build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Урбани прашања > Јавен превоз
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Возен парк (ЈСП - двокатни автобуси)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 3738394041 90>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Tuvok View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 173
  Quote Tuvok Quote  Post ReplyReply #761 Posted: 20-Apr-2011 at 16:30
Originally posted by Supervisor

Па кај нас е нормално и по 100 луѓе во еден автобус. Овие автобуси се помодерни, и истите се направени за помалку луѓе. Не знам како тоа очекувате да биле "исти со капацитет" како крниите? Каква ви е таа споредба, кога е нормално и самиот патник да се осеќа поудобно се работи за нова генерација на автобуси.


Можеби не е нормално преголеми гужви ама кога веќе земаме нови автобуси во најмала рака треба да имаат капацитет како претходните. А и навистина ми изгледа дека е премногу тесно во долниот дел. Јас сеуште не сум се возел но ми личи како да не можат да се разминат двајца. Некој што се возел да каже може ли ?

Инаку анализа како таа на Кловер е потребна низ Македонските весници и други медиуми па може тогаш ќе им текне да ја преправата нарачката со нормални автобус. Треба некој медиум да направи ваква убава анализа па да му текне на народот дека вакви автобуси и не ни се баш потребни. Можеби и тие што го нарачаа полека ја увидеа грешката ама немаат храброст да признаат.

Edited by Tuvok - 20-Apr-2011 at 16:39
Back to Top
Supervisor View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Jan-2008
Location: skopje
Online Status: Offline
Posts: 1220
  Quote Supervisor Quote  Post ReplyReply #762 Posted: 20-Apr-2011 at 11:52
Па кај нас е нормално и по 100 луѓе во еден автобус. Овие автобуси се помодерни, и истите се направени за помалку луѓе. Не знам како тоа очекувате да биле "исти со капацитет" како крниите? Каква ви е таа споредба, кога е нормално и самиот патник да се осеќа поудобно се работи за нова генерација на автобуси.
NewYork-London-Paris-Moscow-Tokyo-Skopje
Back to Top
Ma View Drop Down
Groupie
Groupie


Joined: 04-Mar-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote Ma Quote  Post ReplyReply #763 Posted: 20-Apr-2011 at 11:01
 phenomenon
Го видов автобусот во живо. Мислев да се качам, но кога видов колку е теснои и колку беа збуртани луѓето внатре, се предомислив. Многу поголема удобност има во КОМБЕ Volkswagen Crafter. Ако некој се возел во него, ќе знае дека не се шегувам.
   Однадвор, автобусот ми делуваше каko карикатура. А замислете го следниов текст:
   Originally posted by Ma:
Граѓаните што го пиеја пладневното кафе по кафулињата занемеа.
----------------------------------------------------------------------------
Текстот е на новинарка од Нова Македонија, која го искажа своето видување. Незнам дали таа е форумаш , мегутоа, вреди да се пренесе напишаното кое сепак е јавно гласило и не е потпишан од скриен автор а се однесува на темата.
Back to Top
phenomenon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Oct-2010
Location: Kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 2691
  Quote phenomenon Quote  Post ReplyReply #764 Posted: 20-Apr-2011 at 07:56
   Го видов автобусот во живо. Мислев да се качам, но кога видов колку е теснои и колку беа збуртани луѓето внатре, се предомислив. Многу поголема удобност има во КОМБЕ Volkswagen Crafter. Ако некој се возел во него, ќе знае дека не се шегувам.
   Однадвор, автобусот ми делуваше каko карикатура. А замислете го следниов текст:
   Originally posted by Ma:
Граѓаните што го пиеја пладневното кафе по кафулињата занемеа.
   Што ќе беше, ако го видеа ова:
Neoplan Megaliner
 
 
 
    Веројатно ќе добиеја срцев удар! Оние со појако срце ќе врескаа во оргазмички транс.
    Се чудам на некои колеги - форумаши, кои се прашуваат зошто е направена ваква зделка. Не треба да си гение, за да дојдеш до одговорот, кој се гледа од авион.
    Туку, еве го мојот предлог. Овие автобуси, што не ги бива за градски транспорт, не ги бива.
    Но, би биле фантастично превозно средство на МЕЃУГРАДСКИТЕ автобуски линии Скопје - Куманово и Скопје - Тетово. Ве молам, сериозно да размислите за овој предлог.
 
開始されていないだけの戦いが失われ、
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #765 Posted: 20-Apr-2011 at 05:27
Originally posted by krale

Во горниот дел е предвидено само седење. НО дали во долниот дел можеби е подобро да се намали бројот на седиштата, на сметка на повеќе места за стоење?
Originally posted by krale

Може и во Скопските да се намали бројот на седишта, ако тоа се увиди дека е проблем. Сепак квалитетот на услугата јавен транспорт е ПРЕМНОГУ битна, да се решава со решенија „бутни повеќе патници на метар квадратен“ како што гледам сугерираат доста од форумашиве.
И јас се прашував дали нема да е попаметно барем на долната платформа да има помалку седишта за да вкупниот капацитет му се зголеми. Ама очигледно двокатниов е на ивица на регулативата која ја ограничува масата на возилото па конфигурацијата со мал капацитет е изнудена. Еве ја математиката:

Маса на празното возило 12.500kg
80 патници x 70kg = 5.600kg

Тоа е вкупно 18.100kg, а максимално дозволена тежина на возилото е 18.000kg.
Претпоставувам дека просечен патник се рачуна ~69kg со што двокатниов Јутонг би бил во рамки на регулативата, но не остава простор за никакво зголемување на капацитетот.


А за квалитетот на јавниот превоз, бројот на седишта во едно возило е прилично занемарлив фактор во однос на редица други, многу побитни параметри. Впрочем ти посочив во една друга нишка, апсолутно доминантни модели на градски автобуси во Европа се:
- 12-метарски едноделни со ~30 седишта и ~100 вкупен капацитет
- 18-метарски зглобни со ~45 седишта и ~170 вкупен капацитет

а во никој случај не се:
- 10-метарски ретро двокатни со 60 седишта и вкупен капацитет за 80 патници
Така да не ми е јасно по кој основ токму ние чив јавен превоз толку лошо функционира и толку лошо ги обавува најелементарните функции, наместо да ги средиме основните работи, сега требало да измислуваме нови полуксузни стандарди.


Originally posted by Dexter26

Капацитет си имаме колку ни душа сака во старите канти, и речиси ич удобност.
Па ниту со старите канти не би рекол дека имаме капацитет колку што ни сака душа. А со новиве за жал многу помалку...
Околу „удобноста“, мислам дека било кој современ автобус (со нив треба да споредуваме, не со старите канти) обезбедува доволно удобност. А зголемената „удобност“ на двокатниве (на штета на многу побитни фактори) е само случаен нусефект на други мотиви и идеи...



-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Вчера се повозив со двокатниов и тоа два пати. Да ви кажам право, како и на повеќето други овде и мене ми беше мерак, АМА меракот ќе помине за 2-3 недели, а потоа долги години ќе си останеме да си ја чукаме главата со овој неекономичен и непрактичен модел на автобус. Така да не ги разбирам оние коментари „супер е“ „топ е“, капацитетот не бил битен, битно слатки биле... Прашањето е како да гледаме на овие автобуси. Како на играчки? Или како на есенцијална потреба за функционирање на градот и економијата. Искрено сум разочаран од бројноста на површните коментари. Овој модел на автобус за скопскиот градски превоз е очигледно мега-промашување. Наназад во нишкава е изнапишано многу на таа тема и нема да се повторувам, туку ќе ги споделам моите денешни впечатоци кои (минливиот мерак на страна) ме прават уште пореволтиран од оваа зделка.

Бев решен да го проверам каков е автобусов во акција, па на сајтот на ЈСП го проверив возниот ред за линијата 15а и отидов да го чекам двокатниов. Линијата ја опслужуваат две возила кои во еден правец ја комплетираат трасата за 45 минути, па во најлош случај бев спремен да изгубам 45-50 минути доколку прво ми наиде другиот, односно „обичниот“ автобус. За среќа не наиде прво обичниот автобус, ама за несреќа сепак изгубив над 20 минути, бидејќи двокатниот толку доцнеше. Не знам дали двокатниот едноставно не може да се држи до постојниот возен ред, или пак возниот ред бил корегиран, ама ретро-кинезов сепак не можел да го оствари ниту него. Како и да е, се потврдува она што можеше лесно да се претпостави. Двокатниов Јутонг има помала комерцијална брзина, што ќе донесе големи последици. А разликата во брзина при движење во кривини се гледа и со голо око. Во некои кривини има и бонус чуден звук како гребење, чија генеза не ја знам, но ми побудува дополнителни сомнежи за моделов. За воља на вистината не е постојано, го слушнав само во 3-4 наврати, а како што кажав се извозев два пати. Не забележав некое правило, понекогаш и во пооштри кривини со поголема брзина немаше гребење, а понекогаш и при благо свртување или влечкање како полжав сепак се слушаше гребењето. Еве чујте го и сами (на 0:05 и на 0:30)
http://www.build.mk/docs/users/cloverstack/JAVEN%20PREVOZ/MVI_8728.AVI

Го почуствував и „спуштениот плафон“. За каква поголема „удобност“ зборуваме, кога висината на плафонот не само што на горниот кат е 170cm туку и на долниот е мизерни 190cm? Што треба да прават повисоките од 190 (а не се баш толку ретки), да стојат и да се движат искривени? За горниот спрат ајде некако поминува условно, ама за долниот е катастрофа. Претпоставувам дека ова е последица на нашата инфраструктура која никогаш не била планирана за превисоки возила, па нашиов ретро-кинез со своите 4,2m висина е во групата најниски современи двокатни автобуси. Ама ете некој сакаше да ги купиме по секоја цена. И патем, на горниот кат 170 е максимална висина, а странично и напред плафонот се спушта, па мој совет е дополнително да си внимавате на главите бидејќи многу луѓе си ги исчукаа.

Единствен позитивен впечаток: иако се далеку од Мерцедеси, внатре делуваат прилично поквалитетно сработени од ЛАЗ-овите. Но останува времето да покаже дали зад формата има и суштина.

Со оглед на конфигурацијата на предниот дел на автобусот, додека не се воведе смарт тикет, купувањето и понишувањето на билетите ќе биде уште еден проблем, но ајде тоа е минливо, да се надеваме дека конечно ќе ги придвижат работите со смарт тикетот бидејќи тоа веќе почна да личи на neverending story.

И конечно, внатрешноста е дури и „потесна“ отколку што мислев. Ги издвоив овие три слики кои го прикажуваат целиот патнички простор на долниот спрат. Што е ова побогу, комбе? И патем, од 20-те седишта долу, се испостави дека нормални се 16, додека 3 се на преклоп, а едно е со сила напикано под чудно поставениот клима уред. Очигледна импровизација - и клима уредот и седиштето. Но така ни е, кога по секоја цена мораше да имаме двокатни автобуси, па уште и со ретро „хауба“.











И на крај сакам да искоментирам за безобразлукот на властите околу капацитетот на двокатниве, кој го демонстрираа минатата недела при промоцијата. Јасно им е колку слаба точка е тоа со капацитетот, ама ете мора да го фалат автобсов како да е чудо невидено. Прво смешниот говор на Миле Јанакиески, кој го спомна дури и возачкото седиште кога го правеше збирот на седишта. А потоа не знам кој беше што мртов ладен го фалсификуваше капацитетот на ЛАЗ-от (спомна некоја смешна цифра за стоење 20-30), пред да го каже капацитетот на двокатниве. Очигледно се игра на картата на игнорантност на народот, чие мнозинство логично мисли дека двокатниот има поголем капацитет од обичните автобуси и тоа значително поголем капацитет.

Bash


Edited by Cloverstack - 20-Apr-2011 at 06:30
Back to Top
Ma View Drop Down
Groupie
Groupie


Joined: 04-Mar-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote Ma Quote  Post ReplyReply #766 Posted: 19-Apr-2011 at 17:58
Капацитет си имаме колку ни душа сака во старите канти, и речиси ич удобност.
 
Сега во овие новиве двокатни градски автобуси од кинески Југонг очигледно повеќе има удобност отколку капацитет.
 
Што е подобро, ќе оставиме да покажат времето и скопјани
------------------------------------------------------------------------------------
Ostanuvam bez komentar!!
Back to Top
Dexter26 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 2035
  Quote Dexter26 Quote  Post ReplyReply #767 Posted: 19-Apr-2011 at 17:08
Previous
 
Е па тогаш значи, ова е некаков експеримент на државата, што е подобро, капацитет или удобност ?
 
Капацитет си имаме колку ни душа сака во старите канти, и речиси ич удобност.
 
Сега во овие новиве двокатни градски автобуси од кинески Југонг очигледно повеќе има удобност отколку капацитет.
 
Што е подобро, ќе оставиме да покажат времето и скопјани.
Back to Top
mirakuliks View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 06-Feb-2010
Location: New York
Online Status: Offline
Posts: 831
  Quote mirakuliks Quote  Post ReplyReply #768 Posted: 19-Apr-2011 at 12:48
Krale efikasnost na transporten sistem ne znachi  i komfor, so ogled deka dolzhinata na pativawe e relativno kratka, mozhe da se namali na komforot. Na primer vo podzemnata i brzata gradska zheleznica vo berlin povekje od 50 % od sluchaevite ti kje treba da stoish. za shto vo osnova i e namerno ostaveno povekje prostor. Osven toa patnicite koga stojat se mnogu poefikasni vo procesot na istovaruvawe i utovaruvanje.....so toa shto vo berlin ima nepishano pravilo koe generalno se pochituva prvo se ostava maksimalno prostor da izlezat patnicite pa koga kje izlezat site vleguvaat drugite koi sakaat da se kachat na odredenoto sredstvo za transport. 
Back to Top
krale View Drop Down
Senior Member
Senior Member

БАНИРАН

Joined: 28-Dec-2009
Online Status: Offline
Posts: 1487
  Quote krale Quote  Post ReplyReply #769 Posted: 19-Apr-2011 at 08:03
Може и во Скопските да се намали бројот на седишта, ако тоа се увиди дека е проблем. Сепак квалитетот на услугата јавен транспорт е ПРЕМНОГУ битна, да се решава со решенија „бутни повеќе патници на метар квадратен“ како што гледам сугерираат доста од форумашиве.
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #770 Posted: 19-Apr-2011 at 00:44
Originally posted by mirakuliks

Bidejki se imam vozeno vo dvokatnite avtobusi vo Berlin, od slikite od vnatreshnosta na dolniot kat na avtobusot mozham vednash da zabelezham deka vo berlinskite dvokatni ima barem 10 mesta povekje za stoenje. I nema tolku mnogu sedishta kako vo ovie od jutong.
Sekako deka ima poveke mesto koga se raboti za djinovski avtobus. Berlinskite se mnogu pogolemi od skopskite...
Back to Top
mirakuliks View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 06-Feb-2010
Location: New York
Online Status: Offline
Posts: 831
  Quote mirakuliks Quote  Post ReplyReply #771 Posted: 18-Apr-2011 at 21:40
Bidejki se imam vozeno vo dvokatnite avtobusi vo Berlin, od slikite od vnatreshnosta na dolniot kat na avtobusot mozham vednash da zabelezham deka vo berlinskite dvokatni ima barem 10 mesta povekje za stoenje. I nema tolku mnogu sedishta kako vo ovie od jutong.


Edited by mirakuliks - 18-Apr-2011 at 21:40
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #772 Posted: 18-Apr-2011 at 17:35
мене вака од надвор гледано не ме воодушеви автобусот, дајте бидете сите озбилни да не се однесуваме како никогаш во живот да немаме видено двокатен автобус, извинете за директноста, ама се однесуваме ко некое африканско племе кое прв пат гледа некаква технологија...

и се разбира дека треба да се внимава на удобноста, но не заборавајте дека автобусот не е лична лимузина, во него треба да се возат многу најразни луѓе, а треба да исполнува милион критериуми кои се на форумов наведени и се навистина важни за јавниот превоз на било кој град


Edited by zabegan - 18-Apr-2011 at 17:37
Back to Top
bojanbole View Drop Down
Groupie
Groupie


Joined: 27-Mar-2011
Location: Macedonia
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote bojanbole Quote  Post ReplyReply #773 Posted: 18-Apr-2011 at 17:29
Sto sve nemamo pretrpeno mi sto zivimo nadvor od Skopje pa i ovoj ke ga pretrpimo nema problem. Vidi ja sam uvek zborija deka ako nema zrtva nisto dobro ne moze da se postigne. Ovj proekt ima poddrsku od mene, ama kd ke se zavrsi ocekuju od drzavu da finansira pravenje na novi bulevari u kumanovo zasto grad se siri mnogo tija tesni ulice od pred 100 godine ne su za grad ss 100 000 ziteli
Stvarno treba glavan grad na ovuj drzavu da izgleda kako grad a ne kak selo. Ama ima nepopravlivi ljudi ili seljaci koi gaziv po zeleni povrsine, preripuev zardinjeri da pretrciv bulevar sramota stvarno
ja mislu resenie e kako u karpos 3 sto su podignati trevni nasadi da nemoze da se gaziv i izgleda stvano dobro.
Ocekuju 2014 skopje da zalici na stvanro ubav grad.
Treba:
Da svetnev svite zgrade sto pocnasva da se praviv
Stadion da svetne kako Alinz ()
Ulicite so svez asfalt
Site avtobusi da stignat do togas
Trevata pomedju trotoarite i bulevarite da se krene za pola metar da nemozat da gazat po nea.
Izbegav od temata, ama moram, zabegav znam, ama da vidite kakov e soobrakjajot vo kumanovo so tolku mnogu koli neverojaten e.
Barame od vlastite koga ce mislat deka skopje e prinapraveno da se napravat uste 2 buevara vo kumanovo.(Inspirirano od noviot tekst na Build.mk)
Back to Top
Supervisor View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Jan-2008
Location: skopje
Online Status: Offline
Posts: 1220
  Quote Supervisor Quote  Post ReplyReply #774 Posted: 18-Apr-2011 at 16:27
Да ви кажам искрено едвај чекам да стигнат 67те во октомври мислам дека ќе вреди човек да се вози посебно горе!
NewYork-London-Paris-Moscow-Tokyo-Skopje
Back to Top
Observer View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 13-Oct-2010
Location: MK
Online Status: Offline
Posts: 271
  Quote Observer Quote  Post ReplyReply #775 Posted: 18-Apr-2011 at 15:23
Од Нова Македонија е текстот, интересно е што пред некоја недела во истиот весник пишуваше како автобусите од ЛАЗ рѓосале и имале проблеми со бојата (а во текстот пишуваше како се извалкале?)
http://www.facebook.com/suvenirimakedonija
Back to Top
N23 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2159
  Quote N23 Quote  Post ReplyReply #776 Posted: 18-Apr-2011 at 15:18
а од кој весник или портал е извадено?
Back to Top
Тркало View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 31-Dec-2010
Location: Охрид
Online Status: Offline
Posts: 1179
  Quote Тркало Quote  Post ReplyReply #777 Posted: 18-Apr-2011 at 14:55
Originally posted by OCB


За момент помислив дека се работи за второто Христово доаѓање.


Како во времето кога другарот Тито шеташе по улиците низ Скопје цццц
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #778 Posted: 18-Apr-2011 at 14:37
Originally posted by OCB





За момент помислив дека се работи за второто Христово доаѓање.


Rollin
Back to Top
OCB View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: 54
Online Status: Offline
Posts: 921
  Quote OCB Quote  Post ReplyReply #779 Posted: 18-Apr-2011 at 14:34
Originally posted by Ma

Автобусот прво тргна по булеварот Партизански одреди и како да го оживеа целиот простор. Таксистите излегоа од своите автомобили и ја озборуваа новата ѕвезда на скопскиот асфалт. Граѓаните што го пиеја пладневното кафе по кафулињата занемеа. Шетачите, пак, застануваа на станиците да се сликаат со автобусот зад нив. На „Рекорд“ воодушевувањето беше уште поголемо. Како за момент сите да запреа. Им застана залакот во устата на сите што јадеа во пекарниците. Патниците во автомобилите ги креваа главите нагоре, а возачите на постарите автобуси му завидуваа на својот колега. Истото се повтори и кога автобусот влезе во Аеродром, кога ја помина железничката станица. Градежниците ги оставија алатите, вработените во сендвичарниците ги заборавија плескавиците, а луѓето по становите излегоа на терасите и на прозорците да го видат автобусот и да го поздрават.




За момент помислив дека се работи за второто Христово доаѓање.
Back to Top
OCB View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: 54
Online Status: Offline
Posts: 921
  Quote OCB Quote  Post ReplyReply #780 Posted: 18-Apr-2011 at 14:09
Навистина тешко, ако не и невозможно, е на интернет да се најде името на моделот на двокатниот автобус за Скопје. Сепак, тој би требало да е многу сличен на единствениот двокатен автобус од Јутонг - ZK6116HGS за првпат произведен во 2008:



Според оваа веб страна потрошувачката на 100 километри изнесува 23 литри.
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 3738394041 90>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.480 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.