build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Железници
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Брза железница Будимпешта-Белград-Скопје-Солун

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 2345>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
N23 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2159
  Quote N23 Quote  Post ReplyReply #61 Posted: 19-Dec-2014 at 17:06
Ај да се вратиме на главниот муабет, кој гледам и Србиве деновиве го форсираат преку нивниов император, а тоа е брза пруга. Каква брза пруга, какви бакрачи, брза пруга не е 160 км/час. У секоја нормално развиена земја обичните регионални возови идат и до 160 км/час, па не се у рангот на брзи. Оваа брзина може да ја достигнат и нашите вагони стари и по 30тина години, кои денес се возат и до 120 км/час. Реилџет кој не е класичен брз воз, дига по 160-170 км/час а со цени е сличен на обичните возови. Ова е само уште една од приказните пропаганда/перење мозок на нашата страна, поврзана заедно со унгарскиот диктатор и со новиот диктатор у зародиш, Вучиќ. Овде само ќе се зголеми брзината на пругата, ќе купиме сите ефтини кинески возови и вагони и ќе глумиме среќни весели. Не, брз воз е да зееме Пендолино, Дезиро, Алстом и сл. А до тогаш, барем мене, нема да ме залажуваат дека планираат брзи возови од Солун до Будимпешта...
23ka.wordpress.com
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #62 Posted: 19-Dec-2014 at 16:22
Јас не бранам ничии интереси, само можам да кажам дека мора да се најде некакво решение на овој КРУЦИЈАЛЕН проблем. Оние политички раководства што со години не можат да решат каде ќе се поврзуваме е главен проблем тука. Ѓоко има едно издржано решение, но сега и за него ќе требаат финансии.

Затоа и претходно напишав дека овие кредити се прерано земени. Тие се прерани бидејќи не постои консензус помеѓу соседите за трасата од Коридорот 8. И не е битно кој е во право, а кој е крив, важно е дека постои проблем што треба да се надмине.
Back to Top
Staki View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 11-Oct-2014
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 125
  Quote Staki Quote  Post ReplyReply #63 Posted: 19-Dec-2014 at 16:14
Originally posted by gjoko

Ima i takvo rešenie- so klučka kaj s.Izvor na noviot avtopat za Ohrid,la prema Boškov Most i odma e tuka Debar. Najkratko rešenie a i se izbegnuva nacionalniot park


Да и јас истото решение мислам дека е најприфатливо. Штом Албанија решила од таму да гради автопат, ние нема поента да градиме до Ќафасан. Голема е разликата во поминати километри. Откако Албанија ќе изгради автопат до Дебар, тогаш веќе сите кои се движат од Скопје, Тетово, Гостивар и Кичево ќе се движат по овој пат за Тирана. Дали сакале или не, така ќе биде. Овој пат може сега не се користи, ама има потенцијал во иднина да биде и тоа како користен. Голем дел од Албанците ќе можат слободно да се движат во Албанија, а и сигурно ќе се развијат трговските односи.
Back to Top
nenad View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 19-Dec-2009
Online Status: Offline
Posts: 741
  Quote nenad Quote  Post ReplyReply #64 Posted: 19-Dec-2014 at 14:32
Албанија може да гради автопатишта кај што сака, автопат кон Дебар е најголема глупост што може да биде. Каде ќе поминува тој пат, низ националниот парк? Сите знаеме каков е теренот таму, тоа не е исплатливо. Ако тие згрешиле или имаат нешто друго на ум, слободно нека си ги трошат парите и после 20 години нека прашуваат каде згрешивме. ЈАс не сум за автопат ни до Охрид, тоа одсекогаш сум го мислел, ама подобро таму отколку до Дебар.
Back to Top
Navigator View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 02-May-2014
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 678
  Quote Navigator Quote  Post ReplyReply #65 Posted: 19-Dec-2014 at 13:16
Originally posted by BOJAN

Originally posted by Navigator

Originally posted by BOJAN

Originally posted by Navigator

Originally posted by BOJAN

Originally posted by Navigator

Зошто мислиш дека кредитите за автопатите се прерано земени и зошто би се бирало меѓу тоа и потенцијален нов кредит за брзата железница?


Види каде завршува македонската страна од автопатот на Коридор 8, а каде почнува автопатот од албанска страна. Има промашај од едно 40-тина километри! Е токму тој ќе не чини уште дополнителни пола милијарда евра, и тоа минимум половина милијарда евра.
Знам каде завршува нашата страна на коридорот, каде што треба да завршува, на Ќафасан. И колку што гледам, натака оди градењето на автопатот од наша страна. Не знам дали си ги помешал работите или нешто друго сакаш да кажеш...
И повторно не разбирам зошто би се бирало меѓу кредитот за автопатот и евентуално кредит за брза железница.
Очигледно е кој се прави паметен и зборува за висока политика, без никаква оправданост во идејата. Не гледам зошто ние треба да се прилагодуваме на желбите на Албанија. Ние сме тие што го почитуваат текот на Коридорот. Јасно е, ...Кичево, Струга, Елбасан, Тирана... Тоа што албанците наместо Елбасан-Ќафасан се одлучиле кредиот да им служи за Елбасан-Дебар е првично нивен проблем, а после тоа наш и на Европската Комисија. Од тебе никаде не гледам критика за другата страна, онаа што не постапува по планот, напротив, ти ни делиш памет зошто е погрешно што ние се држиме со оригиналната траса на Коридорот. Нема никаква логика и се повеќе и повеќе ја заглавуваш дискусијата.

Па токму во тоа е проблемот. Ние со години не се слушаме со Албанија, која јасно стави до знаење дека автопатот ќе завршува кај Дебар. Албанија нема да гради автопат до Ќафасан, а веќе доби и кредит од Кина за да го гради автопатот од Елбасан до границата кај Дебар. И што правиме сега ние?
ОК, досега мислев дека си се збунил, ама сега ми е јасно дека не знаеш што зборуваш. Заради тоа што Албанија се одлучила да гради поврзување кое е различно од предвиденото со Коридорот, ти сметаш дека и ние треба да се прилагодиме на тоа. И на сметка на тоа, 3 града (Кичево, Охрид и Струга) да не добијат автопат, туку да добие Дебар, само заради потребите и желбите на Албанија. Освен тоа, имаш ли претстава колку ќе чини тоа поврзување преку Дебар. Која е оправданоста? Големиот транзит од/до Албанија? Ако утре Бугарија реши дека Петрич-Струмица е приоритет за нив, а не коридорската врска Ќустендил-Крива Паланка и таму ли ќе треба да се прилагодуваме? Дај те молам биди конструктивен, не е работата само да се искоментира нешто.


Види дечко, ова што ти го пишуваш го мисли македонската влада. Од таквото инаетење сега ќе треба да се градат четириесетина километри автопат низ планинските масиви на Јабланица, за да се поврзат Кичево, Охрид и Струга. И мене не ми смета да се поврзат овие македонски градови, мене страшно многу ми фали дијалог помеѓу албанската и македонската влада каде ќе се спои автопатот од Коридорот 8.

И немој да ми се правиш паметен, Албанија веќе има изградено автопат од Тирана до Елбасан. Втор пат повторувам дека со кинески кредит ќе се гради автопатот од Елбасан до граница кон Дебар. Единствен друг автопат што е планиран е оној што оди кон Корча и на југ кон Грција, а кој повторно минува низ веќе изградениот автопат Тирана-Елбасан.

Албанија не дава приклучок низ македонските општини во близина на Охридско езеро и низ преминот Ќафасан, додека македонската страна не сака автопат од Дебар директно кон Тетово и Гостивар. И тоа е проблем, ова е првенствено политички проблем, онаму каде што не треба да го има.
Очигледно е кој се прави паметен и зборува за висока политика, без никаква оправданост во идејата. Не гледам зошто ние треба да се прилагодуваме на желбите на Албанија. Ние сме тие што го почитуваат текот на Коридорот. Јасно е, ...Кичево, Струга, Елбасан, Тирана... Тоа што албанците наместо Елбасан-Ќафасан се одлучиле кредиот да им служи за Елбасан-Дебар е првично нивен проблем, а после тоа наш и на Европската Комисија. Од тебе никаде не гледам критика за другата страна, онаа што не постапува по планот, напротив, ти ни делиш памет зошто е погрешно што ние се држиме со оригиналната траса на Коридорот. Нема никаква логика и се повеќе и повеќе ја заглавуваш дискусијата.
Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #66 Posted: 19-Dec-2014 at 13:08
Ima i takvo rešenie- so klučka kaj s.Izvor na noviot avtopat za Ohrid,la prema Boškov Most i odma e tuka Debar. Najkratko rešenie a i se izbegnuva nacionalniot park
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #67 Posted: 19-Dec-2014 at 13:01
Originally posted by Navigator

Originally posted by BOJAN

Originally posted by Navigator

Originally posted by BOJAN

Originally posted by Navigator

Зошто мислиш дека кредитите за автопатите се прерано земени и зошто би се бирало меѓу тоа и потенцијален нов кредит за брзата железница?


Види каде завршува македонската страна од автопатот на Коридор 8, а каде почнува автопатот од албанска страна. Има промашај од едно 40-тина километри! Е токму тој ќе не чини уште дополнителни пола милијарда евра, и тоа минимум половина милијарда евра.
Знам каде завршува нашата страна на коридорот, каде што треба да завршува, на Ќафасан. И колку што гледам, натака оди градењето на автопатот од наша страна. Не знам дали си ги помешал работите или нешто друго сакаш да кажеш...
И повторно не разбирам зошто би се бирало меѓу кредитот за автопатот и евентуално кредит за брза железница.


Па токму во тоа е проблемот. Ние со години не се слушаме со Албанија, која јасно стави до знаење дека автопатот ќе завршува кај Дебар. Албанија нема да гради автопат до Ќафасан, а веќе доби и кредит од Кина за да го гради автопатот од Елбасан до границата кај Дебар. И што правиме сега ние?
ОК, досега мислев дека си се збунил, ама сега ми е јасно дека не знаеш што зборуваш. Заради тоа што Албанија се одлучила да гради поврзување кое е различно од предвиденото со Коридорот, ти сметаш дека и ние треба да се прилагодиме на тоа. И на сметка на тоа, 3 града (Кичево, Охрид и Струга) да не добијат автопат, туку да добие Дебар, само заради потребите и желбите на Албанија. Освен тоа, имаш ли претстава колку ќе чини тоа поврзување преку Дебар. Која е оправданоста? Големиот транзит од/до Албанија? Ако утре Бугарија реши дека Петрич-Струмица е приоритет за нив, а не коридорската врска Ќустендил-Крива Паланка и таму ли ќе треба да се прилагодуваме? Дај те молам биди конструктивен, не е работата само да се искоментира нешто.


Види дечко, ова што ти го пишуваш го мисли македонската влада. Од таквото инаетење сега ќе треба да се градат четириесетина километри автопат низ планинските масиви на Јабланица, за да се поврзат Кичево, Охрид и Струга. И мене не ми смета да се поврзат овие македонски градови, мене страшно многу ми фали дијалог помеѓу албанската и македонската влада каде ќе се спои автопатот од Коридорот 8.

И немој да ми се правиш паметен, Албанија веќе има изградено автопат од Тирана до Елбасан. Втор пат повторувам дека со кинески кредит ќе се гради автопатот од Елбасан до граница кон Дебар. Единствен друг автопат што е планиран е оној што оди кон Корча и на југ кон Грција, а кој повторно минува низ веќе изградениот автопат Тирана-Елбасан.

Албанија не дава приклучок низ македонските општини во близина на Охридско езеро и низ преминот Ќафасан, додека македонската страна не сака автопат од Дебар директно кон Тетово и Гостивар. И тоа е проблем, ова е првенствено политички проблем, онаму каде што не треба да го има.
Back to Top
Navigator View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 02-May-2014
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 678
  Quote Navigator Quote  Post ReplyReply #68 Posted: 19-Dec-2014 at 12:44
Originally posted by BOJAN

Originally posted by Navigator

Originally posted by BOJAN

Originally posted by Navigator

Зошто мислиш дека кредитите за автопатите се прерано земени и зошто би се бирало меѓу тоа и потенцијален нов кредит за брзата железница?


Види каде завршува македонската страна од автопатот на Коридор 8, а каде почнува автопатот од албанска страна. Има промашај од едно 40-тина километри! Е токму тој ќе не чини уште дополнителни пола милијарда евра, и тоа минимум половина милијарда евра.
Знам каде завршува нашата страна на коридорот, каде што треба да завршува, на Ќафасан. И колку што гледам, натака оди градењето на автопатот од наша страна. Не знам дали си ги помешал работите или нешто друго сакаш да кажеш...
И повторно не разбирам зошто би се бирало меѓу кредитот за автопатот и евентуално кредит за брза железница.


Па токму во тоа е проблемот. Ние со години не се слушаме со Албанија, која јасно стави до знаење дека автопатот ќе завршува кај Дебар. Албанија нема да гради автопат до Ќафасан, а веќе доби и кредит од Кина за да го гради автопатот од Елбасан до границата кај Дебар. И што правиме сега ние?
ОК, досега мислев дека си се збунил, ама сега ми е јасно дека не знаеш што зборуваш. Заради тоа што Албанија се одлучила да гради поврзување кое е различно од предвиденото со Коридорот, ти сметаш дека и ние треба да се прилагодиме на тоа. И на сметка на тоа, 3 града (Кичево, Охрид и Струга) да не добијат автопат, туку да добие Дебар, само заради потребите и желбите на Албанија. Освен тоа, имаш ли претстава колку ќе чини тоа поврзување преку Дебар. Која е оправданоста? Големиот транзит од/до Албанија? Ако утре Бугарија реши дека Петрич-Струмица е приоритет за нив, а не коридорската врска Ќустендил-Крива Паланка и таму ли ќе треба да се прилагодуваме? Дај те молам биди конструктивен, не е работата само да се искоментира нешто.
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15368
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #69 Posted: 18-Dec-2014 at 20:35
Јас навистина не ве разбирам како мислите да се гради автопат до Дебар. Кој бил во тој крај ќе ви каже дека тоа е ужасно тежок (карпест) терен за градење и автопатот би чинел десетпати поскапо одошто автопат Прилеп-Битола-грчка граница, на пример. Зошто воопшто да градиме автопат за помалку од 1.000 возила дневно кога на автопатот Прилеп-Битола-грчка граница би имале најмалку 5-6.000 возила дневен сообраќаен промет? Зошто да влегуваме во некакви финансиски и кредитни авантури за нешто што не е од првенствено значење за стопанството на земјава?
За сè има вторпат
Back to Top
Staki View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 11-Oct-2014
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 125
  Quote Staki Quote  Post ReplyReply #70 Posted: 18-Dec-2014 at 20:28
Да те поправам BOJAN Албанија ќе гради автопат од Тирана до Дебар, не од Елбасан. За мене позгражувачки од градењето на Кичево-Охрид е земениот кредит од Требеништа до Струга. Тој автопат од 15-тина километри беше предвиден заради коридор 8. Струга ќе преживее и без тој автопат, за кој би се фрлиле непотребни пари според мене. Тие пари може да се реинвестираат кон Дебар, ако веќе така е тргната работата. Инаку мислам дека не може да се споредуваат развивањето на коридор автопатски и развивањето на коридор 10 железнички. И двата треба да се приоритет ако државава сака развој и нормално да не остане слепо црево како што е сега Босна.
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #71 Posted: 18-Dec-2014 at 18:44
Originally posted by Navigator

Originally posted by BOJAN

Originally posted by Navigator

Зошто мислиш дека кредитите за автопатите се прерано земени и зошто би се бирало меѓу тоа и потенцијален нов кредит за брзата железница?


Види каде завршува македонската страна од автопатот на Коридор 8, а каде почнува автопатот од албанска страна. Има промашај од едно 40-тина километри! Е токму тој ќе не чини уште дополнителни пола милијарда евра, и тоа минимум половина милијарда евра.
Знам каде завршува нашата страна на коридорот, каде што треба да завршува, на Ќафасан. И колку што гледам, натака оди градењето на автопатот од наша страна. Не знам дали си ги помешал работите или нешто друго сакаш да кажеш...
И повторно не разбирам зошто би се бирало меѓу кредитот за автопатот и евентуално кредит за брза железница.


Па токму во тоа е проблемот. Ние со години не се слушаме со Албанија, која јасно стави до знаење дека автопатот ќе завршува кај Дебар. Албанија нема да гради автопат до Ќафасан, а веќе доби и кредит од Кина за да го гради автопатот од Елбасан до границата кај Дебар. И што правиме сега ние?
Back to Top
Navigator View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 02-May-2014
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 678
  Quote Navigator Quote  Post ReplyReply #72 Posted: 18-Dec-2014 at 17:02
Originally posted by BOJAN

Originally posted by Navigator

Зошто мислиш дека кредитите за автопатите се прерано земени и зошто би се бирало меѓу тоа и потенцијален нов кредит за брзата железница?


Види каде завршува македонската страна од автопатот на Коридор 8, а каде почнува автопатот од албанска страна. Има промашај од едно 40-тина километри! Е токму тој ќе не чини уште дополнителни пола милијарда евра, и тоа минимум половина милијарда евра.
Знам каде завршува нашата страна на коридорот, каде што треба да завршува, на Ќафасан. И колку што гледам, натака оди градењето на автопатот од наша страна. Не знам дали си ги помешал работите или нешто друго сакаш да кажеш...
И повторно не разбирам зошто би се бирало меѓу кредитот за автопатот и евентуално кредит за брза железница.

Edited by Navigator - 18-Dec-2014 at 17:03
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #73 Posted: 18-Dec-2014 at 16:33
Originally posted by Navigator

Зошто мислиш дека кредитите за автопатите се прерано земени и зошто би се бирало меѓу тоа и потенцијален нов кредит за брзата железница?


Види каде завршува македонската страна од автопатот на Коридор 8, а каде почнува автопатот од албанска страна. Има промашај од едно 40-тина километри! Е токму тој ќе не чини уште дополнителни пола милијарда евра, и тоа минимум половина милијарда евра.
Back to Top
kultuzin View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 3811
  Quote kultuzin Quote  Post ReplyReply #74 Posted: 18-Dec-2014 at 14:23
Originally posted by ebivetre

Originally posted by kultuzin

Од друга страна веројатно овој проект ќе го закопа засекогаш проектот за канал Дунав Морава Вардар


Не се согласувам. Напротив!

Фактички, нова пруга е еден од предусловите да се напредува и со Вардарска долина, но и каналот што би одел кон Дунав.


Ако може да објасниш зошто би бил потребен каналот во услови кога на истата траса евентуално би имало брза железница?
Back to Top
ebivetre View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-Feb-2010
Online Status: Offline
Posts: 183
  Quote ebivetre Quote  Post ReplyReply #75 Posted: 18-Dec-2014 at 13:27
Originally posted by kultuzin

Од друга страна веројатно овој проект ќе го закопа засекогаш проектот за канал Дунав Морава Вардар


Не се согласувам. Напротив!

Фактички, нова пруга е еден од предусловите да се напредува и со Вардарска долина, но и каналот што би одел кон Дунав.
Back to Top
Navigator View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 02-May-2014
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 678
  Quote Navigator Quote  Post ReplyReply #76 Posted: 18-Dec-2014 at 12:44
Зошто мислиш дека кредитите за автопатите се прерано земени и зошто би се бирало меѓу тоа и потенцијален нов кредит за брзата железница?
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #77 Posted: 18-Dec-2014 at 10:23
Македонија најпрво ќе треба да увиди што Кина бара од неа, Србија и Грција. Пругата јужно од Белград ќе бара многу поголем буџет, ако се земе специфичниот географски терен низ кој треба да минува. Проектот може да се реализира со давање кредит, со финансиска соработка меѓу Кина и секоја од овие земји или пак со целосно давање под концесија на кинескиот партнер на трасата. Кој од овие модели да се одбере, Македонија нема да згреши.

Ако треба да се бира помеѓу прерано земените кредити за автопатите кон Охрид и Штип и оваа брза пруга, тогаш јас сигурно би го избрал второво. Ефектите за нашата земја ќе бидат огромни, ова е практично американскиот Трансјадрански гасовод или рускиот Јужен тек за Кина. Оттука, ми се чини дека брзата пруга нема алтернатива.

Не смееме да заборавиме на погледот пошироко. Бугарија и Романија засилено го градат железничкиот Коридор 4. Товарниот и патничкиот сообраќај полека ќе се префрла кон оваа траса, заобиколувајќи ги земјите од Западен Балкан. Едноставно кажано, во моментов за да мине низ Македонија, патниците и стоката мора да излезат од ЕУ во Хрватска и Унгарија, па да минат една граница, за повторно да влезат во Грција или да продолжат кон Турција. Тоа е преголемо малтретирање поради кое Коридорот 10 би станал неатрактивен.

Оттука, единствен спас за некакво меѓународно позиционирање на нашата земја е токму вклучување во кинескиот план за изградбата на брзата пруга. Се друго ќе значи натамошно стратешко изолирање на Македонија во нов Авганистан на Балканот.
Back to Top
mon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 27-Dec-2009
Location: Europa
Online Status: Offline
Posts: 763
  Quote mon Quote  Post ReplyReply #78 Posted: 18-Dec-2014 at 01:10
Originally posted by ink

...Друго интересно прашане е дали Србиja има возови,кои можат да се движат со 160 км/ч?

Можна варијанта е да Кинезите донесат и брзи локомотиви за влеча на „нивните„ композиции по оваа пруга.
Локомотивите би можеле да бидат вклучени во сообраќај како дел на Железниците на Србија или
ставени под управа на некоја самостојна железничко-транспортна компанија (која би се отворила за таа намена).
Друга варијанта е со меѓудржавен договор да се регулира локомотива на друга држава (MAV на пр.)
да ги влече композициите преку територијата на Србија.

За вагони е полесно, оние со мали максимални брзини полека ама сигурно исчезнуваат...
.
Železničko modelarstvo:
MK: http://outmacedonia.blogspot.se
https://www.facebook.com/groups/1683232238510889/

exYU: http://malezeljeznice.net
Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #79 Posted: 18-Dec-2014 at 01:09
Тоа све ќе биди кинеско,а и од нив зависи дали и за колку време ќе се гради
Back to Top
ink View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 01-Dec-2010
Location: Bulgaria
Online Status: Offline
Posts: 530
  Quote ink Quote  Post ReplyReply #80 Posted: 18-Dec-2014 at 00:28
Коja година се предвидува завршуване на целата пруга от унгарската граница до македонската граница и каква е вкупната должина?
Друго интересно прашане е дали Србиja има возови,кои можат да се движат со 160 км/ч?

Edited by ink - 18-Dec-2014 at 00:29
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 2345>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.110 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.