![]() |
![]() |
![]() |
Возен парк (ЈСП - двокатни автобуси) |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 3637383940 90> |
Author | |||||||||||||||||||||||||
medlence ![]() Newbiе ![]() ![]() Joined: 12-Mar-2011 Location: UK Online Status: Offline Posts: 0 |
![]() ![]() |
||||||||||||||||||||||||
Значи, јас не реков дека градскиот транспорт е идентичен, туку дека би сакал да ги споредам двоспратните автобуси во двата града. Не мислам дека има идентичен пример со Скопје за да може да се направи точна споредба, туку може да се споредуваат делови со различни градови, но како што реков нема смисла да се споредува со метрополи и до 10 пати поголеми од Скопје. Исто така, ако го прочиташ мојот пост, ќе видиш дека никаде не сум напишал дека автобусите се многу добри или дека се што нудат ми се допаѓа, јас само реков дека за многу од анализите кои ги прават членови на форумот, треба да се почека да пристигнат барем повеќе автобуси и да го следиме искуството на патниците барем 2 месеци за да можеш да правиш заклучоци. Вака се што се зборува е на памет. Она што го напишав е дека град со приближна големина на Скопје, има двокатни автобуси кои имаат само една врата и само едни скали, па не се забележува поголем застој, иако автобусите повеќето време се доста полни и билетите се купуваат од возачот.
За улиците прво ќе се потрудам да направам неколку слики, па после ќе зборуваме.
Е тука се согласуваме, значи културата во Македонија е на многу ниско ниво, и народот незнае да го цени тоа што со свои пари го купувал, но би те запрашал, која е разликата меѓу двоспратните и обичните автобуси, ако досега имало тепачки и кршења, значи дека било какви автобуси да има пак ќе се случува (и уште еднаш, кога двоспратните ќе пристигнат и има зголемен број на инциденти на вториот кат можеме да зборуваме за последици, а ако сега го коментираме ќе се базира само на претпоставки)
Мислам дека потрошувачката на гориво ти е погрешна, затоа што еден од украинците кои коментираат на форумот има спомнато дека потрошувачката на ЛАЗ-от е пресметана без застанувања и без сообраќај, значи од точка А до точка Б и затоа е толку пониска од онаа на двоспратните. |
|||||||||||||||||||||||||
![]() |
|||||||||||||||||||||||||
UrbanFreak ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 28-Oct-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1732 |
![]() ![]() |
||||||||||||||||||||||||
Еве ги пресметките за кој говорев Ма. Ок не се 2,5 пати но сепак се за 50% поскапи по набавна цена/патник. Кај потрошувачката пак, она што понатаму и тоа како ќе не засега, пресметките се уште полоши.
|
|||||||||||||||||||||||||
אל תסתכל בקנקן, אלא במה שבתוכו
|
|||||||||||||||||||||||||
![]() |
|||||||||||||||||||||||||
Ma ![]() Groupie ![]() Joined: 04-Mar-2011 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 0 |
![]() ![]() |
||||||||||||||||||||||||
Имам и анализа еднаш направено и излегуваше дека цената на чинење на 1 автобус двокатен јутонг по патник беше 2,5 пати повисока од едноподните украински. Сето тоа се плаќа од наш џеб, и при тоа главнината на идната ЈСП флота ќе треба да ја сочинуваат овие автобуси. Колку е тоа рационално и ефикасно, оставам сам да процениш.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Не видов ништо сериозно од коментарот што го потврдува спротивното преку некакви дадени пресметки и анализи!- освен самопроценување.
|
|||||||||||||||||||||||||
![]() |
|||||||||||||||||||||||||
UrbanFreak ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 28-Oct-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1732 |
![]() ![]() |
||||||||||||||||||||||||
Добредојде на билд.мк medlence и одличен прв пост, и одлични фотки.
Сепак мислам дека превидуваш неколку работи кога ја споредуваш употребата на двокатните автобуси во Англија (Шефилд) и Скопје:
- Автобусите не се единствениот јавенпревоз воШефилд. Постои и т.н. Супертрем, врзија на ЛРТ чија што мрежа покрива 29 километри. Во Скопје единствениот јавен превоз се автобусите
- Скопските автобуси за разлика од шефилдскит имаат височина од 170цм на горниот спрат. Разликата 185-170 иако личи дека е мала (15цм) е клучна, бидејќи верувам дека 90% од популацијата е пониска од 185цм, а вероватно огромен процент е повисока од 170цм.
- Скопските автобуси поради „ретро“ дизајнот губат прилично голем празен простор кај возачот. Поради тоа наместо како кај англиските влезната врата е поместена поназад на сметка на 2 реда седишта и вероватно има капацитет за 5-8 места помал.
- Скопските улици (иако има огромен напредок со последниве акции на Коце
![]() - Англиските хулигани можеби се најголеми, но колку често има средношколски тепачки во автобусите, каменувања на автобуси? Колку усппешно се спроведува законот и се санкционираат вандализмите и уништувањата на автобусите? Во Скопје тепачки по автобусите има барем 3-4 пати годишно, каменувања почесто, а и баш ме интересира каква моќ би имал шоферот да санкционира бараби кои би го уништувале ентериерот на автобусот на вториот кат. Би ги легитимирал, затворил, би наплатил драконска казна?
Не дека неможе да се поработи на последниве 2 точки (улиците и санкционирањето) но сепак мислам дека за сиромашна држава како МК, ваквиот луксуз беше непотребен. Имам и анализа еднаш направено и излегуваше дека цената на чинење на 1 автобус двокатен јутонг по патник беше 2,5 пати повисока од едноподните украински. Сето тоа се плаќа од наш џеб, и при тоа главнината на идната ЈСП флота ќе треба да ја сочинуваат овие автобуси. Колку е тоа рационално и ефикасно, оставам сам да процениш. Edited by UrbanFreak - 22-Apr-2011 at 08:57 |
|||||||||||||||||||||||||
אל תסתכל בקנקן, אלא במה שבתוכו
|
|||||||||||||||||||||||||
![]() |
|||||||||||||||||||||||||
phenomenon ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 26-Oct-2010 Location: Kumanovo Online Status: Offline Posts: 2691 |
![]() ![]() |
||||||||||||||||||||||||
Можеби Англичаните се најголемите хулигани, но законот таму е немилосрден. Таму и за обид за самоубиство се оди во затвор.
Те молам, ако можеш сликај ги улиците во Шефилд, да го видиме квалитетот на асфалтот и да го споредиме со Скопје. |
|||||||||||||||||||||||||
開始されていないだけの戦いが失われ、
|
|||||||||||||||||||||||||
![]() |
|||||||||||||||||||||||||
medlence ![]() Newbiе ![]() ![]() Joined: 12-Mar-2011 Location: UK Online Status: Offline Posts: 0 |
![]() ![]() |
||||||||||||||||||||||||
Од поодамна го следам форумов и би сакал да ве поздравам сите форумџии за квалитетното покривање на скоро сите проекти во Македонија. Оваа нишка ми е посебно интересна затоа што во моментов живеам во Англија и сум доста импресиониран од двоспратните автобуси и нивната примена во градскиот сообраќај. Мене ми е баш интересно како толку брзо некои од вас дојдовте до заклучоци за тоа како би се користеле автобусите, кој ќе се качувал горе кој немало, пред и да бидат воопшто пуштени во сообраќај, и секое напаѓање во таа насока мислам дека воопшто не е издржано туку е само лаичка критика. Исто така повеќепати прочитав како се споредува Скопје со Лондон (8 милиони жители) или пак Берлин (3.5) и нивните двоспратни автобуси, што нема никаква смисла. Мислам дека е многу порелевантно кога се прави споредба да се споредува со градови кои се приближна големина на Скопје, затоа решив да постирам малку информација за градскиот превоз во Шефилд(650.000 жители). Значи во Англија воопшто еден од најпознатите модели на двоспратни автобуси е Volvo B7TL и неговиот наследник B9TL. Во Шефилд има две компании за градски превоз: Stagecoach i First. First единствено користи двоспратни автобуси, еве ви слика: ![]() Ќе се задржам само на двоспратните, во Англија освен тие во Лондон сите автобуси имаат само по една врата, и само едни скали за вториот кат, овој модел е исто така 10 метарски, има 67 седишта, висината горе му е 185цм. Повеќето патници купуваат билет од возачот, скалите се веднаш позади возачот, а спроти нив е климата, така да во првата половина од автобусот неможе да се седи или пак стои. ![]() ![]() ![]() Се извинувам за квалитетот на сликите но кога имам можност ќе пуштам подобри слики.
Јас не сум забележал абсолутно никаква разлика во возењето на двоспратните и обичните автобуси, повеќе би рекол дека можеби заради недоволната обученост на возачите и нивната претпазливост да возат побавно, но како што реков уште не видени и непробани не би требало барем за вакви работи да критикуваме.
Edited by medlence - 22-Apr-2011 at 01:45 |
|||||||||||||||||||||||||
![]() |
|||||||||||||||||||||||||
phenomenon ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 26-Oct-2010 Location: Kumanovo Online Status: Offline Posts: 2691 |
![]() ![]() |
||||||||||||||||||||||||
Да се бара од некој од одговорните за да објасни како со новите автобуси, капацитетот на ЈСП се намалил за 40%, е исто како од Болдрик (Црна Змија) да се бара да ја објасни теоријата на суперструни.
Патем, не е за 40%, туку е и за повеќе, а еве и зошто и како: - мал капацитет на долната платформа - неудобна и непривлечна горна платформа (неудобна поради нискиот таван и луѓето со реума,артритис и други здравствени проблеми, кои треба да се качуваат и симнуваат по скалилата; непривлечна поради средношколските банди и останати деликвенти кои ќе се возат горе и ќе прават доста проблеми) - излез само на една врата - поголемо задржување на автобуската постојка, за да може да се симнат и оние од горниот кат - помала стартна брзина поради поголемата тежина при тргнувањето од автобуските постојки и од семафорите - исто така, поради поголемата тежина, а заради поголема безбедност, возачот е принуден да вози со помала брзина при свртување на кривини, при заобиколување и претекнување на возила - подолго време на возење на линиите во однос на постоечките автобуси, поради горенаведените причини. Сега после ова, наместо промоција на јавниот превоз, следува негова дискредитација. |
|||||||||||||||||||||||||
開始されていないだけの戦いが失われ、
|
|||||||||||||||||||||||||
![]() |
|||||||||||||||||||||||||
mirakuliks ![]() Senior Member ![]() Joined: 06-Feb-2010 Location: New York Online Status: Offline Posts: 831 |
![]() ![]() |
||||||||||||||||||||||||
Prvo moram da naglasam deka vo mojot posleden post kluchniot zbor beshe EFIKASNOST a ne samo kapacitet. Pod efikasnost se podrazbiraat obem na patnici koi mozhe da gi opsluzhi vozilot, potroshuvachkata na gorivo pri standardni uslovi na rabota, cena za popravki, redovno odrzhuvanje, drigu potroshen materijal i rezervni delovi, nabavna cena i sigurno ushte nekoi drigu stavki. Kvalitetot ne go vbrojuvam bidejki kvalitetot ne sekogash mozhe tochno da se proceni, ima i prominentni proizvediteli so loshi serii i ponepoznati proizvoditeli so dobri serii.
Vtora rabota koga venje nekoi se fakjaat za komforot kako za posledna slamka, samo da ve potsetam deka so namaluvanje na kapaciteotot na voziloto koe i ponatamu opsluzhuva ist broj na patnici komforot se namaluva. Ili selsski kazhano shto deka ima povekje sedishto koga site se kako sardini, od tie site patnici napolovinata sigurno pomilo bi im bilo da poamli da se shansite da se najde mesto za sedenje za smetka da mozhe da se stoi pokomforno vo avtobusot. Inaku bidejki i vednash da pochen da se gradi LRT mrezha vo naredni nekolku godini nema da stane funkcionalna a so dadenata flota na avtobusi na JSP kje mu se namali kapacitetot kje treba definitivno da napravi promena vo vozniot red kade vo shpicovite avtobusite na poprometnite linii kje gi ima vo pokratki intervali. |
|||||||||||||||||||||||||
![]() |
|||||||||||||||||||||||||
Ma ![]() Groupie ![]() Joined: 04-Mar-2011 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 0 |
![]() ![]() |
||||||||||||||||||||||||
UrbanFreak
![]() Senior Member Ми се чини во тој период беше и разрешен поранешниот директор на ЈСП. Да не искочи политикантски постов но мора институциите да се почитуваат една со друга, без разлика каква и чива власт се. Бројот на патници е број на патници, капацитет е капацитет и тука нема игра со бројки. Сега како работодавец на васта (плаќач на даноци) барам некој од одговорните да објасни како после оволкава инвестиција, капацитетот на ЈСП ќе се намали за 40%?
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Од многуте весели математики и изјави / по вокација правник /, како што велиш на поранешниот директор на ЈСП, затоа истиот со своето директорување завршило како поранешено.Мислам дека човекот не е крив.
|
|||||||||||||||||||||||||
![]() |
|||||||||||||||||||||||||
UrbanFreak ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 28-Oct-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1732 |
![]() ![]() |
||||||||||||||||||||||||
Во право си но за жал никој не ги праша ЈСП. Уште од почетоков на оваа лудорија „ретро автобуси“ голем дел од членовитена билд ги спомнуваа своите сомнежи околу капацитетот и ефикасноста на идејата. За жал и н почетокот кога требаше само 50 автобуси, и после кога се зголеми бројот на 100 па 200 ретро автобуси, цело време политичарите ја водеа пресметката не ЈСП. Ми се чини во тој период беше и разрешен поранешниот директор на ЈСП. Да не искочи политикантски постов но мора институциите да се почитуваат една со друга, без разлика каква и чива власт се. Бројот на патници е број на патници, капацитет е капацитет и тука нема игра со бројки. Сега како работодавец на васта (плаќач на даноци) барам некој од одговорните да објасни како после оволкава инвестиција, капацитетот на ЈСП ќе се намали за 40%?
|
|||||||||||||||||||||||||
אל תסתכל בקנקן, אלא במה שבתוכו
|
|||||||||||||||||||||||||
![]() |
|||||||||||||||||||||||||
N23 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 03-Feb-2011 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2159 |
![]() ![]() |
||||||||||||||||||||||||
![]() Мојот коментар не беше наменет за твојот, ама очигледно времето ги поклопило, коа пишував твојот не беше постиран. ![]() |
|||||||||||||||||||||||||
![]() |
|||||||||||||||||||||||||
Supervisor ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 28-Jan-2008 Location: skopje Online Status: Offline Posts: 1220 |
![]() ![]() |
||||||||||||||||||||||||
![]() Значи вака прво јас зборувам за прастарите автобуси за кои се пишува во текстот а не за "поновите" Саноси од 1997. За нив беше кажано ама зборот е за оние што се пред распаѓање. |
|||||||||||||||||||||||||
NewYork-London-Paris-Moscow-Tokyo-Skopje
|
|||||||||||||||||||||||||
![]() |
|||||||||||||||||||||||||
N23 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 03-Feb-2011 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2159 |
![]() ![]() |
||||||||||||||||||||||||
Колку што ме држи памтењето, од ЈСП уште пред нарачката рекоа дека ќе останат на улиците оние поновите саноси, од 97/98, така да постарите крнтии скоро со сигурност ќе се ичистат. Наравно, не е охрабрувачко тоа што постарите автобуси нема да ги гледаме, затоа што и понатаму дел од возниот парк ќе останат и 13-годишните автобуси. Моментот секако е нарачката на само 4 зглобни автобуси и ако се знае дека има само уште еден зглобен од поновите саноси, ондак со 5 зглобни не верувам дека нормално ќе функционира превозот. Единствен спас од овој хаос е да се пуштаа два автобуси напоредно еден позади друг од истата линија и да качуваат патници на секоја втора станица, што би било смешно, ама само така би се избегнале неподносливите гужви.
|
|||||||||||||||||||||||||
![]() |
|||||||||||||||||||||||||
Supervisor ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 28-Jan-2008 Location: skopje Online Status: Offline Posts: 1220 |
![]() ![]() |
||||||||||||||||||||||||
"Од ЈСП велат дека старите автобуси барем во наредните три години нема да се исфрлат од употреба бидејќи двокатните возила нема да можат да ги опслужат постојаните корисници на јавниот автобуски превоз."
Чекај овие од ЈСП дали се нормални??? Па кога се купуваше требаше да си прават рачуници колки има треба почнувајќи од автобуси+број на седишта. Стварно не се нормални друга работа е што лажеа дека истите веднаш по пристигањето на новите ќе одеа во продажба на старо железо. Срамота е ова!!! |
|||||||||||||||||||||||||
NewYork-London-Paris-Moscow-Tokyo-Skopje
|
|||||||||||||||||||||||||
![]() |
|||||||||||||||||||||||||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
||||||||||||||||||||||||
И никој овде не се обидува да прави споредба на квалитет на двокатните со крнтиите, туку споредбата многу логично треба да биде другите современи автобуси, пред се оние кои се стандард во Европа. А за квалитетот на јавниот превоз, бројот на седишта во едно возило е прилично занемарлив фактор во однос на редица други, многу побитни параметри. Како што спомнав претходно (а не знам зошто толку лесно си го изигнорирал, не се работи за субјективно гледиште, туку за неоспорни факти), апсолутно доминантни модели на градски автобуси во Европа се и остануваат да бидат: - 12-метарски едноделни со ~30 седишта и ~100 вкупен капацитет - 18-метарски зглобни со ~45 седишта и ~170 вкупен капацитет а во никој случај не се: - 10-метарски ретро двокатни со 60 седишта и вкупен капацитет за 80 патници И сега токму ние со толку елементарни проблеми во јавниот превоз и со толку ограничени финансии, се најдовме најпаметни да воведуваме нови стандарди на удобност?!? Мислам стварно... да бидеме малку посериозни. Ах барем да беше капацитетот единствен проблем на двокатниве ретро кинези... Ама ја немаме ни таа утеха.
![]() @ Fossil Искрено ти се восхитувам на позитивноста и како можеш на речиси секоја глупост на токмаците кои ги трошат народните пари, да одговориш со добра воља и оптимизам. Сепак, таквиот пристап не води никаде, само го потхранува штетното однесување. Еве комплетно сум на иста линија со тебе дека јавниот превоз треба да се развива и во нов правец. Апсолутен поборник сум на ЛРТ мрежа. Но што во меѓувреме (а и потоа)? Зарем не е битно дали сме купиле 200 нормални, пред се максимално економични и практични автобуси или 200 ретро-двокатни автобуси за правење шоу? Капацитетот не бил толку важен?!? Немам коментар... За важноста на брзината апсолутно ќе се сложам, ама како стојат на тоа поле двокатните? За наводниот совршен комфор на двокатните (со неадекватен капацитет, со ниски плафони, незгодни скали... или пак совршено комфорно ќе им биде на оне што ќе седат на седиштата на преклоп или тоа напиканото седиште под клима уредот...), нема да коментирам, само ќе потсетам (по 1000-ти пат) дека по обичај кај нас се мешаат приоритетите. Трагикомично е една сиромашна држава, со главен град во кој не се решени најосновните потреби на јавниот превоз, одеднаш да ги прескокне очигледните проблеми и да инвестира во наводен висок комфор, за кој барем на хартија можат да ни позавидат и далеку побогати од нас... ама ете тие побогатите се изгледа „глупави“ па малку потешко се впуштаат во измислување на топла вода. За такви изуми редовни пронаоѓачи станавме ние. Епа за таквиот ум ќе платиме висока цена и нема да се развиваме ни приближно на начин и со темпо какви што ни се потребни ![]() Edited by Cloverstack - 20-Apr-2011 at 22:27 |
|||||||||||||||||||||||||
![]() |
|||||||||||||||||||||||||
FoSsiL ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Mar-2009 Location: Аеродром Online Status: Offline Posts: 4699 |
![]() ![]() |
||||||||||||||||||||||||
Мислам дека ова е тендерот за 15-те панорамски двокатни автобуси.
http://euroalert.net/en/contracts.aspx?idl=1104340
Edited by FoSsiL - 20-Apr-2011 at 20:15 |
|||||||||||||||||||||||||
Македонија - Земја на чудата!
|
|||||||||||||||||||||||||
![]() |
|||||||||||||||||||||||||
Тркало ![]() Senior Member ![]() Joined: 31-Dec-2010 Location: Охрид Online Status: Offline Posts: 1179 |
![]() ![]() |
||||||||||||||||||||||||
Да не користам потежок збор за возилово,само ќе речам еден куп железо.По сликите од Кловер ,внатре на изглед делуват и потесно од меѓуградски автобус (можам да замислам како е во најголемите гужви сабајле и попладне).Комбинирано со пензионерите кои оделе на втор спрат(WTF?) ,а порано нели не можеа да се качат и на обичен автобус - прав циркус.
*Капацитетот е мизерен ,со оглед дека е двоспратен,ама па неговата чудна должина е најверојатно одговор на тој феномен.(Стандарден автобус е со 12.00 метри должина,2.50/2.55 метри ширина и се надвор од овие граници е друга категорија). *Моторот е еден од најнеекономичните,најголем дел од американските фирми ги користат овие мотори и дел од тие кои не се главни во автоиндустријата. *Исто чудно е немањето официјални податоци од ЈСП(не е ни чудно од нив),ама па и на интернет е страшно тешко да се најдат податоци на оваа 'компанија' која произведувала не знам колку возила годишно ![]() ![]() Во секој случај,како последен логичен обид за спасување на ситуацијата,би требало нашава Влада да побараат промена на договорот во смисла зглобни автобуси на местото на овие чуда.Доволно се 10-тина,чисто онака ради заљубениците во тој ретро стил. |
|||||||||||||||||||||||||
![]() |
|||||||||||||||||||||||||
OCB ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 03-Feb-2011 Location: 54 Online Status: Offline Posts: 921 |
![]() ![]() |
||||||||||||||||||||||||
Очигледно во оваа анализа не се земени в предвид украинските автобуси кои се со капацитет од 8,704 патници (80 единечни х 100 + 4 зглобни х 176). Исто така се претпоставувало дека ќе бидат нарачани 300 кинески а не 200 како што е сегашната ситуација. Значи капацитетот на кинеските ќе биде 16,000 (200 х 80). Конечниот капацитет на сите нови автгобуси заедно ќе изнесува 24,704. Доколку капацитетот на старите единечни е навистина 100 а оној на зглобните 200, се доаѓа до заклучок дека со новите автобуси вкупниот капацитет на ЈСП ќе се намали за 45%. Сепак мора да се напомене дека за оваа анализа да биде прецизна мора да се земе в предвид колку од вкупниот број на автобуси сообраќаат на дневна основа како и вкупен број на патници дневно. Како и да е со 45% (или над 20,000 седишта) помал капацитет ЈСП не може да тврди дека ќе го замени целиот возен парк. Станува повеќе од јасно дека старите автобуси ќе ги гледаме и по 2013. |
|||||||||||||||||||||||||
![]() |
|||||||||||||||||||||||||
Tuvok ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Aug-2010 Online Status: Offline Posts: 173 |
![]() ![]() |
||||||||||||||||||||||||
![]() Да проблемот и тоа како е поопширен. Еве за почеток нели би било добро ан булеварите со 3 ленти третата да биде за автобуси. Така многу побрзо ќе се движат автобусите и транспортот ќе биде поефикасен. Но за да функционира тоа треба третата ленат навистина да биде чиста а тоа подразбира и да се забрани паркирање на тротоарите како не би се се случувало колите да пречат во третата лента. Навистина се е поврзано и ваквите работи се решаваат со подолгорочна стратегија која за жал кај нас порано кога требало да ја има ја немало а ја нема ни сега. |
|||||||||||||||||||||||||
![]() |
|||||||||||||||||||||||||
FoSsiL ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Mar-2009 Location: Аеродром Online Status: Offline Posts: 4699 |
![]() ![]() |
||||||||||||||||||||||||
Проблемот кај нас е тоа што Скопје има само автобуски превоз кој не е доволен. Проблемот е многу поопширен. Кога би се изградила ЛРТ мрежа, ситуацијата би била многу поинаква.
Сакам да кажам дека ние можеме да имаме и автобуси од по 20 метри кои ќе собираат и по 200-250 патници и да имаме 500 од нив. Нема да се реши проблемот. Напротив би се создала поголема гужва, ако не во самите автобуси, тогаш на сообраќајниците. Ова со бројкиве така ги лупнав, фигуративно. Значи проблемот е многу голем. И се однесува на организарањето на целупкупниот јавен превоз во Скопје, сегашен и иден. Двокатните автобуси како такви не се лоши, но сепак се несоодветни и недоволни за јавниот превоз во Скопје. Но верувајте и да се набавеа 200 дупли автобуси дали од ЛАЗ, дали од некој друг производител, проблемот ќе останеше и немаше да се реши. И по мое мислење, капацитетот не е толку важен, колку што е брзината на патувањето од едно до друго место. А од друга па се е поврзано, капацитетот ќе зависи дали ќе се качам во некој автобус или ќе го чекам следниот. Исто така, гужвата во сообраќајот, менувањето на автобуси, чекање на истите и чекање на станици додека собира патници, итн. итн.... Но пак кога ќе се земе во предвид комфорот на двокатните, тогаш може да се рече дека вредат, но тоа би идело заедно со претходно добро организиран јавен превоз. |
|||||||||||||||||||||||||
Македонија - Земја на чудата!
|
|||||||||||||||||||||||||
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 3637383940 90> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |