ

а зашто и да не купат барем 2 Сименс Desirо


Апсолутно.

Инаку има само некои 2-3km да се изградат...
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #726 Posted: 01-Nov-2008 at 20:36
Andrej Lj, јас мислам да ги унифицираме у црвено-жолта комбинација и да го нацртаме знамето од Кутлеш на секоја локомотива како не би го зацврстиле идентитетот и на тој што ќе ги офарбаме локомотивите, веќе не ќе може никој да не спори пред светот.

БеТон имаш нешто да додадеш?!

*п.с. Адреј Љ исклучително и ценам твоите ставови и те молам извини што го злоупотребив твојов пост за да искажам иронија. Нема ништо поврзано со твојата идеја. Идејата ти е супер.
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #727 Posted: 01-Nov-2008 at 20:31
Сега е моментот кога ке се гради новиот терминал на Аеродром Скопје да се пушти пругата уште некој км (знае ли некој отприлика колку?) и да се донесе до или под зградата на аеродромот. И мали возови ала Шпанецот (а зашто и да не купат барем 2 Сименс Desirо) кои би тргале на секој саат од Гл. Жел. Ст. Скопје и обратно од Аеродромот. Двојна корист и за ТАВ и за МЖ. Само што нема кој да мисли, надлежните се тотално индиферентни.
Друга тема која сакам да ја наметнам е: дајте да ги унифицираме фарбите и дизајнот на возовите и локомотивите. Сите железници имаат свои препознатливи бои; ХЖ-бело-сина, Сло.Ж сиво-зелена, БДЖ црвено-бела. Мислам дека некоја варијанта на бело со темно зелено би била примерна за нашиов лендскејп.


Edited by Cloverstack - 08-Dec-2008 at 22:44
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #728 Posted: 31-Oct-2008 at 09:00
Е кај оваја вест и ние сме идентични знаејќи каде се парите а со тоа и понатамошниот развој
Stiglo 158 novih teretnih vagona iz Rumunije

- "Železnice Srbije" u proteklih nešto više od tri meseca preuzele su 158 novih teretnih vagona od rumunske firme "IRS", a do kraja avgusta očekuje se da stigne još 80 kola, - rečeno je u Sektoru za investicije prevoza....
http://www.zeleznica.info/index.php?option=com_content&view=article&id=112:stiglo-158-novih-teretnih-vagona-iz-rumunije&catid=2:zeleznice-srbije&Itemid=15


Така да ако не се умеша политика (мислам во лоша смисла, бидејќи кај нив има уште поголеми превирања) Србија изгледа ќе тргне напред, бидејќи со оваква инфра и возен парк стварно се за никаде, а што е жалосно со нив поради КОРИДОР X и ние


Edited by Cloverstack - 08-Dec-2008 at 22:40
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #729 Posted: 11-Oct-2008 at 11:35
Како и секаде околу нас така и во нашата железница не се води сметка за чистотата, а нарочно на нешто ново, никој ни во планирањето ни во буџетот не предвидува тековни месечни и годишни одржувања, во делод на хигиената и изгледот, нерачунајќи го во случајов машинскиот дел.
А позната е нашата навика во домашниот двор е идеално чисто, а штом излеземе надвор, е тое не е мое, тоа е нечие - ничие.

А кога го спомна Кочани, еве една снимка од вчерашниот ден која се кажува за можноста на профитабилност на железницата со мудра политика и малку време


Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
my Macedonia View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Oct-2008
Location: 🇲🇰🇨🇭
Online Status: Offline
Posts: 4094
  Quote my Macedonia Quote  Post ReplyReply #730 Posted: 11-Oct-2008 at 10:10
Dali nemat cistacki za da cistat  .. .. . .vo kicevo beshe mnogu cisto  ..ama vo skopje Nuts
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #731 Posted: 10-Oct-2008 at 23:13
Originally posted by BOJAN

... ама вака чисти нема да останат за долго. Ниту месец дена нема да помине, а веќе белата локомотива ќе премине во сива и нема да изгледа убавоThumbs%20Down...

Тука се слагам со тебе, кај нас многу малку или уопште не се обрнува внимание на одржување , како впрочем во се
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #732 Posted: 10-Oct-2008 at 22:25
OhnoУбаво што се решиле за модернизација на две локомотиви, ама вака чисти нема да останат за долго. Ниту месец дена нема да помине, а веќе белата локомотива ќе премине во сива и нема да изгледа убавоThumbs%20Down. Железници треба да трошат многу повеќе пари на одржување на сегашниот возен парк, инаку супер е списокот на елементите што треба да се вградат во подновената локомотива!
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #733 Posted: 10-Oct-2008 at 21:41
Originally posted by Cloverstack

Гледам дека се сменети „фаровите“ како и кај 442... Не е лошо вака, но искрено ќе ми недостасува стариот изглед. Мислам дека естетски оние големи округли фарови во комбинација со старата ЈЖ шема на фарбање изгледаа феноменално.

Сепак и најновиов изглед е прилично добар Cheers


Eве како ќе изгледаат во работа новите лед фарови

Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #734 Posted: 10-Oct-2008 at 21:26
Originally posted by lslcrew

... Владимир ај ако можеш кажи што точно се санира кај една локомотива. Пошто како што можам да видам тркалата уште некако рѓави изгледаат.

Неколку главни замени
- Диодните исправувачи се заменуват со теристорски, со што се зголемува влечно-атхезиони карактеристики
- Нов тип на редуктори
- Компјутер за регулација
- Типот на кочници
- И многу „тач скрин“ електроника

Сето тоа и уште многу-многу други ситници ја подобруваат снагата, потрошувачката, способностите ... станува современа како секоја сега ново купена лок.

Се иде до тамо да нема сиалици кој стално горат, се заменуваат со лед


П.С. И тркалата ќе бидат обновени Smile


Edited by Vladimir P - 10-Oct-2008 at 21:28
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #735 Posted: 10-Oct-2008 at 21:01
Гледам дека се сменети „фаровите“ како и кај 442... Не е лошо вака, но искрено ќе ми недостасува стариот изглед. Мислам дека естетски оние големи округли фарови во комбинација со старата ЈЖ шема на фарбање изгледаа феноменално.


Сепак и најновиов изглед е прилично добар Cheers

Edited by Cloverstack - 10-Oct-2008 at 21:03
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #736 Posted: 10-Oct-2008 at 20:48
Немаше да ми биде чудно и доколку го видев старото знаме нацртано!

Инаку, добар потег на мж, ставрно изгледа супер. Владимир ај ако можеш кажи што точно се санира кај една локомотива. Пошто како што можам да видам тркалата уште некако рѓави изгледаат.
Back to Top
beTon View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 25-Jun-2008
Online Status: Offline
Posts: 3893
  Quote beTon Quote  Post ReplyReply #737 Posted: 10-Oct-2008 at 20:46
 оп екстра шминка но многу грдо ќе стои на цела композиција, за да се изедначи со постојните вагони ќе треба малку да ја заборават околу чистењето како не би парала очи, Big%20smile ианаку добро ја имаат завршено хрватите работата однадвор,  подоцна уште и од внатре да е како што треба и ќе можеме да ќариме нешто повеќе кога ќе се продава МЖ .е колска. требало можеби амблемот нешто поголем да го направат но и вака е добро, само нека обновуваат.    
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #738 Posted: 10-Oct-2008 at 20:33
Еве и несто убаво за гледање МЖ 642-001 (добиена нова серија)
Едната од двете лок во Кончар спремна за склапанје,во нов дизајн и нови бои



Edited by Vladimir P - 10-Oct-2008 at 20:34
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #739 Posted: 21-Sep-2008 at 23:37


Во Македонија нема ниту една делница спремна за брзини до 140, а и не е мал скокот од 140 до 200... За железницата генерално мислам треба да се посветиме на ургентните проблеми и приоритетите како изградба на коридорот 8 по реалистични стандарди, а не да сонуваме за нешто што во догледна иднина нема да го дочекаме како 200 km/h.
Но се сложувам за две работи - дека ако не се упропастеше до оваа мерка железницата со лошо работење и крадење, ќе бевме во многу подобра ситуација и второ дека ред и контрола треба секаде нормално.
Back to Top
mitatos View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1739
  Quote mitatos Quote  Post ReplyReply #740 Posted: 21-Sep-2008 at 23:23
Clover@ ne be man uzivaj jas ne te svakam pogresno ,ova e samo razmenuvanje na mislenja, malku poveke treba analiza ,jas samo se navrativ malku vo minatoto , i sakav da kazam deka dokolku bese sprovedeno se kako sto treba vo vrska so mak zeleznici dosega mozebi zeleznicata sama ke ja finansirase taa izgradba, dosega mislam deka vo nasite prugi max moze da se dostigne brzina do 140 km na cas, znaci deka 200 ne e koj znae kolku mnogu, a toa so kamenjata e najmal problem ,a red i kontrola sekako deka treba, ne samo tamu tuku sekade
"Најлошиот град од градовите е тој што нема ред,мир и сигурност за своите граѓани" (Али ибн Еби Талиб)
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 3536373839 42>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.281 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.