build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Патишта
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Патна мрежа (општо)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 3637383940 84>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
martind View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 29-Jun-2011
Online Status: Offline
Posts: 332
  Quote martind Quote  Post ReplyReply #741 Posted: 27-Oct-2014 at 22:55
Originally posted by Џоле

Јас имав слично искуство пред неколку години во близина на мавровската брана. Тогаш, поради некоја причина, имаше застој во сообраќајот и се создаде редица коли, а во меѓувреме, една мечка и две младенчиња претрчаа преку патот и од правецот на браната се упатија кон блиската шума, веднаш преку патот. Беше интересно доживување.


И ја имав можност да се сретнам со мечка, и не беше баш некое од оние интересни доживувања што сум ги имал
Back to Top
jyvation View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2013
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 4191
  Quote jyvation Quote  Post ReplyReply #742 Posted: 27-Oct-2014 at 21:50
Again!!

https://www.youtube.com/watch?v=_iMlLsyYzbw

Edited by jyvation - 27-Oct-2014 at 21:52
Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #743 Posted: 27-Oct-2014 at 20:12
долж целата траса на новиот автопат се работи со багери и камиони,а вероватно со тоа на животните им е спречена природната линија на движење.каде поминувале сега тука поминува трасата и ете проблем.
затоа се прават анализи на влијанието на инфраструктурните објекти врз животната средина.

ова не смее да се случи кај рисот,бидејќи тој секогаш поминува на една те иста линија и не ја менува.ова е спорно кај хе-бошков мост
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15368
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #744 Posted: 27-Oct-2014 at 19:46
Јас имав слично искуство пред неколку години во близина на мавровската брана. Тогаш, поради некоја причина, имаше застој во сообраќајот и се создаде редица коли, а во меѓувреме, една мечка и две младенчиња претрчаа преку патот и од правецот на браната се упатија кон блиската шума, веднаш преку патот. Беше интересно доживување.
За сè има вторпат
Back to Top
Тркало View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 31-Dec-2010
Location: Охрид
Online Status: Offline
Posts: 1179
  Quote Тркало Quote  Post ReplyReply #745 Posted: 27-Oct-2014 at 19:11
Дали е можно да се ‘избркани‘ од минирањето и вревата од машините, многу веројатно со оглед дека ова е прв (официјален) случај на ‘мечка на патот‘ ?
Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #746 Posted: 26-Oct-2014 at 19:57
EXCLUSIVE мечка трча на патот Охрид - Кичево


Back to Top
Vasilij View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 09-Jun-2014
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 339
  Quote Vasilij Quote  Post ReplyReply #747 Posted: 25-Oct-2014 at 23:48
Нема да биде таков, да беше таков ќе беше ,,експресен пат'', туку ќе биде со по две ленти за брзо возење широки 3.50 метри и две за бавно возење широки по 2 метри.Вкупната широчина е 11 метри, за да биде експресен по стандардите на европската унија треба да биде широк најмалку 12 метри со двојне неиспрекината линија на средината и 2 ленти со иста широчина во секој правец.
Back to Top
N23 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2159
  Quote N23 Quote  Post ReplyReply #748 Posted: 25-Oct-2014 at 18:32
Originally posted by pfc

Н23, смени си ја шофершајбната 300 евра е казна, за овие работи полицијата стана немилосрдна во последно време.


Знам, не е моја колава, на другар е кој што патем веќе беше летоска казнет за шофершајбната, али македонска работа, чека за месец дена да му дојде регистрација за да ја смени
23ka.wordpress.com
Back to Top
46&2 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 04-Jan-2008
Location: Куманово
Online Status: Offline
Posts: 347
  Quote 46&2 Quote  Post ReplyReply #749 Posted: 25-Oct-2014 at 16:56
Најверојатно би требало ваков руско-казахстански пат да добиеме и мислам дека е доволен, а уште подобро ќе беше да се направеше како Тетово-Гостивар, со физичка бариера на средината Roll%20eyes



Edited by 46&2 - 25-Oct-2014 at 16:58
I use public toilets and I piss on the seat.
Back to Top
pfc View Drop Down
Groupie
Groupie


Joined: 27-Nov-2012
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 55
  Quote pfc Quote  Post ReplyReply #750 Posted: 25-Oct-2014 at 15:40
Н23, смени си ја шофершајбната 300 евра е казна, за овие работи полицијата стана немилосрдна во последно време.
Back to Top
Vasilij View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 09-Jun-2014
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 339
  Quote Vasilij Quote  Post ReplyReply #751 Posted: 25-Oct-2014 at 15:11
Ова не е 2+2 или како што се нарекува експресен пат.
За да биде таков треба да има двојна неиспрекината линија на средината и најмалку 12 метри широчина.Во овој случак патот ќе биде 11 метри широк со по 2 ленти за брзо возејне во секој правец широки по 3,50 метри и 2 ленти за бавно возење широки по 2 метри.Што значи дека според стандардите во европа оваа магистрала не ги исполнува условите за експресен пат.
Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #752 Posted: 25-Oct-2014 at 14:55
незнам,мене баш овие 2+2 најмногу ми се допаѓаат.да бев јас тој што одлучуваше автопатот за Охрид ќе го направев така и со остатокот од парите ќе направев уште за пола држава вакви патишта.

Грција навремето правеше 1+1+1,т.е. по една трака во правец,и една заедничкја за претицување.Кој сака да претицува блендира и другите му се тргаат од средната трака
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #753 Posted: 25-Oct-2014 at 13:24
Лудило е форматов, претпоставки за инциденти колку сакаш. Никаков "експресен пат" не е ова, не е и 4 лентов пат. За кој ли пат се прави нешто без капка разум или мисла, со единствена цел да се каже дека нешто направиле.
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
jyvation View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2013
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 4191
  Quote jyvation Quote  Post ReplyReply #754 Posted: 25-Oct-2014 at 13:13
Само ние можеме да правиме ваков формат на патишта како во Грција кои се градени пред 30-40 години
Back to Top
N23 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2159
  Quote N23 Quote  Post ReplyReply #755 Posted: 25-Oct-2014 at 13:01
Делница Велес-Штип




















23ka.wordpress.com
Back to Top
jyvation View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2013
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 4191
  Quote jyvation Quote  Post ReplyReply #756 Posted: 24-Oct-2014 at 23:36
Скијачкиот центар Маврово со подновен пат ќе ја дочека новата сезона



Активно се работи на реконструкцијата на патниот правец Маврово – Маврови Анови, и покрај неповолните временски услови. Во изминатиов период целосно се завршени градежните работи на 2,5 километри од трасата, поставено е осветлување во должина од 4 километри и изведена е пешачка патека од околу 3 километри. Во моментов се врши испитување на свлечиштето кај Белички канал, каде е планиран потпорен ѕид долг 35 метри. Заедно со рехабилитацијата, на одделни сегменти од патот се врши и негово проширување, и тоа онаму каде што истиот е потесен од шест метри.

#Обновата на коловозот се очекува да заврши до крајот на ноември. Според зборовите на директорот на ЈП за државни патишта Љупчо Георгиевски, доцни реализацијата на останатите делови од проектот за рехабилитација на патот, но сепак се очекува истиот да биде комплетиран до пропишаниот краен рок – февруари 2015 година. Проектот има финансиска тежина од 76 милиони денари (околу 1,2 милиони евра), обезбедени со заем од Светска банка. Покрај овој патен правец, ЈП за државни патишта има план за обнова и на патот од Бунец до селото Леуново, со што целосно би се реконструирал обиколниот пат околу Мавровското езеро.

http://www.build.mk/?p=40074

Добро е што барем ќе има и пешачка патека, а не како до сега што се одвиваше движењето на самиот коловоз.

Edited by jyvation - 24-Oct-2014 at 23:40
Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #757 Posted: 23-Oct-2014 at 23:06
каде што се работеше се поставуваа.а за другиот дел-незнам
Back to Top
jyvation View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2013
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 4191
  Quote jyvation Quote  Post ReplyReply #758 Posted: 23-Oct-2014 at 22:29
Ауууу кога ги изградиле оние две викендици на првата слика од десната страна горе, па тука имаше пристапен пат до оние од втор ред викендици.Иначе јас сум одма позади нив тука во близина.
Значи решени се тотално да го упропастат Маврово.Ниту плански се гради ниту се мисли за останатите околу тебе.

Иначе gjoko гледам поставуваат и канделабри и ги заменуваат старите.По целата должина ги поставуваат или?

Edited by jyvation - 23-Oct-2014 at 22:30
Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #759 Posted: 23-Oct-2014 at 21:42
Во тек е реконструкција и проширување на патот од Маврово(започнато е од крајот кај големиот паркинг) па се иде према браната кај Маврови Анови.Се ставаат ивичњаци,канделабри,се поставуваат тротоари и нормално коловозот е поширок него прано.








Edited by gjoko - 23-Oct-2014 at 21:43
Back to Top
Navigator View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 02-May-2014
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 678
  Quote Navigator Quote  Post ReplyReply #760 Posted: 22-Oct-2014 at 10:11
Originally posted by kultuzin

Ресен – Буково, Битола – Макази
Овие два патни правци ќе се реконструират со заемот од ЕБОР само не ми е јасно дали и двата правци се всушност истиот патен правец Е65 или А3 помеѓу Ресен и Битола?
Да, за истиот правец се работи, само е поделен до и од Ресен.
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 3637383940 84>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.445 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.