build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Железници
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Возен парк (општо)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 3738394041 42>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #761 Posted: 20-Jun-2008 at 12:06
Originally posted by GreatMakedon

dali so privatna investicija konecno ke vidime novi vozovi na MZ?

Зависи на што мислиш, секој кој би го купил транспорт сигурно прво би вложил во товарен сообраќај каде се и парите, па многу подоцна во патнички каде секако има пари но нема „брза“ заработувачка.
Тоа и сега го прави МЗ - Транспорт, обновува локомотиви, маневарки, и товарни вагони, а подоцна планира со тие пари во развој на патничкиот транспорт.
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
GreatMakedon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 13-Nov-2007
Online Status: Offline
Posts: 186
  Quote GreatMakedon Quote  Post ReplyReply #762 Posted: 20-Jun-2008 at 11:35
dali so privatna investicija konecno ke vidime novi vozovi na MZ?
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #763 Posted: 19-Jun-2008 at 22:05
Мислам дека ке се јават и други земји кој знаат дека железничкиот транспортот е вносен бизнис, би требало да се почека ако не друго цената ќе расте ако темпото кој сега го почна МЖ.
Што се однесува за заинересираноста на FMGrece нема таква графичка емоција на форумов која би ја ставил о()о
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #764 Posted: 19-Jun-2008 at 21:39


Треба да бидеме реални. Иако имаше неколку големи утки како ОКТА или Жито Лукс некои од грките инвестиции излегоа доста квалитетни (Космофон, Титан итн).

Сепак за ваква стратешка гранка се сложувам дека треба добро да се оградиме не за друго туку бидејќи баш тука не удриле кога ни било најтешко.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #765 Posted: 19-Jun-2008 at 20:54


Многу помило ќе ми беше некоја помоќна компанија сериозно да се заинтересира, но и ова со Естонциве е добар сигнал...


А ова со јужните соседи, нема што да се ставаат у рачуница, треба одма да им се покаже среден прст (со елегантни методи). Тоа не е само ради некаков инает, туку така налага здравиот разум. Веќе премногу се навлезени во стратешки гранки на нашата економија и ја компромитираат (што не е ништо друго освен предавство од разноразни пијавици од минатото). А тоа токму сега кога јасно ставија до знаење дека ќе ги применат апсолутно сите методи што им се на располагање за да ни наштетат, еве ги се јавија да ги купеле МЖ и Фершпед...
Nuts
Веројатно е наша вина, до сега веројатно сме оставиле впечаток на безмозочници и без'рбетници кои стојат и гледаат како неколку души стануваат тешки милионери, продавајќи ги нашите национални интереси токму на нашиот најголем душман.







Во секој случај, кога веќе железницата ја продаваме на странец, треба барем да ја дадеме на некој мултинационален гигант, или од некоја моќна земја, па нека пробаат јужните соседи нив да им „штрајкуваат“ секој втор ден...
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #766 Posted: 19-Jun-2008 at 19:30


Еве

Скинест Реил е заинтересирана за инвестиции во Македонски железници

Балтичкиот гигант во железничкиот сообраќај, Скинест Реил сака да инвестира во македонските пруги. Естонската компанија е заинтересирана да се вклучи во изградба на коридорите 8 и 10 како и модернизација на железничкиот парк. Ова на министерот за транспорт му го пренесе претседателот на бордот на Скинест Реил, Олег Осиновскиј:

 

- Таму каде што има транспорт на стоки секогаш има потенцијал за бизнис. Разбравме дека на железничкиот превоз овде му се потребни многу инвестиции. Ние ќе доставиме наша понуда кога ќе утврдиме што точно се бара од нас.

 

Вагони стари три декади, недоизградени пруги, милионски долгови, ова е македонската железница денес. Статистика покажува дека и во вакви услови бројот на патници се зголемува. Лани Македонски железници се подели на две претпријатија акционерско друштво транспорт и јавна инфраструктура. Владата ќе бара странски инвеститор само за транспортот.

 
Скинест Реил се занимава со градење, ремонт на пруги и производство на вагони. Застапена е во балтичките земји, Украина, Полска и Русија.


http://www.kanal5.com.mk/ShowNews.aspx?ItemID=34587&mid=1500&tabId=1&tabindex=0

Но и уште една вест... јас навивам за првата

Грчки железници заинтересирани за купување на Македонски железници, но и на Фершпед

Грчките железници се заинтересирани за влез во Македонски железници, дознава Нетпрес. Според нашите извори, грчките железници пројавиле интерес за транспортниот дел на железницата во Македонија.

Во македонските железнички компании досега за ваква опција ниту е разговарано, ниту пак стигнала некаква информација од грчка страна, објаснуваат од раководствата на двете компании од Македонски железници.

Но, освен за ова претпријатие, имало интерес и за купување на македонската шпедитерска компанија “Фершпед“, фирма која е добро позиционирана на Балканот со претставништва во речиси сите земји во регионов, но и пошироко како Бугарија, Србија, Германија и на Косово. Оваа шпедитерска компанија ја зајакнува својата позиција со зголемување на возниот парк.

Сепак, првиот човек на “Фершпед“, Штерјо Наков, во изјава за Нетпрес ги негираше ваквите информации и вели дека досега никој до нив не се обратил со ваква намера.

Во меѓувреме, во Грција под концесија се дава атинското пристаниште Пиреа. Концесијата е на 35 години на кинеска бродска компанија, што треба да изврши модернизација.

Кинеските оператори се во фаза на отворање на големата врата преку Атина-Скопје-Белград со цел да навлезат на европскиот пазар. Токму поради тоа кај кинеските оператори се јавува интерес за транзитниот транспорт на Македонија, а според информациите на Нетпрес веќе имало и состанок на инволвираните и заинтересираните страни во Солун, за да се разгледа ваквата опција.



http://www.netpress.com.mk/vest.asp?id=32831&kategorija=2
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #767 Posted: 19-Jun-2008 at 18:36
ВЕСТ: Естонска железница се интересира за купување на нашиот железнички транспорт
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #768 Posted: 15-Jun-2008 at 12:58
Originally posted by Cloverstac

Срам да ти е што не ме извести... Bash Big%20smile


Извини, ако е за утеха ни јас не снимив ни една „змија“ - композиција

Еве за извинување, еден клип од сервис на електрична локомотива МЖ 441-109




Edited by Vladimir P - 15-Jun-2008 at 13:05
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #769 Posted: 06-Jun-2008 at 19:12
Се нормализираше железницава?

Срам да ти е што не ме извести... Bash Big%20smile

Мада реално гледано, за жал најверојатно нема да помине долго додека не се повтори целата ситуација со некаков друг штрајк или којзнае што ќе измислат... Mad
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #770 Posted: 06-Jun-2008 at 18:34
Сега за сега железничкиот тече нормално (се натрупа во Србија и Унгарија, па на некој начин мораа)

* Имаат нова играчка - авио и камионски сообраѓај  Ohno
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #771 Posted: 06-Jun-2008 at 16:53
Rock



Туку што стана со блокадата... Уште ли трае?
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #772 Posted: 06-Jun-2008 at 16:09
Еве како нашите мајстори се снаоѓаат и ги репарираат дизелките
Репарација на МЖ 661-404 со главниот мајстор-гение Ангеле


Со музика на Бодан Арсовски - Last Train
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #773 Posted: 30-May-2008 at 17:01
Како сто напоменав предходно, најповеќе се палат од не редовно перење-чистење, штета не го сликав вчера имаше мал пожар на една електро, од наталожено уље и нафта помешано со прашина на еден од резервоарите кој е во близина на тркалата, и за време на нагли кочења од искрите се запали, само присебноста на особјето спречи нешто поголемо.
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #774 Posted: 30-May-2008 at 00:12
Од што се запалила побогу Question
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #775 Posted: 29-May-2008 at 23:38
Проблемот е во тоа сто едната 412-054 се запали - па кога се нема пари се скрпува она што има.


P.S. Мислам барем едно добро перенје пре би му требало
Но тоа е болка на наша железница некако никој не гледа како ни изгледаат лок, и возовите, стварно се гнасни


Edited by Vladimir P - 29-May-2008 at 23:43
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #776 Posted: 29-May-2008 at 15:23
Овој франкенштајнов 412, што очигледно го склапале од две неисправни гарнитури да направат една исправна, можеле бар да го офарбаат во една боја... И без тоа нова фарба му треба очајно...
Back to Top
vardar View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Mar-2008
Online Status: Offline
Posts: 1106
  Quote vardar Quote  Post ReplyReply #777 Posted: 29-May-2008 at 15:14
nekolku sliki od flickr
 
 
 
 
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #778 Posted: 20-May-2008 at 20:32
Од серијата 661-400 работите стојат овака

MЖ 661-402 неисправна

МЖ 661-403 неисправна

МЖ 661-404

МЖ 661-405 неисправна моменталнио

МЖ 661-406 неисправна моменталнио

МЖ 661-407 неисправна

МЖ 661-408

МЖ 661-409 неисправна

МЖ 661-410

МЖ 661-411 неисправна

МЖ 661-412 неисправна

МЖ 661-413 неисправна

П.С. Го погледав форумот „ССЦ“ интересантно
Наидов и за теснолинејката во МК тоа имам нешто ставено на http://www.freewebs.com/locomotiva/

А иначе тоа е точно дека во Европа само  MK, Албанија и Хрватска (има железнички музиј и се спрема)  немаат парна атракција  (например Србија има  Романтика, Плави воз и најголемата атракција теснолинејката Шарганска осмица, а спрема и нова) за другите Европски земји да не спомнуват имаат минимум 5 а некој и до 15 парни атракции, кој се страшен моден тренд што стварно носи големи пари.

Ние имаме можност (имаме лок и вагони) но изгледа немаможеме да насетиме сто е тренд и каде да се уложат пари за да се заработи а и да се чуе за МК

На пример сега не заобиколи несто како Ориент експрес (од германија до Босвор-Истанбул) бидејки немавме парна влеча, за кој се земаат фини пари и се промовира туризам
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #779 Posted: 20-May-2008 at 19:22
Originally posted by Vladimir P


Што е ССЦ ?

http://www.skyscrapercity.com/




Тоа е серија 661-400  (имаме серии 661-100; 661-200 и 661-400)
И не се две ги имам повеќе


Да, конкретно на подсерија 661-4 и мислев дека имаме само две... Податокот го најдов овде:

http://www.railfaneurope.net




Toa e 643-005 (најубава маневарка за мене)

Чак ја имаам истата со истите броеви ко модел во N skala Big%20smile



Big%20smile Thumbs%20Up


Edited by Cloverstack - 20-May-2008 at 19:22
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #780 Posted: 20-May-2008 at 18:59
Originally posted by Cloverstack

... стаил на ССЦ а на Билд не LOL

Што е ССЦ ?

Originally posted by Cloverstack

Ова колку што знам е канадска верзија на 661 (кенедиевките) и вакви имаме две

Тоа е серија 661-400  (имаме серии 661-100; 661-200 и 661-400)
И не се две ги имам повеќе

Originally posted by Cloverstack

Ова се 442-ките

Такви од серијата 442-000 имаме 3 комада
Originally posted by Cloverstack

каква е таа помалата дизел локомотива?

Toa e 643-005 (најубава маневарка за мене)


Чак ја имаам истата со истите броеви ко модел во N skala Big%20smile




Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 3738394041 42>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.242 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.