![]() |
![]() |
![]() |
Реконструкција на пругата Битола - Лерин |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 23456 12> |
Author | |
гитардемон ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Feb-2008 Online Status: Offline Posts: 5424 |
![]() ![]() |
Ме интересира дали ќе има некаков товарен терминал во индустриската зона, бидејќи пругата поминува веднаш покрај Жабени. Има некаква информација?
|
|
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
|
|
![]() |
|
katani ![]() Senior Member ![]() Joined: 07-Jan-2013 Location: Bulgaria Online Status: Offline Posts: 128 |
![]() ![]() |
Няма какво друго да бъде.
|
|
![]() |
|
Џоле ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15368 |
![]() ![]() |
фото: МИА.мк
Битола-Кременица ![]() ![]() Ова железничка станица ли ќе биде? ![]() |
|
За сè има вторпат
|
|
![]() |
|
axel ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 08-Dec-2009 Location: kumanovo Online Status: Offline Posts: 3654 |
![]() ![]() |
Сугарески очекува пругата Битола-Кременица да биде изградена во ноември годинаваЗа половина година се очекува да заврши изградбата на пругата Битола-Кременица со која се овозможува железничко поврзување меѓу Македонија и Грција. ![]() Пругата е во должина од 16 километри, а инвестицијата изнесува 17,2 милиони евра, од кои шест милиони евра од ИПА фондовите, а 11,2 милиони евра од Буџетот на РМ. - Очекувам до крајот на ноември овој проект целосно да биде завршен, со цел да овозможиме поврзување на пелагонискиот регион до солунското пристаниште, да го зајакнеме економскиот капацитет на регионот, поврзување со индустриската зона „Жабени“ и други олеснувања за транспорт на стоки и услуги, изјави министерот за транспорт и врски Горан Сугарески при денешниот увид на градежните работи на терен. Сугарески вели дека Владата е сериозно посветена на железничкото поврзување на Коридорот 8, се работи на пругата од Куманово до Бељаковце, обезбедена е проектна документација и финансиски средства за делот од Бељаковце до Крива Паланка, а завршена е и проектната документација за пругата до граничниот премин со Република Бугарија. - Во наредниот период планираме да бидат обезбедени над милијарда евра, средства кои ќе бидат искористени за подобрување на железничкиот систем во Република Македонија. Очекувам изведувачите да ги испочитуваат роковите и да ја запазат динамиката на сите градежни работи. Пред два месеца имав средба со министерот за транспорт на Грција на која разговаравме за железничко поврзување меѓу двете држави, а со завршувањето на овој проект тоа ќе се случи бидејќи тоа што го работиме треба да заживее и е од интерес на Македонија и Грција, нагласи Сугарески. Градоначалничката на општина Битола Наташа Петровска оцени дека железничката пруга Битола-Кременица директно ќе придонесе за локалниот економски развој на пограничните општини, а размената на проекти и идеи во овој период е динамизирана. - Сообраќајна инфраструктура од вакви размери е од исклучително значење за секоја општина и овој зафат е голем придонес за економскиот развој на Битола на која и недостигаше ваков проект за развој на индустријата и индустриските капацитети. За нас посебно значајно е што во овој период ги конкретизираме проектните активности и соработка со грчките градови Воден и Солун и тоа што беше запоставено сега драстично се менува, посочи Петровска. Градежните активности на железничката пруга Битола-Кременица ги врши меѓународната компанија Штрабаг, специјализирана за нискоградба и со високи референци во изградбата на железнички пруги. Според најавите, наскоро ќе мобилизираат околу 300 лица и
механизација за поставување на шините со што од ноември оваа година ќе
има непречен железнички сообраќај меѓу Македонија и Грција. https://kanal5.com.mk/articles/336244/sudot-vo-tirana-pokrenuva-postapka-protiv-bushati-za-navreda-na-makedoncite |
|
![]() |
|
polval ![]() Senior Member ![]() Joined: 18-Feb-2009 Online Status: Offline Posts: 177 |
![]() ![]() |
Да се надеваме дека ќе се заврши, сепак се работи за пруга на лесен рамничарски терен без некои посебно комплицирани градежни работи. Технички е дефинитивно остварливо.
|
|
![]() |
|
BOJAN ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
![]() ![]() |
Ви благодарам за информациите. Сепак, од сликите се гледа дека нема некаква механизација или работници на терен
![]() Поентата ми е, ако продолжат со ова темпо, дали е возможно да се заврши пругата до крајот на оваа година? |
|
![]() |
|
Danielbtmk ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 26-Jan-2010 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 693 |
![]() ![]() |
![]() |
|
JOE ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 03-Feb-2010 Location: Bitola Online Status: Offline Posts: 226 |
![]() ![]() |
Pominuvav jas pred edna nedela pokraj seloto Kravari kaj sto direktno pominuva prugata i imase aktivnosti na teren i gradezna mehanizacija no pragovite uste ne bea namesteni, rokot nenzam dali ke stignat da go zapazat do krajot na godinava, no ako zapnat se stiga, vo sportivno ako ne go zapzat rokot drzavata ke ja izgubi donaciajta od EU
Edited by JOE - 14-May-2018 at 20:02 |
|
![]() |
|
BOJAN ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
![]() ![]() |
Еве и јас да ги прашам форумашите од Битола, каква е ситуацијата на терен? Се гради ли повторно пругата Битола-Кременица? Кои активности во моментов се одвиваат? Некакви фотки? Речиси половина година помина, а нема никакви информации за овој проект
![]() |
|
![]() |
|
JOE ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 03-Feb-2010 Location: Bitola Online Status: Offline Posts: 226 |
![]() ![]() |
Dali ima nekoj info dali ima nekakvi aktivnosti okolu prugata?
|
|
![]() |
|
WolfLeader ![]() Senior Member ![]() Joined: 03-Aug-2015 Online Status: Offline Posts: 694 |
![]() ![]() |
Вториот
![]() |
|
![]() |
|
<Fresno> ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 13-Jun-2010 Online Status: Offline Posts: 1161 |
![]() ![]() |
Австрискиот или српскиот?
|
|
![]() |
|
Могли ![]() Groupie ![]() ![]() Joined: 21-Apr-2015 Online Status: Offline Posts: 97 |
![]() ![]() |
Денес на железничката станица во Битола на поминување забележав дека на таблата за реконструкција на пругата се променети датумите за завршување на пругата како и сменето е името на стариот изведувач и ставено е името на Штрабаг. Новиот датум за завршување на пругата е 12.10.2018. (Ај баш да видиме) Слика во следна прилика
![]() |
|
![]() |
|
Џоле ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15368 |
![]() ![]() |
ПРУГАТА ОД БИТОЛА ЗА ГРЦИЈА ЌЕ ЈА ГРАДАТ АВСТРИЈЦИ, А БУГАРИТЕ ЌЕ ЗАВРШАТ НА СУД
За недоизградената пруга од Битола до грчка граница ќе се води судски спор, најави министерот за транспорт и врски Горан Сугарески. Тој не прецизираше против кого ќе биде поведен спорот, но рече дека веќе имало дејствија за откривање на одговорните лица кои не го завршиле проектот. „Судска постапка ќе се води во делот на одговорноста. Сѐ што имаме поврзано со овој случај доставуваме до органите на проганот. Тие малверзации ги открива обвинителството“, рече Сугарески. Пругата требаше да ја гради бугарски конзорциум на фирми кој за подизведувачи зеде домашни компании, а на крај не им го исплати сработеното. Пругата се градеше со пари од европските фондови и требаше да биде готова до лани летото. Но, не се исплатија обврските кон подизведувачите, па работниците престанаа со работа. Некои од нив го тужеа бугарскиот конзорциум пред судот во Софија. Беше изграден само еден километар од предвидените 17, за што беа потрошени околу 4,5 милиони евра. По раскинувањето на договорот со бугарскиот конзорциум, беше распишан нов тендер на кој за изведувач се избра австриската компанија „Штрабаг“ која во текот на следната година ќе има обврска целосно да ја изгради пругата. Во спротивно останатите 14 милиони евра европски пари, ќе пропаднат зашто лимитот за искористување е до крајот на идната година. „Во однос на железничката пруга потпишан е договор со изведувач и очекуваме да отпочнат тие активности кои следната година би финиширале и би добиле железнички правец кој би не поврзал со Република Грција“, рече Сугарески. Покрај изградбата на пругата кон Грција, тој најави дека се подготува и проектна документација за изградба на експресен пат од Прилеп за Битола до граничниот премин Меџитлија. Но, не сакаше да прецизира рокови. Во меѓувреме, на пролет ќе почне реконструкција на постоечкиот пат од Битола за грчка граница, за што се обезбедени 2 милиони евра од Европската банка за обнова и развој. https://sdk.mk/index.php/dopisna-mrezha/prugata-od-bitola-za-grtsija-ke-ja-gradat-avstrijtsi-bugarite-ke-zavrshat-na-sud/ |
|
За сè има вторпат
|
|
![]() |
|
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
Повели http://build.mk/foto-vest-zaglavena-izgradbata-na-prugata-bitola-kremenitsa/ |
|
![]() |
|
Danielbtmk ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 26-Jan-2010 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 693 |
![]() ![]() |
|
|
![]() |
|
BOJAN ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
![]() ![]() |
Долниот строј од пругата претпоставувам дека е завршен на поголем дел од трасата. Се согласувам дека се готови поголем дел од мостовите. Сепак, горниот слој од трасата е расфрлан околу битолската железничка станица. Бетонските прагови се околу магацинскиот простор, а новите шини се поставени на средина од самите пруги.
|
|
![]() |
|
katani ![]() Senior Member ![]() Joined: 07-Jan-2013 Location: Bulgaria Online Status: Offline Posts: 128 |
![]() ![]() |
Още снимки няма ли?
п.п. В Wikimapia изображението показва, че са извършвани не малко строителни работи (има готови нови мостове и водостоци, даже на малко разстояние след Битоля има положен и баласт). Edited by katani - 27-Sep-2017 at 10:44 |
|
![]() |
|
Danielbtmk ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 26-Jan-2010 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 693 |
![]() ![]() |
24.09.2017
![]() |
|
![]() |
|
Џоле ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15368 |
![]() ![]() |
ЗАПРЕ ИЗГРАДБАТА НА ПРУГАТА КОН ГРЦИЈА
Запре изградбата на железничката пруга од Битола за Кременица, а од таму кон грчката граница. Министерството за транспорт и врски го раскина договорот со бугарската фирма „Водстрој“, која беше водечки партнер на конзорциумот составен од четири фирми. Пругата требаше да биде завршена пред два месеца, но бугарската фирма не го почитува рокот, па сега, кога договорот е раскинат, Министерството ќе ја активира банкарската гаранција. Тоа го потврди и министерот Владо Мисајловски истакнувајќи дека активирањето е механизам што произлегува од договорот во насока на заштита на државниот интерес. „Случајот многу внимателно го разгледувавме со ЕУ бидејќи овој проект се гради со пари од ИПА-фондовите. Сега е раскинат договорот и ние ќе ги почитуваме законските прописи што важат во Македонија, а кои оставаат простор за активирање на банкарската гаранција“, рече Мисајловски. За оваа делница од пругата кон Грција, во должина од 17 километри, што се гради со пари од ИПА-фондовите, се доделени 20 милиони евра. Колку пари добил бугарскиот конзорциум не е познато, но македонските фирми што се вклучени во проектот како подизведувачи се пожалија дека не им се исплати средства за она што го сработиле досега. Неисплатените обврски ја забавија изградбата, а кон средината на август годинава работниците најавија и штрајк, но потоа го откажаа кога им било ветено дека набрзо ќе си ги добијат парите. Менаџерот на проектот, Валери Барбунски, тогаш рече дека бугарската фирма „Понстрој инженеринг“ требало да ги исплати подизведувачите во Македонија. „Се' што е сработено до овој период е исплатено. Нема неисплатени пари кон ’Понстрој инженеринг‘, ’Трејс‘, ’Карпош‘ и ’Водстрој‘. Зошто ’Понстрој инженеринг‘ не сака да им плати на подизведувачите, не е мој проблем“, се огради Бабунски пред два месеца кога имаше средба со подизведувачите во Битола. За (не)исплатените обврски кон домашните подизведувачи летото полемизираа и политичките партии кои изградбата на пругата ја искористија за меѓусебни обвинувања. Од СДСМ рекоа дека долгот на изведувачот кон фирмите подизведувачи и доставувачи надминува милион евра. Опозицијата се сомнева дека со цел да се забошотат работите во изградбата на пругата се вклучува нова фирма од Тетово. Но, од ВМРО-ДПМНЕ, пак, рекоа дека сите проблеми се решаваат во текот на работењето и дека се постапува според законските прописи. Оттаму тогаш појаснија дека „Водострој 98“ ја презема целосно обврската да успешна реализација на проектот. Но, очигледно не е така, па сега изградбата е целосно запрена. Министерот Мисајловски ги советува домашните компании да преземат мерки во согласност со договорите што ги имаат потпишано со бугарските фирми од конзорциумот. Во овој случај нашите градежници не можат да сметаат на помош од државата бидејќи таа нема никаква улога зашто потпишаните договори не се со согласност со Министерството. Мисајловски најави нов тендер за избор на друга компанија што ќе ја заврши изградбата на пругата, но за тоа чека инструкции од ЕУ. Имајќи предвид дека сме во предизборен период, повеќе од извесно е дека тоа нема да се случи до крајот на годинава, што дефинитивно значи пролонгирање на изградбата на пругата. (Б.А.) http://www.utrinski.mk/?ItemID=FF33281225CC7A46A7165D07D083916B |
|
За сè има вторпат
|
|
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 23456 12> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |