![]() |
![]() |
![]() |
Градско-приградска железница во Скопје |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 23456> |
Author | ||||
BOJAN ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
![]() ![]() |
|||
Баш кога сме на темава, од 15 април активно функционира првата линија од градската железница во Белград на целата предвидена траса од Батајница до Панчевачки мост со 9 станици. Целокупната реконструкција на пругата, станиците и комплетниот ремонт на 9 електромоторни гарнитури го чинеше градот Белград САМО 10 МИЛИОНИ ЕВРА!!!
Слично на Белград, и Скопје има релативно изграден железнички прстен околу градот, па веќе и можеме да пресметуваме колку пари би не фатил проектов, но ако споредуваме со Белград и парите што градот ги потроши за проектов ТОГАШ Е ЏАБЕ. ТРОШИМЕ ПАРИ НА ГЛУПОСТИ, НАМЕСТО НА ВАКА КРУЦИЈАЛНИ ПРОЕКТИ! |
||||
![]() |
||||
krale ![]() Senior Member ![]() БАНИРАН Joined: 28-Dec-2009 Online Status: Offline Posts: 1487 |
![]() ![]() |
|||
Само за овој дел не се сложувам. Александар Велики по мене треба да биде тромеѓе, на линиите кои одат Скопје-Куманово, Скопје-Велес и Куманово-Велес. Тоа лесно би можело да се изведе со поврзување на Орешани (сега на делницата Скопје-Велес) со Миладиновци (сега на делницата Скопје Куманово). Трасата би поминала точно пред аеродромот и одлично би ги поврзала овие два крака. Со тоа, би се отворила можноста и некои линии од Куманово директно да одат за Велес, без да влегуваат во Скопје (што за една брза железница би МОРАЛО да се случи, инаку никој нема да губи 2 саати од Велес до Куманово). |
||||
![]() |
||||
Тркало ![]() Senior Member ![]() Joined: 31-Dec-2010 Location: Охрид Online Status: Offline Posts: 1179 |
![]() ![]() |
|||
[QUOTE=Dexter26]
Одлична ти е идејата krale, но ако се изгради железницата до Охрид, како ќе се храни Галеб ? Ова го велам бидејќи, многу често од охридско-струшкиот регион многумина ми имаат кажано дека таа железница кон Струга и Охрид била планирана уште кон крајот на 1980-те, но било одлучено истата да не биде изградена, за да се спаси Галеб од банкрот, бидејќи Галеб се храни во најголем дел од превоз од и кон Охрид. [/QUOT Не верувам дека изградба на железница накај Охрид би делувало во толкава мера на работата на Галеб.Последен пример, во време на најголема искористеност на железницата во Битола,тие отвораат нови линии Охрид-БИТОЛА-Скопје (а не верувам дека некој од Охрид би патувал 2 сати подолго за Ск преку Бт ,првенствено е наменето за патниците од Ресен и Битола). Не е веќе исто како кога беа државна фирма.Сега бараат профитабилни проекти,па добија неколку нови меѓународни линии од Министерството за транспорт http://mtc.gov.mk/new_site/images/storija_doc/3187/2.MegunarodniFinalni.pdf,кои се далеку подоходовни од домашен превоз(помала конкуренција,без диви таксисти итн.),шо нормално барат набавка на нови возила и поголем квалитетот. Дај Боже да имаме и железница колку е можно побрзо и накај Охрид ,уште поголема конкуренција би донесло и поголем избор и квалитет во сообраќајот.Сакам да кажам за сите имат место во бизнисот,ако понудат добри услови - потрошувачот одбират. Избегав офф-топик,да се вратам на темава.Најлогично е некаква си Скопска обиколна БРЗА железница во линија : 1.ТЕТОВО-Јегуновце-Ѓорче Петров-Скопје Север-ЖС СКОПЈЕ-Лисиче(па оттаму да би продолжила накај делот кон Трубарево/Илинден,до КУМАНОВО)и 2.ЖС СКОПЈЕ-Маџари-Аеродром Александар Велики па да би продолжила накај Велес) Нормално,со изградба на втора пруга на овие делници за избегнување два воза да се чекаат на станица за да се разминат,т.е. брз ,редовен и точен превоз.Ова истотака би дошло особено добро за делот на Велес - Скопје за полесен проток на товарен сообраќај.Или ако гледаме ептен напред,делот Тетово - Скопје да е сосема нова траса паралелно со автопатот ќе е далеку пократка од сегашнава пруга (Владимир би знаел точна километража). |
||||
![]() |
||||
Goran ![]() Senior Member ![]() Joined: 09-Jul-2009 Online Status: Offline Posts: 195 |
![]() ![]() |
|||
Abe ne razmisluvajte taka zeleznicata nema da vrvi niz sekoe ulice pak treba Avtobusi Galeb i drugi avtobuski prevoznici Mozat da se preadaptirat na poveke lokalen sobrkaj sto ke bidi alternativa na veke skapio taxi prevoz.
Pa i kraj kraeva Avtobuski prevoznici ne vrabotuvaat mnogu luge pa ke napravat sok na ekonimija ne se znacitelna granka. Imaa mnogu pozitivni efekti za da se zamaras za Avtoprevoznici kako Galeb. A za finasirajne mozi da se resi mozi da se podeli na dve prepriatia Zelznici i Lokomotivi treba da se razraboti studia pa da se stavi vo proekt siguren sum ke ima zainterisirani strani. Pa da se dadat pod koncesija isto kako so aerodrmite ili da bide Javno i privatno partnestvo drzavata da bide %49 procenti akcioner so toa sto profitot da go vraka nazad vo vid na subvenicii za trasport. Edited by Goran - 19-Apr-2011 at 02:35 |
||||
![]() |
||||
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
|||
Сомнежи нема дека порано така се размислувало кусо. Да се спасува некаква и така пропадната компанија се подрива проект. Тоа сигурно не било главен аргумент но не се сиклучува дека така се размислувало. денеска сеуште некои споасот на железницата го гледаат во пукање во себе со спасување на пропаднато претпријатие а не во либерализација така да не те чуди дека и некои така размислувал.
|
||||
![]() |
||||
Dexter26 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 2035 |
![]() ![]() |
|||
Одлична ти е идејата krale, но ако се изгради железницата до Охрид, како ќе се храни Галеб ?
Ова го велам бидејќи, многу често од охридско-струшкиот регион многумина ми имаат кажано дека таа железница кон Струга и Охрид била планирана уште кон крајот на 1980-те, но било одлучено истата да не биде изградена, за да се спаси Галеб од банкрот, бидејќи Галеб се храни во најголем дел од превоз од и кон Охрид. А кога сме веќе кај национална транспортна инфраструктура, ќе биде потребна ептен радикална реформа во државава, бидејќи кога во Хрватска се пушташе во употреба пат долг 200 и нешто километри, кај нас го отвораа Рамстор. Кога во Белград се гради метро, слушам веќе имало некои функционални станици, кај нас се пуштаат во употреба нови автобуси дотерани со панделки. Кај нас се фалат со половина километар пат граден неколку месеци, и тоа е невиден срам. Edited by Dexter26 - 18-Apr-2011 at 22:27 |
||||
![]() |
||||
krale ![]() Senior Member ![]() БАНИРАН Joined: 28-Dec-2009 Online Status: Offline Posts: 1487 |
![]() ![]() |
|||
Се сложувам ама не може да се направи тоа наеднаш и затоа тетово-куманово треба да биде приоритет. Во овие три града живее пола Македонија и има најголемо движење за работа, студирање, трговија и друго. Затоа треба во прва фаза да се изгради модерна и брза железница, станици, бесплатни паркинзи до станиците и друго што ќе ја спаси железницата.
|
||||
![]() |
||||
Goran ![]() Senior Member ![]() Joined: 09-Jul-2009 Online Status: Offline Posts: 195 |
![]() ![]() |
|||
Krale se soglasuvam so tebe zeleznica e a naeftin vid na trasport treba cela zeleznica da se osovremi.
Makedonija e mala kade da zivees ako ima brz voz dokaj 200Km na cas za eden sat si vo Skopje. Skopje kako glaven ekonomski center i so najgomema migracija se gusi vo sobrkaj i se svaraat situacii kade sto treba da se trosat ogromni pari za da se podobri protocnosta na sobrakajat so sto se resavat mometalni problemi. Treba da se ima vizija sto poteba e da se zivee vo Skopje ako imas brz isplatliv prevoz taka site reoni vo Makedonija ke se razvivaat i rabotnata slia ne mora da bide skoncetrirana na edno mesto. Treba da se doizgradi cela pruga Skopje Kicevo Ohrid Bitola krak kon Albanija krak kon Bugarija Ako ova se desi ke se namili do minumum potrebata od Megu gradski Avtobuski Sobrakaj isto potreba od avtopati i namelena upotrba na kamioni. Ne samo toa ne ke sme zavisni samo od Grcija za uvoz i izvos ke imame alternativi Bugarija Albanija Crna Gora. Zamisli da zivees vo Skopje so voz za eden cas da si vo Ohrid na plaza vecerta fati voz pa vratise nazad.Dali togas bi kupuval stan vo Ohrid a isto ako zivees vo Ohrid a rabotis vo Skopje ako ima subsidirani bileti za luge sto rabotat na 30Km od postojanoto zivaliste so potreba da zivees vo Skopje a isto ako si student i studiras vo Skopje se resevaat mnogu problemi. Pomalu zagaduvajne pomalku uvoz na vozila i derivati ako imame dovolno svoja energija ke go namalime uvozniot deficit za mnogu pobrz protek na producti i poevtin trasport. Da ova treba da bide eden on najbitnite proekti vo Makedonija posle energijata. Edited by Goran - 18-Apr-2011 at 05:02 |
||||
![]() |
||||
krale ![]() Senior Member ![]() БАНИРАН Joined: 28-Dec-2009 Online Status: Offline Posts: 1487 |
![]() ![]() |
|||
Јас истово го предлагав уште пред некое време на форумов, само НЕ во смисла исклучиво на локално скопско железниче. Скопје нема доволно популацаја и движење на популацијата за вакво нешто.
Затоа предлагав релацијата за брза линија да биде Тетово-Скопје-Александар Велики-Куманово. Тоа е најисплатливата можна железничка рута во државава, која пак ќе помогне да се стабилизира железницата и понатаму да може да влага во проекти за: ПРВА ФАЗА: Доизградба до Кичево на запад, пуштање крак до Велес на југ ВТОРА ФАЗА: Изградба на железница до Охрид (нема никад да биде туристички развиен ако не го поврземе со железница до Скопје) ТРЕТА ФАЗА: Поврзување со Бугарија и Албанија Затоа мислам дека се работи наопачки, на нерентабилни линии кои коштаат енормни суми, а не се инвестира во исплатливи линии. |
||||
![]() |
||||
Dexter26 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 2035 |
![]() ![]() |
|||
![]() Презафатени се со известување за новите автобуси, како да демек проблемите околу транспортот се веќе решени со речиси 300 нови автобуси, од кои што досега се пристигнати само 33, од кои еден е двокатен. ![]() Edited by Dexter26 - 17-Apr-2011 at 19:26 |
||||
![]() |
||||
Goran ![]() Senior Member ![]() Joined: 09-Jul-2009 Online Status: Offline Posts: 195 |
![]() ![]() |
|||
Dobro so stana so ovaa vest zavrsi ovde samo.
Kako ni eden novinar ne objavi vo vesnik za da mu dojde vo usi na vladata. |
||||
![]() |
||||
Dexter26 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 2035 |
![]() ![]() |
|||
![]() Па и треба да се вжешти, бидејќи со ќутење ништо нема да постигнеме. |
||||
![]() |
||||
BOJAN ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
![]() ![]() |
|||
Се вжештила дебатата по ова прашање
![]() |
||||
![]() |
||||
Goran ![]() Senior Member ![]() Joined: 09-Jul-2009 Online Status: Offline Posts: 195 |
![]() ![]() |
|||
Decki ova ne moja ideja ova sto mene mi tekna otpament e ispitana i provereno raboti super kaj sto ze naogam vo Melbourne i super fukcionira. Melbourne e podelen na reoni Privatnici si imaat garazi i svoj vozen park i svoi linie sto gi opsluzuvaat i strog parvilnik na koj sto mora da se pridrzuvaat. A biletite se vo sopstvenost na drzavata tie se prodavat po prodazni punktovi a i vo avtobisi parite se slivaat vo drzavna kasa a drzavata gi plaka privatnicite po km opsluzen a drzavata si ima svoja ispekciona sluzba koja gi kontrolira liniete za tocnost i za frekfrencija a isto i patnici koi sakaat da se svercuvaat i da ne platat potocno dadeno na privatna firma sto gi kontrolira bileti so motivacija kolku poveke patnici kaznat sto ne plakaat bileti procent od kaznata odi zanif a kaznite se rigorzni.Vo isto vreme gi kontrolirat i soferite dali prodavat karti ili profitiraat. A toa sto se protivi nekoj na privatizacia treba se preispita sebesi. Ako socializmot bese podobro opstestvo nema da propadnese nasekade. Samo uste 2 drazavi ostana komunisticki a Kina odi kon kapitalizam po poleka se transformiara svatija deka ako se inatat eden den ke bidat smenati so sila ko se sluci nasekade so pament ja trasormiraat svojata ekonimija i stanaa vtora ekonomska sila na svet a za brzo vreme ke bidat i prva. A za ova da se sluci e lesno edna strucna poseta od vlada vo Melbourne ke i im objasnat kako funkcionira samo trebat da si prilagodot istiot pricip sprema svoi potrebi a koj rece mora da bidi stranska investicija ako Skopje se podeli na reoni ima luge so pari i vo makdonija sto bi zele licenca. Ne sakam da zboram brojki na avtobusi ama za toa mozi da se razraboti studia i da se deli na reoni. No ne na mnogu mali reoni pa drzavata da se rasprava so privatnici so 10 avtobisi. Tie priavtrnicite imaat moznost da si ja prodavaat licencata a nekoj od posteckite ke ja kupi i ke stanat pogolemi. Taka i ovde se sluci. Od pocetok vo Melbourne bea lokalni privatnici koj postanaa pogolemi a na kraj niv gi kupi setrinska firma na sinagapure Airways no ne da go imaat celosen pazar monopol. Koga ke se vovedi nova linija se dava na tender sekoj privatnik se nadava toj sto ke dade najpovolna ponuda ja dobiva linijata. Ke mu bide kraj na javni nabavki i javni preprijatija. Polesno e da kontroliras nekogo ako ne si vo funkcija na dvatel na usluga. A so Javni prepriatia ti davas usluga a nikoj ne te kontrolira. Na drzavat ja kosta isto zatoa sto privatnik ke gi minimizira site davacki i ke vovede pogolema produktivmost. Profitot e delot od nesposbnost na javo prepriatie i birokratija. Na toj nacin bugetot nema da trpi a graganite dobivaat podobra usluga. Edited by Goran - 03-Mar-2011 at 09:59 |
||||
![]() |
||||
pbanks ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
![]() ![]() |
|||
вакво нешто не постои никаде во свет... и никој не се нервира, само разговараме... Edited by pbanks - 01-Mar-2011 at 17:10 |
||||
![]() |
||||
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
|||
Вака така пак проблемот го барате кај што не се бара во памет во размислување во менталитет. Само ќе се изнервирате и пак нема да најдете решение. А решенијата може да потегнат од еден човек. Така да ако се има воља и средства ќе се направи макар и со население без грам совет да сме.
|
||||
![]() |
||||
pbanks ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
![]() ![]() |
|||
Со сложувам. За жал. Се работи за процес чија цена ќе треба да ја плати нашата генерација... минимум |
||||
![]() |
||||
mirakuliks ![]() Senior Member ![]() Joined: 06-Feb-2010 Location: New York Online Status: Offline Posts: 831 |
![]() ![]() |
|||
5% razmisluvaat taka problemot e deka 50% treba minimum da razmisluvaat taka za da pochne neshto da funkcionira kako shto treba. Opütesetvena evolucija e baven proces pomiri se so toa, vakvi opütestveni promeni so revolucija ne se menuvaat. Iako ovie fakti ne treba da te obeshrabrat i ponatamu da go shirish ovoj nachin na razmisluvanje na shto e mozhno povekje lugje. |
||||
![]() |
||||
Dexter26 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 2035 |
![]() ![]() |
|||
Секоја ти чест, pbanks. Кога барем 5% од нашиов народ би размислувал вака, никогаш повторно нема да има потреба да дебатираме на вакви теми. Edited by Dexter26 - 01-Mar-2011 at 16:29 |
||||
![]() |
||||
pbanks ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
![]() ![]() |
|||
![]() Декстер... Мене воопшто не ми пречи тоа дека на концесионерот приоритет му е да заработи. Не само што не ми пречу туку тоа е сосема логично, зошто тогаш би влегол во целата работа. Понетата ми е дека ниту со концесиите нема да ја амнестираме нашата неспособност да ги штитиме сопствените интереси и да раководиме со ресурсите за општо добро. Значи во било кој случај, независно дали некое претпријатие ќе остане државно (во контекстов на дискусијата приградската железница), ќе биде јавно приватно партнерство, концесија или било што... мора да се научиме како народ, како влада, како јавна администрација.... да сносиме одговорност за своите акции и совесно да работиме. Како народ пред се треба да се научиме да го казнуваме неодговорното работење, нешто што премногу често не ни оди заслепени од ситните лични интереси и партиската ориентација. |
||||
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 23456> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |