![]() |
![]() |
![]() |
Брза железница Будимпешта-Белград-Скопје-Солун |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 2345> |
Author | ||||||
N23 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 03-Feb-2011 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2159 |
![]() ![]() |
|||||
Ај да се вратиме на главниот муабет, кој гледам и Србиве деновиве го форсираат преку нивниов император, а тоа е брза пруга. Каква брза пруга, какви бакрачи, брза пруга не е 160 км/час. У секоја нормално развиена земја обичните регионални возови идат и до 160 км/час, па не се у рангот на брзи. Оваа брзина може да ја достигнат и нашите вагони стари и по 30тина години, кои денес се возат и до 120 км/час. Реилџет кој не е класичен брз воз, дига по 160-170 км/час а со цени е сличен на обичните возови. Ова е само уште една од приказните пропаганда/перење мозок на нашата страна, поврзана заедно со унгарскиот диктатор и со новиот диктатор у зародиш, Вучиќ. Овде само ќе се зголеми брзината на пругата, ќе купиме сите ефтини кинески возови и вагони и ќе глумиме среќни весели. Не, брз воз е да зееме Пендолино, Дезиро, Алстом и сл. А до тогаш, барем мене, нема да ме залажуваат дека планираат брзи возови од Солун до Будимпешта...
|
||||||
23ka.wordpress.com
|
||||||
![]() |
||||||
BOJAN ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
![]() ![]() |
|||||
Јас не бранам ничии интереси, само можам да кажам дека мора да се најде некакво решение на овој КРУЦИЈАЛЕН проблем. Оние политички раководства што со години не можат да решат каде ќе се поврзуваме е главен проблем тука. Ѓоко има едно издржано решение, но сега и за него ќе требаат финансии.
Затоа и претходно напишав дека овие кредити се прерано земени. Тие се прерани бидејќи не постои консензус помеѓу соседите за трасата од Коридорот 8. И не е битно кој е во право, а кој е крив, важно е дека постои проблем што треба да се надмине. |
||||||
![]() |
||||||
Staki ![]() Senior Member ![]() Joined: 11-Oct-2014 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 125 |
![]() ![]() |
|||||
Да и јас истото решение мислам дека е најприфатливо. Штом Албанија решила од таму да гради автопат, ние нема поента да градиме до Ќафасан. Голема е разликата во поминати километри. Откако Албанија ќе изгради автопат до Дебар, тогаш веќе сите кои се движат од Скопје, Тетово, Гостивар и Кичево ќе се движат по овој пат за Тирана. Дали сакале или не, така ќе биде. Овој пат може сега не се користи, ама има потенцијал во иднина да биде и тоа како користен. Голем дел од Албанците ќе можат слободно да се движат во Албанија, а и сигурно ќе се развијат трговските односи. |
||||||
![]() |
||||||
nenad ![]() Senior Member ![]() Joined: 19-Dec-2009 Online Status: Offline Posts: 741 |
![]() ![]() |
|||||
Албанија може да гради автопатишта кај што сака, автопат кон Дебар е најголема глупост што може да биде. Каде ќе поминува тој пат, низ националниот парк? Сите знаеме каков е теренот таму, тоа не е исплатливо. Ако тие згрешиле или имаат нешто друго на ум, слободно нека си ги трошат парите и после 20 години нека прашуваат каде згрешивме. ЈАс не сум за автопат ни до Охрид, тоа одсекогаш сум го мислел, ама подобро таму отколку до Дебар.
|
||||||
![]() |
||||||
Navigator ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 02-May-2014 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 678 |
![]() ![]() |
|||||
|
||||||
![]() |
||||||
gjoko ![]() Senior Member ![]() Joined: 18-Jun-2011 Location: kicevo Online Status: Offline Posts: 6554 |
![]() ![]() |
|||||
Ima i takvo rešenie- so klučka kaj s.Izvor na noviot avtopat za Ohrid,la prema Boškov Most i odma e tuka Debar. Najkratko rešenie a i se izbegnuva nacionalniot park
|
||||||
![]() |
||||||
BOJAN ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
![]() ![]() |
|||||
Види дечко, ова што ти го пишуваш го мисли македонската влада. Од таквото инаетење сега ќе треба да се градат четириесетина километри автопат низ планинските масиви на Јабланица, за да се поврзат Кичево, Охрид и Струга. И мене не ми смета да се поврзат овие македонски градови, мене страшно многу ми фали дијалог помеѓу албанската и македонската влада каде ќе се спои автопатот од Коридорот 8. И немој да ми се правиш паметен, Албанија веќе има изградено автопат од Тирана до Елбасан. Втор пат повторувам дека со кинески кредит ќе се гради автопатот од Елбасан до граница кон Дебар. Единствен друг автопат што е планиран е оној што оди кон Корча и на југ кон Грција, а кој повторно минува низ веќе изградениот автопат Тирана-Елбасан. Албанија не дава приклучок низ македонските општини во близина на Охридско езеро и низ преминот Ќафасан, додека македонската страна не сака автопат од Дебар директно кон Тетово и Гостивар. И тоа е проблем, ова е првенствено политички проблем, онаму каде што не треба да го има. |
||||||
![]() |
||||||
Navigator ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 02-May-2014 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 678 |
![]() ![]() |
|||||
|
||||||
![]() |
||||||
Џоле ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15368 |
![]() ![]() |
|||||
Јас навистина не ве разбирам како мислите да се гради автопат до Дебар. Кој бил во тој крај ќе ви каже дека тоа е ужасно тежок (карпест) терен за градење и автопатот би чинел десетпати поскапо одошто автопат Прилеп-Битола-грчка граница, на пример. Зошто воопшто да градиме автопат за помалку од 1.000 возила дневно кога на автопатот Прилеп-Битола-грчка граница би имале најмалку 5-6.000 возила дневен сообраќаен промет? Зошто да влегуваме во некакви финансиски и кредитни авантури за нешто што не е од првенствено значење за стопанството на земјава?
|
||||||
За сè има вторпат
|
||||||
![]() |
||||||
Staki ![]() Senior Member ![]() Joined: 11-Oct-2014 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 125 |
![]() ![]() |
|||||
Да те поправам BOJAN Албанија ќе гради автопат од Тирана до Дебар, не од Елбасан. За мене позгражувачки од градењето на Кичево-Охрид е земениот кредит од Требеништа до Струга. Тој автопат од 15-тина километри беше предвиден заради коридор 8. Струга ќе преживее и без тој автопат, за кој би се фрлиле непотребни пари според мене. Тие пари може да се реинвестираат кон Дебар, ако веќе така е тргната работата. Инаку мислам дека не може да се споредуваат развивањето на коридор автопатски и развивањето на коридор 10 железнички. И двата треба да се приоритет ако државава сака развој и нормално да не остане слепо црево како што е сега Босна.
|
||||||
![]() |
||||||
BOJAN ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
![]() ![]() |
|||||
Па токму во тоа е проблемот. Ние со години не се слушаме со Албанија, која јасно стави до знаење дека автопатот ќе завршува кај Дебар. Албанија нема да гради автопат до Ќафасан, а веќе доби и кредит од Кина за да го гради автопатот од Елбасан до границата кај Дебар. И што правиме сега ние? |
||||||
![]() |
||||||
Navigator ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 02-May-2014 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 678 |
![]() ![]() |
|||||
И повторно не разбирам зошто би се бирало меѓу кредитот за автопатот и евентуално кредит за брза железница. Edited by Navigator - 18-Dec-2014 at 17:03 |
||||||
![]() |
||||||
BOJAN ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
![]() ![]() |
|||||
Види каде завршува македонската страна од автопатот на Коридор 8, а каде почнува автопатот од албанска страна. Има промашај од едно 40-тина километри! Е токму тој ќе не чини уште дополнителни пола милијарда евра, и тоа минимум половина милијарда евра. |
||||||
![]() |
||||||
kultuzin ![]() Senior Member ![]() Joined: 07-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 3811 |
![]() ![]() |
|||||
Ако може да објасниш зошто би бил потребен каналот во услови кога на истата траса евентуално би имало брза железница? |
||||||
![]() |
||||||
ebivetre ![]() Senior Member ![]() Joined: 07-Feb-2010 Online Status: Offline Posts: 183 |
![]() ![]() |
|||||
Не се согласувам. Напротив! Фактички, нова пруга е еден од предусловите да се напредува и со Вардарска долина, но и каналот што би одел кон Дунав. |
||||||
![]() |
||||||
Navigator ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 02-May-2014 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 678 |
![]() ![]() |
|||||
Зошто мислиш дека кредитите за автопатите се прерано земени и зошто би се бирало меѓу тоа и потенцијален нов кредит за брзата железница?
|
||||||
![]() |
||||||
BOJAN ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
![]() ![]() |
|||||
Македонија најпрво ќе треба да увиди што Кина бара од неа, Србија и Грција. Пругата јужно од Белград ќе бара многу поголем буџет, ако се земе специфичниот географски терен низ кој треба да минува. Проектот може да се реализира со давање кредит, со финансиска соработка меѓу Кина и секоја од овие земји или пак со целосно давање под концесија на кинескиот партнер на трасата. Кој од овие модели да се одбере, Македонија нема да згреши.
Ако треба да се бира помеѓу прерано земените кредити за автопатите кон Охрид и Штип и оваа брза пруга, тогаш јас сигурно би го избрал второво. Ефектите за нашата земја ќе бидат огромни, ова е практично американскиот Трансјадрански гасовод или рускиот Јужен тек за Кина. Оттука, ми се чини дека брзата пруга нема алтернатива. Не смееме да заборавиме на погледот пошироко. Бугарија и Романија засилено го градат железничкиот Коридор 4. Товарниот и патничкиот сообраќај полека ќе се префрла кон оваа траса, заобиколувајќи ги земјите од Западен Балкан. Едноставно кажано, во моментов за да мине низ Македонија, патниците и стоката мора да излезат од ЕУ во Хрватска и Унгарија, па да минат една граница, за повторно да влезат во Грција или да продолжат кон Турција. Тоа е преголемо малтретирање поради кое Коридорот 10 би станал неатрактивен. Оттука, единствен спас за некакво меѓународно позиционирање на нашата земја е токму вклучување во кинескиот план за изградбата на брзата пруга. Се друго ќе значи натамошно стратешко изолирање на Македонија во нов Авганистан на Балканот. |
||||||
![]() |
||||||
mon ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 27-Dec-2009 Location: Europa Online Status: Offline Posts: 763 |
![]() ![]() |
|||||
Можна варијанта е да Кинезите донесат и брзи локомотиви за влеча на „нивните„ композиции по оваа пруга. Локомотивите би можеле да бидат вклучени во сообраќај како дел на Железниците на Србија или ставени под управа на некоја самостојна железничко-транспортна компанија (која би се отворила за таа намена). Друга варијанта е со меѓудржавен договор да се регулира локомотива на друга држава (MAV на пр.) да ги влече композициите преку територијата на Србија. За вагони е полесно, оние со мали максимални брзини полека ама сигурно исчезнуваат... . |
||||||
Železničko modelarstvo:
MK: http://outmacedonia.blogspot.se https://www.facebook.com/groups/1683232238510889/ exYU: http://malezeljeznice.net |
||||||
![]() |
||||||
gjoko ![]() Senior Member ![]() Joined: 18-Jun-2011 Location: kicevo Online Status: Offline Posts: 6554 |
![]() ![]() |
|||||
Тоа све ќе биди кинеско,а и од нив зависи дали и за колку време ќе се гради
|
||||||
![]() |
||||||
ink ![]() Senior Member ![]() Joined: 01-Dec-2010 Location: Bulgaria Online Status: Offline Posts: 530 |
![]() ![]() |
|||||
Коja година се предвидува завршуване на целата пруга от унгарската граница до македонската граница и каква е вкупната должина?
Друго интересно прашане е дали Србиja има возови,кои можат да се движат со 160 км/ч? Edited by ink - 18-Dec-2014 at 00:29 |
||||||
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 2345> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |