build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Воздухопловство
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Аеродроми

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 3738394041 124>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #761 Posted: 08-Jul-2012 at 15:50
ма каков аеродром,незнат што зборуваат и колку тоа кошта
Back to Top
alexsend View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2011
Location: Скопје, Центар
Online Status: Offline
Posts: 2086
  Quote alexsend Quote  Post ReplyReply #762 Posted: 08-Jul-2012 at 15:40
Уште една голема глупост.
Држава како Македонија со сите нејзини мани и предности со двата аеродроми кои моментално ги има ги задоволува сите потреби па и повеќе од тоа.
Освен карго аеродром во Штип за извоз на храна ништо повеќе не би додал.

А градоначалникот Талески треба да се потруди во име на своите граѓани кои не се малку да ги поврзе како што доликува со Прилеп и Велес, а потоа и Охрид. Со автопат, а не аеродроми! А тоа се прави со договор со Владата, нормално дека градот не гради автопати.
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #763 Posted: 08-Jul-2012 at 15:15
Абе тоа е повеќе од јасно зошто НЕ, ама се плашам дека во периодот додека истото стане јасно, ќе се платат дебело неколку физибилити студии, а јавноста ќе биде занимавана на долго и широко со еден вакво безидеен проект.
Инаку стварно аман веќе со Турција, сега ќе доаѓале во Битола заради Атарурк и затоа ни е потребен аеродром. За оние кои незнаат, Турција е една бедна, заостаната и неразвиена држава, а исклучок се само десетина големи градови!
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #764 Posted: 08-Jul-2012 at 15:04
Идејата во прв момент е премногу амбициозна но има кредибилитет во неа, а се однесува на изградба на аеродром или проширување на постоечкиот спортски аеродром на ниво на комерцијален аеродром. Ќе преземам обврска да стапам во контакт со консултантски куќи од оваа област, да изработиме физибилити студија за оправданоста на проектот, да се согледа можноста за креирање на бизнис, извоз на производи, но и развој на туризмот посебно со Турција благодарение на врските меѓу Битола и Кемал Ататурк, што укажува дека овој проект би бил со голем потенцијал и затоа ќе го разработиме, посочи вицепремиерот Пешевски на денешната средба со новинарите во овој град.


Колкав е потенцијалот за патници и за карго операции на хипотетичкиот битолски аеродром? Таков аеродром не би можел да покрие ниту 20% од своите тековни трошоци, а не па да врати толку голема инвестиција. На крајот на краиштата од Битола до охридскиот аеродром има 60-70 километри. Всушност може да се елаборира уште на долго и на широко на оваа тема, ама мислам дека не заслужува ниту време ниту простор. Така што да скратам... едноставно НЕ! Нема никаков кредибилитет во „идејата“ господине Пешевски. Тоа се ординерни глупости.
Back to Top
N23 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2159
  Quote N23 Quote  Post ReplyReply #765 Posted: 08-Jul-2012 at 14:23
Малце ни беа изгледа 500 години...
Него друг ми е муабетот. Тотална безидејност. Откупни центри, хотели бла бла. Па после Битолчани се жалат што се запоставени. Епа се. Од откупен центар нема економски развој. А да, сеа ќе почнат оние дека 20 години не се градело ништо, сеа барем има нешто... А Битола и понатаму нема ни стадион, ниту сала, ниту затворен трговски, ниту средени фасади во стариот дел и сл.
Ама битно ќе има аеродром. Да, треба да има можеби аеродром, ама кога се друго ќе се среди во Битола.
23ka.wordpress.com
Back to Top
Ebatejuzernejm View Drop Down
Newbiе
Newbiе
Avatar

Joined: 05-Jul-2012
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote Ebatejuzernejm Quote  Post ReplyReply #766 Posted: 07-Jul-2012 at 19:59
Вицепремиерот Пешевски во работна посета на Битола
Заменик претседателот на Владата на Република Македонија задолжен за економски прашања Владимир Пешевски попладнево оствари работна посета на општина Битола каде се сретна со градоначалникот Владимир Талески и со претседателката на Советот на општина Битола Силвана Ангелевска, со кои разговараше на теми од локалниот економски развој.

На средбата со новинарите вицепремиерот Пешевски посочи дека состанокот бил посветен на економските политики кои ги спроведува општина Битола, активните проекти, како и за новите проекти во функција на забрзан економски развој на таа локална самоуправа.

- Генериравме повеќе идеи, почнувајќи од иницијативата за изградба на нов откупно-дистрибутивен центар, идеја за изградба на нов хотелски комплекс во потпелистерието кој како Влада ќе го нудиме на потенцијалните инвеститори што би овозможило за заживување на туризмот и на туристичките активности во општина Битола, истакна Пешевски.

На предлог на градоначалникот Владимир Талески, вицепремиерот Пешевски оцени дека има кредибилитет идејата за изградба или проширување на спортскиот аеродром во Битола.

- Идејата во прв момент е премногу амбициозна но има кредибилитет во неа, а се однесува на изградба на аеродром или проширување на постоечкиот спортски аеродром на ниво на комерцијален аеродром. Ќе преземам обврска да стапам во контакт со консултантски куќи од оваа област, да изработиме физибилити студија за оправданоста на проектот, да се согледа можноста за креирање на бизнис, извоз на производи, но и развој на туризмот посебно со Турција благодарение на врските меѓу Битола и Кемал Ататурк, што укажува дека овој проект би бил со голем потенцијал и затоа ќе го разработиме, посочи вицепремиерот Пешевски на денешната средба со новинарите во овој град.

За забрзаниот економски развој на општина Битола треба да придонесат и други владини мерки и поддршка која континуирано ја добива таа локална самоуправа, пред се најавениот нов Закон за индустриски зони што е во подготовка и од кој придобивки треба да почувствува индустриската зона „Жабени“. Пешевски посочи дека со градоначалникот Талески соработуваат на повеќе проекти, а сведок за таа успешна соработка е влезот на германската компанија „Кромберг и Шуберт“.

Според битолскиот градоначалник Владимир Талески, проектот за проширување на спортскиот аеродром на ниво на комерцијален аеродром е реален и со низа показатели за ефикасен и економски оправдан проект.

- Убеден сум дека со поддршка на Владата можеме битолскиот спортски аеродром да го трансформираме во аеродром што ќе не спои со првите поголеми аеродроми во регионот. Тоа ќе го промени начинот на живот во општината и пошироко, а географската положба на Битола уште повеќе ќе привлекува. Аеродромот ќе биде во функција на околу 350.000 жители од Пелагонискиот регион, но ќе може да го користат и нашите соседи од Грција. За престој во Битола заинтересирани се голем број ученици и студенти од Турција кои сакаат да ја посетат Спомен собата на Кемал Ататурк, како и други домашни и странски гости, истакна Талески.

Градоначалникот Талески на денешната средба со вицепремиерот Пешевски побара да се создадат услови за даночни олеснувања за филмските работници кои имаат намера да снимаат филмови во Битола како филмски град бидејќи интересот е голем, а потврда за тоа е одлуката на една турска компанија во наредните три години да снима филм на подрачјето на таа општина.

Хотели секогаш се добра идеја,посебно на места кој изобилуваат со природна убавина како што е Пелистер и Битола. Хотелски комплекс е must do,дури и аеродром и трговски центр како што беше наведено нема да се на одмет,тоест се повеќе од добредојдени. Да се надеваме дека нема да остане работава само на разговори.
Back to Top
N23 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2159
  Quote N23 Quote  Post ReplyReply #767 Posted: 03-Jun-2012 at 16:30
Едно од двете комбиња кои ги употребува Вардар Експрес. Ова е далеку "покомотно" и на изглед делува попристојно од другото.


23ka.wordpress.com
Back to Top
Мартин View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 04-Jan-2009
Online Status: Offline
Posts: 366
  Quote Мартин Quote  Post ReplyReply #768 Posted: 25-May-2012 at 13:51
Францускиот конзорциум „Париски аеродроми“ купи 38 проценти од акциите на „ТАВ аеродроми“, со што станува најголем поединечен акционер во компанијата која управува со аеродромите во Македонија.

Зделката е затворена минатата недела, а транферот на акциите го следеле директорите на двете компании Мустафа Сани Шенер и Пјер Граф. Тие изразуваат задоволоство од, како што велат, создавањето на глобална воздухопловна алијанса која посредно или непосредно ќе управува со 37 аеродроми, на четири континенти.

Покрај ова, „Париски аеродроми“ стана сопственик и на 49 проценти од „ТАВ инвестиции“, сестринска компанија во чиј склоп е градежната оператива на „ТАВ“. Двата досегашни најголеми акционери, компаниите „Тепе“ и „Акфен“ го намалуваат своето учество на само 8 проценти од акциите на „ТАВ аеродроми“, а се преполовува и нивниот удел во „ТАВ инвестиции“.

Според неофицијални проценки кои излегоа кога „ТАВ“ беше понуден на продажба на почетокот на годинава,“ компанијата вкупно вреди околу две милијарди евра. Таа во 2010-та година го презеде управувањето со аеродромите „Александар Велики“ и „Свети апостол Павлe“, на период од 20 години.

Жарко Настоски


http://www.time.mk/read/NONE/d21588c112/index.html
Back to Top
alexsend View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2011
Location: Скопје, Центар
Online Status: Offline
Posts: 2086
  Quote alexsend Quote  Post ReplyReply #769 Posted: 05-May-2012 at 12:26
Мислам дека цигари и алкохол се основни производи на фришоп заедно со парфемите цени не ми текнуваат ама во најлош случај ќе бидат исто како и во обични продажни места.

А што се однесува до достапноста зависи каде леташ, доколку е накај ЕУ т.е. излезите 204/205/206 ДА, таму е сместен, од десната страна на пасошко, додека во првите излези нема Freeshop. Таму има CofeeShop
Back to Top
nylon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 23-Oct-2010
Online Status: Offline
Posts: 168
  Quote nylon Quote  Post ReplyReply #770 Posted: 05-May-2012 at 12:21
Ми треба една информација. На фришопот на скопскиот аеродром има ли цигари и какви се цените на истите? Достапен ли е фришопот од сите гејтови?
Back to Top
antigona View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Joined: 16-Jan-2012
Online Status: Offline
Posts: 86
  Quote antigona Quote  Post ReplyReply #771 Posted: 28-Apr-2012 at 22:31
те молам, па зар со движење по селски пат и избегнување на патарина која е не повеќе од 50 до 70 денари мислат да заштедат пари а воедно и да привлечат патници!? еве јас по ова малтерирање повеќе нема ни да помислам да ја користам оваа линија за превоз од аеродромот. Цената на билетот сега е 100 денари - нека ја зголемат на 150 и нека возат нормално по автопат и со тоа патувањето нека трае нормални 30 мин. и верувам дека ќе има повеќе патници!
Back to Top
Obedineta Makedonija View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 23-Aug-2011
Location: Macedonia
Online Status: Offline
Posts: 1744
  Quote Obedineta Makedonija Quote  Post ReplyReply #772 Posted: 28-Apr-2012 at 22:25
Originally posted by antigona

Пред две седмици конечно летав од новиот скопски аеродром и се решив за превоз до Скопје да ја искористам нововодената редовна автобуска линија од аеродромот. Беше тотално разочарување. Најпрвин, не се работи за автобус, туку за мало комбе (субстандардно, од турско производство) кое е несоодветно за превоз на патници кои имаат торби/багаж. Комбето не тргна во времето наведено на таблата за распоред на тргнувања, туку шоферот чекаше комбето до последно место да се наполни со патници. Потоа, сите торби ги постави во средишниот дел на комбето што е опасно по безбедноста на превозот - средишниот дел на комбето треба да е слободен и прооден за излез на патниците, особено при вонредна ситуација кога би била неопходна евакуација. На мој голем шок, комбето не вози по автопатот за Скопје, туку од пред наплатната рампа на патарината кај Петровец до аеродромот излегува од автопатот и потоа се движи по локалниот селски пат низ селата Петровец и Идризово, за потоа пред самиот влез во Скопје повторно да се вклучи на автопатот кај хотелот Белви. И сето ова малтретирање само за да се избегне плаќање на патарина (за комбе не верувам патарината дека е повеќе од 70 до 80 денари). Тука малтретирањата не завршуваат - шоферот наместо да го вози комбето по утврдената рута, низ Скопје се движи и застанува каде што сакаат патниците, додеке ние кои сакавме да се истовариме на крајната дефинирана станица кај Хотелот Александар Палас моравме да трпиме патување од аеродромот од цел еден час. Се на се, несфатливо е како ТАВ дозволува ваква субстандардна комби линија од новиот аеродром со која патувањето до главниот град трае колку и повеќето летови кои слетуваат на скопскиот аеродром и згора на тоа патниците имаат прилика да "уживаат" во возење низ селски амбиент низ локален пат со крави, магариња, трактори...жално и сето тоа само со цел за да не се платат пет-шеесет денари за патарина!


Комбе е а не автобус + се движи по стариот пат а не по автопатот = само заради тоа што интересот кај нашите патници е многу мал, и сето тоа што ти го наведе, односно сите тие рестриктивни мерки се за да има некоја рентабилност линијата, првите две недели се сообраќаше автобус и цело време беше празен со не повеќе од 10 патници и затоа се одлучиле на ваков чекор, мегутоа мое мислење е дека и ТАВ треба да имаат трпение и се слагам дека во голем дел имаат непрофесионално однесување, како друг пример ќе го спомнам одржувањето односно апдејтирањето(неодржувањето/неапдејтирањето) на веб-страната која е со стари информации (стара мапа на аеродромот, во делот на авиопревозници стојат уште чех ерлајнс, малев , панорама/блу еир и ред други пропусти. Додека на вебот на охридскиот аеродром ја имаат ставено црвената позадина што беше на страната на скопскиот и за најголемо смеење и како доказ за аматеризмот на охридскиот аеродром си пишува дека се наоѓаме на страната на скопскиот аеродром !!!!
Создаваме за да имаме, а и тоа што го имаме треба да го чуваме такво какво што е !!!!
Back to Top
antigona View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Joined: 16-Jan-2012
Online Status: Offline
Posts: 86
  Quote antigona Quote  Post ReplyReply #773 Posted: 28-Apr-2012 at 22:05
Пред две седмици конечно летав од новиот скопски аеродром и се решив за превоз до Скопје да ја искористам нововодената редовна автобуска линија од аеродромот. Беше тотално разочарување. Најпрвин, не се работи за автобус, туку за мало комбе (субстандардно, од турско производство) кое е несоодветно за превоз на патници кои имаат торби/багаж. Комбето не тргна во времето наведено на таблата за распоред на тргнувања, туку шоферот чекаше комбето до последно место да се наполни со патници. Потоа, сите торби ги постави во средишниот дел на комбето што е опасно по безбедноста на превозот - средишниот дел на комбето треба да е слободен и прооден за излез на патниците, особено при вонредна ситуација кога би била неопходна евакуација. На мој голем шок, комбето не вози по автопатот за Скопје, туку од пред наплатната рампа на патарината кај Петровец до аеродромот излегува од автопатот и потоа се движи по локалниот селски пат низ селата Петровец и Идризово, за потоа пред самиот влез во Скопје повторно да се вклучи на автопатот кај хотелот Белви. И сето ова малтретирање само за да се избегне плаќање на патарина (за комбе не верувам патарината дека е повеќе од 70 до 80 денари). Тука малтретирањата не завршуваат - шоферот наместо да го вози комбето по утврдената рута, низ Скопје се движи и застанува каде што сакаат патниците, додеке ние кои сакавме да се истовариме на крајната дефинирана станица кај Хотелот Александар Палас моравме да трпиме патување од аеродромот од цел еден час. Се на се, несфатливо е како ТАВ дозволува ваква субстандардна комби линија од новиот аеродром со која патувањето до главниот град трае колку и повеќето летови кои слетуваат на скопскиот аеродром и згора на тоа патниците имаат прилика да "уживаат" во возење низ селски амбиент низ локален пат со крави, магариња, трактори...жално и сето тоа само со цел за да не се платат пет-шеесет денари за патарина!
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #774 Posted: 22-Apr-2012 at 12:28
Originally posted by Andrej_LJ

Затоа што на едната слика јасно се гледа дека излезот е затворен со некакви ламарини? Сега кога ја отворија клучкава белким од сите страни е отворена и проодна или...?

Сликите се направени непосредно после церемонијата на официјално отворање на клучката, така да од некои за мене нејасни причини, сепак не е целосно отворена. Инаку попрецизно затворениот пристап е влез во аеродромот (кога се доаѓа од правец на Петровец).

Originally posted by Andrej_LJ

Инаку супер изгледа, дури и знаците им се коректни, да се чуди човек!
Не би се сложил околу знаците. Пред се патоказите се до даска оскудни, а дополнително сепак некако им пошло од рака да направат збрка и со тие малку податоци што ги имаат истакнато. Имено, нели веќе почнаа да применуваат некакво ново означување на патиштата. На повеќе патокази во Скопје имам забележано дека автопатот кон Тетово е означен со А2 наместо досегашната ознака М4, а на излез од Скопје во правец на исток исто така имам забележано неколку патокази каде што досегашниот М1 е означен како А1. Тогаш од каде на овие сосема нови патокази кај аеродромов се повампири М1???

Хаос и неспособност  Ohno




Edited by Cloverstack - 22-Apr-2012 at 12:28
Back to Top
axel View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 08-Dec-2009
Location: kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 3654
  Quote axel Quote  Post ReplyReply #775 Posted: 22-Apr-2012 at 01:14
andrej mislam deka ne e slikana denes u nedela pominav tamu i stoeshe taka valjda slikite ne se od deneska
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #776 Posted: 22-Apr-2012 at 01:01
Кога е сликана репортажата околу веста? Затоа што на едната слика јасно се гледа дека излезот е затворен со некакви ламарини? Сега кога ја отворија клучкава белким од сите страни е отворена и проодна или...?

Инаку супер изгледа, дури и знаците им се коректни, да се чуди човек!


Edited by Andrej_LJ - 22-Apr-2012 at 01:01
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
build.mk View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 13-May-2010
Online Status: Offline
Posts: 216
  Quote build.mk Quote  Post ReplyReply #777 Posted: 21-Apr-2012 at 23:35
Отворена новата клучка за пристап кон скопскиот аеродром

Со денешното пуштање во функција на патниот јазол кој директно го поврзува  автопатот „Александар Велики“ со новиот терминал на истоимениот аеродром, се заокружи проектот за негова реконструкција и надградба. Се работи за автопатска клучка од типот „труба“, а сообраќајното решение вклучува и кружен тек лоциран во рамките на самиот аеродром. Инвестицијата е во висина од 2,2 милиони евра, од кои 1,5 милиони евра се средства на „ТАВ“, додека останатите ги обезбеди Владата. Градежните работи ги изведуваше „Гранит“. Старата клучка која се наоѓа околу половина километар јужно, исто така останува во функција.


#     #     #

#     #     #

#     #     #

#     #     #

#



#
Објавено на 21.04.2012 во категорија Вести.

Тагови: Автопати, Аеродром Александар Велики Скопје, Аеродроми, Гранит, Инфраструктура, Кружни текови, Патишта, Скопје, ТАВ


http://www.build.mk/?p=14453
Back to Top
Dragan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2009
Location: Tetovo
Online Status: Offline
Posts: 1172
  Quote Dragan Quote  Post ReplyReply #778 Posted: 21-Apr-2012 at 19:08
Andrej LJ може едно прашање мада навидум е банално, во погорните слики што ги имаш постирано, па ме интересира како е внатре во терминалната зграда се загревува има греење, и дали знаеш или дали знаете и другите како се врши загревањето ,пошто некако сликиве ми даваат чуден одраст ми личи внатре како да сум во хангар за воени авиони ?Smile
Back to Top
Dexter26 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 2035
  Quote Dexter26 Quote  Post ReplyReply #779 Posted: 21-Apr-2012 at 16:25
Previous
 
Прво проучување на ветровите во штипскиот регион во наредните 10 години, па дури потоа ќе следува заклучокот дали таму воопшто може да се гради карго аеродром.
 
Можеби грешам, можеби проучувањето на ветровите во штипскиот регион ќе трае во наредните 9 или 8 години, доколку започнале со истото тоа проучување во 2011 или во 2010.
Back to Top
buco55 View Drop Down
Newbiе
Newbiе


Joined: 20-Jun-2011
Online Status: Offline
Posts: 12
  Quote buco55 Quote  Post ReplyReply #780 Posted: 21-Apr-2012 at 16:17
Originally posted by Obedineta Makedonija


Турската компанија ТАВ, со која Владата склучи договор за концесионирање на аеродромите за 20 години ги заврши сите обврски.



А што се случи со физибилити студијата како и изградбата на карго аеродромот во Штип?
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 3738394041 124>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.888 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.