build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Железници
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Реконструкција на пругата Битола - Лерин

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 23456 12>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5424
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #61 Posted: 30-May-2018 at 12:29
Ме интересира дали ќе има некаков товарен терминал во индустриската зона, бидејќи пругата поминува веднаш покрај Жабени. Има некаква информација?
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
katani View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-Jan-2013
Location: Bulgaria
Online Status: Offline
Posts: 128
  Quote katani Quote  Post ReplyReply #62 Posted: 30-May-2018 at 07:37
Няма какво друго да бъде.
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15368
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #63 Posted: 29-May-2018 at 11:47
фото: МИА.мк

Битола-Кременица





Ова железничка станица ли ќе биде?

За сè има вторпат
Back to Top
axel View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 08-Dec-2009
Location: kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 3654
  Quote axel Quote  Post ReplyReply #64 Posted: 28-May-2018 at 13:10

Сугарески очекува пругата Битола-Кременица да биде изградена во ноември годинава

За половина година се очекува да заврши изградбата на пругата Битола-Кременица со која се овозможува железничко поврзување меѓу Македонија и Грција.

Пругата е во должина од 16 километри, а инвестицијата изнесува  17,2 милиони евра, од кои шест милиони евра од ИПА фондовите,  а 11,2  милиони евра  од Буџетот на РМ.

- Очекувам до крајот на ноември овој проект целосно да биде завршен, со цел да овозможиме поврзување на пелагонискиот регион до солунското пристаниште, да го зајакнеме економскиот капацитет на регионот, поврзување со индустриската зона „Жабени“ и други олеснувања за транспорт на стоки и услуги, изјави министерот за транспорт и врски Горан Сугарески при денешниот увид на градежните работи на терен.

Сугарески вели дека  Владата е сериозно посветена на железничкото поврзување на Коридорот 8, се работи на пругата од Куманово до Бељаковце, обезбедена е проектна документација и финансиски средства за делот од Бељаковце до Крива Паланка, а завршена е и проектната документација за пругата до граничниот премин со Република Бугарија.

- Во наредниот период планираме да бидат обезбедени над милијарда евра, средства кои ќе бидат искористени за подобрување на железничкиот систем во Република Македонија. Очекувам изведувачите да ги испочитуваат роковите и да ја запазат динамиката на сите градежни работи. Пред два месеца имав средба со министерот за транспорт на Грција на која разговаравме за железничко поврзување меѓу двете држави, а со завршувањето на овој проект тоа ќе се случи бидејќи тоа што го работиме треба да заживее и е од интерес на Македонија и Грција, нагласи Сугарески.

Градоначалничката на општина Битола Наташа Петровска оцени дека железничката пруга Битола-Кременица директно ќе придонесе за локалниот економски развој на пограничните општини, а размената на проекти и идеи во овој период е динамизирана.

- Сообраќајна инфраструктура од вакви размери е од исклучително значење за секоја општина и овој зафат е голем придонес за економскиот развој на Битола на која и недостигаше ваков проект за развој на индустријата и индустриските капацитети. За нас посебно значајно е што во овој период ги конкретизираме проектните активности и соработка со грчките градови Воден и Солун и тоа што беше запоставено сега драстично се менува, посочи Петровска.

Градежните активности на железничката пруга Битола-Кременица ги врши меѓународната компанија Штрабаг, специјализирана за нискоградба и со високи референци во изградбата на железнички пруги.

Според најавите, наскоро ќе мобилизираат околу 300 лица и механизација за поставување на шините со што од ноември оваа година ќе има непречен железнички сообраќај меѓу Македонија и Грција.

https://kanal5.com.mk/articles/336244/sudot-vo-tirana-pokrenuva-postapka-protiv-bushati-za-navreda-na-makedoncite

Back to Top
polval View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Feb-2009
Online Status: Offline
Posts: 177
  Quote polval Quote  Post ReplyReply #65 Posted: 17-May-2018 at 11:47
Да се надеваме дека ќе се заврши, сепак се работи за пруга на лесен рамничарски терен без некои посебно комплицирани градежни работи. Технички е дефинитивно остварливо.
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #66 Posted: 15-May-2018 at 16:35
Ви благодарам за информациите. Сепак, од сликите се гледа дека нема некаква механизација или работници на терен .

Поентата ми е, ако продолжат со ова темпо, дали е возможно да се заврши пругата до крајот на оваа година?
Back to Top
Danielbtmk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Jan-2010
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 693
  Quote Danielbtmk Quote  Post ReplyReply #67 Posted: 14-May-2018 at 21:56
12.05.2018




Премин кај царински терминал







Премин во Кравари





Back to Top
JOE View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2010
Location: Bitola
Online Status: Offline
Posts: 226
  Quote JOE Quote  Post ReplyReply #68 Posted: 14-May-2018 at 20:00
Pominuvav jas pred edna nedela pokraj seloto Kravari kaj sto direktno pominuva prugata i imase aktivnosti na teren i gradezna mehanizacija no pragovite uste ne bea namesteni, rokot nenzam dali ke stignat da go zapazat do krajot na godinava, no ako zapnat se stiga, vo sportivno ako ne go zapzat rokot drzavata ke ja izgubi donaciajta od EU

Edited by JOE - 14-May-2018 at 20:02
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #69 Posted: 14-May-2018 at 12:11
Еве и јас да ги прашам форумашите од Битола, каква е ситуацијата на терен? Се гради ли повторно пругата Битола-Кременица? Кои активности во моментов се одвиваат? Некакви фотки? Речиси половина година помина, а нема никакви информации за овој проект
Back to Top
JOE View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2010
Location: Bitola
Online Status: Offline
Posts: 226
  Quote JOE Quote  Post ReplyReply #70 Posted: 17-Apr-2018 at 18:41
Dali ima nekoj info dali ima nekakvi aktivnosti okolu prugata?
Back to Top
WolfLeader View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 03-Aug-2015
Online Status: Offline
Posts: 694
  Quote WolfLeader Quote  Post ReplyReply #71 Posted: 19-Feb-2018 at 15:09
Вториот
Back to Top
<Fresno> View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 13-Jun-2010
Online Status: Offline
Posts: 1161
  Quote <Fresno> Quote  Post ReplyReply #72 Posted: 19-Feb-2018 at 11:49
Австрискиот или српскиот?
Back to Top
Могли View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Joined: 21-Apr-2015
Online Status: Offline
Posts: 97
  Quote Могли Quote  Post ReplyReply #73 Posted: 18-Feb-2018 at 19:53
Денес на железничката станица во Битола на поминување забележав дека на таблата за реконструкција на пругата се променети датумите за завршување на пругата како и сменето е името на стариот изведувач и ставено е името на Штрабаг. Новиот датум за завршување на пругата е 12.10.2018. (Ај баш да видиме) Слика во следна прилика
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15368
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #74 Posted: 22-Dec-2017 at 19:22
ПРУГАТА ОД БИТОЛА ЗА ГРЦИЈА ЌЕ ЈА ГРАДАТ АВСТРИЈЦИ, А БУГАРИТЕ ЌЕ ЗАВРШАТ НА СУД

За недоизградената пруга од Битола до грчка граница ќе се води судски спор, најави министерот за транспорт и врски Горан Сугарески. Тој не прецизираше против кого ќе биде поведен спорот, но рече дека веќе имало дејствија за откривање на одговорните лица кои не го завршиле проектот.

„Судска постапка ќе се води во делот на одговорноста. Сѐ што имаме поврзано со овој случај доставуваме до органите на проганот. Тие малверзации ги открива обвинителството“, рече Сугарески.

Пругата требаше да ја гради бугарски конзорциум на фирми кој за подизведувачи зеде домашни компании, а на крај не им го исплати сработеното. Пругата се градеше со пари од европските фондови и требаше да биде готова до лани летото. Но, не се исплатија обврските кон подизведувачите, па работниците престанаа со работа. Некои од нив го тужеа бугарскиот конзорциум пред судот во Софија. Беше изграден само еден километар од предвидените 17, за што беа потрошени околу 4,5 милиони евра.

По раскинувањето на договорот со бугарскиот конзорциум, беше распишан нов тендер на кој за изведувач се избра австриската компанија „Штрабаг“ која во текот на следната година ќе има обврска целосно да ја изгради пругата. Во спротивно останатите 14 милиони евра европски пари, ќе пропаднат зашто лимитот за искористување е до крајот на идната година.

„Во однос на железничката пруга потпишан е договор со изведувач и очекуваме да отпочнат тие активности кои следната година би финиширале и би добиле железнички правец кој би не поврзал со Република Грција“, рече Сугарески.

Покрај изградбата на пругата кон Грција, тој најави дека се подготува и проектна документација за изградба на експресен пат од Прилеп за Битола до граничниот премин Меџитлија. Но, не сакаше да прецизира рокови. Во меѓувреме, на пролет ќе почне реконструкција на постоечкиот пат од Битола за грчка граница, за што се обезбедени 2 милиони евра од Европската банка за обнова и развој.

https://sdk.mk/index.php/dopisna-mrezha/prugata-od-bitola-za-grtsija-ke-ja-gradat-avstrijtsi-bugarite-ke-zavrshat-na-sud/
За сè има вторпат
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #75 Posted: 01-Oct-2017 at 23:31
Originally posted by katani

Още снимки няма ли?


Повели
http://build.mk/foto-vest-zaglavena-izgradbata-na-prugata-bitola-kremenitsa/
Back to Top
Danielbtmk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Jan-2010
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 693
  Quote Danielbtmk Quote  Post ReplyReply #76 Posted: 29-Sep-2017 at 16:32
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #77 Posted: 29-Sep-2017 at 16:27
Долниот строј од пругата претпоставувам дека е завршен на поголем дел од трасата. Се согласувам дека се готови поголем дел од мостовите. Сепак, горниот слој од трасата е расфрлан околу битолската железничка станица. Бетонските прагови се околу магацинскиот простор, а новите шини се поставени на средина од самите пруги.
Back to Top
katani View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-Jan-2013
Location: Bulgaria
Online Status: Offline
Posts: 128
  Quote katani Quote  Post ReplyReply #78 Posted: 27-Sep-2017 at 09:26
Още снимки няма ли?

п.п. В Wikimapia изображението показва, че са извършвани не малко строителни работи (има готови нови мостове и водостоци, даже на малко разстояние след Битоля има положен и баласт).

Edited by katani - 27-Sep-2017 at 10:44
Back to Top
Danielbtmk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Jan-2010
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 693
  Quote Danielbtmk Quote  Post ReplyReply #79 Posted: 25-Sep-2017 at 18:22
24.09.2017

Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15368
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #80 Posted: 07-Nov-2016 at 08:21
ЗАПРЕ ИЗГРАДБАТА НА ПРУГАТА КОН ГРЦИЈА

Запре изградбата на железничката пруга од Битола за Кременица, а од таму кон грчката граница. Министерството за транспорт и врски го раскина договорот со бугарската фирма „Водстрој“, која беше водечки партнер на конзорциумот составен од четири фирми. Пругата требаше да биде завршена пред два месеца, но бугарската фирма не го почитува рокот, па сега, кога договорот е раскинат, Министерството ќе ја активира банкарската гаранција. Тоа го потврди и министерот Владо Мисајловски истакнувајќи дека активирањето е механизам што произлегува од договорот во насока на заштита на државниот интерес.

„Случајот многу внимателно го разгледувавме со ЕУ бидејќи овој проект се гради со пари од ИПА-фондовите. Сега е раскинат договорот и ние ќе ги почитуваме законските прописи што важат во Македонија, а кои оставаат простор за активирање на банкарската гаранција“, рече Мисајловски.

За оваа делница од пругата кон Грција, во должина од 17 километри, што се гради со пари од ИПА-фондовите, се доделени 20 милиони евра. Колку пари добил бугарскиот конзорциум не е познато, но македонските фирми што се вклучени во проектот како подизведувачи се пожалија дека не им се исплати средства за она што го сработиле досега. Неисплатените обврски ја забавија изградбата, а кон средината на август годинава работниците најавија и штрајк, но потоа го откажаа кога им било ветено дека набрзо ќе си ги добијат парите.

Менаџерот на проектот, Валери Барбунски, тогаш рече дека бугарската фирма „Понстрој инженеринг“ требало да ги исплати подизведувачите во Македонија.

„Се' што е сработено до овој период е исплатено. Нема неисплатени пари кон ’Понстрој инженеринг‘, ’Трејс‘, ’Карпош‘ и ’Водстрој‘. Зошто ’Понстрој инженеринг‘ не сака да им плати на подизведувачите, не е мој проблем“, се огради Бабунски пред два месеца кога имаше средба со подизведувачите во Битола.

За (не)исплатените обврски кон домашните подизведувачи летото полемизираа и политичките партии кои изградбата на пругата ја искористија за меѓусебни обвинувања. Од СДСМ рекоа дека долгот на изведувачот кон фирмите подизведувачи и доставувачи надминува милион евра. Опозицијата се сомнева дека со цел да се забошотат работите во изградбата на пругата се вклучува нова фирма од Тетово. Но, од ВМРО-ДПМНЕ, пак, рекоа дека сите проблеми се решаваат во текот на работењето и дека се постапува според законските прописи. Оттаму тогаш појаснија дека „Водострој 98“ ја презема целосно обврската да успешна реализација на проектот.

Но, очигледно не е така, па сега изградбата е целосно запрена. Министерот Мисајловски ги советува домашните компании да преземат мерки во согласност со договорите што ги имаат потпишано со бугарските фирми од конзорциумот. Во овој случај нашите градежници не можат да сметаат на помош од државата бидејќи таа нема никаква улога зашто потпишаните договори не се со согласност со Министерството. Мисајловски најави нов тендер за избор на друга компанија што ќе ја заврши изградбата на пругата, но за тоа чека инструкции од ЕУ. Имајќи предвид дека сме во предизборен период, повеќе од извесно е дека тоа нема да се случи до крајот на годинава, што дефинитивно значи пролонгирање на изградбата на пругата. (Б.А.)

http://www.utrinski.mk/?ItemID=FF33281225CC7A46A7165D07D083916B
За сè има вторпат
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 23456 12>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.160 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.