build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Железници
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Железници (општо)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 3637383940 69>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
axel View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 08-Dec-2009
Location: kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 3654
  Quote axel Quote  Post ReplyReply #741 Posted: 03-Mar-2011 at 21:46

Возовите повторно сообраќаат

Наташа Стојановска Коментари (0)   
03.03.2011 21:21
Архива

 

По час и половина прекин во железничкиот сообраќај на одредени релации, возовите повторно сообраќаат.

Железничарите од инфраструктура од како добија ветување од раководството дека јануарската плата ке ја добијат утре решија да ги пуштат возовите да сообраќаат на релациите каде што имаше прекини.

Претседателите на синдикатите Маријан Ристевски и Драган Арсовски во изјава за А1 објаснија дека станува збор за спонтано организирање на вработените, поради огромниот револт бидејќи им доцни платата.

Синдикалците за утре најавија прес конференција, но исто така потенцираа и дека доколку јануарската плата не биде исплатена во текот на утрешниот ден во тој случај синдикалците ке започнат легална постапка за организирање на штрајк, особено револтирани од фактот што во изминатите две години платата во железницата континуирано доцни, а за да ја земат постојано се сопираат возовите.

Вечерашното сопирање на возовите, беше потврдено и од директорот на македонски железници - инфраструктура Бесирд Беари кој исто така вети дека платата ке биде исплатена утре.

http://www.time.mk/read/5718ce4e66/4e24970fa5/index.html
Back to Top
axel View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 08-Dec-2009
Location: kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 3654
  Quote axel Quote  Post ReplyReply #742 Posted: 02-Mar-2011 at 16:09
Превезени патници и стоки во четвртото тримесечје од 2010 година

Според податоците на Државниот завод за статистика, во четвртото тримесечје од 2010 година, во патниот патнички превоз бројот на превезените патници изнесува 3 775 000, во железничкиот превоз 389 000, во градско-приградскиот превоз 18 492 000, додека бројот на превезените патници во воздухопловниот превоз изнесува 166 888.

Во истиот период, споредено со четвртото тримесечје од 2009 година, количеството на превезената стока во товарниот патен превоз е намалено за 25.5%, во железничкиот превоз за 10.5%, додека во воздухопловниот превоз е зголемено за 6.8%.

http://www.stat.gov.mk/statistiki.asp?ss=14.01&rbs=1
Back to Top
N23 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2159
  Quote N23 Quote  Post ReplyReply #743 Posted: 02-Mar-2011 at 14:02
Им фали слика од Горбачов на новата веб страна.
Back to Top
Goce View Drop Down
Newbiе
Newbiе
Avatar

Joined: 20-Dec-2010
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote Goce Quote  Post ReplyReply #744 Posted: 02-Mar-2011 at 06:43
Дали некој има информации дали ќе се реновира пералната во депо бидеќи тоа не би требало да е голема инвестиција а би значело многу за надворешниот изглед на вагоните и локомотивите!!!!
Back to Top
Tuvok View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 173
  Quote Tuvok Quote  Post ReplyReply #745 Posted: 02-Mar-2011 at 04:13
И англиска верзија да има нема да е лошо
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5424
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #746 Posted: 01-Mar-2011 at 23:28
Јасно де, јас друго сакав да укажам, таква адреса не е лесна за запомнување, во време кога сите се стремат да имаат catchy, а ако не catchy, барем кратки адреси.

Edited by гитардемон - 01-Mar-2011 at 23:30
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
Danielbtmk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Jan-2010
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 693
  Quote Danielbtmk Quote  Post ReplyReply #747 Posted: 01-Mar-2011 at 23:02
Originally posted by гитардемон

Реално, mz.com.mk е совршена адреса, и се надевам ќе се префрлат на таа.

mz.com.mk е на Македонски железници Инфраструктура а www.mztransportad.com.mk на Македонски железници Транспорт.
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5424
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #748 Posted: 01-Mar-2011 at 21:44
Ај може го прашале за авторски права (not!). Туку можеле да изберат посреќна адреса. Ова е цел реферат. Кога веќе решиле и „транспорт“ да стои во адресата, не морало и АД!

Реално, mz.com.mk е совршена адреса, и се надевам ќе се префрлат на таа.

Edited by гитардемон - 01-Mar-2011 at 21:45
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #749 Posted: 01-Mar-2011 at 21:32
slikata im e kradena. Kaj nas ja ima postirano stratus http://www.build.mk/forum/forum_posts.asp?TID=531&PID=76616#76616 od devianart. I ja svrtile ogledalo.
Back to Top
BullDoG View Drop Down
Groupie
Groupie


Joined: 14-Oct-2010
Online Status: Offline
Posts: 86
  Quote BullDoG Quote  Post ReplyReply #750 Posted: 01-Mar-2011 at 21:12
Prekrasna strana, sekoja cest !!!ApplauseApplauseApplause
Back to Top
my Macedonia View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Oct-2008
Location: 🇲🇰🇨🇭
Online Status: Offline
Posts: 4094
  Quote my Macedonia Quote  Post ReplyReply #751 Posted: 01-Mar-2011 at 20:46
Super napravenoCheersApplause
Back to Top
Danielbtmk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Jan-2010
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 693
  Quote Danielbtmk Quote  Post ReplyReply #752 Posted: 01-Mar-2011 at 20:31
Официјално денеска по долго чекање е пуштена новата страна на Македонски Железници
 http://www.mztransportad.com.mk/ Applause

Edited by Danielbtmk - 01-Mar-2011 at 20:32
Back to Top
axel View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 08-Dec-2009
Location: kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 3654
  Quote axel Quote  Post ReplyReply #753 Posted: 01-Mar-2011 at 16:05

Незадоволство

Железничарите најавија штрајк за 24 март

01.03.2011, 14:46

Вработените во железницата денеска најавија дека на 24-ти овој месец ќе организираат штрајк поради немање одговор на нивните барања доставени до генералниот директор и Министерството за транспорт и врски.

Тие бараат зголемување на плата согласно порастот на животните трошоци, учество во изработката на Колективниот договор и систематизацијата и информации за моменталната состојба во МЖ Транспорт АД Скопје.


http://www.utrinski.com.mk/?ItemID=4BFDB88120753149A01CC345F6809613
Back to Top
Danielbtmk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Jan-2010
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 693
  Quote Danielbtmk Quote  Post ReplyReply #754 Posted: 18-Feb-2011 at 14:40

Железницата се реновира

Современа железница по европски терк. Вака во наредните 5 години е зацртан планот на Македонски железници кои моментно работат на реновирање на вагоните и купеата во фабриката за шински возила во Велес, но најавуваат осовременување од повисоко ниво. „Не сум задоволен од овој начин на реновирање и од тие причини во наредниот период вагоните ќе ги реновираме, ќе се изгуби купе просторот, ќе бидат океански отворен тип со модерно осветлување и климатизација” - вели директорот на Македонски железници Оливер Деркоски.

Во следните 5 години предвидено е да се набават пет моторни гарнитури, 3 дизел моторни и 2 електомоторни гарнитури за патничкиот превоз во Македонија, како и реконструкција на 30-тина патнички вагони. Наскоро се очекуваат погодности во локалниот железнички сообраќај.

„Моја идеја и желба е заедно со градоначалниците на Прилеп и Битола да воспоставиме постојана дневна линија Прилеп-Битола поради постојаната дневна миграција од 2000-3000 луѓе меѓу овие градови” - вели Деркоски.

Најавеното реновирање на железницата треба да се изведе со средства од Светска банка, со што треба да се исполнат стандардите кои важат во Европската Унија за железнички сообраќај.

Извор: Канал77
Back to Top
BullDoG View Drop Down
Groupie
Groupie


Joined: 14-Oct-2010
Online Status: Offline
Posts: 86
  Quote BullDoG Quote  Post ReplyReply #755 Posted: 12-Feb-2011 at 17:43
Ovie vagoni sto bea vo reportazata na kanal 5 da ne se od Pelagonija express ili se sosem drugi??Smile
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #756 Posted: 11-Feb-2011 at 21:35
Ова мене ме потсеќа на Ставропол, „Ревизор“, Гогољ, мислам дека се` е објаснето со ова
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #757 Posted: 11-Feb-2011 at 21:14
Бизнисмени во воз до Битола и назад до Скопје

И видео веста

Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5424
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #758 Posted: 10-Feb-2011 at 21:35
Eве нешто повеќе:

И Македонија ќе има европска железница
ЧЕТВРТОК, 10 ФЕВРУАРИ 2011 18:09



Современа железница по европски терк. Вака во наредните 5 години е зацртан планот на Македонски железници кои беа домаќини и со посебен реновиран вагон ги донесоа стопанствениците од Скопје и регионот во Битола. Моментно железницата работи на реновирање на вагоните и купеата во фабриката за шински возила во Велес, но најавуваат осовременување од повисоко ниво.



„Не сум задоволен од овој начин на реновирање и од тие причини во наредниот период вагоните ќе ги реновираме, ќе се изгуби купе просторот, ќе бидат океански отворен тип со модерно осветлување и климатизација" вели директорот на Македонски железници Оливер Деркоски.



Во следните 5 години предвидено е да се набават пет моторни гарнитури, 3 дизел моторни и 2 електомоторни гарнитури за патничкиот превоз во Македонија, како и реконструкција на 30-тина патнички вагони. За товарниот сообраќај предвидена е набавка на 3 локомотиви со поголема моќност. Наскоро се очекуваат погодности во локалниот железнички сообраќај.



„Моја идеја и желба е заедно со градоначалниците на Прилеп и Битола да воспоставиме постојана дневна линија Прилеп-Битола поради постојаната дневна миграција од 2000-3000 луѓе меѓу овие градови" вели Деркоски.

Освен за индивидуалните патувања, стопанствениците посебно ја нагласија потребата од железничкиот сообраќај во регионот, за подобар проток на стоки.



„Дојдовме со воз за да упатиме јасна порака дека после токлу години треба да се вложи во железничката инфраструктура и да се поврзи државата преку пругата со Грција" вели претседателот на Стопанската комора на Македонија Бранко Азески.



Стопанствениците од Битола упатија порака, покрај предвидените средства од Светска банка за реконструкција на железницата, Владата да пренамени дел од буџетот предвиден за патната инфраструктура во железничкиот сообраќај во земјава.


http://tera.mk/index.php?option=com_content&task=view&id=31626&Itemid=106
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #759 Posted: 10-Feb-2011 at 19:28
Кушет вагоните воопшто не се поволни за патување во зима. Во оние во кои јас сум се возел нема парно греење во ходникот, туку само во купеата, па така и да има парно тоа не се чувствува. Инаку доста често се случува во некој од патничките возови да не работи парното во некој од вагоните, за среќа, при многу студено време патуваат помалку патници, па може да се преместите во друг вагон, што не е случај доколку патувате со автобус без парно.
Back to Top
stratus View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Aug-2010
Location: Bitola/Skopje
Online Status: Offline
Posts: 755
  Quote stratus Quote  Post ReplyReply #760 Posted: 10-Feb-2011 at 18:30
И јас го имав истото искуство без греење со пелагонија експрес пред околу една недела. Немаше парно во еден од сините вагони со кревети на спуштање што се (не им ја знам ознаката), па кондутерот не премести во другиот вагон. Но како и да е чистотата беше на одлично ниво, како и кодексот на однесување на кондуктерот, а послужија и топло кафе.
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 3637383940 69>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.410 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.