![]() |
![]() |
![]() |
Од регионот (општо) |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 3637383940 69> |
Author | |
Delyno ![]() Newbiе ![]() Joined: 15-Mar-2012 Online Status: Offline Posts: 0 |
![]() ![]() |
патот е Русе - Свиленград, зошто завршува во Карџали?
![]() Инаку одлична работа, Андреj! ![]() Edited by Delyno - 30-Sep-2012 at 00:01 |
|
![]() |
|
ovaj_stariov ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 02-May-2008 Location: Prilep Online Status: Offline Posts: 1321 |
![]() ![]() |
За последниот проект мислам дека сеуште не е ништо дефинитивно,засега е по скоро само идеја според мене.
http://www.trud.bg/Article.asp?ArticleId=1556778 |
|
build.mk, гради форумска историја
|
|
![]() |
|
Andrej_LJ ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
![]() ![]() |
9) Автопат Марица (Пловдив - Свиленград) А3 Е80. Делница Првомај-Хасково-Харманли (Лотови 1 и 2):
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Приоритети 2013 и 2014-2020: Инаку деновиве излезе официјална карта со приоритетите во сферата на автопатите за периодот до крајот на 2013 година, кога освен со започнување на 3 нови делници од над 100 километри, се предвидува почеток на опсежно проектирање на нови автопати и експресни патишта. Патиштата се проектираат сега, за кон 2014 да се започне со нивната реализација. Оваа карта воедно ги претставува приоритетите на Бугарија до 2020 година. Она што може посебно да не радува е дека еден од нив е и автопат до македонската граница и тоа како дел од автопатот Рила. Трасата е Ѓуешево - Ќустендил - Дупница, а не Ќустендил-Перник. ![]() плаво - во изградба во текот на 2013 црвено - проектирање во 2013, изградба 2014-2020. Автопат север-југ (Русе-СТара Загора-Хасково), Коридор 9 Е85. Изградба преку концесија на Катар Еве една моја карта, на која е напишан и експресниот пат по коридорот 9, во ансока север-југ од Русе до Хасково преку Стара Загора и треба да го опслужува транзитот помеѓу Турција на една страна и Романија, Украина и Русија на друга. Автопатот ќе биде даден под концесија на Катар за што веќе се склучени договорите и тече проектирањето. Инвестицијата се проценува на 1,5-2 милјарди евра. ![]() Темно плаво - сигурни автопати и експресни патишта во изградба 2014-2020 Светло плаво - експресниот пат Русе-Ст. Загора-Хасково даден на концесија на Катар Edited by Andrej_LJ - 29-Sep-2012 at 14:46 |
|
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
|
![]() |
|
Andrej_LJ ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
![]() ![]() |
4) Автопат Хемус (Софија-Варна) А2 Е79 Е772. Делница Софиска обиколница - гара Јана:
![]() ![]() 8) Автопат Тракија (Софија-Бургас) А1 Е80 Е773. Делница Јамбол-исток - Карнобат (Лот 4б): ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Edited by Andrej_LJ - 29-Sep-2012 at 14:33 |
|
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
|
![]() |
|
Andrej_LJ ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
![]() ![]() |
2) Автопат Струма (Софија - Солун), А6 Е79. Делница Сандански - ГП Кулата (GR) (Лот 4):
![]() ![]() ![]() Инаку автопатот Струма е најголемиот приоритет за владата на Бугарија, затоа што патот носи навистина огромно количество на сообраќај, кој далеку го надминува капацитетот на магистралниот пат. ЕВе како изгледа за време на викенди или празници: ![]() ![]() ![]() Edited by Andrej_LJ - 29-Sep-2012 at 14:29 |
|
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
|
![]() |
|
Andrej_LJ ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Тука се гради вијадука, за којшто моментално се леат основите: ![]() А веќе на некои места е ставен и првиот слој асфалт: ![]() |
|
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
|
![]() |
|
Andrej_LJ ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
![]() ![]() |
Ќе се надоврзам подоцна на претходната дискусија, но најпрво еден поопширен апдејт за изградбата на автопатите и експресните патишта во Бугарија.
![]() Зелено-изградено Црвено-во изградба Љиљаково-тендерски процедури, во изградба од 2013 1) Автопат Струма (Софија-Солун), А6 Е79. Делнца Долна Диканја-Дупница (Лот 1) Изградбата започна пред нецела година и напредокот е феноменален: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Edited by Andrej_LJ - 29-Sep-2012 at 14:21 |
|
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
|
![]() |
|
TIM ![]() Newbiе ![]() ![]() Joined: 11-Aug-2012 Location: Debar Online Status: Offline Posts: 0 |
![]() ![]() |
Dobro, mislam samo po logika ako rasmisluvame da patuvame od Skopje vo Tirana (kako turist pa zosto da ne i transport na stoka) sekako deka po ekonomicno ke ni ide da patuvame preku Debar, dokolku prema Kicevo, posto i po kilometarska i vremenska dolzina ke ni ide pobrzo i poekonomicno. Na primer Skopje-Debar ke ni kosta 2 casa, a Debar-Tirana so noviot pat za 75 km ke treba 1 cas (potvrdeno). Znaci Skopje-Tirana za 3 casa.
|
|
![]() |
|
Blagoevgrad ![]() Newbiе ![]() Joined: 19-Apr-2009 Location: Горна Джумая Online Status: Offline Posts: 0 |
![]() ![]() |
Сепак истина е дека етничките албанци географски и културно се многу по-близо до Албания и Косово, отколку до Бугария. Па и затоа одат на море во Албания, прават бизнис со Албания и т.н., во многу по-голема степен отколку др. грагяни на Македония. Яз така сум слушал. А македонци во Бугария ке студират и во иднина, макар и сега да им се намалува бройот. Особено со зближуванье на двете земи и подобруване на транспортните врски. |
|
![]() |
|
gjoko ![]() Senior Member ![]() Joined: 18-Jun-2011 Location: kicevo Online Status: Offline Posts: 6554 |
![]() ![]() |
исто и министрите во владата на РМ од етничко албанско потекло ја застапуваат оваа варијанта.вероватно има некој усмен договор со колегите од Албанија да се турка оваа варијанта.незначи и дека е подобра или полоша варијанта,или дека има или нема некои задни намери.за све треба да се разговара и да се дебатира.заклучоците нормално одат на крај и тие ќе бидат ценети од народот и експертите
|
|
![]() |
|
pbanks ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
![]() ![]() |
![]() Нема логика да се прават такви паралели. Бошков мост е еден проблем (кој може да го дискутираме) ова е друг. Што се однесува до економските импликации за Дебар. Арберскиот пат сам по себе му отвара перспективи за развој. Сепак се движиме кон отворени граници и економскиот развој не треба да се гледа исклучиво низ призма на гравитација кон главниот центар во државните граници туку и регионално. Односно линкот со Драч и Тирана сам по себе треба да донесе импулс и за Дебар. Еве да земеме европски пример (иако од многу поголема земја/земји), Фрајбург сигурно повеќе гравитира кон Страсбур и Базел отколку кон незнам кон Минхен а да не зборам кон Берлин или Хамбург. Но најбитно е дека автопатски коридор (и евентуална комерцијализација и индустријализација која оди со него) не се единствени начини еден регион економски да напредува. Напротив, дебарскиот крај треба повеќе да типува токму на тие природни убавини со кои располага и потенцијалите кои ги нуди едно такво окружување. |
|
![]() |
|
TIM ![]() Newbiе ![]() ![]() Joined: 11-Aug-2012 Location: Debar Online Status: Offline Posts: 0 |
![]() ![]() |
vo pravo si za poddrzuvanje na prirodnite ubavini na ovie kraista, no koga veke kaj Boskov most se gradi hidrocentrala, ovoj pat bi zel zamo 2% od katastrofata sto mu se zakanuva na ovoj region , a gledajte sto se slucuva istotaka so Debar vo ekonomski aspekt- eden od najsiromasnite vo MK. Pa i po km e poekonomska varianta i ne treba da se zaborava deka Debar bil eden od najznaqcajnite gradovi vo minatoto pa zasluzuva da se slucuva nesto vo ovoj grad. |
|
![]() |
|
pbanks ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
![]() ![]() |
![]() Тоа е регионален пат во Албанија иако се промовира како автопат. Барем јас колку што следам. Тоа би било одлична конекција на Дебар со Тирана, но не сум подржувач коридорот да оди од таму. Мислам дека регион со такви природни убавини како Маврово, кањонот на Радика, Дебар не заслужуваат меѓународен коридор, односно негативните аспекти кои одат со еден таков коридор. |
|
![]() |
|
TIM ![]() Newbiе ![]() ![]() Joined: 11-Aug-2012 Location: Debar Online Status: Offline Posts: 0 |
![]() ![]() |
![]() Ne zaboravajte, avtopatot Tirana - Debar (Rruga e Arberit) e vo izgradba. |
|
![]() |
|
gjoko ![]() Senior Member ![]() Joined: 18-Jun-2011 Location: kicevo Online Status: Offline Posts: 6554 |
![]() ![]() |
веќе е полуофицијално кажано дека за Албанија најмогу одговара коридорот 8 да се поврзи кај Дебар према автопатот Тирана-Косово,а од другата страна према Елбасан им е подалеку и потешко за изведување
|
|
![]() |
|
ovaj_stariov ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 02-May-2008 Location: Prilep Online Status: Offline Posts: 1321 |
![]() ![]() |
Поради повишувањето на бугарскиот стандард,плус отварањето на универзитет во Штип студирањето на македонци во Бугарија е во изумирање(пр. со Стара Загора,2004-запишани 50 македонски студенти,2005-40,2006-20,2007-3,2008-нема),а за бизнис или туризам мислам дека нема некоја разлика дали си македонец или албанец,зависи повеќе од парите. |
|
build.mk, гради форумска историја
|
|
![]() |
|
Blagoevgrad ![]() Newbiе ![]() Joined: 19-Apr-2009 Location: Горна Джумая Online Status: Offline Posts: 0 |
![]() ![]() |
А што се однесува до врзката Скопие-София, да не излезе дека сум локален
патриот, ама за мене най-добра варианта е да помине преку Делчево и
Благоевград. И друг пат сум пишувал за тоа.
Гледам
дека и во Македония се работи по оваа варианта.
Зошто мислам така: 1. За повечето македонци София (и Бугария воопщо) ке биде по-близко ако автопато поминува преку Делчево. Само за тие шо живеят у Северна и Западна Македония ке им биде со 20-25 км по-далеко отколку преку Кюстендил, ама таму половината население е со албанско потекло, они гравитират околу Албания и немат таков интерес да одат во Бугария со цел туризам, студиранье или бизнес како останатите македонци. 2. Дури и малце по-долга (ако си жител на Скопие), вариантата преку Делчево ке биде по-брза оти голем дел ке помине по автопато "Струма" со макс брзина 140 км/ч, а кюстендилскио скоростен пат ке биде со макс 120 км/ч плус планински терен и много кривини. 3. И пред, и после Кюстендил патот е високопланински, често и над 1000 метри. Зимата ке биде тежко за возачите, а ке се случува и да биде затворен, како и сега се случува. Преку Делчево планинскиот дел е по-мал и проблемот може да се реши со тунел. 4. Автопат Велес-Делчево е потребен и сам за себе. Източниот регион на Македония е по-перспективен, со повеке население и развиена економия, земеделие и др. отколку Североизточниот. 5. Бугария ако се откаже од София-Гюешево (85 км) и Кюстендил-Дупница (40 км), а изгради само 10-15 км од Благоевград до границата + тунел евентуално, ке заштеди пари кои може да ги пренасочи кон др. важни проекти. 6. Р.Македония ке добие директна врска со Пиринска Македония и главниот и град. Така Пиринска и Вардарска ке се сближат економски и културно после 1 век изолация. 7. Ке се намали растоянието и времето до главната тур. дестинация за македонците во Бугария - Банско и за бугарите во Македония - Охрид. Незнам од кой коридор е дел Велес-Делчево - некаде пишува 8, некаде 10, ама ако двете држави се договорат тоа да биде приоритет, наместо Куманово-Кюстендил, мислам дека ке се найде по-лесно финансиране. И на концесионер да се даде, он ако знае оти од таму ке помине целио сообракяй, ке се реши да инвестира. Па и за железницата мислам оти е по-добро да помине преку Делчево и Благоевград, да се изгради наново со по-висока брзина, дури и да не е во близката иднина. Таа преку Куманово-Кюстендил ке биде некой апсурд за мегюнародна линия. Edited by Blagoevgrad - 25-Sep-2012 at 12:40 |
|
![]() |
|
Blagoevgrad ![]() Newbiе ![]() Joined: 19-Apr-2009 Location: Горна Джумая Online Status: Offline Posts: 0 |
![]() ![]() |
И да не е преку Качаник-Призрен, преку Штиме нека да е, мислам дека пак ке биде малце по-близко преку Косово, конкретно до пристанище Драч. Да не зборуваме за Црна Гора и т.н.
Иначе нека и преку Струга да се направи врска со Албания, ама преку Косово ке стане много по-бързо, Македония има да изгради само 10-15 км до границата, а Косово незнам други приоритети да има - на север е Сърбия, на запад Цръна Гора (планински терен), останува им само до Скопие да направат автопат. |
|
![]() |
|
pbanks ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
![]() ![]() |
![]() Во право си, но сепак Македонија така би изгубила целиот евентуален хипотетички промет (доколку се разработи овој коридор) да поминува преку нејзе а правецот кон Косово да биде само крак. Инаку врската со Тирана преку Струга или преку Косово е приближно иста, под услов Косово да изгради автопатна врска помеѓу Качаник и Призрен. Кон исток се согласувам, работите се јасни што треба да се направи. |
|
![]() |
|
Blagoevgrad ![]() Newbiе ![]() Joined: 19-Apr-2009 Location: Горна Джумая Online Status: Offline Posts: 0 |
![]() ![]() |
Ке се вратам малце на Коридорот 8, гледам дека имало дискусия неколку страници назад. Нели албанците направиа автопат Драч-Косово (или ке го завръшат скоро), па Македония и Косово да изградат автопат од Скопие кой ке се спои со него. Нели е тоа целта - да се повръжат главните градови и пристанища, а откаде баш ке помине коридорот, шо има връзка? София-Бургас кажи-речи е готов. И ке остане само Скопие-София.
|
|
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 3637383940 69> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |