build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Воздухопловство
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Аеродроми

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 3637383940 124>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5424
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #741 Posted: 12-Sep-2012 at 22:37
Е да, ама за тие патници од Грција има уште поблиску аеродром во Кожани, Костур и Солун. Ама зошто не работат тие во Кожани и Костур? I wonder... Ајде, сите ќе си правиме аеродроми во селото.
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
stratus View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Aug-2010
Location: Bitola/Skopje
Online Status: Offline
Posts: 755
  Quote stratus Quote  Post ReplyReply #742 Posted: 12-Sep-2012 at 22:16
Пелагонискиот регион (Битола, Прилеп, Ресен, Крушево, Демир-Хисар, селата..) и северо-западниот дел на Грција како Лерин, Воден... се горе-долу 350-400 илјади

Edited by stratus - 12-Sep-2012 at 22:18
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #743 Posted: 12-Sep-2012 at 19:21
Kade gi izbroi Talevski ovie 400.000 patnici?
Back to Top
vladegf View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Dec-2009
Location: skopje
Online Status: Offline
Posts: 638
  Quote vladegf Quote  Post ReplyReply #744 Posted: 12-Sep-2012 at 13:12
ТАВ ги промовираше македонските аеродроми во Косово и Јужна Србија



Генералниот директор на „ТАВ Македонија” Зоран Крстевски и менаџерот за маркетинг и развој Зафер Меше неделава во Приштина и во Врање ги презентираа можностите на скопскиот аеродром, во обид да се привлечат повеќе патници од Косово и од Јужна Србија.

На промоциите двајцата претставници на ТАВ пред локалните медиуми на туристичките агенции од регионот им понудија долгорочна соработка. Имајќи ги предвид интересите на патниците и туристичките агенции во Косово и Јужна Србија, двајцата менаџери се осврнаа на капацитетите на аеродромот, високиот квалитет на услугите и можностите за летање по ниски цени од Скопје до поголемите европски центри, соопшти „ТАВ Македонија“.

Скопскиот аеродром „Александар Велики“ со авиолинии во моментов е поврзан со аеродромите во Анталија, Анкона, Амстердам, Белград, Бергамо, Брисел, Дортмунд, Дубаи, Дизелдорф, Ерџан, Ајндховен, Истанбул, Измир, Љубљана, Лондон, Малме, Мемингем, Мулуз, Палма де Мајорка, Рим, Сабиха Ѓокчен, Штутгарт, Тревизо, Виена, Загреб и Цирих.

Од есен преку „Виз Ер“ од скопскиот аеродром по цени кои почнуваат од 10 евра ќе се лета до шест нови европски метрополи, а преку компанијата „Флај Дубаи“ македонскиот главен град е директно поврзан со Дубаи.

Промоциите на ТАВ во регионот е дел од одбележувањето една година од пуштањето во употреба на новиот и најмодерен аеродром во регионот „Александар Велики“ во Скопје, а целта е тој да стане регионално авио-пристаниште што ќе опслужува 4,3 милиони патници годишно
Back to Top
vladegf View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Dec-2009
Location: skopje
Online Status: Offline
Posts: 638
  Quote vladegf Quote  Post ReplyReply #745 Posted: 29-Aug-2012 at 20:18
абе избори идат, мора да се изеде некоја гурабија...LOL
Back to Top
Dexter26 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 2035
  Quote Dexter26 Quote  Post ReplyReply #746 Posted: 29-Aug-2012 at 19:56
Е па ако веќе имаат спортски аеродром, нека се фокусираат на негова модернизација и зголемување на неговиот капацитет, ако тоа е возможно се разбира, но нека остане спортски аеродром, а не комерцијален.
 
Сега и по секое село ќе отвораме универзитети, ќе градиме аеродроми, стадиони, плоштади, фонтани и што ли уште друго не. Bash


Edited by Dexter26 - 29-Aug-2012 at 19:58
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #747 Posted: 29-Aug-2012 at 18:36
немој жити се, ќе сме граделе аеродром за да можат гастербајтери и иселеници да доаѓаат директно во Битола, а не во Скопје па во Битола... мислам дека и на мало дете му е јасно дека не е исплатлив и не е добра идеја о повеќе аспекти тој аеродром, во толку мала држава, во која веќе има два аеродроми кои доста скромно функционираат (во светски рамки)
немам ништо лично против Битолчани, ама ако ова го посакуваат чисто од инает, би им препорачал да се докажуваат во разни други полиња како општина
Architects create dreams...politicians create nightmares
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #748 Posted: 29-Aug-2012 at 10:26

EKСПЕРТИТЕ ЗА ИНИЦИЈАТИВАТА НА БИТОЛСKАТА ЛОKАЛНА ВЛАСТ

Аеродром во Пелагонија не е научна фантастика

Градењето аеродром во Битола не мора да биде научна фантастика, туку остварлива идеја доколку внимателно се избере комерцијалниот модел што ќе биде исплатлив. Градот веќе располага со спортски аеродром во село Логоварди, кој би се доизградил и пренаменил. Ова го велат експертите по воздухопловство за идејата на градоначалникот Владимир Талески во Битолско да изгради аеродром за комерцијални цели.

- Ова е возбудлива идеја, но потребни се комплексни анализи кои ќе покажат не само дали е исплатливо, туку да се утврди и точниот модел на аеродром во каков би се трансформирал постојниот. Во Европа постојат стотици мали аеродроми кои ја надминаа бројката на дадени услуги од еден милион патници годишно, а се помали од скопскиот и од охридскиот аеродром, кои мака мачат како да се доближат до таа бројка. Успехот на малите аеродроми лежи во вистинскиот модел и во приспособувањето на целта, која е таргетирана како резултат на квалитетни анализи - вели Игор Божиновски, потпретседател на Воздухопловната федерација на Македонија и прв човек на битолскиот аероклуб.

Божиновски посочува дека постојат разни модели во кои би можел да се пренамени аеродромот. Kако нудење воздушна такси-услуга, превоз во земјата, странство, услуги од типот на воздушно запрашување или гаснење пожари, транспорт за медицински потреби, за воздухопловна школа и друго.

Други пилоти велат дека економски поисплатлива варијанта е да се направи мал аеродром за транспорт со воздухоплови, кои би имале по 6, 8 или 12 седишта. За таа намена би можела да се искористат и сегашната писта во Логоварди долга 1.200 метри, со широчина од 100 метри на затревена површина, постојните хангари, зградата за сместување пилоти...

- Постојат услови аеродромот во Логоварди да се користи за лесна авијација, а не за големи авиони бидејќи ќе треба поголема писта. Значи, помали авиони кои летаат на дестинации во Европа, а да може да слетуваат и спортски авиони. За авиони со 50 патници е поголема работа, ќе треба да се направи бетонска писта, да се оспособи и за ноќно летање, да се направи царинска зона - посочува Драги Ивановски, наставник по воздухопловно едриличарство и моторен пилот.

Експерти од оваа област велат дека треба сериозно да се размисли за обезбедување кадар зашто земјава се соочува со недостиг на пилоти и на механичари за авиони. Истовремено, географската положба на сегашниот спортски аеродром е идеална зашто се наоѓа во пелагониската рамница, а ружата на ветрови е поволна. Но метеоролошките услови знаат да бидат незгодни, посебно со маглата која паѓа во есен и во зима, па видливоста е мала.

Желбата на битолчани за аеродром е стара неколку децении. Таа неретко беше политички подгреана пред избори. Така, во 2002 година владата на Љубчо Георгиевски на заминување потроши 1,8 милион евра во изградба на контролна кула, спални, училници, хангари во Логоварди. Требаше да профункционира пилотска школа, се купија три авиони. Власта се смени, новата го прекина проектот и авионите отпатуваа за Скопје.

Жанета Здравковска

Над 400.000 потенцијални патници

Аеродром во Битола не е политички маркетинг, не е луксуз, туку потреба, вели битолскиот градоначалник Владимир Талески на седум месеци пред локалните избори. Според него, аеродромот ќе биде од Ц-категорија и ќе служи за превоз на патници во регионот, Европа и пошироко.

- Би имале патници од пелагонискиот регион, како и од нашите соседи - од Лерин и од околните градови на кои им е далеку да патуваат во Солун. Тоа се 400.000 потенцијални патници. Битолскиот крај е најпечалбарскиот и имаме потенцијално можност да ја привлечеме нашата дијаспора - вели Талески.


Izvor: Dnevnik, http://www.dnevnik.com.mk/default.asp?ItemID=50C0183C84896744B0DE9CCD966247FC

Back to Top
vladegf View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Dec-2009
Location: skopje
Online Status: Offline
Posts: 638
  Quote vladegf Quote  Post ReplyReply #749 Posted: 19-Aug-2012 at 16:58
Можеби е од поодамна ама јас сега го забележав, машина за виткање куфери во целофан (150 денара од куфер)

Back to Top
alexsend View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2011
Location: Скопје, Центар
Online Status: Offline
Posts: 2086
  Quote alexsend Quote  Post ReplyReply #750 Posted: 15-Aug-2012 at 18:27
Стално вози по тој пат...

Edited by alexsend - 16-Aug-2012 at 09:20
Јас Скопје никогаш не сум го замислувал вака.
Back to Top
N23 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2159
  Quote N23 Quote  Post ReplyReply #751 Posted: 15-Aug-2012 at 15:01
Вчера комбе на линија аеродром- Скопје, полно со патници, возеше по патот за Катланово...
Ај да беа нашиве села налик на западноевропските па од тука да ги возат луѓево, ама само за да се заштеди на патирана е нон сенс. Можат гратис пропусници да им дадат за патарини.
23ka.wordpress.com
Back to Top
Faciste View Drop Down
Newbiе
Newbiе
Avatar

Joined: 27-Jun-2012
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote Faciste Quote  Post ReplyReply #752 Posted: 14-Aug-2012 at 09:59
На фејсбук страната на ТАВ има објавено вест дека на Аеродромот во Скопје се воведени машини за самопријавување.
Чекор понапред. о/
Back to Top
Бомба View Drop Down
Newbiе
Newbiе


Joined: 12-Jun-2011
Location: DE
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote Бомба Quote  Post ReplyReply #753 Posted: 04-Aug-2012 at 11:58
http://vardarekspres.com.mk/
Back to Top
vladegf View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Dec-2009
Location: skopje
Online Status: Offline
Posts: 638
  Quote vladegf Quote  Post ReplyReply #754 Posted: 03-Aug-2012 at 20:04
http://skp.airports.com.mk/BusTransportPopUp.aspx?l=2&t=1
Back to Top
Faciste View Drop Down
Newbiе
Newbiе
Avatar

Joined: 27-Jun-2012
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote Faciste Quote  Post ReplyReply #755 Posted: 03-Aug-2012 at 18:20
Да не знае некој да ми каже како да се информирам околу автобускиот превоз до аеродромот, никаде неможам да најдам и да откријам кога трга, од каде трга итн итн а ми е потребно.

Ќе ви бидам многу благодарен.
Back to Top
accipiter82 View Drop Down
Newbiе
Newbiе


Joined: 02-Mar-2011
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote accipiter82 Quote  Post ReplyReply #756 Posted: 11-Jul-2012 at 12:10
Абе аеродром за секое место во Македонија - што побргу да побегниме
http://energetskaefikasnost.info
Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #757 Posted: 11-Jul-2012 at 11:28
еден поранешен градоначалник на Кичево кој неславно заврши,на времето туркаше идеја да се прави аеродром на планината над Кичево,каде има еден терен како висорамнина(одма над с.Кнежино),и тој да работи во случај да има магла на охрискиот и скопскиот аеродром
Back to Top
accipiter82 View Drop Down
Newbiе
Newbiе


Joined: 02-Mar-2011
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote accipiter82 Quote  Post ReplyReply #758 Posted: 11-Jul-2012 at 10:59
Апсолутно се согласувам - нема потреба за аеродром во Битола, 300.000 грагани со ги спомна градоначелникот како потенцијал кои што ќе го користи аеродромските услуги се недоволни + нема јако стопанство кои што ќе го користи аеродромот. Да не спомнувам дека во непосредна близина на Битола има дури 5 аеродроми - Охрид, Скопје, Солун, Кожани, Аргос. До сите нив се стигнува за 2-3 часа.

Но Битно е градиме аеродром а тоа што нема пруга до Грчка граница не е битно, што патот до Охрид е полн со дупки нема врска....
http://energetskaefikasnost.info
Back to Top
Goran View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 09-Jul-2009
Online Status: Offline
Posts: 195
  Quote Goran Quote  Post ReplyReply #759 Posted: 09-Jul-2012 at 03:21
Што туку трескаат глупости Аеродром во Битола ти не си ја гледаат макта патиштата кон градот се катастрофа железницата скоро не фукционална а тие меркаат планови за Аеродроми Охридскиот Аеродром ако се подигни нивото на делницата на Автопат ке биди одалечен 45Мин од Битола еден сат од Прилеп или ако целата делница до спојка со коридор 10 да се подигни на ниво на автопат до Аеродром ке биди 1.30 Мин.
држава со 2 Милиони жители имала потреба од 3 аеродроми живи глупости.
Ова ко двајца без работа ке се сретнат во кафеана и по неколку литра алхохол ќе бистрат политика и економија.
Тешко на нас со вакви луѓе на вакви важни функции.
Back to Top
Тркало View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 31-Dec-2010
Location: Охрид
Online Status: Offline
Posts: 1179
  Quote Тркало Quote  Post ReplyReply #760 Posted: 08-Jul-2012 at 17:09
Добро бе, зошто не мислат пред да стресат некоја зелена

Па имаш аеродром на 85 км. во Охрид или на 150-160 во Скопје.Дел линии кон првиот дури и ги укинаа па ги почнаа од вториот.Не очекував и таму ‘децентрализација‘

За комшиите од Југ нека не му мислат.Баш во тој регион Костур/Лерин е изграден аеродром во Костур (Касториа)или поточно до гратчето Аргос Орестико на точно 100 км. од Битола и 70-на од Лерин, кој патем е поврзан само со Атина.Толку од неговата густина на сообраќај, па ќе сме преземале уште.Солун исто им е блиску како голем центар (нецели 200 км.).

Ама ај, избори се ближат - глупости се тресат.

Ако е реално загрижен за доброто на своите граѓани, Талески можат во соработка со МЖ да изведат некаква донација од Општина Битола за реновирање на железничката станица, мислам дека е многу пореална и попотребна опција.

Originally posted by N23

Едно од двете комбиња кои ги употребува Вардар Експрес. Ова е далеку "покомотно" и на изглед делува попристојно од другото.



Oва е веќе минибус (или по новите ‘стандарди‘ - миДибус, а комбињата се мини ) со 33/35 седишта, секако подобра опција од комбињата со ретро изглед.

Edited by Тркало - 08-Jul-2012 at 17:15
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 3637383940 124>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 1.253 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.